Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Μaster με βάση εισαγωγής 4,8

Δημοσίευση: 27/08/2019
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Από τα 67  τμήματα που με ισάριθμες του πρώην υπουργού Παιδείας Κ. Γαβρόγλου   απονέμουν , πλέον, όχι πτυχίο αλλά   integrated master στα 11 εισήχθησαν υποψήφιοι με κάτω από τη βάση ακόμη και με   4.860 μόρια.

Συγκεκριμένα τα 11 αυτά τμήματα έχουν βάσεις εισαγωγής:

  • 4.860
  • 5.738
  • 6.063
  • 6.160
  • 6.537
  • 7.270
  • 7.342
  • 7.468
  • 8.080
  • 8.807
  • 9.265
  • 9.693
Ετικέτες: 
master

Σχόλια (25)

 
Γιάννης
28 Αυγ 2019 08:38

Κοινωνική Δικαιοσύνη.
Γιατί οι εξετάσεις είναι ..... ταξικές, όλοι έχουν δικαίωμα στο πτυχίο.

 
Χρόνια υποκρισίας και κομπλεξισμού
28 Αυγ 2019 09:41

Κατά τα άλλα σας έφταιγαν τόσα χρόνια τα χαμηλά μόρια κάποιων ΤΕΙ και θρηνούσαν....κάποιοι για το χαμηλό επίπεδο!
Φάτε τώρα....ποιότητα Πανεπιστημιακή με bonus master!!!

 
Mike
28 Αυγ 2019 11:22

Το νέο κατόρθωμα του Ελληνικού κράτους σε συνεργασία με τον Τεχνικό Σύμβουλο του!!
Εύγε...
Τα ΤΕΙ σας έφταιγαν...πάρτε τώρα Διπλωματούχους με πλήρη και αναβαθμισμένα επαγγελματικά δικαιώματα του επιπέδου 4000 μορίων

 
Έφη
28 Αυγ 2019 11:35

Σιγά μην αποφοιτήσουν όσοι μπήκαν με πολύ χαμηλούς βαθμούς...
Η επιλογή γίνεται πλέον στα Πανεπιστήμια. Καλό θα ήταν να γίνεται στις Πανελλαδικές βέβαια για να μην χάνουν χρόνο και χρήμα οι φοιτητές αλλά όχι με βάση 10 αν τα θέματα δεν είναι σταθμισμένα.. Απλά μείωση των εισακτέων από 78000 στους ~50000. Έτσι και καλύτερη εκπαίδευση θα γίνεται και διασπορά ΑΕΙ θα έχουμε και ανάπτυξη θα έχουμε τοπική. Για τους υπόλοιπους περίπου 35000 που δεν θα εισάγονται κάπου πρέπει να λειτουργήσουν (σωστά όμως και με χρηματοδότηση) περίπου 15000 θέσεις σε κρατικές δομές ΙΕΚ (επιπέδου 5, 2-ετή προγράμματα) με ευέλικτα προγράμματα σπουδών που να εξυπηρετούν τοπικές ανάγκες της αγοράς, με την επίβλεψη των Πανεπιστημίων..

 
Ντίνα
28 Αυγ 2019 11:38

Έτσι κι αλλιώς δε θα μπορέσουν να αποφοιτήσουν όλοι αυτοί..από το πρώτο εξάμηνο θα τα παρατήσουν. Αλίμονο στους γονείς που θα πληρώνουν για αγνωστο αριθμό ετών, όσο δλδ θα τους λέει το παιδί τους ότι σπουδάζει τάχα...

 
Νίκος
28 Αυγ 2019 11:43

Όλα είναι προσφορά και ζήτηση. Με την ανεργία που υπάρχει σε κάποια επαγγέλματα και τμήματα χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα λογικό είναι να μην έχουν ζήτηση.

 
Χρήστος
28 Αυγ 2019 11:48

Απλές λύσεις σε απλά προβλήματα: Βάση 10 για εισαγωγή παντού, κλείνουν τα μη αυτοδύναμα τμήματα και 3+2 έτη σπουδών για όλα ανεξαιρέτως τα τμήματα.

 
Έχω καταπιεί τις βάσεις
28 Αυγ 2019 12:50

Όσο έχουμε τόσα τμήματα ΑΕΙ σε κάθε πιθανό και απίθανο σημείο της Ελλάδας τέτοιες χαρές θα έχουμε κάθε Αύγουστο! Ζήτω το έθνος και η δημόσια δωρεάν παιδεία του!

 
Αριθμός εισακτέων προς αποφοίτων
28 Αυγ 2019 12:56

Ο αριθμός εισακτέων πρέπει να ζυγιστεί με τον αριθμό αποφοίτων: πόσοι αποφοιτούν κάθε χρόνο από κάθε τμήμα; Αυτό είναι το πραγματικό δυναμικό του, όπως διαμορφώνεται μετά τις μετεγγραφές και την εγκατάλειψη των σπουδών.

Κατάργηση πλεοναζουσων σχολών και μεταφορά θέσεων προσωπικού είναι η μόνη λύση με μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα.

 
Antonis
28 Αυγ 2019 14:08

Το πόσοι θα αποφοιτήσουν εξαρτάται από τη βούληση του πανεπιστημίου. Έχω δει μαθηματικούς που αποφοίτησαν με πολύ καλό βαθμό αλλά η διακρίνουσα τους είναι china...

 
Φυσικος
28 Αυγ 2019 14:34

Ολα τα ξεφτιλισαμε σε αυτή τη χώρα. Κβαντική Φυσικη με βαση 8.9. ΜαΘηματικα με 7.5. Αστροφυσικη στα Ψαχνα με 7.5. Αλοιμονο στους Διδασκοντες.

 
Ελένη
28 Αυγ 2019 15:20

Βρε παιδιά αν δεν έχω λεφτά να πάω να σπουδάσω (ζήσω) στην Σάμο πως να την δηλώσω την σχολή? Ας έχω γράψει και 19 θα προτιμήσω κάποια σχολή στην πόλη της καταγωγής μου. Μοιραία μένουν οι θέσεις κενές και πηγαίνουν αυτοί που έχουν τα λεφτά και ας έχουν γράψει 6.
Εγώ σπούδασα σε ΤΕΙ γι' αυτό τον λόγο αντί σε Πανεπιστήμιο της περιφέρειας, και μετά που την έλεγαν κάτι τύποι που περασαν με το 10 ενώ εγώ είχα γράψει για να περάσω 17.
Τόσο δίκαιο είναι το σύστημα των εξετάσεων.

 
Ηλεκτρολόγος μηχανικός
28 Αυγ 2019 15:32

Όλοι πρέπει να έχουν δικαίωμα να σπουδάσουν, οτιδήποτε άλλο είναι ταξικός ρατσισμός.

 
John
28 Αυγ 2019 18:15

Ξεθωριάζει σιγά σιγά από η νοοτροπία του Έλληνα ότι το παιδί του πρέπει να γίνει μηχανικός... οι νέοι πλέον επιλέγουν αυτό που θέλουν και δεν μας φταίνε οι βάσεις.

 
Γιώργος
29 Αυγ 2019 00:02

Οι εφετινές βάσεις δίνουν μια ηχηρότατη απάντηση σε όσους κατηγορούσαν τα ΤΕΙ και προσπαθούσαν να τα καταργήσουν, όπως και το κατάφεραν με την μετατροπή τους σε Πανεπιστήμια για να ... σώσουν (... δήθεν) την Ελληνική εκπαίδευση. Έφταιγαν δηλαδή ο ι ... χαμηλές βάσεις στα ΤΕΙ... Σήμερα δεν φταίνε οι .... βάσεις που στα πανεπιστήμια είναι πολύ χαμηλές ; Από τα επιτυχημένα ιδρύματα και σχολές των ΤΕΙ, φτάσαμε σήμερα με βαθμό εισαγωγής κάτω και πολύ κάτω από τη βάση να μπορούν όσοι εισήχθησαν να πάρουν πτυχίο και .... master !!!!! Ταυτόχρονα !!! Δύο σε ένα, ... όπως τα .... σαμπουάν ...... Και μάλιστα, σήμερα προσπαθούν να δικαιολογήσουν με κάθε τρόπο το επίπεδο αυτών των βάσεων. Είναι η δικαίωση των ΤΕΙ, που επειδή αναπτύχθηκαν τόσο που έβαζαν σιγά-σιγά στο περιθώριο Πανεπιστήμια και ΕΜΠ, ΄΄έπρεπε΄΄ ΄να σβήσουν από τον εκπαιδευτικό χάρτη για να δικαιωθούν τα πανεπιστήμια με αυτές τις βάσεις τόσο χαμηλού επιπέδου.

 
Κώστας
29 Αυγ 2019 10:36

Ακατανόητα τα σχόλια ορισμένων.

@ Ελένη 28 Αυγ 2019 15:20

Η επαρχία ερημώνει επειδή δεν ζουν οικογενειάρχες 40-50-60 ετών εκεί, με ευκαιρίες εργασίας και παροχές (νοσοκομεία, σχολεία, δρόμοι, λιμάνια).

Ποιοι επωφελούνται από την παραμονή νέων 18 έως 25 ετών σε διάφορα χωριά και κωμοπόλεις και νησιά ανά την Ελλάδα; Στέλνοντας φοιτητές και φαντάρους σε χωριά μόνο τα ενοικιαζόμενα και τα καταστήματα ευνοούμε.

Γιατί να μη δίνουμε επιδότηση στις οικογένειες να σπουδάσουν στην Αθήνα ή την Θεσσαλονίκη αντί να στείλουμε σπουδαστές στη Σάμο;

@ Γιώργος 29 Αυγ 2019 00:02

Τα ΤΕΙ έβαζαν στο περιθώριο τις Πολυτεχνικές Σχολές και τα Πολυτεχνεία;
Σε ποια παράλληλη ερευνητική και εκπαιδευτική πραγματικότητα;

Πόσοι απόφοιτοι των ΤΕΙ έχουν γίνει καθηγητές στα κορυφαία πανεπιστήμια των ΗΠΑ ή της Ευρώπης; Πόσοι έχουν ανταγωνιστικές ερευνητικές δημοσιεύσεις;

Αντίστοιχα φυσικά και για τα διάφορα πανεπιστήμια που ξεφύτρωσαν σαν τα μανιτάρια.

Το θέμα είναι να κλείσουν οι πλεονάζουσες σχολές είτε των ΤΕΙ είτε των Πανεπιστημίων.

Τα παιδιά δεν είναι ανόητα, να δηλώσουν σχολές επειδή ξαφνικά άλλαξε η ταμπέλα στην είσοδο ή επειδή τους υπόσχονται επαγγελματική αποκατάσταση.

 
ΜΑSTER ΚΑΙ ΤΕΙ
30 Αυγ 2019 23:35

Τα ΤΕΙ είχαν χαμηλές βάσεις εισαγωγής και κατά συνέπεια φοιτητές και πτυχία 2ρης κατηγορίας. Τι λέτε τώρα που πολλά Πανεπιστημιακά πτυχία επιπέδου master έχουν τόσο χαμήλή βάση εισαγωγής;

 
Ζήτω σε όσους
30 Αυγ 2019 23:44

καταργήσαν τη βάση του 10, και μετά ονόμασαν τα πάντα Πανεπιστήμιο!
Το χειρότερο για αυτούς είναι ότι υποτιμούν την κρίση των Ελλήνων, αδιαφορούν για την οικονομική κατάσταση των γονιών των επιτυχόντων στα "Πανεπιστήμια", και κυρίως δεν σέβονται τα πιο παραγωγικά χρόνια ενός νέου ανθρώπου, οδηγώντας τον σε πτυχία χωρίς διέξοδο και περιεχόμενο!
Καληνύχτα κ. Γαβρόγλου και λοιποί

 
Ευθύμιος Πέντζ.
31 Αυγ 2019 03:40

Δεν κάνουν τα ράσα τον παπά. Όπως και να ονομάσεις τις φακές, όσπρια παραμένουν.

ΜΑSTER ΚΑΙ ΤΕΙ 30 Αυγ 2019 23:35 Τα ΤΕΙ είχαν χαμηλές βάσεις εισαγωγής και κατά συνέπεια φοιτητές και πτυχία 2ρης κατηγορίας. Τι λέτε τώρα που πολλά Πανεπιστημιακά πτυχία επιπέδου master έχουν τόσο χαμήλή βάση εισαγωγής;

 
Αρθούρος
31 Αυγ 2019 10:03

Μαύρισε η ψυχή μας από τις Κασσάνδρες εδώ μέσα.Αν ψάξουμε στην ιστορία όλων των τμημάτων που ιδρύθηκαν από το 1965 και μετά,θα διαπιστώσουμε πολλές κρυμμένες αλήθειες.Πρώτα,ότι όλα τα επαρχιακά τμήματα που ιδρύονταν,είχαν πάντα κατώτερη βάση από τα αντίστοιχα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.Οι λόγοι είναι πολλοί: ιστορικοί, επιστημονικοί, πολιτικοί, εσωτερικής μετανάστευσης,ύπαρξης πλήρους ακαδημαϊκής κοινότητας, καλύτερης διοίκησης,οργάνωσης κλπ. Σήμερα,δεν παρατηρείται κάτι διαφορετικό.Όλα τα νέα τμήματα που είναι στην επαρχία,έχουν χαμηλές βάσεις. Παρακαλώ με καλοπιστία να συγκρίνετε τις βάσεις των νέων τμημάτων με τις βάσεις των παλιών τμημάτων σε ένα ακριτικό πανεπιστήμιο, όπως είναι αυτά του Αιγαίου και της Θράκης.Εύκολα διαπιστώνετε ότι αυτό που λέω είναι αλήθεια.
Δεύτερο,δεν υπήρχε ποτέ καμία βάση του 10,άρα δεν καταργήθηκε ποτέ.Το μόνο που υπήρχε,ήταν περιορισμένος αριθμός εισακτέων και αντίστοιχα περιορισμένος αριθμός τμημάτων.Τρίτο,υπήρχε και υπάρχει ένας επηρεασμός των υποψήφιων από τους γονείς και τους φροντιστές όσο αφορά την αξία των σχολών που δε γίνεται πάντα στη βάση αντικειμενικής πληροφόρησης.Τα παλιά χρόνια,αυτό γινόταν κατά κόρον και οι φήμες επικρατούσαν,σήμερα όμως την εποχή του διαδικτύου,υπάρχει καλύτερη ενημέρωση,όμως τα λάθη δε λιγόστεψαν. Γιά παράδειγμα,κυρίως στις πενταετείς σχολές του ΠΑΔΑ,δεν υπήρξε ενημέρωση από τις σχετικές ιστοσελίδες γιά το νέο πρόγραμμα σπουδών,οπότε δεν έγινε η σύγκριση με τα προγράμματα των αντίστοιχων επαρχιακών τμημάτων και οι βάσεις έγειραν υπέρ των δεύτερων.
Τέταρτο,οι νέες σχολές σε όλες τις εποχές,αντιμετώπιζαν πλείστα οργανωτικά, διοικητικά κι άλλα προβλήματα όπως είναι αυτό της διαχείρισης του μεγάλου αριθμού των μετεγγραφόμενων.
Πέμπτο,δε νομίζω ότι ο Γαβρόγλου,έδωσε στις εν λόγω σχολές το integrated Master,αποσκοπώντας στη μάζα των υποψήφιων φοιτητών.Το μάτι του ήταν στραμμένο κυρίως στους νυν φοιτητές και στη νυν κατάσταση αυτών των σχολών,γιατί τώρα αντιμετωπίζουν πολύ μεγάλο ανταγωνισμό τόσο από το ΕΜΠ,όσο κι από άλλες Πολυτεχνικές Σχολές της χώρας.Ήταν δηλαδή ένα bonus,μία προίκα που θα δημιουργούσε ενθουσιαστικές τάσεις και θα ωθούσε πολύ γρήγορα τα πράγματα προς τα μπρός.
Προς Ευθύμιος Πεντζ: Πολύ ρατσιστικοί χαρακτηρισμοί γιά σχολές που έχουν ένα χρόνο ζωής.Όταν πρωτολειτούργησαν πριν από 100 χρόνια,τα τμήματα του ΕΜΠ ή του Γεωπονικού,τις ίδιες βάσεις δεν είχαν,ακόμα και στο κλεινόν Άστυ,επειδή ήταν κάτι νέο σε σχέση με τα τμήματα του ΕΚΠΑ που ήδη λειτουργούσαν;Αφήστε τα πράγματα να εξελιχτούν και σε μία τετραετία,θα διαπιστώσουμε αν είναι φακές ή όσπρια τα νέα τμήματα.

 
Ευθύνη κοινωνίας
31 Αυγ 2019 10:04

Έχουν και οι συγγενείς μέρος της ευθύνης, που δεν συγκεντρώνονται έξω από το υπουργείο Παιδείας να κάνουν μια διαμαρτυρία.

Να δώσουν οι καθηγητές στα σχολεία και τα φροντιστήρια σωστές συμβουλές και να μην αφήνουν παιδιά που έγραψαν 7 ή 8 να δηλώνουν 40 σχολές λες και κυνηγούν τον τυχερό λαχνό.

 
Τει Αθηνών
31 Αυγ 2019 12:51

Όταν ήδη υπάρχει Πανεπιστήμιο και Πολυτεχνείο και δύο Οικονομικά ΑΕΙ στην Αθήνα γιατί ιδρύθηκαν τα ΤΕΙ; Επίσης, υπήρχε το Γεωπονικό και η ΑΣΚΤ.

Ποιες σχολές ήταν αναγκαίες ώστε να δικαιολογηθεί η ύπαρξη μιας νέας κατηγορίας, των Τεχνολογικών Ιδρυμάτων, που γέμισαν τμήματα Διοικητικής και Λογιστικής και άλλων αντικειμένων;

@ Αρθούρος

Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε την Ελλάδα του 1920 με την Ελλάδα του 2020, και να επαναλαμβάνουμε τα ίδια δομικά λάθη λες και δεν έχει μεσολαβήσει ένας αιώνας.

Πόσοι πήγαιναν στο πανεπιστήμιο το 1950 ή το 1960; Με το ζόρι έβγαζε ο κόσμος ένα Γυμνάσιο.

Ξεκινήσατε την ανάγνωση από το τελευταίο κεφάλαιο του βιβλίου: δεν ξεκίνησε η ιστορία της ανώτατης εκπαίδευσης στην Ελλάδα το 1982, με την ίδρυση των ΤΕΙ.

Μετά το 1964 ιδρύθηκαν πανεπιστήμια, πρώτα στην Πάτρα, και μετά στην Κρήτη, Ιωάννινα, Θράκη, Θεσσαλία. Από το 1980 μέχρι σήμερα κανείς υπουργός δεν ασχολήθηκε να βάλει σε μια τάξη τον ακαδημαϊκό χάρτη και τα ΤΕΙ έγιναν ΑΕΙ με καθηγητές χωρίς διδακτορικό.

Όλοι πλειοδοτούσαν για ίδρυση σχολών για τοπικιστικούς και συντεχνιακούς λόγους, και έτσι έφτασαν το ΤΕΙ Αθηνών και το ΤΕΙ Πειραιά να έχουν 40+ τμήματα, και τα ΚΑΤΕΕ σε κάθε πόλη έγιναν ΤΕΙ και τα πανεπιστήμια διογκώθηκαν κι αυτά.

Στον 21ο αιώνα όμως η ΣΩΣΤΗ Πανεπιστημιακή ή Τεχνική (ΙΕΚ) μετεκπαίδευση είναι εκ των ων ουκ ανευ.

Οι σημερινοί μαθητές Γυμνασίου θα είναι άνεργοι στα 35 τους, χωρίς ελπίδα να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις της νέας κοινωνίας χωρίς σωστό σχολείο και σωστό πανεπιστήμιο.

Είναι σωστό να έχουμε Παν. Δυτικής Αττικής; Χρειάζονται οι νέοι φοιτητές το 2021, ακόμα μια σχολή Μηχανικών και Οικονομικών και Υγείας στην Αθήνα;

 
Αρθούρος
31 Αυγ 2019 13:20

Προς ΤΕΙ Αθηνών:α)Έχω γράψει σε προηγούμενο άρθρο μου ότι αντίθετα με τη νοοτροπία των προγόνων μας του 19ου αιώνα που έκλεισαν ως ασύμφορη οικονομικά τη λειτουργία της Ιόνιας Ακαδημίας-τουλάχιστον εκείνοι είχαν ένα επιχείρημα και δεν ήταν υποκριτές-οι άμεσοί μας πρόγονοι ίδρυσαν με το αντίθετο ακριβώς σκεπτικό της σπατάλης,τις δύο Βιομηχανικές Σχολές σε Θεσσαλονίκη και Πειραιά,την εποχή που προηγούνταν η ίδρυση περιφερειακών Πανεπιστημίων.
β. Τί χρειάζονταν αυτές οι σχολές με αντικείμενο που ικανοποιούσε ήδη η τότε ΑΣΟΕΕ και το ΑΠΘ;Μάλλον εκείνοι άρχισαν τη σπατάλη των πόρων που λέτε εσείς.Από εκείνη τη στιγμή άρχισε και η οποιαδήποτε σπατάλη.Αλλά λειτούργησε και το αίσθημα ενοχής προς την επαρχία που γιά έναν αιώνα είχε μείνει πίσω από την ανάπτυξη.
γ.Γιατί ιδρύθηκε η Ανώτατη Γεωπονική στην Αθήνα το 1920 και δε διορθώθηκε ποτέ αυτό το λάθος;Είχε η Αθήνα εκτάσεις και αγρότες και κτηνοτρόφους να επιτρέπει τη σπατάλη τόσων πόρων γιά την ίδρυσή της εκεί;
Θα επανέλθω,γιατί σε μερικά έχετε δίκιο.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean