Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Κ. Μητσοτάκης: Παιδεία με περισσότερους και καλύτερους εκπαιδευτικούς

Δημοσίευση: 04/07/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Στο ακαδημαϊκό άσυλο και στα Πρότυπα σχολεία  αναφέρθηκε στην αποψινή  κεντρική προεκλογική ομιλία του, στο Θησείο ,ο πρόεδρος της ΝΔ  Κυριάκος Μητσοτάκης.

Συγκεκριμένα είπε τα εξής:

  • Οι γενικές κατευθύνσεις του προγράμματος μας  είναι, πια, γνωστές στους Έλληνες πολίτες. Όλοι περιμένουν από εμάς ένα κράτος με λιγότερη γραφειοκρατία και καλύτερες υπηρεσίες προς τον πολίτη. Παιδεία συνδεδεμένη με την οικονομία που θα προσφέρει γνώση, δεξιότητες, θα ανοίγει την πόρτα για πολλές καλές νέες  δουλειές. Με περισσότερους και καλύτερους εκπαιδευτικούς και, ναι, ένα πρότυπο σχολείο για τους άριστους μαθητές σε κάθε περιφερειακή ενότητα.  
  • Στις 8 Ιουλίου η ανοχή τελειώνει. Το πανεπιστημιακό άσυλο καταργείται τον πρώτο μήνα της διακυβέρνησης μας. Οι σχολές παύουν να αποτελούν ορμητήρια για να κατασκευάζουν κάποιοι μολότωφ και οι κουκουλοφόροι να διακινούν, μαζί με τους εμπόρους, τα ναρκωτικά τους. Και αποδίδονται, επιτέλους, τα πανεπιστήμια ελεύθερα στους φοιτητές, στους καθηγητές και στους εργαζόμενους. Όπως συμβαίνει σε κάθε πολιτισμένο κράτος.

Σχόλια (10)

 
φουσκωνουν τα νερα
05 Ιουλ 2019 01:43

Τωρα που έρχονται εκλογές φουσκώνουν και οι υποσχέσεις. Παρολαυτα, η πικρή αλήθεια είναι ότι η παιδεία θα συνεχίσει να είναι ανέκαθεν ένα πολίτικο παιχνίδι.

 
Σχετικά με το ΠαΔΑ
05 Ιουλ 2019 08:37

Και πάλι δεν αναφέρθηκε ο κ. Μητσοτάκης στη μετατροπή του ΠαΔΑ σε εφαρμοσμένων επιστημών. Γνωρίζει κάποιος «εκ των έσω» να μας διαφωτίσει για το τι γίνεται και ξεχάστηκε;

 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
05 Ιουλ 2019 10:06

Αυτό που χρειάζεται είναι η παραμονή των άριστων μαθητών στα ήδη υπάρχοντα σχολεία και ο εμπλουτισμός του (ατομικού) προγράμματός τους. Το να δημιουργήσεις ένα "κλειστό κύκλωμα" άριστων μαθητών, ούτε τους ίδιους βοηθάει -εντέλει- ούτε τα υπόλοιπα σχολεία.
Η λογική του διαχωρισμού είναι ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗ και απλά αναπαράγει τις ανισότητες.
Τελικά θα δημιουργηθούν νέα φροντιστήρια για τις εξετάσεις σε αυτά τα σχολεία και επίσης θα βρει νέο αντικείμενο το πελατειακό σύστημα.
Πολλά βήματα προς τα πίσω...

 
@ΔΗΜΗΤΡΗΣ
05 Ιουλ 2019 11:02

Ακριβώς όπως τα είπατε είναι. Όλοι διαβάσαμε άλλοστε εδώ στο esos, για τα φροντιστήρια από την Δ' τάξη, για να προετοιμαστούν οι άριστοι που θα περάσουν σε αυτά τα σχολεία. "Από ένα σε κάθε ΠΕ" είπε. Είναι σαν να κάνεις ένα ΝΕΟ τμήμα πανεπιστημίου με 200-300 θέσεις, από Α' γυμνασίου όμως, σε κάθε ΠΕ. Και να τρέχουν μετά οι γονείς τα παιδιά τους από τα 10, στα φροντιστήρια. Ούτε στο Harvard δεν θα είχαν σκεφτεί κάτι τέτοιο!

 
Observator
05 Ιουλ 2019 13:33

Το ερώτημα ειναι για ποιο λογο διαχρονικά, με οποιοδήποτε πολιτική παράταξη στην εξουσία, υπάρχει δυσκολία στη διαχείριση της εκπαίδευσης? Μηπως το πρόβλημα δεν ειναι πολιτικό αλλά κοινωνικό?

 
Δον Κιχώτης
05 Ιουλ 2019 14:25

Χρειαζόμαστε και έναν Λυσία να υπερασπιστεί τους «Αδύνατους» και τους «Μέτριους»...

 
Απορημένος εκπαιδευτικός...
05 Ιουλ 2019 18:30

"Παιδεία συνδεδεμένη με την οικονομία με την οικονομία": αυτό σημαίνει ότι οι επιστήμες που δεν συνδέονται άμεσα με την οικονομία θα υποβαθμιστούν περαιτέρω στα σχολεία; Για να μην υπεισέλθω σε θέματα πρακτικά, π.χ. πώς θα γίνει αυτή η άμεση σύνδεση με τρόπους που κανείς μέχρι σήμερα από όσους κυβέρνησαν τις τελευταίες δεκαετίες δεν μπόρεσε να πετύχει όσο θα έπρεπε;
"Με περισσότερους (...) εκπαιδευτικούς": πώς θα γίνει αυτό αν τηρηθεί η αναλογία 5 αποχωρήσεις για 1 πρόσληψη; Μήπως υπάρχει η πρόθεση να προσλαμβάνονται ακόμη περισσότεροι αναπληρωτές, άρα να στηρίζεται η εκπαίδευση σε ακόμη περισσότερους νομάδες εκπαιδευτικούς που θα απολύονται στο τέλος της χρονιάς, ενώ καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες; Να δημιουργηθούν δηλαδή νέες στρατιές συναδέλφων, χωρίς σταθερό σχολείο, σπίτι, προσωπική ζωή και ζωή γενικότερα, με μισθό 500 ευρώ;
"και καλύτερους εκπαιδευτικούς": αυτό πώς θα εξασφαλίζεται; Με αξιολογήσεις που ήδη στο εξωτερικό έχουν αποτύχει παταγωδώς ακόμη και σε χώρες όπως η Αγγλία, όπου, όπως βοά το διαδίκτυο αλλά και συνάδελφοι που εργάστηκαν εκεί, το πώς θα αξιολογηθεί ένα σχολείο συχνά είναι θέμα ...τύχης ή ατυχίας ή συγκυρίας και όχι του πραγματικού επιπέδου του; Αξιολογήσεις που κατηγοριοποιούν τα σχολεία ώστε οι γονείς να μπορούν να αποφεύγουν τα " κακά" σχολεία, τα οποία μπορεί να χαρακτηρίστηκαν ως τέτοια από κάποια γραφειοκρατική εκκρεμότητα (σαν αυτές που η Ν.Δ. θέλει να εξαλείψει) και μάλιστα σχολεία όπου υπάρχουν γραμματείς, καλύτερες υποδομές, ακόμη και βοηθητικό προσωπικό των εκπαιδευτικών; Αξιολογήσεις τέτοιου ανούσιου τύπου οδηγούν μοιραία τους γονείς στην επιλογή άλλου σχολείου, άρα στον "φυσικό" μαρασμό τους, στην υποβάθμισή τους και στο κλείσιμό τους με ό,τι αυτό συνεπάγεται, πράγμα που θα μας φαίνεται φυσιολογικό, ενώ αν αυτό αποφασιζόταν από την κυβέρνηση άμεσα, θα προκαλούσε πολλές εντάσεις και διαμαρτυρίες. Οι γονείς δεν θα περιμένουν την αναβάθμιση ενός σχολείου στην κλίμακα της αξιολόγησης, έστω και αν αυτή η αξιολόγηση γίνεται με αμφιβόλου ποιότητας και επιστημονικότητας κριτήρια.
Γενικολογίες χωρίς καμία αληθινή, μελετημένη, εμπεριστατωμένη άποψη σχετικά με την εκπαίδευση.

 
Athina
06 Ιουλ 2019 12:29

Να τα αφησει αυτα και να μας πει αν θα αλλαξει το συστημα μετεγγραφων που θα το κανει,αλλα ας μας πει πως θα το κανει να ξερουμε και μεις....

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ