Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Σε ΦΕΚ η Εξεταστέα ύλη των μαθημάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων του 2020

Δημοσίευση: 06/07/2019
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η  εξεταστέα  ύλης για το έτος 2020 για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Γ ́ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου, Γ ́ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου και Δ ́ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

Σχόλια (24)

 
Georgekouk
06 Ιουλ 2019 19:39

Απο την στιγμη που δημοσιευτηκε το φεκ της υλης μπορει να ανασταλλει μετα τις εκλογες;

 
ΕΛΕΝΗ
06 Ιουλ 2019 23:49

Εντάξει τα καταφέρατε με το Copy paste.Γιατί πολλές φορές ούτε και εκεί τα καταφέρνατε!

 
Marianna
07 Ιουλ 2019 00:03

Αμήν κ ποτέ! Ο παραλογισμός στο μεγαλείο του!!! Απο διοικητική σκοπιά, Το ΦΕΚ καταργείται με ΦΕΚ. Είναι εφικτό κ σύννομο.

 
Αλεξία
07 Ιουλ 2019 00:19

Εύχομαι να τροποποιηθεί και να ακυρωθεί η απαράδεκτη ύλη. Εκτός κι αν τη βαφτίσουν δίδακτεα και βγάλουν άλλη πιο νορμάλ ως εξεταστεα

 
Αρχέλαος
07 Ιουλ 2019 02:26

@Georgekouk

Ναι, φυσικά και μπορεί. Οποιοσδήποτε ψηφισμένος νόμος μπορεί να καταργηθεί ή να τροποποιηθεί ανά πάσα στιγμή, αρκεί να υπάρχει η απαιτούμενη πλειοψηφία στη βουλή. Εδώ βέβαια δεν μιλάμε καν για νόμο, αλλά για απλή υπουργική απόφαση, οπότε ο/η νέος/-α υπουργός μπορεί κάλλιστα να αλλάξει την ύλη μετά από λίγες κιόλας μέρες. Αρκεί να το θέλουν βέβαια. Εδώ είναι το θέμα...

 
μωραίνει Κύριος ὃν βούλεται ἀπολέσαι
07 Ιουλ 2019 13:24

Τελικά δεν βάλανε μυαλό. Όλα τελευταία στιγμή και στο πόδι...Αγνόησαν όλους ...αποφάσισαν και διέταξαν.
Ίδωμεν.

 
ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΦΕΚ
07 Ιουλ 2019 19:59

Πιστεύω ότι μπορεί να ανασταλεί το ΦΕΚ αν υπάρξει πολιτική βούληση της νέας ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας που θα προκύψει από τις εκλογές. Αρκεί να διαμορφωθεί άμεσα ένα σοβαρό εναλλακτικό σχέδιο από τη νέα κυβέρνηση. Οι 4 ομάδες προσανατολισμού και η βεβιασμένη ανακοίνωση της εξεταστέας ύλης από την απερχόμενη ηγεσία του ΥΠΠΕΘ χαρακτηρίζονται από λαϊκισμό, ανευθυνότητα, υποστήριξη συντεχνιακών συμφερόντων και απουσία σχεδιασμού. Είναι αδύνατο να εφαρμοστούν οι ρυθμίσεις, δεν αποτελούν πρόοδο για την εκπαίδευση, γι' αυτό είναι καλύτερα να καταργηθούν.

 
@Georgekouk
07 Ιουλ 2019 20:31

Έχω την αίσθηση πως είναι δυνατό αλλά γιατί να κάνει κάποιος κάτι τέτοιο? Η αναταραχή θα είναι μεγαλύτερη από όποιο όφελος θα έλεγα...

 
Φοιτητης πρωην ΤΕΙ
08 Ιουλ 2019 07:28

Ερωτημα
Ημουν φοιτητης (παω για 3 εξαμηνο) σε τμημα πρωην ΤΕΙ ,και τωρα εχω ενταχθει σε πανεπηστημιακο τμημα (βασει του ν.4610/2019).

Το ερωτημα μου ειναι αν εχω δικαιωμα να ζητησω μεταγραφη (εφοσον πληρω τα κριτηρια περι μεταγραφων ) και μαλιστα με ποια αντοιστοιχια σχολων -τμηματων ????

 
Φιλόλογος
08 Ιουλ 2019 17:02

Άλλος τρώει τις αγουρίδες κι αλλουνού το στόμα θα μουδιάσει, που έλεγε ο Καζαντζάκης. Έχουν ιδέα οι νεοφερμένοι τι συζητούν τα παιδιά της Γ΄ Λυκείου για τον Σεπτέμβριο που φτάνει οσονούπω;

 
ΑΝΑΤΑΞΗ
08 Ιουλ 2019 19:10

Είναι δυνατόν να αυξάνουν τόσο πολύ την ύλη εν μια νυκτί; Σε ποιους απευθύνονται; Απαιτείται άμεσα να ανακοινοποιηθεί η εξεταστέα ύλη ως είχε. Με εκείνην την ύλη και η εμπέδωση γίνεται με εντατικούς ρυθμούς οριακά και στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις τα ποσοστά αποτυχίας ήταν υψηλά και αντί να παραμείνει ίδια με περισσότερες ώρες διδασκαλίας στο δημόσιο σχολείο, αυθήθηκε υπερβολικά. Σε δεκαοχτάχρονες ψυχές απευθύνεται!

 
Γιώργος Κ.
08 Ιουλ 2019 23:21

Τελευταία θεσπίστηκε μια αποσπασματική αλλαγή που αφορά μόνο την Γ΄ Λυκείου, ενώ αγνοεί το Λύκειο και το Γυμνάσιο. Σύμφωνα με αυτήν ορίζονται 4 πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα για καθεμιά από τις 4 Ομάδες Προσανατολισμού και προβλέπονται πλουσιοπάροχα 7 διδακτικές ώρες για κάθε μάθημα. Δεν εκπονήθηκαν από το ΙΕΠ ή το Υπουργείο Παιδείας νέα Προγράμματα Σπουδών αντίστοιχα προς την προσφερόμενη χρονική διάρκεια ούτε προσδιορίστηκε ο νέος τρόπος αξιολόγησης των μαθητών, απλώς ανατυπώθηκε η παλιά γνώριμη εξεταστέα ύλη ή προστέθηκε βιαστικά μεγάλος όγκος νέας ύλης (π. χ. Πληροφορική). Οι 7 ώρες διδασκαλίας οδηγούν στην εντύπωση ότι όλα τα μαθήματα έχουν ισοβαρώς την ίδια εκπαιδευτική αξία και χρησιμότητα. Η τεχνητή ισότητα οδηγεί σε σημαντικές ανατροπές και επαναξιολογήσεις. Με τη νέα διδακτέα-εξεταστέα ύλη ευνοείται η Λογοτεχνία, η Κοινωνιολογία και η Πληροφορική, ενώ αδικούνται τα Μαθηματικά, μάθημα με τεράστιο εύρος εφαρμογών που είναι η βάση για τη Φυσική, τη Χημεία, τη Βιολογία, την Οικονομία, ακόμα και την Πληροφορική.

Σε κάθε Ομάδα Προσανατολισμού εξοστρακίζονται μαθήματα Γενικής Παιδείας όπως, η Βιολογία, η Ιστορία, η Φυσική και τα Μαθηματικά και απαλείφεται κάθε διάσταση ανθρωπιστικής καλλιέργειας. Με την ανακοίνωση της νέας διδακτέας-εξεταστέας ύλης της Γ΄ Λυκείου είναι εμφανής η υποβάθμιση του μαθήματος των Μαθηματικών. Η ύλη των Μαθηματικών Γενικής Παιδείας εξαφανίζεται αναιτιολόγητα και οι μαθητές δεν θα διδάσκονται πλέον καθόλου Στατιστική και Πιθανότητες.

Στην Ελλάδα κατά τις τελευταίες δεκαετίες βιώνουμε τη δραματική συρρίκνωση της Ευκλείδειας Γεωμετρίας, την αναιτιολόγητη αφαίρεση κεφαλαίων και ενοτήτων στο Γυμνάσιο και το Λύκειο και τη σταδιακή κατάργηση όλων σχεδόν των μαθηματικών κλάδων και κεφαλαίων από τη διδακτέα-εξεταστέα ύλη Γ΄ Λυκείου. Έχει απομείνει μόνο η Μαθηματική Ανάλυση. Μετά από τις Αλγεβρικές Δομές, τη Θεωρία Πολυωνύμων, τις Ακολουθίες και τη Θεωρία Αριθμών καταργήθηκαν η Συνδυαστική και η Γραμμική Άλγεβρα (πίνακες, ορίζουσες, γραμμικά συστήματα). Ποιοι εισηγήθηκαν την κατάργηση των Μιγαδικών Αριθμών από την ύλη της Κατεύθυνσης και πολύ πρόσφατα της Στατιστικής και των Πιθανοτήτων από την διδακτέα-εξεταστέα ύλη των Μαθηματικών Γενικής Παιδείας; Πράγματι ο Υπουργός Παιδείας έλαβε την απόφαση της κατάργησης των Μαθηματικών Γενικής Παιδείας, τη στιγμή που σύμφωνα με πληροφορίες τυπώθηκαν από τον «Διόφαντο» 70.000 αντίτυπα; Η κατάργηση του μαθήματος αφαίρεσε τη δυνατότητα από επαγγελματικούς κλάδους, όπως γιατροί, φαρμακοποιοί, δάσκαλοι, ψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι, κ.λπ., να αποκτήσουν ένα βασικό επίπεδο μαθηματικών γνώσεων, το οποίο είναι χρήσιμο στις μελλοντικές σπουδές τους. Επιπλέον, τους στέρησε την ευκαιρία να σπουδάσουν τις εν λόγω επιστήμες σε άλλες χώρες (Γερμανία, Γαλλία, Μ. Βρετανία), επειδή σε αυτές τα Μαθηματικά είναι προαπαιτούμενο μάθημα για τις σπουδές τους.

Τα τελευταία χρόνια, μετά και την αφαίρεση της ύλης των μιγαδικών αριθμών, όπως αναφέρθηκε, στη Γ΄ Λυκείου διδάσκεται και εξετάζεται μόνο το μάθημα της Μαθηματικής Ανάλυσης, το οποίο περιέχει ύλη πανεπιστημιακού επιπέδου και όχι στοιχειώδους επιπέδου ύλη από τον διαφορικό και ολοκληρωτικό λογισμό. Η ύλη Ανάλυσης είναι πλήρως ακατάλληλη για τους δεκαεφτάχρονους μαθητές. Προετοιμάζει κυρίως για τα μαθηματικά τμήματα των πανεπιστημίων. Η επιλογή της ύλης είναι μονομερής, ανισόρροπη και στρεβλή. Η μοναδικότητα της Ανάλυσης στην Γ΄ Λυκείου είναι παγκόσμια πρωτοτυπία! Ο αφηρημένος χαρακτήρας της Ανάλυσης και η αδυναμία σύνδεσής του με την καθημερινή ζωή οδηγεί τους μαθητές και τις μαθήτριες σε αποτυχία, καθώς και σε αντιπάθεια και αδιαφορία για τα Μαθηματικά. Η ίδια δύσκολη ύλη Ανάλυσης Γ΄ Λυκείου θα διδάσκεται συρρικνωμένη τώρα στο ίδιο επίπεδο στις δύο Ομάδες Προσανατολισμού (Θετικών Σπουδών και Οικονομίας-Πληροφορικής) σε 7 ώρες, ενώ μέχρι πρόσφατα διδασκόταν άνετα σε 5 ώρες. Θα μπορούσε το Πρόγραμμα Σπουδών Μαθηματικών Γ΄ Λυκείου της χώρας μας να είναι πλουσιότερο σε μαθηματικές έννοιες, αλλά σε λιγότερο βάθος.

Είναι ολοφάνερο ότι η κατανόηση του κόσμου που μας περιβάλλει απαιτεί όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες να τελειώνουν το σχολείο με τα μαθηματικά που θα χρειαστούν στην επαγγελματική τους ζωή. Ακόμα και εκείνοι που θα συνεχίσουν για ανθρωπιστικές σπουδές θα πρέπει να αποκτήσουν βασικές γνώσεις Μαθηματικών, λίγες ώρες την εβδομάδα. Να διδάσκονται και να εξετάζονται χρήσιμες μαθηματικές γνώσεις. Από νέο κατάλληλο βιβλίο με εύκολη ύλη, ανάλογη προς τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας. Λίγα και ελαφρά Μαθηματικά χρειάζονται σε όλους.

Απαιτείται επειγόντως η εκπόνηση νέων Προγραμμάτων Σπουδών Μαθηματικών στην Γ΄ Λυκείου με συνετή επανεξέταση της διδακτέας-εξεταστέας ύλης και επιστημονικά τεκμηριωμένη εναρμόνιση περιεχομένου και αντιστοίχιση των διδακτικών ωρών όλων των μαθημάτων της Γ΄ Λυκείου, αλλά και των άλλων τάξεων του Γυμνασίου και του Λυκείου. Θα μπορούσε να μειωθεί η υπερβολική επτάωρη διάρκεια των μαθημάτων των Ομάδων Προσανατολισμού της Γ΄ Λυκείου για να ανοίξουν δυνατότητες για τη διδασκαλία μαθημάτων γενικής παιδείας.

 
georgekouk
09 Ιουλ 2019 00:01

Αν παγωσει η νεα υλη, αυτο θα σημαινει και παγωμα αλλαγων στο ωρολογιο προγραμμα της γ λυκειου με τα 4 επταωρα;;;;; Και με τα βιβλια τι θα γινει;;;;

 
Κωστάκης
09 Ιουλ 2019 00:30

Παλιά ύλη , νέο ωρολόγιο πρόγραμμα .Θα πάμε με 7ωρα ( έχει γίνει ήδη απόδοση οργανικών θέσεων ) και με την ύλη 2018-19.

Για τα ΤΕΠ δεν έχω να πω τίποτα . Πάντως η ΝΔ δεν χάνει τίποτα να τα δοκιμάσει . Ίσως βάλει ως ρήτρα το 10 για να "επισημοποιήσεις" το καπαρωμενο τμήμα . ( Και καλά θα κάνει )

 
Αλεξάνδρα
09 Ιουλ 2019 08:21

Αλλαγή εδώ και τώρα. Η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου ήταν αποφασίζω και διατάζω. Κρίμα τα παιδιά που θα πάνε τώρα Γ Λυκείου τα εφνιδιασαν με μια αχανή ασύνδετη και απαράδεκτη ύλη την τελευταία στιγμή. ΕΛΕΟΣ. Εύχομαι η νέα ηγεσία να κάνει διορθωτικές ενέργειες.

 
Ελενη
09 Ιουλ 2019 18:14

Είναι δυνατόν οι απόφοιτοι 2019 που θέλουν να ξαναδώσουν πανελλήνιες να εξεταστούν σε ύλη που δεν την έχουν διδαχτεί?

 
Olga Z.
09 Ιουλ 2019 18:50

Αληθευει πως τα παιδια που θελουν να ξαναδωσουν του χρόνου θα εξεταστουν με το νεο συστημα;

 
Γιωτα Τ.
11 Ιουλ 2019 11:32

Ειναι απαραδεκτο να καλουνται τα παιδια που τελειωσαν τωρα την γ΄ λυκειου, αφου τα τσακισαν στα θεματα των πανελληνιων , να πρεπει υποχρεωτικα να ξαναδωσουν με το καινουργιο συστημα , σε αλλη υλη , αδιδακτη σε μερικα , με αλλους συντελεστες [ 25% σε ολα τα μαθηματα] και με λογοτεχνια στην εκθεση [ που τα παιδια δεν την διδαχτηκαν ποτε εις βαθος].......

 
Ι.Φ
13 Ιουλ 2019 10:40

ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΟΙΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ 2019 ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΤΟ 2020.ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟ ΟΠΩΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΧΗΜΕΙΑ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΤΙΓΜΗ(ΑΝ ΟΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΘΕΣΗ ΝΑ ΘΕΤΟΥΝ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΣΥΝΔΕΣΟΥΝ ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΑ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΓΕΓΟΝΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΘΟΛΑ ΘΕΜΙΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΘΕΙ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ .ΤΟ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΝΗΘΙΚΟΚΑΙ ΠΟΤΑΠΟ)ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ.ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΕΓΚΑΙΡΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

 
Χριστοδουλου Χρηστος
13 Ιουλ 2019 13:45

Το δικαιο ειναι να δωσουν με την παλια υλη με ξεχωριστα θεματα σε ποσοστο θεσεων οπως εγινε και το2016.Υπαρχει νεα υλη που δεν εχουν διδαχθει αρα ειναι ανηθικο και αδικο

 
ΝΙΚΟΣ ΔΕΝΙΟΖΟΣ
19 Ιουλ 2019 10:37

Κυρία Υπουργέ,
προχωρείστε άμεσα στον εξορθολογισμό της εξεταστλεας ύλης Βιολογίας, Χημείας ..Γλώσσας ( καταργείστε τη Λογοτενία) .. Τα παιδιά τα τρέλανε ο Γαβρόγλου

 
ΑΧ
22 Ιουλ 2019 17:43

Αγαπητή Κυρία Υπουργέ,
Μετά τη σφαγή των αμνών στη Χημεία και τη Φυσική οι απόφοιτοι του 2019 θα πρέπει να έχουν άλλη μια ευκαιρία όσον αφορά τηνεξεταστέα ύλη στις εξετάσεις της επόμενης χρονιάς ( διότι αυτό θα πει ισονομία σε ένα κράτος, για την οποία περιμέναμε τεσσεράμισι χρόνια ) Είναι κρίμα να εξεταστούν οι μαθητές σε ύλη που δεν έχουν διδαχτεί, γιατί πού και πώς θα μπορούν να τη διδαχθούν παρά μόνο με φροντιστηριακά μαθήματα ξοδεύοντας πολύ χρόνο και ακόμη περισσότερα χρήματα.
Θα πρέπει να υπάρξει μέριμνα από την τωρινή κυβέρνηση για τα παιδιά αυτά. Η λέξη αυτή είχε για σημασία για την απελθούσα ηγεσία μόνο σε ότι αφορούσε τις καρέκλες τους.
Δε θα πρέπει η ηγεσία του υπουργείου να απογοητεύσει χιλιάδες μαθητές και γονείς αποδεχόμενη νομοσχέδια που έγιναν ευκαιριακά και στο πόδι.
Πιστεύω και ελπίζω η Υπουργός να δικαιώσει όλον αυτό τον κόσμο και να διαψεύσει - διαγράψει τις περιστασιακές επιλογές Γαβρόγλου.

 
Κική Φελ.
24 Ιουλ 2019 16:20

Η ύλη είναι απαράδεκτα υπέρογκη και το μόνο που μπορεί να έχει προκαλέσει ως τώρα είναι σύγχυση όχι μόνο στους διδάσκοντες αλλά και στους μαθητές!
Το μάθημα της ιστορίας απαιτεί και μια επιπλέον διδακτική χρονιά για ν'αφομοιωθεί και το ίδιο συμβαίνει και με τα αρχαία και τα κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας(η συνεξέταση με την έκθεση δεν είναι εφικτή έτσι κι αλλιώς σ' ένα τρίωρο!)
Αυτό λοιπόν είναι το θέατρο του παραλόγου σ'ένα κράτος που απαξιώνει τις υπερπροσπάθειες των μαθητών και των καθηγητών και εστιάζει μόνο στη συσσώρευση άχρηστων, εγκυκλοπαιδικών γνώσεων!

 
Μιχάλης
01 Αυγ 2019 10:02

Μια ερωτηση! Ειμαι αποφοιτος και σκεφτομαι να ξαναδωσω πανελληνιες.Τελικα ομως τι ισχυει για τους αποφοιτους απο την θεωρητικη; θα δωσουν με το παλιο (λατινικα) ή με το καινουργιο συστημα(κοινωβιολογι και λογοτεχνια στην εκθεση) ??

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ