Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Λήγει η απόσπαση των πρώην Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης

Δημοσίευση: 20/08/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Λήγει στις 31 Αυγούστου η απόσπαση των πρώην  Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης σε Πανεπιστήμια στους οποίους είχε  ανατεθεί η ευθύνη προετοιμασίας των Διετών Προγραμμάτων.

Από τους πρώην Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης που αποσπάσθηκαν (σ.σ. δεν αποσπάσθηκαν όλοι)  κάποιοι κατέθεσαν αίτηση ανανέωσης απόσπασης στα Πανεπιστήμια για ένα έτος. Στην απόφαση που ήδη υπογράφηκε από την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως δεν υπάρχει απόσπαση πρώην Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Υπενθυμίζεται ότι με τροπολογία που ψηφίστηκε πρόσφατα στην Βουλή η έναρξη λειτουργίας των Διετών Προγραμμάτων αναστέλλονται τουλάχιστον για δύο ακαδημαϊκά έτη.  

Οργανωτικοί Συντονιστές πρώην Στελέχη Εκπαίδευσης

Στα Διετή Προγράμματα  δίνονταν  η δυνατότητα να  αποσπώνται , για πενταετή θητεία, που μπορεί να ανανεώνεται, εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι έχουν διατελέσει Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας ή Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και Συντονιστές Εκπαίδευσης Εξωτερικού ως Οργανωτικοί Συντονιστές των προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης.

Οι Οργανωτικοί Συντονιστές ασκούν καθήκοντα συντονισμού των προγραμμάτων και μεριμνούν για τη διασύνδεσή τους με τη Δευτεροβάθμια και, ιδίως, την Δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση, καθώς και με τις τοπικές και περιφερειακές αναπτυξιακές ανάγκες, την οικονομία και την αγορά εργασίας για την επιλογή των Οργανωτικών Συντονιστών, συνεκτιμάται η εμπειρία στην επαγγελματική εκπαίδευση ή στη διοίκηση και εποπτεία της.

Το ύψος του μηνιαίου επιμισθίου για τους Οργανωτικούς Συντονιστές των προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης των Κ.Ε.Ε., που μπορούν να τοποθετηθούν με απόσπαση οι πρώην Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης και οι πρώην Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ορίστηκε στα  τριακόσια (300) ευρώ.

Σχόλια (46)

 
Τάσος
31 Αυγ 2019 13:51

Σ.Καραγιάννης, ΣΕΕ, ΠΕ 83

Τι εννοείτε ''Θα λειτουργήσουν ως υποστηρικτική δομή μέχρις ότου τοποθετηθούν στις θέσεις των ΣΕΕ οι νέοι Σχολικοί Σύμβουλοι με τον νέο νόμο...'';;; Ότι θα τοποθετηθούν ΣΣ στις περιφέρειες, όπως ήταν οι ΣΕΕ στα ΠΕΚΕΣ;;;; Με άλλα λόγια απλά θα μετονομαστούν οι ΣΕΕ σε ΣΣ;;; Κάνετε λάθος. Η υπουργός δε θέλει σε καμία περίπτωση υδροκέφαλες δομές τύπου ΠΕΚΕΣ! Οι ΣΣ πρέπει να βρίσκονται σε νομούς και όχι σε περιφέρειες. Όπως πρώτα. Αλλιώς δε θα γίνει δουλειά...

 
Λευτέρης
31 Αυγ 2019 13:49

@ΝΕΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ
Μια χαρά τα βρήκε με τους ΣΕΕ η Υπουργός. Και γιατί να μη τα βρει; Έτοιμες δομές και θα τις πειράξει; Πού είναι η εγκύκλιος για την αναδιοργάνωση των δομών που διαλαλούσαν εδώ κάποιοι σχολιαστές;Τέλος Αυγούστου έλεγαν θα βγει κι ότι είχαν πληροφορίες από ''επίσημα χείλη''. Τελευταία μέρα σήμερα. Όταν δημοσιοποιούμε κάτι, να το σιγουρεύουμε πρώτα.

 
Χρήστος
28 Αυγ 2019 20:04

@Στέλιος Καραγιάννης, ΣΕΕ
Ακουγόταν για Φθινόπωρο κύριε Καραγιάννη η κατάργηση του 4547 και των ΣΕΕ, όπως ακούγονταν και επαναφορά προσώπων στις θέσεις ΣΣ.'' Όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά''...Όπως και να έχουν τα πράγματα, το ερώτημα είναι: Εφόσον οι ΣΕΕ διανύσουν άλλη μια χρονιά, με ποιο μοντέλο θα πορευθούν; Οι ΣΕΕ ως δημιουργήματα του πρώην Υπουργού, είναι σε θέση να λειτουργήσουν με τις οδηγίες της νέας Υπουργού; Με τι αρμοδιότητες και τι πλαίσιο; Και πόσοι από αυτούς θα έχουν την διάθεση να υπηρετήσουν σε κάτι ''θνησιγενές'', αν όχι ήδη ''νεκρό''; Επίσης ακούγεται ότι ο ρεβανσισμός δε θα εκλείψει από τις νέες επιλογές. Μήπως ήταν λάθος επιλογή που οι περισσότεροι τέως ΣΣ έθεσαν υποψηφιότητα για ΣΕΕ; Μήπως ήταν καλύτερο να περιμένουν τις επιλογές της ΝΔ και να υπηρετήσουν στο ενδιάμεσο μέσα στην τάξη;;; Γιατί αναβλήθηκαν τόσες εκδικάσεις στο ΣτΕ; Λέτε λοιπόν να μην υπάρξει ρεβανσισμός;

 
Τάσος
28 Αυγ 2019 13:42

Σ.Καραγιάννης, ΣΕΕ, ΠΕ 83

Τι εννοείτε ''Θα λειτουργήσουν ως υποστηρικτική δομή μέχρις ότου τοποθετηθούν στις θέσεις των ΣΕΕ οι νέοι Σχολικοί Σύμβουλοι με τον νέο νόμο...'';;; Ότι θα τοποθετηθούν ΣΣ στις περιφέρειες, όπως ήταν οι ΣΕΕ στα ΠΕΚΕΣ;;;; Με άλλα λόγια απλά θα μετονομαστούν οι ΣΕΕ σε ΣΣ;;; Κάνετε λάθος. Η υπουργός δε θέλει σε καμία περίπτωση υδροκέφαλες δομές τύπου ΠΕΚΕΣ! Οι ΣΣ πρέπει να βρίσκονται σε νομούς και όχι σε περιφέρειες. Όπως πρώτα. Αλλιώς δε θα γίνει δουλειά...

 
ΕΥΔΟΞΙΑ
28 Αυγ 2019 02:22

"Όλοι κλαίνε τον πόνο τους κι ο μυλωνάς τ' αυλάκι"

 
ΜΑΚΗΣ
27 Αυγ 2019 20:29

@Στέλιος Καραγιάννης, ΣΕΕ ΠΕ 83
Κάνετε λάθος σχετικά με τη «μη μοριοδότηση διδακτικής υπηρεσίας σχολικών συμβούλων, συμπίεση πανεπ. τίτλων στη μοριοδότηση». Η διδακτική υπηρεσία των ΣΣ πριμοδοτήθηκε στην επιλογή των ΣΕΕ με δύο χαριστικά μόρια. Οι υποψήφιοι που ήταν παλιοί ΣΣ έλαβαν όλοι άλλα δύο μόρια από τη θητεία τους ως ΣΣ χωρίς να έχει αποτιμηθεί το έργο τους ως επιτυχημένο. Σε παλιότερες κρίσεις όλα τα χρόνια των ΣΣ λαμβάνονταν υπόψη ως διδακτικά. Ο νόμος 4547 έθεσε υποχρεωτικό όριο για να γίνει κάποιος στέλεχος εκπαίδευσης τα 10 πραγματικά διδακτικά χρόνια και έφερε ανανέωση με την επιλογή νέων ΣΕΕ. Το όριο των 10 διδακτικών ετών δεν πρέπει να μειωθεί. Κατά την ταπεινή μου γνώμη η ελάχιστη βάση θα έπρεπε να είναι τα 15 χρόνια και παράλληλα να υπάρχει καλή τριβή και ενασχόληση με την παιδαγωγική επιστήμη και τη διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου, όχι θεωρητικά, αλλά πρακτικά. Η διδακτική εμπειρία είναι ο καλύτερος δάσκαλος. Μετά τα 20-25 χρόνια καλής διδακτικής υπηρεσίας ο εκπαιδευτικός γίνεται σοφός και είναι άξιος να καθοδηγήσει αποτελεσματικά τους εκπαιδευτικούς του κλάδου του. Τα διδακτορικά και τα μεταπτυχιακά δεν δείχνουν πάντα την πραγματική ικανότητα (διδακτική ή καθοδηγητική). Καθημερινά παρατηρώ στον περίγυρο των σχολείων ότι υπάρχουν πολλοί μοριοσυλλέκτες που ήταν για πολλά χρόνια εκτός σχολείου, η προσφορά στα παιδιά ήταν ελάχιστη και ασχολούνταν κυρίως με τον φάκελό τους. Ευτυχώς δεν είναι όλοι τέτοιοι. Αν η κατάργηση του 4547 που επιθυμείτε φέρει αύξηση της μοριοδότησής των νέων υποψηφίων ΣΣ, τότε αυτοί θα ξεπεράσουν τους ΣΣΕ και η επαναφορά των ΣΣ θα γίνει αιώνια! Φυσικά θα πρέπει να επιλέγονται οι πραγματικά ικανοί και δεν είναι εύκολο να συμφωνήσουμε όλοι εμείς πώς θα κριθούν οι αξιότεροι…

 
Σ.Καραγιάννης, ΣΕΕ, ΠΕ 83@Μένη
27 Αυγ 2019 19:23

Ο 4547 λογικά θα καταργηθεί το Φθινόπωρο το νωρίτερο και το αργότερο την Άνοιξη.Αυτή τη στιγμή αυτό που ενδιαφέρει είναι να αρχίσει ομαλά η νέα σχολική χρονιά.Τώρα το τί θα γίνει με τα ΠΕΚΕΣ είναι προφανές...Θα λειτουργήσουν ως υποστηρικτική δομή μέχρις ότου τοποθετηθούν στις θέσεις των ΣΕΕ οι νέοι Σχολικοί Σύμβουλοι με τον νέο νόμο.Οι νέες δομές θα λειτουργήσουν από τον Σεπτέμβρη το 2020 και εφ'όσον "πάρει φωτιά" το κεντρικό πια συμβούλια επιλογής για τις δυο κατηγορίες στελεχών.Θάναι χιλιάδες οι υποψήφιοι(ΔΔΕ,ΔΠΕ,ΣΧ.Σύμβουλοι).Πώς τους επιλέγεις αυτούς με δυο αιρετούς στο Κεντρικό Συμβούλιο Επιλογής? Με μαγικό ραβδάκι?'Οποιος νομίζει ότι η νέα ηγεσία του Υπουργείου θα στήσει τσαντήρια για να μπουν μέσα όσοι βιάζονται να γίνουν ΔΔΕ,ΔΠΕ,Σχολικοί Σύμβουλοι,κλπ,πλανάται.Έτσι λέει η λογική.Δεν αποκλείονται εξετάσεις τύπου ΑΣΕΠ κατά το σύστημα του 2007 της κ.Γιαννάκου,πρίν την συνέντευξη και μακάρι να τις δούμε...

 
ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΣΣ ΑΠΟ ΣΣ
27 Αυγ 2019 14:17

Έχει επίσης παγώσει και η επιλογή διευθυντών ΥΠ.Π.Θ. εδώ και έξι μήνες. Εκεί τώρα θα τοποθετηθούν ημέτεροι;

 
Μένη
27 Αυγ 2019 12:16

Τελικά πού είναι ο νόμος για τις επιλογές στελεχών που θα έβγαινε τέλος Αυγούστου;;; Κάποιοι διατυμπάνιζαν ότι έρχεται κατάργηση του 4547 και μαζί και των ΠΕΚΕΣ/ΣΕΕ.Αυτοί που τα διέδιδαν, ας βγουν να απαντήσουν.. Μήπως η Υπουργός κάνει πίσω τελικά; Βολέύει το σύστημα Γαβρόγλου μάλλον......

 
S.Karagiannis,Η λογική μου@ Εκπ/κός.Έλεος πια κ.Καραγιάννη
27 Αυγ 2019 09:23

"Ζητάτε όμως αυτό το τερατούργημα να εφαρμοσθεί άμεσα στους υποψήφιους ΔΕ και να προχωρήσουν οι επιλογές και η ΝΔ να αναιρέσει την άποψη της για αυτόν αναιρώντας και την καταψήφιση του στην Βουλή.Αδυνατώ πλέον να παρακολουθήσω τους συλλογισμούς και την λογική σας".------"Δεν βλέπετε τη σιγή που επικρατεί γύρω από το θέμα του παγώματος των κρίσεων των ΔΔΕ και ΔΠΕ, που οι φάκελοι της υποψηφιότητάς τους είναι χωμένοι σε μια αποθήκη του Υπουργείου και θα ανσυρθούν, μήνες μετά από σήμερα, για να δοθούν πίσω, να ξαναγεμίσουν με το υπόλοιπο της αγανάκτησης και της θλίψης των υποψηφίων και να ξαναυποβληθούν?"Είπα λοιπόν να πάρουν μια έντιμη απάντηση για το τί μέλλει γενέσθαι με την περίπτωσή τους.Αυτό μόνο..Μη διαστρεβλώνετε και μη βγάζετε φανατισμό γιατί φαίνεται..

 
Εκπαιδευτικός.Έλεος πια κ.Καραγιάννη.
27 Αυγ 2019 01:32

@Καραγιάννη για ΔΠΕ & ΔΔΕ .Η ΝΔ εξ αρχής τάχτηκε εναντίον το 4547/2018 και τον καταψήφισε στην Βουλή.Έρχεται ο Γαβρόγλου παραμονές εκλογών και προκηρύσσει επιλογές ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ότι σε ελάχιστο χρόνο φεύγει.Η θητεία των ΔΕ έληξε 30/07/2018.Γιατί με την λήξη της θητείας τους δεν προκήρυξε αμέσως τις επιλογές και τις καθυστέρησε εσκεμμένα για έναν χρόνο;Όταν τις προκήρυξε παραμονές εκλογών μήπως νόμιζε ότι έτσι θα υποχρεώσει την ΝΔ να τις κάνει με τον νόμο του ,που αυτή δεν τον ήθελε και τον καταψήφισε;Ψηφίστηκε η ΝΔ να εφαρμόσει το πρόγραμμα της και όχι νόμους της προηγούμενης κυβέρνησης που ομόφωνα καταψήφισαν όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης. Αυτά όλα τα ήξεραν πολύ καλά και οι υποψήφιοι που τους ζητάτε να ξεσηκωθούν.Εσείς μάλιστα στην απάντηση σας στην @Ελένη κατακρίνετε ,και το κάνετε συνέχεια,τον 4547 και απαριθμείτε τα φοβερά και αναξιοκρατικά του λάθη.Τον περιγράφετε σαν τερατούργημα και είναι.Ζητάτε όμως αυτό το τερατούργημα να εφαρμοσθεί άμεσα στους υποψήφιους ΔΕ και να προχωρήσουν οι επιλογές και η ΝΔ να αναιρέσει την άποψη της για αυτόν αναιρώντας και την καταψήφιση του στην Βουλή.Αδυνατώ πλέον να παρακολουθήσω τους συλλογισμούς και την λογική σας.Εσείς ο ίδιος αυτοαναιρείστε
στην απάντηση σας στην @Ελένη.Στην αρχή κατακρίνετε τον 4547 και απαριθμείτε τα λάθη του και αμέσως μετά καλείτε τους υποψήφιους ΔΕ να ξεσηκωθούν για να προχωρήσουν οι επιλογές με τον νόμο που λίγες σειρές παραπάνω καταγγέλετε.Έλεος πια κ.Καραγιάννη.Να ξαναδιαβάζετε τα σχόλια σας πριν τα στείλετε.

 
Ελένη
27 Αυγ 2019 00:23

Στέλιος Καραγιάννης,,ΣΕΕ ΠΕ 83
Από την εμπειρία μας την πρώτη χρονιά λειτουργίας των ΠΕΚΕΣ κύριε Καραγιάννη, δεν είμαστε ευχαριστημένοι στα σχολεία..Δεν τον αποδίδω ατομικά σε κάθε ΣΕΕ, αλλά είναι γεγονός ότι ούτε επιμορφώσεις είχαμε, ούτε υποστήριξη. Ρωτήστε προς όποια κατεύθυνση θέλετε.Το ίδιο θα σας πουν όλοι οι συνάδελφοι. Ο θεσμός των ΣΣ πολεμήθηκε όσο τίποτα- είναι αλήθεια-όμως από τη δική μου πλευρά και ακούγοντας και πολλούς άλλους να το ισχυρίζονται, ήταν πολύ πιο κοντά σε εμάς τους εκπαιδευτικούς. Δε νομίζω επομένως ότι χωράει αμφιβολία για το αν χρειάζεται ο θεσμός των ΣΕΕ. Έχει αποτύχει-κοινή ομολογία. Θέλουμε πίσω τον θεσμό των ΣΣ βελτιωμένο. Η περυσινή χρονιά ''βγήκε'' χάρη στο φιλότιμο των εκπαιδευτικών. Συντονιστή ψάχναμε και Συντονιστή δε βρίσκαμε. Τη μια είχατε ολομέλεια, την άλλη δεν είχατε σαφείς αρμοδιότητες. Ο νόμος 4547/2018 μας πήγε πολύ πίσω. Ας γίνει λοιπόν μια αλλαγή προς το καλύτερο κι ας υπηρετήσουν με δίκαιες επιλογές οι πιο άξιοι από εσας τα στελέχη. Θέλουμε δομές δίπλα μας και όχι μακριά μας. Καλή συνέχεια στο έργο σας λοιπόν...

 
Στέλιος Καραγιάννης,,ΣΕΕ ΠΕ 83 @Ελένη
26 Αυγ 2019 17:54

Με ΣΕΕ,συναδέλφισα σαν να μη τρέχει τίποτα.Οι εκπαιδευτικοί θα δουλεύουν στα σχολεία κι εμείς θα κλαψουρίζουμε για το τί θα γίνει με την ατομική μας περιπτωσούλα?Οι ΣΕΕ θα ξεκινήσουν τη δουλειά τους με το κύρος των ψυχωμένων ανθρώπων που "δουλεύουν για το κοινό καλό"(Ζακ Ρουσώ) ως τη μέρα της κατάργησής τους...Έτσι δούλευαν και οι ψυχωμένοι Σχολικοί Σύμβουλοι...ως την τελευταία στιγμή και ήρθε ο 4547!!Ευελπιστώ ότι, τουλάχιστον για τους Σχολικούς Συμβούλους, έρχεται δίκαιος νέος νόμος.Τα παθήματα με τον 4547,(τη μειωμένη διδακτική υπηρεσία ,αυτό το κόλπο ντε φάβα!και τη συμπίεση των μοριοδοτούμενων τίτλων,τον αιφνιδιασμό με τις ξένες γλώσσες,τα άθλια χτυπήματα κάτω απ'τη ζώνη σε κάποιους στη συνέντευξη,κλπ. τέλος...τέλος..Λέω τέλος και κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη και βγαίνει χαχανίζοντας ο Charles Baudelaire,ο καταραμένος Γάλλος ποιητής και μου λέει:λέγε τέτοια κακομοίρη μου,λέγε τέτοια και θα δεις..τουλάχιστον με βάση τα δικαιώματα του ανθρώπου του 1789, έχεις δικαίωμα ακόμα να καθρεφτίζεσαι!Αλλά κύταξε γύρω σου να δεις υπάρχουν κάποιοι παλιοί σου φίλοι που ετοιμάζουν τις νέες γκιλοτίνες!Τις τροχίζουν!Καθρεφτίσου λίγο ακόμα.." ).Κάποιοι,ελάχιστοι,συναδέλφισα παλεύουμε εκτιθέμενοι, έστω και μέσω των σχολείων μας στο ESOS,ώστε να μην επαναληφούν αυτά τα παιδαριώδη λάθη.Κάποιοι άλλοι εύχονται την κατάργησή μας και την αποδόμησή μας στις επόμενες κρίσεις για να κλείσει οριστικά το στόμα μας...Δε θέλουν αιρετικές φωνές..Δεν βλέπετε τη σιγή που επικρατεί γύρω από το θέμα του παγώματος των κρίσεων των ΔΔΕ και ΔΠΕ, που οι φάκελοι της υποψηφιότητάς τους είναι χωμένοι σε μια αποθήκη του Υπουργείου και θα ανσυρθούν, μήνες μετά από σήμερα, για να δοθούν πίσω, να ξαναγεμίσουν με το υπόλοιπο της αγανάκτησης και της θλίψης των υποψηφίων και να ξαναυποβληθούν?Που ξαναακούστηκε αυτό?Ήδη έφτιαξα μια συναισθησία:"Δε βλέπετε τη σιγή που επικρατεί..!"Γράφω εγώ,ο ΣΕΕ,σαν να είμαι διαμαρτυρόμενος υποψήφιος ΔΔΕ !Νέα πρόταση για αυγουστάτικη ανάγνωση:Ετιέν ντε λα Μποεσί,Περί Εθελοδουλείας ή πως σιωπάς ελλοχεύοντας στη γωνία και περιμένοντας να επανεκλεγείς και να παραμείνεις στη θεσούλα σου έως την αιωνιότητα..!Αφιερωμένο εξαιρετικά στις "αριστερές εργατικές συντροφικές μέλισσες", που στην κρυφή "αριστερή κυψέλη τους",δούλεψαν ακατάπαυστα για τέσσερα συναπτά έτη, για να φτιάξουν τον πιο μελιστάλαχτο νόμο της εκαίδευσής μας,τον 4547 με τους ένθετους εσωτερικούς κόφτες δοντιών!Αν και "θνησιγενής ον αλλά εξακολουθών ζων" αιωνία του η μνήμη λέω από τωρα!

 
Ελένη
26 Αυγ 2019 15:18

Συνάδελφοι, τελικά πώς ξεκινάμε; Με ΣΕΕ ή ό,τι προκύψει; Με τι κύρος θα ξεκινήσουν οι ΣΕΕ, αφού έρχεται κατάργηση;

 
Στέλ.Καραγιάννης,ΣΕΕ ΠΕ 83@ @κ.Καραγιάννη 14:05
26 Αυγ 2019 10:14

Αγαπητέ τη συγνώμη μου.Γίνονται και λαθη κατά την πρόχειρη ανάγνωση κάποιων γραφομένων.Το ήθος σας είναι αδιαμφισβήτητο.Να λυπάστε αυτούς που σιωπούν ενώ τους έχουν "στην τσίτα".Γιατί θα μπορούσαν να συνυπογράψουν μια κοινή διαμαρτυρία για την καθυστέρηση και το πάγωμα και να τη στείλουν στη Βουλή...Μάλιστα έχουν και συνδικαλιστική Ένωση Διευθυντών Εκπαίδευσης.Αν είναι ακόμα πρόεδρος τους ο Πάρις Ο Βεντύρης απορώ, γιατί είναι δυναμικός, και γιατί δεν έχουν κινηθεί να ρωτήσουν τί θα γίνει...Σου εύχομαι κάθε επιτυχία στις προσεχείς κρίσεις.Για τις ματσακανιές στη συνέντευξη,που είχαν ανατρέψει μοριοδοτήσεις και πρωτιές,όπως γράφετε, ανθρώπων που είχαν ακόμα και την καθολική αποδοχή των συναδέλφων διευθυντών των σχολείων,ως αριστερός συμφωνώ και λέω:mani ,thekel,fares,τρεις φορές εβραική καταδίκη..Πολλαπλασίασε όλα αυτά επί 10.000 και σκέψου ότι Ανανεωτική Αριστερά έπεσε όχι γιατί την έριξε η κρίση αλλά γιατί δεν μπόρεσε να ξεφύγει από τον πειρασμό της ευννοιοκρατίας..εδώ την φοβηθήκαμε ακόμα κι εμείς..οι παροικούντες την αριστερή μεριά του τοίχους της Ιερουσαλήμ..

 
@κ.Καραγιάννη 14:05
25 Αυγ 2019 20:23

Σχολιάσετε το σχόλιο μου της 23ης Αυγούστου κατακρίνοντας την φράση "είμαστε πολλοί".Και από που συμπεραίνετε ότι ανήκουμε στην ΝΔ και περιμένουμε να ωφεληθούμε;Όσους ξέρω που δεν υπέβαλλαν τα δικαιολογητικά τους δεν ανήκουν πουθενά.Αδιαφορούν πλήρως.Αντίθετα συνδικαλιστές της ΝΔ και νεοδημοκράτες υπέβαλλαν τα δικαιολογητικά τους .Όπως έγραψα και στο σχόλιο μου τις επιλογές ΔΕ του 2016 τις φοβήθηκα γιατί έγιναν ,όπως γράψατε και εσείς,σημεία και τέρατα όπως πχ να βγαίνουν υποψήφιοι πρώτοι στις εκλογές και στα μόρια και στην συνέντευξη να γίνονται οι τρίτοι που δεν πήραν ούτε 20%.Για αυτό δεν υπέβαλλα τα δικαιολογητικά μου σαν υποψήφιος φοβούμενος ότι θα ξαναγίνονταν και είμαι σίγουρος για αυτό.Δεν ανήκω στην ΝΔ αλλά στον εαυτό μου και στην πατρίδα.Πιστεύω όμως ότι αυτοί και λόγω φόβου δεν θα κάνουν αυτά που έκαναν οι άλλοι το 2016.Το ελπίζω και έχω ελπίδες .

 
ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΣΣ ΑΠΟ ΣΣ
25 Αυγ 2019 19:52

Τώρα το καλοκαίρι βαριέμαι να διαβάσω, αλλά διαβάζοντας τα γραφόμενα του Σ. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ αναπωλώ το έργο "ο ξένος" του Αλμπέρ Καμύ.

Όμως, επιμένω Χαλίλ Γκιμπράν (Το επτά είναι συμβολικό των Θιβετιανών).
Επτά φορές περιφρόνησα την ψυχή μου…
Την πρώτη φορά όταν την είδα να δειλιάζει μπροστά στη λαχτάρα της να φτάσει στα ύψη…
Τη δεύτερη φορά όταν την είδα να κουτσαίνει μπροστά στους ανάπηρους…
Την τρίτη φορά όταν της δόθηκε να διαλέξει ανάμεσα στο δύσκολο και το εύκολο…Και εκείνη διάλεξε το εύκολο…
Την τέταρτη φορά όταν έκανε κάποιο κακό…Και παρηγορήθηκε με το ότι και οι άλλοι κάνουν κακό…
Την πέμπτη φορά όταν ανέχτηκε από αδυναμία και δικαιολόγησε την ανοχή της σαν δύναμη…
Την έκτη φορά όταν περιφρόνησε την ασχήμια κάποιου προσώπου…Και δεν ήξερε ότι αυτό το πρόσωπο ήταν μια από τις δικές της μάσκες…
Και την έβδομη φορά όταν τραγούδησε τραγούδι επαίνου και το θεώρησε αρετή…

 
ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ
25 Αυγ 2019 19:49

Συμφωνώ απόλυτα με την ΦΕΒΡΩΝΙΑ . Η ''πλήρης λειτουργία των ΠΕΚΕΣ'' ουδέποτε πραγματοποιήθηκε μέχρι τώρα που μιλάμε, (εκκρεμούν τοποθετήσεις Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου κλάδων ΠΕ 03, ΠΕ 80 και ΠΕ 83 για την κάλυψη των κενών θέσεων στο 1ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου) άρα τίθεται ζήτημα νομιμότητας. Γιατί δεν δόθηκε παράταση στον προηγούμενο θεσμό (τέως ΣΣ), εφόσον οι νέες δομές δεν ήταν έτοιμες;; Αυτό δεν αποτελεί νομική παρατυπία; Οι τέως ΣΣ καταργήθηκαν, χωρίς να εφαρμοστεί αυτή η διάταξη....

 
Δρ.Στέλιος Καραγιάννης,ΣΕΕ ΠΕ 83@Νίκος
25 Αυγ 2019 14:05

Ποιός δεν θα συμφωνήσει με τα γραφόμενα του αγαπητού Νίκου...Τα ΠΕΚΕΣ θα ήταν καλύτερο να αξιολογηθούν μετά το τέλος της τρέχουσας σχολικής χρονιάς.Δεν έχουμε πλήρη εικόνα της απόδοσής τους με έξι μήνες δουλειά...Γιατί "προς δόξαν της συλλογικότητας!" χάθηκαν τέσσερις μήνες με τα μπλοκαρίσματα των ατομικών δράσεων των ΣΕΕ από τo άγχος των νεοφώτιστων για το πως θα λειτουργούσε η συλλογικότητα!.Έπρεπε λέει "να δοθεί σήμα από το Υπουργείο,για μερικούς"..,για το πότε θα ξεκινούσαμε...!Ένοιωθα,Νίκο, για τέσσερις μήνες παντελώς άχρηστος..Όταν φτιάχνεις ένα νέο θεσμό και του προσθέτεις συνεχώς αχίλλειες πτέρνες είναι φυσικό να καταλήξει τρωτός!Απορίας άξιον:κανένας ΣΕΕ, ένα χρόνο τώρα, δεν βγαίνει επωνύμως να υποστηρίξει τον θεσμό για τον οποίο εκλεχτηκε να υπηρετήσει.Άρα?"η μέθοδος του άρα"(Οδυσσέας Ελύτης,Εν λευκώ): Ή ο θεσμός είναι προβληματικός και περιμένουμε να καταργηθεί,που θα καταργηθεί,ή οι ΣΕΕ σιωπούν γιατί, όπως ξαναέγραψα,και αυτοί, όπως οι υποψήφιοι ΔΔΕ και ΔΠΕ, φοβούνται την μήνιν του συστήματος!Χαίρε Νίκο "ας εκλεγούν,λες,επαναλαμβάνοντας τα όσα είπα πιο πάνω, με το νέο νόμο οι καλύτεροι".Βλέπεις ότι κανένας δεν υπερασπίζεται τον θεσμό των ΣΕΕ,έστω τα θετικά του? Βλέπεις?Ωρες ώρες,Νίκο, αισθάνομαι ότι ζω σε μια χώρα ριψάσπιδων που περιμένουν στα σκοτεινά σιωπηλοί για να έρθει το πλήρωμα του χρόνου και να εκλεγούν πάλι!!Περιμένω μια σοβαρή συγκριτική μελέτη για τα συν και τα πλην του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων και του θεσμού των ΣΕΕ, πριν την αποδόμηση του δεύτερου και την επαναφορά με νέο καθηκοντολόγιο του πρώτου...Το ΙΕΠ καιρό τώρα σιωπά επ' αυτού, και μόνο η έκθεση της ΑΔΙΠΔΕ,που δημοσιεύτηκε μετά την κατάργηση του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων(τυχαίο αυτό?) ήρθε να επιβεβαιώσει το τεράστιο λάθος της κατάργησής , προς δόξαν της "ανανέωσης του σώματος των στελεχών!",Ποιά ανανέωση αφού το 70% που επιλεγήκαμε είμασταν πριν σχολικοί σύμβουλοι!,"Προς δόξαν της συλλογικότητας" λοιπόν που για να επιτευχθεί νυχτώσαμε και πήγαν όλα στα χαμένα! Πραγματικά λυπάται κανείς όταν βγαίνει επωνύμως και καταγγέλει τα τερτίπια της ευννοιοκρατίας απ'όπου και αυτή να προέρχεται,αυτής της μόνιμης αρώστειας που μας ταλανίζει,και βλέπει ότι βοά εν ερήμω ..Η μόνη ελπίδα μας είναι η θεσμοθέτηση μιας εξέτασης τύπου ΑΣΕΠ,πριν την τελική συνέντευξη και η γενναία μοριοδότησή της,που θα ανασχέσει κάπως τη γενική εισβολή των "ημετέρων"..Ένας μου το έγραψε ήδη πιο πάνω.Εμμέσως πλην σαφώς,είπε:δεν υπέβαλλα, παρά τα διδακτορικά μου και τα πτυχία μου,γιατί δεν ήμουν κυβερνητικός!Αλλά τώρα θα υποβάλλω, "τώρα επειδή έφυγαν αυτοί θέλω να δοκιμάσω.Και επειδή είμαστε πολλοί σας βεβαιώ ότι επιλογές δεν θα γίνουν βάση των δικαιολογητικών και μοριοδοτήσεων του 4547.Η ΝΔ δεν είναι συνέχεια των ΣΥΡΙΖΑ -Γαβρόγλου"."Είμαστε πολλοί!"Ακόμα δεν εκλέχτηκε ο άνθρωπος και φωνάζει για το δίκιο των πολλών,των δικών του δηλαδή! Νίκο, για να τροχίσεις τα αγγλικά σου,γιατί θα το χρειαστείς το Lower όπως γράφεις,εκτός και αν το έχεις..προτείνω:The decline of the German Mandarins,Chicago:University of Chicago Press,ή την επιστημονική πραγματεία γαι το πως γίνεται κανείς, όντας τεχνοκράτης ή μανδαρίνος, θύμα,δούλος του συστήματος που καλείται να υπηρετήσει..10.000 μηχανικοί,πανεπιστημιακοί και διανούμενοι,ανάμεσα σ'αυτούς και ο διάσημος υπαρξιστής φιλόσοφος Martin Heidegger,"για να μη χάσουν τη θέση ευθύνης τους" προσχώρησαν στο Ναζισμό από το 1932 έως το 1936...!D. Guillesby απο το πανεπιστήμιο του Σικάγου έφα..."Τί ωφελήσει, λοιπόν,άνθρωπον αν την ψυχή του απωλέσει".Στο διάβολο λοιπόν κάθε πολιτική ηθική αρκεί να εκλεγούμε πάλι και να παραμείνουμε για πάντα στις θέσεις μας.Έ,όχι,όχι,όχι..Υπάρχουν και οι απλοί εκπαιδευτικοί που μας διαβάζουν και γελάνε..

 
Νίκος
24 Αυγ 2019 18:12

Αντί η συζήτηση να στρέφεται γύρω από την αποτίμηση των δομών, δηλαδή την (κατά τα φαινόμενα) αναποτελεσματικότητα των ΠΕΚΕΣ και την (θετική/αρνητική) κριτική για την 30ετή πορεία του θεσμού των ΣΣ, καταλήγει να αφορά σχεδόν αποκλειστικά την "επαναφορά", η οποία όμως για τους πρώην ΣΣ δεν αναφέρεται στην επαναφορά του θεσμού, αλλά στην επαναφορά των ιδίων στις θέσεις τις οποίες (μετά από σειρά παρατάσεων) κατείχαν. Ο καβγάς για το πάπλωμα, δηλαδή.
Ας περιμένουμε να βγει νέο καθηκοντολόγιο, να δούμε το περίγραμμα των νέων θέσεων και των νέων δομών και ας κριθούν οι "καλύτεροι"*. Έλεος πια με όλους αυτούς που έχουν φτάσει να θεωρούν τις θέσεις τους ως κληρονομικό δικαίωμα!
* Και φυσικά στο "καλύτερο" και στο "πιο προσοντούχο" κομμάτι της εκπαίδευσης δεν μπορεί να λείπει ένα Lower, γιατί αλλιώς στο θεό τους, πώς μπόρεσαν να κάνουν μεταπτυχιακό/διδακτορικό και να υλοποιήσουν μια έρευνα της προκοπής χωρίς τη γνώση ξένης βιβλιογραφίας;

 
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΝΣΤΑΣΗ
24 Αυγ 2019 16:51

Συνάδελφοί, ποια είναι η γνώμη σας για το παρακατω θέμα:
Πρεπει εκπαιδευτικός που έχει κανει ένσταση κατα προσωρινών πινάκων (ΣΣΕ Εξωτερικου) έχοντας λαβει αριθμο πρωτοκόλλου κ ενω έχει παρέλθει το χρονικό διαστημα των 50 ημερών που οφείλει η υπηρεσία να του απαντήσει, να προσφύγει στο Υπουργείο
Διοικητικής Μεταρρύθμισης, στον Συνήγορο του Πολίτη και στον Γενικό
Επιθεωρητή δημόσιας διοίκησης ;;;;;;

 
Ανδρέας
24 Αυγ 2019 16:31

@Εκπαιδευτικός
Να δοθεί παράταση μέχρι τις νέες επιλογές, καθώς η πλήρης λειτουργία των δομών δεν έχει υλοποιηθεί ως τώρα. Το εδάφιο αυτό έλεγε ότι παρατείνεται η θητεία των ΣΣ, μέχρις ότου τα ΠΕΚΕΣ λειτουργήσουν ολοκληρωμένα. Πότε λειτούργησαν ολοκληρωμένα τα ΠΕΚΕΣ;;;; Έγινε ή όχι παράκαμψη αυτού του εδαφίου;;;

 
ΦΕΒΡΩΝΙΑ
24 Αυγ 2019 16:29

@ Μιχάλης Κ.
Η ''πλήρης λειτουργία των ΠΕΚΕΣ'' ουδέποτε πραγματοποιήθηκε, άρα τίθεται ζήτημα νομιμότητας. Γιατί δεν δόθηκε παράταση στον προηγούμενο θεσμό (τέως ΣΣ), εφόσον οι νέες δομές δεν ήταν έτοιμες;; Αυτό δεν αποτελεί νομική παρατυπία; Οι τέως ΣΣ καταργήθηκαν, χωρίς να εφαρμοστεί αυτή η διάταξη.... Τι είναι αυτό που δεν κατάλαβες;
@ Εκπαιδευτικός
Οι πρώην ΣΣ ανέλαβαν υπηρεσία τον Γενάρη του 2012 και «παύθηκαν» στις 5/10/2018 άρα 6 χρόνια και 9 μήνες μαζί με την παράταση , μην τρελαθούμε κιόλας.

 
Εκπαιδευτικός
24 Αυγ 2019 13:06

@Ανδρέας 11:45
Σας υπενθυμίζω ότι οι ΣΣ είχαν 4ετή παράταση+4ετή θητεία,δηλ 8 χρόνια στην ίδια θέση με μια επιλογή το 2011.Και γράφετε ότι έπρεπε να δοθεί και ...άλλη παράταση.Δηλαδή να γίνονταν ισόβιοι που με τα 8 χρόνια άγγιξαν την ισοβιότητα.

 
Μιχάλης Κ.
24 Αυγ 2019 11:50

@ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΣΣ
Την επαναφορά των ΣΣ την εύχεστε ή έχετε πληροφορηθεί κάτι επίσημα για αυτήν; Το συνετό θα ήταν να μη διαδίδουμε φήμες και αοριστίες...

 
Ανδρέας
24 Αυγ 2019 11:45

@ΝΟΜΙΚΟΣ
---Με βάση όσα λέτε, εάν καταργηθούν οι δομές, οι ΣΕΕ μπορούν να υπηρετούν μέχρι την αντικατάστασή τους από τους νέους ΣΣ. Πώς γίνεται όμως αυτό, εφόσον μια δομή παύει να υπάρχει; Γίνεται να υπηρετείς σε μια θέση που έχει καταργηθεί (ΣΕΕ);

---Λέτε ότι οι τέως ΣΣ ως πρόσωπα δε γίνεται να επιστρέψουν, γιατί δεν υπάρχει νομική κάλυψη. Ο σχολιαστής ''ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΣΣ'' όμως (σχόλιο παραπάνω) θέτει μια παράμετρο που μάλλον δεν την υπολογίσατε. Η ''πλήρης λειτουργία των ΠΕΚΕΣ'' ουδέποτε πραγματοποιήθηκε, άρα τίθεται ζήτημα νομιμότητας. Γιατί δεν δόθηκε παράταση στον προηγούμενο θεσμό (τέως ΣΣ), εφόσον οι νέες δομές δεν ήταν έτοιμες;; Αυτό δεν αποτελεί νομική παρατυπία; Οι τέως ΣΣ καταργήθηκαν, χωρίς να εφαρμοστεί αυτή η διάταξη...

Τι προβλέπεται λοιπόν νομικά με βάση αυτά τα δεδομένα;

 
Στέλ.Καραγιάννης,ΣΕΕ ΠΕ 83@Κυρ.Καραγιάννη για Δ/ντές Εκ/σης
24 Αυγ 2019 11:21

Αγαπητέ συνάδελφε.Προφανώς δεν καταλάβατε. Δεν είμαι απολογητής κανενός.Ο 4547 είπα, θα πέσει σύντομα, κυρίως ως νόμος του ΣΥΡΙΖΑ και δευτερευόντως για τις αδυναμίες του,τις αδικίες που δημιούργησε (κυρίως στους σχολικούς συμβούλους κλπ).Δεν ζήτησα, και δεν είπα, να γίνουν οι επιλογές με τον 4547 που δεν θα γίνουν.Μάλλον δε διαβάζετε σωστά..Είπα ότι δεν είναι σωστό, μεσούντος του καλοκαιριού να μην ενημερώνεις χιλιάδες υποψηφίους για το τί μέλλει γενέσθαι με τις υποψηφιότητές τους, υποστηρίζοντας ότι έχει δίκιο ο διαμαρτυρόμενος αιρετός μας.Κανονικά αν ειχαν διαβάσει σωστά το νόμο οι υποψήφιοι και αν δε φοβούνταν την μήνιν του συστήματος.., θα είχαν προβεί οι ίδιοι σε διαμαρτυρίες γι'αυτή την παράλογη καθυστέρηση που μοιάζει με ταπείνωση και εμπαιγμό.Απογοητευμένοι είναι και "βγάζει τα κάστανα απ' τη φωτιά' ο αιρετός, που έχει δίκιο ως προς το θέμα της λειτουργίας και της σοβαρότητας του θεσμού του συμβουλίου επιλογής...Ωστόσο τα πράγματα δεν είναι ήρεμα,ποτέ δεν ήταν και το ξέρετε, γιατί υπάρχουν μνήμες νωπές από τις προηγούμενες κρίσεις των ΔΔΕ και ΔΠΕ και σωρεία διαμαρτυριών που εκκρεμούν ακόμη ..Θα συμφωνήσετε ίσως, ότι αυτή είναι η Ελλάδα "που παιδεύει τα ελληνόπουλα και ανεμίζει τους πάσης φύσεως κομματικούς γρεκύλους που φτιάχνουν τη δουλειά και μετά αποχωρούν"(ΝίκοςΚαρούζος).Όχι εγώ. Ο ποιητής Νίκος Καρούζος έφα...Στο δια ταύτα τώρα.Λογικά και όπως δείχνουν τα πράγματα θα δοθεί παράταση στους ΔΔΕ και ΔΠΕ τις προσεχείς ημέρες,οι κρίσεις δεν θα γίνουν με τον 4547, και να το επιχείρημα που κάθε νοήμων καταλαβαίνει ότι αιωρείται:Νομίζω ότι αρκετοί υποψήφιοι που δεν θα είχαν και πολλές πιθανότητες να εκλεγούν-όπως εσείς("δε με παίζει το σύστημα!") με το προηγούμενο καθεστώς,μάλλον δεν υπέβαλλαν (όπως εσείς), συνεπώς βλέπω νέα υποβολή,με νέο νόμο μέτα τον Νοέμβρη και κρίσεις την Άνοιξη.Άρα ταλαιπωρία των ήδη υποψηφίων για την οποία μίλησα,που μπορεί να μειωθούν αισθητά με τη νέα υποβολή!Αυτή η υπόθεση έχει μια λογική.Αν δούμε εξετάσεις τύπου ΑΣΕΠ, με 100 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, θα χειροκροτήσουμε,γιατί το γνωστό τελικό παιχνίδι του "ημέτερου" συμβουλίου επιλογής θα παιχτεί με υποψηφίους που τουλάχιστον είχαν στρωθεί στο διάβασμα και είχαν περάσει το τεστ "Ηγεσία και Διοίκηση" άρα γνώστες του μελλοντικού λειτουργήματός τους...Το τί γίνεται στις συνεντεύξεις,στο τέλος το ξέρετε...Μια καραμπινάτη αδικία μόνο αρκεί για να τινάξει στον αέρα τη διαδικασία των κρίσεων..Ας το αφήσουμε όμως αυτό...Ισως ο νέος νόμος να μη φέρνει στα ίσια όλους τους υποψηφίους..ίσως..Είμαι ενάντια στον 4547 γιατί, με τη χαρτούρα των πηχιαίων τίτλων που είχαμε κάποιοι και την περιστολή της μοριοδότησής τους, μας έφερε μια ανάσα από τους αντιπάλους μας που είχαν λιγότερα προσόντα(ένα μάστερ κλπ).Άσε με την περιστολή της διδακτικής και τους κόφτες ...Και ξέρεις ότι "η θλίψη μου του προαστείου" που λέει κι ο ποιητής,δεν έχει να κάνει με το ατομικό,ιδιοτελές μου συμφέρον,αλλά με το γεγονός ότι αυτά τα τερτίπια τα μεθόδευσαν γνωστοί μου συνάδελφοι,"σύντροφοι" μου που έχουν πάνω από 40 χρόνια στην Αριστερά όπως κι εγώ.Οι "ιδεολόγοι" αυτοί με τη φριχτή,φτωχή λογική τους για "ανέωση" του σώματος των στελεχών "με δικούς μας" ανήκουν παντού,υπάρχουν παντού.."Ντύνεται μοίρα η εξουσία και σου σφυράει Ad Libitum"(Ελύτης). .!"Δικοί μας" αγαπητέ συνάδελφε είναι οι καλύτεροι για το λειτούργημα των στελεχών,δεξιοί ή αριστεροί αδιάφορο,αυτοί που μπορούν να φέρουν σε πέρας το έργο, με όρους ολικής ποιότητας και με τη μέγιστη αποτελεσματικότητα,και καθήκον ενός εντίμου και δικαίως κρίνοντος συμβουλίου επιλογής,είνα να εκλέξει αυτούς,αυτούς να αναδείξει και μόνον αυτούς..Όλα αυτά βέβαια προυποθέτουν μιαν άλλη πολιτική ηθική που δυστυχώς απουσιάζει από το σύστημά μας,όπως έδειξαν τα πράγματα, και από την ανανεωτική αριστερά επίσης...Επίσης όλα αυτά τα νόμιμα και δίκαια, εισάγουν μια χρονική καθυστέρηση, αλλά αυξάνουν την νομιμότητα αυτών των πολύπαθων κρίσεων, που ανοήτως οι εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες και οι παρακαθήμενοί τους, που "μοιράζουν τα χαρτιά" στην τελική συνέντευξη, τις κάνουν να φαίνονται λίαν προβληματικές και αμφισβητήσιμες αναφορικά προς την άλλη πολύπαθη έννοια,αυτήν της δικαιοκρισίας...

 
ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΣΣ
24 Αυγ 2019 00:57

Η Υπουργός μπορεί να αποκαταστήσει την αδικία κατά των πρώην ΣΣ βασιζόμενη πέρα από την κατάργηση όλου του νόμου 4547/2018 και στο ΦΕΚ 3813 τ. Β΄/04-09-2018 δημοσιεύθηκε η αριθμ. Φ.351.1/ 22 / 141872 /E3/03-09-2018 Υπουργική Απόφαση: «Παράταση προθεσμίας», και ανέφερε ότι «Το γεγονός ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής και τοποθέτησης ή απόσπασης των Οργανωτικών Συντονιστών των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.), των Προϊσταμένων των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής
Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) ή των Υπευθύνων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, αποφασίζουμε:
Παρατείνεται για έξι (6) μήνες από την 1-9-2018 η προθεσμία του πρώτου εδαφίου της παρ. 10 του άρθρου 20 του ν. 4547/2018 για την παύση λειτουργίας των υπηρεσιών και των οργανικών μονάδων που καταργούνται με την παρ. 2 του άρθρου 17 του ίδιου νόμου, καθώς και για την έναρξη της πλήρους λειτουργίας των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. και των Κ.Ε.Σ.Υ.»
Αυτή την στιγμή εκκρεμούν τοποθετήσεις Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου κλάδων ΠΕ 03, ΠΕ 80 και ΠΕ 83 για την κάλυψη των κενών θέσεων στο 1ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου. Δεν ξέρω αν σας λέει κάτι αυτό; Που είναι η έναρξη πλήρους λειτουργίας των ΠΕ.Κ.Ε.Σ;

 
@Κυρ.Καραγιάννη για Διευθυντές Εκπαίδευσης.
23 Αυγ 2019 22:16

Κατακρίνετε έντονα τον 4547 για την μοριοδότηση,την συμπίεση τίτλων κλπ αλλά ζητάτε οι επιλογές των ΔΕ να γίνουν με τον νόμο που επικρίνετε .Είναι επιεικώς οξύμωρο.Προσωπικά ήμουν υποψήφιος στις επιλογές ΔΕ το 2016 και δεινοπάθησα.Ξέρετε πως έγιναν ή ανατρέξτε στο εσος για τις σωρείας καταγγελιών.Ήξερα ότι όσο κυβερνούσε ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είχα ελπίδα.Τα δικαιολογητικά κατατέθηκαν επί ΣΥΡΙΖΑ και δεν τα κατέθεσα γιατί ήξερα την μοίρα μου.Έχω διδακτορικό,μεταπτυχιακό ,άλλα πτυχία ΑΕΙ κλπ.Τώρα επειδή έφυγαν αυτοί θέλω να δοκιμάσω.Και επειδή είμαστε πολλοί σας βεβαιώ ότι επιλογές δεν θα γίνουν βάση των δικαιολογητικών και μοριοδοτήσεων του 4547.Η ΝΔ δεν είναι συνέχεια των ΣΥΡΙΖΑ -Γαβρόγλου.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ