Placeholder

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ

Ο δάσκαλος που πέρασε από όλες τις θέσεις αλλά γίνεται πανεπιστημιακός

Δημοσίευση: 31/07/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Έναν εκπαιδευτικό που πέρασε από όλες τις θέσεις  εκπαίδευσης , “χάνει” η Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση καθώς γίνεται πανεπιστημιακός δάσκαλος .

Πρόκειται για την Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου ο οποίος    αναλαμβάνει  νέα καθήκοντα ως Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου , στο γνωστικό αντικείμενο “Ηγεσία και διοίκηση στην εκπαίδευση”.

Ο Ν. Ράπτης ορίστηκε:

Α. Δυο φορές Σχολικός Σύμβουλος

Β. Επί σειρά ετών Διευθυντής Σχολείου

Γ. Τέσσερα χρόνια Διευθυντής Εκπαίδευσης

Δ. Δυο φορές Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης

Ε. Πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου

Ζ. Αιρετός στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο των εκπαιδευτικών επί τέσσερα χρόνια.

Ετικέτες: 
Νίκος Ράπτης

Σχόλια (18)

 
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΓΣ
31 Ιουλ 2019 18:37

Άξιος και επιτυχημένος σε όσες θέσεις υπηρέτησε και παράδειγμα άρτιας συνεργασίας. Εύχομαι καλή θητεία και στη θέση του Πανεπιστημιιακού.

 
Μέλη ΔΕΠ
31 Ιουλ 2019 21:03

Εκπαιδευτικός γίνεται πανεπιστημιακός; Αυτή είναι η ανανέωση του έμψυχου δυναμικού στην πράξη;...

 
ΑΡΓΎΡΗΣ
31 Ιουλ 2019 21:09

ΆΞΙΟΣ.
ΣΥΜΦΩΝΏ ΑΠΌΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ κο ΚΑΡΑΓΙΆΝΝΗ.
ΚΑΛΉ ΘΗΤΕΊΑ ΜΕ ΥΓΕΊΑ.
ΆΞΙΟΣ. -

 
ΔΑΣΚΑΛΟΣ;;
31 Ιουλ 2019 22:26

Ώραία όλα αυτά, αλλά ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ, πόσα χρόνια ήτανε;

 
ΟΙΚΟΝΟΜΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
01 Αυγ 2019 03:46

Πάνω από όλα Άνθρωπος με ευθυκρισία και μεθοδικότητα! Ταυτίζομαι και γω με τις απόψεις του κ. Καραγιάννη! Ό,τι καλύτερο και για τη συνέχεια κ. Ράπτη!

 
Δάσκαλος
01 Αυγ 2019 10:12

Ο κάθε Δάσκαλος κρίνεται με βάση την Τάξη που παραδίδει. Όλοι είναι τόσο υπερήφανοι...

 
Δον Κιχώτης
01 Αυγ 2019 11:14

Στρατηγούς έχουμε.
Στρατιώτες για την πρώτη γραμμή χρειαζόμαστε!
Στρατιώτες σαν τον Μάρκο Μπότσαρη, που από στρατηγός έγινε μόνος του στρατιώ-της!
Αύγουστος ήταν όταν έπεσε... Τον φίλησε την άλλη μέρα στο μέτωπο ο Καραϊσκάκης και είπε: « "Άμποτε ήρωα Μάρκο, κι' εγώ από τέτοιο θάνατο να πάω"...
Πήρε κι ο Σολωμός την πένα του κι έγραψε:
Εις Μάρκο Μπότσαρη
...

 
papas
01 Αυγ 2019 14:25

ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΩΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ- ΕΚΑΝΕ ΚΑΘΟΛΟΥ

 
Ανώνυμος
01 Αυγ 2019 15:32

Το ότι έβαλε υποψηφιότητα για περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης (και τελικά τοποθετήθηκε σε αυτή τη θέση) ενώ ήταν ήδη εκλεγμένος ως επίκουρος σας λέει κάτι; Επίσης, σας λέει κάτι ότι τελικά επέλεξε τη θέση του επίκουρου μετά την αλλαγή της κυβέρνησης; Τυχαίο; Δεν νομίζω... (τα παραπάνω ως απάντηση για το πόσα χρόνια έκανε σε τάξη)

 
Μπάμπης Ψαράς
01 Αυγ 2019 15:44

Εμείς που συνεργαστήκαμε μαζί του, γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η εκπαίδευση έχει απορφανιστεί στο Νότιο Αιγαίο. Δεν είναι μόνο η γνώση και τα διδακτορικά! Είναι η εμπειρογνωμοσύνη (που είναι κάτι περισσότερο από όλα τα πτυχία μαζί!) αυτή που βοήθησε όλα τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου - και ιδιαίτερα τα Δωδεκάνησα - να μην βιώσουν στην πράξη τα μειονεκτήματα της νησιωτικότητας (ως έννοιας που αντανακλά ένα αδιάφορο κράτος για τους Ακρίτες του).
Δεν πειράζει όμως!!!
Ένα περιφερειακό Πανεπιστήμιο επωφελείται από αυτήν την εξέλιξη!
Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου ενδυναμώνεται αισθητά με την αποδοχή της μετάταξης του Νίκου σ' αυτό! Είναι αρκετά οξυδερκείς όσοι/όσες προώθησαν της εξέλιξη αυτή και τον κέρδισαν!
Θα μας λείψει η ικανότητά του στην επίλυση προβλημάτων.
Θα μείνει όμως η παρακαταθήκη της εμπειρίας στους συνεργάτες του, και αυτό είναι πολύ σημαντικό.
Ο στόχος της βελτίωσης των όρων της, κατά το δυνατόν βέλτιστης, εκπαίδευσης στα Δωδεκάνησα και στο Νότιο Αιγαίο θα εξακολουθεί να είναι η συνεκτική ουσία της σχέσης μας - θεσμικής και προσωπικής!
Καλή επιτυχία στα επόμενα βήματά σου Νίκο!

 
Κιμ
01 Αυγ 2019 16:10

Για όλους τους κακεντρεχείς και κακοπροαίρετους να πω ότι ο άνθρωπος φυσικά και πέρασε από τις σχολικές τάξεις. Κάτι το οποίο μπορούν να βρουν με ένα 2λεπτο search online.
Για κάποιους άλλους άσχετους να υπενθυμίσω ότι π.χ. στις ΗΠΑ, διάσημοι καθηγητές παν/μίων άρχισαν από την Α'θμια ή Β'θμια εκπ/ση (βλ. π.χ. Starrat, Normore).
Αν δεν διδάξει εκπ/κή διοίκηση ΑΥΤΟΣ, που πέρασε από όλες τις θέσεις διοίκησης, ποιος θα διδάξει; Ο πανεπιστημιακός που έμαθε τη διοίκηση στα βιβλία;
Ας συνέλθουμε λίγο. Λιγότερη κακία δε βλάπτει.

 
Informer
01 Αυγ 2019 19:23

Μελέτησα το Βιογραφικό του από την Μοδιπ του Παν.Αιγαίου.
Μπορεί να είναι αξιόλογος αλλά νομίζω ότι η ηλικία του είναι αποτρεπτική για την εισαγωγική βαθμίδα του επίκουρου επί θητεία!!!
Διορίζεται σε ηλικία 56-57 χρονών, δηλαδή έχει μέγιστο 10 χρόνια για σύνταξή!!!

Νομίζω ότι θα πρόσφερε περισσότερο αν παρέμενε στην εργασία του!!!

 
Ιάσων
01 Αυγ 2019 22:01

Όσοι αναρωτιούνται για τα έτη που δίδαξε στην σχολική τάξη ο κ.Ράπτης δεν γνωρίζουν τον νόμο επιλογής και τη μοριπδότσή του. Τουλάχιστον 20 (μόρια 10). Καλό θα ήταν να μελετούν πριν ρωτήσουν και να σωπαίνουν αν δεν έχουν να πουν κάτι καλύτερο από τη σιωπή!

 
Στέλιος Καραγιάννης,Δρ.Παν.Ιωαννίνων και Παν.Γρανάδας,ΣΕΕ
01 Αυγ 2019 22:45

Αφήστε το Νίκο να δουλέψει με τους δασκάλους.Δάσκαλος είναι και γνωρίζει το αντικείμενο.Θα πάψει να διασχίζει το Νότιο αιγαίο και θα συγκεντρωθεί στη νέα δουλειά του.Προσωπικά,του εύχομαι κάθε επιτυχία στα νέα του καθήκοντα.

 
Σχολεία στα Νησιά
02 Αυγ 2019 07:31

Ο Νομός Δωδεκανήσου είναι ο δυσκολότερος αναφορικά με την κινητικότητα των εκπαιδευτικών: Μεταθέσεις, αποσπάσεις και έτσι το 40% των εκπαιδευτικών θέσεων στελεχώνεται με αναπληρωτές. Αυτό αποτελεί το βασικό πρόβλημα.

 
Πανεπιστημιακός δάσκαλος
02 Αυγ 2019 15:36

Τελικά σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης όλοι οι διδάσκοντες στην ουσία είναι δάσκαλοι. Απλώς στην ανώτατη εκαπίδευση οι διδάσκοντες θα πρέπει να έχουν, εκτός των άλλων, και ερευνητική επάρκεια. Η ερευνητική επάρκεια αποδεικνύεται, τουλάχιστον αρκετά αντικειμενικά, από τη διεθνή αναγώριση της έρευνάς. Η διεθνής αναγνώριση της έρευνά φαίνεται από την ποιότητα των περιοδικών που έχει δημοσιευθεί η ερευνά και από έναν π.χ. αξιόπιστο αυστηρό δείκτη, τον Scopus h-index. Και ερωτώ ποιός είναι ο h-index και σε ποια περιοδικά έχει δημοσιευτεί η έρευνα του δασκάλου που έγινε πανεπιστημιακός δάσκαλος;

 
Νικος
02 Αυγ 2019 16:46

Προς Πανειστημιακό Δάσκαλο.
1.Να το ψάξετε καλύτερα (στην ανάγκη ρωτήστε και αρμοδίους δεν είναι κακό να μην γωρίζετε επαρκώς αυτό που εωτάτε).
2.Καλύτερα οι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι που εκπαιδεύουν δασκάλους να είχαν επιπλέον και το προσόν της εμπειρίας του Δασκάλου. Αλλιώς διδάσκεις δασκάλους όταν εσύ δεν γνωρίζεις ούτε καν την διαρρύθμιση της τάξης του σχολείου)

 
Ζαφείρης
06 Αυγ 2019 14:49

Συμφωνώ απόλυτα με τον κύριο Νίκο. Είμαι εκπαιδευτικός και μάλιστα Αναπληρωτής με πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας στην εκπαίδευση σε όλα τα επίπεδά στα περισσότερα επίπεδα εκπαίδευσης, μεταδευτεροβάθμιας, δευτεροβάθμιας και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και σας δηλώνω υπεύθυνα ότι κανένας εκπαιδευτικός όσα και πτυχία να έχει δεν μπορεί να εξαργυρώσει την εμπειρία που απέκτησε ο εκπαιδευτικός μέσα στην τάξη. Όταν δε αυτή συνοδεύεται και με επιπλέον προσόντα έχει καλύτερα αποτελέσματα.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean