Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Εγκύκλιος: Έρχεται νέος νόμος για τις Δομές Εκπαίδευσης

Αναστέλλεται η διαδικασία επιλογής των μελών των Παιδαγωγικών Ομάδων των Κ.Ε.Α.
Δημοσίευση: 01/08/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τη θεσμοθέτηση  νέου πλαισίου Υποστηρικτικών Δομών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προαναγγέλλει η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, με εγκύκλιο με την οποία δίνεται εντολή στους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης να αναστείλουν τη  διαδικασία  επιλογής των μελών των Παιδαγωγικών Ομάδων των Κ.Ε.Α.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Σχόλια (37)

 
John Kider
01 Αυγ 2019 11:19

Ελπίζουμε να γίνει άμεσα η αλλαγή των στελεχών εκπαίδευσης....

 
George
01 Αυγ 2019 11:28

Ελπίζουμε στο νέο νόμο να προβλέπεται και η κατάργηση των ΠΕΚΕΣ και η επαναφορά του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων με νέο καθηκοντολόγιο και ο νέος νόμος επιλογής στελεχών εκπαίδευσης.

 
Ginius
01 Αυγ 2019 12:19

Και τι θα κάνουν τώρα χωρίς ρόλο τόσοι υπεύθυνοι και ομάδες κπε ;

 
τα αυτονόητα...
01 Αυγ 2019 12:41

Αφού ήθελε η νέα ηγεσία να κάνει νέο νόμο γιατί ταλαιπώρησε καλοκαιριάτικα 400 εκπαιδευτικούς με αιτήσεις, ενστάσεις και χρονοδιαγράμματα; δε μπορούσε με μια προφορική εντολή να σταματήσει τη διαδικασία που επανεκκινήθηκε αμέσως μετά τις εκλογές; Έπρεπε να φτάσουμε στις συνεντεύξεις, να ακυρώσουμε ή να τροποποιήσουμε διακοπές για να σκεφτεί η υπουργός ότι θέλει νέο νόμο;
Στα ΦΕΚ καλά τα γράφετε για "έγκαιρο προγραμματισμό έργου" εκ μέρους των εκπαιδευτικών, στη διοίκηση όμως δε λέτε να το εφαρμόσετε!

 
Στέλιος Καραγιάννης,Δρ.Παν.Ιωαννίνων και Παν.Γρανάδας,ΣΕΕ
01 Αυγ 2019 12:43

Κάτι έγραφα για τη δουλειά που είχε πέσει στον τομέα Παιδείας στην Πειραιώς πριν τις εκλογές...Συνάδελφοι νυν Διευθυντές Εκπαίδευσης και ΣΕΕ μη μελαγχολείτε.Σύντομα "όλα θα φανούν επι σκηνής"(Σέξπιρ).Να μην είστε σίγουροι ότι ο δεξιός ρεβανσισμός,αν επικρατήσει,θα είναι ισχυρότερος από τον αριστερό...Πιστεύω πως όχι.Αλλά βγείτε λίγο από το καβούκι σας,ο θεσμός των ΣΕΕ βάλλεται πανταχόθεν ως αποτυχών,όπως βαλλόταν ο θεσμός των Σχολικών Συμβούλων πέρσυ,αυτοί είμαστε,δεν το καταλάβαμε? και μιλήστε στο ESOS για τα πλην και τα συν αυτού του θεσμού,η σιωπή δεν είναι χρυσός,μη φοβάστε,μιλήστε σεμνά υπό μορφήν απολογισμού της δουλειάς αυτού του πρώτου έτους,που δεν ήταν ευκαταφρόνητη,παρά τις ιαχές των φανατικών για αποτυχία..μιλήστε .Ένας κούκος,το ξέρετε, δεν φέρνει την Άνοιξη,αν και εγώ προσωπικά,μάχομαι,ενώ συνεχίζω τη δουλειά μου ως ΣΕΕ,από τότε που μας μηδένισαν τη διδακτική υπηρεσία οι εκδικητικοί εμπνευστές του 4547, για την επαναφορά του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων υπό νέο πλαίσιο.Η ανακοίνωση της κ.Υπουργού επβεβαιώνει το γεγονός ότι ο νέος νόμος είναι ήδη έτοιμος και δρομολογούνται με την δημοσίευσή του,κατά την άποψή μου,τα εξής:1.Κρίσεις των Διευθυντών Εκπαίδευσης με νέο πλαίσιο και νέα υποβολή ακόμα και πριν από τον Μάρτη του 2020.Άρα παράταση των νυν μέχρι τις επόμενες κρίσεις2.Υποβολή αιτήσεων υποψηφίων Σχολικών Συμβούλων τον Μάρτη, το αργότερο, του 2020,και κρίσεις των Σχολικών Συμβούλων στη συνέχεια-αόριστο το πότε..-.Άρα ως ΣΕΕ θα βγάλουμε ένα χρόνο ακόμα."Τούτο τον χειμώνα άπαξ και τον πηδήσαμε γι'άλλα δέκα χρόνια πάει καθαρίσαμε"(Διονύσης Σαββόπουλος).Αν λαβουμε υπόψη την τακτική των εκάστοτε ηγεσιών του Υπουργείου μας,αυτό που πρώτιστα ενδιέφερε την εκάστοτε πολιτική ηγεσία, ήταν η διοίκηση της εκπαίδευσης και λογικά θα προηγηθούν οι κρίσεις των Διευθυντών Εκπαίδευσης...Θα αγανακτήσουν βέβαια μερικοί που θα υποβάλλουν μελαγχολικά εκ νέου τον φάκελό τους επικαιροποιημένο.Τί να γίνει όμως?Η ζωή των στελεχών της εκπαίδευσης είχε πάντα σκληρή δουλειά και ποτέ δεν ήταν στρωμμένη με ροδοπέταλα...Αυτό που με προβληματίζει όμως είναι ποιός τρόπος θα βρεθεί "για να τραβηχτεί το χαλί κάτω από την καρέκλα" των 13 Περιφερειακών Διευθυντών.Οι προτροπές "να τελειώνουμε και μ'αυτούς" είναι μαζικές και μάλιστα μερικοί μιλούν για άμεση τοποθέτηση προσωρινών αντικαταστατών τους μέχρι τις κρίσεις με τον νέο νόμο...ω Ελλάς όχι του Γιάννη Μακρυγιάννη αλλά των Μαυρομιχαλέων..Ως παροικών την Ιερουσαλήμ από το 2003,δεν θα ήταν παρακινδυνευμένο να υποστηρίξω ότι, μπορεί στον νέο νόμο να καταργηθεί η θέσης τους ή να μετονομαθεί,κάτι που είναι και πιο κομψό...Τούτος ο Σεπτέμβρης,μαζί με τις νέες ταινίες ποιότητας στους κινηματογράφους, θα είναι σαν τον Ιούλιο θερμός,θα έχει ενδιαφέρον...Από τη φιλοσοφία για τη νέα δομη της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα φανεί όχι μόνο η σοβαρότητα των πολιτικών προθέσεων της νέας ηγεσίας του Υπουργείο μας, αλλά και το κατά πόσο είναι διατεθιμένη να επιβάλλει ένα καθεστώς δικαιοκρισίας και αδιαβλητότητας στις κρίσεις των στελεχών της εκπαίδευσής μας .Αν δείτε Συμβούλια Επιλογής κεντρικά,στο Υπουργείο,20 στη συνέντευξη,πλήρη μοριοδότηση τίτλων,εκπαιδευτικής και διδακτικής προυπηρεσίας και εξετάσεις τύπο ΑΣΕΠ για επιλογές Περφερειακών,Διευθυντών Εκπαίδευσης και Σχολικών Συμβούλων,τότε τα πράγματα θα είναι καλά και κάποιοι θα πρέπει να σιωπήσουν.Τα κεντρικά συμβούλια επιλογής είναι πιο αξιόπιστα..Έγραφα πρόσφατα, αναφερόμενος στον "θνησιγενή 4547" ,ότι είναι κάποιος που βλέπει ένα τροχό να γυρίζει και κάποιοι που τον κοιτούν έκπληκτοι γιατί δε βλέπουν κανένα τρόχό!Πάλι παραφράζω αδέξια τον αγαπημένο μου Μπέρτολντ Μπρέχτ που είχε πεί στις "Ιστορίες του κυρίου Κόυνερ":"όταν έχεις ένα θεσμό και δεν λειτουργεί καλά,δεν τον αποδομείς,τον αναδομείς για να λειτουργήσει καλύτερα..".Μάλλον αυτός είναι ο στόχος για την επικείμενη επαναφορά,μέσω αναδόμησης,του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων.Corsi e Ricorsi,όπως έγραφα προχθές, θυμίζοντάς σας τον Giabatista Vico.Κύκλοι και ανάκυκλοι ή επαναφορές.

 
Ντίνος
01 Αυγ 2019 12:46

Κάντε το σχέδιό σας, με δομές όπως ίσχυε πριν, με νέο καθηκοντολόγιο και δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα. ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΑ ΠΕΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΕΕ . Επίσης τίποτα δεν σας εμποδίζει τον ερχόμενο Μάιο-Ιούνιο να προβείτε σε ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ επιλογές στελεχών (Σχολικών Συμβούλων-με πρόωρη λήξη της θητείας των ΣΕΕ-Διευθυντών Εκπαίδευσης -με παράταση μηνών-Διευθυντών Σχολικών Μονάδων -Κανονικά-). Βέβαια με νέο νόμο και κριτήρια επιλογής.

 
ΚΕΠΛΗΝΕΤ
01 Αυγ 2019 13:34

Ας ελπίσουμε να επαναφέρουν τον θεσμό των Κεπληνετ ως προϋπήρχαν. Τεράστιο σφάλμα του Γαβρόγλου που φαίνεται στην καθημερινή ζωή των σχολικών μονάδων....

 
Marianna
01 Αυγ 2019 13:40

Ο θεσμός των Σχολικών Συμβούλων ορθώς μπήκε στο χρονοντούλαπο της εκπαιδευτικής ιστορίας. Χρειαζόμαστε νέους, σύγχρονους θεσμούς με ουσιαστική παρουσία στα σχολεία και όχι εθιμοτυπικές επισκέψεις και ημερίδες τύπου κοινωνικές μαζωξεις...αυτό που συμβαίνει μέσα στην τάξη είναι πολύ σοβαρό και απαιτητικό ως διαδικασία για να αρκούμαστε σε τέτοιου είδους υποστηριξη, αν αυτό που μας παρείχαν οι Σ.Σ. μπορεί να ονομαστεί υποστηριξη....και τελικά οι μόνοι που διακαως επιθυμούν την επιστροφή του θεσμού είναι οι πρώην Σ.Σ. και όσοι επιδιώκουν να αναλάβουν τέτοιες θέσεις...

 
Στέφανος
01 Αυγ 2019 13:55

Πώς θα γίνει αυτό; Μέσα στον Αύγουστο; Το Σεπτέμβρη ξεκινάμε με ΣΕΕ ή με ΣΣ;;; Πότε και πώς θα γίνουν νέες επιλογές;;;

 
Alekos Salonikios
01 Αυγ 2019 13:56

Θα γίνουν και νέες κρίσεις Δ/ντών Σχολικών Μονάδων (αν και η θητεία τους, ως στελεχών εκπ/σης, λήγει 31.08.2020); Μα θα προλάβουν (δεδομένου ότι η σχολική χρονιά σ' ένα μήνα 01.09.2019) ξεκινά);..

 
Teacher
01 Αυγ 2019 14:06

Η επιλογή του ρήματος "αναστέλλεται" (η διαδικασία επιλογής, κλπ), αντί του "ακυρώνεται" είναι τυχαία, ή σημαίνει κάτι;..

 
δασκάλα
01 Αυγ 2019 16:13

Είναι πολύ σημαντικό για όλους να αισιοδοξούμε και να περιμένουμε τα καλύτερα. Οι αλλαγές δεν είναι ευπρόσδεκτες πάντα από τους εκπαιδευτικούς.
Το σίγουρο είναι ότι τα σχολεία μπορούν να λειτουργούν και προσωρινά χωρίς ΣΕΕ ή Σχολικούς συμβούλους. Το σίγουρο είναι ότι το 50% των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης λειτουργεί με τους Προϊσταμένους Εκπαιδευτικών Θεμάτων, χωρίς γνώσεις και προσόντα, που έτσι ακυρώνεται κάθε αξία για τη διοίκηση της εκπαίδευσης. Άλλωστε ούτε αυτοί θα ήθελαν τέτοιου είδους ευθύνες. Το κενό του Ν. 4547 αφήνει και πολλές Διευθύνσεις και χωρίς αυτή την αναπλήρωση διότι οι Προϊστάμενοι εκπ. θεμ. παραιτήθηκαν και δεν προβλέπεται συνέχεια στην αναπλήρωση.
Ευτυχώς παραμένουν οι Διευθυντές των σχολείων με το μεγάλο βάρος στις 11/9 να είναι όλα καλά.
Συμπερασματικά, αν θέλει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας μπορεί να τα τελειώσει όλα με νέο νόμο και νέα στελέχη ως τα Χριστούγεννα.
Τα δείγματα της νέας κυβέρνησης είναι εξαιρετικά. Ας αναμείνουμε με ευχή για το καλύτερο της εκπαίδευσης.

 
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2019
01 Αυγ 2019 17:02

Κατάργηση του Νόμου 4547/2018 εδώ και τώρα, επιστροφή όλοι στις προηγούμενες θέσεις και επιλογές με νέο νόμο για όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης και με κόφτη δυο συνεχόμενων θητειών και απαραίτητη προϋπόθεση η πιστοποιημένη γνώση της Αγγλικής (και μόνο) ως ξένης γλώσσας επιπέδου Β2 και πάνω και από έγκυρους φορείς πιστοποίησης , πιστοποιημένη γνώση ΤΠΕ επιπέδου Α, και το βασικότερο ο μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών. Τα περεταίρω μεταπτυχιακά και διδακτορικά διπλώματα να μοριοδοτούνται σε δύο κατηγορίες α) σε συναφές με το γνωστικό αντικείμενο και β) σε μη συναφές με το γνωστικό αντικείμενο, όπως στις επιλογές των Κ.Ε.Α που δεν συνεχίστηκαν. Αυτά αποτελούν ποιοτικά κριτήρια για την σωστή επιλογή στελεχών. Τα άλλα είναι κουστούμια έτοιμα από τον ράφτη.

 
Γιώργος Νιάουσ.
01 Αυγ 2019 17:33

Επιλογή δντων σχολείων με διαδικασίες ΑΣΕΠ και μόνο ώστε να επικρατήσει η αξιοκρατία...

 
@ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2019
01 Αυγ 2019 18:02

Άρθρο 5 - Σύνταγμα της Ελλάδος - Ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας, προσωπική ελευθερία -1. Καθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Χώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη.

Κόφτη δυο συνεχόμενων θητειών = ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ

 
Στέλιος Καραγιάννης,Δρ.Παν.Ιωαννίνων και Παν.Γρανάδας,ΣΕΕ
01 Αυγ 2019 19:16

Ο αγγλόπληκτος Αύγουστος μόλις καταβρόχθησε τις άλλες ξένες γλώσσες.Πάει τακτικά στον κρεοπώλη του ή στον ηλεκτρολόγο του και βλέπει πως δουλεύουν οι κόφτες!Έστειλε στη σύνταξη όλα τα έμπειρα στελέχη και ονειρεύεται τον μεγάλο κόφτη του 4547 που δε δούλεψε λόγω σκουριάς! Επίσης έμαθε την τέχνη του ράφτη και μόλις μας έκοψε το κουστούμι του.Τί άλλο θα διαβάσουμε!

 
Χρηστος
01 Αυγ 2019 19:29

Φέτος οι ομάδες των κπε και οι υπεύθυνοι δραστηριοτήτων στα σχολεία μέχρι το καινούριο νομοσχέδιο είναι η πιο σωστή λύση

 
Εκπαιδευτικός
01 Αυγ 2019 20:31

Από σχόλιο πιο πάνω:
«τα αχαλίνωτα πάθη των φανατικών»
Αυτά η νέα υπουργός ας τα χαλιναγωγήσει.
Μια σοβαρή κυβέρνηση δεν άγεται και φέρεται από τις επιθυμίες 20-30 ατόμων που θεωρούν ότι είναι κορυφαίοι, οτι αδικήθηκαν, ότι γεννήθηκαν στελέχη και το να είναι εκπαιδευτικοί της τάξης είναι προσβλητικό γι αυτούς, που έχουν βολευτεί με αλλεπάλληλες παρατάσεις.
Όσο κι αν ο 4547 έχει προβλήματα, η νέα κυβέρνηση μπορεί κάλλιστα να επιφέρει διορθώσεις, διότι, δεν πρέπει να παραβλέψουμε τα αρκετά θετικά (ίσως και τα περισσότερα του θεσμού που μπορούν να τα παρουσιάσουν οι αρμόδιοι ΣΕΕ). Μια πιο ψύχραιμη αντιμετώπιση του 4547 ίσως δείξει τον καταλληλο τρόπο αναβάθμισης του θεσμού και διόρθωσης κάποιων πραγμάτων.
Όμως, δεν είναι δυνατόν εκπαιδευτικά στελέχη να μην έχουν διανύσει ούτε το ένα τέταρτο της συνολικά αναμενόμενης υπηρεσίας τους στο σχολείο (περίπου δέκα χρόνια) και να ζητούν να γίνουν στελέχη επιδεικνύοντας τα (αξιοσέβαστα) προσόντα τους. ΣΤην Ελλάδα όλοι προσλαμβάνονται ως εκπαιδευτικοί της τάξης και όχι ως επαγγελματικά στελέχη της διοίκησης. Γι αυτό ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ως μέγιστη παραμονή σε θέση στελέχους η διάρκεια των 2 θητειών. Μπορεί να παρεμβληθεί μια θητεία στο σχολείο και όσοι θέλουν να επανέλθουν. Εκτός αν υιοθετηθούν στελέχη-μάνατζερ.
Ας σκεφτεί επίσης η υπουργός λιγάκι το θέμα της ανά 8ετία αλλαγής σχολείου για όλους τους εκπαιδευτικούς και επίσης αλλαγής βαθμίδας από γυμνάσιο σε λύκειο και πίσω.
Πράγματι η νέα κυβέρνηση και η νέα υπουργός έχουν μπροστά τους ένα τεράστιο έργο προκειμένου να βγάλουν την παιδεία από το πολύχρονο τέλμα στο οποίο βρίσκεται. Όσον αφορά τη διαδικασία των ΚΕΑ-ΚΠΕ, δεν είναι καθόλου κακή ιδέα να υπάρχει ένα "κέντρο" (ΚΕΑ) για όλες τις επιμέρους εκπαιδεύσεις, Περιβαλλοντική, Υγείας, Πολιτιστικά κτλ, ώστε και πιο συγκροτημένα, πιο συνεργατικά, πιο ολιστικά να αντιμετωπίζονται τα θέματα. Επίσης, να υπάρχει συγκεκριμένος χώρος για να γίνονται οι επιμορφώσεις, συγκεκριμένο "κέντρο παροχής υποστήριξης" για τους εκπαιδευτικούς που εκπονούν προγράμματα. Ας σκεφτεί η κα Υπουργός, τι έχει να προσφέρει η διατήρηση δύο θεσμών (Υπεύθυνοι Σχολικών Δραστηριοτήτων---ΚΕΑ) στο ίδιο αντικείμενο, δύο θεσμών που πολύ συχνά έχουν έρθει σε σύγκρουση. Είναι σπατάλη πόρων κάθε είδους, ανθρώπινων και οικονομικών. Η συγκέντρωση των δυνάμεων σε ένα "κέντρο" θα αναβαθμίσει συνολικά τον θεσμό των καινοτόμων προγραμμάτων και θα εξαφανίσει τους ανταγωνισμούς.
Είμαστε βέβαιοι πως η νέα υπουργός, επειδή ασχολείται χρόνια με τα θέματα, δεν θα πέσει θύμα των πιέσεων μερικών υπερφίαλων υποστηρικτών της, προκειμένου να διαιωνίσει θεσμούς που έχουν κλείσει τον κύκλο τους.
Η διαδικασία στελέχωσης των ΚΕΑ επιβάλλεται να προχωρήσει απρόσκοπτα, για όλους τους προαναφερθέντες λόγους αλλά επίσης για την εξασφάλιση του κύρους του κράτους.

 
doctor of plakas
01 Αυγ 2019 20:34

Ελπίζω να μη δουλέψει το ασανσέρ της συνέντευξης και διάφοροι κόφτες ρεβανσιστικοί

 
Sofos
01 Αυγ 2019 22:15

Με τους συναδέλφους που παραιτήθηκαν από τη θέση ευθύνης για να συμμετέχουν στη διαδικασία τι γίνεται ;

 
Sos προς Υπουργείο για ΚΠΕ.
02 Αυγ 2019 00:17

@ κα. Κεραμέως και κα. Ζαχαράκη.
Το μεγαλύτερο λάθος θα ήταν να κάνετε βιαστικές κινήσεις με στόχο το Σεπτέμβρη. Ένας νόμος που θα έρθει σε 1-2 μήνες, θα είναι σίγουρα, ακόμα χειρότερος από τον 4547.

Μην ακούσετε 1-2 σοφούς, με έτοιμους νόμους στα συρτάρια τους αλλά κάντε διαβούλευση. Ακούστε γνώμες και προτάσεις. Ποιοί ξέρουν πχ καλύτερα τα ΚΠΕ, για να σας πουν για αυτά? Αυτούς να ακούσετε.

ΚΠΕ λέω, όχι ΚΕΑ! Ποιά ΚΕΑ? ΚΕΑ δεν υπήρξαν ποτέ. Μόνο στη φαντασία κάποιων σοφών του ΣΥΡΙΖΑ υπήρξαν και ήταν τόσο εκτός τόπου και χρόνου ως ιδέα και δομή, που 4 χρόνια δεν μπόρεσαν καν να τα υλοποιήσουν. Και περιβάλλον και πολιτισμός και υγεία και παράδοση και τέχνες και χοροί και χωριάτικη σαλάτα, ΟΛΑ ΜΑΖΙ....Και βάζουμε τον τίτλο αειφορία και είμαστε εντάξει!!!

Δείτε λοιπόν με σοβαρότητα το θέμα της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης γιατί είναι πιο επίκαιρο και σοβαρό από ποτέ.

 
Ουσιαστική αξιολόγηση
02 Αυγ 2019 00:45

όλων των δομών και υπευθύνων. Όχι απλά γραφειοκρατική διεκπεραίωση.....

 
Dr. Thapidixto Aptoparathiro
02 Αυγ 2019 01:57

με αυτά που βλέπουν τα ματάκια μου....

Συμφωνώ 100% με τον ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2019.....και προτείνω και η συνέντευξη να γίνεται στα Ιγκλέζικα. Αφού πρέπει να έχω εγώ Β2, τότε αυτοί που θα με κρίνουν δεν πρέπει να έχουν τουλάχιστον Γ2? Άρα νιέμα προμπλίεμα.

Διαφωνώ 100% με τον-την Εκπαιδευτικό. Σε κάθε σημείο όμως! Το κυριότερο? Όταν ένα αυτοκίνητο βγαίνει από το εργοστάσιο ελατωμματικό, τότε αποσύρεται. Δεν το αφήνουν στο δρόμο να σκοτώνει κόσμο. Δεν λένε κάτσε να βάλουμε ένα φανάρι ακόμα και θα διορθωθεί.

 
Νυχτερινός επισκέπτης (όχι ο Τράγκας)
02 Αυγ 2019 04:56

Γιατί δεν τοποθετείτε νομιμότατα προσωρινούς διευθυντές εκπαίδευσης, με δημόσια προκήρυξη ενδιαφέροντος,αφού η παράταση της θητείας τους βρίσκεται ήδη στον 13ο μήνα;Εσείς δεν δηλώσατε επίσημα ότι λόγω της αντισυνταγματικής ψηφοφορίας υπάρχει πρόβλημα νομιμότητας; Το είπατε προφανώς και με την ιδιότητα της νομικού.Πώς δέχεστε ένα νομικό πρόβλημα να διαιωνίζεται;Συνάδει με τον νομικό μας πολιτισμό και με το Σύνταγμα;Τί μηνύματα περνάτε με αυτή σας την νομική απραξία στους πολίτες για σεβασμό στους νόμους;

 
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2019
02 Αυγ 2019 05:08

ΠΡΟΣΟΧΗ: Βασική προϋπόθεση ως απαιτούμενα για να κάνεις αίτηση τα 15 χρόνια στην τάξη και όχι 10 , διδακτικά και όχι με αποσπάσεις στους διαφόρους φορείς και μοριοδότηση από τα 16 και πάνω σαν προϋπηρεσία που να αποδεικνύονται από έγκυρα πιστοποιητικά υπηρεσιακών μεταβολών ΠΥΜ των Διευθύνσεων εκπαίδευσης και όχι από απλές βεβαιώσεις .Έγιναν πολλά ευτράπελα με τις επιλογές των ΣΕΕ καλοκαίρι του 2018.

 
George
02 Αυγ 2019 08:00

Από κάποια σχόλια συμπεραίνει κάποιος ότι ορισμένοι δεν κατάλαβαν ακόμη ότι ο περιορισμός θητειών είναι αντισυνταγματικός. Μάλλον πιστοί στις ιδεοληψίες τους δεν θέλουν να δεχτούν το δικαίωμα της ισότιμης πρόσβασης όλων στην διοικητική πυραμίδα, εφόσον έχουν τα απαιτούμενα προσόντα και ονειρεύονται διάφορους κόφτες που θα βάζουν προσκόμματα.

 
Στέλιος Καραγιάννης,Δρ.Παν.Ιωαννίνων και Παν.Γρανάδας,ΣΕΕ
02 Αυγ 2019 08:22

Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που κόπτονται για το κύρος του κράτους...!Πολύ ψηλά μπήκε ο πήχυς...Περίμενα να κόπτωνται για το κύρος της εκπαίδευσης..Όλα τα έμπειρα στελέχη είχαν και έχουν πάνω από 15 στην τάξη..Τα μισά "αναβαθμίστηκαν¨σ'αυτήν την χρονιά που πέρασε. Ο 4547 έκανε καλή δουλειά.Είχε και ενσωματωμένη την Κολυμβήθρα του Σιλωάμ! Και συγκεντρωτικός Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ..μάλλον θέλει να ηγηθεί [σε ένα "κέντρο" που θα αναβαθμίσει συνολικά τον θεσμό των καινοτόμων προγραμμάτων και θα εξαφανίσει τους ανταγωνισμούς].Αυτοί πράγματι θα εξφανιστούν ως δια μαγείας..

 
doctor of plakas (Όχι Γρανάδας)
02 Αυγ 2019 11:03

2 πτυχία+2 μεταπτυχιακά + 1 διδακτορικά έδιναν 9 αντί για 15, όσα δηλαδή 2 πτυχία+2 μεταπτυχιακά. Ελπίζω να μην επαναληφθούν τέτοιες "αριστερές" δικαιοσύνες. Να συμπεράνουμε αν η δεξιά ή η "αριστερή" αξιοκρατία είναι πιο "αξιοκρατική".

 
@ doctor of plakas
02 Αυγ 2019 12:52

Υπάρχει ποτέ περίπτωση, να υπάρχει μοριοδότηση χωρίς να έχει πουθενά πλαφόν?
Αν δεν θέλουμε πλαφόν στα πτυχία αλλά να μετράνε όλα, τότε με ποιά λογική να υπάρχει πλαφόν στην προυπηρεσία ή στη συνέντευξη? Γιατί δηλαδή να μην μετράει και η προυπηρεσία, με 1 μόριο ανά έτος, αν θέλουμε να μετράνε όλα?
Τότε, ακόμα κι αν έχω 15 μόρια για τα πτυχία και πχ +10 προυπηρεσία αλλά ο άλλος έχει 30 χρόνια προυπηρεσία, τί καταλάβαμε? Και ειδικά για θέσεις στελεχών, έχει πολύ κόσμο με 20+ χρόνια προυπηρεσίας....
Συνέντευξη χωρίς πλαφόν? Ας το αφήσουμε καλύτερα ε?.....
Το πλαφόν λοιπόν μπαίνει, γιατί Πτυχία/Προυπηρεσία/Συνέντευξη, πρέπει να μετράνε περίπου εξίσου (33,3%). Απλά μαθηματικά του Δημοτικού δηλαδή.

 
Alekos Salonikios
02 Αυγ 2019 13:59

Πριν απο λίγο (Παρασκευή, 1μ.μ., στο ΣΚΑΪ, υφ. Παιδείας Σοφ. Ζαχαράκη): "Ο νέος νόμος για τις υποστηρικτικές δομές και τη διαδικασία επιλογής στελεχών Α/θμιας και Β/θμιας μέσα στο Α' τρίμηνο της νέας σχολικής χρονιάς, το αργότερο μέχρι τα τέλη του χρόνου (2019)".

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ