Placeholder

ΒΟΥΛΗ

“Βροχή” ερωτήσεων στη Βουλή για θέματα παιδείας-Δείτε όλες τις ερωτήσεις

Από τις 91 ερωτήσεις και αναφορές Βουλευτών απαντήθηκαν οι 23
Δημοσίευση: 19/09/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Από τα τέλη Ιουλίου  μέχρι σήμερα κατατέθηκαν στη Βουλή συνολικά 91 ερωτήσεις και αναφορές Βουλευτών για θέματα παιδείας, από τις οποίες ήδη απαντήθηκαν οι 23, ενώ, όπως πληροφορηθήκαμε,  έχει “δρομολογηθεί” από την υπουργό Ν. Κεραμώς, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες,  η απάντηση και αυτών που εκκρεμούν.

Από τις ερωτήσεις οι δύο είναι επίκαιρες και αφορούν:

1. Να συνεχιστεί η λειτουργία της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Ρόδου, μέσω της στελέχωσής της.
2. Για το πρόβλημα της στέγασης και την ανέγερση νέων εστιών.

Επίσης η μία αφορά “Κατάθεση εγγράφων σχετικά με την φοίτηση προσφύγων μαθητών στα σχολεία

Ακολουθεί ο κατάλογος ερωτήσεων και αναφορών (σ.σ. Σε παρένθεση οι απαντήσεις):

  1. Εξορθολογισμός και μείωση των μετακλητών υπαλλήλων  (ΑΠΑΝΤΗΣΗ).
  2. Προβλήματα με την στέγαση και σίτιση των φοιτητών σε Σχολές που βρίσκονται σε τουριστικές περιοχές αυξημένης ζήτησης.     (ΑΠΑΝΤΗΣΗ).  
  3. Να μην καταργηθούν τμήματα προσανατολισμού στα Γενικά Λύκεια της Λακωνίας.     
  4. Οφειλές προς ΔΕΗ     (ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΔΩ).
  5. Οικονομική ζημιά στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο     
  6. Τρόπος λειτουργίας ΔΟΑΤΑΠ (Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης)     (ΑΠΑΝΤΗΣΗ).  
  7. Για τη λειτουργία των ολιγομελών τμημάτων Ομάδων Προσανατολισμού     
  8. Ταχύρρυθμα τμήματα κατάρτισης απόφοιτων αρχαιολογικών τμημάτων     (ΑΠΑΝΤΗΣΗ)
  9. Για τις ζημιές που προκλήθηκαν από το σεισμό της 19ης Ιουλίου στη Β' Πειραιά     (ΑΠΑΝΤΗΣΗ)
  10. Για την πρόσβαση παλαιών αποφοίτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση     (ΑΠΑΝΤΗΣΗ).
  11. Να αντικατασταθούν άμεσα τα βιβλία των εστιακών φοιτητών που κάηκαν στην πυρκαγιά της 23/09/2018 στις εστίες του Πανεπιστημίου Κρήτης στο Ηράκλειο  (ΑΠΑΝΤΗΣΗ).
  12. "Τοποθέτηση κ. Κ. Λούλη στη θέση Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Τουρισμού."   (ΑΠΑΝΤΗΣΗ)
  13. Αναστολή Προγραμμάτων Διετούς Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στα Κέντρα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης των Πανεπιστημίων της χώρας . Δέκα (10) τα διετή προγράμματα που αναστέλλονται στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας    (ΑΠΑΝΤΗΣΗ).   
  14. Ενίσχυση του εκπαιδευτικού ρόλου της Γεωργικής Σχολής της Μεσσαράς  (ΑΠΑΝΤΗΣΗ).   
  15. Καταγγελίες για εργασιακές διακρίσεις (ΑΠΑΝΤΗΣΗ).   
  16. Με υπόμνημά της αναφέρεται στην εφαρμογή της υπ' αριθμ. Φ.253/23170/Α5/14.02.2019 Υπουργικής Απόφασης του ΥΠΠΕΘ αναφορικά με την εισαγωγή φοιτητών σε Τμήματα Μουσικών Σπουδών, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθ. 19 του ν. 4559/2018 όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις του αρθ. 45 του ν.4589/2019 και αιτείται να μην ισχύσει για το ακαδημαϊκό έτος 2019_2020 ο περιορισμός ο υποψήφιος να επιτύχει σε μουσικό μάθημα βαθμό τουλάχιστον ίσο με το 30% του άριστα  (ΑΠΑΝΤΗΣΗ).    
  17. Με υπόμνημά του ζητά να αναγνωριστεί η διπλή μοριοδότηση για τους αναπληρωτές που εργάστηκαν σε δυσπρόσιτα σχολεία και Κέντρα Εκπαίδευσης Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ)  (ΑΠΑΝΤΗΣΗ).     
  18. Με απόφασή του εκφράζει την διαμαρτυρία του σχετικά με την κατάργηση του Νόμου για την ίδρυση της Νομικής Σχολής στο Πανεπιστήμιο Πατρών και αιτείται την επανεξέταση της απόφασης (ΑΠΑΝΤΗΣΗ).     
  19. Με επιστολή τους αναδεικνύουν τις αδικίες που απορρέουν από το νόμο 4610/2019 όσον αφορά στην πρόσβαση παλαιών αποφοίτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και αιτούνται την δυνατότητα εισαγωγής τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και με το σύστημα των γενικών εξετάσεων που ίσχυε ως το σχολικό έτος 2018_2019 που καταργείται με τις διατάξεις του νόμου αυτού (ΑΠΑΝΤΗΣΗ).   
  20. Με επιστολή τους εκφράζουν τη διαμαρτυρία τους για την καθυστέρηση έκδοσης των προσωρινών πινάκων για τις προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής αγωγής για το 2019 με κίνδυνο να ισχύσουν οι περσινοί πίνακες 2018_2019 στους οποίους δεν είχαν καταθέσει τα χαρτιά τους και αιτούνται την επίλυση του ζητήματος (ΑΠΑΝΤΗΣΗ).  
  21. Με υπόμνημα το οποίο κατέθεσε, ζητεί να δoθεί το δικαίωμα στα μέλη του εφόσον έχουν τα τυπικά από το νόμο προσόντα, να εκλέγονται στη βαθμίδα του λέκτορα  (ΑΠΑΝΤΗΣΗ).
  22.      Προσλήψεις στη Γενική και Ειδική Αγωγή με παλαιούς πίνακες     
  23. Εισαγωγή μαθητριών και μαθητών πλημμυροπαθών περιοχών του Νομού Χανίων, καθ' υπέρβαση του αριθμού εισακτέων σε ΑΕΙ και ΤΕΙ     
  24. Λήψη μέτρων για την αποκατάσταση των ζημιών που προκάλεσε σε σχολικά κτίρια ο σεισμός της 19ης Ιουλίου με επίκεντρο τη Μαγούλα και ολοκληρωμένη αντισεισμική θωράκιση των σχολικών κτιρίων της Αττικής   
  25. Να ανοίξει άμεσα η πλατφόρμα του ΟΠΣΥΔ για να επικαιροποιηθούν οι πίνακες των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ώστε να μην αποκλειστεί κανένας από τις φετινές προσλήψεις     
  26. Προβλήματα με τους πίνακες προσλήψεων εκπαιδευτικών     
  27. Λειτουργία του παραρτήματος του Νηπιαγωγείου Νέου Ηραίου στο ΤΔ Λιμνών στο σχολικό έτος 2019_2020     (ΑΠΑΝΤΗΣΗ).
  28. Η Ελλάδα πρώτη σε τροχαία δυστυχήματα.     
  29. Εξετάσεις στα πρότυπα Γυμνάσια και Λύκεια (ΑΠΑΝΤΗΣΗ).
  30. Στέγαση του Ελληνικού Λυκείου Στουτγκάρδης / Γερμανίας  (ΑΠΑΝΤΗΣΗ).
  31. Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών από τους πίνακες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης  (ΑΠΑΝΤΗΣΗ).
  32. Επανακαθορισμός των δυσπρόσιτων σχολείων του Νομού Ηρακλείου     
  33. Έναρξη λειτουργίας Πανεπιστημιακού Τμήματος Μετάφρασης και Διερμηνείας με έδρα την Ηγουμενίτσα     
  34. Ποια είναι η θέση της Κυβέρνησης κατόπιν της αποφάσεως της ΑΑΠΔ (Ανώτατης Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων), περί απαγόρευσης αναγραφής του Θρησκεύματος και της Ιθαγένειας     
  35. Φροντιστήριο «Μακεδονικής» γλώσσας στην Πέλλα!     
  36. Αδιαφανείς διαδικασίες επιλογής υποτρόφων στο Ελληνικό Ινστιτούτο Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Σπουδών Βενετίας     
  37. Να καλυφθούν τα εκπαιδευτικά κενά και να λειτουργήσουν ομαλά όλα τα σχολεία του Ν. Ηρακλείου     
  38. Κρίσεις Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης     
  39. Διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών στα σχολεία     
  40. «Μαθητές Δήμου Μάνδρας _ Ειδυλλίας και ποσόστωση σε Πανελλαδικές Εξετάσεις»     
  41. «Προσβλητικά για την Ορθόδοξη πίστη μας δημοσιεύματα και εν γένει διασυρμός της πίστης μας» (ΑΠΑΝΤΗΣΗ).
  42. Με ανακοίνωσή της καταγγέλλει την απόφαση της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου αναφορικά με τη δημιουργία ειδικών θέσεων οργανωτικών συντονιστών στα Κέντρα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που θα λειτουργήσουν στα πανεπιστήμια με επιμίσθιο 300 ευρώ το μήνα και καλεί τη νέα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων να καταργήσει την εν λόγω ρύθμιση.     
  43. Αιτείται την επαναφορά της αναγνώρισης του χρόνου προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών σε φροντιστήρια ξένων γλωσσών που καταργήθηκε το 2015.     
  44. Αναγκαιότητα παράτασης εγγραφών στο Μουσικό Γυμνάσιο Λασιθίου το σχολικό έτος 2019_20     
  45. Παράνομη τοποθέτηση συντονιστών εκπαίδευσης προσφύγων     
  46. Κατ' εξαίρεση έγκριση και λειτουργία ολιγομελών τμημάτων 1ου και 2ου ΕΠΑΛ Κιλκίς     
  47. Κλειστά σχολεία στη Δυτική Αθήνα, λόγω ακαταλληλότητας από τον σεισμό της 19ης Ιουλίου λίγο πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς     
  48. Εξαίρεση του 1ου Μειονοτικού Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης από τις πιστώσεις ΠΕ 23 (Ψυχολόγων)     
  49. Κατ' εξαίρεση έγκριση λειτουργίας ολιγομελών τμημάτων Φυτικής Παραγωγής και Ψυκτικών στο ΕΠΑΛ Σιδηροκάστρου   
  50. Αναστολή λειτουργίας της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Ρόδου 
  51. Να δοθεί λύση στο πρόβλημα της στέγασης με την ανέγερση νέων εστιών και την αναβάθμιση των ήδη υπαρχόντων. Να παρθούν άμεσα μέτρα στήριξης των φοιτητών που αναζητούν στέγη
  52. Με υπόμνημά του επισημαίνει την αναγκαιότητα του χαρακτηρισμού ως ακατάλληλου του παραπάνω σχολείου μετά το σεισμό της 19ης Ιουνίου 2019 καθώς επίσης και της ταχείας ανακαίνισης του προκειμένου να συνεχιστεί ομαλά η σχολική χρονιά και αιτείται την επίλυση του θέματος.
  53. Το ζήτημα των ξενόγλωσσων πανεπιστημιακών τμημάτων και των τμημάτων τουριστικών Σπουδών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση     
  54. Με επιστολή τους αναφέρονται στις μετεγγραφές των φοιτητών των μονίμων κατοίκων των δημοτικών κοινοτήτων που επλήγησαν από την πυρκαγιά στην Ανατολική Αττική και αιτούνται τον καθορισμό του ειδικού ποσοστού επί των εισακτέων σε ΑΕΙ για τους μαθητές της περιοχής.     
  55. Με επιστολή του ζητεί την επανεξέταση των ρυθμίσεων του νόμου 4589/2019 που αφορά διορισμούς και προσλήψεις στο χώρο της Ειδικής Αγωγής που θίγουν όλους τους αναπληρωτές οι οποίοι στηρίζουν τις δομές Ειδικής Αγωγής και εκπαίδευσης για πάνω από 15 χρόνια και αιτείται απαντήσεων.     
  56. Με επιστολή του επισημαίνει τις σημαντικές ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού που παρατηρούνται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στη Χίο και αιτείται να καλυφθούν αρχικά, τα δεκάδες κενά που υπάρχουν ακόμα και μετά την πρώτη φάση πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και να δρομολογηθούν οι προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών ώστε να αντιμετωπιστούν οι μεγάλες ανάγκες των σχολείων.     
  57. Με επιστολή του αιτείται να μην γίνει μεταφορά της Γ΄ τάξης Λυκείου Πελασγίας στο Γενικό Λύκειο Στυλίδας καθότι οι σχολικές εγκαταστάσεις που υπάρχουν στην Τοπική Ενότητα Πελασγίας και στεγάζουν τις αίθουσες των τάξεων της Γ΄Λυκείου είναι άριστες και καλύπτουν όλες τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών.     
  58. Εκφράζουν την ανησυχία τους σχετικά με την απόφαση της Περιφερειακής Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος να μη συμπεριληφθούν οι τάξεις του Λυκείου του Κυριακίου Βοιωτίας στα εγκεκριμένα ολιγομελή τμήματα ομάδων προσανατολισμού για το σχολικό έτος 2019_2020 και αιτούνται ενημέρωσης για τις αποφάσεις σχετικά με το προαναφερθέν θέμα.     
  59. Με έγγραφό της αναφέρεται στην αποκατάσταση της αδικίας που βιώνει από το 2010 έως σήμερα και αιτείται να γίνει άμεσα μία νομοθετική ρύθμιση για τους υπολοίπους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς της κλειστής λίστας του 2010.     
  60. Επισημαίνει την αναγκαιότητα της κάλυψης ενεργειακών αναγκών, εποπτικού υλικού αλλά και επιστασίας στις τέσσερις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Καρπενησίου και αιτείται την επίλυση του θέματος.     
  61. Με επιστολή του εκφράζει τη διαμαρτυρία του για την απόφαση αναστολής λειτουργίας του Νηπιαγωγείου Λαγκαδίων, λίγες ημέρες πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, η οποία επέφερε μεγάλη αναστάτωση σε γονείς και παιδιά και αιτείται τη μη υλοποίηση της παραπάνω απόφασης.
  62. Προβλήματα με τη μεταφορά καταγεγραμμένων προσφύγων μαθητών αιτούντων ασύλου στο Κέντρο Φιλοξενίας Δράμας.     
  63. Καθυστερήσεις στη β΄φάση αποσπάσεων εκπαιδευτικών Α΄/θμιας εκπαίδευσης στο Νομό Λάρισας.     
  64. Αφαίρεση του Σταυρού απο τον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου στο Μοναστηράκι Αττικής.     
  65. Χωρίς δασκάλους το Καστελόριζο.     
  66. Κενά εκπαιδευτικών σε Νηπιαγωγεία των Σπετσών.     
  67. Κάλυψη λειτουργικών κενών σχολείων του Νομού Ηρακλείου     
  68. Μουφτήδες Θράκης     
  69. Σχετικά με την απαγόρευση πραγματοποίησης προγραμμάτων και δράσεων αγωγής υγείας σε σχολεία από ιδιωτικούς φορείς     
  70. Να συνεχιστεί η λειτουργία της Δημόσιας Βιβλιοθήκης Ρόδου     
  71. Εφαρμογή του προγράμματος κολύμβησης που υλοποιείται στην Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευση με τρόπο που να καλύπτει συνολικά τις ανάγκες των μαθητών
  72. Να εφαρμοστεί το πρόγραμμα κολύμβησης που υλοποιείται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, με τρόπο που να καλύπτει συνολικά τις ανάγκες των μαθητών.     
  73. Να συνεχιστεί η λειτουργία της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Ρόδου, μέσω της στελέχωσής της.     
  74. Κατάθεση εγγράφων σχετικά με την φοίτηση προσφύγων μαθητών στα σχολεία     
  75. Κατάργηση Κέντρων Πληροφορικής και των Νέων Τεχνολογιών (ΚΕΠΛΗΝΕΤ)

  76. Επιστημονική Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (ΕΕΠΠΣ)

  77. Χωρίς καθηγητές ο Άη Στράτης     
  78. Διαπίστωση από την Ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΑΔΙΠΠΔΕ) ότι η πλειοψηφία των μαθητών Λυκείου στην χώρα μας είναι λειτουργικά αναλφάβητοι   
  79. Σύνθεση Μεικτής Διεπιστημονικής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων (ΜΔΕΕ) Ελλάδας _ Σκοπίων     
  80. Καθυστέρηση στην έκδοση εγκυκλίου για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις     
  81. Άμεσες ενέργειες για το Μουσικό Γυμνάσιο στο Καβούσι Λασιθίου που έκλεισε πριν καν ανοίξει.     
  82. Προβλήματα στη στέγαση φοιτητών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).     
  83. Σε άθλια κατάσταση οι φοιτικές εστίες της Χώρας.
  84. Άμεσες ενέργειες για να λειτουργήσουν και τα έξι τμήματα του ΕΠΑΛ Κισσάμου
  85. «Να καλυφθούν άμεσα τα εκπαιδευτικά κενά και να λειτουργήσουν ομαλά όλα τα σχολεία του Ν. Ηρακλείου     
  86. Εκπαιδευτικά ζητήματα Κυκλάδων κατά την έναρξη του σχολικού έτους 2019_2020     
  87. Χαρακτηρισμός των σχολείων της Ανδρίτσαινας ως δυσπρόσιτων     
  88. Αντιμετώπιση προβλημάτων στη μετακίνηση των προσφυγόπουλων προς τα σχολεία τους     
  89. Μετακίνηση των προσφυγόπουλων από το camp Διαβατών προς τα σχολεία τους     
  90. Εγκατάσταση κεραίας κινητής τηλεφωνίας εντός κατοικημένης περιοχής και κοντά σε σχολεία στη Νίκαι 
  91. Για το πρόβλημα της στέγασης και την ανέγερση νέων εστιών.

Σχόλια (37)

 
Το μακρύ και το κοντό.
23 Σεπ 2019 22:41

Μην προκαλείται, γιατί θα μας γράψει όλο το "μακρύ" ποίημα του Περίανδρου και μετά μπορεί να πιάσει και τους άλλους 6 σοφούς. Μαζί και την Ομήρου Οδύσσεια που κάναμε στο σχολείο....

 
Μάθημα νέας Ιστορίας
23 Σεπ 2019 18:19

Οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις στη Βουλή δεν είναι η ουσία του νομοθετικού έργου.

Ας επιστρέψει από τα ταξίδια της η υπουργός και ας ξεκινήσουν τις προετοιμασίες γιατί το πρώτο τρίμηνο πέρασε και ακόμα να δούμε μια θετική νομοθετική ή ρυθμιστική πρωτοβουλία, μεγάλης κλίμακας.

Με τις αναλύσεις για την αρχαία Ελλάδα δε θα τελειώσουμε ποτέ αλλά πρέπει κάποτε να ασχοληθούμε και με το νέο ελληνικό κράτος, που υποφέρει από κακή νομοθέτηση από την ίδρυσή του, διαβάστε ενδεικτικά πόσοι νόμοι για τα ΑΕΙ έχουν κατατεθεί από το 1998 μέχρι το 2018.

 
@Καραγιάννης
23 Σεπ 2019 16:35

Ο Μάο που παινεύεις και μας γράφεις και ρητά του τύραννος δεν ήταν;Τον Περίανδρο βρήκες για να ασκήσεις την αριστερή σου κριτική;

 
Φιλόλογος
23 Σεπ 2019 13:41

Ουδείς τέλειος κ.Καραγιάννη.Το ότι "έφαγε" την γυναίκα του επειδή τον απατούσε ,αυτό γίνονταν και εδώ μέχρι πριν λίγα χρόνια.Και τραγούδια γράφτηκαν κσι ταινίες γυρίστηκαν για αυτό το θέμα.Προκειμένου να έπρεπε να σκύβει από το κέρατο στις αψίδες επέλεξε αυτό.Ήταν όμως σοφός.

 
Σ.Κ@Άντε Περίανδρε
23 Σεπ 2019 13:33

"ζήτησε συμβουλή από τον τύραννο της Μιλήτου Θρασύβουλο πώς να στερεώσει καλύτερα την αρχή του και έλαβε με συμβολική πράξη την απάντηση ότι [θα πρέπει να εξοντώσει κάθε ισχυρό αντίπαλο ή αντιδρώντα στο έργο του]".Άντε Περίανδρε..'Εχεις μεγάλη παράδοση..!Μερικοί διδάχτηκαν ότι οι επτά σοφοί ήταν αθώες περιστερές! Διασώθηκε για τη σοφία του,τη φιλοξενία των ποιητών στην αυλή του και για την φορολογία των πλουσίων...

 
Σ.Κ.@Φιλόλογε μου έμεινες μόνο με την σοφία του Περίανδρου
23 Σεπ 2019 12:47

Ο Περίανδρος ο Κορίνθιος (668 π.Χ. – 584 π.Χ.) ήταν τύραννος της Κορίνθου που διαδέχθηκε τον πατέρα του Κύψελο ο οποίος ανέτρεψε την δωρική αριστοκρατία. Ήταν περιώνυμος για την κακουργία αλλά και τη μεγαλοπραγμοσύνη και σοφία του. Υπήρξε στην αρχή πολύ ηπιότερος από τον πατέρα του αλλά αργότερα παρασύρθηκε σε αδικοπραγίες και ωμότητες.

Ο Ηρόδοτος μας πληροφορεί ότι κάποτε ο Περίανδρος ζήτησε συμβουλή από τον τύραννο της Μιλήτου Θρασύβουλο πώς να στερεώσει καλύτερα την αρχή του και έλαβε με συμβολική πράξη την απάντηση ότι θα πρέπει να εξοντώσει κάθε ισχυρό αντίπαλο ή αντιδρώντα στο έργο του. Έκτοτε ο Περίανδρος δεν δίστασε ακόμη και να διαπράξει φόνους οικείων του. Έτσι φόνευσε με λακτίσματα τη γυναίκα του Λυσίδη την οποία και αποκαλούσε θωπευτικά «Μέλισσα». Σε επίσημη εορτή στην αυλή του, κάλεσε τις επιφανέστερες γυναίκες της Κορίνθου τις ξεγύμνωσε και έκαψε τα ενδύματα και τα κοσμήματά τους στην εστία.

Εξόρισε στην Κέρκυρα (που τότε υπαγόταν στην Κόρινθο) τον γιο του Λυκόφρονα, το οποίο είχε αποκτήσει με την Λυσίδη, επειδή αντέδρασε στις συμπεριφορές του. Όταν αργότερα τον ανακάλεσε, ο Λυκόφρονας αρνήθηκε την πατρική και δημόσια θέση λέγοντας πως δεν μπορεί να συζεί με τον φονιά της μητέρας του. Τότε ο Περίανδρος δέχθηκε να παραιτηθεί υπέρ του γιου του και να αποσυρθεί στην Κέρκυρα. Όταν όμως το πληροφορήθηκαν οι Κερκυραίοι, επειδή φοβήθηκαν ότι θα τους καταπιέσει περισσότερο, φόνευσαν Λυκόφρονα. Ο Περίανδρος τότε για να τους τιμωρήσει συγκέντρωσε 300 παιδιά των καλλιτέρων οικογενειών της Κέρκυρας και τους έστειλε στο βασιλιά της Λυδίας Αλυάττη για να τους ευνουχίσει κατά το ασιατικό έθιμο. Το πλοίο όμως προσάραξε στη Σάμο και οι νέοι ελευθερώθηκαν.

Ο Περίανδρος αν και αγαπούσε τις στρατιωτικές επιδείξεις φαίνεται πως δεν ενεπλάκη σε εξωτερικούς πολέμους. Τον μοναδικό που οργάνωσε ήταν κατά του πεθερού του Προκλέα, τυράννου της Επιδαύρου, με αιτία το θάνατο της κόρης του.

Επί εποχής του η Κόρινθος ανυψώθηκε σε δύναμη και ακμή και έφθασε να γίνει θαλασσοκράτειρα. Εκτός όμως αυτού ο Περίανδρος υπήρξε και κοινωνικός αναμορφωτής, νομοθέτησε κατά της ασωτίας και της πολυτέλειας, υπέρ της εύρεσης εργασίας σε φτωχούς και φορολογίας των πλουσίων. Προστάτευσε τα γράμματα και τις τέχνες και κατέστησε την αυλή του κέντρο πνευματικής και καλλιτεχνικής δημιουργίας.

Ακόμη κατατάχθηκε μεταξύ των επτά σοφών του αρχαίου κόσμου. Έγραψε ένα μακρύ ποίημα με τίτλο «Υποθήκες στον ανθρώπινο βίο» από το οποίο ελάχιστα αποσπάσματα διασώθηκαν. Σώζονται ακόμη και αποφθέγματα.

 
Σ.Κ.@Φιλόλογος
23 Σεπ 2019 12:32

Ναι.Αλλά έφαγε τη γυναίκα του...Μπες λίγο,,γι αυτό στη Βικιπέδια,όπυ αναφέρεται πλην των αρετώ του και της σοφίας του και η σκληρότητά του,Ήδη έγραψα γι'αυτά που λες,προς άρσιν πάσης παρεξηγήσεως και περιμένω να δημοσιευτεί..

 
Περίανδρος ο Κορίνθιος
23 Σεπ 2019 12:26

Και για να μην αδικήσω τον Περίανδρο θα πρέπει να πω ότι,παρόλο που έφαγε τη γυναίκα του τη Μελίσσα,και ενεπλάκη σε πόλεμο με τον πεθερό του γι'αυτό,συγκαταλέγεται ανάμεσα στους επτά σοφούς της Ελλάδος,όχι μόνο για τη σοφία του και τις αθάνατες ρήσεις του,αλλά και για το γεγονός ότι στην αυλή του προσκαλούνταν όλοι οι φιλόσοφοι και οι ποιητές της εποχής του.Αυτούς δεν τους συκοφαντούσε αλλά τους υμνούσε και τους έδινε δώρα.Κάποιους από τους πολτικούς του αντιπάλους τους είχε εξοντώσει με μεγάλη σκληρότητα..

 
Φιλόλογος
23 Σεπ 2019 12:18

@ Karagiannis.Ο Περίανδρος ο Κορίνθιος συγκαταλέγετε στους 7 σοφούς της αρχαίας Ελλάδας.Που τα διάβασες αυτά που γράφεις;Συγκρατήσου λίγο.Πάτα φρένο.

 
Σ.Κ.@Περιανδρος ο Κορίνθιος
23 Σεπ 2019 11:02

Περίανδρε άσε τις συκοφαντίες.Επέλεξες το ψευδώνυμο του τυράνου της Κορίνθου που συκοφαντούσε και καταδίωκε τους πολιτικούς του αντιπάλους.Επαινούμε ότι θετικό απ'όπου και αν προέρχεται.Στον 4547 αντιτάχθηκα από την αρχή,καταπολεμώντας τις αδικίες που εισήγαγε με τους κόφτες,κλπ.Αυτά είναι γνωστά.Στην ευννοιοκρατία και στο ρουσφέτι επίσης.Επαινώ κάθε θετικό της εκπαιδευτικής πολιτικής ως σκεπτόμενος πολίτης.Προσδοκώ επίσης τη δικαιοκρισία στις μελλοντικές κρίσεις των στελεχών γιατί βασίζεται σε μια πολιτική ηθική.Οι ρετσινιές σας και η αιτιολογία τους φαίνονται.Κάποιος μου λέει πιο πάνω να γράφω δοκίμια με παραπομπές για το αληθοφανές των παραθεμάτων μου από συγγραφείς. Στο σχόλιό σου εξυπονοείται ότι εξυμνούσα τον Σύριζα για να εκλεγώ ΣΕΕ!Τώρα εξυμνώ τη ΝΔ για να επανεκλεγώ.Η ανθρώπινη κακότητα καταλήγει στην τυφλότητα γιατί δε βλέπεις ότι όλα τα παλιά στελέχη των ΣΣ για να μην εκλεγούν πρέπει ή να τους γίνει ματσακανιά στη συνέντευξη ή να τους βάλουν αρνητική βαθμολογία.Αντιτάχθηκα σ'αυτές τις ματσακανιές ενάντια σε εξαίρετους συναδέλφους που χτυπήθηκαν άδικα από τη μέρα που έγιναν.είμαι από τους λίγους που τα ΄γραψαν αυτά.Δεν αντέχετε εσείς να βλέπετε ανθρώπους να πολεμούν την ατιμία από όπου και αν προέρχεται γιατί δεν έχετε τα κότσια να κάνετε το ίδιο..Γενικέυετε,ισοπεδώνετε,συκοφαντείτε.Έτσι λοιπόν,όπως εξυπονοείς, είχα υμνήσει όλα τα συστήματα για να εκλεγώ ΣΣ και ΣΕΕ..Ε,τότε γιατί να μη σιωπούσα τώρα, ως μαρξιστής, αφου ο μαρξισμός είναι το κόκκινο πρόβατο της συντηρητικής παράταξης για να επανεκλεγώ? Οι ελευθερόφρονες φίλε μου δεν σιωπούν ποτέ.Γιατί ξέρουν ότι η σιωπή είναι ο χρυσός των δειλών και των χαφιέδων.Περιμένετε και θα δείτε την κριτική μου σε ότι αρνητικό θα περιέχει ο νέος νόμος...Σ'αυτή την κριτική δεν θα αποσιωπήσω τα θετικά του,που από τωρα διαισθάνομαι ότι θα είναι πολλά, αν ληφούν υπόψη σ'αυτόν οι τρόποι επιλογής των νόμων κκ.Γιαννάκου και Διαμαντοπούλου.Κατηγορούσαν κάποιοι την κ.Διαμαντοπούλου γιατί έκανε έλεγχο όλων των τίτλων(πανεπιστημιακών και γλωσσών) και μας έστειλε όλους στη σέντρα με τα διδακτορικά και τα πτυχία του εξωτερικού,εξετάζοντας ενώπιον επιτροπής τη γλωσσομάθειά μας...Κατηγορούσαν τότε κάποιοι, παρομοίως, την κ.Γιαννακου γιατί είχε εισαγάγει την αξιοκρατία με εξετάσεις τύπου ΑΣΕΠ.Δεν αποκλείεται οι ομιλώντες για μπλε Σύριζα να αρχίσουν να κατηγορούν και τη νεα ηγεσία του Υπουργείου.

 
Περίανδρος
23 Σεπ 2019 01:18

@Καραγιάννη.Η ΝΔ και πιστεύω η Υπουργός δεν έχουν ανάγκη της υμνολογίας σου σχεδόν σε κάθε σχόλιο σου ,αφού τα ίδια ακριβώς έλεγες πέρσι για το. ΣΥΡΙΖΑ στις επιλογές των Συντονιστών που ήσουν υποψήφιος. Αντίθετα πιστεύω ότι αυτή σου η υμνολογία τους φέρνει σε αμηχανία και δυσφορία.Διατήρησε την ιδεολογία σου χωρίς συνεχείς μετσπηδήσεις.Δεν γίνονται και πιστευτές.

 
Παράκληση στον Σ.Καραγιάννη
22 Σεπ 2019 21:54

Για να μην έχουμε φαινόμενα Άτορ του Κιμμέριου ή Ντε λα Φουά σε κάθε ρήση ή ποιήμα καθενός που αναφέρετε να γράφετε εκδοτικό οίκο, έτος έκδοσης ,σελίδα και παράγραφο του αποσπάσματος που μας γράφετε.Για το τυπικό και την επαλήθευση του πράγματος για κάθε άπιστο Θωμά.Ευχαριστώ πολύ.

 
Προτάσεις και Νομοθεσία
22 Σεπ 2019 21:22

Κάποιο σοβαρό σχέδιο για την Παιδεία στην Ελλάδα το 2030 έχουν τη διάθεση να επεξεργαστούν, να συζητήσουν και εν τέλει να νομοθετήσουν οι 300 βουλευτές;

Έχουν βουλιάξει σχολεία και πανεπιστήμια, ΙΕΚ και νηπιαγωγεία όσο εμείς μετράμε ερωτήσεις και επερωτήσεις...

 
Σ.Κ.@Ζητείται ηλεκτρολόγος
22 Σεπ 2019 17:56

"Οι υπάλληλοι λιώνουν και τελειώνουν/ ηλεκτρολόγοι ειν' η πολιτεία κι ο θάνατος που τους ανανεώνουν".Είδες οι ηλεκτρολόγοι...!Σάλεψαν κι αυτοί και πήγαν και πήγαν, με βραχυκυκλωμένο τον εγκέφαλο, και χώθηκαν μεσα στην ποίηση του Καρυωτάκη!Κοίτα τί αηδίες και όχι ηλεκτρολογία διδάσκονται στην Α Λυκείου τα παιδιά μας.Στον ηλεκτρολόγο της γειτονιάς γρήγορα..μήπως και ξεβραχυκυκλώσει το αναλυτικό πρόγραμμα!

 
S.O.S. @esos και @σχολιαστές
22 Σεπ 2019 15:23

Αγαπητοί μου, υπάρχουν ασθένειες που είναι ανίατες. Και η επιστήμη ακόμα σηκώνει τα χέρια ψηλά. Άδικα λοιπόν ασχολείστε. Δεν είναι επιστημονικό το πρόβλημα αλλά καθαρά τεχνικό. Ένα καλό ηλεκτρολόγο, να ξεβραχυκυκλώσει τον.... εγκέφαλο... χρειαζόμαστε. Με πολύ αγάπη και στοργή πάντα.

 
Σ.Κ.@Ούτε Ντε Λα Φουά,ούτε Άτορ ,ούτε Ρουμπιρόζα
22 Σεπ 2019 15:12

Πότε ο ντε Λα Τουά έβγαλε τη μεγαλύτερη κραυγή στον κόσμο?Όταν ξέφυγε μια ραπτομηχανή από έναν πίνακα του Μαρσέλ Ντυσάν και του γάζωσε τα μπατζάκια!Λοιπόν "βάλε μέσα το ξίφος σου μην το σκουριάσει η υγρασία της νύχτας" συνάδελφε, γιατί αυτό είναι original Shakespeare όπως η original της ΑΕΚ.Σε όσους δεν αρέσουν τα εμβόλιμα μου από την παγκόσμια λογοτεχνία και την παγκόσμια σκέψη,θα αρχίζω με Χάρυ Κλίν από το επόμενο σχόλιό μου:Ου γκαγαού γκουγκού αούντι γκαγκαού..θα μουγκανίζω..για να γίνω πιο κατανοητός!

 
Ούτε Ντε Λα Φουά,ούτε Άτορ ,ούτε Ρουμπιρόζα
22 Σεπ 2019 14:20

Οι πρώτοι δυο είνσι φανταστικοί.Ο δε Ρουμπιρόζα ασχολούνταν με άλλα και δεν έλεγε τίποτα.Ο κ.Καραγιάννης μας αραδιάζει συνέχεια συγγραφείς και ρητά λέγοντας ότι είναι λίγο πίσω από τον πάνσοφο,διαφημίζοντας τα χιλιάδες βιβλία που λέει ότι διάβασε;Δεν κατάλαβε ότι είναι ανύπαρκτοι συγγραφείς με ανύπαρκτα ρητά;Ο Ρουμπιρόζα υπαρκτό μεν πρόσωπο αλλά είχς άλλες ασχολίες και δεν έγραφε.Τώρα να υποθέσω ότι το ίδιο μπορεί να συμβαίνει ίσως και σε ρητά άλλου σχολιαστή;

 
Σ.Κ@Νομικός
22 Σεπ 2019 13:54

Νομικέ με τον βαρύγδουπο και ακριβή, σαν ένα λογαριασμό της ΔΕΗ λόγο σου, για τον νόμο του Βενιζέλου"Περί ευθύνης Υπουργών" σου απαντώ ότι αυτόν τον μαθαίνουν από το Γυμνάσιο οι υποψήφιοι της Νομικής.Αυτό που δεν κατάλαβαν οι εμμένοντες σε ρητορικές επερωτήσεις, που ηπολιτική εξουσία τις αγνοεί παντελώς,είναι ότι η πραγματικότητα δεν γυρνάει πίσω.Κανένας υπουργός δεν επιστρέφει τα δανεικά κι' αγύριστα αυτών που χρωστούν στη Μιχαλού!Απλώς τα παραγράφει και κοιτάζει μπροστά..Μη ματαιοπονείτε λοιπόν ότι εκείνες οι κρίσεις θα βγούν κάποια στιγμή παράνομες και ότι θα δικαιωθούν οι όπιοι αδικηθέντες.Διαμφισβητήθηκαν απλώς και επί τη βάσει της ρητορικής πολιτικής χαρακτηρίστηκαν ως περιέχουσες ανομίες...Τον ερχόμενο Ιούνιο οι διευθυντές των σχολικών μονάδων που εκλέχτηκαν με αυτές τις κρίσεις τις αμφισβητούμενες, θα ολοκληρώσουν τα τρία χρόνια της θητείας τους.Οι ΔΔΕ και ΔΠΕ επίσης την παράτασή τους.Το σύστημα δουλεύει και πρέπει να δουλέψει απρόσκοπτα.Κάποιοι αδικηθέντες θα δικαιωθούν με τις νέες κρίσεις.Όχι όλοι.Μόνο οι έχοντες γερά βιογραφικά.Χιουμοριστικά έγραψα ότι "με τη δική σου λογική"κάθε υπουργός δεν έχει άλλη δουλειά παρά να κυνηγά τον προκάτοχό του{"Με τη δική σου λογική κάθε νέος υπουργός δεν θα έχει άλλη δουλειά να κάνει παρά να κυνηγά τον προκάτοχό του!"} και ιδού η διαστρέβλωσή σου με τον δικηγορίστικο τρόπο του "κάνω μαύρο το άσπρο"..και γράφω και νομικές ριτσέτες για να έχει λόγος μου σοβαρότητα και νομικό κύρος!

 
Στην εποχή του Μάο και των μαο-μάο
22 Σεπ 2019 13:45

@Σ.Καραγιάννης Αμπαρόριζος Σαβ 18:34 .Ακόμα στην εποχή του Μάο ζείς;Του Μάο που αποκήρυξαν οι ίδιοι οι συνπατριώτες του.;Στον 21ο αιώνα ζούμε.Συνέχισε τους διθυράμβους σου για την ΝΔ ,όπως έκανες το 2015 για τον ΣΥΡΙΖΑ .Επιλογές έρχονται. Όταν σε 2-3 χρόνια ξανακυβερνήσει ο ΣΥΡΙΖΑ θα ξαναδούμε πάλι το ίδιο έργο σε επανάληψη για τις δικές τους επιλογές;

 
Γ.Π.
22 Σεπ 2019 12:25

Ο Ασλάνογλου, ο Καβάφης, ο Σέξπιρ, ο Ρουμπιρόζα, ο Ντε λα Φουά, ο Ντοστογιεφσκι, ο Κάφκα, ο Μάο Τσε Τουγκ κι αυτός ο Άτορ, ο Κιμμέριος, είναι πολλοί , βρε παιδιά!...
Μέσα σε δυο μέρες - από τις 20 του Σεπτέμβρη - δεν προλαβαίνουμε να εμπεδώσουμε τα σοφά τους λόγια και τις καλές τους πράξεις. Λίγο πιο αργά...

 
Θυμάμαι κ.Καραγιάννη
22 Σεπ 2019 04:58

Όταν ο ΣΥΡΙΖΑ έβαλε στην αρχή τον κόφτη θητειών για τις επιλογές ΣΕΕ πως τους υμνούσες και τι δηλώσεις αριστερής νομιμοφροσύνης και πίστης έγραφες στα σχόλια του έσος κάθε μέρα.Έγραψες και άρθρα .Να στα θυμίσω με ημερομηνίες;Όποιος θέλει ας ανατρέξει στα σχόλια της εποχής.Σχολίαζες ακατάπαυστα,όπως τώρα καλή ώρα.Όταν απέσυρε ο ΣΥΡΙΖΑ τον κόφτη θητειών ηρέμησες κάπως.Τώρα εξυμνείς συνέχεια την Κεραμέως και την κυβέρνηση.Απίστευτο δεν είναι;Υπάρχει μέσα στην ΝΔ μεγάλη δυσαρέσκεια εναντίον .Η ΔΑΚΕ δυσανασχετεί μαζί της καθώς και ο φιλοκυβερνητικός τύπος.Και έρχεσαι εσύ ,ένας με συνεχείς δηλώσεις σου μαρξιστής.να είσαι έτοιμος να τις συνθέσεις και ύμνους.Τόση θεοποίηση.Να υποθέσω ότι πλησιάζουν επιλογές;Και επειδή έγραψες φράση του Κάφκα να σε θυμίσω μια φράση του Άτορ του Κιμμέριου που σώζεται από τους Άζους του Καυκάσου.Μπροστά στην υποκριτική μέρα του Βοσπόρου προτιμώ τις ατέλειωτες νύχτες της Βαβυλώνας.

 
Σ.Κ@Αρμπαρόριζα 1
21 Σεπ 2019 18:34

Κι ο Μάο Τσε Τούνγκ λίγο πριν τη Μεγάλη Πορεία είχε πει.Τους πρώτους που θα εκτελείτε θα είναι οι χαφιέδες.Αυτοί δε θα μιλούν."Γιατί η σιωπή είναι ο Χρυσός των Χαφιέδων.Μιλούν μόνο όταν καρφώνουν.."Αφού καταλογογραφείς πολιτικά τους ανθρώπους και δεν αντέχεις την διαφορετική αποψη θα βρεις κι άλλους πέραν ή πριν του Σύριζα να υποστηρίζουν ότι θετικό κάνει η ΝΔ στην παιδεία και θα στενοχωρηθείς.Αυτοί θα είναι οι μη πορρωμένοι,οι μη κολημμένοι.Έτσι που το θέτεις ήταν ρητορική η επερώτηση στη Βουλή.Έτσι για να ρωτάμε.

 
Νομικός για @Καραγιάννη Αμπαρόριζο 11:50
21 Σεπ 2019 17:22

Αν δεν έχετε στοιχειώδεις γνώσεις της νομοθεσίας μην απαντάτε γιατί εκτίθεστε.Οι Υπουργοί καλύπτονται από τον νόμο Βενιζέλου "Περί ευθύνης Υπουργών" που σημαίνει ότι απολαμβάνουν για τις πράξεις τους υπουργικής ασυλίας πλην βαρύτατων ποινικών υποθέσεων και αυτό υπό προυποθέσεις(να ασκηθεί μήνυσης κλπ)Άρα αυτό που ανακριβέστατα γράφετε ότι ο κάθε υπουργός θα κυνηγά τον προκάτοχο του δεν ισχύει νομικά ,ειδικά στην περίπτωση που αναφέρεστε.Καλό είναι και για την σοβαρότητα των σχολιασμών του εσος να μην γράφετε ότι ανακρίβεια σκέφτεστε.Μας διαβάζουν και γονείς.Μην μας εκθέτετε.Ιδιωτικά και σε παρέες πέστε ότι θέλετε.

 
Σ.Κ@Αρμπαρόριζα
21 Σεπ 2019 11:50

Ρουμπιρόζα τα εκάστοτε συμβούλια επιλογής στελεχών τα όρισε ένας νόμος και μια υπουργική απόφαση.Τον τρόπο εκλογής των διευθυντών των σχολικών μονάδων επίσης.Άρα όταν καταπέσουν παλαιές υπουργικές αποφάσεις αυτόματα διώκεται ο υπουργός που τις υπέγραψε και αποζημειώνονται οι αδικημένοι απ'αυτές.Αυτό το σενάριο πότε έπαιξε?Με τη δική σου λογική κάθε νέος υπουργός δεν θα έχει άλλη δουλειά να κάνει παρά να κυνηγά τον προκάτοχό του!"Τι πιο φανταστικό απ'την πραγματικότητα"(Ντοστογιέφσκι)."Στη φαντασία κέρδισες,στην πραγματικότητα έχασες"(Κάφκα)

 
Δυστυχώς @κ.Καραγιάννη δεν την διάβασες
21 Σεπ 2019 11:06

ή την διάβασες και δεν την κατάλαβες.Πουθενά δεν γράφει για "αποκατάσταση αδικηθέντων" και λοιπά που απαντάς .Δηλαδή απαντάς σε ερωτήσεις που δεν έγιναν.Αυτό είναι ανεξήγητο.Εντάξει με τους διθυράμβους σου για την Κεραμέως και κατά συνέπεια και την ΝΔ αλλά με μέτρο.Πρώτη φορά συναντώ έναν κατά συνεχείς δηλώσεις του αριστερό πέραν του ΣΥΡΙΖΑ να υποστηρίζει με πάθος την ΝΔ και να απαντά στους σχολιαστές για αυτήν σαν, να είναι κυβερνητικός της εκπρόσωπος.Και επειδή στα σχόλια σου πάντα αναφέρεσε σε διάφορους συγγραφείς και ταινίες ο Ντε Λα Φουά στο Νύχτες στην Αιτή έγραψε:Αυτές οι νύχτες μακάρι να είναι ατέλειωτες.Να μην ξημερώσει ποτέ ,γιατί ο παράδεισος εδώ δεν έχει μέρα.

 
Γ.Π.
21 Σεπ 2019 10:07

Ρουμπιρόζα; ... Εμείς ανήκουμε στην κατηγορία των «Περήφανων Γηρατειών» και θα φύγουμε στα 67. Άμποτε να μας αξιώσει ο Θεός να προλάβουμε τη σχεδιαζόμενη αύξηση του ορίου ηλικίας και να φύγουμε στα 70.

 
@Καραγιάννης
21 Σεπ 2019 01:41

Η Κεραμέως θα απαντήσει στην ερώτηση του Χήτα και όχι εσύ που απαντάς για αυτήν και σαν γνήσιος αριστερός που λες ότι είσαι την έχεις θεοποιήσει.Άφησε την να απαντήσει η ίδια.Επειδή δε κάνεις λάθη αφού απαντάς για τα πάντα τα ξέρεις δεν τα ξέρεις στις 19:22 λες ότι σβύνεις με νόμο όλα τα προηγούμενα.Κανένας νόμος κατά το Σύνταγμα δεν έχει αναδρομική ισχύ.Άρα ο νέος νόμος δεν παραγράφει τις παρατυπίες του προηγούμενου αν προσφύγει κάποιος στην δικαιοσύνη.Αν ήμουν πχ συνυποψήφιος σου για ΣΕΕ και προσέφευγα στα δικαστήρια για την μη νόμιμη συμμετοχή του διευθυντή εκπαίδευσης στο συμβούλιο επιλογής προσκομίζοντας και την σχετική δήλωση της Κεραμέως θα κέρδιζα.Αυτό δεν το παραγράφει ο νέος νόμος.Για αυτό μην απαντάς σε θέματα που αγνοείς και παραπλανείς ανυποψίαστους.Και επειδή λες στο σχόλιο της 19:45 ότι ο λόγος μπορεί να περιέχει αλληγορίες,μεταφορές κλπ θυμίζω μια φράση του Ρουμπιρόζα:"Ανοίξτε τα πατζούρια να μπει ο ήλιος και να φύγει η μούχλα"

 
Μανώλης
21 Σεπ 2019 01:07

Εμένα μ αρέσει η επερώτηση για τα διετή προγράμματα που καταργήθηκαν, που αφού αναφέρει τίτλους προγραμμάτων όπως Μεσίτης-Διαχειριστής ακίνητης περιουσίας και Τεχνικός κηποτεχνίας και αστικού πρασίνου, καταλήγει με το αμίμητο "επειδή με τα διετή προγράμματα αναβαθμίζεται ο ρόλος των δημοσίων πανεπιστημίων ως πυλώνων της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης στη χώρα..."
Φοβερή ατάκα ο βουλευτής, ευτυχώς που δεν έχασε το πανεπιστήμιο και κάποιο πρόγραμμα μακιγιάζ ή ονυχοπλαστικής, θα είχε καταστραφεί ακαδημαϊκά.

 
Σ.Καραγιάννης@ @ Κυριο Καραγιάννη.Δεν την διάβασες.
21 Σεπ 2019 00:10

Επιμένεις...Η στιβαρή πολιτική εξουσία των λίγων μηνών δεν θα αμφισβητήσει τη νομιμότητα εκείνων των κρίσεων για δεύτερη φορά.Δεν θα το κάνει.Τότε ήταν περίοδος πολιτικής πάλης και "τα ηχηρά παρόμοια" του Καβάφη, που τα χρησιμοποιούσαν όλοι, έπιαναν τόπο...Αυτό που δε βλέπεις είναι η αναταραχή που θα προκαλούσε μια εκ νέου αμφισβήτηση εκείνω των κρίσεων από την ηγεσία του Υπουργείου. η δικαίωση και η αποκατάσταση ποιών? Αυτών που δεν εκλέχτηκαν? Και η επιστροφή των επιδομάτων αυτών που εκλέχτηκαν ? Ήτοι των χιλιάδων διευθυντών των σχολικών μονάδων που κρατούν όρθιο το σύστημα δουλεύοντας σκληρά με απλήρωτες υπερωρίες κάθε μέρα?Μα που πραγματικά φαντάζεσαι ότι ζεις συνάδελφε? "Η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού".Αυτό που έλεγε ότι μπορεί να κάνει ένας πολιτικός, όντας στην αντιπολίτευση,αργότερα με την αλλαγή των περιστάσεων,και να θέλει,μπορεί να μη του βγαίνει θετικό να το κάνει..Το πρώτο που θα σκεφθεί είναι αυτό..Μπορεί να κάνει άλλα θετικά και σημαντικά πράγματα,αλλά ξέρει,εκ πείρας ότι στα δύσκολα και στα μπερδεμένα ζητήματα,κανείς δεν πέρνει το ρίσκο για να ανατρέψει καταστάσεις.."Οι ασκοί του Αιόλου δεν είναι κατσικίσια δερμάτια για να παίζει κανείς μαζί τους ατιμωρητεί" έγραψε ένας άγγλος σοφός που τον λένε Σέξπιρ(Τρικυμία).Κι αναρωτιέται ο πιο πάνω συνάδελφος γιατί χρησιμοποιώ τη λογοτεχνία στα σχόλια μου.Εγώ του ανταπαντώ να ψάξει τον όρο διακειμενικότητα ρωτώντας κανένα επαρκή φιλόλογο γι'αυτόν...Το είπα...Γράφω χωρίς να έχω καταπιεί το μπαστούνι του μονοκόματου χατζατζάρικου λόγου..που είναι για τη σφαλιάρα του καραγκιόζη.Δεν γράφω σαν μπαστουνόβλαχος ακόμα και ένα σχόλιο..Όταν γράφουμε κάτι περί νομιμότητας λοιπόν,πρέπει πρώτα να σκεφτόμαστε ότι όταν συγκατανεύσει πολιτικά ο πολιτικός, για την ανομία μιας διαδικασίας κρίσεων,έχει ήδη ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου και ξυπνήσει τους δικηγόρους...!Άρα την διάβασα καλύτερα από σένα΄, που έμεινες στο γράμμα της νομιμότητας ή της ανομίας μιας διαδικασίας, και δε βλέπεις τις συνέπειες που θα προκύψουν αν συγκατανεύσει και πάλι η πολιτική ηγεσία στο ότι οι εν λόγω κρίσεις ήταν παράνομες..

 
@ Καραγιάννης&Αλ Πατσίνο στις 16:2
20 Σεπ 2019 19:45

Τόσα χρόνια στην εκπαίδευση συνάδελφε και δεν αντιλήφθηκες ότι ο λόγος,εκπαιδευτικός ή μη, μπορεί να περιέχει μεταφορές,αλληγορίες και διάφορα άλλα υφολογικά μέσα και σχήματα όπως η ειρωνία .Επίσης ατάκες,αναφορές σε έργα, λογοτεχικά, κινηματογραφικά,κλπ.Κι αυτό για να μην είναι ευθύγραμμος και μονότονος σαν το μπαστούνι του Χατζιαβάτη...Δυστυχώς έχω μια βιβλιοθήκη πίσω μου για διάφορα επιστητά που με απασχολούν αλλά όχι για όλα...Επίσταμαι σημαίνει καλώς γνωρίζω.Προσπαθώ λοιπόν να γνωρίζω καλώς τα εκπαιδευτικά θέματα.Άσε τα λογοτεχνικά..Για την όποια μόρφωσή μου βλέπε το βιογραφικό μου...Για τις κομματικές γιάφκες, που μου τις βγάζεις selfies,μας τέλειωσαν κι αυτές,αλλά ήμουν σε κάποιες μες κάποιους κάποτε, που τις περιέγραψαν στο βιογραφικό τους αργότερα και έγιναν βουλευτές και υπουργοί..Για τις θρησκευτικές αιρέσεις,ναι είμαι σε μια,σ'αυτή των αιρετικών που "χύνουν το γάλα καθώς το μεταφέρουν" στα μούτρα των ματσακανιάρηδων κάθε εξουσίας..

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ