Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Ν. Κεραμεως: Γιατί αναστείλαμε τα Διετή Προγράμματα στα Πανεπιστήμια

Κεντρική μας στρατηγική στόχευση είναι να αναδείξουμε τις αστείρευτες δυνατότητες της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ώστε να καταστεί συνειδητή επιλογή και εργαλείο απασχόλησης
Δημοσίευση: 01/08/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Α. Το σημερινό καθεστώς που χαρακτηρίζεται από τον κατακερματισμό του νομοθετικού πλαισίου, την παροχή της από παράλληλες δομές και την ανάγκη πιστοποίησης των παρεχόμενων προγραμμάτων, επιβάλλει την εκ βάθρων αναθεώρηση του νομοθετικού πλαισίου.

Β. Εν όψει της θεσμοθέτησης νέου πλαισίου και με δεδομένη την αδήριτη ανάγκη διόρθωσης στρεβλώσεων του συστήματος συνολικά, αναστέλλεται η έναρξη λειτουργίας των διετών προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης στα ΑΕΙ κατά το ακαδημαϊκό έτος 2019 – 2020.

Τα παραπάνω τονίζει η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, με σημερινή δήλωση, σχετικά με την αναστολή έναρξης λειτουργίας των διετών προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης στα ΑΕΙ, και υπογραμμίζει:

  • Κεντρική μας στρατηγική στόχευση είναι να αναδείξουμε τις αστείρευτες δυνατότητες της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ώστε να καταστεί συνειδητή επιλογή και εργαλείο απασχόλησης για πολλούς, από λύση ανάγκης για λίγους που θεωρείται σήμερα.
  • Είναι βέβαιο ότι, με βάση και την ευρωπαϊκή εμπειρία, οι συντονισμένες παρεμβάσεις στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ΕΕΚ) και η Δια Βίου Μάθηση (ΔΒΜ) θα συνδεθούν άμεσα με την αύξηση της παραγωγικότητας και της οικονομικής μεγέθυνσης και την ταυτόχρονη μείωση του ποσοστού ανεργίας και κυρίως των νέων.

Σχόλια (40)

 
αόριστη εξήγηση
01 Αυγ 2019 14:05

Δηλαδή θέλουν να αναβαθμίσουν την επαγγελματικη εκπαίδευση καταργώντας τα διετή προγράμματα όπου θα μπορούσαν φοιτητές της τεχνικής εκπαίδευσης να αποκτήσουν γνώσεις σε πανεπιστημιακο πρόγραμμα και να έχουν μια καλύτερη κατάρτιση στον επαγγελματικο τομέα...παρολαυτα θέλουν να αναβαθμίσουν την εκπαίδευση και να μιωσουν την ανεργία...μάλιστα...

 
αυτή δεν είναι απάντηση...
01 Αυγ 2019 14:18

Αυτό δεν είναι σοβαρή εξήγηση που δικαιολογεί αυτή την απόφαση. Αν δεν έχετε να πείτε κάτι σοβαρό και λογικό κυρία υπουργέ τότε θα αρκεστώ στο γεγονός ότι άπλα κάνετε πελατιακη χάρη στα ιδιωτικά ιεκ. Δεν γίνεται να με κάνετε να πιστέψω ότι η απόφαση σας είναι σωστή από την στιγμή που πετάτε μια αερολογία σαν δικαιολογία...έχω λάθος...θεωρώ πως όχι...

 
ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΦΑΑΣΗ
01 Αυγ 2019 14:31

Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ. ΤΑ ΔΙΕΤΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΓΚΡΙΘΗΚΑΝ ΑΠΌ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΙΣΕΙ ΤΑ ΤΕΙ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΔΙΕΤΗ; ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ; ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΠΌ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΟΙΤΗΣΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΕΤΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΝΟΙΑΖΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΑ; ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΕΙΑΣ.

 
αρχικά
01 Αυγ 2019 14:35

σωστή τοποθέτηση και περιγραφή της κατακερματισμένη κατάστασης. να δούμε τι θα προτείνουν και τα λέμε. εξορθολογισμό και όχι χάιδεμα αφτιών θέλουμε.

 
Δρ. ΕΔΙΠ
01 Αυγ 2019 14:40

Όλοι εσείς οι υπέρμαχοι των εν λόγω προγραμμάτων μπορείτε να μας πείτε ποιοι θα διδάξουνε στα εν λόγω προγράμματα??? Καλά έκανε και τα κατήργησε. Έτσι και αλλιώς σε φιάσκο θα οδηγούμασταν. Σπουδαστές θα είχανε αλλά όχι διδάσκοντες. Όσοι έχουν δικαίωμα διδασκαλίας στα ΑΕΙ (ΔΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΕΠ, Υπότροφοι, 407 και σε ορισμένα Τμήματα ακόμα και ΕΤΕΠ) έχουν υπερσυμπληρωμένες ώρες να βγούνε τα προπτυχιακά και τα μεταπτυχιακά. Προσγειωθείτε...

 
ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ
01 Αυγ 2019 14:41

μια χαρα εξηγηση ειναι
το πανεπιστημιοδεν κανει για αυτα δεν ειναι ο ρολος του

 
Τακης
01 Αυγ 2019 15:01

Παρακαλώ να συμπεριληφθούν και οι απόφοιτοι ΓΕΛ στα διετή όχι μόνο για λόγους ισότητας των αποφοίτων λυκείου αλλά και γιατί στα ΙΕΚ δεν προσφέρονται όλες οι ειδικότητες. Ευχαριστώ.

 
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ Δρ. ΕΔΙΠ και Μέλος ΔΕΠ
01 Αυγ 2019 15:02

Μπράβο κυρία Υπουργέ,

Μην το βάζεις κάτω! Μην συμβάλλεις με τις αποφάσεις σου στην περαιτέρω υποβάθμιση των Πανεπιστημίων που έκανε η προηγούμενη κυβέρνηση.
Δεν είναι ο ρόλος των μελών ΔΕΠ να διδάσκουν σε Διετή Προγράμματα και κυρίως με αμοιβή. Ο ρόλος των μελών ΔΕΠ είναι να διδάσκουν σε απαιτητικά προγράμματα σπουδών και να συμβάλουν με το έργο τους στην πρόοδο της επιστήμης και της χώρας.

Αναρωτιέμαι γιατί έγινα τα διετή τελευταία στιγμή και όχι ένα χρόνο πριν αφού ήταν δεδομένη η μεταρρύθμιση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αυτό δείχνει την προχειρότητα του σχεδιασμού από την προηγούμενη κυβέρνηση.
Ας αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας! Θέλουμε ένα δυνατό Πανεπιστήμιο με αναγνώριση σε διεθνές επίπεδο; ΝΑΙ ή ΟΧΙ. Εάν όχι τότε κα. Υπουργέ κάνε διετή τα οποία στην συνέχεια θα γίνουν τριετή, μετά τετραετή και τέλος πενταετή σε 15 χρόνια. Αλλά ποιον νοιάζει για το μέλλον.

 
Αρθούρος
01 Αυγ 2019 15:04

Η μοναδική ειδοποιός διαφορά των ΤΕΙ και των ΙΕΚ από τα ΑΕΙ,ήταν το υποχρεωτικό εξάμηνο της πρακτικής εξάσκησης.Αυτό,δυστυχώς καταργήθηκε γιατί καταργήθηκαν τα ΤΕΙ.Στα ΙΕΚ υπάρχει ακόμα,είτε στα Δημόσια είτε στα Ιδιωτικά.Επίσης,είναι ο μοναδικός κρίκος που συνδέει αυτά που έμαθαν οι φοιτητές στη θεωρία και στα εργαστήρια με τη ζωντανή και καθημερινή πράξη. Ενώ,σε μία χώρα ανέργων,που όμως περισσεύουν τα πανεπιστήμια και οι επιστήμες,θα έπρεπε να έχει γίνει το αντίθετο.Δηλαδή εργαστήρια και πρακτική εξάσκηση παντού,σε όλα τα τμήματα κι όχι μόνο στα ΙΕΚ. Απ'ό,τι γνωρίζω,αυτά τα ΚΕΕ,δε θα είχαν καμία πρακτική εξάσκηση,ούτε βέβαια, πιστοποίηση.Δηλαδή θα γινόταν ό,τι και με τα τμήματα των ΤΕΙ που συγχωνεύτηκαν.Πλήρης ανυπαρξία πρακτικής.Ε,λοιπόν,καλά,έκανε και τα κατάργησε η κα υπουργός.
Τα ευρωπαϊκά συστήματα εκπαίδευσης και κατάρτισης δουλεύουν εκεί όπου υπάρχει βιομηχανία,αναπτυγμένος τομέας μεταποίησης και επενδύσεις.Όχι στην Ελλάδα που θέλουν όλοι να βρούν δουλειά στο Δημόσιο.Τα ΚΕΕ,δε θα έπιαναν στην ελληνική αγορά,γιατί δε θα συνδέονταν μ'αυτήν.

 
ΤΕΙ = ΑΕΙ απ'το 2001
01 Αυγ 2019 16:00

@Αρθούρος

Σε όλες τις αναφορές που κάνεις περί ΤΕΙ και πανεπιστημίων παρατηρώ οτι αγνοείς παντελώς την νομοθεσία.
Τα ΤΕΙ είναι ΑΕΙ απ'το 2001.
Ποτε θα το καταλάβεις ακριβώς?
Ουδεμία σχέση έχει το "στυλ" Εκπαίδευσης των πρώην τΕΙ (νυν πανεπιστημίων) με αυτά των ΙΕΚ και είναι εγκληματικό λάθος να συσχετίζεις ένα ΑΕΙ με ένα κέντρο επαγγελματικής κατάρτισης.
Μην μπερδεύεις τα ΤΕΙ με τα ΚΑΤΕΕ.Τα ΤΕΙ πήραν το ΟΚ και έγιναν Πανεπιστήμια Γιατί τα πτυχία τους λογίζονται ως πανεπιστημιακά στις περισσότερες χώρες του κόσμου, ισότιμα με αυτά των πανεπιστημίων μας. Για αυτο και έγιναν Πανεπιστήμια. Διοργανωναν μεταπτυχιακά, και πριν συγχωνευθούν πήραν το ΟΚ πολλά τμήματα τους να διοργανώνουν και διδακτορικά.
Τα ιεκ δίνουν διπλώματα κατάρτισης! και εισιτήριο απλά για μια δουλειά μέσω ενός 2 έτους προγράμματος φοίτησης, απλά ένα χαρτί κατάρτισης.
Να προσέχουμε τι λέμε, γιατί τέτοιες αναφορές είναι εγκληματικές Αρθούρε.

 
πάκης
01 Αυγ 2019 16:17

Μερικοί που γράφετε ότι θέλουν να οδηγήσουν στα ΙΙΕΚ, πως βγαίνει αυτό το συμπέρασμα; Εδώ στα ΔΙΕΚ δεν βρίσκουμε σπουδαστές ...

 
ΙΕΚ
01 Αυγ 2019 17:01

Μπράβο !!!
Για τον σκοπό αυτο υπάρχουν τα ΙΕΚ, ενισχύστε τα δημόσια ΙΕΚ και να μην φτιάξουμε νέα ΚΑΤΕΕ μεσα στα πανεπιστήμια.

 
@Αρθούρος
01 Αυγ 2019 17:19

"Η μοναδική ειδοποιός διαφορά των ΤΕΙ και των ΙΕΚ από τα ΑΕΙ,ήταν το υποχρεωτικό εξάμηνο της πρακτικής εξάσκησης"
Λυπάμαι, αλλά έχετε μαύρα μεσάνυχτα, δυστυχώς.
Τα ΤΕΙ απο το 2001 αποτέλεσαν τον τεχνολογικό τομέα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που μαζί με τα Πανεπιστήμια, αποτελούσαν τα ΑΕΙ.
Σε ότι αφορά τα 2ετή ΠΣ, αν και δεν είμαι υπέρμαχος όλων των μεταρυθμύσεων Γαβρόγλου, αποτέλεσαν ένα πρωτοποριακό στοιχείο και κακώς καταργούνται (επί της ουσίας).
Απ΄ότι φαίνεται μάλλον δεν γνωρίζετε γι αυτά που γράφετε, και έχετε αναφέρει ένα σωρό ανακρίβειες, ορμώμενος μάλλον από τα πολιτικά σας πιστεύω.

 
ΔΕΠ
01 Αυγ 2019 17:33

Ας οχυρωσουμε τις προπτυχιακες σπουδες με ανταγωνιστικα προγραμματα και επαρκες προσωπικό (ειδικά μετα τη βιομηχανία δημιουργιας νεων Τμημάτων), ας ξεκαθαρισουμε τη βιομηχανία μεταπτυχιακων, ας βοηθησουμε την έρευνα και τις ερευνητικες ομαδες που δεν βρισκουν στεγη και καταφεύγουν στο εξωτερικό και κατοπιν να συζητήσουμε για αναληψη της ευθύνης των διετων από τα ΑΕΙ. Κα Κεραμεως η αποφαση σας ειναι στη σωστη κατεύθυνση.

 
ΔΕΠ
01 Αυγ 2019 17:44

Πρώτα η διόρθωση των επιπτωσεων από τις ιδεοληψίες Γαβρογλου, που αφορούν τα προγράμματα σπουδων των νεοδημιουργηθεντων Τμηματων και η επάνδρωση τους, τα Μεταπτυχιακά και την έρευνα και μετά τα διετή. Η Υπουργός ενεργεί προς τη σωστη κατεύθυνση. Δεν χρειάζεται εξίσωση προς τα κάτω και για τα διετή.

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ1
01 Αυγ 2019 17:47

ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ (ΤΩΝ ΙΕΚ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΕΤΗ ΤΩΝ ΑΕΙ. Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕΙ ΤΑ ΔΙΕΚ ΚΑΙ ΑΦΗΣΕ ΠΡΟΙΚΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΝΥΝ ΥΠΟΥΡΓΟ.

 
ΧΨ
01 Αυγ 2019 18:13

Πολυ καλα εκανε η Υπουργος και ανεστειλε τα διετη προγραμματα στα πανεπιστημια. Αλλος ο ρολος του Πανεπιστημιου και αλλος ο ρολος του ΙΕΚ. Ευτυχως που ο λαος εστειλε τον κ. Γαβρογλου σπιτι του. Αν εμεινε αλλη μια τετραετια θα τα ισοπεδωνε ολα.

 
Βελισσαρίου Ε.
01 Αυγ 2019 18:32

Τα Διετή προγράμματα σπουδών δίνουν μια διέξοδο στην Τεχνική εκπαίδευση στους αποφοίτους των ΕΠΑΛ, αξιοποιώντας ταυτόχρονα τις εργαστηριακές υποδομές των (πρώην) ΤΕΙ που θα απαξιωθούν από την αυτόματη και χωρίς μελέτη πανεπιστημιοποιησή τους.
Βέβαια στην πρόσκληση του κ. Γαβρόγλου υπήρχε ελάχιστη ανταπόκριση από τα πανεπιστήμια (μόλις 60 προγράμματα, 1500 θέσεων) για όλη την Ελλάδα. Μάλιστα τα μισά από αυτά ήταν προτάσεις ενός τίτλου, ή μίας σελίδας, που δείχνει την προχειρότητα με την οποία αυτά σχεδιάστηκαν.
Σίγουρα χρειάζεται ένας καλύτερος σχεδιασμός, λαμβάνοντας υπόψη ότι υπάρχουν πολλοί νέοι που δεν επιθυμούν πανεπιστημιακές σπουδές, αλλά και δεν μπορούν να πληρώσουν 5000 έως 8000 ευρώ στα ιδιωτικά ΙΕΚ.

 
IEKtzis
01 Αυγ 2019 19:03

Σωστή απόφαση!
Τα ΚΕΕ δεν θα εξυπηρετούσαν τίποτε περισσότερο από το βόλεμα κάποιων...
Η Επαγγελματική Κατάρτιση πολεμήθηκε όσο τίποτε τα 4 τελευταία χρόνια, τα ΙΕΚ υποβαθμίστηκαν με έκειψη πόρων, ενδιαφέροντος κλπ
Καιρός να καταλάβουν όλοι οτι τα ΙΕΚ θα πρέπει να αποτελέσουν την καλύτερη λύση για την αγορά εργασίας αφού διαθέτουν σύγχρονους οδηγούς σπουδών, Πιστοποίηση απο ανεξάρτητο φορέα (ΕΟΠΠΕΠ) - οχι σαν τα ΚΕΕ Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει-
Το μόνο που χρειάζεται είναι στήριξη των Δημόσιων ΙΕΚ μέσω χρηματοδότησης, ένταξη Μαθητείας και μεγαλύτερη σχέση με αγορά εργασίας...
Η αγορά θέλει καλά καταρτισμένα στελέχη ...

 
Συμφωνώ με τον ΧΨ
01 Αυγ 2019 20:59

Συμφωνώ. Ισοπεδώθηκαν όλα και στη δευτεροβάθμια και στη τριτοβάθμια εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια. Ευτυχώς υπήρξε η αλλαγή. Ελπίζουμε η νέα υπουργός να στηρίξει το δημόσιο πανεπιστήμιο και να επιβραβεύσει την αριστεία. Αλλιώς υπάρχει και η κρίση του λαού. Ο λαός πλέον δεν ανέχεται τα ψέματα και την αδικία.

 
2ετη + Διαβιου
01 Αυγ 2019 21:06

εντελώς πρόχειρο και βιαστικο στήσιμο των 2ετων, χωρίς εγγύηση ότι θα διδάσκουν επαγγελματίες. Ξένο σώμα που θα φιλοξενούνταν στα Πανεπιστήμια και θα έφερνε το κύρος τους.
Δυστυχώς τα δια βίου είναι αντίστοιχης προχειρότητας, εκμεταλλεύονται την ανάγκη για πιστοποίηση Και τρέχουν χιλιάδες.

Χρειάζονται τομες!!

 
Μέλος ΔΕΠ 2
01 Αυγ 2019 21:08

Απόλυτα σοβαρή η στάση της Υπουργού. Προχειρότητα δυστυχώς στο πέρασμα του κ. Γαβρόγλου.

 
Γιάννης
02 Αυγ 2019 00:01

Τα 3 καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα στην Ευρώπη. Στα διαγράμματα φαίνεται που είναι η επαγγελματική εκπαίδευση

 
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΒΕΝΤΖΑΣ
02 Αυγ 2019 00:02

Τα Διετή προγράμματα σπουδών δίνουν μια διέξοδο στην Τεχνική εκπαίδευση στους αποφοίτους των ΕΠΑΛ, αξιοποιώντας ταυτόχρονα τις εργαστηριακές και θεσμικές υποδομές των (πρώην) ΤΕΙ που θα πάψουν να υπάρχουν από την συγχώνευσή τους.
Απλά κάνετε πελατιακη χάρη στα ιδιωτικά ΙΕΚ.
Είστε κολλημένοι με το να ΜΗΝ σας ανακατέψουν τα Πανεπιστήμια ... και ποιος είναι ΠΙΟ καλός ... Έχετε ευθύνες απέναντι στους νέους. Οι δομές πρεπει να ειναι εκπαιδευτικά ανοιχτες απο το πρωί ως το βραδυ σε όλους ...
ΠΟΤΕ θα κατανοήσετε το ΕΝΙΑΙΟ της εκπαίδευσης ;;; Τα ΑΕΙ πεθαινουν μακρυα απο την Κοινωνία ... Όλο λογια

 
Μέλος ΔΕΠ
02 Αυγ 2019 01:32

Η απάντηση της υπουργού είναι αόριστη θα περιμέναμε να δούμε κάτι πιο ουσιαστικό ως απάντηση τη στιγμή που καταργειται ένας θεσμός διέξοδος για πολλούς μαθητές. Να μας πει η υπουργός τι θα κάνουν το Σεπτέμβριο αυτοί οι μαθητές.

 
σύντροφος
02 Αυγ 2019 02:41

Έχει υπολογίσει κάποιος πόσοι είναι οι απόφοιτοι ΕΠΑΛ οι οποίοι δεν πέρασαν στα ΑΕΙ, στρ σχολές, λιμενικό, γυμναστ ακαδημίες κλπ, δεν θα συνεχίσουν στη μαθητεία των ΕΠΑΛ, δεν θα πάνε στο στρατό, δεν θα πάνε στα ΙΕΚ, δεν θα βρουν δουλειά με το πτυχίο του ΕΠΑΛ, δεν θα ξαναδώσουν του χρόνου εξετάσεις δεν .. δεν..., και θα το φύγουν από τη Καλαμάτα, τη Σπάρτη, το Πύργο, να πάνε στα 2ετη στην Αθήνα ή στη Πάτρα ; Είναι αυτό σχεδιασμός και αναβάθμιση επαγγελματικής κατάρτισης ; Κάτι άλλο βρωμάει !!!!

 
Αρθούρος
02 Αυγ 2019 07:28

Προς ΤΕΙ=ΑΕΙ από το 2001 και Αρθούρος@:Πολύ βαριές κουβέντες γιά το τίποτα. Αυτά που λέω εξυψώνουν τη σημασία,το έργο και την προσφορά των πρώην ΤΕΙ. Αντίθετα,πολλά τμήματα ΑΕΙ,με την εμμονή τους στην ακαδημαϊκή δήθεν προσφορά έχουν ολοκληρώσει εδώ και δεκαετίες το ρόλο της ύπαρξής τους και μόνο στον ιστορικομυθολογικό εγκέφαλο του νεοέλληνα υπάρχουν. Έχουν αποκοπεί από την καθημερινή παραγωγή και οικονομία.Δεν είδατε που ο ίδιος ο πρόεδρος του ΠΤΔΕ Πατρών στην επεξηγηματική του προς τους άλλους καθηγητές του τμήματος έκθεση,αναγνώρισε ότι το ΠΤΔΕ,εκπλήρωσε το στόχο του και γι'αυτό το ενώνει με το Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας ως ΤΕΕΚΕ γιά να βρούν διέξοδο οι απόφοιτοί του.Φυσικά κανείς δεν κατάλαβε πόσο μπροστά σκεφτόταν και ακόμα λένε όλοι όπως εσείς-από την αντίθετη βέβαια,ότι υποβάθμισε τις σπουδές στο ΠΤΔΕ Πατρών.Αν θεωρείτε επιτυχία, την απορρόφηση σημαντικών ερευνητικών κλάδων των πρώην ΤΕΙ από τα ΑΕΙ, τότε εσείς είστε λάθος. Ποιό τμήμα ΑΕΙ έδινε και δίνει βεβαίωση στους αποφοίτους του ότι μπορούν ν'ασκήσουν τη χ ή την ψ εργασία;Γι'αυτό έχουν αποδυθεί όλοι οι πτυχιούχοι,οι νυν φοιτητές,σύλλογοι κλπ.στον αγώνα γιά τον καθορισμό των επαγγελματικών δικαιωμάτων.Και σας πληροφορώ ότι είναι τόσες οι επικαλύψεις αντικειμένων,ώστε τρώγονται οι ενδιαφερόμενοι σαν τα σκυλιά.Επίσης,ξέρετε ότι όλοι οι απόφοιτοι των ΑΕΙ θέλουν μετεκπαίδευση και σεμινάρια,αν τελικά καταφέρουν να βρούν κάποια δουλειά; Κι αυτό γίνεται εδώ και δεκαετίες.Τέλος,εσείς είστε πολιτικά προκατειλημμένοι και φαίνεται απ'αυτά που λέτε,όταν επιμένετε στους τύπους με τις ισοτιμίες κλπ και όχι στην ουσία. Ποιοί έβρισκαν πιό πολύ δουλειά;Οι απόφοιτοι των ΤΕΙ ή οι απόφοιτοι των ΑΕΙ;Μα οι απόφοιτοι των ΤΕΙ.Γιατί γινόταν αυτό;Γιατί ήταν καλύτεροι φοιτητές;Μα όχι,αλλά γιατί είχαν υποστεί τη βάσανο της πρακτικής εξάσκησης.Είχαν όχι μόνο ασκηθεί σε εργαστήρια,αλλά και δουλέψει δίπλα σε επαγγελματίες.

 
Θεωρία vs πράξη
02 Αυγ 2019 08:05

@ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΒΕΝΤΖΑΣ
Συγχαρητήρια, με λίγες λέξεις είπατε μια πολύ μεγάλη αλήθεια για το ενιαίο της εκπαίδευσης που αποφεύγουμε να παραδεχθούμε:
"Τα ΑΕΙ πεθαίνουν μακρυά απο την Κοινωνία ... "

 
Μπράβο
02 Αυγ 2019 08:34

Πολύ σωστή απόφαση

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean