Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκαν εξετάσεις εκτέλεσης και ερμηνείας ενόργανης και φωνητικής μουσικής στο πλαίσιο των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Δημοσίευση: 03/07/2019
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο των Πανελλαδικών Εξετάσεων, εξετάσεις εκτέλεσης και ερμηνείας ενόργανης και φωνητικής μουσικής.

Η διαδικασία αυτή, αναφέρει ανακοίνωση του υπ. Παιδείας, αποτελούσε πάγιο αίτημα της μουσικής κοινότητας και των Τμημάτων ΑΕΙ που είχαν ανάλογες κατευθύνσεις.

Οι εξετάσεις υλοποιήθηκαν σε 14 εξεταστικά κέντρα με την κατάλληλη υποδομή μουσικών οργάνων σε όλη την Ελλάδα. Οι υποψήφιοι/ες αξιολογήθηκαν σε μουσικό όργανο της επιλογής τους, συμπεριλαμβανομένης της φωνής, καθώς και σε όποιο είδος μουσικής κατεύθυνσης επιθυμούσαν.  

Με αφορμή την ολοκλήρωση της διαδικασίας που κατά την πρώτη εφαρμογή της εξελίχθηκε ομαλά, ο υπουργός Παιδείας  Κώστας Γαβρόγλου δήλωσε: «Οι εξετάσεις εκτέλεσης και ερμηνείας ενόργανης και φωνητικής μουσικής αποτελεί καθοριστικό παράγοντα αναβάθμισης της μουσικής παιδείας της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Για την υποδειγματική διεξαγωγή των εξετάσεων θέλω να ευχαριστήσω τους μουσικούς αξιολογητές που χάρη στη  σοβαρότητα, την εμπειρία, το επίπεδο αλλά και τη θέλησή τους συνέβαλαν ουσιαστικά στο σημαντικό αυτό εγχείρημα.  
Καθοριστική συμβολή είχαν επίσης η Κεντρική Επιτροπή Ειδικών Εξετάσεων, η οποία αποτελείτο από έγκριτα μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας από τα πανεπιστήμια ΕΚΠΑ, Ιόνιο και Ιωαννίνων, καθώς και ο διοικητικός μηχανισμός του Υπουργείου που οργάνωσε και στήριξε τη διαδικασία. Θερμές ευχαριστίες σε όλους».

Σχόλια (2)

 
ydrorroesnikos
03 Ιουλ 2019 14:35

ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ Κ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΑΦΗΣΤΕ ΟΜΩΣ ΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΥΛΗ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ

 
Apelpismenos
05 Ιουλ 2019 09:29

Ακόμα δεν μας εξήγησε ο κ. υπουργός, πώς ακριβώς αξιολογούνται στοιχεία όπως "φρασάρισμα", "ρυθμός" κλπ χωρίς παρτιτούρα. Επίσης δεν μας εξήγησε, πώς βαθμολογούνται από τους ίδιους αξιολογητές όργανα με τελείως διαφορετικές τεχνικές ιδιαιτερότητες. Επίσης δεν μας εξήγησε, πώς μπορεί κάποιος να αξιολογήσει μια εκτέλεση 2-9' σε όργανο που δεν κατέχει και τέλος, πώς θα γίνει η κατανομή χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η ικανότητα κάθε τμήματος να απορροφήσει ένα συγκεκριμένο αριθμό εισακτέων ανά όργανο. Εάν λοιπόν οι πρώτοι 100 που θα αριστεύσουν θα είναι πιανίστες, ποιος αριθμός προσωπικού θα τους διδάξει?
Ας ελπίσουμε ότι οι επόμενοι θα διορθώσουν αυτά τα αυτονόητα...

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ