Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Διπλασιάστηκαν τα άρθρα του “μίνι” Σχεδίου Νόμου του υπουργείου Παιδείας που κατατέθηκε στη Βουλή

Προστέθηκαν άρθρα για τα ΚΠΕ, την επάρκεια, εκπαιδευτικούς ενηλίκων και τα ΚΔΒΜ
Δημοσίευση: 02/08/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Διπλασιάστηκαν τα άρθρα του ‘μίνι” Σχεδίου Νόμου του υπουργείου Παιδείας, που κατατέθηκε σήμερα , προς ψήφιση, στη Βουλή, ενταγμένο στο κυβερνητικό πολυνομοσχέδιο.

Το “μίνι” Σχέδιο Νόμου που στη δημόσια διαβούλευση είχε πέντε άρθρα  τελικά σε αυτό που κατατέθηκε στη Βουλή έχει δέκα άρθρα.

Τα επιπλέον άρθρα αφορούν τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης   την επάρκεια, εκπαιδευτικούς ενηλίκων και τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης.

Η συζήτηση του κυβερνητικού πολυνομοσχεδίου ξεκινά τη Δευτέρα στις αρμόδιες Επιτροπές της Βουλής και στις 8 Αυγούστου θα ψηφιστεί.

Ειδικότερα το “μίνι” Σχέδιο Νόμου του υπουργείου Παιδείας, έχει ως εξής:

Σχόλια (18)

 
Απόφοιτος Ασετεμ ΣΕΛΕΤΕ 87
08 Αυγ 2019 12:51

Κυρία υπουργέ στο μίνι νομοσχέδιο δεν υπήρξε η δυνατότητα η ο χρόνος να συμπεριληφθεί το θέμα της ασπαιτε ,ένα θέμα που διαιωνίζεται πολλές δεκαετίες και ερωτήματα είναι αν θέλετε οι εκπαιδευτικοί της τεχνικής εκπαίδευσης να προέρχονται από πανεπιστημιακό ίδρυμα.Αν ναι πρέπει τουλάχιστον στην θητεία σας να πάρετε θέση τη στιγμή που η διεθνής εμπειρία προάγει αυτή την προσέγγιση.Κυρια υπουργέ μην υποκύψετε σε εκβιασμούς του τύπου άνευ όρων συγχωνεύσεων και κατάργησης της μοναδικής σχολής εκπαιδευτικών στην Ελλάδα.

 
Konstantinos Georgiou
05 Αυγ 2019 11:00

Πάντως για τα ΚΕΑ καλώς δεν προχώρησε. Η προκήρυξη πολύ πιθανό να ήταν φωτογραφική για να ευνοηθούν ορισμένοι με τρόπο καθαρά παράνομο ή, τέλος πάντων, και πονηρή πρόθεση να μην υπήρχε, δεν ήταν σωστή και δίκαιη γιατί:

1) Μοριοδοτούσε το Διδασκαλείο το οποίο είχαν δυνατότητα να κάνουν μόνο οι της Α'Βάθμιας

2) Μοριοδοτούσε την πιστοποίηση ΤΠΕ Β' Επιπέδου όταν είναι γνωστό πως πολλές ειδικότητες δεν είχαν και δεν έχουν ακόμα την δυνατότητα να την πάρουν με ευθύνη του Υπουργείου.

3) Αφαιρούσε την διδακτική προϋπηρεσία συγκεκριμένων εκαπιδευτικών με τρόπο ξεκάθαρα παράνομο και αντισυνταγματικό γιατί αυτή η αφαίρεση έγινε αναδρομικά, ενάντια στις προκηρύξεις των θέσεων που αυτοί κατείχαν το επίμαχο διάστημα.

4) Σε πολλά μοριοδοτούμενα κριτήρια υπήρχε (δημιουργική ;) ασάφεια ως προς τον ορισμό τους και την ισχύ τους. πχ εισηγήσεις σε συνέδρια, συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα κτλ. με αποτέλεσμα κάθε συμβούλιο επιλογής να τα αποτιμά με τον δικό του τρόπο.

Το πλαίσιο λειτουργίας των ΚΕΑ δεν ήταν λάθος. Τα κριτήρια επιλογής του προσωπικού, όμως, ήταν ξεκάθαρα λάθος, παράνομα και αντισυνταγματικά.

 
3ετης φοιτητης ΑΣΠΑΙΤΕ
05 Αυγ 2019 08:18

το θεμα με την ΑΣΠΑΙΤΕ δεν το αγγιζετε κυρια υπουργε? Καιει ? Να ξερουμε και τον δικο σας σκοπο οχι τιποτα αλλο.....................

 
Αχχ αυτοί οι ΑΡΙΣΤΟΙ!!!
04 Αυγ 2019 20:29

Παρατείνεται λέει η λειτουργία των ΚΠΕ. Ό,τι πρέπει για την απαξίωσή τους, χωρίς στελέχωση.. Και στην περίπτωση που προκηρύξουν τις θέσεις; Με ποιον τρόπο θα στελεχωθούν οι παιδαγωγικές ομάδες; Με τον τρόπο τον παλιό που προβλέπει την πλήρη αναπαραγωγή προσώπων;; Χμμμ!! Όσο για τους υπεύθυνους σχολικών δραστηριοτήτων; Τι έγινε βρε παιδιά; Γιατί τους ξεχάσαμε αυτούς να τους αναφέρουμε στο νόμο; Άλλο διακομματικό λόμπυ κι αυτό!!! Μια χαρά, όλα όπως παλιά που λειτουργούσαν τέλεια τα πράγματα!!!

 
@ΠΕ04
04 Αυγ 2019 17:54

Και μόνο που αναφέρετε ότι το ερευνητικό έργο δεν είναι μέσα στα καθήκοντα του Διδακτικού-Ερευνητικού-Προσωπικού φανερώνει την άγνοια σας!
Είναι λυπηρό να είστε εκπαιδευτικός και να επιμένετε έτσι για κάτι που φανερά δεν εχετε ιδεα..

 
Γιώργος
04 Αυγ 2019 17:25

Άρθρο 69.
Καταργείται το άρθρο 83 του ν.4445/2016 που προέβλεπε «Η επιλογή των εκπαιδευτών γίνεται από τον εκάστοτε φορέα που ανήκει στο Δημόσιο ή στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, στον οποίο αναθέτει η Γ.Γ.Δ.Β.Μ. την υλοποίηση των προγραμμάτων της.»
Από ποιόν θα γίνεται η επιλογή εκπαιδευτών και με τι κριτήρια; Από την ίδια την κα υπουργό;

 
ΠΕ04
04 Αυγ 2019 16:21

Αν πιστεύετε ότι είναι πολλές οι ώρες διδασκαλίες μπορείτε να πάτε σε ερευνητικό κέντρο και να αφοσιωθείτε στην έρευνα. (Τα ερευνητικά προγράμματα που υλοποιείτε και στα ΜΠΣ που διδάσκεται είναι έξω από την αμοιβή σας ως μέλος ΔΕΠ). Έχετε θεωρητικά 22 ώρες ωράριο (πολύ μικρό) πως το εξαντλείτε με πτυχιακές Εργασίες και ΔΔ; Μόνοι σας λέτε ότι κάνετε 9-10 ώρες μάθημα, άρα γίνεται.
Έτερος καθηγητής αναφέρει ότι στο εξωτερικό κάνει 3 ώρες καθημερινά μάθημα (ερευνητικός κιόλας), άρα 3χ5=15 ώρες + έρευνα.
Πού είδατε το παραλογο/παράδοξο να διδάσκει 15 ώρες την εβδομάδα; Οι προκηρύξεις στο εξωτερικό για μέλος ΔΕΠ πόσες ώρες εργασίας αναφέρουν; Π.χ Η.Β.;
Άρα έχετε χρόνο να διοργανώσετε ΠΜΣ δωρεάν, για να έχετε και ωράριο!!!

 
@ΠΕ04
04 Αυγ 2019 12:43

Ισως δε γνωρίζετε ή/και δεν έχετε διδάξει σε ΑΕΙ. Δεν είναι Δημοτικό ουτε Γυμνάσιο. Τα μέλη ΔΕΠ έχουν και άλλες δραστηριότητες και άλλα καθήκοντα. Δείτε και πόσες ώρες μάθημα κάνουν τα μέλη ΔΕΠ διεθνώς. Σε μερικές χώρες όσοι είναι ερευνητκά ενεργοί κάνουν μόνο 3 ώρες μάθημα την ημέρα ,ή και 0 (μηδεν) προσωρινά σε εξαιρετικές περιπτώσεις. Οι 6 ώρες είναι μια χαρά, και σε πολλές περιπτώσεις πολλά μέλη ΔΕΠ τις ξεπερνούν. Το 15 που λέτε είναι εξωπραγματικό και σε κανένα σοβαρό ΑΕΙ του κοσμου δεν θα το έπαιρνε κανεις σοβαρά.

 
biter
04 Αυγ 2019 11:07

Στο σχόλιο του ΠΕ 04:
Μάλλον δεν πρέπει να έχεις εκλεγεί πολλές φορές ως ΔΕΠ για να εκφράζεις τη θέση αυτή...

 
@ΠΕ04
03 Αυγ 2019 23:47

Πρώτα απ όλα οι 6 ώρες είναι το ελάχιστο, ο μέσος όρος είναι συνήθως 9-10 ειδικα σε τμήματα με μικρό σχετικά αριθμό μελών ΔΕΠ.
Καλό θα ήταν ομως να εκφέρετε την άποψη σας για θέματα του κλάδου σας όπου ισως(;) έχει κάποια αξία καθώς προφανως δεν γνωρίζετε τα στοιχειώδη σχετικά με τα καθήκοντα ενός μέλους ΔΕΠ..
πέρα από τη διδασκαλία (το μάθημα) υπάρχει και η επίβλεψη Διπλωματικών (προπτυχιακών και μεταπτυχιακών), διδακτορικών διατριβών, διοικητικά καθήκοντα (οπως συμμετοχές σε πλήθος επιτροπών που απαιτούν ενα μεγάλο αριθμό ωρών), υποβολή ερευνητικών προτάσεων και πολλά αλλά που δεν έχει νόημα να σας αναλύσω μιας και προφανως για εσάς ο ακαδημαϊκός δάσκαλος μαλλον είναι ένας «πολυτελειας» δάσκαλος (κάνει το μάθημα του δηλαδή μόνο και μετά το πολύ πολύ να πάει στο σπίτι του να διορθώσει και κανένα γραπτό!)
Κριμα που είστε εκπαιδευτικός και υποστηριζετε την εσφαλμένη αυτή αντίληψη σας με τόσο σιγουριά και αλαζονεία..

Από ένα μελος ΔΕΠ με μόνο 10 ώρες διαλέξεων την εβδομάδα!

ΥΓ αν διαφωνείτε και θεωρείτε ότι το να είσαι ακαδημαϊκός δάσκαλος είναι τόσο εύκολο γιατί δεν γίνεστε και εσείς; Μπειτε στο ΑΠΕΛΛΑ και κάντε τα χαρτιά σας..Απλά χρειάζονται κάποια χρόνια (10-15) μελέτης, μη σταθερού μισθού, ξενυχτιου κ.α. που είμαι σίγουρος ότι τα εχετε κάνει ή οχι;

 
ΠΕ04
03 Αυγ 2019 18:10

Μεταπτυχιακά χωρίς διδακτρσ και αύξηση ωρών διδασκαλιας των μελών ΔΕΠ από 6 σε 15. Δεν γίνεται να διδάσκει κάποιος 6 ώρες την εβδομάδα και να θεωρείτε ακαδημαϊκός δάσκαλος

 
Μαρία
03 Αυγ 2019 13:32

Συμφωνώ με το προηγούμενο σχόλιο και προσθέτω: Οι προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες όπως δημοσιεύθηκαν δείχνουν -και ορθώς γίνεται αυτό για να γνωρίζουμε τους υπεύθυνους και το προσωπικό των ΚΠΕ- το επίπεδο (επιστημονικό και προϋπηρεσία στην τάξη) του προσωπικού, του ίδιου προσωπικού για πολλά -πολλά χρόνια, των ΚΠΕ. Περίμενα κάτι να αλλάξει στον τομέα της εκπαίδευσης για την αειφορία, αλλά η υπουργός έχει άλλα πιο σημαντικά να ασχοληθεί.

 
Πέτρος
03 Αυγ 2019 13:24

Για τα Μεταπτυχιακά που έχουν βαλτώσει με το νόμο Γαβρογλου δε θα κάνετε τίποτε;;;

 
ΔΕΠ
03 Αυγ 2019 12:04

Κυρία Υπουργέ, σας παρακαλούμε θερμά να απελευθυρώσετε τα Μεταπτυχιακά από τα Σταλινικά δεσμά του 4485/17. Είναι επείγον - να μην χαθεί και η ερχόμενη ακαδημαική χρονιά!!!
Απλώς ακυρώστε τα άρθρα 32 έως 36 του 4485/17 για να ξαναλειτουργήσουν σωστά τα ΠΜΣ, χωρίς τους ιδεοληπτικούς περιορισμούς της διακυβέρνησης Γαβρόγλου...

 
Κεραμέως
03 Αυγ 2019 11:42

Απ'οτι φαίνεται οι άνθρωποι γύρω της δεν είναι οι κατάλληλοι για την Εκπαίδευση που θέλουμε.
Ας ελπίσουμε να είναι προσωρινοί... κι ας κομπάζουν στο Διαδίκτυο

 
Μαρία Π.
03 Αυγ 2019 11:23

Η κατάργηση της Λογοτεχνίας γιατί δεν συμπεριλαμβάνεται στο νομοσχέδιο; Έλεος πια με το σανό. Βάλατε και στη νομοθεσία ότι η Λογοτεχνία είναι κριτήριο αξιολόγησης για να γίνει κάποιος γιατρός. Σε ποια χώρα του κόσμου γίνεται αυτό το πράγμα και το ζηλέψατε και το φέρατε και εδώ;

 
Μέλος δεπ
03 Αυγ 2019 11:18

ενώ του γαβρογλου εσφυζαν απο νομιμοτητα....

 
Στέλιος
03 Αυγ 2019 08:29

Συνέχιση των ΚΠΕ...
Δεν άρεσε στα κομματικά παιδιά η μοριοδότηση για τα ΚΕΑ και είπαν ας κρατήσουμε τα ΚΠΕ ως έχουν για κανένα χρόνο ακόμη και βλέπουμε.
Η απόφαση πάσχει απο νομιμότητα άλλα ψιλά γράμματα είναι αυτά.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.