Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Τα 36 σημεία του προγράμματος της ΝΔ για τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης

Δείτε επίσης αναλυτικά το πρόγραμμα της ΝΔ για τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης
Δημοσίευση: 08/07/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

To esos, με την ευκαιρία της ανάδειξης νέας Κυβέρνησης από τις χθεσινές εθνικές εκλογές,  παρουσιάζει το Πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας για την παιδεία, όπως αυτό παρουσιάστηκε τον περασμένο Νοέμβριο (σ.σ. μέχρι σήμερα δεν ανακοινώθηκαν κάποιες τροποποιήσεις)  σε εκδήλωση,    από την τομεάρχη παιδείας της Νέας  Δημοκρατίας Νίκη Κεραμέως , και σύμφωνα με πληροφορίες νέα υπουργό Παιδείας .

Πατήστε εδώ για να δείτε αναλυτικά  το πρόγραμμα

 Ειδικότερα τα 36 σημαντικότερα σημεία του προγράμματος της ΝΔ  είναι τα εξής:

1. Ψηφιακές δεξιότητες

Το δημόσιο σχολείο μετατρέπεται σε μια σύγχρονη και δημιουργική κυψέλη γνώσης και καινοτομίας. Με έμφαση στην καλλιέργεια ήπιων (δημιουργικότητα, κριτική σκέψη, επίλυση προβλημάτων, ομαδική δουλειά) και ψηφιακών δεξιοτήτων (χρήση υπολογιστών, ψηφιακή επικοινωνία, ασφαλής χρήση διαδικτύου), αντί για ενθάρρυνση της αποστήθισης και της παπαγαλίας.

2. Προγράμματα Σπουδών

Τα προγράμματα σπουδών εμπλουτίζονται με νέες, δημιουργικές και διαδραστικές μεθόδους διδασκαλίας και νέες εκπαιδευτικές θεματικές, όπως η επιχειρηματικότητα, η οδική συμπεριφορά, ο εθελοντισμός, η αντίδραση σε φυσικές καταστροφές κ.ο.κ.

3. Μαθητές σε επιχειρήσεις

Καθιερώνεται η δυνατότητα «άσκησης» σε επιχειρήσεις, ώστε οι μαθητές να εξοικειώνονται με την πραγματική οικονομία, και να επιλέγουν το αντικείμενο σπουδών τους με μεγαλύτερη σιγουριά.

4. Καθιερώνεται Εθνικό Απολυτήριο

Καθιερώνεται Εθνικό Απολυτήριο, το οποίο θα αποκτάται με την επιτυχή ολοκλήρωση του Λυκείου. Για τον προσδιορισμό του βαθμού του Εθνικού Απολυτηρίου θα συνυπολογίζονται οι βαθμοί και των 3 τάξεων του Λυκείου, με ειδικό συντελεστή ανά τάξη. Επίσης, καθιερώνονται οι γραπτές προαγωγικές εξετάσεις από τάξη σε τάξη για όλο το Λύκειο, με επιλογή των θεμάτων μέσα από την Τράπεζα Θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας.

5. Επαγγελματική Εκπαίδευση

Αλλάζει ριζικά η Επαγγελματική Εκπαίδευση, ώστε από λύση ανάγκης για λίγους, να γίνει συνειδητή επιλογή και εργαλείο απασχόλησης για πολλούς.

6. Συνεργασίες ΑΕΙ

Τα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα θα εξελιχθούν σε αναπτυξιακούς πυλώνες σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο, αναπτύσσοντας συνεργασίες και δικτυώσεις με τον κόσμο της παραγωγής και της επιχειρηματικότητας, με κοινωνικούς φορείς, και με ιδρύματα του εσωτερικού και του εξωτερικού.

7. Ιδιωτικά Πανεπιστήμια

Στόχος είναι η Ελλάδα να αναδειχθεί σε ισχυρό περιφερειακό κέντρο εκπαίδευσης και έρευνας. Για αυτό και η Νέα Δημοκρατία υποστηρίζει την αναθεώρηση των παραγράφων του άρθρου 16 του Συντάγματος που αφορούν την ανώτατη εκπαίδευση, προκειμένου να επιτραπεί η ίδρυση μη κρατικών και ιδιωτικών Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης, τα οποία θα ιδρύονται υπό αυστηρούς όρους, και θα λειτουργούν με διαφάνεια, αξιολόγηση και λογοδοσία.

8. Αυτονομία Σχολικών Μονάδων

Μεγαλύτερη αυτονομία στις εκπαιδευτικές μονάδες, μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς:

Το δημόσιο σχολείο απελευθερώνεται από τον ασφυκτικό εναγκαλισμό του Υπουργείου σε επίπεδο οργανωτικό και διοικητικό, αλλά και σε επίπεδο παιδαγωγικό. Ο εκπαιδευτικός αποκτά μεγαλύτερη ελευθερία να εμπλουτίζει τον τρόπο και τα μέσα διδασκαλίας, και να διαμορφώνει εκπαιδευτικές δραστηριότητες με βάση τις ανάγκες των μαθητών.

9. Αυτόνομα και αυτοδιοικούμενα τα ΑΕΙ

Τα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα γίνονται πραγματικά αυτόνομα και αυτοδιοικούμενα.

10. Κατάργηση των νόμων Μπαλτά, Φίλη και Γαβρόγλου

 Η Νέα Δημοκρατία θα προχωρήσει σε άμεση κατάργηση των νομοθετικών πρωτοβουλιών των κ.κ. Μπαλτά, Φίλη και Γαβρόγλου και ψήφιση ενός σύγχρονου νόμου πλαισίου για τα Ανώτατα Ιδρύματα που θα τους δίνει τη δυνατότητα να αποφασίζουν από μόνα τους τις εκπαιδευτικές και ερευνητικές δραστηριότητες τους.

11. ΑΕΙ με ιδίους πόρους

Αντίστοιχα, θα διαμορφωθεί πλαίσιο που θα επιτρέπει στα ιδρύματα να προσελκύουν πόρους από ιδιωτικές πηγές και να τους διαχειρίζονται με τον πιο αποδοτικό τρόπο, αλλά με τήρηση αυστηρών κανόνων διαφάνειας και λογοδοσίας.

12. Αριθμός εισακτέων στα ΑΕΙ

Τα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα αποκτούν την αρμοδιότητα να καθορίζουν τα ίδια τον ετήσιο αριθμό εισακτέων και τη βάση εισαγωγής. Καθιερώνεται ανώτατο χρονικό όριο ολοκλήρωσης των προπτυχιακών σπουδών στα ν+2 έτη, εκτός εξαιρέσεων που θα αποφασίζονται από τα αρμόδια όργανα του εκάστοτε ιδρύματος.

13. Κουπόνι ύψους 180 ευρώ  για κάθε παιδί για  παιδικό σταθμό

Εκπαιδευτικό σύστημα που δημιουργεί ίσες δυνατότητες και περισσότερες ευκαιρίες για όλους

Κανένα παιδί εκτός παιδικού σταθμού. Για κάθε παιδί που δεν βρίσκει θέση σε δημοτικό παιδικό σταθμό, η οικογένεια του, εφόσον πληροί τα εισοδηματικά κριτήρια, θα λαμβάνει κουπόνι ύψους 180 ευρώ το μήνα για 10 μήνες το χρόνο, το οποίο και θα μπορεί να εξαργυρώνει σε βρεφονηπιακό σταθμό της επιλογής της.

14. Πρότυπο και ένα Πειραματικό σχολείο σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα της χώρας

Δημιουργείται ένα Πρότυπο και ένα Πειραματικό σχολείο σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα της χώρας, ξεκινώντας από τις λιγότερο ανεπτυγμένες περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

15. Πρότυπα Επαγγελματικά Λύκεια

Αντίστοιχα, ιδρύονται και Πρότυπα Επαγγελματικά Λύκεια σε αντιπροσωπευτικές περιοχές, τα οποία θα συνεργάζονται με επιχειρήσεις του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα.

16. Πιστοποιητικά Πληροφορικής και Ξένων Γλωσσών  μέχρι Α Λυκείου

Όλοι οι μαθητές αποκτούν πιστοποιητικό βασικών γνώσεων Πληροφορικής μέχρι την Α’ Λυκείου, ενώ μέσα στα σχολεία θα προσφέρεται εκμάθηση ξένων γλωσσών και θα διενεργούνται εξετάσεις για την απόκτηση κρατικού πιστοποιητικού γλωσσομάθειας.

17. Μεταπτυχιακά προγράμματα

Σε όλα τα μεταπτυχιακά προγράμματα προβλέπεται συγκεκριμένος αριθμός υποτροφιών, που θα χορηγούνται με βάση τις ακαδημαϊκές επιδόσεις και την οικονομική κατάσταση των φοιτητών.

18. Πρακτική  άσκηση  στα Πανεπιστήμια

Ενισχύεται ο θεσμός της πρακτικής άσκησης στα Πανεπιστήμια, ώστε οι φοιτητές να αποκτούν πολύτιμη εργασιακή εμπειρία και να ενισχύουν τις προοπτικές απασχόλησής τους στη συνέχεια.

19. Εσωτερικό πρόγραμμα κινητικότητας φοιτητών

Καθιερώνεται εσωτερικό πρόγραμμα κινητικότητας για τους φοιτητές μεταξύ των Ελληνικών Πανεπιστημίων, στα πρότυπα του Erasmus.

20. Ενίσχυση των μέτρων προστασίας στα σχολεία

Προτεραιότητα για το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας αποτελεί η εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας για τους μαθητές και τους γονείς, με ενίσχυση των μέτρων προστασίας στα σχολεία και τον περιβάλλοντα χώρο. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται επίσης στην αντιμετώπιση του εκφοβισμού και της βίας στο σχολείο, μέσα από την ευαισθητοποίηση και ενδυνάμωση των μαθητών.

21. Κατάργηση του ασύλου

Κατάργηση του ασύλου. Αυτεπάγγελτη επέμβαση των δημοσίων αρχών για κάθε αξιόποινη πράξη που λαμβάνει χώρα στα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα, και πειθαρχικές ευθύνες όταν οι Πρυτανικές Αρχές δεν ενημερώνουν έγκαιρα τα αρμόδια δημόσια όργανα για παραβατικές πράξεις.

22. Αξιολόγηση   σχολικών μονάδων

Αξιολόγηση των σχολικών μονάδων από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς με τη χρήση ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων.

23. Αξιολόγηση   εκπαιδευτικών

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, οι οποίοι σήμερα κρατάνε τη δημόσια εκπαίδευση και το δημόσιο σχολείο όρθιο.

Ο στόχος της αξιολόγησης δεν είναι ο στιγματισμός και η τιμωρία, αλλά η διαρκής βελτίωση και η επιβράβευση της προσπάθειας, και για αυτό η αξιολόγηση θα συνδέεται με τη διαδικασία επιμόρφωσης και κατάρτισης, για συνολική βελτίωση του εκπαιδευτικού δυναμικού.

24. Επαναφορά θεσμού Σχολικών Συμβούλων

Ο θεσμός των Σχολικών Συμβούλων επαναφέρεται με νέο καθηκοντολόγιο.

25. Αξιολόγηση Καθηγητών ΑΕΙ και  προγραμμάτων σπουδών

Στην Ανώτατη Εκπαίδευση, η Αρχή Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.) καθιερώνεται ως ο βασικός θεσμός αξιολόγησης των προγραμμάτων σπουδών, των διδασκόντων και των Ιδρυμάτων. Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης θα δημοσιοποιούνται ώστε να ενισχύεται η διαφάνεια και η δημόσια πληροφόρηση, και να αναδεικνύονται οι καλύτερες πρακτικές (εκπαιδευτικές, ερευνητικές, διοικητικές).

26. Χρηματοδότηση ΑΕΙ με βάσει  τα αποτελέσματα της αξιολόγησης

Η κρατική χρηματοδότηση προς τα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης γίνεται βάσει αντικειμενικών κριτηρίων και δεικτών, και συνδέεται με τα αποτελέσματα της αξιολόγησης.

27. Ακαδημαϊκός Χάρτης των ΑΕΙ

Επιπλέον, ο Ακαδημαϊκός Χάρτης της χώρας (π.χ. συγχωνεύσεις/ενοποιήσεις Πανεπιστημίων-ΤΕΙ) θα προκύπτει από την αξιολόγηση της Α.ΔΙ.Π. και στη βάση συγκεκριμένων κριτηρίων

28. Το ΙΕΠ θα αντικατασταθεί με το ΕΚΕΕΤ

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής  Πολιτικής θα αντικατασταθεί με το Εθνικό Κέντρο Εκπαιδευτικής Ερευνας και  Τεκμηρίωσης (ΕΚΕΕΤ)

29. Ιδιωτικά Σχολεία

Θα αναθεωρηθεί το ρυθμιστικό πλαίσιο για την ιδιωτική εκπαίδευση με κατάργηση των αναχρονιστικών διατάξεων.

30. Δια Βίου Μάθηση

31. ΣΑΕΠ- Κέντρα Δια Βίου Μάθηση

 
32. ΕΛΚΕ

Το πλαίσιο λειτουργίας των ΕΛΚΕ των ΑΕΙ θα απλοποιηθεί.

33. Επιλογή Στελεχών Εκπαίδευσης

34. Καταργούνται οι Γενικές Γραμματείες

Καταργούνται οι Γενικές Γραμματείες Νέας Γενιάς και Δια Βίου Μάθησης και δημιουργείται μία Γενική Γραμματεία  Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

35. Επανιδρύεται η Γενική Γραμματεία ΑΕΙ

36.Το Σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών που θα επιλέξει η ΝΔ

Οι διορισμοί εκπαιδευτικών   θα γίνονται βάσει αντικειμενικού συστήματος επιλογής στο οποίο θα συνυπολογίζονται προϋπηρεσία, παιδαγωγική κατάρτιση και επιστημονική κατάρτιση…”

Ας είμαστε ειλικρινείς. Έχουμε ένα εκπαιδευτικό δυναμικό που είναι σε μεγάλο βαθμό γερασμένο.

Δεν έχουν γίνει μόνιμοι διορισμοί από το 2008.

Εμείς λέμε το εξής:Στο βαθμό που τα δημοσιονομικά της χώρας μας το επιτρέπουν, στο βαθμό που θα έχουμε μελετήσει αναλυτικά τις ανάγκες, τις συγκεκριμένες ανάγκες κάθε εκπαιδευτικής μονάδας θα προχωρήσουμε με προτεραιότητα σε προσλήψεις στα ζητήματα Παιδείας, ξεκινώντας από την Ειδική Αγωγή.

 

Σχόλια (37)

 
ΝΑΚΟΣ
01 Ιουλ 2019 07:52

Πλήρες ορθολογικό.Καμία σχςση με αυτό του ΣΥΡΙΖΑ που είναι κοροιδία.

 
Δυστυχώς μία απο τα ίδια
01 Ιουλ 2019 08:22

ΝΑΚΟΣ@ Οσον αφορά τα ΙΕΚ αυτά άκουγα απο την Γιαννακου ακόμα, αποτέλεσμα ειδικότητες ΕΠΑΛ γίνανε ΙΕΚ και τα ΙΕΚ συνέχιζαν να παρέχουν επαγγελματικά δικαιώματα λυκειου. Με απογοήτευσε ο μητσοτάκης.

 
Μετατροπή ΠαΔΑ;
01 Ιουλ 2019 08:26

Η μετατροπή του ΠαΔΑ γιατί δεν είναι μέσα στο πλάνο;

 
Παναγιώτα Μ.
01 Ιουλ 2019 08:35

Σκληρό και ταξικό.

 
Πρότυπα πανεπιστήμια εφαρμοσμένων επιστημών;;; ;;;
01 Ιουλ 2019 08:37

Πιστεύω τώρα οι υπέρμαχοι των πανεπιστημιων εφαρμοσμένων επιστημών, που είχαν εκ των έσω πληροφορίες, να σταματήσουν να διαδίδουν ψευδείς ειδήσεις και να κατανοήσουν ότι το ΠΑΔΑ, όπως και άλλα τμήματα που προήλθαν από συνενώσεις ΤΕΙ με άριστες αξιολογήσεις από την ΑΔΙΠ, δε θα αλλάξουν μορφή

 
ΦΑΤΕ ΣΑΝΟ ΚΑΡΓΑ
01 Ιουλ 2019 09:13

η πιστοποιηση γνώσεων και δεξιοτήτων όταν δεν συνεοδεύεται απο επαγγελματικά δικαιώματα ειναι ΜΙΑ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΗ. Σε κλειστά επαγγέλματα αυτό που παιζει ρόλο ειναι μόνο το επίπεδο 6, τα επιπεδα 3-4-5 ειναι το ίδιο και το αυτο. ΤΕΡΜΑ ΠΟΙΑ ΤΟ ΣΑΝΟ

 
@Νάκο
01 Ιουλ 2019 09:14

Πιο είναι το λογικό για να καταλάβουμε και μεις οι χαζοί;
1) Θα διασφαλισθούν οι συνθήκες... μπλα μπλα μπλα
2) Θα διαμορφωθεί το πλαίσιο.. μπλα μπλα...
3) Εφόσον το επιτρέπουν τα δημοσιονομικά θα γίνουν προσλήψεις.. να μαντέψω;
4) Αξιολόγηση από γονείς.... (μήπως να το επεκτείνουμε και στην αξιολόγηση γονέων από εκπαιδευτικούς;)
5) Δημοσιοποίηση των αξιολογήσεων των καθηγητών (στην πυρά!!!)

Μήπως να μιλήσουμε για πιο πρακτικά θέματα;
ΝΔ και ΠΑΣΟΚ επί δεκαετίες δεν κατάφεραν το αυτονόητο ... να υπάρχουν βιβλία στα σχολεία, να υπάρχουν αναπληρωτές στις θέσεις τους, τα ξεχάσατε αυτά;
Απλά πράγματα... σκεφτείτε πρώτα αυτά και μετά πιστέψτε τα «ορθολογικά» που προτείνουν.

 
@Μετατροπή ΠαΔΑ;
01 Ιουλ 2019 10:36

"Η Νέα Δημοκρατία θα προχωρήσει σε άμεση κατάργηση των νομοθετικών πρωτοβουλιών των κ.κ. Μπαλτά, Φίλη και Γαβρόγλου ..."

 
THOMAS
01 Ιουλ 2019 10:39

@Μετατροπή ΠαΔΑ

10. Κατάργηση των νόμων Μπαλτά, Φίλη και Γαβρόγλου
25. Αξιολόγηση Καθηγητών ΑΕΙ και προγραμμάτων σπουδών
Στην Ανώτατη Εκπαίδευση, η Αρχή Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.) καθιερώνεται ως ο βασικός θεσμός αξιολόγησης των προγραμμάτων σπουδών, των διδασκόντων και των Ιδρυμάτων. Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης θα δημοσιοποιούνται ώστε να ενισχύεται η διαφάνεια και η δημόσια πληροφόρηση, και να αναδεικνύονται οι καλύτερες πρακτικές (εκπαιδευτικές, ερευνητικές, διοικητικές).
27. Ακαδημαϊκός Χάρτης των ΑΕΙ
Επιπλέον, ο Ακαδημαϊκός Χάρτης της χώρας (π.χ. συγχωνεύσεις/ενοποιήσεις Πανεπιστημίων-ΤΕΙ) θα προκύπτει από την αξιολόγηση της Α.ΔΙ.Π. και στη βάση συγκεκριμένων κριτηρίων

 
Περί πολλών προτύπων
01 Ιουλ 2019 11:00

Κοιτάξτε, αν είναι τα παιδιά να περνάνε με τόσους βαθμούς κάτω από τη βάση, να παίρνουν βαθμούς που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, να κάνουν τις απουσίες με το τσουβάλι (καθότι είναι πολύ προοδευτικό μέτρο η κατάργηση διάκρισης μεταξύ δικαιολογημένης και αδικαιολόγητης απουσίας, από τότε και οι απουσίες αυξήθηκαν και οι επισκέψεις γονέων στα σχολεία μειώθηκαν), τότε η ίδρυση πολλών προτύπων σχολείων όπου θα μαζευτούν αυτοί που θέλουν να μάθουν και το μάντρωμα των υπολοίπων σε σχολεία για χαλαρούς είναι μονόδρομος ! Από όλα αυτά τα μέτρα που βλέπετε αυτό είναι το πιο σημαντικό και με τις περισσότερες συνέπειες κοινωνικά: στα πρότυπα με άλλους κανονισμούς όσοι θέλουν να μάθουν, οι υπόλοιποι κάνετε του κεφαλιού σας και όταν βγείτε και δείτε ότι δεν είστε για τίποτε, θα πούμε sorry, ας προσέχατε όταν έπρεπε! Να σας πάω κι ένα στοίχημα : οι εκπαιδευτικοί των προτύπων σε λίγο θα έχουν άλλες απολαβές ! Είναι κλασικό το σύστημα: δε φτιάχνεις κάτι που δε φτιάχνεται με το τίποτε, κάνεις το καινούριο, το καινούριο ανθίζει και τους υπόλοιπους τους τρώει η παρακμή και σβήνουν μόνοι τους ! Ούτε καυγάς, ούτε αντιδράσεις, ούτε τίποτε !

 
Αλέξανδρος Π.
01 Ιουλ 2019 11:16

Deja vu...

Φεβρουάριος 2007 στην οδό Μητροπόλεως έξω από το παλιό κτίριο του Υπουργείου Παιδείας.

"Μαριέττα βγες τα μάτια σου ν' ανοίξεις
να δεις μειοψηφίες, που κάνουν καταλήψεις".

Η κατάληξη γνωστή...

Υ.Γ.: Πρόγραμμα παλαιάς κοπής με τις ίδιες ακριβώς εξαγγελίες του '89 και 2004.

 
Μετεκπαίδευση
01 Ιουλ 2019 11:18

Κατά πόσο θα διευκολύνεται η μετεκπαίδευση των εκπαιδευτικών ΠΕ και ΔΕ για την απόκτηση μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων σπουδών; Ίσως ο μόνος κλάδος του δημοσίου που ο εκπαιδευτικός δεν δικαιούται εκπαιδευτική άδεια για την μετεκπαίδευση ( παρά με την υποτροφία του ΙΚΥ , αν προκηρυχθεί και αν την λάβει). Δεν υπάρχει ούτε ουσιαστική διευκόλυνση με απόσπαση σε ανώτατο ίδρυμα στην περίπτωση διδακτορικών σπουδών. Υπάρχει κάποια μέριμνα για αυτά τα θέματα;

 
Σύγχρονο πρόγραμμα
01 Ιουλ 2019 11:36

Επιτέλους να ξεκολλήσουμε λίγο από τη στασιμότητα των τελευταίων 40 ετών (ακόμα και τα αιτήματα της ΟΛΜΕ ίδια είναι...)
Τα μισά από αυτά να γίνουν θα ταράξουν λίγο τα νερά σε μια δημόσια εκπαίδευση που παρέχει τα ελάχιστα .

 
Apostolos
01 Ιουλ 2019 11:45

Απορία: Πως θα αναθεωρηθεί το άρθρο 16 αφού δεν συμφώνησε η νυν βουλή για αναθεωρησή του. Θα χρειαστούν τουλάχιστον 180 ψήφοι. Πρέπει να συμφωνήσουν και άλλα κόμματα. Βέβαια πρέπει να γίνει και έχουμε ήδη αργήσει.
Επίσης πρέπει το ΣΑΕΠ να λειτουργεί γρήγορα και να αποδίδει επαγγελματικές ισοτιμίες μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα. Βέβαια είναι προφανές ότι ο ΣΥΡΙΖΑ καθυστερούσε την διαδικασία επίτηδες.
Τέλος θα πρέπει να αποδοθούν ΚΑΙ ακαδημαϊκά δικαιώματα σε πτυχία από αναγνωρισμένα Πανεπιστήμια της Ε.Ε. και να αφήσουμε αυτά τα παιχνίδια με την συνεκτίμηση μεταπτυχιακού.

 
Sakis
01 Ιουλ 2019 12:09

Τα ΙΕΚ τα επαγγελματικά δικαιώματα που δίνουν στους αποφοίτους (πάντα μιλάω για τους διπλωματούχους) αναφέρονται σε μεταδευτεροβάθμια επαγγελματική κατάρτιση και ΟΧΙ σε αποφοίτους Λυκείου. Δηλαδή ένας απόφοιτος ΙΕΚ με την κατοχή διπλώματος οποιασδήποτε ειδικότητας ενώ π.χ. στην Βουλγαρία έχει το δικαίωμα υπογραφής μελέτης (π.χ. Δίκτυα) στην Ελλάδα ακόμα δεν το έχει και πρέπει να έχει προϋπηρεσία κοντά σε μηχανικό κάποια χρόνια προκειμένου να μπορεί να υπογράφει. Απλώς στην Ελλάδα ακόμα δεν υπάρχει κατοχυρωμένη επαγγελματικά μεταδευτεροβάθμια επαγγελματική κατάρτιση. Σε όλα τα κράτη έχει λυθεί το πρόβλημα αυτό εκτός από την Ελλάδα.

 
Φωτεινή
01 Ιουλ 2019 12:20

Το εκπαιδευτικό σύστημα είναι γερασμένο γιατί έχει γέρους εκπαιδευτικούς Μήπως σιγά σιγά να φύγουν οι παλιοί για να έρθουν οι νέοι;

 
World Economic Forum 2016 κύριοι κύριοι?
01 Ιουλ 2019 12:46

Διαφάνεια 4 "Στόχος : Όλοι οι μαθητές, ανεξαρτήτως οικονομικής δυνατότητας, να έχουν ίσες ευκαιρίες....και πρόσβαση σε ποιοτική δημόσια εκπαίδευση". Αλήθεια τώρα, της ΝΔ είναι το πρόγραμμα? Νόμιζα για μια στιγμή ότι διάβαζα πρόγραμμα άλλου κόμματος... λίγο πιο αριστερά!
Μετά όμως είδα τη διαφάνεια 8 και επανήρθα. Απορώ πως δεν το είδε κανείς εκεί στο κόμμα και το έβαλαν έτσι φαρδιά πλατιά! "Σύγχρονο σχολείο : Έμφαση στις ήπιες και στις ψηφιακές δεξιότητες". Προς υποστήριξη της ιδέας, παρουσιάζονται γραφήματα από .... το World Economic Forum! Μάλιστα! Το περίφημο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, που γίνεται κάθε Ιανουάριο στο κοσμοπολίτικο Νταβός της Ελβετίας. Για πολύ λίγους και εκλεκτούς και κάτω από δρακόντια μέτρα ασφάλειας για την παγκόσμια οικονομική και πολιτική ελίτ. Πουθενά αλλού δεν συναντώνται τόσοι άνθρωποι με τόση εξουσία και τόσα χρήματα γύρω από το ίδιο τραπέζι. Το πιο "κλειστό" οικονομικό συνέδριο στον κόσμο. Και ερωτώ κύριοι κύριοι, για το πρόγραμμά σας για δημόσια δωρεάν ποιοτική παιδεία στο δημοτικό σχολείο, από το Νταβός κάνατε copie-paste?
Δεν μπαίνω στον κόπο να αναφερθώ σε κανένα άλλο από τα 36 σημεία....

 
Αντινεοφιλελευθερος Σοσιαλδημοκρατης
01 Ιουλ 2019 12:59

Αυτα τα 36 σημεια αποτελουν το κομματι της νεοφιλελευθερης πολιτικης της Ν.Δ. σε μια λιγο ηπια μορφη.Γιατι υπαρχουν και αλλα τοσα κρυφα σημεια οπου η ακρα (νεοφιλελευθερη) δεξια παραταξη εχει στην ατζεντα της στην πιο σκληρη μορφη της νεοφιλελευθερης πολιτικης οπως εισακτεοι στα ΑΕΙ στις 20 χιλιαδες ειτε 10 χιλιαδες ειτε ακομη λιγοτεροι μονο οσοι βγαζουν 18.5 εως 20 μεσο ορο βαθμολογιας, κλεισιμο των περισοτερων ΕΠΑΛ ή πληρη καταργηση τους εκτος απο τα Προτυπα τα οποια προοριζονται για πολυ λιγους μαθητες κλεισιμο των περισσοτερων δημοσιων ΙΕΚ επιβολη της ψυχοφθορας και υπεραπαιτητικης Τραπεζας Θεματων σε ολες τις ταξεις του Λυκειου και αλλα πολλα βαρβαρα αντιλαϊκα και αντικοινωνικα μετρα για τη Δημοσια Παιδεια και Υγεια.Η ωρα της πιο απανθρωπης και ακραιας μορφης Νεοφιλελευθερισμου για την Ελλαδα ερχεται οσοι λιγοι καταφερουν να επιβιωσουν και οπως επιβιωσουν.Ο Θεος βοηθος για τους μικρομεσαιους και τους οικονομικα αδυναμους
"φτωχους".

 
Πτυχιούχος
01 Ιουλ 2019 13:06

Συνάδελφοι πτυχιούχοι η ΝΔ δεν έχει κάνει καμία απολύτως αναφορά για τις διαδικασίες ισοτίμισης των πτυχίων μας.
Ούτε καν απάντησε στην πρόταση που έκανε ο Υπουργός πρόσφατα για εμάς.
Αν όχι τώρα πότε;
Έχοντας πολλά χρόνια στην πλάτη μου με την ΔΑΠ και πόλους αγώνες με την ΝΔ σας δηλώνω ότι θα τους γυρίσω την πλάτη στις εκλογές όπως ακριβώς έκαναν αυτοί σε εμάς .
Σας καλώ όλους να πράξετε το ίδιο σε όλους που άφησαν αλλά και εξακολουθούν να αφήνουν άλυτο το πρόβλημά μας.
Το οφείλουμε στις προσπάθειές μας για να αποκτήσουμε το πτυχίο μας,,στους γονείς μας και στις οικογένειές μας.

 
Ασπαιτε ....συνεχεια
01 Ιουλ 2019 13:12

Είμαστε και εμείς εδώ κύριοι Όχι μόνο το παδα αλλα και εμείς που δεν μας ενταξανε στο παδα! !!!Και χωρίς εξηγήσεις!!!!!εχουμε δικαιώματα όπως όλοι οι φοιτητές των ΤΕΙ που ομως έγιναν Π.Ε.Ποια η θέση σας??ελπιζουμε τουλάχιστον εσείς να μην είστε οπως αυτοι που φευγουν.αδικοι!!!!

 
@Φωτεινή
01 Ιουλ 2019 13:15

Διαφάνεια 13 τελευταία παράγραφος. 1. Προϋπηρεσία. 2. Επιστημονική επάρκεια (δηλ. ένα κάρο τίτλους) και 3. Παιδαγωγική κατάρτιση (δηλ. ένα ακόμα κάρο πιστοποιημένης παιδαγωγικής επιμόρφωσης). Βλέπετε κάτι, για "να έρθουν οι νέοι"?

 
N
01 Ιουλ 2019 14:14

Τώρα παρουσιάζουν ένα μεγάλο πρόγραμμα για την παιδεία για να δείξουν ότι και καλά ενδιαφερονται ,ενώ στην τελική με το ζόρι θα υλοποιήσουν 2-3 από αυτά.

 
N
01 Ιουλ 2019 14:41

Αρκετός κόσμος έχει καταλάβει το ότι θέλουν να υποβαθμίσουν τα ήδη υποβαθμισμενα ,σε αρκετές πτυχές, δημοσιά πανεπιστήμια ,να τα υποχρηματοδοτησουν και να ιδρύσουν ιδιωτικά. Το κακό είναι πως πολύς κόσμος δεν το κατανοεί και θα τους έρθει μπούμερανγκ.

 
Μαρία
01 Ιουλ 2019 15:00

@Πτυχιούχος, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ μετά 4 χρόνια και μια εβδομάδα πριν τις εκλογές έταξε ότι ΘΑ ψηφίσει διάταξη που θα δημιουργεί επιτροπή που ΘΑ συνέλθει σε εύλογο χρονικό διάστημα που ΘΑ αποφασίσει τις διαδικασίες ισότιμης που ΘΑ δίνουν τη δυνατότητα στους αποφοιτους. Πόσα μαθήματα , με ποια παρακολούθηση, σε πόσο χρονικό διάστημα , με ποιους όρους για ποιους αποφοίτους , για πόσους κατά έτος, δια ζώσης η εξ αποστάσεως ... ΤΙΠΟΤΑ!
Στο καλό και να μας γράφουν.....

 
ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ
01 Ιουλ 2019 17:11

Σας περιμενουμε να βαλετε ταξη!!!
Είναι σχέδιο σωτηρίας της χώρας και της παιδείας
μελος δεπ Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
θύμα συγχώνευσης και όχι μόνο

 
ΧΡΗΣΤΟΣ Α.
01 Ιουλ 2019 19:21

Σκληρό , ταξικό , αυταρχικό πρόγραμμα εκπαίδευσης, διαλυτικό για την κοινωνία και την εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς.

Δεν πέρασε το 2010- 2014 και δε θα περάσει τέτοιο ακρονεοφιλελεύθερο πρόγραμμα ούτε για αστείο.

Οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς είναι δημοκράτες και ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση. Θα μείνει στη αντιπολίτευση και στα χαρτιά..

 
ΣΤΑΥΡΟΣ
01 Ιουλ 2019 20:17

Ας βάλει ο Κ Μητσοτάκης τα παιδιά του πρώτα να σπουδάσουν υπο αυτό το σύστημα σε δημόσιο Πανεπιστήμιο και όχι σε κάποιο ιδιωτικό του εξωτερικού και μετά μπορεί να προτείνει αυτό το έκτρωμα

 
Προς όλους τους επικριτές του νεοφιλελευθερισμού
01 Ιουλ 2019 20:58

Παρακαλώ να με εξηγήσετε τι σημαίνει νεοφιλελευθερισμός, τί σημαίνει το αντίθετο του παλαιοφιλελευθερισμός και τι σημαίνει σκέτος φιλελευθερισμός.Στο 2019 είμαστε με μισθούς στους νέους 350 € και εσείς μιλάτε με ξύλινη προϊστορική γλώσσα.Να δούμε αν δουλεύατε στον ιδιωτικό τομέα με συνθήκες δουλείας αν ασχολούσασταν με αυτά τα ανούσια.Αργία...

 
Αρθούρος
02 Ιουλ 2019 00:53

Προς Χρήστο Α.:Εγώ δεν είδα πού είναι η σκληρότητα.Στην πραγματικότητα, δεν προβλέπονται μόνιμοι διορισμοί εδώ και δέκα χρόνια κι αυτό θα συνεχιστεί.Το άρθρο 16 που μιλά γιά την παροχή δημόσιας εκπαίδευσης δεν αναθεωρείται πάλι γιά μία δεκαετία(το λέει και στο πρόγραμμά της η Ν.Δ.)Τα νέα τμήματα ΤΕΙ που ιδρύθηκαν συγχωνευόμενα με τα ΑΕΙ δεν ενοχλούνται.
Εκτός και μιλάς γιά ακρονεοφιλελευθερισμό επειδή θα καταργήσει το άσυλο στα ΑΕΙ.Και βλέπω ότι είσαι έτοιμος ψυχολογικά και προετοιμάζεις κι άλλους γιά δήθεν αγώνες κλπ.Κι όμως,καλό θα κάνει να αποασυλοποιηθούν ορισμένοι ταραχοποιοί που δίνουν στη χώρα μας όψη τριτοκοσμικής χώρας.Καλό θα κάνει και στη νεολαία μας η εξουδετέρωση αναρχικών στοιχείων που εμποδίζουν την ελεύθερη διάδοση των ιδεών στα τριτοβάθμια ιδρύματα και στην πραγματικότητα δρούν με το δίκαιο του ισχυρότερου που απειλεί και δρά με βία.
Ε,αυτά θα τελειώσουν.Περαστικά.

 
Ριχάρδος....
02 Ιουλ 2019 16:16

Η σκληρότητα πράγματι είναι ένα αίσθημα που δεν βλέπεται. Νοιώθεται! Και συνήθως πονάει κι όλας. Από τις 8 και μετά.....

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean