Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Ομολογία π. Προέδρου Εθνικού Διαλόγου για την παιδεία για φοιτήτριά του που έκοψε στις εξετάσεις

Τι απαντά στους σχολιαστές για η δήλωση:Τέλειωσα το Δημοτικό με 7, το Γυμνάσιο με 14 και με διαγωγή κοσμία (ο κανόνας ήταν κοσμιοτάτη)
Δημοσίευση: 31/08/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σ’ ένα διάλειμμα της δουλειάς του έγραψε το σχόλιο για τις βάσεις και την ομολογία “Τέλειωσα το Δημοτικό με 7, το Γυμνάσιο με 14 και με διαγωγή κοσμία (ο κανόνας ήταν κοσμιοτάτη)” δηλώνει ο πρώην  πρόεδρος του Εθνικού Διαλόγου  για την παιδεία Αντώνης Λιάκος .

“Δεν φανταζόμουν την πολύ μεγάλη απήχηση που θα είχε στα κοινωνικά μέσα” τονίζει  ο Αντώνης Λιάκος εκφράζει τις ευχαριστίες του σε  “όλες κι όλους που το μοιράστηκαν, που είπαν καλά λόγια και έδειξαν τη συμφωνία τους”.

Για τους επικριτές του ο Αντώνης Λιάκος απαντά: “Μερικοί βέβαια βρήκαν να πουν ότι τέτοιες απόψεις κρατάνε πίσω το ελληνικό Πανεπιστήμιο, σε σχέση με τα ξένα, όπου οι άριστοι αριστεύουν και … οι ανοησίες δεν έχουν τέλος”.

Θα σας πω μια προσωπική ιστορία

Με την ευκαιρία αυτή ο πρώην  πρόεδρος του Εθνικού Διαλόγου  για την παιδεία γράφει μια   προσωπική του ιστορία:

Επισκέφτηκα κάποτε ένα Πανεπιστήμιο του εξωτερικού, όπου, χωρις να το έχω προγραμματίσει, άκουσα μια λαμπρή διάλεξη μιας ελληνίδας νεαρής διδάσκουσας εκεί.

Νόμιζα ότι δεν την γνώριζα, αλλά μετά το τέλος με πλησίασε και μου είπε ότι έχουμε συναντηθεί, όταν έδινε εξετάσεις στο μεταπτυχιακό μας και εμείς την κόψαμε.

Τότε αποφάσισε να πάει στο εξωτερικό και να διανύσει όπως φάνηκε λαμπρή πορεία.

Ομολογώ μου πέσανε τα μούτρα.

Μου θύμισε και την ερώτηση που δεν απάντησε, και πράγματι ανακάλεσα τη συζήτηση ανάμεσα στους καθηγητές, που συνήθως πλειοδοτούν σε γνώση, «α! αν δεν το ξέρει αυτό, πως θα την περάσουμε!».

Θέλω να πω πώς πρέπει να δίνουμε ευκαιρία στους ανθρώπους, να μην κολλάμε σε στερεότυπα, να εμπνεόμαστε αν θέλετε από το σύνθημα στην εκπαίδευση: No Child Left Behind

Κανένα παιδί δεν πρέπει να αφεθεί πίσω, κανένα παιδί δεν είναι για πέταμα!

 

Ετικέτες: 
Αντώνης Λιάκος

Σχόλια (13)

 
ανοησίες τα σχόλια
31 Αυγ 2019 15:32

φοβερή οξύνοια η ανωτέρω ιστορία (δεν έχει δράκο; )
άρα το συμπέρασμα - τραβηγμένο από τα μαλλιά- είναι ότι για όλα ευθύνονται οι άστοχες επιλογές των άλλων φυσικά και η ατολμία του κ. καθηγητού να αντιταχθεί. κρίμα που δεν ισχύει δηλ η αναδρομική παραίτηση λόγω ευθιξίας (και τα ταξίδια στο χωρόχρονο).
ευτυχώς που κάποιοι είμαστε αλλεργικοί στο σανό , έχουμε ένστικτο ιστορικού και εμπιστευόμασταν επιστήμονες ιστορικούς άλλων πανεπιστημίων.

και όλοι καταλάβαμε γιατί φτάσαμε εδώ που φτάσαμε...

 
Πού είδε την μεγάλη απήχηση ο κ.Λιάκος;
31 Αυγ 2019 16:26

Αν μετρήσουμε τα σχόλια σχεδόν όλα είναι επικριτικά.Εκτός και αν θεωρεί μεγάλη απήχηση τις επκρίσεις στις δηλώσεις του.Και αν δούμε τα ελαχιστότατα θετικά σχόλια τα έγραψε σχεδόν όλα ο Δρ κ.Καραγιάννης.Τυχαίο;Όταν χάνετε η αίσθηση της πραγματικότητας τέτοιες δηλώσεις θα έχουμε.

 
Τους αποφοίτους των ΤΕΙ τους έχετε για πέταμα όμως
31 Αυγ 2019 16:39

Έτσι δεν είναι αξιοσεβαστε Κύριε?
Όλη η πολιτεία, τα υπουργεία Παιδείας, οι συντεχνίες , και η αντιλήψεις δημιουργούν ρατσισμο και μας κρατατε πίσω.
Έως πότε?

 
xm
31 Αυγ 2019 20:06

Δεν είναι αυτά επιχείρηματα (ή μάλλον είναι, αλλά επιπέδου μαθητών δημοτικού).

 
Πανος
31 Αυγ 2019 20:18

Κατι δεν πάει καλά με τον κ.Λιάκο.Δεν υπάρχουν καλά σχόλια και η απήχηση είναι αρνητική γισ όσα είπε!

 
Γερασμένες απόψεις
31 Αυγ 2019 20:20

Όσο λάθος είναι να αφήνουμε μαθητές εκτός Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλο τόσο λάθος είναι να τα πετάμε σε ιδρύματα-ΧΥΤΑ

Κανονικά οι υπουργοί Παιδείας και το επιτελείο τους δεν πρέπει να είναι άνω των 45 ετών, με διδακτορικό από το εξωτερικό, ώστε να φέρουν νέα πνοή.

Αλλιώς, μοιραία θα ανακυκλώνουμε μέχρι το 2040 τις γερασμένες πεποιθήσεις ενός κλειστού συστήματος ανθρώπων που σπούδασαν πριν το 2000.

Σηκωθείτε λίγο από τις καρέκλες σας, γονείς, φτάσαμε σχεδόν στο πρώτο τέταρτο του 21ου αιώνα και το μέλλον των παιδιών σας το ορίζουν διάφοροι που εδώ και χρόνια έχασαν επαφή με τη σύγχρονη έρευνα και την εκπαίδευση

https://www.esos.gr/arthra/63915/o-proedros-toy-ethnikoy-dialogoy-gia-ti...

 
Σ.Καραγιάννης@Γερασμένες απόψεις
31 Αυγ 2019 21:47

Δεν αρκεί η ειλικρίνεια και η καλοπροαίρετη αναγνώριση του όποιου ακαδημαικού λάθους κ.Λιάκο μου.Μη ματαιοπονείτε..Τώρα χάσατε και την "επαφή με τη σύγχρονη έρευνα και εκπαίδευση" όπως ο Παναθηναικός απόψε τη μπάλα από τον ΟΦΗ!Πάντα ήμασταν για κλάματα και ενίοτε για τη σφαλιάρα και το ξέρετε.. .Ότι και να γράψετε το είπα σε ένα άλλο σχόλιο:"δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται". Το θέμα ήταν ότι πριν πέσετε δεν τα καταφέρατε να δώσετε μια γερή γροθιά στην παραπαιδεία.Το αφήνουμε για τους νέους μποξέρ...που προπονούνται ακριβώς γι'αυτό!Μάλιστα κάποιος θέλει υπουργούς κάτω των 45 με διδακτορικό από το εξωτερικό,δηλαδή νέα γιαπάκια.Τρέμε γέρο Παπανούτσε με τη μεταρρύθμισή σου..!Άρχισες να μοιάζεις με τον Νώε!

 
Εξαιρέσεις
01 Σεπ 2019 01:36

Η αλήθεια είναι ότι πλέον κάποιο μεταπτυχιακό θα βρεθεί ώστε σχεδόν όλοι οι απόφοιτοι γίνονται δεκτοί.

Με προσωπικές μαρτυρίες και περιπτωσιολογία, δε φτιάχνεται η δημόσια εκπαίδευση.

Καποιοι σχολιαστές θυμήθηκαν τον Παπανούτσο, με το καλό να φτάσουν και στον Αλέξανδρο Δελμούζος...θα μας ενημερώσουν πόσο έληξε το ματς το 2042...Ελλάδα σταθερά στο ΜΗΔΕΝ

 
Γ.Π.
01 Σεπ 2019 08:17

Ο Πύργος

«Κανένα παιδί δεν πρέπει να αφεθεί πίσω, κανένα παιδί δεν είναι για πέταμα!»...
Γι' αυτό και του λέμε πάντα την αλήθεια κοιτώντας το στα μάτια. Και το ίδιο και τη μάνα του και τον πατέρα του. Και του την λέμε την ώρα που πρέπει κι αφού πρώτα έχουμε βεβαιωθεί πολλαπλώς ότι συμφωνεί και η ψυχή μας με το μυαλό μας. Κι αυτό γιατί την ψυχή σου δεν μπορείς να την ξεγελάσεις! Και μαζί με την τίμια αλήθεια, του δείχνουμε τους άλλους δρόμους που με εντιμότητα και αγάπη έχουμε ετοιμάσει για να διαβεί ώστε, κάποια μέρα, να νιώσει ότι είναι ένας χρήσιμος, άξιος πολίτης και πως γι' αυτό βοήθησαν κάποτε οι έντιμοι, άξιοι δάσκαλοι της πατρίδας του.
Γι' αυτό, με περηφάνεια σήμερα, του παρουσιάζουμε τον τεράστιο Πύργο που δημι-ουργήσαμε.Τον Πύργο της Βαβέλ!...

 
Κκ
01 Σεπ 2019 11:23

Το ερωτημα ειναι φτιαχνεις ενα συστημα εκπαιδευσης ανοιχτο που διαρκως δινει ευκαιριες σε ολους ή ενα συστημα κλειστο που δινει συγκεκριμενες ευκαιριες σε λιγους; Η απαντηση νομιζω οτι ειναι ευκολη.

 
Ερινύες και Γ2 γλωσσομάθεια
02 Σεπ 2019 11:32

Τύψεις και ενοχές? Συνήθως δεν έχουν σε τέτοιες επιτροπές.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι, μεγάλο καλό της έκαναν της φοιτήτριας και πήγε στο εξωτερικό για "να διανύσει όπως φάνηκε λαμπρή πορεία".
Επίσης, δεν φαντάζομαι η ακαδημαϊκή διάλεξη της νεαρής διδάσκουσας στο ξένο Πανεπιστήμιο, να έγινε στα Ελληνικά?....

 
Παπαγιάννη Βασιλική
02 Σεπ 2019 15:45

Προς τι όλα αυτά κύριε Λιάκο; Τι θέλετε να μας πείτε; Μας θεωρείτε ανόητους ή εκτός πραγματικότητας; Δεν ζούμε ανάμεσά σας; Δεν γνωρίζουμε; Δεν μπορούμε να αντιπαραβάλουμε επιχειρήματα;

 
Νικολέτα
18 Σεπ 2019 12:04

Θελω να πω στον κ. Λιάκο ότι η Ανώτατη Παιδεία ήταν κάποτε προνόμιο των λίγων, τώρα που έγινε προνόμιο για περισσότερους, πάλι είναι για λίγους, οι υπόλοιποι είναι μετανάστες, διότι εκεί τους αξιολόγησαν σαν επιστήμονες και τα παιδιά μας κέρδισαν με προσωπικό αγώνα τη θέση τους, άσχετα εάν την Ελλάδα την θέσαμε στην ίδια θέση με τις χώρες της εμπόλεμης κατάστασης και τα παιδιά μας, παιδιά προσφυγικού μετανάστη του πολέμου και βίας

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean