Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Επιτροπή για την επιλογή εκπαιδευτικών

Δημοσίευση: 09/07/2019
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ΙΕΠ
Alt Text: 
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ΙΕΠ
Title Text: 
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ΙΕΠ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Επιτροπή  για την επιλογή εκπαιδευτικών που ανήκουν στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, Αργολίδας, Αρκαδίας, Μεσσηνίας και Λακωνίας και επιθυμούν με αίτησή τους να συμμετάσχουν στο πιλοτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης και εφαρμογής της παιδαγωγικής Φρενέ στη δημόσια εκπαίδευση κατά το σχολικό έτος 2019-2020, συγκροτήθηκε με απόφαση του ΔΣ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Η Επιτροπή  έχει ως εξής:

α) Μάριος Ευαγγελινός, Σύμβουλος Β’ Ι.Ε.Π. ως Πρόεδρος της επιτροπής, με αναπληρωτή τον Ελευθέριο Βεκρή, Σύμβουλο Α ́ Ι.Ε.Π.,

β) Δέσποινα Καρακατσάνη, καθηγήτρια στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, με αναπληρωματικό μέλος την Μαρία Σφυρόερα, επίκουρη καθηγήτρια ΕΚΠΑ ,και,

γ) Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, σχολικός σύμβουλος ΠΕ70 με αναπληρωματικό μέλος την Αικατερίνη Αλεξιάδη, εκπαιδευτικό ΠΕ02.

Το ΙΕΠ ενέκρινε την υλοποίηση του 3ου  εκπαιδευτικού πιλοτικού προγράμματος επιμόρφωσης και εφαρμογής της Παιδαγωγικής Φρενέ/Θεσμικής Παιδαγωγικής (ΠΦ-ΘΠ) στα δημόσια σχολεία της Π/θμιας και της Δ/θμιας εκπαίδευσης των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης

α) του νομού Αττικής,

β) των νομών Αργολίδας, Αρκαδίας, Μεσσηνίας και Λακωνίας κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2019-2020.

Η επιμόρφωση θα προσφερθεί από επιμορφωτική ομάδα εκπαιδευτικών της παιδαγωγικής ομάδας «Το Σκασιαρχείο– Πειραματικοί ψηλαφισμοί για ένα σχολείο της κοινότητας».

Στο πρόγραμμα αυτό, το οποίο υλοποιείται με ευθύνη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής βάσει του σχετικού, συνεργάζονται Τμήματα του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου καθώς και επιμορφωτές από το γαλλικό δίκτυο Freinet (ΙCEM).

Θα πραγματοποιηθεί σε δύο φάσεις κατά το σχολικό έτος 2019- 2020.

Στην πρώτη φάση (Οκτώβριος- Δεκέμβριος 2019) θα γίνει σε τρεις διήμερες συναντήσεις η εισαγωγική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν, ενώ στη δεύτερη φάση θα ακολουθήσει η εφαρμογή της παιδαγωγικής Φρενέ σε πιλοτικές τάξεις και σχολεία, με την υποστήριξη των υπευθύνων του προγράμματος, καθώς και ανταλλαγή εμπειρίας και ανατροφοδότησης των εκπαιδευτικών (Ιανουάριος-Ιούνιος 2020).

Στο τέλος του προγράμματος θα γίνει απολογισμός και διάχυση των αποτελεσμάτων της πιλοτικής εφαρμογής.

Η συνολική διάρκεια της επιμόρφωσης θα είναι 52 ώρες.

Στο πλαίσιο αυτό, κλήθηκαν οι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που επιθυμούν να λάβουν μέρος στο Πιλοτικό πρόγραμμα να δηλώσουν συμμετοχή μέχρι τις 28-06-2018  , συμπληρώνοντας τη σχετική αίτηση στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π.

Για την επιλογή των εκπαιδευτικών που θα συμμετάσχουν στο πιλοτικό πρόγραμμα θα ληφθούν υπόψη κατά σειρά βαρύτητας:

α) η προηγούμενη εμπειρία από επιμορφώσεις και εφαρμογές της παιδαγωγικής Φρενέ, όπως π.χ. η συμμετοχή στις συναντήσεις του Δικτύου συνεργατικών Σχολείων,

β) η συμμετοχή περισσότερων εκπαιδευτικών ανά σχολική μονάδα, με στόχο την δημιουργία πυρήνων συνεργαζόμενων εκπαιδευτικών για την εφαρμογή της παιδαγωγικής Φρενέ,

γ) η διασπορά των σχολείων με στόχο την κατά το δυνατόν εκπροσώπηση περισσότερων περιοχών. Κατόπιν τούτων, εισηγούμαστε τη συγκρότηση επιτροπής, η οποία θα εργασθεί αμισθί, για την επιλογή εκπαιδευτικών που επιθυμούν να συμμετάσχουν στο πιλοτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης και εφαρμογής της παιδαγωγικής Φρενέ στη δημόσια εκπαίδευση και υπέβαλαν αίτηση σύμφωνα με τους όρους της πρόσκλησης.

Ετικέτες: 
ΙΕΠ

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ