Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Δεν “εκτοξεύθηκαν” οι βάσεις στα τμήματα master αλλά πήραν το “ασανσέρ” της καθόδου

Δείτε τις βάσεις των 67 τμημάτων που χορηγούν integrated master
Δημοσίευση: 28/08/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δεν “εκτοξεύθηκαν”  οι βάσεις εισαγωγής στα 67  τμήματα που με ισάριθμες του πρώην υπουργού Παιδείας Κ. Γαβρόγλου   απονέμουν , πλέον,    ενιαίο  και αδιάσπαστο  τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master), στην ειδικότητα εκάστου Τμήματος, επιπέδου 7 του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων.

Αντίθετα τα τμήματα αυτά στο σύνολό τους (σ.σ. με εξαίρεση το ΗΜΜΥ του ΕΜΠ + 74 μόρια) πήραν το “ασανσέρ” της καθόδου.

Ειδικότερα οι βάσεις εισαγωγής των τμημάτων αυτών έχουν ως εξής ( σ.σ σε παρένθεση οι περσινές βάσεις)

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ    

  •     ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 13.020 (13.454)

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ    

  •     ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΛΙΚΩΝ 9.693 (11.629)
  •     ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 12.386 (13.501)
  •     ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ 16.620 (17.050)

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ    

  •     ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 5.738 (9.766)
  •     ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ 7.342 (9.384)
  •     ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ 6.160 (9.467)

ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ    

  •     ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ 12.619 (14.352)
  •     ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ 11.810 (14.085)
  •     ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ  14.119 (15.682)
  •     ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ 15.787 (16.631)
  •     ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 11.370 (13.719)
  •     ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 16. 588 (17.085)

ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ   

  •     ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
  •     ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ  6.537  (9.925)
  •     ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ  11.217(12.697)
  •     ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 11.992 (12.913)
  •     AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 11.233 (11.532)
  •     ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ((10.805)
  •     ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ  14.724 (15.504)
  •     ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 7.270 (9.661)

ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ    

  •     ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 16.385 (16860)
  •     ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 18.014 (18.033)
  •     ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ  18.314 (18.240)
  •     ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 19.050 (19.334)
  •     ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ  17.479 (17.595)
  •     ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 13.047 (13.892)
  •     ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΩΝ 14.311 (14.982)
  •     ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 17.643 (17.784)
  •     ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ 15.364

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ    

  •     ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ  15.602 (15.812)
  •     ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 14.082 (14.715)
  •     ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (10.526)
  •     ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ  ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 16.411  (16.742)
  •     ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 13.460  (14.264)
  •     ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΑΕΡΟΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 16.811
  •     ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ   15.918 (16.498)
  •     ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ  4.860 (8.344)

AΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ    

  •     ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 16.952 (18.102)
  •     ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ  14.467 (17.463)
  •     ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 17.169 (17.463)
  •     ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ  9.265 (10.913)
  •     ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (12.472)
  •     ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ  16.474 (17.027)
  •     ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ  17.575 (17.824)
  •     ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ  13.578 (15.095)
  •     ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ   13.635
  •      ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
  • ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ   14.644 (16.162)

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ    

  •     ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 14.736 (15.466)
  •     ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (11.601)
  •     ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
  •     ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ  

  •     ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ  8.080 (10.440)
  •     ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 14.880 (15.715)
  •     ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ  11.986 (13.442)
  •     ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ  6.063 (9.034)
  •     ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ  11.859 (12.773)

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

  •     ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ  16.120  (16.520)
  •     ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ  13.140 (14.086)
  •     ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 14.109   (14.424)
  •     ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ  7.468 (9.914)
  •     ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ  15.664 (16.329)
  •     ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΙΧΘΥΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 8.807 (12.284)
  •     ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΜΝΤΟΣ  11.950 (14.668)

ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

  •     ΤΕΧΝΩΝ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑΣ 10.137 (11.223)

ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ    

  •     ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

Υπαγωγή στο άρθρο 46 του νόμου 4485/2017

Ουσιαστικά τα παραπάνω τμήματα εντάχθηκαν  στο άρθρο 46 του νόμου 4485/2017 για τον ενιαίο  και αδιάσπαστο  τίτλο  σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου και επαγγελματικά προσόντα αποφοίτων Τ.Ε.Ι., που προβλέπει τα εξής:

1. Η επιτυχής ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου σπουδών, που οργανώνεται σε Τμήματα Α.Ε.Ι. και διαρκεί κατ’ ελάχιστον δέκα (10) ακαδημαϊκά εξάμηνα (υποχρεωτικά εξάμηνα για τη λήψη πτυχίου ή διπλώματος σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών), οδηγεί στην απονομή ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master) στην ειδικότητα του Τμήματος, αν στο πρόγραμμα σπουδών:

α) περιλαμβάνονται μαθήματα ώστε να διασφαλίζεται:

αα) η θεμελίωση στις βασικές επιστήμες και τέχνες,

ββ) η ανάπτυξη των μαθημάτων κορμού της ειδικότητας σε όλο το εύρος του σχετικού γνωστικού αντικειμένου,

γγ) η εμβάθυνση και η εμπέδωση σε υψηλό επίπεδο των γνώσεων στο εύρος του γνωστικού αντικειμένου της ειδικότητας,

β) προβλέπεται η εκπόνηση πτυχιακής ή διπλωματικής εργασίας διάρκειας ενός (1) ακαδημαϊκού εξαμήνου κατ’ ελάχιστον.

2. Για την υπαγωγή στην παρούσα διάταξη, η Σύγκλητος του οικείου Α.Ε.Ι., ύστερα από εισήγηση της Συνέλευσης του Τμήματος, απευθύνει αίτημα στον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ο οποίος, ύστερα από γνώμη του Ε.Σ.Ε.Κ.Α.Α.Δ. και της Α.Δ.Ι.Π., και εφόσον πληρούνται τα κριτήρια της παραγράφου 1, εκδίδει σχετική διαπιστωτική απόφαση, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Οι γνώμες του προηγούμενου εδαφίου δίνονται εντός προθεσμίας εξήντα (60) ημερών από την περιέλευση του ερωτήματος από τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Μετά την έκδοση της ανωτέρω απόφασης, ο ενιαίος και αδιάσπαστος τίτλος σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master) λογίζεται ότι έχει ληφθεί από την ημερομηνία απονομής του πτυχίου ή διπλώματος και καταλαμβάνει και τους αποφοιτήσαντες πριν από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου. Ο ενιαίος και αδιάσπαστος τίτλος σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου δεν επιφέρει μισθολογικές μεταβολές.

Ετικέτες: 
master

Σχόλια (11)

 
ABC
28 Αυγ 2019 07:22

Η ανάλυση που κάνετε είναι ασυνάρτητη. Οι βάσεις έπεσαν λόγω δυσκολίας των θεμάτων. Τι σχέση έχει το integrated master. Με την ίδια λογική θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι αν δεν υπήρχε το integrated master θα έπεφταν περισσότερο!

 
μαστερακιας
28 Αυγ 2019 08:00

Καλημέρα.

Υπάρχουν 3 εξηγήσεις, για το θέμα.

Πρώτον, το integrated master είναι δίκοπο μαχαίρι. Παίρνεις "πακέτο" bachelor και master, στο ΙΔΙΟ αντικείμενο σπουδών. Πολλοί δεν ικανοποιούνται με τις προπτυχιακές σπουδές, και έχουν την ευκαιρία να "αλλάξουν ρότα", μέσω ενός μεταπτυχιακού. Αυτό είθισται, κυρίως σε σχολές Φυσικής, Μαθηματικών, Μηχανικής, οι οποίες είναι "γενικόλογες" σχολές, και ο φοιτητής μπορεί, στη συνέχεια, να ειδικευθεί κάπου παραπλήσια, πχ Διοίκηση Τεχνικών Έργων, Data Science, Web Development, Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, κλπ. Επομένως, σπουδάζεις 5 χρόνια (ίσως και 6-7), για να πάρεις integrated master, και θες άλλα 2 χρόνια, για να κάνεις 2ο master, στον τομέα που επιθυμείς. Σύνολο, minimum 7 χρόνια. Οι άντρες έχουμε και στρατό, ο οποίος θα αυξηθεί στους 12 μήνες. Άρα, θα βγεις στην αγορά εργασίας, στα 26, ίσως και αργότερα. Αυτό είναι αρνητικό. Οι φοιτητές θέλουν, να τελειώσουν σχετικά γρήγορα, για να βρουν επαγγελματική αποκατάσταση.

Δεύτερον, οι σχολές των integrated master, απαρτίζονται, κατά μεγάλο ποσοστό, από καθηγητές, οι οποίοι δεν έχουν επαφή με καμία παιδαγωγική διαδικασία. Με την δικαιολογία "είμαστε Πολυτεχνείο, δίνουμε integrated master", το επίπεδο διδασκαλίας φτάνει σε διδακτορικό επίπεδο, πολλές φορές αδικαιολόγητα . Αν συνυπολογίσουμε και μαθητές του 14, με ανεπάρκεια στα Μαθηματικά, που φοιτούν σε πολυτεχνικές σχολές, στις οποίες είναι απαραίτητα τα Μαθηματικά, τότε "χαιρέτα μου τον πλάτανο". Εξάλλου, ανέκαθεν, υπήρχε ένα χάσμα, μεταξύ Γ' Λυκείου και Α' έτους Πανεπιστημίου.

Τρίτον, όσα integrated master και να μοιράσεις, όταν έχεις ανύπαρκτη επαγγελματική αποκατάσταση, δεν θα σε επιλέξει κανείς. Και οι Πολιτικοί Μηχανικοί ΠΑΔΑ, με πενταετείς σπουδές πλέον, έμειναν στα 10.000 μόρια. Η ΣΕΜΦΕ, μάλιστα, μπήκε και στο ΤΕΕ, αλλά είχε την 2η χειρότερη επίδοση, στην ιστορία της, με 15300 μόρια. Για το ΕΜΠ, από το οποίο αποφοίτησα, Πολιτικοί-Τοπογραφοί-Αρχιτέκτονες-Μεταλλειολόγοι-ΣΕΜΦΕ απλά, παράγουν ανέργους. Μηχανολόγοι-Ναυπηγοί είναι, μόνο, για το εξωτερικό. Ούτε ναυπηγεία έχουμε, ούτε αυτοκινητοβιομηχανία. Ηλεκτρολόγοι-Χημικοί, κάπως, διασώζονται, με μέτρια επαγγελματική αποκατάσταση, αλλά όχι σπουδαία πράγματα.

Δυστυχώς, ήδη ακούγονται φωνές, για συγχώνευση Τοπογράφων-Πολιτικών. Από ΣΕΜΦΕ και Χημικούς, θέλουν να αφαιρέσουν την παιδαγωγική επάρκεια. Κάποιοι άλλοι προτείνουν διάσπαση της ΣΕΜΦΕ, και απορρόφηση από Μηχανολόγους-Ηλεκτρολόγους. Το μέλλον των Μηχανικών, προβλέπεται ζοφερό.

 
λογικά αποτελεσματα
28 Αυγ 2019 12:42

λογικό είναι το αποτέλεσμα, γιατί να πάει κανείς στην άλλη άκρη να σπουδάσει, όταν υπάρχουν τμήματα δίπλα στην πόρτα του.

Είναι άλλωστε γνωστές οι ελλείψεις που έχουν τα περιφερειακά, βγαίνουν και τα λένε οι ίδιοι. Πολλοί καθηγητές φεύγουν σε κεντρικά πανεπιστημια και οι υπόλοιποι διδάσκουν σε κτήρια παλαιά και ανεπαρκή.

 
Integrated Βαλκάνια
28 Αυγ 2019 12:44

Το μέλλον των Μηχανικών σε χώρες χωρίς ανεπτυγμένη βιομηχανία είναι δυσοίωνο. «Πουκάμισο αδειανό», με λίγα λόγια.

Το θέμα είναι ότι δεν μπορούν τμήματα των πρώην ΤΕΙ να γίνουν σε έναν χρόνο πανεπιστημιακά τμήματα, χωρίς ανανέωση και ενίσχυση στο διδακτικό και ερευνητικό προσωπικό, χωρίς αλλαγές στους Οδηγούς Σπουδών...

 
@intergrated Βαλκάνια
28 Αυγ 2019 16:59

Μην λέτε ανακρίβειες κύριε. Στα ΤΕΙ και αλλαγή των οδηγών σπουδών έχει γίνει και όλοι οι καθηγητές είναι υποχρεωμένοι να έχουν διδακτορικά + 7ετή επαγγελματική δραστηριότητα από τα οποία τουλάχιστον τα 2 να είναι σε διευθυντική θέση, σε σχέση με τους καθηγητές των ΑΕΙ ( Νόμος 2916/2001 άρθρο 2). 11 τμήματα από τα 67 που χορηγούν integrated master είναι κάτω από την βάση. Να μην μιλήσω για το πόσα τμήματα των ΑΕΙ είναι κάτω από την βάση και έχουν επίσης ΕΔ . Το ΤΕΙ Αθήνας από την εξωτερική αξιολόγηση της ΑΔΙΠ πήρε βαθμολογία worthy of merit- άριστα και επαγγελματικά δικαιώματα δεν έχουν εκδοθεί ακόμα, πλάκα μας κάνετε; Επίσης το ΤΕΙ Πειραιά και το ΤΕΙ Κρήτης έχουν βαθμολογία Positive evaluation. Ο εμφύλιος πόλεμος στην ανώτατη εκπαίδευση πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει και να αρχίσουμε να παράγουμε έργο. Παντού υπάρχουν τμήματα που είναι αξιόλογα, όπως και τμήματα που πρέπει να κλείσουν και στα ΑΕΙ και στα ΤΕΙ. Αρκετή προπαγάνδα δεχτήκαμε για τα ΤΕΙ, μην προσπαθείτε να φορτώσετε τα προβλήματα της τριτοβάθμιας κάθε φορά σε αυτά γιατί κούρασε.

 
ΑΔΙΠ 2016
28 Αυγ 2019 18:44

Τα ΤΕΙ κρίθηκαν ως ΑΕΙ Τεχνολογικού Τομέα, χωρίς δυνατότητα χορήγησης ΔΔ.

Ιδρύθηκαν το 1983 ως μετεξέλιξη των ΚΑΤΕΕ και μετά από το 2000 προσπαθούμε να τα ανωτατοποιήσουμε, με ειδικότητε Διοίκησης Επιχειρήσεων και Λογιστικής και Πληροφορικής, δηλαδή τμήματα που ήδη λειτουργούσαν στις πανεπιστημιακές σχολές.

@intergrated Βαλκάνια
28 Αυγ 2019 16:59

Ανακρίβεια είναι ότι σε ΤΕΙ διδάσκουν ακόμα και σήμερα καθηγητές Εφαρμογών χωρίς διδακτορικό; Και πόσοι Επίκουροι στα ΤΕΙ πήραν διδακτορικό τα τελευταία πέντε χρόνια;...

 
@ΑΔΙΠ 2016
29 Αυγ 2019 00:42

Ξέρετε ποιες είναι οι αρμοδιότητες των καθηγητών εφαρμογών στα ΤΕΙ η έτσι απλά πετάτε κάτι στον αέρα; Λέτε την μισή αλήθεια, γιατί ένας καθηγητής εφαρμογών δεν σημαίνει ότι δεν έχει διδακτορικό. Επίσης γιατί δεν λέτε πως δεν έχουν όλοι οι ΕΔΙΠ και ΕΕΠ διδακτορικό στα ΑΕΙ;

 
Γεώργιος Βαρελάς
29 Αυγ 2019 08:36

Ο βασικότερος λόγος πτώσης των βάσεων είναι η δυσκολία των θεμάτων. Επηρέασε ακόμη σε μικρότερο βαθμό η αύξηση του αριθμού των εισακτέων. Δείτε την πτώση και των υπόλοιπων σχολών στα ίδια πεδία και κάντε τη σύγκριση. Εκεί έχουμε μεγαλύτερη πτώση. Το ότι αυξήθηκε η βάση στο τμήμα ΗΜΜΥ (με τη μεγαλύτερη βάση όλων) δε σας προβληματίζει; Το άρθρο αυτό θέλει να απαξιώσει την αναβάθμιση των σχολών πενταετούς διάρκειας.

 
Ιωάννης
29 Αυγ 2019 09:10

@Γεώργιος Βαρέλας
Πως ακριβώς αναβαθμίστηκαν οι σχολές αυτές? Τους αλλάξαμε τις ταμπέλες και μαγικά αναβαθμίστηκαν?
Αξιολογήθηκαν?
Αποδείχθηκε ότι ούτε οι μαθητές ούτε οι γονείς τους τρώνε κουτόχορτο, γι'αυτό και τους γύρισαν την πλάτη.
Όσο για τη δυσκολία των θεμάτων που λέτε κύριε αυτό εύκολα καταρρίπτεται από το γεγονός ότι κάθε χρόνο σταθερά το 80% της οικονομίας-πληροφορικής γράφει κάτω από τη βάση στα μαθηματικά.
Τι θέματα θέλετε να τους βάζουν? Μήπως να τους βάλουν μαθηματικά δημοτικού μπας και περάσουν τη βάση?
Η απάντηση είναι απλή αλλά φοβούνται όλοι να την πουν. Το επίπεδο του 60-70% των μαθητών είναι τραγικό και δεν έχουν τα εφόδια να περάσουν στο πανεπιστήμιο (το αληθινό πανεπιστήμιο εννοώ έτσι?).
Οι πράσινες σχολές θα έκρυβαν αυτή την αποτυχία που τόσο μας ενοχλεί!

 
400 τμήματα Πανεπιστημίων
29 Αυγ 2019 09:43

Η Αθήνα είναι μέσα στις τρεις πρώτες επιλογές για το 80% των φοιτητών και φυσικά ένα τμήμα στα Ψαχνά Ευβοίας δε θα γίνει ποτέ τόσο ελκυστικό όσο ένα τμήμα στην Θεσσαλονίκη ή το Ηράκλειο Κρήτης.

Επομένως, όποιος έχει δει τον πανεπιστημιακό χάρτη, με τα πανεπιστημιακά ιδρύματα που πλέον έχουν απλωθεί σε 4 ή 5 πόλεις, καταλαβαίνει ποια είναι η ρίζα του προβλήματος.

Η επιλογή στα μηχανογραφικά γίνεται σχεδόν πάντα με τη σειρά στις ακόλουθες γενικές κατηγορίες:

1) Αθήνα, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Πάτρα, Αθήνα, πόλεις της Κρήτης, Ιωάννινα, Αθήνα, Βόλος ή Λάρισα, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και την καταγωγή των υποψηφίων (συνήθως Αθήνα)

2) Κάποια άλλη πόλη με συγκεκριμένη πανεπιστημιακή σχολή (π.χ. Νομική Σχολή Κομοτηνής)

3) Κάποια περιοχή όπου υπάρχει τμήμα που να επιτρέπει μετεγγραφή προς τον τόπο καταγωγής των υποψηφίων (π.χ. παιδαγωγικά τμήματα στη Ρόδο)

Αυτή η διαδικασία επιλογής Σχολών από τους αποφοίτους Λυκείου καθορίζεται από το οικογενειακό και σχολικό περιβάλλον και δεν πρόκειται να αλλάξει όσες νομοθετικές ρυθμίσεις και να γίνουν.

Όταν ο άλλος έχει οικονομικά προβλήματα θα επιλέξει τη σίγουρη και ασφαλή επιλογή, σε μεγάλα κεντρικά πανεπιστήμια.

 
Δάμων
29 Αυγ 2019 10:44

Εκτός από τη δυσκολία των θεμάτων, σημαντικός παράγοντας για την πτώση των βάσεων είναι η αύξηση του αριθμού των εισακτέων στα περισσότερα από τα Τμήματα που αναφέρονται. Δείτε πόσοι έμπαιναν την περασμένη χρονιά και πόσοι φέτος.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean