Οδηγίες για τη διδασκαλία μαθημάτων Γ΄ ΓΕ.Λ. 2019-2020

ΝΓ-Λογ-Αρχαία, Φυσική, Βιολογία, Χημεία, Μαθηματικά, Πληροφορική Ιστορία, Κοινωνιολογία, Ξένες Γλώσσες, Ελεύθερο Σχέδιο,Γραμμικό Σχέδιο

17/09/2019

Ενημερώθηκε: 17/09/2019, 18:36

Άκουσε το άρθρο

Οδηγίες  για τη διδασκαλία  των μαθημάτων  της Γ΄ Γενικού Λυκείου για το τρέχον σχολικό έτος  2019-2020  στα μαθήματα Λογ-Αρχαία, Φυσική, Βιολογία, Χημεία, Μαθηματικά, Πληροφορική, Ιστορία, Κοινωνιολογία, Ξένες Γλώσσες, Ελεύθερο  Σχέδιο,Γραμμικό Σχέδιο, εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας, μετά από σχετικές  εισηγήσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Για να ανοίξετε τις οδηγίες πατήστε αντίστοιχα παρακάτω:

  1. Οδηγίες για τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας και των Αρχαίων Ελληνικών στη Γ ́ τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Γ ́ και Δ ́ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2019-2020
  2. Διαχείριση διδακτέας-εξεταστέας ύλης της Φυσικής της Γ ́ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ ́ και Δ ́ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2019-2020
  3. Διαχείριση της Διδακτέας - Εξεταστέας ύλης της ΧΗΜΕΙΑΣ της Γ ́ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ ́ και Δ ́ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2019- 2020
  4. Διαχείριση διδακτέας-εξεταστέας ύλης των Μαθηματικών της Γ ́ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ ́ και Δ ́ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2019-2020
  5. Διαχείριση διδακτέας-εξεταστέας ύλης της Βιολογίας της Γ ́ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ ́ και Δ ́ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2019-2020
  6. Διαχείριση διδακτέας-εξεταστέας ύλης της Κοινωνιολογίας   της Γ ́ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ ́ και Δ ́ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2019-2020
  7. Διαχείριση διδακτέας-εξεταστέας ύλης  της Ιστορίας της Γ ́ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ ́ και Δ ́ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2019-2020
  8. Οδηγίες για τη διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών στη Γ ́ τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2019-2020
  9. Διαχείριση διδακτέας-εξεταστέας ύλης της Πληροφορικής της Γ ́ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ ́ και Δ ́ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2019-2020 
  10. Οδηγίες για τη διδασκαλία του Ελεύθερου Σχεδίου και του Γραμμικού Σχεδίου στη Γ ́ τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2019-2020

Σχόλια (15)

Γ.Π.
|

@Φιλολογος
Αυτό το «θα» και το «από», γιατί τα έβαλες;

Φιλολογος
|

Μήπως γνωρίζει κανείς με ποια σειρά θα διδάσκονται τα γραμματικά φαινόμενα στα Αρχαία Ελληνικά; Δεν προσδιορίζει τίποτα από το Υπουργείο!

ΤΡΑΓΙΚΟ
|

Με άλλα κεφάλαια αρχίζουν στο σχολείο.
Με άλλα κεφάλαια ξεκινούν τα φροντιστήρια.
Στη Φυσική πρέπει να ξεκινήσουμε με Ηλεκτρομαγνητισμό ή με Ταλαντώσεις; Ή μήπως με Κρούσεις, σύμφωνα με το ΦΕΚ 2894 του 2016;

Λογοτεχνία 2 ώρες ανά εβδομάδα για να γράψεις πώς εκλαμβάνεις εσύ -ο κάθε αναγνώστης- το βασικό ερώτημα ενός αδίδακτου ποιήματος;

Η κατάσταση είναι τραγική. Η μοίρα των υποψηφίων προδιαγεγραμμένη. Το ΙΕΠ- που αμφιβάλλω αν στελεχώνεται από εκπαιδευτικούς που δικιμάστηκαν στα Λύκεια- νιώθει ικανοποίηση (!), σαν να ανακάλυψε την πυρίτιδα. Ιδιαίτερα οι Φιλόλογοί του. Συνέταξαν φακέλους μαθημάτων -σε μεγάλο βαθμό δε θα χρησιμοποιηθούν, αφού δεν έχουν ασκήσεις/εργασίες. Προώθησαν την εκτύπωση και διανομή βιβλίων που μείνουν σε αχρησία - ωστόσο οι φορολούμενοι τα πλήρωσαν.
Το Υπουργείο ελπίζω να καταλάβει ότι ουσιαστικές προτάσεις μπορούν να έρθουν μόνο από τη βάση, από τους μάχιμους εκπαιδευτικούς. Αυτοί γνωρίζουν την προυπάρχουσα γνώση των υποψηφίων. Αυτοί γνωρίζουν με ποια σειρά πρέπει να διδαχθούν τα κεφάλαια για να επιτευχθεί η κατάκτηση της γνώσης.

@άννα
|

δεν είναι θέμα αδικίας αλλά σαδισμού τελικά λόγω ιδεοληψίας ! αντί να το καταργήσουν από φέτος , όπως ΟΛΟΙ οι εχέφρονες και μάχιμοι συστήνουν, θα ταλαιπωρήσουν ευσυνείδητους καθηγητές και μαθητές για το ΤΙΠΟΤΑ ! θέλουν - και με τα άλλα που κάνουν παρά την αρχική προσδοκία και το σχετικά καλό δείγμα γραφής- να ανταγωνιστούν τον προηγούμενο ολετήρα !

Κανείς δεν είναι ριγμένος
|

Που ανακοινώνονται οι οδηγίες με ακρίβεια ελβετικού ρολογιού
εντός του Σεπτεμβρίου.

ΑΝΝΑ Κ.
|

2 ΒΙΒΛΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ (ΠΡΩΗΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ), ΤΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (2 ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΩΣ) ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ;;;;; ΓΙΑΤΙ;;;;;ΑΔΙΚΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ Ή ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ;;;;;

τραγικοί όπως πάντα
|

ακόμα χειρότερα φέτος. βγάλτε άμεσα τη λογοτεχνία, διορθώστε την ύλη των υπολοίπων μαθημάτων. δεν σωζόμαστε με τίποτα σε αυτή τη χώρα, ποια λογική να πρυτανεύσει έστω και την υστάτη ώρα;

Σχολικό έτος
|

Τελικά, πότε είναι σημαντικό να δημοσιεύονται οι οδηγίες διαχείρισης της ύλης;
Πριν τη λήξη του προηγούμενου σχολικού έτους ή μετά την έναρξη του τρέχοντος σχολικού έτους;
Πότε πρέπει να οργανώνεται ο μέσος εκπαιδευτικός για την γ λυκείου;
Γιατί τόση αδιαφορία από την ηγεσία του υπουργείου για τον εκπαιδευτικό και τους μαθητές;

Και προσέξτε το ΙΕΠ είχε στείλει τις οδηγίες στο υπουργείο στις 24-05-2019.

Τραγικό!

ΠΕ02
|

Εξέταση στα Νέα Ελληνικά με
-Γιασουνάρι Καουαμπάτα -ναι μεν βραβείο Νόμπελ, αλλα!!!-
-Κρυστάλλη Γλυνιαδάκη-
-Χλόη Κουτσουμπέλη, "Παρτίδα σκάκι", "νεραιδοκλωστές" και" ερωτικές αλώσεις",
-"επιβεβαιώσεις ή διαψεύσεις (!!!) ισχυρισμών (εννοούν Σωστό - Λάθος ;;;)
-CNN
-άννα Φραγγουδάκη και πορίσματα μελέτης του 1995 (!!) (πέρασαν κιόλα; 25(!!!) χρόνια-
-και ολίγον από Καβάφη (για να τιμήσουμε και τους ταπεινούς ποιητές μας),

ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ με τους Φιλολόγους στο ΙΕΠ

ΒΑΣΙΛΗΣ
|

ΦΥΣΙΚΗ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
Η πρόταση του Ι.Ε.Π. για βίντεο, προσομοιώσεις,και πειράματα ανά κεφάλαιο, είναι ευπρόσδεκτη αλλά δεν υπάρχει ενημέρωση για κατανομή ωρών διδασκαλίας ανά κεφάλαιο,ούτε η σειρά που θα διδαχθούν με δεδομένα την αύξηση της διδακτέας ύλης και των ωρών διδασκαλίας ανα εβδομάδα.

Ευθύμης
|

Εξαιρετικά ανεπαρκείς οι οδηγίες σε Φυσική και Χημεία. Έγινε απλώς ανακοινοποίηση της διδακτέας ύλης. Ούτε ενδεικτική κατανομή των ωρών διδασκαλίας ανά κεφάλαιο ούτε οδηγίες για τη σειρά με την οποία πρέπει αυτά να διδαχθούν, γιατί ακόμα και τα κεφάλαια που ήταν πέρσι στην ύλη δε διδάχτηκαν με τη σειρά που αναγράφονται φέτος.

ΘΑΝΑΣΗΣ
|

Εξαιρετικά κατατοπιστικές οι οδηγίες για τα αρχαία. Συγχαρητήρια στους αρμόδιους του υπουργείου.

ΠΕ86
|

Παραμένει σε εκκρεμότητα το θέμα των οδηγιών της Πληροφορικής, μάθημα που έχει ίσως τη μεγαλύτερη αύξηση ύλης η οποία, σε ένα βαθμό, προσεγγίζεται με "όχι τον συνηθισμένο" τρόπο (αντικειμενοστραφής προγραμματισμός με διαγράμματα και όχι με κώδικα).

Ελπίζω οι σχετικές οδηγίες να ανακοινωθούν σύντομα!

Andrew
|

Παραμένει πάντως η εκκρεμότητα της Λογοτεχνίας, αν δηλαδή θα εξετάζεται στις πανελλαδικές. Αυτό που έχει υπογραφεί είναι για τις απολυτήριες και μόνο. Ας ελπίσουμε ότι θα πρυτανεύσει η λογική και θα καταργηθεί εντελώς η πανελλαδική εξέταση της Λογοτεχνίας, η οποία είναι πολύ προβληματική.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ