Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Το σχολείο με κανόνες ελεύθερης αγοράς

Δημοσίευση: 01/10/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το ΥΠΑΙΘ δεν ενέκρινε τη λειτουργία του ολιγομελούς τμήματος υγείας της Γ΄ Λυκείου στο 2ο ΓΕ.Λ. Χαλκηδόνας  ( Αδένδρου ). Γιατί;

Μα γιατί τρία παιδιά είναι πολύ λίγα για να ξοδεύει χρήματα και να απασχολεί καθηγητές για να τους διδάξουν! Αποφάσισε λοιπόν ότι πρέπει να βρουν άλλο σχολείο για να ολοκληρώσουν τις σχολές τους στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και να συμμετέχουν στις πανελλαδικές.

Ως δάσκαλοι και παιδαγωγοί δηλώνουμε :

1.    Είναι απαράδεκτο από παιδαγωγική άποψη, στην Γ΄ λυκείου, μια χρονιά καθοριστική για το μέλλον των μαθητών και μαθητριών, να ξεριζώνονται από το οικείο τους περιβάλλον και να αναζητούν σχολική στέγη.

2.    Τα παιδιά δεν είναι εμπορεύματα να τα μετακινούμε από μια αποθήκη στην άλλη! Είναι το μέλλον του τόπου κι η ελπίδα για το αύριο.

3.    Είναι υποκριτικό  να διακηρύσσεται  η πίστη  στην αριστεία, να θεωρείται ότι είναι υποβάθμιση η εισαγωγή στη Τριτοβάθμια εκπαίδευση με βαθμό  κάτω από το 10, και την ίδια στιγμή να εμποδίζονται οι «άριστοι» να συνεχίζουν απρόσκοπτα τις σπουδές τους. 

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ 2ου ΓΕ.Λ. ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ

Σχόλια (13)

 
τι ωραια τα λενε....παρα πολυ ωραια..
02 Οκτ 2019 11:46

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ 2ου ΓΕ.Λ. ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ@ Αν ο ανωτέρω σύλλογος πλήρωνε την δαπάνη απο την τσέπη του , ειμαι μαζί τους 100%. Τα ωραία φιλοσοφικά που λέει με γνώμονα οτι θέλει να πληρώσω την δαπάνη εγώ...αυτά αλλού.

 
o tempora, o mores
02 Οκτ 2019 19:58

ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΣΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΞΕΣΠΙΤΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΝΥΟΥΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΡΙΝΕΤΕ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΝΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΗΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΙΣΟΤΙΜΑ. ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΚΙΝΟΥΣΑΤΕ ΓΗ ΚΑΙ ΟΥΡΑΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΕΙΧΑΤΕ ΟΛΟΥΣ 100% ΜΑΖΙ ΣΑΣ. ΑΝ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΣΚΟΠΟ ΕΞΟΔΟ ΤΟ ΝΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΕΤΕ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ Ή ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΣΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΣΤΕ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ. Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΠΛΗΡΩΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ.
ΤΑ "ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ" ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΑ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ...

 
Άλλος φορολογούμενος
02 Οκτ 2019 21:35

@τι ωραια τα λένε....
Εάν εσείς πληρώνετε, σίγουρα είστε μεταξύ των λίγων σε αυτή τη χώρα αγαπητέ μου. Μην ξεχνάμε ότι περίπου το 10% του πληθυσμού συνεισφέρει στο 90% των φορολογικών εσόδων. Εάν πλήρωναν όλοι, δεν θα κλείναν σχολειά.
Επίσης αν εσείς ο ΕΝΑΣ αρρωστήσετε (κούφια η ώρα), το να υπάρχει νοσοκομείο κοντά σας θα ήταν άραγε σπατάλη? Αλλού είναι οι σπατάλες στα χρήματα των ολίγων φορολογούμενων, ΠΟΤΕ στην παιδεία. Η παιδεία είναι το μέλλον σας - όλων μας. Ένα από αυτά τα παιδιά της Χαλκιδόνας, μπορεί αύριο να είναι ο γιατρός μας, στο δημόσιο νοσοκομείο που θα προστρέξουμε. Και σε κάθε περίπτωση, το να μιλάμε υποτιμητικά και με όρους της αγοράς στους δασκάλους των παιδιών, δεν είναι πολύ ευγενικό και δίκαιο κατά την ταπεινή μου γνώμη.
Ελπίζω να μην βρίσκετε φιλοσοφικά και τα παραπάνω, γιατί μόνο φιλοσοφία δεν είναι αλλά σκληρή πραγματικότητα.

 
Γ.Π.
02 Οκτ 2019 22:52

Προσυπογράφω την ανακοίνωση του Συλλόγου Διδασκόντων του 2ου ΓΕΛ Χαλκιδόνας και τους χειροκροτώ με συγκίνηση.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση
Γ.Π. δάσκαλος

 
Πρότυπα Οικοτροφεία
03 Οκτ 2019 01:07

Ας ιδρυθούν 25-30 οικοτροφεία για τα παιδιά δυσπρόσιτων περιοχών ώστε φοιτούν εκεί τα παιδιά από την Α' Λυκείου, να είναι σε υγιές σχολικό περιβάλλον, με ποικιλία ερεθισμάτων - γιατί καταρχάς 3 άτομα δε συγκροτούν ούτε ομάδα μπάσκετ.

Να αναλαμβάνει η πολιτεία τα έξοδα μετακίνησης γονέων και κηδεμόνων, και φυσικά τη διαμονή των παιδιών.

Λύσεις υπάρχουν αλλά διαχρονικά ούτε κυβερνώντες ούτε πολίτες δε θέλουν τομές στην Παιδεία και απλώς βολεύονται να λειτουργούν σχολεία-φαντάσματα.

 
Qwerty
03 Οκτ 2019 05:24

Έχουμε δημιουργήσει πληθώρα μικρών σχολείων, μοναδική στην Ευρώπη και, ίσως, παγκοσμίως. Η παρανόηση εδώ είναι ότι αυτή η κατάσταση ταυτίζεται με το δικαίωμα στη μόρφωση και την πρόσβαση στο αγαθό της παιδείας. Στην πραγματικότητα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Το πλήθος των σχολικών μονάδων δημιουργήθηκε για να ικανοποιεί νοσηρές καταστάσεις είτε των εκπαιδευτικών είτε των τοπικών κοινωνιών. Ο νοών νοείτω. Υπάρχουν γειτονικές κωμοπόλεις με χωριστά γυμνάσια, λύκεια, ΕΠΑΛ, αλλά ΚΑΝΕΝΑ γυμναστήριο, ΚΑΜΙΑ σχολική βιβλιοθήκη, αίθουσα εκδηλώσεων, γραμματειακή υποστήριξη, φύλαξη κ.ο.κ. Το ίδιο συμβαίνει και με τη διασπορά των ΓΕΛ στις μεγάλες πόλεις, όπου, μάλιστα, δεν υπάρχει το επιχείρημα της ηλικίας των μαθητών και των κινδύνων. Αν τολμούσε μία κυβέρνηση στο συγκεκριμένο θέμα να θέσει "τον δάκτυλον εις τον τύπον των ήλων", θα υπήρχε πραγματική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου.

 
ακριβώς έτσι !
03 Οκτ 2019 07:45

τα έχουμε σχολιάσει πλειστάκις ! εξορθολογισμός μαθητών και σχολείων (πλην δημοτικών), μαθητικές εστίες - πολλές υπάρχουν ήδη. μεγαλύτερα σχολεία, περισσότερα ερεθίσματα και καλύτερες υποδομές με μικρή μετακίνηση, οικονομία (ας γίνουν και μικρότερα τμήματα -15άρια πχ - σε μεγάλα όμως σχολεία).

 
Ιδού η Ρόδος
03 Οκτ 2019 10:23

@Qwerty
"Έχουμε δημιουργήσει πληθώρα μικρών σχολείων, μοναδική στην Ευρώπη και, ίσως, παγκοσμίως..." Για το παγκοσμίως δεν παίρνω όρκο αλλά για τη Ευρώπη τουλάχιστον, νομίζω πως σας διαφεύγει η μοναδικότητα του ανάγλυφου της χώρας. Δεν υπάρχει άλλη χώρα με βουνό + θάλασσα + 15.147km ακτογραμμής (9η παγκοσμίως) + 200 νησιά.
"Το πλήθος των σχολικών μονάδων δημιουργήθηκε για να ικανοποιεί νοσηρές καταστάσεις..." Τα σχολεία δημιουργούνται για να καλύπτουν τις μαθητικές πληθυσμιακές ανάγκες μιας χώρας. Εσείς έχετε αλήθεια στοιχεία, έστω και για ένα σχολείο, που πχ δημιουργήθηκε για να ικανοποιήσει τους εκπαιδευτικούς όπως αναφέρετε? Ενημερώστε κι εμάς εάν θέλετε και μετά όλοι μαζί στη Δικαιοσύνη. Και στο σκαμνί και ο Υπουργός που το αποφάσισε. Ιδού η Ρόδος.

 
Γ.Π.
03 Οκτ 2019 12:47

Να λειτουργήσει το μικρό τμήμα, μέχρι να κατασκευαστούν τα σχολεία που προτείνονται;

 
@Ιδού η Ρόδος
03 Οκτ 2019 13:40

ιδού και το λογικό σας ...άλμα:
επειδή η Ελλάδα έχει την πιο εκτεταμένη ακτογραμμή και μεγάλο αριθμό νησιών, μπορεί να ιδρύει διάσπαρτα σχολεία και στα αστικά της κέντρα.
Ενημερωτικά, ο αστικός πληθυσμός άγγιζε το 60% (οικισμοί >10.000 κατοίκους) και ο ημιαστικός πληθυσμός το 13% (οικισμοί 2.000-10000 κατοίκους), το 1991, δηλαδή πριν 30 σχεδόν χρόνια. (στοιχεία από τη Γεωγραφία της Β' Γυμνασίου). Αναζητήστε σημερινά στοιχεία, για να δείτε πού έχουν φθάσει τα ανωτέρω ποσοστά. Όσο για το ...σκαμνί και τη Δικαιοσύνη το "έγκλημα" είναι γνωστό και διαχρονικό. Βρίσκεται στις γενεσιουργές συνθήκες ίδρυσης του νεοελληνικού κράτους και στον πελατειακό χαρακτήρα των σχέσεών του με τους πολίτες. Στόχος της εκπαιδευτικής πολιτικής - την εποχή των ...παχειών αγελάδων- ήταν η δημιουργία πολλών οργανικών (μίνιμουμ οι 12 ώρες!), η συνακόλουθη ...άνεση ωραρίου (σας λέει η λέξη κάτι;), τα οδοιπορικά για μετακινήσεις, αλλά και η εξυπηρέτηση των τοπικών κοινωνιών που ήθελαν κάθε χωριό και Γυμνάσιο ή Λύκειο. Υπάρχουν και πεδινές ή ημιορεινές, ξέρετε, περιοχές, χωρίς πρόβλημα μετακίνησης, τουλάχιστον στη β/θμια εκπαίδευση. Στην ίδια χώρα ζούμε και γνωριζόμαστε.

 
Ιδού η Ρόδος
03 Οκτ 2019 21:54

Προς : @Ιδού η Ρόδος
Αν με ξαναδιαβάσετε λίγο πιο προσεκτικά, θα καταλάβετε ότι βάλατε στο στόμα μου λόγια που δεν είπα. Βλέπετε πουθενά να γράφω, να ιδρύσουμε σχολεία? Ή έστω να γράφω ακόμα και, να μην κλείσουμε σχολεία? Ο Qwerty έγραψε ότι "Έχουμε δημιουργήσει πληθώρα μικρών σχολείων" και σε αυτό τοποθετήθηκα, υπενθυμίζοντας ότι ένας λόγος που είχε γίνει αυτό είναι οι ιδιαιτερότητες και η μοναδικότητα του ανάγλυφου. Πού έκανα λοιπόν το άλμα λογικής (άκυρο άλμα με πάτημα του βατήρα...δικά μου τα λόγια) και με δικάσατε εξπρές αγαπητέ μου?
Σχετικά με το σκαμνί. Μπορώ κι εγώ εύκολα να απαριθμήσω 100 "εγκλήματα" τα τελευταία 50 χρόνια. Όμως μπορώ εγώ, να αποδείξω ότι όντως ήταν εγκλήματα και να καταδικάσω ή μόνο η Δικαιοσύνη το μπορεί?
Επειδή ακριβώς όπως το λέτε, στην ίδια χώρα ζούμε και γνωριζόμαστε.

 
@Ιδού η Ρόδος (2ο)
04 Οκτ 2019 06:04

Συνεχίζοντας τα ευφυολογήματα του τύπου "ιδού η Ρόδος", σας επισημαίνω ότι από την αρχή επιμένετε να μην κάνετε λόγο για την "ταμπακιέρα" και στο τέλος "πετάτε τη μπάλα στην εξέδρα". Από το πρώτο post κάνω λόγο για πληθώρα σχολείων που έχουμε ιδρύσει σε ΑΣΤΙΚΑ κέντρα ή έστω ημιαστικά. Το ανάγλυφο του εδάφους και ο νησιωτικός χαρακτήρας της χώρας ΔΕΝ είναι ο λόγος του μεγάλου αριθμού. Άλλα είναι τα αίτια, δε θέλησα από την αρχή να τα ονομάσω, ενδεικτικά αναφέρω κάποια στο δεύτερό μου post (@ ιδού η Ρόδος). Αυτά, όμως, ανήκουν στο παρελθόν, είναι γνωστά, η χώρα εδώ και 10 χρόνια βρίσκεται μπροστά σε μια νέα (ζοφερή) πραγματικότητα. Αυτό που υπονοώ ότι πρέπει να γίνει είναι συγχωνεύσεις, για λειτουργήσουν οικονομίες κλίμακος και να βελτιωθούν οι υποδομές. Δεν το καταλαβαίνετε, κανένα πρόβλημα, λήξις.
Qwerty

 
Ιδού η Ρόδος
04 Οκτ 2019 11:38

Προς : @Ιδού η Ρόδος (2ο)
Επιμένετε να λέτε λόγια στον αέρα με ευκολία και χωρίς αποδείξεις :
"πληθώρα σχολείων που έχουμε ιδρύσει σε αστικά κέντρα ή έστω ημιαστικά",
"Το πλήθος των σχολικών μονάδων δημιουργήθηκε για να ικανοποιεί νοσηρές καταστάσεις είτε των εκπαιδευτικών είτε των τοπικών κοινωνιών".
"το "έγκλημα" είναι γνωστό και διαχρονικό".
Σας ρωτώ, πείτε μας ΕΝΑ σχολείο, ΕΝΑ εκπαιδευτικό, ΕΝΑ χωριό, ΕΝΑ υπουργό. Αυτή είναι η ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ, αφού λέτε ότι είναι-έγιναν ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ. Κι εσείς απαντάτε, ως ληξίαρχος και ως Χριστόφορος Κολόμβος (με την αποκάλυψη του πελατειακού κράτους και των σχέσεών του με τους πολίτες).
Τα εγκλήματα ΔΕΝ είναι στην Παιδεία. Αυτό σας λέω. Αλλού πρέπει να τα αναζητήσουμε και όλοι όσοι μας διαβάζουν εδώ μέσα, καταλαβαίνουν τι εννοώ. Αφήστε λοιπόν και τη μπάλα και την εξέδρα. "Δεν το καταλαβαίνετε, κανένα πρόβλημα, λήξις" (δικά σας λόγια).

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean