Άνοιξε η δοκιμαστική εφαρμογή Α’ Δήλωσης για την εισαγωγή των υποψηφίων στα Πανεπιστήμια χωρίς Πανελλαδικές

Η εφαρμογή σε αυτή τη φάση , όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας, έχει το σκοπό της επίδειξης (demo) για την εξοικείωση των μαθητών με το νέο σύστημα

05/07/2019

Ενημερώθηκε: 06/07/2019, 13:17

Άκουσε το άρθρο

Άνοιξε για δοκιμαστική εφαρμογή και είναι στη διάθεση των μαθητών που θα φοιτήσουν στη Γ’ Λυκείου το έτος 2019 -2020, η πλατφόρμα https://a-dilosi.it.minedu.gov.gr/ για την Α’ Δήλωση προτίμησης Τμημάτων από την οποία θα προκύψουν τα Τμήματα Ελεύθερης Πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευσης (σ.σ. τα λεγόμενα “πράσινα” τμήματα που οι απόφοιτοι Λυκείου θα εισάγονται χωρίς Πανελλαδικές).

Η εφαρμογή σε αυτή τη φάση , όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας, έχει το σκοπό της επίδειξης (demo) για την εξοικείωση των μαθητών με το νέο σύστημα.

Όσοι μαθητές επιθυμούν να εισέλθουν στο demo, θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν τους κωδικούς εξετάσεων 20000011, 20000012, 20000013 και 20000014 για τα επιστημονικά πεδία 1, 2, 3 και 4 αντίστοιχα. Για όλους αυτούς τους κωδικούς εξετάσεων ο κωδικός ασφαλείας είναι «123».

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση:

  •     Η υποβολή της Α΄ Δήλωσης είναι υποχρεωτική, ακόμα κι αν ο υποψήφιος ενδιαφέρεται για πρόσβαση σε Τμήματα Ελεύθερης Πρόσβασης (ΤΕΠ). Αν δεν την υποβάλει, χάνει το δικαίωμα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ακόμα και μέσω πανελλαδικών εξετάσεων.
  •     Οι επιλογές δεν είναι δεσμευτικές. Η Α΄ Δήλωση προσφέρει τη δυνατότητα εισαγωγής σε κάποιο Τμήμα χωρίς εξετάσεις, αλλά ο υποψήφιος διατηρεί το δικαίωμα τον ερχόμενο Φεβρουάριο να αρνηθεί το ΤΕΠ που μπορεί να δήλωσε και να συμμετάσχει στις πανελλαδικές εξετάσεις. Στην περίπτωση αυτή η Α΄ Δήλωση παύει να ισχύει.
  •     Πριν γίνει η επιλογή Τμημάτων θα πρέπει τα ατομικά στοιχεία είναι σωστά.
  •     Στην Α΄ Δήλωση ο υποψήφιος μπορεί να εντάξει από 1 μέχρι 10 Τμήματα.
  •     Η σειρά προτίμησης δεν έχει σημασία.
  •     Μέχρι την οριστικοποίηση της δήλωσης (και εφόσον δεν έχει εκπνεύσει η προθεσμία υποβολής), μπορούν να γίνουν όσες αλλαγές ο υποψήφιος θέλει.
  •     Η οριστικοποιήσει της Α΄ Δήλωσης πρέπει να γίνει μέσα στην οριζόμενη προθεσμία.
  •     Σύντομα, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας Α΄ Δήλωσης, οι υποψήφιοι θα γνωρίζουν αν στις επιλογές τους υπάρχουν ένα ή περισσότερα ΤΕΠ και ποια είναι αυτά. Τα ΤΕΠ δεν είναι προκαθορισμένα. Το αν κάποιο τμήμα θα χαρακτηριστεί ΤΕΠ εξαρτάται από το πόσοι/ες υποψήφιοι/ες θα το περιλάβουν στην Α΄ Δήλωση. Αν το περιλάβουν λιγότεροι από τους εισακτέους, τότε χαρακτηρίζεται ΤΕΠ.

30 ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

1.  Ποιο θα είναι το ωρολόγιο πρόγραμμα για την Α ́ Τάξη και   Β ́ Τάξη Γενικού Λυκείου

Από το σχολικό έτος 2020-2021  Α ́ Τάξη και η Β ́ Τάξη Γενικού Λυκείου αποτελούν τάξεις αποκλειστικά γενικής παιδείας, στις οποίες εφαρμόζεται πρόγραμμα μαθημάτων γενικής παιδείας τριάντα πέντε (35) συνολικά ωρών εβδομαδιαίως για τα ημερήσια και είκοσι πέντε (25) συνολικά διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως για τα εσπερινά.

2. Για τη Γ Λυκείου;

Από το σχολικό έτος 2019-2020 θα ισχύσουν τα  εξής:

Η Γ ́ Τάξη Γενικού Λυκείου έχει μαθήματα γενικής παιδείας και προσανατολισμού τριάντα δύο (32) συνολι- κά διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως για τα ημερήσια και είκοσι πέντε (25) συνολικά διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως για τα εσπερινά.

Τα μαθήματα προσανατολισμού χωρίζονται σε τέσσερεις Ομάδες (Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού): Ανθρωπιστικών Σπουδών, Θετικών Σπουδών, Σπουδών Υγείας και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής.

3. Πότε θα ισχύσει για πρώτη φορά το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ;

Το νέο σύστημα θα ισχύσει το 2020, δηλαδή θα το “εγκαινιάσουν” οι σημερινοί μαθητές της Β Λυκείου και τα ΑΕΙ για  το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021, θα δεχθούν πρωτοετείς φοιτητές με το νέο σύστημα.

4. Τι θα ισχύσει για τους αποφοίτους των Εσπερινών ΓΕΛ;

Οι απόφοιτοι εσπερινού ΓΕ.Λ. εισάγονται, κατά το αμέσως επόμενο ακαδημαϊκό έτος από το σχολικό έτος αποφοίτησης, σε ποσοστό θέσεων επιπλέον του αριθμού εισακτέων, το οποίο ορίζεται με απόφαση του υπουργού Παιδείας,

5. Τα Τμήματα Ελεύθερης Πρόσβασης παραμένουν σταθερά ή μεταβάλλονται;

Τα ΤΕΠ και τα ΤΠΠΕ μεταβάλλονται κάθε ακαδημαϊκό έτος ανάλογα με τις δηλώσεις των υποψηφίων και προκύπτουν κάθε φορά.

6. Πότε οι μαθητές κάνουν τη δήλωση προτίμησης Τμημάτων;

Οι μαθητές της Β ́ Τάξης ΓΕ.Λ. που επιθυμούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση μέχρι τις 30 Ιουνίου κάθε έτους συμπληρώνουν Α ́ δήλωση προτίμησης με περιορισμένο αριθμό προτιμήσεων Τμημάτων στα οποία επιθυμούν να εισαχθούν.

7. Η προθεσμία υποβολής της δήλωσης και ο αριθμός προτιμήσεων ορίζονται με απόφαση του υπουργού Παιδείας.

Αν το σύνολο των προτιμήσεων των υποψήφιων μαθητών για ένα Τμήμα είναι μικρότερο ή ίσο με τις διαθέσιμες θέσεις του Τμήματος αυτού για τη συγκεκριμένη κατηγορία υποψηφίων, ημερήσιων και εσπερινών ΓΕ.Λ., το Τμήμα αυτό ορίζεται για την επόμενη ακαδημαϊκή χρονιά ως «Τμήμα με θέσεις ελεύθερης πρόσβασης» (ΤΕΠ) για την οικεία κατηγορία υποψηφίων και οι θέσεις που έχουν δηλωθεί δεσμεύονται προσωρινά. Τα υπόλοιπα Τμήματα, δηλαδή εκείνα στα οποία ο αριθμός των αιτήσεων υπερβαίνει τις διαθέσιμες θέσεις που διεκδικούν οι υποψήφιοι της συγκεκριμένης κατηγορίας, είναι «Τμήματα πρόσβασης με πανελλαδικές εξετάσεις» (ΤΠΠΕ) για την οικεία κατηγορία υποψηφίων.

8. Οι μαθητές που  δεν υποβάλουν την Α ́ Δήλωση ;

Όσοι μαθητές δεν υποβάλουν την Α ́ Δήλωση προτίμησης χάνουν το δικαίωμα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση με ή χωρίς πανελλαδικές εξετάσεις για το αμέσως επόμενο ακαδημαϊκό έτος από το σχολικό έτος αποφοίτησής τους από το Λύκειο.

9. Φέτος πότε θα γίνει η Α' δήλωση;

Η Α ́ δήλωση προτίμησης ειδικά για φέτος  , δεν υποβάλλεται έως τις 30 Ιουνίου, αλλά έως τις 31 Οκτωβρίου 2019 από τους μαθητές της Γ ́ Τάξης ΓΕ.Λ.,

10. Αν ο μαθητής αλλάξει την ομάδα προσανατολισμού που έχει δηλώσει;

Αν ο μαθητής αλλάξει την ομάδα προσανατολισμού που έχει δηλώσει, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στις κείμενες διατάξεις, χάνει τη δυνατότητα πρόσβασης στα ΤΕΠ που προέκυψαν, σύμφωνα με την Α ́ Δήλωση προτίμησης που υπέβαλε και τα οποία δεν αντιστοιχούν στην νέα ομάδα προσανατολισμού.

11. Για ποια τμήματα θα ισχύσουν οι Πανελλαδικές;

 Για τους μαθητές, στις Α ́ Δηλώσεις προτίμησης των οποίων δεν έχουν προκύψει ΤΕΠ, η εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση γίνεται μέσω πανελλαδικών εξετάσεων.

12. Πότε γίνεται η οριστική δήλωση προτίμησης τμημάτων;

Οι μαθητές στις Α ́ Δηλώσεις προτίμησης των οποίων έχει προκύψει τουλάχιστον ένα ΤΕΠ, τον Φεβρουάριο της Γ ́ Λυκείου δηλώνουν οριστικά και αμετάκλητα αν θα συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις ή αν επιθυμούν να εισαχθούν σε ΤΕΠ το οποίο είχαν συμπεριλάβει στην αρχική Δήλωση Α ́.

Αν ο μαθητής επιλέξει ένα από τα Τμήματα που είχε συμπεριλάβει στην αρχική Δήλωση Α ́ και χαρακτηρίστηκε ΤΕΠ, εισάγεται στο Τμήμα αυτό με μόνη προϋπόθεση την απόκτηση του απολυτηρίου της Γ ́ Λυκείου και με την επιφύλαξη της εξέτασης σε τυχόν απαιτούμενο ειδικό μάθημα ή πρακτικές δοκιμασίες.

13. Τι θα γίνει με τις θέσεις των ΤΕΠ που δεν επιλέγονται τελικά τον Φεβρουάριο;

 Οι θέσεις των ΤΕΠ που δεν επιλέγονται τελικά τον Φεβρουάριο της Γ ́ Λυκείου αποδεσμεύονται και προστίθενται στις θέσεις που διεκδικούν οι υποψήφιοι των πανελλαδικών εξετάσεων για τα Τμήματα αυτά.

Το ίδιο συμβαίνει και αν ο μαθητής δεν επιτύχει στις πρώτες επαναληπτικές απολυτήριες εξετάσεις ή δεν λάβει βαθμολογία ανώτερη της βάσης σε απαιτούμενο ειδικό μάθημα ή δεν συμμετάσχει στην πρακτική δοκιμασία.

14. Το Μηχανογραφικό;

 Οι μαθητές της Γ ́ Λυκείου που συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις, μετά την ολοκλήρωση των εξετάσεων και την γνωστοποίηση των βαθμών της τελικής τους επίδοσης, συμπληρώνουν το μηχανογραφικό.

Σε αυτό επιλέγουν όσα Τμήματα επιθυμούν από το επιστημονικό πεδίο στο οποίο έχουν πρόσβαση, ανεξάρτητα από τις επιλογές τους στην αρχική Α ́ Δήλωση προτίμησης.

15.Μέσω Πανελλαδικών ποιες βαθμολογίες θα προσμετρήσουν;

Για την εισαγωγή μέσω πανελλαδικών εξετάσεων ισχύουν τα εξής:

Προσμετράται σε ποσοστό ενενήντα τοις εκατό (90%) ο μέσος όρος των βαθμών στα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα του οικείου επιστημονικού πεδίου,   και σε ποσοστό δέκα τοις εκατό (10%) ο βαθμός του απολυτηρίου της Γ ́ Τάξης ΓΕ.Λ..

16. Αυτό θα ισχύσει και την πρώτη φορά εφαρμογής του νέου συστήματος;

Οχι κατ’ εξαίρεση,  κατά το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021, δηλαδή του χρόνου που οι σημερινοί μαθητές  της Β Λυκείου θα “εγκαινιάσουν” το νέο σύστημα γι αυτούς θα  υπολογίζεται μόνο ο μέσος όρος των τεσσάρων (4) πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων,

17. Η βαθμολογία στα Ειδικά Μαθήματα;

 Στα Τμήματα όπου απαιτείται η εξέταση ειδικού μαθήματος ή πρακτικής δοκιμασίας για την εισαγωγή υποψηφίων σε αυτά, λόγω της φύσης του γνωστικού αντικειμένου που θεραπεύουν, η εξέταση του ειδικού μαθήματος ή της πρακτικής δοκιμασίας γίνεται πανελλαδικά.

Σε κάθε ειδικό μάθημα ο υποψήφιος πρέπει να επιτύχει βαθμολογία τουλάχιστον ίση με το μισό της προβλεπόμενης μέγιστης δυνατής.

Για τον υπολογισμό της συνολικής βαθμολογίας, προστίθεται στην βαθμολογία, όπως έχει υπολογιστεί , η βαθμολογία που προκύπτει από το γινόμενο του βαθμού των ειδικών μαθημάτων ή πρακτικών δοκιμασιών με τον αντίστοιχο συντελεστή,

18. Τι γίνεται αν με το σύνολο της βαθμολογίας που έχει επιτύχει ο υποψήφιος μπορεί να εισαχθεί σε περισσότερες Σχολές;

Αν με το σύνολο της βαθμολογίας που έχει επιτύχει ο υποψήφιος μπορεί να εισαχθεί σε περισσότερες από μία σχολές ή τμήματα εισάγεται τελικά μόνο σε εκείνη τη σχολή ή τμήμα που προσδιόρισε στο μηχανογραφικό του με σειρά προτίμησης υψηλότερη σε σχέση με τις άλλες, σχολές ή τμήματα που έχει δηλώσει.

19. Ποια επιστημονικά πεδία θα έχουμε με το νέο σύστημα;

Τα Τμήματα των Ιδρυμάτων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης κατατάσσονται  σε τέσσερα επιστημονικά πεδία:

    1ο επιστημονικό πεδίο: ανθρωπιστικές, νομικές και κοινωνικές επιστήμες.
    2ο επιστημονικό πεδίο: θετικές και τεχνολογικές επιστήμες.
    3ο επιστημονικό πεδίο: επιστήμες υγείας και ζωής.
    4ο επιστημονικό πεδίο: επιστήμες οικονομίας και πληροφορικής.

20. Πως γίνεται η πρόσβαση των υποψηφίων  σε συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο;

Η πρόσβαση σε συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο γίνεται ανάλογα με την ομάδα προσανατολισμού που έχει επιλέξει ο κάθε μαθητής, ως εξής:

αα) Οι υποψήφιοι της ομάδας προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών έχουν πρόσβαση στις Σχολές και τα Τμήματα του πρώτου (1ου) Επιστημονικού Πεδίου και τα μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά, είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, τα Αρχαία Ελληνικά, η Ιστορία και η Κοινωνιολογία.

ββ) Οι υποψήφιοι της ομάδας προσανατολισμού θετικών σπουδών έχουν πρόσβαση στις Σχολές και τα Τμήματα του δεύτερου (2ου) επιστημονικού πεδίου και τα μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά, είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, η Φυσική, η Χημεία και τα Μαθηματικά.

γγ) Οι υποψήφιοι της ομάδας προσανατολισμού σπουδών υγείας έχουν πρόσβαση στις Σχολές και τα Τμήματα του τρίτου (3ου) επιστημονικού πεδίου και τα μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά, είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, η Φυσική, η Χημεία και η Βιολογία.

δδ) Οι υποψήφιοι της ομάδας προσανατολισμού σπουδών οικονομίας και πληροφορικής έχουν πρόσβαση στις σχολές και τα τμήματα του τέταρτου (4ου) επιστημονικού πεδίου και τα μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά, είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, τα Μαθηματικά, η Πληροφορική και η Οικονομία.»

21. Τι θα ισχύσει για τους αποφοίτους Λυκείου των παλαιότερων ετών ;

1. Οι κάτοχοι απολυτηρίου οποιουδήποτε τύπου Λυκείου ή ισότιμου απολυτηρίου άλλου σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που παρέχει πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι επιθυμούν να διεκδικήσουν την εισαγωγή τους στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγιγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.), των Ανωτάτων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών (Α.Ε.Α.), των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.Τ.Ε.) του Υπουργείου Τουρισμού, στις Σχολές των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Σ.Ε.Ι.) και Ανώτερων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών (Α.Σ.Σ.Υ.), των Σχολών της Αστυνομικής και Πυροσβεστικής Ακαδημίας, της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού, καθώς και των Σχολών Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ. και Λιμενοφυλάκων για τα ακαδημαϊκά έτη που έπονται του έτους της αποφοίτησής τους από το Λύκειο μπορούν:

α) είτε, εφόσον έχουν συμμετάσχει στις πανελλαδικές εξετάσεις των ημερήσιων ΓΕ.Λ. ή ημερήσιων ΕΠΑ.Λ., να μετέχουν για την εισαγωγή τους σε ποσοστό δέκα τοις εκατό (10%) των θέσεων εισακτέων κάθε Τμήματος, Σχολής ή Εισαγωγικής Κατεύθυνσης, χωρίς νέα εξέταση, με την υποβολή μηχανογραφικού, με βάση την τελευταία συνολική βαθμολογία τους για πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το δικαίωμα αυτό:

αα) δεν αφορά τους υποψηφίους που συμμετείχαν σε πανελλαδικές εξετάσεις, διεκδικώντας θέσεις επιπλέον του αριθμού ει- σακτέων και ββ) μπορεί να ασκηθεί το επόμενο και το μεθεπόμενο έτος του έτους τελευταίας εξέτασης στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, ειδικά μαθήματα και πρακτικές δοκιμασίες για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οι θέσεις που αντιστοιχούν στο ποσοστό του δέκα τοις εκατό (10%) του αριθμού εισακτέων κατανέμονται σε ποσοστό εξήντα τοις εκατό (60%) για όσους συμμετείχαν στις ανωτέρω εξετάσεις το αμέσως προηγούμενο έτος και σε ποσοστό σαράντα τοις εκατό (40%) για όσους συμμετείχαν στις ανωτέρω εξετάσεις δύο (2) έτη πριν από το έτος υποβολής μηχανογραφικού χωρίς νέα εξέταση, σύμφωνα με το πρώτο εδάφιο και με την επιφύλαξη ειδικών διατάξεων για την εισαγωγή σε Σχολές ή Τμήματα .

Με κοινή απόφαση του Υ- πουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, καθώς και των συναρμόδιων Υπουργών, όπου απαιτείται, καθορίζονται τα ειδικότερα ποσοστά επί του αριθμού των ει- σακτέων ανά κατηγορία ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ.. Θέσεις του παραπάνω ποσοστού που δεν καλύπτονται μεταφέρονται στις θέσεις των υποψηφίων που συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις των ημερήσιων ΓΕ.Λ.,

β) είτε να συμμετέχουν, όποιο έτος επιθυμούν, στις πανελλαδικές εξετάσεις με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις που ισχύουν για τους αποφοίτους του ημερήσιου ΓΕ.Λ.,

γ) είτε, για τους αποφοίτους ΕΠΑ.Λ, καθώς και τους κατόχους ισότιμου τίτλου Επαγγελματικού Λυκείου, και για τους αποφοίτους εσπερινών ΓΕ.Λ., να συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις σε ειδικό ποσοστό, με τους όρους και προϋποθέσεις που ισχύουν για την κατηγορία τους.

Οι απόφοιτοι προηγουμένων ετών που συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις, μετά την ολοκλήρωση των εξετάσεων και την γνωστοποίηση των βαθμών της τελι- κής τους επίδοσης, συμπληρώνουν μηχανογραφικό, όπου επιλέγουν όσα Τμήματα επιθυμούν από το επιστημονικό πεδίο στο οποίο έχουν πρόσβαση.

22. Οι απόφοιτοι παλαιότερων ετών  μπορούν  να έχουν πρόσβαση στα Τμήματα χωρίς Πανελλαδικές;

Όχι δεν έχουν δικαίωμα εισαγωγής σε Τμήματα Ελεύθερης Πρόσβασης.

23. Τι θα ισχύσει για την  αξιολόγηση  των μαθητών;

«Γενικός Μέσος Όρος»: ο Γενικός Μέσος Όρος (Γ.Μ.Ο.), για όλες τις τάξεις του Γενικού Λυκείου, προκύπτει από τον μέσο όρο των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς και μη γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων, με εξαίρεση το μάθημα της Φυσικής Αγωγής και εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου.

«Ομάδα Α ́»: περιλαμβάνει τα μαθήματα που εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις.

 «Ομάδα Β ́»: περιλαμβάνει τα μαθήματα που δεν εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις.

24. Πως προκύπτει η προφορική βαθμολογία τετραμήνων;

Για την αξιολόγηση του μαθητή κατά τετράμηνο ο διδάσκων συνεκτιμά:

α) τη συμμετοχή του στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία,

β) την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του για το συγκεκριμένο μάθημα,

γ) την επίδοσή του στις γραπτές δοκιμασίες,

δ) τις εργασίες που εκτελεί στο σχολείο ή στο σπίτι. Οι γραπτές δοκιμασίες διακρίνονται στις ολιγόλεπτες
και στις ωριαίες.

25. Τι σημαίνει ολιγόλεπτες εξετάσεις;

Οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες διαρκούν πέντε (5) έως δεκαπέντε (15) λεπτά, αποτελούν εναλλακτικό τρόπο εξέτασης των μαθητών στο μάθημα της ημέρας και συμπληρώνουν την αξιολόγηση μέσω προφορικών διαδικασιών.

Γίνονται χωρίς προειδοποίηση των μαθητών με τη μορφή σύντομων, ποικίλων και κατάλληλων ερωτήσεων, οι οποίες διατυπώνονται από τον διδάσκοντα. Ο αριθμός των ολιγόλεπτων γραπτών δοκιμασιών επαφίεται στην κρίση του διδάσκοντος.

26. Πότε θα γίνονται οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες;

Οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες διαρκούν μία (1) διδακτική ώρα, καλύπτουν περιορισμένης έκτασης ενότητα και γίνονται ύστερα από προειδοποίηση των μαθητών στο τελευταίο μάθημα της ενότητας.

Σε όλες τις τάξεις του Γενικού Λυκείου διενεργούνται στα μαθήματα όλων των Ομάδων δύο (2) υποχρεωτικές ωριαίες γραπτές δοκιμασίες, μία κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου και μία κατά τη διάρκεια του δεύτε- ρου τετραμήνου, με εξαίρεση τα μαθήματα Φυσική Αγω- γή και Ερευνητικές Δημιουργικές δραστηριότητες στα οποία δεν διενεργείται καμία γραπτή δοκιμασία. Αν για λόγους αντικειμενικούς, δεν καταστεί εφικτό να πραγματοποιηθεί η ωριαία γραπτή δοκιμασία του πρώτου τετραμήνου, στο δεύτερο τετράμηνο διενεργούνται δύο (2) ωριαίες γραπτές δοκιμασίες.

Δεν επιτρέπεται να πραγματοποιούνται περισσότερες από μία ωριαίες γραπτές δοκιμασίες κατά τη διάρκεια του ημερησίου διδακτικού προγράμματος και περισσότερες από τρεις (3) κατά τη διάρκεια του εβδομαδιαίου διδακτικού προγράμματος.

27. Πότε ο καθηγητής δεν καταθέτει προφορική  βαθμολογία σε ένα μάθημα;

Για μάθημα, το οποίο, για οποιονδήποτε λόγο, διδάχθηκε λιγότερο από δέκα (10) ώρες, δεν κατατίθεται βαθμολογία, αν αποδεδειγμένα και δικαιολογημένα ο διδάσκων δεν διαθέτει επαρκή στοιχεία για την αξιολόγηση των μαθητών.

Δεν κατατίθεται βαθμολογία για τα μαθήματα των Θρησκευτικών και της Φυσικής Αγωγής για όσους μαθητές έχουν νομίμως απαλλαγεί από την παρακολούθησή τους.

28. Τι γίνεται όταν   δεν υπάρχει προφορικός βαθμός   τετραμήνου ;

Ο προφορικός βαθμός του τετραμήνου διαμορφώνεται ύστερα από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων.

Αν από την ονομαστική κατάσταση της προφορικής βαθμολογίας λείπει βαθμός μαθητή, η έλλειψη αυτή πρέπει να αιτιολογείται από τον διδάσκοντα με ενυπόγραφη σημείωσή του πάνω στην κατάσταση βαθμολογίας.

29. Πως προκύπτει ο βαθμός της  ετήσιας επίδοσης του μαθητή  κατά μάθημα;

1. α) Για τις Α ́ και Β ́ τάξεις του Γενικού Λυκείου ο βαθμός ετήσιας επίδοσης του μαθητή σε κάθε μάθημα γραπτώς εξεταζόμενο είναι ο μέσος όρος του ετήσιου προφορικού βαθμού με τον αντίστοιχο βαθμό των γραπτών εξετάσεων και εκφράζεται ως δεκαδικός με προσέγγιση δεκάτου. Για τη Γ ́ τάξη Γενικού Λυκείου ο βαθμός ετήσιας επίδοσης του μαθητή σε κάθε μάθημα γραπτώς εξεταζόμενο είναι το άθροισμα του ετήσιου προφορικού βαθμού σε ποσοστό εξήντα τοις εκατό (60%) και του βαθμού των γραπτών εξετάσεων σε ποσοστό σαράντα τοις εκατό (40%) και εκφράζεται ως δεκαδικός με προσέγγιση δεκάτου.

β) Για το σχολικό έτος 2018-2019 ο βαθμός ετήσιας επίδοσης για τη Γ ́ τάξη Γενικού Λυκείου υπολογίζεται ως εξής:Ο βαθμός ετήσιας επίδοσης του μαθητή σε κάθε μάθημα γραπτώς εξεταζόμενο είναι ο μέσος όρος του ετήσιου προφορικού βαθμού με τον αντίστοιχο βαθμό των γρα- πτών εξετάσεων και εκφράζεται ως δεκαδικός με προσέγγιση δεκάτου. .

2. Ο βαθμός ετήσιας επίδοσης στα μαθήματα που αποτελούν κλάδους είναι ο μέσος όρος των βαθμών των μαθημάτων-κλάδων και γράφεται ως δεκαδικός με προσέγγιση δεκάτου.

3. Για τα μαθήματα που δεν εξετάζονται γραπτώς, βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι ο μέσος όρος των βαθμών των δύο (2) τετραμήνων.

4. Αν λείπει ένας από τους δύο (2) τετραμηνιαίους βαθμούς, ως προφορικός μέσος όρος τετραμήνου λογίζεται ο βαθμός για το άλλο τετράμηνο.

5. Αν, για οποιονδήποτε λόγο, δεν κατατεθεί βαθμολγία ενός μαθήματος σε κανένα τετράμηνο και εφόσον η φοίτηση του μαθητή κριθεί επαρκής, διενεργείται ειδική προφορική εξέταση στην ύλη του Β ́ τετραμήνου το αργότερο την επομένη ημέρα από τη λήξη των μαθημάτων του Β ́ τετραμήνου. Την εξέταση διενεργεί τριμελής επιτροπή, η οποία συγκροτείται από τον Διευθυντή του σχο- λείου. Στην επιτροπή συμμετέχουν ο Διευθυντής ως Πρόεδρος και δύο (2) καθηγητές της ίδιας ειδικότητας ή που έχουν σε ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα. Ο μέσος όρος των βαθμών των δύο (2) καθηγητών αποτελεί τον ετήσιο προφορικό βαθμό του μαθήματος και δίνεται με προσέγγιση δεκάτου.

6. Για τους μαθητές που δεν επιτυγχάνουν τον Γενικό Μέσο Όρο προαγωγής ή απόλυσης,   και εξετάζονται στην ειδική εξεταστική περίοδο του δεύτερου δεκαπενθήμερου του Ιουνίου γραπτά ή προφορικά, βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι ο βαθμός της εξέτασης αυτής. Το ίδιο ισχύει και για την ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου για τους μαθητές της Γ ́ τάξης του Γενικού Λυκείου που κατά την ειδική εξεταστική περίοδο του Ιουνίου δεν επιτυγχάνουν τον Γενικό Μέσο Όρο απόλυσης.

30. Ποιος είναι ο βαθμός προαγωγής ή απόλυσης (Γενικός Μέσος Όρος, Γ.Μ.Ο.);

1. Ο Γενικός Μέσος Όρος (Γ.Μ.Ο.) για όλες τις τάξεις του Γενικού Λυκείου εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου και προκύπτει από το μέσο όρο των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς και μη γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων, συμπεριλαμβανομένων όλων των μαθημάτων επιλογής που διδάχθηκαν. Εξαιρείται ο βαθμός στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, ο οποίος δεν συνυπολογίζεται για την εξαγωγή του Γ.Μ.Ο..

2. Για την εξαγωγή του Γ.Μ.Ο. για τους μαθητές της Γ ́ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου που διδάχτηκαν και δεύτερο μάθημα επιλογής, υπολογίζεται ο βαθμός και των δύο (2) μαθημάτων.

3. Ο βαθμός ετήσιας επίδοσης των μαθητών στο μάθη- μα της Φυσικής Αγωγής αναγράφεται στο Απολυτήριό τους ή στο οικείο αποδεικτικό, καθώς και στα υπηρεσιακά βιβλία.

Προαγωγή, απόλυση και απόρριψη μαθητών

1. Για την προαγωγή και την απόλυση των μαθητών στο Γενικό Λύκειο απαιτείται Γ.Μ.Ο. τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από τον μέσο όρο των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς και μη γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων, με εξαίρεση το μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

2. Οι μαθητές των Α ́ και Β ́ τάξεων του Γενικού Λυκείου, που δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο.  9,5, παραπέμπονται το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου του ίδιου έτους σε ειδική εξεταστική περίοδο, για να εξεταστούν στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός επίδοσης είναι μικρότερος από εννέα και πέντε δέκατα (9,5). Για τα μαθήματα της Ομάδας Α ́, οι εξετάσεις είναι γραπτές και διεξάγονται σύμφωνα με τη διαδικασία των προαγωγικών εξετάσεων. Ο βαθμός της εξέτασης αυτής είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα. Για τα μαθήματα της Ομάδας Β ́, οι εξετάσεις είναι προφορικές. Οι μαθητές δεν αξιολογούνται στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

Η προφορική εξέταση διενεργείται από τριμελή επιτροπή, η οποία συγκροτείται από τον Διευθυντή του σχολείου. Στην επιτροπή συμμετέχουν ο Διευθυντής, ως πρόεδρος, και δύο (2) καθηγητές της ίδιας ειδικότητας ή που έχουν σε ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα. Ο μέσος όρος των βαθμών των δύο (2) καθηγητών είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα.

Οι μαθητές, που κατά την ειδική εξεταστική περίοδο του Ιουνίου δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο. προαγωγής, επαναλαμβάνουν τη φοίτηση.

3. α) Οι μαθητές της Γ ́ τάξης του Γενικού Λυκείου, που δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο.9,5, παραπέμπονται το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου του ίδιου έτους σε ειδική εξεταστική περίοδο για να εξεταστούν στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός επίδοσης είναι μικρότερος από εννέα και πέντε δέκατα (9,5). Για τα μαθήματα της Ομάδας Α ́ οι εξετάσεις είναι γραπτές και διεξάγονται σύμφωνα με τη διαδικασία των απολυτηρίων εξετάσεων. Ο βαθμός της εξέτασης αυτής είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα. Για τα μαθήματα της Ομάδας Β ́ οι εξετάσεις είναι προφορικές. Οι μαθητές της Γ ́ τάξης του ΓΕΛ δεν αξιολογούνται στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

Η προφορική εξέταση διενεργείται από τριμελή επιτροπή, η οποία συγκροτείται από τον Διευθυντή του σχολείου. Στην επιτροπή συμμετέχουν ο Διευθυντής, ως πρόεδρος, και δύο (2) καθηγητές της ίδιας ειδικότητας ή που έχουν σε ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα. Ο μέσος όρος των βαθμών των δύο (2) καθηγητών είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα.

β) Οι μαθητές της Γ ́ τάξης του Γενικού Λυκείου, που κατά την ειδική εξεταστική περίοδο του Ιουνίου δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο. 9,5 παραπέμπονται στην ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου,  για να εξεταστούν στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός επίδοσής τους είναι μικρότερος από εννέα και πέντε δέκατα (9,5).

Οι μαθητές, που κατά την εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο. απόλυσης, έχουν τις εξής δυνατότητες:

αα. να επαναλάβουν τη φοίτηση στη Γ ́ τάξη Γενικού Λυκείου,

ββ. να προσέλθουν στις απολυτήριες εξετάσεις της τελευταίας τάξης το αμέσως επόμενο ή οποιοδήποτε άλλο σχολικό έτος, χωρίς να φοιτήσουν στην αντίστοιχη τάξη. Οι μαθητές αυτοί εξετάζονται σε όλα τα γραπτώς και μη γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα, με εξαίρεση το μάθημα «Φυσική Αγωγή».

Για τα μαθήματα της Ομάδας Α ́ οι εξετάσεις είναι προφορικές και γραπτές.

γ) Η προφορική εξέταση διενεργείται από τριμελή επιτροπή, η οποία συγκροτείται από τον Διευθυντή του σχολείου. Στην επιτροπή συμμετέχουν ο Διευθυντής ή ο Υποδιευθυντής, ως πρόεδρος, και δύο (2) καθηγητές της ίδιας ειδικότητας ή που έχουν σε ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα. Ο μέσος όρος των βαθμών των δύο (2) καθηγητών είναι ο ετήσιος προφορικός βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα.

δ) Οι γραπτές εξετάσεις διεξάγονται σύμφωνα με τη διαδικασία των απολυτηρίων εξετάσεων. Οι μαθητές εξετάζονται στην ίδια εξεταστέα ύλη και στα ίδια θέματα με τους υπόλοιπους μαθητές που φοιτούν στη Γ ́ τάξη Γενικού Λυκείου το συγκεκριμένο σχολικό έτος. Ο βαθμός της εξέτασης αυτής είναι ο γραπτός βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα.

Ο μέσος όρος της προφορικής και της γραπτής εξέτασης είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα.

Η προφορική εξέταση προηγείται της γραπτής. Τα θέματα της προφορικής εξέτασης είναι διαφορετικά από ε- κείνα της γραπτής εξέτασης.

ε) Για τα μαθήματα της Ομάδας Β ́ οι εξετάσεις είναι προφορικές και διεξάγονται σύμφωνα με πρόγραμμα που καταρτίζεται από το σχολείο. Η προφορική εξέταση διενεργείται από τριμελή επιτροπή, η οποία συγκροτείται από τον Διευθυντή του σχολείου. Στην επιτροπή συμμετέχουν ο Διευθυντής ή ο Υποδιευθυντής ως πρόεδρος και δύο (2) καθηγητές της ίδιας ειδικότητας ή που έχουν σε ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα.

Ο μέσος όρος των βαθμών των δύο (2) καθηγητών είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα.

Σχόλια (16)

Gogo!
|

Οι στρατιωτικες σχολες που βρισκονται;δεν τις ειδα πουθενα!

Ααααντε γεια
|

και να μην σας δούμε πουθενά

Πλατάρος Γιάννης
|

@ Στράτος
Για το θέμα επιλογής ΔΕ πλήρης ακινησία. Οι αιτήσεις πήγαν στο Υπουργείο, είδαμε και μια αλλαγή στην σύνθεση του Συμβουλίου επιλογής και έτερον ουδέν. Την είχα αυτή την αίσθηση διότι έβλεπα ότι είμαστε σε ήδη έντονη προεκλογική περίοδο και επειδή δημιουργούν μεγάλο «θόρυβο» οι επιλογές, θα πήγαιναν στις Ελληνικές Καλένδες.
Έχω την αίσθηση (όχι όμως και την πληροφόρηση) ότι θα πάμε σε «προσωρινές» επιλογές. Το σκέπτομαι, επειδή έχει ξαναγίνει. Άρα είναι «δόκιμη» λύση. Επίσης σκέπτομαι, ότι είναι μονόδρομος αυτή η λύση, διότι με τα πεπραγμένα του αυτός ο Υπουργός στην εκπαίδευση έχει βάλλει στις μασχάλες του Κυριάκου Μητσοτάκη δεκάδες -κυριολεκτικά- ωρολογιακές βόμβες. Η πλέον απλή βόμβα και επίκαιρη θα είναι να γίνουν τάχιστα οι Υπηρεσιακές μεταβολές. Για να αλλάξουν τα Υπηρεσιακά Συμβούλια, θα πρέπει να αλλάξουν οι Υπηρεσιακοί. Εν τω μεταξύ, αυτοί πλέον δεν είναι μετακλητοί, ούτε έχουν αίσθηση ότι είναι πολιτικά πρόσωπα . Τους διορισμούς των μελών των δοτών, τους κάνουν αυτοί. Άρα πρέπει να φύγουν πρώτοι αυτοί. Δυστυχώς δεν έχουν μάθει όλοι να είναι τουλάχιστον Υπηρεσιακοί. Και μάλιστα όλα αυτά πρέπει να τα κάνει την άλλη μέρα. Αν τα κάνει την παράλλη, έχασε το παιγνίδι.
Ο Μητσοτάκης έχει έναν απίστευτο όγκο προβλημάτων που αυτή την στιγμή δεν φαίνονται. Μεγαλύτερο βλέπω τα τάξιμο για διορισμούς που έκανε η απελθούσα /απερχόμενη Κυβέρνηση. Βλέπω να επανέρχονται οι καταλήψεις που «μυστηριωδώς» σχεδόν εξαφανίστηκαν επί ΣΥΡΙΖΑ και άλλα πολλά προβλέψιμα και μη.
Σκεπτόμενος άλλη μια φορά τώρα, λέω, ότι θα βάλλει προσωρινούς, αλλά ταυτόχρονα θα κατεβάσει νομοσχέδιο επιλογής όπου θα μετρούν όλα τα προσόντα όλων χωρίς κόφτες και άλλες αθλιότητες. Μόλις ψηφιστεί θα πάμε σε επιλογές σε ομαλό χρόνο, το άλλο καλοκαίρι.
Τα παραπάνω αποτελούν εικασίες και είναι μια γραφειοκρατικής διαδικασία με ορατό κίνδυνο τον «ουδέν μονιμότερον του προσωρινού» Υπάρχει περίπτωση όπωως είπε ο Χ''δάκης να έχει ήδη το νομοσχέδιο και να το υποβάλλει την άλλη μέρα της ψήφου εμπιστοσύνης. Να γίνουν επιλογές τον Αύγουστο. Έχοντας υπ΄όψιν το Κράτος των προσώπων μου μοιάζει εξαιρετικά δύσκολο, όχι όμως αδύνατο. Οι Περιφερειακοί όμως πρέπει να φύγουν την άλλη μέρα, παρ ότι έχουν γίνει πιο αξιοκρατικές κρίσεις (πάντα συγκριτικά με την σχεδόν απόλυτη ξεφτίλα του παρελθόντος)

Σύστημα
|

Θα δούμε αν θα το διατηρήσει αυτό το σύστημα η επόμενη κυβέρνηση.

ΜΙΚΗΣ
|

ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ. ΘΑ ΣΑΣ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΩΣ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΩΣ ΚΑΤΑΣΤΕΦΕΙΣ!

Ieremias
|

ΑΝΤΙΟ ΣΑΣ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!

Γιανης
|

Υπουργέ προλαβαίνεις 2-3 υπουργικές αποφάσεις ακόμα μέχρι να κλείσουν οι κάλπες

Στράτος
|

@ Πλατάρος Γιάννης
Δεν διαφωνώ μαζί σας για το αστείον τουλάχιστον του πράγματος να δημιουργείται demo για ένα σύστημα που είναι αμφίβολο αν θα ισχύσει! Δεν μας παραξενεύει όμως ο Γαβρόγλου που παραμονές της εξόδου του συνέστησε καμιά δεκαριά Επιτροπές (π.χ. για τη Νομική Πατρών!!!) και ρύθμισε με Υ.Α. θέματα "άμεσης προτεραιότητας" όπως το επίδομα των Οργανωτικών Συντονιστών των ΚΕΕ που θα είναι οι πρώην Περιφερειακοί ή Διευθυντές Εκπ/σης και τόσα άλλα. Εναπόκειται στην νέα ηγεσία του ΥΠΠΕΘ (αν δεν αλλάξει τίτλο και συντομογραφία) να επιλέξει ποιες ρυθμίσεις θα κρατήσει, ποιες θα καταργήσει άμεσα, ποιες νέες αποφάσεις θα λάβει.
Κρίσιμο το ζήτημα του πλαισίου επιλογής στελεχών και η δρομολόγηση ενός χρονοδιαγράμματος επιλογής. Χωρίς στελέχη δεν γίνονται αλλαγές.
Αλήθεια, εκείνη η διαδικασία επιλογής Διευθυντών Εκπαίδευσης στην οποία και εσείς, κ. Πλατάρο, είχατε κάνει αίτηση, όπως μας είχατε ενημερωτικά πει εδώ στα σχόλια του esos που σταμάτησε; Έγινε μοριοδότηση τυπικών προσόντων ή ούτε αυτό δεν έκαναν τα συμβούλια επιλογής οπότε απλώς καταχωρίστηκαν οι αιτήσεις στο ηλεκτρονικό σύστημα υποβολής;

Δον Κιχώτης
|

Για ένα λινό κυμάτισμα για μια νεφέλη
μιας πεταλούδας τίναγμα το πούπουλο ενός κύκνου
για ένα γαλαζοπράσινο πουκάμισο αδειανό που βάφτηκε κόκκινο για να φαντάζει ωραίο
σας φτιάξαμε ένα demo.
Συγνώμη!...

Σπύρος
|

Α δήλωση
15 λεπτά προσαρμογή από το σύστημα μηχανογραφικών
χαχαχαχα, από αύριο ξεκουράζεστε

Πλατάρος Γιάννης
|

Ώστε φτιάχνετε «δοκιμαστικές» εφαρμογές που δεν ξέρουμε αν και πώς θα ισχύσουν;
Ώστε δνε είχαμε πρόσβαση στο MySchool, διότι φτιάχνατε καινούργιους εξυπηρετητές για ντέμο εισαγωγή χωρίς εξετάσεις σε ΑΕΙ;
Γελάνε και τα τσιμέντα... Ποιός να σιωπήσει πια σε αυτό το τσίρκο με τις τελευταίες τους παραστάσεις; Ποιός να σιωπήσει σε αυτή την πανούκλα που βρίσκεται σε αποδρομή;
"Αν σιωπήσουν οι άνθρωποι, θα λαλήσουν οι πέτρες"!.. "Λέγω υμίν ότι εάν ούτοι σιωπήσωσιν, οι λίθοι κεκράξονται" (Λουκ. 19, 40).

asxetos
|

Ας ελπίσουμε ότι θα αλλάξει άμεσα αυτό το σύστημα του τζόγου.
Οι μαθητές έχουν δικαίωμα να δηλώσουν από 1 έως 10 Τμήματα.
Δηλ. για παράδειγμα στο Μαθηματικό Αθήνας και Θεσσαλονικής θα μπαίνουν με εξετάσεις και στα αντίστοιχα Πατρών και Ιωαννίνων χωρίς!!!!!!
Το ίδιο μπορεί να συμβεί και σε άλλα ομοειδή τμήματα.
Και του χρόνου; Ασφαλώς θα μπορεί να είναι ΄΄ανάποδα΄΄. Τα πτυχία θα είναι αντίστοιχα και ισότιμα αφού δεν θα υπάρχει η ίδια αφετηρία;
Τζόγος και μπάχαλο.

χαχαχα
|

Σπεύδουν να παραδώσουν καμμένη γη, στηριζόμενοι στη δήλωση της ΝΔ ότι δεν θα αλλάξει τίποτε στο ισχύον σύστημα για ένα χρόνο.
Αυτό θα ίσχυε μόνο αν γίνονταν οι εκλογές Οκτώβριο.
Τώρα μέχρι Σεπτέμβρη το πουλόβερ θα ξηλωθεί και όλα θα παραμείνουν όπως ίσχυαν ώστε να μην διαταραχθεί το ήρεμο κλίμα και να πάμε σε μια άλλη προσέγγιση με την κοινή αποδοχή ενός νέου συστήματος.
κ. Γαβρόγλου δεν πρόλαβες να τα κάνεις ΚΑΙ άλλο ΜΠΑΧΑΛΟ.
Καλό ταξίδι στη Λήθη.

Jason
|

Γαβρόγλου: Μέχρι την τελευταία μέρα προ των εκλογών μικροπολιτική και ρουσφετολογία. Ας ασχοληθεί καλύτερα με τις θερινές διακοπές του...

Αγανακτισμένος πατέρας
|

Τελευταία ημέρα του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία και συνεχίζουν να Λαϊκίζουν για δήθεν κατάργηση των Πανελλαδικών!
Να πάτε στο καλό και να μη ξανάρθετε στην κυβέρνηση.

Πανος
|

Θα γίνεο ΧΑΟΣ.Αυτό η νέα κυβέρνηση δεν πρέπει να το επιτρέψει Να γίνουν όπως μέχρι σήμερα.Στου κασίδι το κεφάλι.!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ