Ν. Κεραμέως: Κάτω από τη βάση 5 στους 20 επιτυχόντες από ΓΕΛ και 4 στους 10 από ΕΠΑΛ

Πρόθεση της κυβέρνησης είναι να θεσπίσει μια ελάχιστη βάση εισαγωγής

27/08/2019

Ενημερώθηκε: 27/08/2019, 09:58

Άκουσε το άρθρο

Με βαθμό κάτω του 10 , δηλαδή  κάτω από τη βάση μπαίνει  περίπου στο 25%  των επιτυχόντων , προερχόμενοι από τα Γενικά Λύκεια και   πάνω από 40% από τα ΕΠΑΛ. δήλωσε σήμερα λίγο πριν την ανακοίνωση των βάσεων, η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως, σε συνέντευξη στον ΣΚΑΙ.

 «Πρόθεση της κυβέρνησης είναι να θεσπίσει μια ελάχιστη βάση εισαγωγής», επανέλαβε  η υπουργός Παιδείας.  

Η κ. υπουργός  σημείωσε ότι  το 23% των υποψηφίων εισάγεται στην πρώτη προτίμηση  ενώ οι γυναίκες έχουν πάλι την πρωτιά με ποσοστό 53% σε αντίθεση με το 46% των ανδρών.

Η Ν. Κεραμέως ανακοίνωσε πως:

  • Οι βάσεις κινούνται γενικά σε καθοδική βάση με εξαίρεση κάποιες σχολές κυρίως οικονομικές σε μεγάλες περιφέρειες.
  • Οι βάσεις στις σχολές που προστέθηκαν-130 νέα τμήματα- κινούνται λίγο πολύ στα ίδια επίπεδα.
  • Η  πτώση στις νομικές σχολές κυμαίνεται στα 100 με 200 μόρια, στις ιατρικές σχολές στα 200 με 300 μόρια, οι πολυτεχνικές σχολές στα 300 με 800 μόρια, οι παιδαγωγικές στα 600 μόρια, οι μαθηματικές στα 500 με 1.000 μόρια.
  • Άνοδο σημειώνουν οι σχολές πληροφορικής περίπου στα 400 μόρια, καθώς και οι οικονομικές και αστυνομικές σχολές.

Η υπουργός Παιδείας διευκρίνισε  ότι για τα παιδιά που μπαίνουν τώρα στην Γ Λυκείου δεν θα αλλάξει το σύστημα εισαγωγής στους βασικούς του άξονες αλλά η κυβέρνηση θα εξετάσει το θέμα για τους μαθητές της Β Λυκείου.

Σχόλια (13)

Κοσμάς
|

Πάρε πάρε κόσμε. Στα δύο πτυχία δώρο ένα μεταπτυχιακό.

Εκπαιδευτικός ΕΠΑΛ
|

Η δυνατότητα εισαγωγής μαθητών ΕΠΑΛ σε Πανεπιστήμια κρίθηκε, αρχικά, ως θετικό μέτρο που οδηγεί στην αναβάθμιση των ΕΠΑΛ. Θα είχε, όμως, ενδιαφέρον να ερευνηθεί πόσοι επιτυχόντες σε Πανεπιστήμια απόφοιτοι των ΕΠΑΛ εγκατέλειψαν τις σπουδές τους κατά το πρώτο ή το δεύτερο έτος. Καθώς επίσης και να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην εφαρμογή του επαγγελματικού προσανατολισμού, εκτός από την επιβεβλημένη επανασχεδίαση της τεχνικής εκπαίδευσης, ώστε να επιτελεί τον ρόλο που της αρμόζει στην επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων της.

Βάλια Κ.
|

Το εκπαιδευτικό σύστημα προετοιμασίας και εισαγωγής στα ΑΕΙ της Ελλάδας είναι ήδη από τα πιο απαιτητικά-τιμωρητικά. Αν κ. υπουργέ αφήνατε τα πράσινα τμήματα εισαγωγής, τότε δεν θα βλέπαμε βαθμούς κάτω από τη βάση. Τώρα με βάση το 10 και άλλες υψηλότερες εσωτερικές βάσεις ανά τμήμα/σχολή/ίδρυμα ? που θέλετε να θεσπίσετε μεγάλο ποσοστό των μαθητών θα βρεθεί να ψάχνει για ιδιωτικά ή να σταματά τις σπουδές του. Πραγματικά αυτό που θέλατε προεκλογικά θα το κάνετε πράξη!

Ένας απλός μαθητής
|

Ξέρει κάποιος αν θα ισχύσουν τα τεπ;

εγω
|

Μαθηματικό Σάμου -> 7500
Εφαρμοσμενα Μαθηματικά Ηρακλείου -> 7400
Στατιστικη Γρεβενα -> 4800
Αγρονομοι ΕΜΠ -> 13000

Εκπαιδευτικό σύστημα της πλάκας. Ο μέτριος επιβραβεύεται και ο άριστος τιμωρείται. Ο μαθητής του 13, στο ΕΜΠ, θα κάνει καταλήψεις, απαιτώντας "νορμαλ ρυθμούς διαβάσματος". Έτσι, οι καθηγητές θα ρίχνουν το επίπεδο, για να μην διαμαρτύρονται οι πολλοί, του 13-14, αδικώντας τους λίγους, του 17-18.

Καληνύχτα, Κεμάλ. Αυτή η χώρα δε θα αλλάξει ποτέ...

Νικος
|

Έχει νόημα η ίδρυση περισσότερων σχολών η η διατήρηση ορισμένων μόνο και μόνο για να διδάσκουν κάποιοι η να λένε οι φοιτητές ότι επέτυχαν σε ΑΕΙ ( με 5) ! Αυτήν την εκπαίδευση θελουμε;

θα μας τρελανετε
|

Πληροφορική λέει στην Κερκυρα με 5000 μόρια. Μαθηματικό τμήμα με βάση 3000 μόρια. Εδώ μιλάμε για κατασπατάληση του Δημόσιου χρήματος. Δεν είναι δυνατόν να πληρώνει το κράτος για να εκπαιδεύει ως Μαθηματικό ή Πληροφορικό (ή ίσως και οτιδήποτε) ΑΕΙ - τονίζω το ΑΕΙ κάποιον που είναι μαθητής του 3 ή του 5 στα 20. Σε ποιά χώρα του κόσμου υπαρχει αυτό; Με ΔΗΜΟΣΙΟ χρήμα; Αλλο πράγμα είναι το δικαίωμα στη δωρεάν παιδεία και άλλο το δικαίωμα να σπουδάσω ότι θέλω. Μπορεί όλοι να θέλουμε να γίνουμε Νομικοί ή Γιατροί ή Αστροναύτες, δεν είναι υποχρεωμένο το κράτος να το χρηματοδοτεί αυτό είτε ξέρουμε γράμματα είτε όχι!

Βαρβάρα
|

Δεν είναι το θέμα οι χαμηλές επιδόσεις των μαθητών, λογικό είναι να υπάρχουν. Το θέμα είναι η πληθώρα των σχολών και των θέσεων εισαγωγής που αναγκαστικά καλύπτονται.

???
|

Η κ. υπουργός σημείωσε ότι το 23% των υποψηφίων εισάγεται στην πρώτη προτίμηση ενώ οι γυναίκες έχουν πάλι την πρωτιά με ποσοστό 53% σε αντίθεση με το 46% των ανδρών.

???? Το υπόλοιπο 1% τι είναι; ;-)

ΜΒ
|

Το ζήτημα είναι σαν κοινωνία να απαντήσουμε στο ερώτημα: Θέλουμε ποιότητα ή ποσότητα φοιτητών;
Αν θέλουμε ποιότητα θα πρέπει να μπει η βάση του 10
Αν θέλουμε ποσότητα τότε τους βάζουμε όλους στα ΑΕΙ και χωρίς να πηγαίνουν στο σχολείο !!!

ΤΙΡΑΝΤΑΚΙΑΣ Ο ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ
|

Είναι γνωστά τα προγράμματα σπουδών, τα βιβλία, η παιδαγωγική κατάρτιση των εκπαιδευτικών καθώς και ο ισοπεδωτισμός-λαϊκσισμός που κυριαρχεί. Οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ μας έλεγαν ότι αναβαθμίστηκαν τα ΕΠΑΛ επειδή οι μαθητές θα εισάγονται στα πανεπιστήμια!! Όπου φτωχός και η μοίρα του. Ας όψονται τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα. Ολόκληρη βιομηχανία έχει στηθεί. φανταστείτε τι αποτελέσματα θα είχαμε χωρίς φροντιστήρια και ιδιαίτερα.

το Υπουργειο εχει πολυ δουλειά μπροστά του
|

Είναι αποκλειστικη ευθύνη του Υπουργειου να βελτιώσει το επίπεδο του Λυκείου ώστε οι μαθητές να μην γράφουν τόσο χάλια!

Καλο είναι η πολιτική ηγεσία να πιάσει δουλειά και να μην περιορίζεται στο ρεπορτάζ!

επιστήμονες μουυ όλοιιι
|

Τότε είναι που δεν θα περνάει κανείς...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ