Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Ο π. πρόεδρος του Εθνικού Διαλόγου για την παιδεία ομολογεί: Τέλειωσα το Δημοτικό με 7, το Γυμνάσιο με 14 και με διαγωγή κοσμία (ο κανόνας ήταν κοσμιοτάτη)

“Μπήκα με εξετάσεις στη Φιλοσοφική Σχολή Θεσσαλονίκης, μετά από ένα εξάμηνο φροντιστήριο το καλοκαίρι του 1965”
Δημοσίευση: 29/08/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σε μια προσωπική εξομολόγηση για τα μαθητικά του χρόνια προχώρησε σήμερα ο πρώην πρόεδρος του Εθνικού Διαλόγου για την παιδεία, που είχε ορίσει η προυγούμενη Κυβέρνηση, καθηγητής Αντώνης Λιάκος, με αφορμή τις συζητήσεις που γίνονται περί κατάργησης της βάσης εισαγωγής στα ΑΕΙ.

Ειδικότερα ο Αντώνης Λιάκος αποκαλύπτει στον προσωπικό του ιστότοπο:

  • Τέλειωσα το Δημοτικό με 7 (άριστα το 10) και το Γυμνάσιο με 14 (άριστα το 20). Και διαγωγή κοσμία (ο κανόνας ήταν κοσμιοτάτη).
  • Μπήκα με εξετάσεις στη Φιλοσοφική Σχολή Θεσσαλονίκης, μετά από ένα εξάμηνο φροντιστήριο το καλοκαίρι του 1965 που η καρδιά μου ήταν κάθε βράδυ στους δρόμους των διαδηλώσεων που σε ξεμυάλιζαν.
  •  Αγαπούσα όμως τη Σχολή που μπήκα, αυτό ήθελα να κάνω, και αυτό έκανα.
  • Το ζήτημα επομένως δεν είναι η απόκλιση από τη βάση, αλλά αν σε ενδιαφέρει αυτό που κάνεις, αν αυτό θα κινητοποιήσει τις ψυχικές σου δυνάμεις και την ενεργητικότητά σου.
  • Τα άλλα είναι μιζέρια και μοχθηρία ανθρώπων στην μετακλημακτήριο εποχή.
  • Ενας χαιρετισμός στα αγόρια και τα κορίτσια που μπήκαν με κάτω από τη βάση.  
  • Λοιπόν για να τελειώνουμε με τις ανοησίες για πανεπιστήμια και υποψήφιους κάτω από τη βάση, που κατακλύστηκε το διαδίκτυο, δείχνοντας την έκταση της κοινωνικής μοχθηρίας στην κοινωνία μας, και πέραν από το ερώτημα τι θα τα κάνουμε τα παιδάκια –μερικές χιλιάδες που δεν πιάνουν τη βάση – (μήπως στον Καιάδα;) , έχω να πω με μια σαρανταπεντάχρονη εμπειρία διδασκαλίας, ότι εναπόκειται στο πανεπιστήμιο να τα μορφώσει.
  • Εκείνο κρίνεται αν τα καταφέρει ή όχι.
  • Η γνώση δεν είναι σωρευτική.
  • Έλεγα στους φοιτητές μου που έρχονταν από το λύκειο ότι πρέπει πρώτα να ξεχάσουν τι ξέρουν, προκειμένου να μπορέσουν να καταλάβουν πώς να μάθουν να μαθαίνουν και τι να μαθαίνουν.
  • Και δοκίμασα πολλές φορές τη χαρά να δω τους τελευταίους να γίνονται πρώτους, και την απογοήτευση τους πρώτους να είναι κλεισμένοι τόσο πολύ στον ναρκισσισμό τους, ώστε να μην ρισκάρουν στην περιπέτεια της νέας γνώσης.
Ετικέτες: 
Αντώνης Λιάκος

Σχόλια (75)

 
Καλοκαίρι 2020
29 Αυγ 2019 13:24

Άλλαξε η Ελλάδα, άλλαξε και ο κόσμος και δεν μπορούμε να απαιτούμε από τα παιδιά να μάθουν στο πανεπιστήμιο ό,τι δεν έμαθαν 12 χρόνια στο σχολείο.

Από το 1965 μέχρι το 2020 έχουν περάσει 55 χρόνια, τι συζητάμε;

 
άρες μάρες κουκουνάρες
29 Αυγ 2019 13:33

"επιστημονικά" συμπεράσματα του ποδαριού

 
THOMAS
29 Αυγ 2019 13:41

Για τους Αποφοίτους των ΤΕΙ που τους κάνουν Ψυχολογικό Πόλεμο εδώ και τριάντα Χρόνια τι έχετε να πείτε ....... Που τους Επιβάλουν να δώσουν Κατατακτήριες στην Σχολή που Τέλειωσαν...Να αναβαθμίσουν τι ???? Το Ανώτατο Πτυχίο που έχουν....................................

 
Σάντσο Πάντσα
29 Αυγ 2019 13:44

Συμπεράσματα <<επιστημονικά>>,αλλά του γονάτου!

 
Αριστοτελης
29 Αυγ 2019 13:49

Επιτέλους και μια λογική και ανθρώπινη άποψη.

 
γιαννης
29 Αυγ 2019 14:02

Η παγκόσμια κοινότητα δεν έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να διερευνήσει επ ακριβώς την ανθρώπινη εξυπνάδα, εκτός από εμάς. Εμείς εδώ και χρόνια λέμε, θα σου βάλω να λύσεις 4 ασκήσεις φυσικής αν γράψεις τις 2 είσαι έξυπνος και ικανός αν γράψεις λιγότερες είσαι βλάκας!

 
Ο Κ. ΛΙΑΚΟΣ
29 Αυγ 2019 14:05

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ 14/20 ΚΑΙ ΑΛΛΟ 9/20.

Επίσης βάσει ποιας λογικής ό,τι ήταν σωστό το 1965 είναι σωστό και το 2020;

 
εντος
29 Αυγ 2019 14:13

κάτι είχαμε υποψιαστεί

 
Ο Χριστός και η Παναγία!!
29 Αυγ 2019 14:38

Ο Χριστός και η Παναγία!!
Είναι λογική αυτή;; Ήμαρτον!! Δεν σωζόμαστε με τίποτα!!
Έχω δεκάδες επιχειρήματα να παραθέσω απέναντι στις ανοησίες που μόλις διάβασα αλλά πραγματικά δεν αξίζει τον κόπο.

 
Athanasios
29 Αυγ 2019 15:19

Το 14 της εποχης ηταν σπουδαιος βαθμος, ή οχι; τί σχεση εχει εκεινη η εποχη με τη σημερινη που τα 10αρια στο δημοτικο και τα 20αρια στο Γυμνάσιο και Λύκειο πεφτουν βροχη; κανεις δεν ισχυρίζεται οτι αυτος που πηγε καλα σε καποια φαση της ζωης του θα συνεχίσει να αριστευει, αλλα απο την αλλη ειναι αφορητος ο επιστημονικοφανης λαϊκισμός σα και οι γενικευσεις σας...

 
Στέλιος Καραγιάννης,Δρ.Παν.Ιωαννίνων και Παν.Γρανάδας,ΣΕΕ
29 Αυγ 2019 16:14

Εσείς οι βαθμοθήρες,οι βαθμολάγνοι,κλπ.,προσέξετε αυτά που γράφει ο καθηγητής Αντώνης Λιάκος γατί θα μας φάει ο Λύκος...Τέλειωσα με 6 την ΑΣΕΤΕΜ /ΣΕΛΕΤΕ, ενώ είχα μπεί πρώτος απ'όλους με 169 μονάδες,γιατί δεν είχα τα προ το ζειν, γι'αυτό και δούλευα νυχτερινή βάρδια στα Λιπάσματα της Δραπετσώνας και τα πρωινά κοιμόμουν στα θρανία της Σχολής...για να ξαναπάω 10.00-06.00 στη δουλειά.Τέλειωσα με άριστα τις υπόλοιπες σπουδές, και τα διδακτορικά μεγάλος πια,γιατί τότε είχα τα προς το ζειν..κατανοητό?Η εκπαίδευση είναι ταξική υπόθεση,αν εξαιρέσει κανείς κάποια,ελάχιστα φτωχόπαιδα, που με υπερπροσπάθεια σπάνε τη κρούστα του κοινωνικού αποκλεισμού...Τα ΕΠΑΛ είναι γεμάτα φτωχόπαιδα και τα κολέγια πλουσιόπαιδα.Τα πρώτα καταλήγουν στην ανεργία και τα δεύτερα κατά πλειοψηφία στις εταιρείες των γονιών τους..Η βαθμολαγνεία σας "στέλνει τη μπάλα στην κερκίδα".Αυτό τονίζει ο γνωστός θεωρητικός της Ιστορίας και όχι μόνο..Διαβάστε Λιάκο,Πουλαντζά,Καστοριάδη,Αξελό και Τσουκαλά για να μη σας φάει το μυαλό ο Λύκος!

 
Τι να σχολιάσεις;;;
29 Αυγ 2019 16:27

Ότι από το 1965 έως σήμερα έχει περάσει μισός αιώνας, ότι το 14 του 1965 δεν είναι το ίδιο με το 14 του σήμερα και πολλά άλλα που δεν αξίζει να γράψει κανείς. Πραγματικά δεν σωζόμαστε με τίποτα.

 
vivian
29 Αυγ 2019 16:49

Διαβάζουμε, μεταξύ άλλων:
"Έλεγα στους φοιτητές μου που έρχονταν από το λύκειο ότι πρέπει πρώτα να ξεχάσουν τι ξέρουν, προκειμένου να μπορέσουν να καταλάβουν πώς να μάθουν να μαθαίνουν και τι να μαθαίνουν."

Απότοκο αλαζονείας ή παιδαγωγικής ...;

 
Βασίλης Μ
29 Αυγ 2019 16:53

Βασική παρανόηση για καθηγητή πανεπιστημίου: Η γνώση είναι σωρευτική. Η ηθική δεν είναι!

 
Απόφοιτοι ΤΕΙ
29 Αυγ 2019 16:54

Η ρήση είναι αγγλική αλλά θα την καταλάβουν όλοι: throw under the bus.

Ζημιώθηκαν και τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ με τις ανερμάτιστες πολιτικές. Τόσα χρόνια ψεύτικες υποσχέσεις για αναβάθμιση σπουδών και νέο Λύκειο και φτάσαμε μετά από δέκα χρόνια κρίση να ψάχνουν οι καθηγητές να βρουν αίθουσες να διδάξουν ή να μοιρολογούν για τις σχολές με φοιτητές που έγραψαν 8/20.

 
Οπωροπωλείο η Ωραία Ελλάς
29 Αυγ 2019 16:57

Η εκπαίδευση είναι ταξική υπόθεση και γι'αυτό δε θα σωθεί κανείς φτωχός με ένα τμηματάκι ΤΕΙ ή πανεπιστημίου σε κάθε πλαγιά και νησί. Κανονικά οι ντόπιοι θα έπρεπε να τους πάρουν με τις ντομάτες αυτούς που τους υποσχονται φύκια για μεταξωτές κορδέλες σε κάθε τετραετία ενώ τα παιδιά δεν έχουν καθηγητές στα σχολεία.

 
13 στα 20
29 Αυγ 2019 16:59

Το να γράψεις 13 στα 20 δεν είναι ακατόρθωτο εάν υπάρχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις στο οικογενειακό περιβάλλον (πχ. να μην είναι άνεργοι και οι δύο γονείς) και κυρίως να ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ένα ΣΩΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

Άλλο βαθμοθηρία άλλο ασχετοσύνη, μπήκα με 4 στο πανεπιστήμιο.

Σε πιο εύκολα θέματα ή με λιγότερους εισακτέους οι βάσεις θα ανέβουν, αλλά έχουν οι σχολές προσωπικό για να καλύψουν τις ανάγκες των φοιτητών τα επόμενα τέσσερα χρόνια;

 
Αποκαλύψεις
29 Αυγ 2019 17:06

Σπούδασα τη δεκαετία του '60 ή του '80 και δεν έχω επαφή με τη σύγχρονη ερευνητική και εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Πόσοι έμπαιναν στο Πανεπιστήμιο τότε; Ένας στους 5.

 
Στέλιος Καραγιάννης,Δρ.Παν.Ιωαννίνων και Παν.Γρανάδας,ΣΕΕ
29 Αυγ 2019 17:07

"Τα άλλα είναι μιζέρια και μοχθηρία ανθρώπων στην μετακλημακτήριο εποχή".Να μωρέ ποίηση που θάλεγε κι ο Οδυσσέας Ελύτης.Οι της "μετακλημακτηρίου εποχής" συζητάνε ακόμα για βαθμούς..!

 
Αρθούρος
29 Αυγ 2019 18:03

Προς Στέλιος Καραγιάννης, Δρ. Παν.Ιωαννίνων και Παν.Γρανάδας,ΣΕΕ,29 Αυγούστου 2019,16.14: Έλεος πιά με το μαρξισμό.Τον γνωρίζουμε κι εμείς. Γιατί,ενώ εδώ και δεκαετίες, εφαρμόστηκαν πλείστες πολιτικές κι όχι μόνο από το ΣΥΡΙΖΑ,ειδικές βαθμολογίες, ποσοστώσεις και γιά τις μειονότητες, μετεγγραφές γιά πολύτεκνους, τρίτεκνους και λοιπούς,αύξηση του αριθμού των πανεπιστημιακών τμημάτων και εισακτέων, συγχώνευση με τα ΤΕΙ, υπάρχουν αυτά τα τραγικά αποτελέσματα στις βάσεις;
Δηλαδή,παρατηρείται εδώ ένας άλλος νόμος που λέει ότι όταν υπάρχουν διορθωτικές κρατικές πολιτικές,ακόμα κι όταν λειτουργούν παραδοσιακοί θεσμοί όπως το φροντιστήριο και το δικαίωμα να ξαναδώσουν οι υποψήφιοι, τα αποτελέσματα θα είναι πάλι φτωχά.
Το καταλάβατε ότι εισάγονται στο Μαθηματικό Σάμου με 7500 μόρια,παρ'όλες αυτές τις κοινωνικές διευκολύνσεις κι άλλες ακόμα όπως το χαμήλωμα της βάσης από το 10 στο 9,5 στην προαγωγή από τάξη σε τάξη,με ένα σωρό ψυχολόγους στα σχολεία και αρκετούς ειδικούς στην ειδική αγωγή,με περιορισμό της ύλης η οποία θα περιοριστεί κι άλλο,με 15 μαθητές στην τάξη, γιατί αυτά τα αποτελέσματα αγαπητέ;Θα έπρεπε να πετάνε όλοι οι υποψήφιοι σαν αεροπλάνα Σουχόι.
Όλ' αυτά που αναφέρετε παραπάνω είναι πολύ ωραία και σωστά.Όμως μετά από τόσες πολιτικές παρεμβάσεις δεν έπρεπε να υπάρχει κάποια διόρθωση; Κι αν υπάρχει πιθανότητα να γίνει κάτι,γιατί αργεί;

 
Δίκαιος
29 Αυγ 2019 19:28

Θέλω να ρωτήσω σε ποια χώρα του κόσμου κάποιος μπαίνει στο πανεπιστήμιο με βαθμολογίες του 5, του 6, του 7 κλπ με θέματα της οποιασδήποτε δυσκολίας; Σε καμία!!! Στο πανεπιστήμιο για να ανταπεξέλθεις πρέπει να έχεις προηγούμενες γνώσεις. Ο δόλιος όμως ο γονιός ελπίζει! Και έρχεται η στιγμή που του λέει το παιδί, πατέρα δεν μπορώ!!! Τα 20000€ όμως έχουν χαθεί από την οικογένεια! Στα σοβαρά ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν υπάρχει καμία βάση! Αν όμως κοπείς σε 2 μαθήματα σε διώχνουν.
Αν μειωθεί ο αριθμός των εισακτέων και γίνει διασπορά αυτών, είναι ένας τρόπος να ελαχιστοποιηθεί ο αριθμός αυτών που εισάγονται με βαθμολογία κάτω από το 10.

 
Ευριδίκη
29 Αυγ 2019 20:46

Δηλαδή κ. Λιάκο , το Πανεπιστήμιο θα μάθει τα μαθηματικά του Γυμνασίου και του Λυκείου στον "αναλφάβητο" μαθηματικό που έγραψε 4 στις Πανελλήνιες; Η λογική της ισοπέδωσης των πάντων και της ήσσονος προσπάθειας πρέπει να τελειώσει σήμερα.

 
Τρία πουλάκια κάθονταν.
29 Αυγ 2019 21:10

Καλά τα λέει ο κ. Λιακος, αλλά εκείνο που δεν μας λέει είναι πόσο έγραψε στις εξετάσεις και μπήκε στη Φιλοσοφική. Έγραψε 7/20;;;

 
Πανος
29 Αυγ 2019 21:54

Απίστευτες απόψεις στον εποχή του 2019. Αναφέρεται σε μισό αιώνα πριν.!Αυτά που λέει δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα!

 
Μανώλης
29 Αυγ 2019 21:56

Σε όλη την Ευρώπη η βαση εισαγωγής είναι το 10. Τα υπόλοιπα περιττεύουν.

 
Σχολεία αντί πανεπιστημίων
29 Αυγ 2019 23:03

Το Μεγάλο Ζήτημα του ελληνικού κράτους είναι και θα είναι η Δημόσια Παιδεία, καθώς φτάσαμε στο 1981 για να εισάγαγουμε επισήμως της Δημοτική γλώσσα που μιλάει ο απλός άνθρωπος στα σχολεία ενώ ορισμένοι προγονόπληκτοι παρίσταναν τους αρχαιολάτρεις.

Ας φτιάξουν τα σχολεία και ας σταματήσουν να αναλύουν τις πανελλαδικές εξετάσεις. Εάν είχαν πετύχει οι προηγούμενες εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, πριν το 1975, θα ήμασταν 30 χρόνια μπροστά και ίσως δε θα βλέπαμε τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες με τα κιάλια.

 
Εκπαιδευτικός
29 Αυγ 2019 23:12

Ο μαρξισμός πάει σύννεφο στους κκ.Λιάκο και Καραγιάννη.Μόνο που είμαστε στον 21ο αιώνα και έσβυσε τον 20ο σε μια νύχτα από την εξέγερση των καταπιεσμένων λαών του μαρξιστικού "παραδείσου".Ρωτήστε τους πως περνούσαν και τι τραβούσαν και μετά αντιληφθείτε παρακαλώ ότι είμαστε στο 2019 .Διαφημίζετε συνεχώς την ιδεολογία σας ενώ δεν διάβασα κανέναν σχολιαστή ή αρθρογράφο στο εσος να διαφημίζει τις δεξιές του πεποιθήσεις.Και είναι το 45% του εκλογικού σώματος .Θα μου πείτε ίσως ότι ο Ελληνικός λαός αρέσκεται σε νεκρολογίες ιδεολογιών που έπεσαν σαν χάρτινος πύργος την νύχτα της κατάρρευσης του τείχους του Βερολίνου.Θα το θεωρούσα εντιμότερο να σχολιάζετε χωρίς προβολή των ιδεολογικών σας τοποθετήσεων,που δεν ενδιαφέρουν και κανέναν,για να θεωρούνται και αξιόπιστες γιατί ο τονισμός της ιδεολογίας σας σε κάθε άρθρο ή σχόλιο τις καθιστά μονόπλευρες. Εξ άλλου το εσος είναι εκπαιδευτικού περιεχομένου και ενδιαφέροντος και όχι βήμα προβολής διαφόρων ιδεολογιών και ειδικά αυτών που εφαρμόστηκαν ,απέτυχαν και κατέρρευσαν από την οργή των λαών που εφαρμόστηκαν.

 
O tempora o mores...
29 Αυγ 2019 23:36

Υπάρχουν μαθητές των οποίων οι οικογένειες δεν έχουν χρήματα για τα βασικά, πολύ περισσότερο για φροντιστήριο. Κάποιοι έχουν όρεξη και το παλεύουν συχνά επιτυχώς, κάποιοι όχι. Υπάρχουν όμως και μαθητές που απλά δεν διαβάζουν, δεν ασχολούνται, δεν τους ενδιαφέρει αληθινά κάποια επιστήμη, παρόλο που δεν έχουν οικονομικό πρόβλημα. Τα παιδιά αυτά μέχρι τη Γ Λυκείου δεν έχουν βρει κανένα κίνητρο για διάβασμα και σπουδές (μερικές φορές και λόγω της καλής οικονομικής κατάστασης της οικογένειας που τους κάνει να εφησυχάζουν). Δεν κατανοώ πώς με το ζόρι θα πρέπει να κρύβουν μέσα τους έναν Αϊνστάιν εν υπνώσει!! Γιατί οπωσδήποτε πίσω από χαμηλές επιδόσεις πρέπει να υπάρχει μια διάνοια που θα ξεφτιλίσει και θα "φτύσει" την κακιά κοινωνία που τον κατέταξε στους κακούς μαθητές;;!! Αυτά τα παιδιά μπορεί να είναι πανέξυπνα, μπορεί να έχουν πολλές ικανότητες, δεξιότητες, πλην όμως το διάβασμα και το κίνητρο για να διαβάσεις απαιτούν συνειδητοποίηση, πειθαρχία, αποφασιστικότητα, αφοσίωση κλπ που αυτά τα παιδιά δεν δείχνουν. Δεν είναι χαζά ή ανόητα, απλά δεν διαβάζουν και για αυτόν τον λόγο δεν γράφουν.

 
Σ. Καραγιάννης,Δρ.Παν.Ιωαννίνων και Παν.Γρανάδας@Αρθρούρο
29 Αυγ 2019 23:50

"Αρθρούρε Ρεμπώ θα μπω στο μεθυσμένο σου καράβι.."Τραγουδάκι από "Τα παράλογα του Μάνου Χατζιδάκι".Ο Αρθρούρος λοιπόν, Αρθρούρε,φίλτατε, έγινε μύθος από τον δεξιό μέγα και εθνικό μουσικοσυνθέτη μας Μάνο Χατζιδάκι και στην Ελλάδα,όντας παγκόσμιος μύθος πριν, γιατί ανάμεσα σ'άλλα, συμμετείχε και στην Κομμούνα του Παρισιού το 1870, σε ηλικία 18 ετών...."Έλεος πιά με το μαρξισμό.Τον γνωρίζουμε κι εμείς.."γράφετε.Αυτό που δεν γνωρίζετε είναι ότι καμιά δεξιά φιλοσοφία της τσέπης και του βολέματος δεν παρήγαγε μύθο ή μύθους όπως ο τρισκατάρατος,ουτοπικός και αναχρονιστικός μαρξισμός! για τον οποίο πήγαν φυλακή εκατομμύρια άνθρωποι..!Σας το λέω αυτό γιατί οι Έλληνες διανοητές που ανέφερα, διαβάζονται ακόμα και σήμερα, παρά τον "ντεμοντέ" μαρξισμό τους για κάπιοιους, που δεν μπορεί να τον σβήσει η παγκόσμια δεξιά γιατί οι στοχαστές της παράγουν μόνο σκουπίδια νεοφιλελεύθερης σκέψης..! Όσο για τον αείμνηστο Μάνο ήξερε που να ψάξει τους μύθους του.Στο "Γιάννη το φονιά" του Νίκου Γκάτσου και στον Αρθρουρο Ρεμπώ τον καταραμένο Γάλλο ποιητή ω Αρθρούρε μου ..Είπες τίποτα?Μπέρδεψες τις κοινωνικές πολιτικές με κάποια πράγματα...Αλλά επειδή είμαι πράγματι μαρξιστής σου προτείνω "μια αμερικανιά" που θα σου αρέσει.100 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής με αυξημένη δυσκολία, μετά το νούμερο 70, και πάει η παραπαιδεία στις πανελλήνιες εξετάσεις που τη συντηρούν όλοι οι παραδόπιστοι αυτού του κόσμου που θεωρητικολογούν ασυστόλως για την αποτυχία του δημόσιου σχολείου επί της οποίας αυγατένουν το πουγκί τους .Αλλά πρέπει να τους ρωτήσεις-τους μη μαρξιστές που βάζουν διαστημικά θέματα στις πανελλήνιες-αν οι ίδιο μπορούν να τα λύσουν σε χρόνο ίσο με αυτόν που τα λύνουν ή τα απαντούν οι λίγοι άριστοί μας μαθητές .Αυτοί που δε σου λύνουν τις απορίες, που αραδιάζεις δικαίως πιο πάνω ,είναι μη μαρξιστές!Έλεγε ο δεξιός καθηγητής ψυχολογίας του ΕΚΠΑ κ>παρασκευόπουλος κάποτε ,"μη σας παραμυθιάζουν ότι θα τελειώσουμε με την παραπαδεία.Μ'αυτήν δεν θα τελειώσουμε ποτέ".Κάτι ήξερε ο άνθρωπος.Μάλλον αυτοί που συντηρούν την παραπαιδεία είναι μαρξιστές!Περιμένω να γραφτεί και αυτό."Αριστεροί με δεξιά τσέπη".Όλες αυτές τις φτηνές μεταφορές που χρησιμοποιεί φτηνιάρικα ο γονατισμένος λαός μας..

 
Γιάννης Μ.
29 Αυγ 2019 23:54

Ας εισάγονται αυτοί που γράφουν κάτω από τη βάση και ας απορρίπτονται αυτοί που γράφουν άριστα.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ