Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Εγκύκλιος: Έρχεται νέος νόμος για τις Δομές Εκπαίδευσης

Αναστέλλεται η διαδικασία επιλογής των μελών των Παιδαγωγικών Ομάδων των Κ.Ε.Α.
Δημοσίευση: 01/08/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τη θεσμοθέτηση  νέου πλαισίου Υποστηρικτικών Δομών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προαναγγέλλει η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, με εγκύκλιο με την οποία δίνεται εντολή στους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης να αναστείλουν τη  διαδικασία  επιλογής των μελών των Παιδαγωγικών Ομάδων των Κ.Ε.Α.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Σχόλια (38)

 
Εκπαιδευτικός
24 Οκτ 2019 14:34

Θα πρότεινα στις επιλογές πρώτα να γίνονται οι συνεντεύξεις και μετά αφού βαθμολογηθούν οι υποψήφιοι να κατατίθενται οι φάκελοι υποψηφιότητας. Έτσι ώστε όταν ο υποψήφιος μπαίνει για συνέντευξη να μη γνωρίζει κανένα μέλος του συμβουλίου τα μόρια από τα προσόντα. Επίσης τα μέλη των συμβουλίων να έχουν τα ίδια ή ανώτερα προσόντα με τους υποψήφιους . Δεν είναι λογικό κάποιος να κρίνεται και να βαθμολογείται από κάποιον με λιγότερα τυπικά προσόντα.

 
ΤΑΚΗΣ
06 Σεπ 2019 09:40

Η αλήθεια είναι πως η κυβέρνηση είχε πει πως θα καταργήσει τον ν.4547 ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ όπως και το άσυλο. Αυτό ουδέποτε έγινε και τώρα λένε πως θα είναι έτοιμος νέος νόμος ως τα Χριστούγεννα. Και έτσι να είναι, με κεντρικό συμβούλιο επιλογής, χρειάζονται τουλάχιστον 9 μήνες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιλογήςνέων ΣΣ που θα αντικαταστήσουν τον θεσμό των ΠΕΚΕΣ που σημαίνει ότι τουλάχιστον για εφέτος θα λειτουργήσει με ΣΕΕ και ΠΕΚΕΣ. Επειδή στην Ελλάδα ζούμε, κάτι αναβολές κάτι παρατάσεις κάτι ενστάσεις, πιθανολογώ πως θα λήξει η θητεία των ΣΕΕ και μετά ζήσε Μάη μου. Για ποιά αποκατάσταση των πρώην ΣΣ που εδιώχθησαν μιλά λοιπόν? Κάποια πράγματα δεν αλλάζουν με τίποτα. ΣΗΜ: Πρέπει να τοποθετηθούν Περιφερειακοί και ΔΔΕ πρώτα, δηλαδή καληνύχτα κύριοι πρώην ΣΣ που πιστέψατε στην αποκατάσταση άμεσα με νόμο κατά προτεραιότητα. Μη δείτε και λιγότερες θέσεις από τις αναμενόμενες. Προς το παρόν,, όπως και πέρυσι, στα σχολεία.

 
@Σ.Καραγιάννης, ΣΕΕ, ΠΕ 83
05 Σεπ 2019 23:01

Μερικές απορίες κύριε Καραγιάννη...

1) Υπάρχει περίπτωση να παραμείνουν οι ΣΕΕ μέχρι και το τέλος της θητείας τους (2020-2021); Αν δε μείνουν, τότε θα πρέπει να αποζημιωθούν.. Προτίθεται η Υπουργός να πληρώσει τόσα χρήματα; Γιατί λοιπόν να μην περιμένει να ολοκληρωθεί η θητεία τους;
2) Ο θεσμός του ΣΣ θα αφορά νομούς ή περιφέρειες, όπως είναι τώρα οι ΣΕΕ;
3) Εφόσον οι ΣΣ αναλάβουν νομούς (στις ερχόμενες κρίσεις), σε πόσους νομούς θα έχουν δικαίωμα να θέσουν υποψηφιότητα; Μόνον έναν;
4) Τι ποσόστωση θα έχει το κριτήριο του διαγωνισμού ΑΣΕΠ για τα υποψήφια στελέχη σε σχέση με τα υπόλοιπα κριτήρια (συνέντευξη, διοικητική εμπειρία κλπ);

 
PE19
05 Σεπ 2019 19:42

@ΑΜΑΛΙΑ
Να γράφει εξετάσεις χωρίς να τα εφαρμόζει. Να τον εξετάσουν σε τι ?
Σε case study ? σε θέματα νομοθεσίας ? σε θέματα θεωρητικής σχολικής ηγεσίας?
Και καλά τα έγραψε θα τα κάνει ?

 
ΑΜΑΛΙΑ
05 Σεπ 2019 17:49

ΓΡΑΠΤΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ .ΕΤΣΙ ΘΑ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΧΑΡΤΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑΣ

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
05 Αυγ 2019 09:37

Μήπως, μήπως λέω ... κάποτε πρέπει να δει κάποιος με σοβαρότητα το θέμα της διδακτικής υπηρεσίας και αυτό της εκπαιδευτικής;
Δεν μπορεί να μοριοδοτούνται με 10 μόρια όλοι όσοι δεν έφυγαν ποτέ από το σχολείο κ να έχουν το προβάδισμα στις κρίσεις...
Αυτοί που είχαν θέση ευθύνης ή είχαν προϋπηρεσία στη διοίκηση πάντα αδικούνται....
Άλλωστε, υπάρχει η προϋπόθεση των 8 ετών σε σχολείο για να υποβάλει κάποιος αίτηση...
Ας αυξήσουν το όριο των ετών ως προϋπόθεση ή ας μοριοδοτηθεί η εκπαιδευτική υπηρεσία κ πάλι με ΜΕΤΡΟ...
Να πάψουν οι νέοι να βρίσκονται στο περιθώριο....
Γιατί κ Καραγιάννη δεν μοριοδοτούνται οι αποσπασμένοι, πχ στις διευθύνσεις, με τον ίδιο αριθμό μορίων για κάθε έτος όπως κ οι συνάδελφοι που βρίσκονται στο σχολείο;

 
Η ποιότητα στην εκπαίδευση-Πανεπιστήμια
03 Αυγ 2019 16:47

Είτε σχολικοί σύμβουλοι είτε ΠΕΚΕΣ δεν κάνουν την διαφορά στην εκπαίδευση.
Την διαφορά θα την κάνει ο καθηγητής του κάθε σχολείου που θα διδάξει.
Η ποιότητα στην εκπαίδευση ξεκινάει και τελειώνει στα Πανεπιστήμια.
Όσο καλύτερα εκπαιδευμένοι είναι οι καθηγητές τόσο καλύτερο μάθημα θα κάνουν.
Αν προσλάβετε πολλούς καθηγητές αποφοίτους ΕΠΑΛ (για οικονομία) τότε όποια υποστηρικτική δομή να εφαρμόσετε όσα σεμινάρια και να κάνετε δεν θα έχετε ποιοτική παιδεία.
Δώστε χρήματα στα Πανεπιστήμια για έρευνα και ουσιαστική Παιδεία. Δώστε χρήματα στους ερευνητές ώστε να μην φεύγουν στο εξωτερικό.
Δώστε επαγγελματικά δικαιώματα στους απόφοιτους Πανεπιστημίου.
Όλα όμως αυτά χρειάζονται χρήματα.
Γιατί χρειάζονται όμως να γίνουν προσλήψεις μονίμων;
Αν δεν δοθούν χρήματα για μόνιμους διορισμούς, τότε θα συνεχίσει να υπάρχει το υφιστάμενο σύστημα των πολλών αναπληρωτών.
Αυτό δεν είναι πρόβλημα μόνο των καθηγητών αλλά και των μαθητών που θα αλλάζουν καθηγητή από χρονιά σε χρονιά χωρίς να παραδίδει ο ένας καθηγητής στον άλλον.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να χρειάζεται πολύς χρόνος μέχρι να κατανοήσει ο καθηγητής τις αδυναμίες του κάθε τμήματος που αναλαμβάνει.
Επίσης ο κάθε καθηγητής διδάσκει με διαφορετικό τρόπο το μάθημα.
Αυτό δυσκολεύει τους μαθητές.
Μπορεί δηλαδή να έχουν διδαχθεί οι μαθητές τα ίδια κεφάλαια με διαφορετικό τρόπο και να νομίζει ο νεοδιοριζόμενος καθηγητής ότι δεν διδάχθηκε. Έτσι έχουμε μια αυτόματη υποβάθμιση.
Για να δούμε θα βελτιώσει το Υπουργείo τη Παιδεία;

 
Στέλιος Καραγιάννης,Δρ.Παν.Ιωαννίνων και Παν.Γρανάδας,ΣΕΕ
02 Αυγ 2019 15:02

Στη Γρανάδα δολοφόνησαν τον Lorca οι Francistas.Κανένας τοίχος του Πανεπιστημίου των 150.000 φοιτητών δεν έχει τα γράφιτι της πλάκας ω Doctor of placas.Όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!Όσο για την Αριθμητική σου,καλά τα πας , κι εγώ πήρα 9 αντί για 15 με 2+2+1.Είπες τίποτα?

 
Alekos Salonikios
02 Αυγ 2019 13:59

Πριν απο λίγο (Παρασκευή, 1μ.μ., στο ΣΚΑΪ, υφ. Παιδείας Σοφ. Ζαχαράκη): "Ο νέος νόμος για τις υποστηρικτικές δομές και τη διαδικασία επιλογής στελεχών Α/θμιας και Β/θμιας μέσα στο Α' τρίμηνο της νέας σχολικής χρονιάς, το αργότερο μέχρι τα τέλη του χρόνου (2019)".

 
@ doctor of plakas
02 Αυγ 2019 12:52

Υπάρχει ποτέ περίπτωση, να υπάρχει μοριοδότηση χωρίς να έχει πουθενά πλαφόν?
Αν δεν θέλουμε πλαφόν στα πτυχία αλλά να μετράνε όλα, τότε με ποιά λογική να υπάρχει πλαφόν στην προυπηρεσία ή στη συνέντευξη? Γιατί δηλαδή να μην μετράει και η προυπηρεσία, με 1 μόριο ανά έτος, αν θέλουμε να μετράνε όλα?
Τότε, ακόμα κι αν έχω 15 μόρια για τα πτυχία και πχ +10 προυπηρεσία αλλά ο άλλος έχει 30 χρόνια προυπηρεσία, τί καταλάβαμε? Και ειδικά για θέσεις στελεχών, έχει πολύ κόσμο με 20+ χρόνια προυπηρεσίας....
Συνέντευξη χωρίς πλαφόν? Ας το αφήσουμε καλύτερα ε?.....
Το πλαφόν λοιπόν μπαίνει, γιατί Πτυχία/Προυπηρεσία/Συνέντευξη, πρέπει να μετράνε περίπου εξίσου (33,3%). Απλά μαθηματικά του Δημοτικού δηλαδή.

 
doctor of plakas (Όχι Γρανάδας)
02 Αυγ 2019 11:03

2 πτυχία+2 μεταπτυχιακά + 1 διδακτορικά έδιναν 9 αντί για 15, όσα δηλαδή 2 πτυχία+2 μεταπτυχιακά. Ελπίζω να μην επαναληφθούν τέτοιες "αριστερές" δικαιοσύνες. Να συμπεράνουμε αν η δεξιά ή η "αριστερή" αξιοκρατία είναι πιο "αξιοκρατική".

 
Στέλιος Καραγιάννης,Δρ.Παν.Ιωαννίνων και Παν.Γρανάδας,ΣΕΕ
02 Αυγ 2019 08:22

Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που κόπτονται για το κύρος του κράτους...!Πολύ ψηλά μπήκε ο πήχυς...Περίμενα να κόπτωνται για το κύρος της εκπαίδευσης..Όλα τα έμπειρα στελέχη είχαν και έχουν πάνω από 15 στην τάξη..Τα μισά "αναβαθμίστηκαν¨σ'αυτήν την χρονιά που πέρασε. Ο 4547 έκανε καλή δουλειά.Είχε και ενσωματωμένη την Κολυμβήθρα του Σιλωάμ! Και συγκεντρωτικός Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ..μάλλον θέλει να ηγηθεί [σε ένα "κέντρο" που θα αναβαθμίσει συνολικά τον θεσμό των καινοτόμων προγραμμάτων και θα εξαφανίσει τους ανταγωνισμούς].Αυτοί πράγματι θα εξφανιστούν ως δια μαγείας..

 
George
02 Αυγ 2019 08:00

Από κάποια σχόλια συμπεραίνει κάποιος ότι ορισμένοι δεν κατάλαβαν ακόμη ότι ο περιορισμός θητειών είναι αντισυνταγματικός. Μάλλον πιστοί στις ιδεοληψίες τους δεν θέλουν να δεχτούν το δικαίωμα της ισότιμης πρόσβασης όλων στην διοικητική πυραμίδα, εφόσον έχουν τα απαιτούμενα προσόντα και ονειρεύονται διάφορους κόφτες που θα βάζουν προσκόμματα.

 
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2019
02 Αυγ 2019 05:08

ΠΡΟΣΟΧΗ: Βασική προϋπόθεση ως απαιτούμενα για να κάνεις αίτηση τα 15 χρόνια στην τάξη και όχι 10 , διδακτικά και όχι με αποσπάσεις στους διαφόρους φορείς και μοριοδότηση από τα 16 και πάνω σαν προϋπηρεσία που να αποδεικνύονται από έγκυρα πιστοποιητικά υπηρεσιακών μεταβολών ΠΥΜ των Διευθύνσεων εκπαίδευσης και όχι από απλές βεβαιώσεις .Έγιναν πολλά ευτράπελα με τις επιλογές των ΣΕΕ καλοκαίρι του 2018.

 
Νυχτερινός επισκέπτης (όχι ο Τράγκας)
02 Αυγ 2019 04:56

Γιατί δεν τοποθετείτε νομιμότατα προσωρινούς διευθυντές εκπαίδευσης, με δημόσια προκήρυξη ενδιαφέροντος,αφού η παράταση της θητείας τους βρίσκεται ήδη στον 13ο μήνα;Εσείς δεν δηλώσατε επίσημα ότι λόγω της αντισυνταγματικής ψηφοφορίας υπάρχει πρόβλημα νομιμότητας; Το είπατε προφανώς και με την ιδιότητα της νομικού.Πώς δέχεστε ένα νομικό πρόβλημα να διαιωνίζεται;Συνάδει με τον νομικό μας πολιτισμό και με το Σύνταγμα;Τί μηνύματα περνάτε με αυτή σας την νομική απραξία στους πολίτες για σεβασμό στους νόμους;

 
Dr. Thapidixto Aptoparathiro
02 Αυγ 2019 01:57

με αυτά που βλέπουν τα ματάκια μου....

Συμφωνώ 100% με τον ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2019.....και προτείνω και η συνέντευξη να γίνεται στα Ιγκλέζικα. Αφού πρέπει να έχω εγώ Β2, τότε αυτοί που θα με κρίνουν δεν πρέπει να έχουν τουλάχιστον Γ2? Άρα νιέμα προμπλίεμα.

Διαφωνώ 100% με τον-την Εκπαιδευτικό. Σε κάθε σημείο όμως! Το κυριότερο? Όταν ένα αυτοκίνητο βγαίνει από το εργοστάσιο ελατωμματικό, τότε αποσύρεται. Δεν το αφήνουν στο δρόμο να σκοτώνει κόσμο. Δεν λένε κάτσε να βάλουμε ένα φανάρι ακόμα και θα διορθωθεί.

 
Ουσιαστική αξιολόγηση
02 Αυγ 2019 00:45

όλων των δομών και υπευθύνων. Όχι απλά γραφειοκρατική διεκπεραίωση.....

 
Sos προς Υπουργείο για ΚΠΕ.
02 Αυγ 2019 00:17

@ κα. Κεραμέως και κα. Ζαχαράκη.
Το μεγαλύτερο λάθος θα ήταν να κάνετε βιαστικές κινήσεις με στόχο το Σεπτέμβρη. Ένας νόμος που θα έρθει σε 1-2 μήνες, θα είναι σίγουρα, ακόμα χειρότερος από τον 4547.

Μην ακούσετε 1-2 σοφούς, με έτοιμους νόμους στα συρτάρια τους αλλά κάντε διαβούλευση. Ακούστε γνώμες και προτάσεις. Ποιοί ξέρουν πχ καλύτερα τα ΚΠΕ, για να σας πουν για αυτά? Αυτούς να ακούσετε.

ΚΠΕ λέω, όχι ΚΕΑ! Ποιά ΚΕΑ? ΚΕΑ δεν υπήρξαν ποτέ. Μόνο στη φαντασία κάποιων σοφών του ΣΥΡΙΖΑ υπήρξαν και ήταν τόσο εκτός τόπου και χρόνου ως ιδέα και δομή, που 4 χρόνια δεν μπόρεσαν καν να τα υλοποιήσουν. Και περιβάλλον και πολιτισμός και υγεία και παράδοση και τέχνες και χοροί και χωριάτικη σαλάτα, ΟΛΑ ΜΑΖΙ....Και βάζουμε τον τίτλο αειφορία και είμαστε εντάξει!!!

Δείτε λοιπόν με σοβαρότητα το θέμα της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης γιατί είναι πιο επίκαιρο και σοβαρό από ποτέ.

 
Sofos
01 Αυγ 2019 22:15

Με τους συναδέλφους που παραιτήθηκαν από τη θέση ευθύνης για να συμμετέχουν στη διαδικασία τι γίνεται ;

 
doctor of plakas
01 Αυγ 2019 20:34

Ελπίζω να μη δουλέψει το ασανσέρ της συνέντευξης και διάφοροι κόφτες ρεβανσιστικοί

 
Εκπαιδευτικός
01 Αυγ 2019 20:31

Από σχόλιο πιο πάνω:
«τα αχαλίνωτα πάθη των φανατικών»
Αυτά η νέα υπουργός ας τα χαλιναγωγήσει.
Μια σοβαρή κυβέρνηση δεν άγεται και φέρεται από τις επιθυμίες 20-30 ατόμων που θεωρούν ότι είναι κορυφαίοι, οτι αδικήθηκαν, ότι γεννήθηκαν στελέχη και το να είναι εκπαιδευτικοί της τάξης είναι προσβλητικό γι αυτούς, που έχουν βολευτεί με αλλεπάλληλες παρατάσεις.
Όσο κι αν ο 4547 έχει προβλήματα, η νέα κυβέρνηση μπορεί κάλλιστα να επιφέρει διορθώσεις, διότι, δεν πρέπει να παραβλέψουμε τα αρκετά θετικά (ίσως και τα περισσότερα του θεσμού που μπορούν να τα παρουσιάσουν οι αρμόδιοι ΣΕΕ). Μια πιο ψύχραιμη αντιμετώπιση του 4547 ίσως δείξει τον καταλληλο τρόπο αναβάθμισης του θεσμού και διόρθωσης κάποιων πραγμάτων.
Όμως, δεν είναι δυνατόν εκπαιδευτικά στελέχη να μην έχουν διανύσει ούτε το ένα τέταρτο της συνολικά αναμενόμενης υπηρεσίας τους στο σχολείο (περίπου δέκα χρόνια) και να ζητούν να γίνουν στελέχη επιδεικνύοντας τα (αξιοσέβαστα) προσόντα τους. ΣΤην Ελλάδα όλοι προσλαμβάνονται ως εκπαιδευτικοί της τάξης και όχι ως επαγγελματικά στελέχη της διοίκησης. Γι αυτό ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ως μέγιστη παραμονή σε θέση στελέχους η διάρκεια των 2 θητειών. Μπορεί να παρεμβληθεί μια θητεία στο σχολείο και όσοι θέλουν να επανέλθουν. Εκτός αν υιοθετηθούν στελέχη-μάνατζερ.
Ας σκεφτεί επίσης η υπουργός λιγάκι το θέμα της ανά 8ετία αλλαγής σχολείου για όλους τους εκπαιδευτικούς και επίσης αλλαγής βαθμίδας από γυμνάσιο σε λύκειο και πίσω.
Πράγματι η νέα κυβέρνηση και η νέα υπουργός έχουν μπροστά τους ένα τεράστιο έργο προκειμένου να βγάλουν την παιδεία από το πολύχρονο τέλμα στο οποίο βρίσκεται. Όσον αφορά τη διαδικασία των ΚΕΑ-ΚΠΕ, δεν είναι καθόλου κακή ιδέα να υπάρχει ένα "κέντρο" (ΚΕΑ) για όλες τις επιμέρους εκπαιδεύσεις, Περιβαλλοντική, Υγείας, Πολιτιστικά κτλ, ώστε και πιο συγκροτημένα, πιο συνεργατικά, πιο ολιστικά να αντιμετωπίζονται τα θέματα. Επίσης, να υπάρχει συγκεκριμένος χώρος για να γίνονται οι επιμορφώσεις, συγκεκριμένο "κέντρο παροχής υποστήριξης" για τους εκπαιδευτικούς που εκπονούν προγράμματα. Ας σκεφτεί η κα Υπουργός, τι έχει να προσφέρει η διατήρηση δύο θεσμών (Υπεύθυνοι Σχολικών Δραστηριοτήτων---ΚΕΑ) στο ίδιο αντικείμενο, δύο θεσμών που πολύ συχνά έχουν έρθει σε σύγκρουση. Είναι σπατάλη πόρων κάθε είδους, ανθρώπινων και οικονομικών. Η συγκέντρωση των δυνάμεων σε ένα "κέντρο" θα αναβαθμίσει συνολικά τον θεσμό των καινοτόμων προγραμμάτων και θα εξαφανίσει τους ανταγωνισμούς.
Είμαστε βέβαιοι πως η νέα υπουργός, επειδή ασχολείται χρόνια με τα θέματα, δεν θα πέσει θύμα των πιέσεων μερικών υπερφίαλων υποστηρικτών της, προκειμένου να διαιωνίσει θεσμούς που έχουν κλείσει τον κύκλο τους.
Η διαδικασία στελέχωσης των ΚΕΑ επιβάλλεται να προχωρήσει απρόσκοπτα, για όλους τους προαναφερθέντες λόγους αλλά επίσης για την εξασφάλιση του κύρους του κράτους.

 
Χρηστος
01 Αυγ 2019 19:29

Φέτος οι ομάδες των κπε και οι υπεύθυνοι δραστηριοτήτων στα σχολεία μέχρι το καινούριο νομοσχέδιο είναι η πιο σωστή λύση

 
Στέλιος Καραγιάννης,Δρ.Παν.Ιωαννίνων και Παν.Γρανάδας,ΣΕΕ
01 Αυγ 2019 19:16

Ο αγγλόπληκτος Αύγουστος μόλις καταβρόχθησε τις άλλες ξένες γλώσσες.Πάει τακτικά στον κρεοπώλη του ή στον ηλεκτρολόγο του και βλέπει πως δουλεύουν οι κόφτες!Έστειλε στη σύνταξη όλα τα έμπειρα στελέχη και ονειρεύεται τον μεγάλο κόφτη του 4547 που δε δούλεψε λόγω σκουριάς! Επίσης έμαθε την τέχνη του ράφτη και μόλις μας έκοψε το κουστούμι του.Τί άλλο θα διαβάσουμε!

 
@ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2019
01 Αυγ 2019 18:02

Άρθρο 5 - Σύνταγμα της Ελλάδος - Ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας, προσωπική ελευθερία -1. Καθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Χώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη.

Κόφτη δυο συνεχόμενων θητειών = ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ

 
Γιώργος Νιάουσ.
01 Αυγ 2019 17:33

Επιλογή δντων σχολείων με διαδικασίες ΑΣΕΠ και μόνο ώστε να επικρατήσει η αξιοκρατία...

 
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2019
01 Αυγ 2019 17:02

Κατάργηση του Νόμου 4547/2018 εδώ και τώρα, επιστροφή όλοι στις προηγούμενες θέσεις και επιλογές με νέο νόμο για όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης και με κόφτη δυο συνεχόμενων θητειών και απαραίτητη προϋπόθεση η πιστοποιημένη γνώση της Αγγλικής (και μόνο) ως ξένης γλώσσας επιπέδου Β2 και πάνω και από έγκυρους φορείς πιστοποίησης , πιστοποιημένη γνώση ΤΠΕ επιπέδου Α, και το βασικότερο ο μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών. Τα περεταίρω μεταπτυχιακά και διδακτορικά διπλώματα να μοριοδοτούνται σε δύο κατηγορίες α) σε συναφές με το γνωστικό αντικείμενο και β) σε μη συναφές με το γνωστικό αντικείμενο, όπως στις επιλογές των Κ.Ε.Α που δεν συνεχίστηκαν. Αυτά αποτελούν ποιοτικά κριτήρια για την σωστή επιλογή στελεχών. Τα άλλα είναι κουστούμια έτοιμα από τον ράφτη.

 
δασκάλα
01 Αυγ 2019 16:13

Είναι πολύ σημαντικό για όλους να αισιοδοξούμε και να περιμένουμε τα καλύτερα. Οι αλλαγές δεν είναι ευπρόσδεκτες πάντα από τους εκπαιδευτικούς.
Το σίγουρο είναι ότι τα σχολεία μπορούν να λειτουργούν και προσωρινά χωρίς ΣΕΕ ή Σχολικούς συμβούλους. Το σίγουρο είναι ότι το 50% των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης λειτουργεί με τους Προϊσταμένους Εκπαιδευτικών Θεμάτων, χωρίς γνώσεις και προσόντα, που έτσι ακυρώνεται κάθε αξία για τη διοίκηση της εκπαίδευσης. Άλλωστε ούτε αυτοί θα ήθελαν τέτοιου είδους ευθύνες. Το κενό του Ν. 4547 αφήνει και πολλές Διευθύνσεις και χωρίς αυτή την αναπλήρωση διότι οι Προϊστάμενοι εκπ. θεμ. παραιτήθηκαν και δεν προβλέπεται συνέχεια στην αναπλήρωση.
Ευτυχώς παραμένουν οι Διευθυντές των σχολείων με το μεγάλο βάρος στις 11/9 να είναι όλα καλά.
Συμπερασματικά, αν θέλει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας μπορεί να τα τελειώσει όλα με νέο νόμο και νέα στελέχη ως τα Χριστούγεννα.
Τα δείγματα της νέας κυβέρνησης είναι εξαιρετικά. Ας αναμείνουμε με ευχή για το καλύτερο της εκπαίδευσης.

 
Teacher
01 Αυγ 2019 14:06

Η επιλογή του ρήματος "αναστέλλεται" (η διαδικασία επιλογής, κλπ), αντί του "ακυρώνεται" είναι τυχαία, ή σημαίνει κάτι;..

 
Alekos Salonikios
01 Αυγ 2019 13:56

Θα γίνουν και νέες κρίσεις Δ/ντών Σχολικών Μονάδων (αν και η θητεία τους, ως στελεχών εκπ/σης, λήγει 31.08.2020); Μα θα προλάβουν (δεδομένου ότι η σχολική χρονιά σ' ένα μήνα 01.09.2019) ξεκινά);..

 
Στέφανος
01 Αυγ 2019 13:55

Πώς θα γίνει αυτό; Μέσα στον Αύγουστο; Το Σεπτέμβρη ξεκινάμε με ΣΕΕ ή με ΣΣ;;; Πότε και πώς θα γίνουν νέες επιλογές;;;

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ