Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Εκπαίδευση των μαθητών στην πρόληψη και προστασία από φυσικές καταστροφές μελετά η Ν. Κεραμέως

Σύσκεψη στο υπουργείο Παιδείας με τον Γενικό Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας
Δημοσίευση: 09/08/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τρόποι  πληρέστερης ενημέρωσης και διαπαιδαγώγησης των μαθητών, σχετικά με ζητήματα πρόληψης και προστασίας από φυσικές καταστροφές, συζητήθηκαν στην σημερινή σύσκεψη στο υπουργείο Παιδείας, στην οποία συμμετείχαν η υπουργός Ν. Κεραμέως , η υφυπουργός Σ. Ζαχαράκη και ο  Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας   Νίκος Χαρδαλιάς.

Οπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Παιδείας:

Α. Προγραμματική στόχευση της Κυβέρνησης είναι να υπάρξουν προσαρμογές στο εκπαιδευτικό σύστημα, ώστε εκτός από σύγχρονη και σφαιρική γνώση, να παρέχει στους νέους περαιτέρω εφόδια που θα τους καθιστούν πιο ολοκληρωμένες προσωπικότητες και θα τους προετοιμάζουν περισσότερο για το επαγγελματικό τους μέλλον και την κοινωνική τους ενσωμάτωση.

Β. Στη βάση αυτή, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων έχει ήδη ξεκινήσει να μελετά ένα νέο συνεκτικό πρόγραμμα σπουδών.

Γ.  Πέρα από παρεμβάσεις στο σημερινό πρόγραμμα σπουδών, στόχος είναι το ωρολόγιο πρόγραμμα να ενισχυθεί και με νέες θεματικές, όπως ενδεικτικά, προφύλαξη από φυσικές καταστροφές, εθελοντισμός, επιχειρηματικότητα, σεβασμός στον άλλον, διατροφή και υγιεινή, με κεντρική επιδίωξη την ευρύτερη διαπαιδαγώγηση των νέων.

Σχόλια (8)

 
Φ. Κώστας
09 Αυγ 2019 20:47

Και ποια ειδικότητα θα τα κάνει αυτά τα μαθήματα και σε τι ωράριο;
Αλά πρότζεκτ ιστορία;

 
Χρονης
09 Αυγ 2019 21:30

Για το λόγο αυτό υπάρχουν πια οι Συντονιστές Αειφορίας και τα ΚΠΕ με τις δράσεις ενημέρωσης και τα βιωματικά Εργαστήρια. Ας μην πιέζουμε άλλο το ωρολόγιο μαθημάτων. Πόσες ειδικότητες να στριμωχτούν από 8.15 -13.15 !!

 
Παναγιώτης
10 Αυγ 2019 07:07

Η μεγαλύτερη μακράν φυσική καταστροφή που αντιμετωπίζει η Ελλάδα είναι το δημογραφικό. Τα παιδιά -και όχι μόνο- δεν ξέρουν ότι η οικογένεια με τρία τουλάχιστον τέκνα φέρνει ευτυχία και λύση στο πρόβλημα. Το σχολείο λοιπόν πρέπει με έναν τρόπο να εξηγεί στα παιδιά πώς θα φτάσουν στην αληθινή ευτυχία, αντιμετωπίζοντας παράλληλα τη μεγαλύτερη φυσική καταστροφή που μας απειλεί όλους! Το κατάλαβαν αυτό στο υπουργείο οι κύριες;

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
10 Αυγ 2019 10:11

@ΧΡΟΝΗΣ
Από τη στιγμή που δεν καταργούνται τα ΚΠΕ και δεν γίνονται ΚΕΑ, μπορείς να μου βρεις έναν λόγο ύπαρξης των συντονιστών Αειφοριας? Εφεύρεση ειδικότητας για ΣΕΕ στα ΠΕΚΕΣ, όπου μπορούσαν στη προκήρυξη να συμμετέχουν όλες οι ειδικοτητες! Ποιους εκπαιδευτικους έχουν ως επιστημονική ευθύνη? Υπάρχει κλάδος Αειφοριας ως ΠΕ? Τι άλλο θα δούμε!

 
γιαννης
10 Αυγ 2019 18:15

Επιτελους ακουσαμε και κατι καλο και πολυ σημαντικο απο την υπουργο.
Ευχομαι να σταματήσει το γκρεμισμα εδω και να αρχισει τετοιες χρησιμες πρωτοβουλίες που πραγματικα χρειαζονται οι νεοι. Να δωθει επισης βαση στην ευγενια του φερεστε και την αποφυγη σ΄αυτη την αμερικανιά του αλκοολ .

 
Μουρικης
10 Αυγ 2019 19:43

Υπάρχουν η "Θεματική εβδομάδα" στα γυμνάσια και το Project στα Λύκεια.
Κάλλιστα μπορεί να αποτελέσει ένα από τους θεματικούς άξονες

 
manos
10 Αυγ 2019 19:50

Πρόληψη των φυσικών καταστροφών. Μάλιστα.

 
Ν.Π.
12 Αυγ 2019 19:22

Πιστευει καποιος πως η θεματικη βδομαδα μπορει να εχει αποτελεσμα; χωρις συνεχεια κι αποσπασμαστικα τι αποτελεσμα μπορουν να εχουν ολα αυτα;;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean