Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Ν. Κεραμέως: Από “κόσκινο” “πράσινες” και “κόκκινες” σχολές “Γαβρόγλου”, εξορθολογισμός εξεταστέας ύλης και συνεξέταση Νέων Ελληνικών-Λογοτεχνίας

Τι ειπώθηκε στη συνάντηση με το ΔΣ της ΟΛΜΕ
Δημοσίευση: 23/07/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Από “κόσκινο” θα περάσει η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, τρία βασικά σημεία του νέου συστήματος “Γαβρόγλου” για την εισαγωγή των υποψηφίων για τα ΑΕΙ, όπως διαφάνηκε στη σημερινή συνάντηση με το ΔΣ της ΟΛΜΕ, παρουσία της υφυπουργού Σ. Ζαχαράκη και της Γενικής Γραμματέως  Σ. Γκίκα.

Πρόκειται για τα εξής τρία θέματα:

Α. Τις λεγόμενες “πράσινες” (σ.σ. εισαγωγή χωρίς Πανελλαδικές) και “κόκκινες” Σχολές (σ.σ. εισαγωγής με Πανελλαδικές), που θα αποτυπωθούν στο νέο Μηχανογραφικό Δελτίο που θα κληθούν να συμπληρώσουν οι μαθητές της Γ Λυκείου τον Οκτώβριο.

Β. Εξορθολογισμό της εξεταστέας ύλης της Γ Λυκείου που δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ δύο ημέρες πριν τις εθνικές εκλογές.

Γ.Τη συνεξέταση Εκθεσης-Λογοτεχνίας της Γ Λυκείου.

Η υπουργός Παιδείας ζήτησε από το ΔΣ της ΟΛΜΕ τις θέσεις επί των τριών αυτών ζητημάτων.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ αφού διατύπωσε  την θέση της ότι ο κλάδος έχει διαφωνήσει ριζικά με το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ τόνισε στην υπουργό ότι θα  στείλει αναλυτικά τις θέσεις  με γραπτό υπόμνημα.

Η Νίκη Κεραμέως τόνισε πως στόχος του υπουργείου είναι  η κατά το δυνατόν  εξομάλυνση στρεβλώσεων του  συστήματος.

Τις επόμενες ημέρες το υπουργείο Παιδείας θα προβεί  σε ανακοινώσεις  σχετικά με τα παραπάνω τρία ζητήματα.

Τη συνάντηση απασχόλησαν επίσης και θέματα υπηρεσιακής φύσεως όπως αποσπάσεις, διορισμοί, προσλήψεις αναπληρωτών κλπ.

Σχόλια (32)

 
Tasdias
23 Ιουλ 2019 14:36

Όλα προς την σωστή κατεύθυνση.Αν ασχοληθεί το υπουργείο και με τον ΔΟΑΤΑΠ θα είναι τέλεια

 
@Tasdias
23 Ιουλ 2019 15:44

Όλα πάνε προς πολύ σωστή κατεύθυνση.. πρακτικά δεν πειράζουμε τίποτα!

 
"ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ"
23 Ιουλ 2019 15:57

Ο τρόπος αξιολόγησης / συνεξέτασης ΓΛΩΣΣΑΣ - ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ που πρότεινε το ΙΕΠ, δεν είναι εφαρμόσιμος, καθώς οι τρεις ώρες της εξέτασης δεν αρκούν για τις εργασίες που καλούνται να συντάξουν οι υποψήφιοι.
Το σύστημα συνεξέτασης Γλώσσας - Λογοτεχνίας δοκιμάστηκε κατά τη φετινή χρονιά σε ενδοσχολικό επίπεδο, όμως η ύλη τόσο της Γλώσσας, αλλά κυρίως της Λογοτεχνίας ήταν πολύ περιορισμένη ,για την Α΄και Β΄τάξη του Λυκείου- δύο συγκεκριμένες θεματικές ενότητες.

Εξάλλου στον ΦΑΚΕΛΟ ΥΛΙΚΟΥ με τα ΔΙΚΤΥΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ της ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ (Γ΄ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ) οι θεματικές ενότητες, όπως τουλάχιστον φαίνονται από τους τίτλους των ΔΙΚΤΥΩΝ 1, 2, και 3, στα οποία είναι οργανωμένα τα λογοτεχνικά κείμενα, δεν υπάρχει ξεκάθαρη αντιστοιχία με τις θεματικές ενότητες των κειμένων στον ΦΑΚΕΛΟ του ΙΕΠ για τη Νεοελληνική Γλώσσα.
Πιστεύω λοιπόν πως η προετοιμασία και η επιμόρφωση των φιλολόγων που θα διδάξουν τα Νέα Ελληνικά, θα έπρεπε να ξεκινήσει ήδη ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ. Θα έπρεπε να δοκιμαστεί ο νέος τρόπος συνεξέτασης ΓΛΩΣΣΑΣ _ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ , στη "συγκεκριμένη" (ασαφή) ύλη, έστω, σε κάποιο πειραματικό σχολείο, για να αποδειχθεί εάν μπορεί να εφαρμοστεί.
Αυτό όμως δεν κατέστη δυνατό αφού οι νέοι φάκελοι (όχι βιβλία) του ΙΕΠ αναρτήθηκαν στο Διαδίοκτυο μόλις στις αρχές Ιουνίου .
Η ύλη για τη Νεοελληνική Λογοτεχνία έτσι όπως ανακοινώθηκε στις 31-05-19 δεν είναι συγκεκριμένη, πρόκειται απλώς για μια καταγραφή των σχολικών εγχειριδίων που διδάσκονται στο Λύκειο ,και των δύο νέων φακέλων του ΙΕΠ.

Η ασάφεια αυτή αλλά και η χαώδης ύλη επιβαρύνει του υποψηφίους:
-οι μαθητές φορτώνονται την εξέταση ενός επιπλέον μαθήματος για τις Πανελλαδικές,
-τα φροντιστήρια έχουν αυξήσει τις ώρες για την προετοιμασίαα των υποψηφίων,
-η θεωρία της λογοτεχνίας είναι διάσπαρτη στα βιβλία του Λυκείου και δεν υπάρχουν ασκήσεις για την προετοιμασία τους.

Ελπίζω η ΟΛΜΕ να λάβει υπόψη όλα τα παραπάνω και να διατυπώσει ξεκάθαρα την αντίθεσή της στη συνεξέταση Γλώσσας - Λογοτεχνίας, καθώς δεν υπήρξε σχεδιασμός.
Συντάχθηκε ένα σχέδιο που δεν έλαβε υπόψη μαθητές και τη σχολική κοινότητα γενικότερα.

 
ΝΟΜΙΚΟΣ
23 Ιουλ 2019 16:16

Δεν θα έχει καμία αρνητική επίπτωση αν έγκαιρα νομοθετήσετε:
1. Κατάργηση κόκκινων και πράσινων και να είναι όπως τώρα (άλλωστε αφορά τους μαθητές της Β Λυκείου).
2. Πολύ προσεκτικά ανα μάθημα αναμόρφωση της ύλης με γνώμονα να κινηθεί λίγο παραπάνω από αυτό που ίσχυσε το σχολικό έτος 2018 - 2019. Αυτό όμως δεν αφορά όλα τα μαθήματα και πρέπει να γίνει γρήγορα.
3. Δεν χρειάζεται η συνεξέταση απλά όπως είναι σήμερα.
ΤΌΣΟ ΑΠΛΑ!

 
Χωροταξικός σχεδιασμός
23 Ιουλ 2019 16:33

Τι θα γίνει με τη χωροταξική κατανομή των σχολών και των τμημάτων; Για πόσο θα αποφασίζουν για τη δομή των ιδρυμάτων οι "τοπικοί παράγοντες" των κωμοπόλεων και των χωριών;
Οι φοιτητές δεν μπορούν να σπουδάζουν σε απομονωμένες πόλεις. Οι σπουδές δεν είναι μόνο μαθησιακή διαδικασία, στα μικρά απομονωμένα μέρη δεν υπάρχουν δυνατότητες για κάτι άλλο με αποτέλεσμα οι φοιτητές που μπορούν να μην εγκαθίστανται τελικά σε αυτές και να ταξιδεύουν μόνο για τα εργαστήρια και τις εξετάσεις.

 
SDNA
23 Ιουλ 2019 16:43

Τα εγραψα προχθές...

Η μαγική σφαίρα τα έδειξε.. η αλλιώς η κοινή λογική.

Πάμε τώρα στα 5 μαθηματα με λατινικά στη θεωρητική και πληροφορική στη θετική.

 
Ένας κάποιος
23 Ιουλ 2019 18:16

απλά και άμεσα μέτρα για να λυθούν πολλά προβλήματα:
α) το ν+2 για τη λήψη πτυχίου
β) όλες οι σχολές με πανελλαδικές εξετάσεις, είτε η λήψη απολυτηρίου με θέματα αποκλειστικά από τράπεζα θεμάτων.
γ) τουλάχιστον το 50% των συνολικών μορίων για τη υποβολή του μηχανογραφικού από τον υποψήφιο.
δ) αυτεπάγγελτη και όχι κατ΄έγκλιση επέμβαση της αστυνομίας σε περίπτωση κατάληψης σχολείου και επαναφορά στο προηγούμενο καθεστώς για την αναπλήρωση των ημερών της κατάληψης.
Δυστυχώς, μόνο με δρακόντεια μέτρα υπάρχει ελπίδα να γίνουμε σοβαρή χώρα με ευρωπαϊκή προοπτική.

 
.
23 Ιουλ 2019 18:45

Επαναφέρετε τα λατινικά για τα παιδιά που θα πάνε τώρα Γ Λυκείου.

 
Αλεξία
23 Ιουλ 2019 18:55

Η ύλη είναι υπέρογκη χημεία και βιολογία δεν εμπεδωνεται. SOS

 
ΦΩΣ ΣΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ
23 Ιουλ 2019 19:06

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΝΟΜΙΖΩ, ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΘΗΚΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ "ΣΤΡΕΒΛΑ" ΤΟΥ ΓΑΒΡΟΓΛΕΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΜΑΘΗΜΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΑΕΙ.
ΕΠΟΝΤΑΙ ΜΥΡΙΑ ΟΣΑ...

 
Κωστάκης
23 Ιουλ 2019 19:10

Νομίζω ότι το υπουργείο δεν έχει να χάσει τίποτα από την πιλοτική εφαρμογή των πράσινων και κοκκινων σχολων. Υπαρχουν ένα σωρό σχολές που είναι να απορεί γιατί βρίσκονται στην διαδικασία των εξετάσεων . Καπαρωνεις την θέση τον Οκτώβριο και εάν γράψεις πάνω από 10000 μόρια την λαμβάνεις ( έτσι εξαλείφεις και το φαινόμενο των αδιάφορων μαθητών που θα πρέπει να γράψουν 10 για να λάβουν την θέση τους)

 
γονιός
23 Ιουλ 2019 20:01

Αναρωτιέμαι αλήθεια , αν κάποιος από εσάς έχει παιδί Γ΄ Λυκείου που εδώ και 40 ημέρες πηγαίνει καθημερινά 5 -6 ώρες φροντιστήριο και διαβάζει 3-4 ακόμη ώρες στο σπίτι σε ύλη που εσάς δεν σας αρέσει και θεωρείται πως είναι εύκολο να αλλάξουν . Άλλωστε το πόσο επηρεάζεται ένα παιδί από τις αλλαγές το γνωρίζω πολύ καλά μιας και είμαι παιδί των πανελληνίων του 1983 . Όσο για τη λογοτεχνία , τυχαίνει να ανήκω σε μία κατηγορία ανθρώπων που έμαθαν να μιλούν , περισσότερο διαβάζοντας βιβλία παρά από το μάθημα της γλώσσας , που κανείς δάσκαλος ή καθηγητής από αυτούς που βρέθηκαν στον δρόμο μου δεν με έκαναν να την αγαπήσω . Τέλος , αλήθεια μόνο το δικό μου παιδί χάρηκε που ένας πάρα πολύ καλός μαθητής στα θετικά μαθήματα , μέτριος στην γλώσσα θα εξεταστεί σε ένα μάθημα όπως η λογοτεχνία που αγαπά και είναι πολύ καλός και μπορεί να ανεβάσει τους στόχους του ;

 
ΜΒ
23 Ιουλ 2019 21:35

Γρήγορες αποφάσεις!
1.Επαναφορά των 6 μαθημάτων για πανελλαδικές εξετάσεις
2.κατάργηση των 7ωρων . Εξορθολογισμός της ύλης και με βάση τον όγκο και την δυσκολία της ύλης θα καθορίζονται οι ώρες διδασκαλίας του κάθε μαθήματος (απαράδεκτο να διδάσκονται 7 ώρες κοινωνιολογία ή οικονομία που έχουν εύκολη ύλη)
3. οι παιδαγωγικές σχολές και οι σχολές υγείας να εξετάζονται στα μαθηματικά
4 καθιέρωση προαγωγικών εξετάσεων σε όλα τα μαθήματα που διδάσκονται στο λύκειο
5. Κατάργηση του 9.5 ως μέσου όρου για προαγωγή
6. Καθιέρωση βάσης για εισαγωγή σε σχολή ΑΕΙ
διαφορετικά δεν θα μπορούν να ακολουθούν το πρόγραμμα της σχολής
7. Καθιέρωση χρόνου λήψης πτυχίου ν+3 με εξαιρέσεις για σοβαρούς λόγους και μεταβατικές διατάξεις για αυτούς που είναι στο 3ο και μετά έτος σπουδών.

 
@MB
23 Ιουλ 2019 23:48

1. Σε μεγάλο βάθος χρόνου αυτό, εάν όντως συμβεί. Σε καμία περίπτωση στα επόμενα 2 χρόνια.
2. Και να επιστρέψουμε στο παλιό σύστημα, που είχαμε 2 ώρες βιολογία και 3 χημεία για μια υπέρογκη ύλη; Το 7ωρο, καλώς ή κακώς, είναι μια σίγουρη λύση, καθώς αφήνει ελευθερία στους καθηγητές να διδάξουν το μαθημα όπως εκείνοι θεωρούν ότι πρέπει, χωρίς να πιέζονται να βγάλουν την ύλη.
3. Ο γιατρός και ο δάσκαλος τι να το κάνουν το ολοκλήρωμα και την παραγωγό; Μου φαίνεται υπερβολικό αυτό.
4. Για ποιον λόγο να χρειάζεται να δίνεις π.χ. θρησκευτικά για να περάσεις την τάξη; 2 φορές στο Γυμνάσιο και 1 φορά στο Λύκειο χρειάστηκε να γράψω 2ωρες εξετάσεις σε 15 μαθήματα, μέσα σε διάστημα μικρότερο των 20 ημερών. Κανονικοτατο σκότωμα. Καμία παιδαγωγική και διδακτική ουσία σε αυτό.
6. Και τι συμβαίνει όταν στις Πανελληνιες πέφτουν πάρα πολύ δύσκολα θέματα, με αποτέλεσμα να γράφουν πολλά άτομα κάτω από την βάση; Στα μαθηματικά, σταθερά το 60% της θετικής γράφει κάτω από 10. Σε ένα σύστημα που κάθε χρόνο, ανάλογα με τη δυσκολία, μεταβάλλονται συνεχώς οι βάσεις, το να μιλάμε για μια ελάχιστη σταθερή βάση είναι πολύ επισφαλές.

 
καθηγητής θεωρητικής
23 Ιουλ 2019 23:51

Τι περιμένετε να καταργήσετε την κοινωνιολογία και να επαναφέρετε τα
λατινικά; Ή έστω να δώσετε το δικαίωμα της επιλογής μεταξύ 5 κοινωνιολογίας ή λατινικών;

 
Βαθμολογητης επί 25 συναπτά έτη.
24 Ιουλ 2019 00:28

Τόσα χρόνια έχουν δει τα ματάκια μου στην βαθμολόγηση της έκθεσης τεράστιες διαφορές άρα κ αντίστοιχες αδικίες.
Φανταστείτε τι θα συμβεί αν εξεταστεί κ η λογοτεχνία.
Άλλα θα λέει η ΚΕΓΕ, άλλα θα προτείνουν οι σύμβουλοι, άλλα θα συμφωνούν στα Βαθμολογικά, άλλα θα θεωρεί ο κάθε βαθμολογητης, άλλα θα δημοσιεύουν οι φροντιστές, άλλα θα γράφουν τα έρμα τα παιδάκια και όλοι μαζί θα ψάχνουμε ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ.
Αυτά που γράφω έτσι όπως τα γράφω έχουν ήδη συμβεί προ ετών με τη λογοτεχνία θεωρητικής.
Αφήστε τη λογοτεχνία εκτός.
Αφήστε τις 6 ώρες να διδάξουμε σωστά τη Γλώσσα. Ίσως τώρα να προλάβουμε να διδάξουμε επαρκώς, όσα μέχρι τώρα τρέχαμε κ δεν φτάναμε στο μάθημα της Γλώσσας.
Προκαλώ τους εν ενεργεία φιλολόγους της Γ Λυκείου επιτέλους να λάβουν δυναμικά θέση. Ίσως κάποιος υπουργός, υφυπουργός, γραμματέας μας ακούσει.

 
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
24 Ιουλ 2019 01:20

1) Επαναφορά συντελεστών βαρύτητας (αρχαία-ιστορία, μαθηματικά-φυσική, μαθηματικά-αοθ).
2) Κατάργηση της συνεξέτασης της λογοτεχνίας με την έκθεση.
3) Εισαγωγή σε όλα τα τμήματα ανεξεραίτως με πανελλαδικές εξετάσεις.
4) Επαναφορά λατινικών από τους μαθητές που τον Σεπτέμβρη θα φοιτήσουν στη β λυκείου.
5) Αναστολή της προσμέτρησης του βαθμού του απολυτηρίου κατά 10% διότι, εκτός του ότι θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα στην σχολική κοινότητα, κανείς δεν μας εγγυάται ότι σε αυτές τις ενδοπεριφερειακού τύπου εξετάσεις δεν θα υπάρξουν παρατυπίες, ακόμη και εάν διεξαχθούν με τράπεζα θεμάτων

 
Οικονομολόγος
24 Ιουλ 2019 08:21

Εξορθολογισμός της ύλης αμέσως! Το ΑΟΘ έχει ύλη τεράστια! Αδύνατη η εμπέδωσή της από τα παιδιά!

 
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024
24 Ιουλ 2019 09:42

Νέο σύστημα εισαγωγής με:

1) Υποχρεωτικά Μαθήματα Πεδίου (πχ. Μαθηματικά και Φυσική για σχολές επιστημών, μηχανικών, γεωπονίας κ.α. -- Ιστορία και Αρχαία για σχολές φιλολογίας, νομικής, ψυχολογίας κ.α.)

2) Υποχρεωτικά Μαθήματα Επιλογής (πχ. οι σχολές Χημικών Μηχανικών και Βιολογίας να απαιτούν εξέταση στα μαθήματα της Χημείας και Βιολογίας, οι Οικονομικές Σχολές να απαιτούν εξέταση στο μάθημα της Οικονομικής Θεωρίας, οι σχολές Πληροφορικής στο μάθημα Αλγορίθμων κ.ο.κ. )

3) Ελεύθερα Μαθήματα Επιλογής (κοινά για το ίδιο πεδίο)

Δηλαδή, από το 2024 τα εξεταζόμενα μαθήματα για τον διαγωνισμό εισαγωγής στα Πανεπιστήμια θα πρέπει να διαμορφωθούν ως εξής:

Έκθεση + 2 Υποχρεωτικά Μαθήματα Πεδίου + 1 ή 2 Υποχρεωτικά Μαθήματα Επιλογής (ανάλογα με τις σχολές που επιθυμεί ο τελειόφοιτος) + Ειδικά Μαθήματα (πχ. Ξένες Γλώσσες, Σχέδιο, Μουσική, Αθλητικές Δεξιότητες για σχολές Αρχιτεκτονικής, Στρατιωτικές Ακαδημίες, Ξένες Φιλολογίες ή Δημοσιογραφία κτλ.)

Προφανώς πρέπει να αναμορφωθεί όλο το πρόγραμμα σπουδών των μαθημάτων Λυκείου, με έμφαση σε

α) Μαθηματικά (++Φυσική, Χημεία, Πληροφορική, Βιολογία++),

β) Γλώσσα (++Ιστορία, Λατινικά, Κοινωνιολογία, Λογοτεχνίας++),

γ) Ξένες Γλώσσες και Ευρωπαϊκός-Μεσογειακός Πολιτισμός (τα παιδιά που γεννήθηκαν μετά το 2010 θα είναι πολίτες ενός σύγχρονου κόσμου και πρέπει να γνωρίζουν για τα άλλα κράτη-μέλη της ΕΕ και της Μεσογείου),

δ) Καλλιτεχνική Αγωγή

και

ε) Φυσική Αγωγή.

 
KIN
24 Ιουλ 2019 10:20

Όχι στην πανελλαδικώς εξέταση των Λατινικών για όλους τους λόγους που έχουν εξηγηθεί με επιχειρήματα. Ναι στην Κοινωνιολογία ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα για όλους τους λόγους που έχουν εξηγηθεί με επιχειρήματα. Βελτίωση (ποσοτικη και ποιοτική) της ύλης σε κάποια μαθήματα . Οχι στο σύστημα της επιλογής μαθημάτων με τα οποία γίνεται εισαγωγή σε σχολές διαφορετικών επιστημονικών πεδίων, πάλι για λόγους που έχουν εξηγηθεί με επιχειρήματα. Σε βάθος χρόνου το υπουργείο μπορεί να κάνει τη μεταρρύθμιση που θέλει και φυσικά θα κριθεί . Τώρα προέχει η συνέχεια του κράτους και η ομαλή προετοιμασία των υποψηφίων. Όχι στις συντεχνιακές αντιλήψεις που δεν έχουν επιχειρήματα για να στηρίξουν τις προθέσεις τους.

 
πανελλαδικες 2020
24 Ιουλ 2019 13:39

πανελλαδικές 2024 τη βιοπληροφορική ξέχασες

 
SDNA
24 Ιουλ 2019 14:51

@νημα

Ξεχάσατε όλοι τη βιοχημεία.

 
@ Πανελλαδικές 3020
24 Ιουλ 2019 15:03

Ό,τι θέλει γράφει ο καθένας: εδώ είστε και εδώ είμαστε, τίποτα δε θα γίνει, δυο-τρια μαθήματα θα αλλάξουν

 
Ξέχασα
24 Ιουλ 2019 15:12

τα κλειδιά μου, και δεν μπορώ να μπω στο γραφείο μου. Το άσυλο θα φταίει!

 
Ένας κάποιος
24 Ιουλ 2019 17:09

@γονιός
το 2013-14 είχα δύο παιδιά στο Λύκειο και χαιρόμουν πολύ γιατί διάβαζαν όλα τα μαθήματά τους, λόγω τράπεζας θεμάτων. Μας βγήκε σε καλό . Το πρώτο μου παιδί έμεινε μόνο 3,5 στην επαρχία και γλίτωσα πολλά εέξοδα, τώρα δουλεύει. Το άλλο παιδί είναι στο Μετσόβιο και χαίρομαι για το ν+2 γιατί θα πάρει το πτυχίο του στην ώρα του και δεν θα με ταλαιπωρεί για καμιά δεκαετία! Έτσι απλά , όποιος έχει θέληση και δυνατότητες να πάει μπροστά , τεμπέληδες δεν εκ τρέφουμε.

 
Ελεύθερος
24 Ιουλ 2019 17:25

Αναφορικά με τα λύκεια και τις πανελλαδικές εξετάσεις, η Νέα Δημοκρατία εμφανίζεται σαν να βλέπει για 1η φορά το τί ίσχυε και το τί ψήφισε ο ΣΥΡΙΖΑ! Έλεος! Επαναφέρετε αυτά που σας προτείνουν οι προλαλήσαντες πάραυτα! Έξω η Λογοτεχνία και η Κοινωνιολογία, επαναφορά Λατινικών αμέσως!

Και αφήστε τους παραλογισμούς του 1998-2000 (επί Αρσένη)!

Επίσης, επαναφέρετε τα 3 τρίμηνα σε γυμνάσια και λύκεια. Τα 2 τετράμηνα είναι καταστροφικά λέμε!

 
Βασιλική
24 Ιουλ 2019 18:19

ΣΥΝΕΞΕΤΑΣΗ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

Είναι δυνατόν με την εισαγωγή της λογοτεχνίας να διπλασιάζεται η ύλη και να μην υπάρχουν αντιδράσεις; Στην ουσία προστίθεται για όλους ανεξαιρέτως τους υποψηφίους ένα επιπλέον μάθημα, καθώς δεν μειώνεται κάτι από την ύλη της Νεοελληνικής Γλώσσας.

Δηλαδή για να γίνει κάποιος γιατρός, πολιτικός μηχανικός, οικονομολόγος, βιολόγος, προγραμματιστής ηλεκτρονικών υπολογιστών κ.ά. θα πρέπει να γνωρίζει σε άριστο βαθμό την ανάλυση ποιημάτων, διηγημάτων και άλλων λογοτεχνικών ειδών;

 
Αριστείδης ο δίκαιος
24 Ιουλ 2019 22:02

@βασιλικη

Ενώ για να εισαχθεί μαθηματικό, αρχιτεκτονική, ηλεκτρολόγους, αεροδιαστημική, γεωγραφία, πληροφορική, τοπογραφία και γεωπληροφορικη είναι προτιμότερο να εξετάζεται στην χημεία και όχι στην πληροφορική....

 
Ένας απλός μαθητής
25 Ιουλ 2019 05:20

Απάντηση προς τον χρήστη Νομικο
Δεν βλάπτει κανέναν να υπάρχουν σχολές που τα παιδιά θα έχουν δικαιωμα εισαγωγής με το απολυτήριο του λυκείου και εκτός από αυτο αν προκύψει τεπ σε κάποιον μαθητή θα μπορεί να διανύει την τρίτη λυκείου χωρίς άγχος οπότε μη βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα

 
γονιός
25 Ιουλ 2019 14:15

@Ένας κάποιος
Κάποια παιδιά όχι μόνο δεν έχουν την πολυτέλεια να πάνε να σπουδάσουν σε άλλη πόλη , αλλά αναγκάζονται να δουλέψουν και πολλές φορές το ν+2 δεν τους φτάνει . Βλέπετε υπάρχουν οικογένειες που τα παιδιά δεν έχουν την επιλογή να είναι τεμπέληδες και να ξοδεύουν , και σαν μια τέτοια οικογένεια θα μου επιτρέψετε να θέλω το καλύτερο για τα παιδιά μου και όχι το καλύτερο για τους καθηγητές σχολείου -φροντιστηρίου ή του κάθε υπουργού που δεν έχει φοιτήσει σε δημόσιο σχολείο ούτε σε Ελληνικό πανεπιστήμιο ( αλήθεια έδωσαν εξετάσεις , πέρασαν ή θα περνούσαν σε κάποια σχολή ; ) Αυτό που θα ήθελα κάποτε να δω είναι μαθήματα και εξετάσεις που βοηθούν τους πραγματικά έξυπνους μαθητές έτσι ώστε στο μέλλον να αποκτήσουμε καλούς-έξυπνους επιστήμονες . Τέλος παραδέχομαι όποιον υπουργό έχει πάει σε δημόσιο σχολείο , σε ελληνικό πανεπιστήμιο πηγαίνει τα παιδιά του σε δημόσιο σχολείο και ελληνικό πανεπιστήμιο , έχει δουλέψει στην ζωή του και έχει τοποθετηθεί σε υπουργείο σχετικό των σπουδών του ή της εργασίας του (δηλαδή ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι ).

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean