Αναστέλλονται τα Διετή Προγράμματα των Πανεπιστημίων

Τηλεφωνική επικοινωνία πολιτικής ηγεσίας Πρυτάνεων

31/07/2019

Ενημερώθηκε: 31/07/2019, 19:58

Άκουσε το άρθρο

Την αναστολή έναρξης λειτουργίας των Διετών Προγραμμάτων των Πανεπιστημίων, αποφάσισε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.

Την απόφαση της Ν. Κεραμέως, σύμφωνα με πληροφορίες του esos, γνωστοποίησε ο υφυπουργός Παιδείας Β. Διγαλάκης  τηλεφωνικά στους Πρυτάνεις.

Ο υφυπουργός Παιδείας είπε στους Πρυτάνεις ότι αναμένεται η υπουργός να υπογράψει σχετική απόφαση “αναστολής” τις επόμενες ημέρες.

1,8 εκ. ευρώ στα ΑΕΙ για να λειτουργήσουν τα Διετή Προγράμματα

Για τη λειτουργία των Διετών Προγραμμάτων σε 11 Πανεπιστήμια της χώρας ο πρώην υπουργός παιδείας Κ. Γαβρόγλου είχε υπογράψει μια εβδομάδα πριν τις εθνικές εκλογές τη χρηματοδότηση των Πανεπιστημίων με το ποσό  ενός εκατομμυρίου οχτακοσίων χιλιάδων ευρώ (€ 1.800.000,00).

1500  σπουδαστές

Στα προγράμματα θα μπορούσαν  να φοιτήσουν περίπου 1.500 απόφοιτοι των ΕΠΑ.Λ  οι οποίοι θα επιλέγονταν  χωρίς εξετάσεις, με βάση τον βαθμό απολυτηρίου ή τον βαθμό του πτυχίου ειδικότητας του ΕΠΑ.Λ.

Η φοίτηση θα ήταν  δωρεάν διάρκεια τεσσάρων ακαδημαικών εξαμήνων  περιλαμβανομένων και των εργαστηρίων και της πρακτικής άσκησης.

Σημειώνεται ότι στους αποφοίτους των Διετών Προγραμμάτων Σπουδών των Πανεπιστημίων προβλέπονταν η απονομή επιπέδου 5 του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων.

Οι αμοιβές

  •     μέλη ΔΕΠ 30 ευρώ,
  •     πτυχιούχοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με διδακτορικό 20 ευρώ,
  •     πτυχιούχοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με μεταπτυχιακό 18 ευρώ,
  •     πτυχιούχοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης 15 ευρώ,
  •     μη πτυχιούχοι/ειδικής τεχνικής εμπειρίας/εμπειροτέχνες 13 ευρώ.
  • Το ύψος του μηνιαίου επιμισθίου για τους Οργανωτικούς Συντονιστές των προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης των Κ.Ε.Ε., που μπορούν να τοποθετηθούν με απόσπαση οι πρών Πεεριφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης και οι πρώην Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  τριακόσια (300) ευρώ.

Οργανωτικοί Συντονιστές πρώην Στελέχη Εκπαίδευσης

Στα Διετή Προγράμματα  δίνεται η δυνατότητα να  αποσπώνται , για πενταετή θητεία, που μπορεί να ανανεώνεται, εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι έχουν διατελέσει Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας ή Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και Συντονιστές Εκπαίδευσης Εξωτερικού ως Οργανωτικοί Συντονιστές των προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης.

Οι Οργανωτικοί Συντονιστές ασκούν καθήκοντα συντονισμού των προγραμμάτων και μεριμνούν για τη διασύνδεσή τους με τη Δευτεροβάθμια και, ιδίως, την Δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση, καθώς και με τις τοπικές και περιφερειακές αναπτυξιακές ανάγκες, την οικονομία και την αγορά εργασίας για την επιλογή των Οργανωτικών Συντονιστών, συνεκτιμάται η εμπειρία στην επαγγελματική εκπαίδευση ή στη διοίκηση και εποπτεία της.

Σε ποια Πανεπιστήμια θα λειτουργήσουν τα Διετή Προγράμματα

 ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΜΕ ΤΑ ΔΙΕΤΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Σχόλια (37)

Γιάννης
|

Καταρχήν η ανακοίνωση αυτή δεν είναι απάντηση.
Ας δούμε όλοι τι κάνουν τα υπόλοιπα Ευρωπαϊκά πανεπιστήμια ;
Υπάρχουν ΙΕΚ στα εκπαιδευτικά συστήματα των Ευρωπαίων η μήπως η κατάρτιση παρέχεται από τα πανεπιστήμια ;
Ας μας δείξει τις δομές τους το υπουργείο και μετά ξαναμιλαμε για κατάρτιση.

Διδακτορικός και Διδακτόρισσα
|

Γιατί όχι και εμείς 30 ευρώ την ώρα;

Ισότητα σε όλα.

δια ταύτα
|

Σωστή απόφαση:''Πολύ καλά κάνει! Να πάνε να πληρώσουν στα ιδιωτικά ΙΕΚ!''

Οπότε να συμπεραίνουμε ότι είναι μια απόφαση για να έχουν τα ιεκ πελατεία...θεωρώ πως είναι και αυτός ένας πολύ πιθανός λόγος αφού θέλουν να ενισχύσουν τόσο πολύ την ιδιωτική εκπαίδευση και (από τι φαίνεται) να υποβαθμίσουν την δημόσια.

Αναβάθμιση
|

Που είναι η υποτιθέμενη αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης που δηλώθηκε στις προγραμματικές δηλώσεις της νέας κυβέρνησης;
Το έργο το έχουμε ξαναδεί. Η κατάρτιση που προσφέρουν τα ΙΕΚ έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από την εκπαίδευση που παρέχεται στα ΕΠΑΛ!!
Σε αναμονή για το επόμενο χτύπημα κατά της επαγγελματικής εκπαίδευσης...

@ολοι οι κατεχοντες σχολιάζουν
|

Σχετικά με τη διδασκαλία των μελών ΔΕΠ στα διετή προγράμματα είχε προβλεφθεί ένας περιορισμός. Τα μέλη ΔΕΠ μπορούσαν να διδάξουν ένα μάθημα ανά εξάμηνο και μόνο το 25% των ωρών διδασκαλίας θα διδαχθούν από μέλη ΔΕΠ.

Αννα
|

Μέλος ΔΕΠ,ευχαριστω..η μόνη εναλλακτική επιλογή για το επόμενο χρονικό διάστημα υποθέτω τότε πως είναι μόνον της επαναληπτικής διαδικασίας των πανελληνίων εξετασεων...

Μέλος ΔΕΠ
|

Τα ΙΕΚ δεν θα αναβαθμιστούν γιατί παραμένουν στην Β-θμια εκπαίδευση. Η μόνη σοβαρή αναβάθμιση θα ήταν να ενταχθούν όλα τα ΙΕΚ στα Πανεπιστήμια που θα μπορούσε να γίνει βραχυπρόθεσμα μέσω της γενίκευσης των 2-ετών. Τα Πανεπιστήμια παγκοσμίως προσφέρουν και επαγγελματική εκπαίδευση.

peter pan
|

Η έκθεση του ΕΣΕΚΑΑΔ χαρακτηρίζεται ως συνταγή για τα διετή προγράμματα. Όμως η λέξη συνταγή οδηγεί σε δημιουργία, σ ‘αντίθεση με την συγκεκριμένη συνταγή που οδηγεί σε μια σκόπιμη αναβλητικότητα χαρακτηρίζοντας ως «πρόχειρο» τον εως τώρα προγραμματισμό των διετών προγραμμάτων από τα αντίστοιχα Πανεπιστήμια που προχώρησαν στην δημιουργία τους. Μόνο πρόχειρο δεν θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς τον προγραμματισμό ακόμη και με την πιο πρόχειρη ματιά. Όλα τα σημεία που αναφέρει η συγκεκριμένη έκθεση καλύπτουν όλα τα προγράμματα το οποία δομήθηκαν σύμφωνα με τις ανάγκες δυνατότητες και προσδοκίες κάθε ιδρύματος, σε σχέση τις ανάγκες της τοπικής, εθνικής και διεθνούς αγοράς εργασίας.

Εύλογο έρχεται να δημιουργηθεί το ερώτημα για το τι εξυπηρετεί μια αόριστη αναβλητικότητα επαναπροσδιορισμού των προσδιορισμένων.

Είναι «το ευχαριστώ» στο μερίδιο της ιδιωτικής αγοράς εκπαίδευσης των δημοσίων και ιδιωτικών ΙΕΚ ,που τόσο πολύ ανησύχησαν για την μείωση της πελατείας τους μπροστά σ ένα προϊον «δωρέαν» εκπαίδευσης με κατευθείαν πιστοποίηση και επιδοτούμενη πρακτική άσκηση?

Είναι «η εφησυχαστική απάντηση» στους εν δυνάμει ακαδημαϊκούς δασκάλους που θορυβήθηκαν ότι η δημιουργία των διετών προγραμμάτων στους κόλπους των υπαρχόντων Πανεπιστημίων ή των νεοσύστατων Πανεπιστημίων, θα μείωνε τραγικά την αξιοπιστία της πανεπιστημιακής ακαδημαϊκότητας τους που με τόσο κόπο αποκτήθηκε?

Είναι «η απλή αντίδραση» μιας πολιτικής δράσης της κυβέρνησης δίνοντας μια γροθιά στην προηγούμενη ακολουθώντας τα ήθη και έθιμα της πολιτικής συμπεριφοράς των Ελληνικών κομμάτων , μόνο για τον θόρυβο επιβεβαιώνοντας απλά τον μύθο σου Σίσυφου όπου το καρκίνωμα ξαναγεννιέται το ίδιο γρήγορα όσο εξαφανίζεται ?

Ειλικρινα φαντάζει τρομερά δύσκολο να κατανοήσει οποιοσδήποτε σκεπτόμενος άνθρωπος πως η εκάστοτε πολιτική αποτελεί απλά ένα μηχανισμό διατήρησης και αύξησης της κυριαρχικής ηδονής και όχι ένα εργαλείο το οποίο θα «θεραπεύει» και θα δημιουργεί.

Η εκπαίδευση σε οποιοδήποτε επίπεδο είναι λειτούργημα και όχι λειτουργία αναπαραγωγής πιστοποιημένων χαρτιών εξυπηρετώντας τις ανάγκες μιας εικονικής αξιολόγησης που βασίζεται σε τίτλους και χαρτιά που το 2019 προσφέρονται σ αριθμό μεγαλύτερο εκείνων της κινητής τηλεφωνίας αλλά με πολύ υψηλές οικονομικές αποδόσεις στις μηχανές αναπαραγωγής καταστώ ντας κάθε «καταναλωτή φοιτητή» ικανό ακόμη και για υποψήφιο Πρωθυπουργό.

Ετσι λοιπόν ανακοινώθηκε η αναβολή λειτουργίας ενός εγχειρήματος το όποιο συγκροτήθηκε με πολύ προσοχή αλλά και με πολύ δημιουργική φαντασία για να καταλήξει να κρεμαστεί στα τσιγκέλια ελέγχων και επανελέγχων επιτροπών και συμβουλίων.

Γίνεται λοιπόν αντιληπτό πως η δημιουργική φαντασία «φόβισε» με την δυναμική της και μπροστά στην απειλή της άμεσης λειτουργίας της επαναφέρουν τον «ευρωπαϊκό σκεπτικιστικό έλεγχο» οδηγώντας με την βάρκα του χρόνου το «υποκείμενο» εγχείρημα στον Αχέροντα.

Πρόκληση για όλους του ιθύνοντες , να κλείσουν τα αυτιά στις σειρήνες ενός πολιτικού συστήματος και να δεθούν στο άρμα του εκπαιδευτικού λειτουργήματος προωθώντας την άμεση λειτουργία των συγκεκριμένων προγραμμάτων. Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να ξεπεράσουν τον ίδιο τους τον εαυτό και να καταγραφούν ως «δημιουργοί» και όχι ως άβουλοι κομπάρσοι μια αέναης πολιτικής και κομματικής παράστασης που δυστυχώς παίζεται στο διηνεκές.

Αννα
|

Γνωρίζει κανείς εάν υπάρχει κάποιος τρόπος ένας απόφοιτος ΙΕΚ με πιστοποίηση να συνεχίσει σε κάποιο διετές πρόγραμμα φοίτησης η εάν έχει δικαίωμα για κατατακτηριες...;;

Δια Βίου Πιστοποίηση
|

Όσοι πιστοποιηθείτε κατά πάσα πιθανότητα θα είστε στην ανεργία. Οι υπόλοιποι πάλι θα είστε στην ανεργία αλλά χωρίς πιστοποίηση... και πώς θα ζήσει το σύστημα, δια βίου, χωρίς νέους μαθητές για "πιστοποίηση";

@ Μαχητικός
|

Κάνεις προβλέψεις που περιέχουν πολλές λεπτομέρειες. Μοιάζει σαν να γνωρίζεις μια
προδιαγεγραμμένη πορεία που δεν περιέχεται σε κομματικά προγράμματα. Μήπως να ξανά διαβάσουμε τις εκθέσεις του ΟΟΣΑ για την επαγγελματική εκπαίδευση;

ολοι οι κατεχοντες σχολιάζουν
|

Επειδη διαβάζω σχόλια που προσπαθουν να κατακρινουν ή να επικρινουν με επιχειρηματα, την απόφαση, θα σας τονίσω μία γραμμουλα του κειμενου για να καταλαβετε οτι τα 2ετη (με ταυτοχρονη υπαρξη των ΙΕΚ) ήταν το χαπακι για να χωνευτεί ευκολα η συγχώνευση και οι αντιδράσεις.
Αυτο γιατι δυστυχώς σχεδον ολοι κοιτανε μονο το πορτοφολι και τιποτα αλλο.

"μέλη ΔΕΠ 30 ευρώ / ωρα"
(μαλλον δεν θα υπαρξουν κενές θεσεις για τις υπόλοιπες κατηγορίες ή θα ειναι ελαχιστοτατες)

Η σαλτσούλα πάντα βοηθάει στην κατάποση, τι δεν καταλαβαίνετε δηλαδή;

Προσωπικό - Αξιοκρατία
|

Τουλάχιστον σε αυτά τα 2ετή προγράμματα που θα ξεκινήσουν, να μπουν δικλείδες ώστε να μην μπορεί ο κάθε διευθυντής προγράμματος να 'φωτογραφίζει' τα δικά του άτομα.

@27yearsvet
|

Έχετε απόλυτο δίκιο. Γονατογραφήματα ήταν τα περισσότερα από αυτά. Οι ειδοποιήσεις από το υπουργείο είχαν εξαιρετικά περιορισμένα χρονικά περιθώρια γεγονός που δεν επέτρεπε μελέτη σε βάθος και τη δημιουργία προγραμμάτων σπουδών υψηλού επιπέδου. Σε πολλές περιπτώσεις οι ειδικότητες είναι ίδιες με αυτές των ΙΕΚ και με πανομοιότυπο οδηγό σπουδών. Η απόφαση του υπουργείου είναι προς τη σωστή κατεύθυνση.

ΔημητρηςΜ
|

@Νίκη, με τη μαθητεία οι απόφοιτοι ΕΠΑΛ μπορούν να δώσουν εξετάσεις πιστοποίησης για το επίπεδο.
Τα διετή ήταν κάτι άλλο που δεν θα δούμε λόγω οικονομικών περικοπών....

ΤΑΚΗΣ
|

Μην αγχώνεστε, αναστολή δεν σημαίνει κατάργηση. Θα λειτουργησουν, εκτιμώ, σε ένα πιο σαφές και μη ανταγωνιστικο των ΙΕΚ πλαίσιο.

@Νίκη
|

Εσύ τελείωσες ΙΕΚ... Τα διετή προγράμματα είναι σε ΠΑΝΕΠΙΣΤΉΜΙΟ. Άλλο ΙΕΚ και άλλο Πανεπιστήμιο.

Αρτέμης
|

Ο Γαβρόγλου τίποτα δεν προετοίμασε. Μόνο μια υπογραφή έβαλε. Δεν υπήρχαν ούτε χώροι ούτε πρόγραμμα ούτε καθηγητές ούτε κονδύλια ούτε προϊστάμενοι. Άρα η Κεραμέως ουσιαστικά ανέστειλε κάτι που δεν είχε καν ξεκινήσει.

Apostolos
|

Τα Διετή Προγράμματα ήταν μια νέα μορφή των ΤΕΙ (ή ΚΑΤΕΕ). Με την πάρδο του χρόνου καθηγητές και φοιτητές θα ζητούσαν να γίνουν 3ετη και σιγά-σιγά να αποκτήσουν δικαιώματα πτυχίου ΤΕΙ και κατ επέκτασην δικαιώματα πτυχίου Πανεπιστημίου! Το έργο το έχουμε ξαναδεί. Φτάνει.

pros kwn-nos
|

πρεπει να ξερεις οτι και δικαιολογηση υπαρχει και κατασπαταληση δημοσιου χρηματος.
1.800.000 γιατι;;; το πανεπιστημιο δεν ειναι για να κανει το ιεκ.
ουτε το ιεκ το πανεπιστημιο.
διακριτοι ρολοι

Δημόσια ΙΕΚ
|

Να αναβαθμιστούν τα Δημόσια ΙΕΚ. Τι διαφορά είχαν από αυτά τα διετή;

Πλάτων
|

@μαχητικος, γιατί θα πρέπει να εισάγονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση άτομα με χαμηλά προσόντα; γιατί σώνει και καλά όλοι θα πρέπει να μπουν σε ένα ΑΕΙ ασχέτως αν δεν ξέρουν ορθογραφία; ήμαρτον με αυτήν την ισοπέδωση

μελος δεπ
|

ΜΠΡΑΒΟ! ΜΠΡΑΒΟ!
Η Κ. ΚΕΡΑΜΕΩΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΑΕΙ ΜΕΤΑΛΥΚΙΑΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟΙ ΗΜΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΥΤΗ ΑΡΙΣΤΑ!
ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ!
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΝΤΙ ΤΑ ΑΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΞΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ, Ο Κ. ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΡΒΑΝΑ ΝΑ ΞΟΔΕΨΟΥΝ 1.8 ΕΚ. ΕΥΡΩ ΜΟΝΟ ΛΥΠΗΡΟ ΚΑΙ ΔΑΠΑΝΗΡΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ!
ΤΕΛΟΣ ΤΑ 30 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΔΕΠ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΟ ΑΣΤΕΙΟ.

27yearsvet
|

Επειδή πολλοί δεν γνωρίζετε πώς στήθηκαν καλό θα ειναι να ρωτήσετε! Εάν νομίζετε ότι α)καλύπτουν ανάγκες της αγοράς, β)οι ειδικότητες δεν είχαν σχέση με τα ΙΕΚ γ)"πατούσαν" σε ευρωπαϊκές καλές πρακτικές και δ)μελετήθηκαν από ερευνητές των πανεπιστημίων σε συνεργασία με εκπροσώπους της αγοράς εργασίας......, μάλλον έτσι θέλετε να πιστεύετε!

Νίκη
|

Είμαι απόφοιτη δημοσίου ΙΕΚ, εδωσα πιστοποίηση κι απέκτησα δίπλωμα ανώτερου επιπέδου από αυτό του λυκείου επαλ...Θα ήταν πολύ μεγάλη αδικία για όλους εμάς, οι απόφοιτοι επαλ ΧΩΡΙΣ εξετάσεις πιστοποίησης να αποκτούν ανάλογα διπλώματα ...

Κων-νος
|

Έτσι,αποφασίζομεν και διατάσσομεν ,χωρίς δικαιολόγηση!!

πάκης
|

Καλά κάνει!
Καλό είναι να αναβαθμίσει τα ΙΕΚ

Μαχητικος
|

Αυτο ελλειπε θα αφηνε μια νεοφιλελευθερη κυβερνηση να λειτουργησουν δωρεαν Διετη Προγραμματα Επαγγελματικης Εκπαιδευσης στα Πανεπιστημια αυτο ειναι μονο η αρχη απο του χρονου να περιμενετε :
1.Την καταργηση πολλων προτυχιακων τμηματων των Πανεπιστημιων ειτε νεων ειτε παλιων ,
2.Κλεισιμο πολλων σχολικων μοναδων των ΕΠΑ.Λ. σε διαφορες περιοχες ανα την Ελλαδα
3.Καταργηση πολλων ειδικοτητων στα ΕΠΑ.Λ. οπως το 2013 ή ακομη την καταργηση εντελως των ΕΠΑ.Λ. ΜΟΝΟ το Γενικο Λυκειο να υπαρχει
4.Το κλεισιμο πολλων Δημοσιων Ι.Ε.Κ. σε διαφορες περιοχες ανα την Ελλαδα
5.Εισακτεοι στα Πανεπιστημια σε πολυ μικρα ποσοστα εικοσι χιλιαδες ειτε δεκα χιλιαδες εισακτεοι ή και ακομα λιγοτεροι αυτοι δεν εχουν ενδοιασμους δηλαδη πλεον θα εισαγονται στα Πανεπιστημια οσοι βγαζουν μεσο ορο βαθμολογιας στις Πανελλαδικες Εξετασεις απο 18,5 εως 20 απο του χρονου μπαινει τελος εποχης για εισακτεους στα Πανεπιστημια που βγαζουν μεσο ορο βαθμολογιας στις Πανελλαδικες Εξετασεις απο 13 εως 15, για κατω απο το 13 ουτε να το συζηταμαι.
και αλλα πολλα αντιλα΄ι΄κα μετρα για τη Δημοσια Παιδεια.
Παιδεια και Σπουδες απο τον ιδιωτικο τομεα για οσους εχουν ενα καλο κομποδεμα στην ακρη, οσοι δεν εχετε ο Θεος μαζι σας απο εδω και περα με αυτους που τωρα μπλεξαμε.

ΕΠΑΛ και ΙΕΚ
|

Κατάργηση των ΕΠΑΛ (μόνο γενικά Λύκεια).

Όλη η τεχνική εκπαίδευση στα μεταλυκειακά ΙΕΚ.

Ας γίνει κάτι σωστά σε αυτή τη βαθμίδα.

Έλενα
|

Είναι σωστή η απόφαση για τους παρακάτω λόγους.
α) Τα περισσότερα διετή προγράμματα θα λειτουργούσαν στα πρώην ΤΕΙ και κατά συνέπεια οι λίγοι καθηγητές θα έπρεπε να διδάξουν στα παλιά προγράμματα σπουδών των ΤΕΙ, στα νέα προγράμματα σπουδών των πανεπιστημίων, στα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών και στα διετή (μιας και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι τα 30 ευρώ ανά ώρα είναι ισχυρό κίνητρο). Όλα αυτά παράλληλα με τα ερευνητικά προγράμματα και το αυξημένο διοικητικό έργο που προκύπτει από τις συγχωνεύσεις συν τις απαιτήσεις και τις προκλήσεις για τη διαμόρφωση των νέων προγραμμάτων σπουδών.
β) Τα περισσότερα προγράμματα σπουδών προσφέρονται ήδη στα δημόσια ΙΕΚ όπου μπορούν να φοιτήσουν δωρεάν οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ και σε κάθε περίπτωση τα πρώην ΤΕΙ μπορούν να διαθέσουν τα εργαστήρια τους όπου απαιτείται για τη διεξαγωγή εργαστηριακών μαθημάτων.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ