Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Ν. Κεραμέως:Ούτε ένα ευρώ δεν έχει προβλεφθεί για τις 10.500 θέσεις μονίμων διορισμών

“Δεν θέλουμε να κάνουμε διορισμούς στο κενό-Πρώτο μέλημά μας είναι να καταγράψουμε αυτές τις ανάγκες αναλυτικά”
Δημοσίευση: 16/07/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Στον “αέρα” φαίνεται πως βρίσκονται οι 10.500 διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών που εξήγγειλε η προηγούμενη Κυβέρνηση για να γίνουν τα έτη 2020 και 2021 στη Γενική Εκπαίδευση.

Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως δήλωσε σήμερα ότι:

  •  Στον προϋπολογισμό του 2019 υπάρχουν μόνο οι 4.500 θέσεις στην Ειδική Αγωγή που οι διαδικασίες προχωρούν κανονικά .
  • Δεν υπάρχει πρόβλεψη από την προηγούμενη Κυβέρνηση ούτε ένα ευρώ για περαιτέρω διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών (10.500 θέσεις στη Γενική Εκπαίδευση) .
  • Εμείς θεωρούμε ότι υπάρχουν ανάγκες και  στη Γενική Εκπαίδευση.
  • Πρώτο μέλημά μας είναι να καταγράψουμε αυτές τις ανάγκες αναλυτικά. Δεν θέλουμε να κάνουμε διορισμούς στο κενό.
  • Πρόθεση της κυβέρνησης είναι να καταγράψει τις ανάγκες και να προχωρήσει σε διορισμούς στην παιδεία, υγεία  και ασφάλεια.

Η προκήρυξη

Σχετικά με την τρέχουσα προκήρυξη για τον διορισμό των 4.500 εκπαιδευτικών στην Ειδκή Αγωγή η υπουργός δήλωσε: “Δεν μπορούμε τώρα να αλλάξουμε τους όρους προκήρυξης. Είχαμε διαφωνίες αλλά αφού η προκήρυξη προχώρησε από την προηγούμενη κυβέρνηση, μέλημά μας είναι να ολοκληρωθεί η διαδικασία διορισμών το συντομότερο”.

Σχόλια (26)

 
ΓΕΔΕΩΝ
16 Ιουλ 2019 15:49

Είχατε διαφωνίες? Δηλ. τώρα δεν έχετε? Μην μας κοροιδεύετε, αν διαφωνείτε προχωράτε σε αλλαγές, όχι λόγια.ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.

 
11 Σεπτεμβρίου ανοίγουν τα σχολεία
16 Ιουλ 2019 16:23

Με ποιο νόμο θα κάνετε προσλήψεις αναπληρωτών κα Υπουργέ; Όταν συναντηθήκατε με τους επικεφαλής του ΑΣΕΠ μήπως τους ρωτήσατε αν πρέπει να εφαρμοστεί ο ήδη ψηφισμένος; Και βλεπουμε για τους διορισμούς μονίμων...

 
Νικόλας
16 Ιουλ 2019 16:40

Αφού οι διορισμοί ήταν για το 2020 προφανώς δεν υπήρχε κονδύλι ... πάντως αυτό που όλοι καταλαβαίνουμε είναι ότι δεν θα γίνουν τελικά διορισμοί. Τα κενά πως θα καλυφθούν; Με επιπλέον αναπληρωτές ή μήπως με καμιά αυξησούλα στο διδακτικό ωράριο πάλι; Έλεος...

 
Λιώσιμο από τα γέλια
16 Ιουλ 2019 17:01

@Νικ, Με τη μείωση των μαθητών.

 
GIANNI
16 Ιουλ 2019 22:03

Υπεκφυγή ή ασχετοσύνη;
Ας διαλέξει η κυρία Υπουργός.
Οι διορισμοί των ετών 2020-2021 έχουν σχέση με τους προύπολογισμούς των ιδίων ετών τους οποίους θα σχεδιάσει και υλοποιήσει η ΝΔ.
Δεν έχει καμιά σχέση η προηγούμενη κυβέρνηση , η οποία μάλιαστα ήταν θετική για τις προσλήψεις
Κύριος είδεν τι σχεδιάζουν οι νεοφιλελεύθεροι.

 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
17 Ιουλ 2019 07:28

Τι διορισμοί σε κάποιες ειδικότητες εκπαιδευτικών ναι να γίνουν σε κάποιες όμως π.χ. από τον κλάδο ΠΕ05 μέχρι και των κλάδο πληροφορικών ΠΕ86 έλεος τι διορισμοί να γίνουν το σύνολο αυτών δεν συμπληρώνουν ωράριο και βρίσκουν το τέχνασμα γραμματική υποστήριξη στα σχολεία. Αν διορίσει γραμματείς στα σχολεία να δούμε τι θα κάνουν τι θα γίνει τότε ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ εδώ και ΤΩΡΑ.

 
αναπληρωτης
17 Ιουλ 2019 07:41

Είναι πολύ δύσκολο να καταγράψει κάποιος τις ανάγκες σε προσωπικό !!! Οι χιλιάδες αναπληρωτές κάθε χρόνο που δουλεύουν ;

 
Ηλίας
17 Ιουλ 2019 08:58

@ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Μα μίλησε ποτέ κανείς για διορισμούς σε όλους τους κλάδους; Μέχρι και οι συνδικαλιστές που μιλάνε για διορισμούς μιλάνε για την κάλυψη των κενών που είναι σε συγκεκριμένους κλάδους.

Και επειδή μίλησες για ορισμένους κλάδους (ανάμεσα και ο ΠΕ86 που ανήκω εγώ) λες και φταίμε εμείς επειδή υπάρχει πλεόνασμα, έχοντας ως παράδειγμα το δικό μου κλάδο, θα σου πω τα εξής :

α) Μείωση ωρών διδασκαλίας μαθημάτων ειδικότητας (των ΠΕ86 ανάμεσα σε άλλες) στην αλλαγή ΤΕΕ/ΕΠΑΛ το 2005 επί Γιαννάκου κατά 20ώρες/εβδ. (αυτές πήγαν κυρίως στους ΠΕ02,03,04) οι περισσότερες των οποίων στην Α' τάξη.
β) Κατάργηση το 2011 του 2ου καθηγητή στα εργαστηριακά μαθήματα των ΓΕΛ σε τμήματα άνω των 25 μαθητών.
γ) Μείωση ωρών διδασκαλίας των ΠΕ86 επί Αρβανιτόπουλου το 2014 με την κατάργηση των μαθημάτων επιλογής στη Β' και την κατάργηση συγκεκριμένα των μαθημάτων επιλογής πληροφορικής στη Γ' (τουλάχιστον -6 ώρες ακόμα και σε μικρά λύκεια, στα μεγάλα παραπάνω!).
δ) Κατάργηση της 3ωρης μείωσης ωραρίου υπευθύνων εργαστηρίων Πληροφορικής και Φυσικών Επιστημών (και μας έδωσαν την απαλλαγή από τις εξωδιδακτικές...).
*** Μη υιοθέτηση, το 2012-13 αν θυμάμαι καλά, της εισήγησης του ΙΕΠ για αναβάθμιση του 1ωρου μαθήματος της Πληροφορικής Γ/σίου σε 2ωρο... Επίσης, περίπου το 20% των ΠΕ86 που υπηρετούν στα δημόσια σχολεία είναι καθηγητές με πτυχίο άλλου κλάδου και 300ώρες σεμινάριο στους Η/Υ.

Προσωπικά θα σου πω πως στο σχολικό συγκρότημα που έχω οργανική, ξεκίνησα το 2010 με πλήρες ωράριο και κάπου στη μέση έφτανα μετά βίας τις 14 ώρες Α' ανάθεσης απλά λόγω μείωσης/κατάργησης ωρών.

Από πρόπερσι πριν κάποιος κάνει το Γραμματέα καλείται να κάνει το Μαθηματικό στα γυμνάσια... καλύπτοντας τις ανάγκες σε ΠΕ03..!

 
Αλλεργικός στο ΣΑΝΟ
17 Ιουλ 2019 10:42

@αναπληρωτής ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ.

 
Εκπαιδευτικός
17 Ιουλ 2019 10:50

Όταν αποφασίζεις να κάνεις διορισμούς βλέπεις πρώτα ποιες είναι οι ανάγκες, βλέπεις τι προσωπικό διαθέτεις, μαζεύεις τους διάφορους αποσπασμένους και εξαφανισμένους από τις αίθουσες διδασκαλίας και με προσοχή κάνεις τους διορισμούς που χρειάζεσαι γιατί διαφορετικά δεν θα έχεις τι να τους κάνεις.
Γέμισαν διάφορες ειδικότητες, μετά όταν άλλαξαν τις ώρες των μαθημάτων, βρέθηκαν χωρίς αντικείμενο και τους μετέφεραν από εδώ και από εκεί.
Υπάρχουν τόσοι εκπαιδευτικοί που κάνουν γραμματιακή υποστήριξη-μεγάλη εφεύρεση - που θεωρείς ότι βρίσκεσαι στην λίθινη εποχή και ακόμα δεν έχουν εμφανιστεί οι Η/Υ .
Αν μιλήσουμε για τις ενισχυτικές διδασκαλίες, χάνεται ο λογαριασμός.
Μην βρεθεί κάποιος και πει τι γράφεις γιατί πάνω από 3 δεκαετίες στην εκπαίδευση έχουμε δει και βλέπουμε πολλά.
Ας μην προκαλούμε λοιπό τόσο τους εκπαιδευτικούς που έχουν πλήρες ωράριο όσο και τους πολίτες που όταν μαθαίνουν τι σημαίνουν αυτά βρίσκουν ευκαιρία να σχολιάζουν.
Τέλος όλοι αυτοί οι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή, μήπως προκαλούν απορία ή απλά προκαλούν;
Γέμισε η ελληνική παιδεία μαθητές που χρήζουν ειδικής στήριξης και μέχρι ποιου σημείου;
Ξαφνικά όλοι άρχισαν τα μεταπτυχιακά στην ειδική αγωγή και πάει λέγοντας.
Μεγάλη ιστορία αυτή η Ειδική Αγωγή αλλά .....πάλι κακοί θα γίνουμε.
Ειδική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση.
Ειδική Αγωγή στην Α΄/θμια
Ειδική Αγωγή στην Β΄/θμια
Ειδική Αγωγή έως πότε;
Φυσικά και στα Ειδικά Σχολεία στις περισσότερες των περιπτώσεων οι γονείς δεν δέχονται να πάνε τα παιδιά τους.

 
χμμ...
17 Ιουλ 2019 13:36

και ποσο καιρος θα σας παρει κ.Υπουργε για να καταγραψετε τα κενα και τις αναγκες;
"εεεε, καμια 4ετια..."

 
Aναπληρώτρια
17 Ιουλ 2019 13:57

Την δεκαετία 2010-2019 είχαμε συνολικά 21.700 αποχωρήσεις εκπαιδευτικών από τη Δ.Ε. και 36.000 αποχωρήσεις από όλη την εκπαίδευση. Χρειάζονται λοιπόν διορισμοί ή όχι; Δεν μπορεί το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας να στηρίζεται στους αναπληρωτές! Δε γίνεται να τρέχουν κάθε χρόνο στις εσχατιές της χώρας! Δεν έχουν οικογένεια, προσωπική ζωή αυτοί οι άνθρωποι; Πόσο δύσκολο είναι να καταγραφούν αυτές οι ανάγκες; Και πόσο χρόνο θα πάρουν άραγε;

Τις προσλήψεις των αναπληρωτών πως θα τις κάνετε φέτος; Θα μετρήσει η φετινή προϋπηρεσία ή άδικα δούλεψαν εκατοντάδες αναπληρωτές φέτος που προσλήφθηκαν να δουλέψουν στα δημόσια σχολεία για πρώτη φορά;

 
Αναπληρωτής μέχρι ... πότε ;
17 Ιουλ 2019 15:16

Καιρός πια είναι να αντιληφθούν όλοι ότι δεν μπορεί η εκπαίδευση να στηρίζεται στους αναπληρωτές (εδώ τους καταργήσανε σχεδόν τους αναπληρωτές υπουργούς). Πρέπει να γίνουν μαζικά οι απαραίτητοι μόνιμοι διορισμοί. Όσο για το αν δεν προβλέφτηκε ούτε 1 € για τους διορισμούς των 10.500 εκπαιδευτικών, ε αυτό θα προβλεφτεί στους προϋπολογισμούς του 2020 και 2021 αφού για τότε είχαν προγραμματιστεί. Τέλος ας μην ψάχνουν να βρουν κάθε είδους δικαιολογία αδικώντας έτσι αυτούς που εργάστηκαν τη σχολική χρονιά 2018-19 και δε θέλουν να συντάξουν νέους πίνακες. Κάθε είδους προϋπηρεσία που πρόσφεραν οι αναπληρωτές, έστω και η ελάχιστη, πρέπει να υπολογισθεί πλήρως και άμεσα με τη λήξη της υπηρεσίας τους.

 
Αλλεργικός στο ΣΑΝΟ
17 Ιουλ 2019 15:46

Πάντως όχι 10,000 που έλεγε ο προηγούμενος. Οι μαθητές θα μειώνονται ΣΥΝΕΧΩΣ από δω και πέρα, στη σύνταξη θα βγαίνουν ελάχιστοι, κλπ. Άντε μετά βίας να διορίσει 2000 άτομα.

 
.....
17 Ιουλ 2019 15:47

Αυτοί που είναι αποσπασμένοι σε γραφεία,υπουργείο και φορείς,προσφέρουν υπηρεσίες εκεί.Αν τους ξαναγυρίσουμε στις τάξεις,θα χρειαστούν προσλήψεις για να καλύψουν τα κενά στα γραφεία,τους φορείς και το υπουργείο.Τι,όχι??

 
Αποχωρήσεις Καθηγητών
17 Ιουλ 2019 16:00

Συνολικά 19.522 αποχωρήσεις από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση το 2010-2017.

https://www.esos.gr/arthra/56011/19522-apohoriseis-apo-ti-deyterovathmia...

https://www.esos.gr/arthra/57107/diplasiastikan-oi-aitiseis-ekpaideytiko...

Είναι αδύνατον να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση: οι αναπληρωτές είναι για έκτακτες περιπτώσεις όχι για μόνιμο "παυσίπονο" στην έλλειψη μόνιμου προσωπικού.

 
Φανης
17 Ιουλ 2019 18:14

ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΚΛΑΔΟ ΣΤΟ ΑΛΛΟ. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΥΡΟΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ;;; ΠΩΣ;;; ΑΝ ΕΧΩ ΔΙΔΑΔΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΩΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΛΑΔΟ ΠΧ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΩΣ ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΩΝ;;; ΠΩΣ ;

 
Πανος
17 Ιουλ 2019 18:59

Ψηφίστε και πάλι ΝΔ
ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ

 
Αλλεργικός στο ΣΑΝΟ
17 Ιουλ 2019 23:32

Ερωτώ τους "αναπληρωτές" που μας υποδεικνύουν και τι θα ψηφίσουμε: Έστω ότι έχω οργανική στο Χ σχολείο και λείπω 4 χρόνια ως Διευθυντής στο Υ σχολείο. Δηλαδή τi λέτε, θα μου πάρετε τη θέση και όταν γυρίσω..θα περισσεύω; Οι αναπληρωτές, πέρα από ένα τμήμα των οργανικών κενών που καλύπτουν, στην συντριπτική τους πλειοψηφία καλύπτουν ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ (άδειες, αποσπάσεις κάθε είδους, θέσεις με θητεία,κλπ). Επίσης, τα κενά στην εκπαίδευση είναι μέγεθος ΔΥΝΑΜΙΚΟ, δηλαδή έχουν παραμέτρους. Μια βασική παράμετρος είναι η δυναμική μείωσης των μαθητών (30,000 λιγότερες γεννήσεις από θανάτους τα τελευταία χρόνια) και επιπλέον η αύξηση του ορίου συνταξιοδότησης του ν. Κατρούγκαλου. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, οι ανάγκες σε αναπληρωτές Βθμιας και κυρίως Αθμιας θα μειώνονται ΣΥΝΕΧΩΣ την επόμενη 10ετία και επομένως η "μαζική" μονιμοποίηση καθηγητών θα δημιουργήσει ΝΕΕΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ (όπως οι Γυμναστές Αγγλικής, κλπ) και θέλει προσοχή. Τέλος, οι διορισμοί θεωρητικά γίνονται σε ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ. Ξανά, ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ.

 
@ Αλλεργικός στο ΣΑΝΟ
18 Ιουλ 2019 10:48

Να μιλήσουμε με αριθμούς:

α) Μέχρι ποια ηλικία μπορεί να μπαίνει ένας δάσκαλος ή ένας καθηγητής στην αίθουσα και να διδάσκει είκοσι παιδιά ηλικίας 6 έως 18 ετών; Μέχρι τα 65;

Χρειάζεται ανανέωση του έμψυχου δυναμικού.

β) Ο ρυθμός των αποχωρήσεων έχει ξεπεράσει το ανεκτό όριο. Πριν δούμε την επόμενη δεκαετία, ας δούμε την επόμενη τετραετία.

Εξάλλου, οι κυβερνήσεις εκλέγονται με ορίζοντα τεσσάρων ετών, και αυτό καλό να το θυμούνται όλοι.

 
αναπληρωτης
18 Ιουλ 2019 14:26

Αλλεργικέ όταν γυρίσεις στη θέση σου από τη θητεία σου ως διευθυντής, κάποιος άλλος θα γίνει διευθυντής στην παλιά σου θέση και θα δημιουργήσει το ίδιο κενό. Τώρα αν εννοείς ότι θα χάσεις την οργανική σου αυτό δεν γίνεται. Απλά όσο λείπεις α καλύπτεσαι από μόνιμο (αν γίνουν διορισμοί) και όχι από αναπληρωτή.
Ο ισχυρισμός ότι οι αναπληρωτές καλύπτουν στη συντριπτική τους πλειοψηφία άλλα κενά από που προκύπτει; Βοήθησέ μας με στοιχεία .
Συμφωνώ στο ότι πρέπει να ανανεωθεί το έμψυχο δυναμικό, μια πρόταση θα ήταν να μειωθεί το ωράριο εκεί που ήταν και να γίνουν διορισμοί. Πολύ φοβάμαι ότι α αυξηθεί όπως έγινε με την αντίστοιχη κυβέρνηση στο παρελθόν...

 
Συρρίκνωση σχολικών μονάδων
18 Ιουλ 2019 15:12

Υπάρχει μελέτη του ΙΟΒΕ από την οποία προκύπτει ότι λόγω δημογραφικού θα υπάρξει συρρίκνωση των σχολικών μονάδων Α'θμιας εκπαίδευσης κατά 30% μέχρι το 2024 και μετά το 2024 στη Β'θμια εκπαιδευση.
Ανανέωση έμψυχου δυναμικού είναι καλό να υπάρξει αλλά δεν φτάνει από μόνο του. Η αποψη για μείωση ωραρίου απλά για να γίνουν διορισμοί, παραπέμπει σε έναν από τους λόγους που φτάσαμε σε αυτά τα χάλια.
Όμως, αν άλλαζε η αναλογία μαθητών ανά εκπαιδευτικό π.χ. 15, τότε και ανανέωση έμψυχου δυναμικού θα είχαμε αλλά θα βελτιωνόταν σημαντικά, και αυτό είναι το ζητούμενο, η εκπαιδευτική διαδικασία και η αποτελεσματικότητα της.

 
Αλλεργικός στο ΣΑΝΟ
18 Ιουλ 2019 15:12

Προκύπτει από τον κατάλογο με τα οργανικά κενά και ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ που είναι διαθέσιμα.Ριξτε μια ματιά. Με τα πρώτα να προβλέπεται διαρκώς να μειώνονται και τα δεύτερα να αυξάνονται.

 
Μπλε ΣΑΝΟ
18 Ιουλ 2019 15:38

Μπορούμε να βάλουμε 40 παιδιά ανά τάξη ή να κάνουμε το ωράριο 30 ώρες. Δεν μας καίγεται καρφί. Έτσι κι αλλιώς εμείς τα παιδιά μας τα στέλνουμε σε ιδιωτικά σχολεία.

 
ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΑΝΟ
18 Ιουλ 2019 16:01

@Μπλε ΣΑΝΟ, ενώ εμείς δεν θέλουμε ιδιωτικά Πανεπιστήμια για τα εμείς και τα παιδιά μας σπουδάζουμε όλοι στα ιδιωτικά!

 
Σωστή η Υπουργός
18 Ιουλ 2019 16:08

@Νικόλας, αφού είναι φυσικό να μην υπάρχει κονδύλι γιατί οι ι διορισμοί είναι για το 2020 (δηλαδή σχολική χρονιά 20-21) τότε λογικό είναι να μην γίνουν διορισμοί φέτος! Για του χρόνου, μέχρι να ψηφισθεί ο προϋπολογισμός υπάρχει πολύς χρόνος.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean