Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

Ν. Κεραμέως: Επαναφέρουμε το θεσμό των Σχολικών Συμβούλων-Διαφωνούμε με τις νέες δομές υποστήριξης σχολείων (Συντονιστές)

Η αξιολόγηση θα έχει διττή στόχευση. Πρώτον η επιβράβευση των αρίστων, και δεύτερον κίνητρα για βελτίωση σε όσους δεν αποδίδουν , μέσω επιμόρφωσης
Δημοσίευση: 16/07/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δυστυχώς ψηφίστηκε από το ΣΥΡΙΖΑ ένα σύστημα για τις υποστηρικτικές δομές , οι οποίες είναι μακριά από τα σχολεία και εκπαιδευτικούς . Εμείς διαφωνούμε με αυτό το σύστημα. Θέλουμε υποστηρικτικές δομές πιο κοντά στο σχολείο και τον εκπαιδευτικό.

Την παραπάνω δήλωση έκανε σήμερα η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως , στον Αντέννα, και ανακοίνωσε: “Πρόθεσή μας είναι να επαναφέρουμε τον θεσμό του Σχολικού Συμβούλου”.

Αξιολόγηση

Σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών η Νίκη Κεραμέως δήλωσε τα εξής:

  • Για εμάς η αξιολόγηση είναι πολύ σημαντική. Η αξιολόγηση θα έχει διττή στόχευση.
  • Πρώτον  η επιβράβευση των αρίστων, και 
  • Δεύτερον κίνητρα για βελτίωση  σε όσους δεν αποδίδουν , μέσω επιμόρφωσης.
  •  Η επιμόρφωση είναι πολύ σημαντικό κλειδί.
  •  Η πολιτεία δεν έκανε ότι έπρεπε για τους εκπαιδευτικούς μας. Όταν είμαστε έτοιμοι θα θέσουμε το Σχέδιο σε διαβούλευση. Θα ακούσουμε όλους τους φορείς

Σχόλια (42)

 
Αννα
16 Ιουλ 2019 14:51

K.Κεραμεως, καταργηστε τον " κόφτη" πτυχίων.... Φτανει πια η αδικία...Θα πρεπει να μοριοδοτουνται αθροιστικά όλες οι σπουδες που έκανε κάποιος. Είναι δυνατόν π.χ. η 2η ξένη γλώσσα να μοριοδοτειται με το ημισυ της 1ης;;;;;;;; Γιατί;;;; για τιμωρία;;;;;;

 
Νίκος
16 Ιουλ 2019 17:00

Σοβαρευτείτε επιτέλους η μεγαλύτερη πληγή στην εκπαίδευση είστε εσείς οι υπουργοί που περάσατε τόσα χρόνια που κάθε τρεις και λίγο τα αλλάζετε όλα Έχοντας δημιουργήσει τεράστια αναταραχή.ψηφιζεται κάτι απ' τη μια κυβέρνηση έρχεται η άλλη το αλλάζει έλεος πια εσάς ποιος θα σας αξιολογησει άραγε??αφήστε ήσυχη την πολύπαθη παιδεία και τους ταλαιπωρημένους εκπαιδευτικούς δεν είναι μπαλάκι κανενός...

 
Τασος
16 Ιουλ 2019 17:05

Αμήν και ποτε! Δεν Παρί άλλο η κατάσταση με τιυς συντονιστές.Ειδικα στην πρωτοβάθμια είναι εκτός τόπου και χρόνου.Τον προηγούμενο μήνα ήρθε ο ΣΕΕ από το δημοτικό σχολείο μου και μου λέει επιμόρφωσαν όλους τους δασκάλους των γειτονικών δήμων.Αληθεια σε ποια επιμόρφωση αναφερόταν;Σε μια τρίωρης διαρκείας με παιδαγωγικές της δεκαετίας του 60; Ας τους ενημερώσει κάποιος πως ουσιαστική επιμόρφωση κάτω από 40 ώρες δεν υπαρχει και σε θεματολογία που ο δάσκαλος έχει εκφράσει τις ανάγκες του.Το να ακούμε μια από τα ίδια όχι μόνο δεν προσφέρει τίποτα το ουσιαστικό αλλά αναδεικνύει και το ποσό πρόχειρα και ανούσια βαφτίζονται κάποιες χωρίς νόημα δραστηριότητες επιμορφωτικό έργο.Ο σχολικός σύμβουλος ήταν όντως κάθε φορά που χρειαζόταν δίπλα μας

 
Γονέας μαθητή
16 Ιουλ 2019 17:28

Η αξιολόγηση θα πρέπει,για να έχει αποτέλεσμα,να είναι ουσιαστική! Αυτό θα επιτευχθεί με την επιβράβευση των αρίστων,μα και με την τιμωρία των μη επραρκών εκπαιδευτικών! Τολμήστε κυρία υπουργέ!

 
δημήτρης
16 Ιουλ 2019 17:47

στην Κύπρο υπάρχουν επιθεωρητές που αξιολογούν μπαίνοντας στην τάξη κρατώντας σημειώσεις, κάνοντας παρατηρήσεις και δίνοντας συμβουλές.
Εκεί όμως ο εκπαιδευτικός παίρνει 2500-3000 ευρώ και προάγεται σε βοηθό α ή β του διευθυντή παίρνοντας επιπλέον χρήματα. Ο μισθός του διευθυντή είναι περίπου 4000 ευρώ. Ωραία όλα τα παιδαγωγικά αλλά ένα σοβαρό σύστημα αξιολόγησης θα πρέπει να ακολουθείται από ένα σοβαρό σύστημα ανέλιξης, κινήτρων και προαγωγών και φυσικά από σοβαρούς μισθούς. Εδώ αντιγράφουμε όλα τα τσάμπα.... ο άριστος δηλαδή εδώ τι καλό θα πρέπει να περιμένει;

 
Basil OM
16 Ιουλ 2019 18:03

Την επιμορφωση ως μέθοδο βελτίωσης την είδαμε. Τι θα προσφέρει δηλαδή ένα δίωρο την εβδομάδα με εκπαιδευτικούς που χασμουριούνται μπροστά στον επιμορφωτή και βιάζονται να φύγουν γιατί "τα ξέρουν αυτά" και έχουν και "σπίτι με παιδιά;"
Θα πρέπει επιτέλους η συνεχής ανεπάρκεια να τιμωρείται.

 
Από προθέσεις...
16 Ιουλ 2019 18:41

Να φαν κι οι κότες. Ο λαός ψήφισε για έργα κι όχι για προθέσεις.
"Πρόθεσή μας είναι να επαναφέρουμε το θεσμό του ΣΣ" είναι η ακριβής διατύπωση.
Το καταλαβαίνει αλήθεια κανείς ως "Θα τους επαναφέρουμε"??? Μα πόσο δούλεμα πια!

 
Μαρια
16 Ιουλ 2019 18:50

Ευχομαστε
καλη επιτυχια στο εργο σας κυρια Υπουργε και να επαναφερετε συντομα τον θεσμο του Σχολικου Συμβουλου γιατι υποστηριζε την αναπτυξη των προσωπων, την ενδυναμωση τους καιΠ την επαγγελματικη αναπτυξη των εκπαιδευτικων χωρις μεροληψιες. Ασκηθηκε με δημοκρατικες και υποστηρικτικες διαδικασΙες χωρις κοφτες και στοχοποιηση.

 
Θερβάιν
16 Ιουλ 2019 19:32

Μπράβο κ. Κεραμέως.
Καταργήστε όλους τους κόφτες.
Ισόποση μοριοδότηση όλων των ξένων γλωσσών (1η, 2η, 3η και 4η) ανάλογα με το επίπεδο (Β2, Γ1, Γ2).
Μοριοδότηση όλων επιμορφώσεων 45ωρών και άνω και έως σύνολο 3000 ωρών.

 
Εκπαιδευτικος
16 Ιουλ 2019 19:40

Ας ελπισουμε οτι η επαναφορα θα γινει πολυ συντομα για να υπαρξει μια ουσιαστικη κσι πραγματικη στηριξη των εκπαιδευτικων και της σχολικης κοινοτητας.

 
εκπαιδευτικός με ανησυχίες
16 Ιουλ 2019 19:52

Χρειάζεται και ο φόβος της τιμωρίας εκτός από την προσμονή της επιβράβευσης!

 
Βαγγέλης
16 Ιουλ 2019 21:08

Ο θεσμός των συντονιστών εκπαίδευσης πρέπει να παραμείνει και να κριθεί για την αποτελεσματικοτητα του. Δεν είναι σοβαρά πράγματα να ξεκινάει κάτι καινούριο και μόλις σε 6 μήνες πριν προλάβουμε καλά καλά να το δούμε να καταργείται. Αυτά είναι αστεία πράγματα και εξυπηρετούν πολιτικές σκοπιμότητες.

 
ΚΩΣΤΑΣ
16 Ιουλ 2019 21:17

κ. Κεραμέως,
Μοριοδότηση όλων των προσόντων εκτός της Μαρασλείου και της Πιστοποίησης των ΤΠΕ Β επιπέδου διότι δεν δίνεται η δυνατότητα σε όλους τους εκπαιδευτικούς να την αποκτήσουν.
Αξιολόγηση στους πάντες και τα πάντα...

 
Κρητικός
16 Ιουλ 2019 22:34

@Θερβάιν16 Ιουλ 2019 19:32
Ορθά θέτεις το θέμα της ισόποσης μοριοδότησης της γνώσης των ξένων γλωσσών συνάδελφε.

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
16 Ιουλ 2019 22:35

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Ας ελπίσουμε να μην γίνουν στην λοποίησή της τα λάθη του παρελθόντος (ποσοστώσεις κλπ).
ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ: Ο θεσμός των ΣΣ ήταν χρεωκοπημένος (από πολλές απόψεις) και σωστά καταργήθηκε. Οι νέες δομές έχουν αδυναμίες στον τρόπο λειτουργίας τους αλλά μπορεί να γίνουν διορθωτικές κινήσεις (πχ αύξηση συντονιστών από τον ίσχύοντα πίνακα επιλογής, επανακαθορισμός αρμοδιοτήτων κλπ). Επίσης στην φιλοσοφία των νέων θεσμών υπάρχουν πολλά θετικά τα οποία πρέπι να διατηρηθούν (πχ συλλογικότητα, ενίσχυση αυτονομίας ΣΜ κλπ).
Ας χτίσουμε πάνω σε αυτά με διορθωτικές κινήσεις. Το κράτος έχει συνέχεια.
Τώρα όσον αφορά τις μοριοδοτήσεις στο νέο νόμο επιλογής υπάρχει η δυνατότητα μετα 2 χρόνια να διορθωθούν οι κόφτες...

 
Λία Β.
16 Ιουλ 2019 23:00

Kα Κεραμέως, καταργήστε τον Ν 4547/18, Φτιάξτε υποστηρικτικές δομές κοντά στον εκπαιδευτικό και τους μαθητές, ενισχύστε την συμπεριληπτική τάξη, επαναφέρετε τον Σχολικό Σύμβουλο, καταργηστε τον " κόφτη" πτυχίων που ήταν μεγάλη αδικία. Γιατί να μην μοριοδοτουνται αθροιστικά όλες οι σπουδες που έκανε κάποιος. Η διδακτική εμπειρία πολύ σημαντική...πώς θα βοηθήσει κάποιος τον εκπαιδευτικό αν ο ίδιος απέχει από την τάξη. Χάθηκε ήδη ένας ολόκληρος χρόνος με τις ...δομές!

 
ΜΑΡΙΑ
16 Ιουλ 2019 23:20

Μήπως θα πρέπει να θυμηθούμε τον νόμο με τον οποίο έγινε η επιλογή των Συντονιστών Εκπαίδευσης; Νόμος ειδικά σχεδιασμένος ώστε να αποκλείονται παλαιοί και προσοντούχοι σχολικοί σύμβουλοι.

 
ΧΡΟΝΗΣ
16 Ιουλ 2019 23:23

Αξιολόγηση στα πρότυπα του αγγλοσαξονικου συστήματος εκπαίδευσης αυτό επιτάσσει το 4 μνημόνιο μάλιστα. Πρακτικές που έχουν αποδειχθεί ανεπιτυχείς στην Αγγλία όπου παραιτούνται κατά χιλιάδες οι εκπαιδευτικοι γιατί δεν αντέχουν το υπερβολικό άγχος της συνεχούς αξιολόγησης. Αποτέλεσμα τα σχολεία να έχουν τεράστιες ελλείψεις εκπαιδευτικων και να γίνονται μέχρι και ανακλήσεις συνταξιοδοτησεων.

 
Μαρία
17 Ιουλ 2019 02:24

Ο Σχολικός Σύμβουλος είχε άμεση επικοινωνία με τον εκπαιδευτικό και πρόσφερε συνεχή ενημέρωση και καθοδήγηση..

 
Δανάη
17 Ιουλ 2019 09:06

Τα σχολεία χρειάζονται παιδαγωγική και διδακτική καθοδήγηση .
Αυτό είναι το κυριώτερο και πρέπει να προηγηθεί άμεσα από τον Σεπτέμβριο.
Οι Σχολικοί Σύμβουλοι που άδικα εκδιώχθηκαν ,μαζί με τους Συντονιστές,κατόπιν των κατάλληλων ρυθμίσεων,μπορούν να αναλάβουν ,την προσπάθεια της επιμόρφωσης και καθοδήγησης.

 
Λουκας
17 Ιουλ 2019 09:25

Αν ισχύσει το όριο των δυο θητειών τότε πάνω από τους μίσους τωρινούς Συντονιστές που ήταν προηγουμένως και σχολικοί συμβουλοι θα επιστρέψουν στα σχολεία και μετά πάλι από την αρχή.Αποφασιστε τι θέλετε και ξεκαθαρίστε το αμεσα

 
Φώτης
17 Ιουλ 2019 10:00

Αν επανέλθουν οι Σχολικοί Συμβούλου,φροντιστε να υπάρχει ένας για κάθε 8-10 σχολεία ώστε να υπάρχει πραγματική επαφή με τους εκπαιδευτικούς και γνώση των προβλημάτων κάθε σχολικής μονάδας.

 
Εκπαιδευτικός
17 Ιουλ 2019 10:32

Καταρχάς, καλή επιτυχία κα Υπουργέ!
Σαφέστατα, πρέπει να καταργηθεί η Δομή των ΠΕΚΕΣ για την οποία διαμαρτύρονται και οι εκπαιδευτικοί και οι ίδιοι οι Συντονιστές, μακριά από τις σχ. μονάδες και τους εκπαιδευτικούς, έχοντας μοναδικό μέλημα τις συνεχείς Ολομέλειες, με το πρόσχημα της δήθεν συλλογικότητας.
Δημιούργησαν μία τεχνητή κρίση για τον προηγούμενο θεσμό, για να ανακατευτεί η τράπουλα, πετάξανε απέξω ανθρώπους με προσόντα, ικανότητες και έργο και άφησαν τα σχολεία ξεκρέμαστα, σε ένα πλαίσιο τελείως ανοργάνωτο, χωρίς γραφεία και εξοπλισμούς, καταργώντας παράλληλα και χρήσιμες Δομές όπως τα ΠΕΚ.
Όχι μόνο πρέπει να επανέλθει ο θεσμός των Σχ. Συμβούλων αλλά και η προηγούμενη μοριοδότηση, χωρίς τους αντισυνταγματικούς κόφτες των ακαδημαϊκών προσόντων και των θητειών και την υπερκέραση των πάντων από τα διδακτικά χρόνια. Αλήθεια, ακόμη κι ο χειρότερος εκπαιδευτικός να είσαι ποιος μπορεί να το επιβεβαιώσει;
Αν πρέπει να βελτιωθεί ο θεσμός των Σχ. Συμβούλων πρέπει να συνδεθεί και με άλλα καθήκοντα.
Επιπλέον, πρέπει να καταργηθούν οι διατάξεις που ανέβασαν τους πρώην περιφερειακούς διευθυντές, οι περισσότεροι των οποίων δεν είχαν προσόντα και τους διευθυντές εκπαίδευσης στον Θεό, ως μέλη ΔΕΠ κτλ. ή και τους Οργανωτικούς Συντονιστές. Τι είναι αυτά, που βρισκόμαστε σε τριτοκοσμική χώρα;
Αξιοκρατία κα Υπουργέ και μόνο αξιοκρατία, αν θέλετε να κάνει η Παιδεία στην Ελλάδα βήματα μπροστά.

 
ΤΑΣΟΣ
17 Ιουλ 2019 11:32

Ο, τι είναι να κάνετε να το υλοποιήσετε άμεσα κ μην αφηνετε τους Συντονιστές έρμαιο στην αβεβαιότητα, χωρίς κύρος στα σχολεία κ χωρις ουσιαστικές αρμοδιότητες! Άρα, πρώτα θα έπρεπε να ήσασταν έτοιμη κ μετα να μιλήσετε! Πώς θα πανε στα Σχολεία αυτοί οι άνθρωποι τον Σεπτέμβρη; Ως τι;

 
Marsoupilami
17 Ιουλ 2019 11:50

Κατάργησαν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ για να δούμε τώρα πως θα πάει η νέα χρονιά χωρίς Υποστήριξη?

 
προς δημητρη
17 Ιουλ 2019 11:55

πανεπιστημιακος σρην ελλαδα 1ης βαθμιδας με 20 + χρονια πρυπηρεσιας 2000 ευρω (καθαρα) .

 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
17 Ιουλ 2019 13:28

Θα ήθελα να επισημάνω ως εκπαιδευτικός της α/θμιας όλα αυτά τα αρνητικά που συσσωρεύτηκαν χρόνια τώρα στην εκπ/ση.Ξεκινώντας από τα κριτήρια μοριοδότησης δ/ντων(μεταπτυχιακά χωρίς αντίκρισμα στο πεδίο των εκπ/κών,συνεντεύξεις όπου ο αρεστός έπαιρνε λίγο παραπάνω κι έπιανε καλύτερο σχολείο κ.ά), ωράριο εκπ/κών(επιτέλους ας διευκρινιστεί σωστά πως θα εφαρμόζεται το ωράριο των εκπ/κών βάσει των διατάξεων των νόμων-διδακτικό-εργασιακό), επίσης η αξιολόγηση των εκπ/κων με σωστά αντικειμενικά κριτήρια, έτσι ώστε να προάγει το έργο των εκπ/κών σε όλους τους τομείς και τέλος το θέμα των ΣΕΕ, αυτό που ούτε τους έχουμε δει ,ούτε έχει γίνει καμία επιμόρφωση εκπ/κών όλο αυτό το διάστημα.Δώστε επιτέλους τη δέουσα προσοχή στην α/θμια εκπ/ση, το έχει ανάγκη. Ευχαριστώ!!!

 
Δημήτρης
17 Ιουλ 2019 15:45

Ιση μοριοδοτηση σε περισσοτερες απο μια ξενες γλωσσες, καθως και των τιτλων εκείνων που εχουν σχεση με τη θεση, π.χ. ο υποψηφιος διευθυντης σχολείου με μεταπτυχιακο στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων δεν μπορεί να μοριοδοτειται εξισου με εκπαιδευτικο με μεταπτυχιακο στη θεολογία...
Και επιτέλους, να τελειώνουμε με αυτο το απαραδεκτο 10αρι στη διδακτικη εμπειρία!

 
Ieremias
17 Ιουλ 2019 15:59

Ότι είπατε στο πρόγραμμά σας να το κάνετε.Και τους σχολικολυς συμβούλους και τον νόμο 4547 επιλιγλης τον νόμο έκτρωμα.!

 
Βill
17 Ιουλ 2019 16:01

Η σωρευτική κατοχή τίτλων σπουδών των υποπεριπτώσεων ββ΄ έως και εε΄ αξιολογείται με 7 κατ’ ανώτατο όριο μονάδες.
ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΔΙΚΗ Κ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ "ΙΔΕΑ" Κ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΧΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean