Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Επιτέλους. Το ΠΑΔΑ θυμήθηκε τους αποφοίτους του!

Δημοσίευση: 07/10/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Του καθηγητή Γιώργου Γιαννακόπουλου
Προέδρου του τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης

Η πρωτοβουλία των πρυτανικών αρχών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής για τη συγκρότηση επιτροπής που θα εξετάσει την αντιστοίχιση των πτυχίων των αποφοίτων των δύο, προγόνων του ΠΑΔΑ, Τεχνολογικών Ιδρυμάτων, ήταν το δίχως άλλο επιβεβλημένη. Στη χώρα όμως που το αυτονόητο δεν θεωρείται προτεραιότητα, οφείλουμε να επικροτήσουμε την κίνηση αυτή τόσο για τον συμβολική όσο και την ουσιαστική σημασία της. Το νέο πανεπιστήμιο δεν μπορεί παρά να  προχωρήσει στο μέλλον σεβόμενο το παρελθόν του. Υπό αυτή την έννοια, είναι βασική μας υποχρέωση να ενδιαφερθούμε εμπράκτως για την τύχη όλων των αποφοίτων μας, είτε αυτοί επιλέξουν να  αντιστοιχίσουν τα πτυχία τους, είτε να συνεχίσουν την πορεία τους βασιζόμενοι στο πτυχίο ΤΕΙ που ήδη κατέχουν.

Στο σύντομο σημείωμα μου δεν προτίθεμαι να κάνω υποδείξεις, αλλά απλώς να επαναλάβω και να επεκτείνω κάποιες σχετικές απόψεις μου, που έχουν δημοσιευθεί από τις φιλόξενες στήλες της παρούσας ηλεκτρονικής εφημερίδας, με την ελπίδα να φανούν χρήσιμες.

Ας πάρουμε τα δεδομένα:

1.    Τα πτυχία δεν είναι δυνατόν να αντιστοιχηθούν αυτομάτως (αν υπήρχε τέτοια περίπτωση το θέμα θα είχε λήξει).

2.    Όλοι οι απόφοιτοι δεν είναι δυνατόν να αποτελέσουν μια κατηγορία. Αυτό δεν σημαίνει μόνο  κατηγοριοποίηση με βάση το χρόνο εισαγωγής, αλλά και ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των τμημάτων του Πανεπιστημίου (π.χ.  ο πενταετής κύκλος σπουδών των τμημάτων μηχανικών)

3.    Η υπάρχουσα νομοθεσία επιτρέπει (υπό προϋποθέσεις) σε φοιτητές που εισήλθαν σε τμήματα ΤΕΙ να λάβουν πτυχίο πανεπιστημίου

Οι απόψεις που έχω ήδη καταθέσει και επαναφέρω εδώ αφορούν το τρίτο σημείο, καθώς θεωρώ ότι τα δικαιώματα που ο νόμος δίνει στους  φοιτητές που εισήχθησαν στα δύο ΤΕΙ σε συγκεκριμένο ακαδημαϊκό έτος, πρέπει να ισχύουν και για τους αποφοίτους του ίδιου έτους εισαγωγής. Τώρα, το ποιο είναι το ακαδημαϊκό έτος–ορόσημο φαίνεται ότι έχει λυθεί (λανθασμένα κατά την ταπεινή μου γνώμη). Ωστόσο, η εξέταση του θέματος της αντιστοίχισης των πτυχίων το επαναφέρει εμμέσως.

Ο νόμος  4521  θέτει ένα χρονικό όριο έξι ακαδημαϊκών ετών, πέρα από το οποίο οι φοιτητές δεν μπορούν να συνεχίσουν για να λάβουν πανεπιστημιακό πτυχίο. Είναι νομίζω προφανές ότι, κατά την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους 2018-19, όσοι φοιτητές εισήχθησαν το 2012-13 δεν είχαν υπερβεί τα έξι χρόνια σπουδών. Είχαν συμπληρώσει ακριβώς έξι (12 εξάμηνα). Βλ. σχετικά: https://www.esos.gr/arthra/59407/ metrontas-os-exi-n2-kai-panepistimiaka-ptyhia-sto-pada.  

Η Διοικούσα Επιτροπή του ΠΑΔΑ, απέρριψε το σκεπτικό αυτό μεταθέτοντας το όριο στο 2013-14. Η Επιτροπή θα  πρέπει ίσως να επανεξετάσει το θέμα. Μπορεί να αναζητήσει και τη σχετική γνωμάτευση της νομικής υπηρεσίας, το περιεχόμενο της οποίας μπορούμε ευλόγως να υποθέσουμε, καθώς αποσιωπήθηκε εντέχνως. Ασχέτως του ποια είναι η ορθή άποψη σχετικά με το όριο για τη λήψη πανεπιστημιακού πτυχίου είναι προφανές ότι πρόκειται για ορόσημο που (θα πρέπει να αφορά) φοιτητές και αποφοίτους. Όλοι, όσοι εισήχθησαν  από το συγκεκριμένο έτος (είτε αυτό είναι το 2012 είτε το 2013)  και μετά, θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν πανεπιστημιακό πτυχίο με τους ίδιους όρους, πόσο μάλλον όσοι εξ αυτών υπήρξαν επιμελείς και ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους χωρίς καθυστέρηση. Βλ. σχετικά: https://www.esos.gr/arthra/57026/ proteinontas-aytonoito-isonomia-gia-toys-hthesinoys-apofoitoys-ton-tehnologikon

Έτσι η πρόταση για τη συγκεκριμένη κατηγορία αποφοίτων θα μπορούσε να είναι: Όλοι οι απόφοιτοι που εισήχθησαν κατά το ακαδημαϊκό έτος που αποτελεί το όριο για τη λήψη πανεπιστημιακού πτυχίου μπορούν να εγγραφούν στο τμήμα προέλευσης και αφού ολοκληρώσουν επιτυχώς τα επιπλέον «πανεπιστημιακά» μαθήματα να λάβουν πτυχίο από το ΠΑΔΑ. Η κατηγορία αυτή των αποφοίτων έχει προτεραιότητα, εγγράφεται αυτοδικαίως στο τμήμα προέλευσης και  είναι δυνατόν να παρακολουθήσει εξ αποστάσεως τα μαθήματα.

Πιθανότατα αυτή η (μικρή) κατηγορία αποφοίτων είναι η πιο εύκολα αντιμετωπίσιμη, αφού τα δικαιώματά της στηρίζονται, εμμέσως πλην σαφώς, από την υπάρχουσα νομοθεσία και την κοινή λογική.  Φυσικά, η Επιτροπή που συγκροτήθηκε θα εξετάσει τη μεγάλη εικόνα του συνόλου των πτυχιούχων και θα επιληφθεί όλων των ζητημάτων, από τα απλούστερα έως τα πιο  περίπλοκα. Είναι βέβαιο ότι θα καταφέρει να καταλήξει σε ένα συνολικό σχέδιο που θα  προτείνει δίκαιες και λειτουργικές λύσεις.

 

Σχόλια (20)

 
stelios
07 Οκτ 2019 08:22

πότε κιόλας το ΠΑΔΑ απέκτησε αποφοίτους!!!!!!!!

 
Μαρία Λ.
07 Οκτ 2019 10:06

Οι απόφοιτοι ΤΕΙ έχουν ήδη ένα 4ετές πτυχίο bachelor 240ects, επιπέδου 6 στο Εθνικό και Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων. Πολλοί μάλιστα εξ' αυτών διαθέτουμε μεταπτυχιακό και διδακτορικό. Η εφικτότητα της αυτόματης αντιστοίχισης είναι αυταπόδεικτη!

 
Apostolos
07 Οκτ 2019 12:01

Δεν έχει νόημα καμία αντιστοίχηση με ή χωρίς μαθήματα. Τα πτυχία ΤΕΙ μετά το 2001 είναι πτυχία ανωτάτης εκπαίδευσης και θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται ως τέτοια από το ίδιο το κράτος και την Δημόσια Διοίκηση.
Το μόνο που πρέπει να γίνει ως ανανγνώριση της ισοτιμίας ΠΕ και ΤΕ είναι οι πτυχιούχοι ΤΕ να έχουν τα ίδια μισθολογικά και εργασιακά δικαιώματα με τους ΠΕ. Απλό, ξεκάθαρο και εφικτό με μια τροπολογία στην βουλή. Χωρίς εξετάσεις, μαθήματα και άλλα γραφικά που θα κληθούν απόφοιτοι με μεταπτυχιακά και διδακτορικά να κάνουν.
Επιπλέον θα πρέπει να ξεκαθαρίσουν τα δικαιώματα των Μηχανικών ΤΕ και να γίνουν συγκεκριμένα.

 
Αποφοιτος
07 Οκτ 2019 12:58

@Μαρία Λ.
Γενικότερα έχεις δίκιο. Αλλά και πάλι δεν είναι κάτι ιδιαίτερο αν έχεις τελειώσει μια σχολή ΤΕΙ 4ετους να πας να δώσεις αλλά 5-6 μαθήματα να το κάνεις ΠΕ. Νομίζω εδώ αναφέρεται κυρίως σε μηχανικούς που εκεί είναι το κυρίως πρόβλημα και με τα επαγγελματικά δικαιωματα. Και όντως οι μηχανικοί ΤΕ 4ετους θα πρέπει να παρακολουθήσουν ακόμα 15-20 μαθήματα και να τα περάσουν για να ισοτιμηθουν με 5ετους όπως το ΠΑΔΑ και άλλων Ποκυτεχνικων τμημάτων.

 
Εκ του πονηρού
07 Οκτ 2019 13:27

Βεβαίως και το ΠΑΔΑ έχει αποφοίτους. Δεν προήλθε από παρθενογένεση αλλά από την συγχώνευση των ΑΕΙ Αθηνών και Πειραιά . –
Τώρα όσο και να θέλουν κάποιοι να ξεχαστεί αυτό , είναιδικό τους πρόβλημα.
Όμως κανείς δεν μπορεί ούτε να το παραβλέψει ούτε να το ... ξεχάσει.
Έτσι λοιπόν η πολιτεία οφείλει άμεσα να ορίσει διαδικασίες για όλους τους αποφοίτους χωρίς εξαιρέσεις και αστερίσκους όπως θέλουν ορισμένοι όπως ο κύριος Γιαννακόπουλος ... διότι είναι αντίθετο του συντάγματος περί ίσης μεταχείρισης και ίσων ευκαιριών.
Όλα τα υπόλοιπα που λέγονται είναι άτοπα και εκ του πονηρού.
Και να γνωρίζουν όλοι ότι αν δεν επιλυθεί σύντομα το θέμα των αποφοίτων τότε καμία από τις εκκρεμότητες του ΠΑΔΑ ( πενταετή , επαγγελματικά δικαιώματα κτλ ) ,δεν πρόκειται να προχωρήσει διότι όλα προσκρούουν εκεί ...

 
@Νέος
07 Οκτ 2019 13:49

Είμαι απόφοιτος του ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. το 2013 και η διάρκεια φοίτησης μου ήταν 5 χρόνια . Ο Ιδρυτικός νόμος Π.Α.Δ.Α λέει 6 χρόνια γιατί κύριε Καθηγητή είμαι εκτός ισοτίμησης?

 
Απορρόφηση ΠΑΔΑ
07 Οκτ 2019 13:59

Από άλλα ΑΕΙ Αττικής (ΕΚΠΑ, ΕΜΠ, ΓΠΑ, ΟΠΑ, ΠΑΠΕΙ) για να μην βρεθούμε το 2035 πάλι να συζητάμε τα ίδια για τα δικαιώματα των Μηχανικών του ΠΑΔΑ.

 
Δίκαια λύση για όλους
07 Οκτ 2019 18:48

Είναι η απορρόφηση όλων των τμημάτων ΤΕΙ από τις αντίστοιχες πανεπιστημιακές σχολές: είναι ακατανόητη η ειδική μεταχείριση του ΠΑΔΑ (συνένωση των πρώην ΤΕΙ Αθήνας και ΤΕΙ Πειραιά) και του Μεσογειακού Πανεπιστημίου (μετονομασία του πρώην ΤΕΙ Κρήτης).

Ειδικά στις δύο αυτές περιοχές, Αττική και Κρήτη, έχει δημιουργηθεί υπερπληθωρισμός ομοειδών τμημάτων (Μηχανικών, Πληροφορικής, Οικονομικών κ.α.), συγκεντρωμένα στην ίδια περιοχή.

Επίσης, είναι άμεση ανάγκη να προχωρήσει το επόμενο βήμα, δηλαδή οι συνενώσεις Πανεπιστημίων - πχ. ΠΑΠΕΙ με ΟΠΑ.

 
ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ
07 Οκτ 2019 19:22

Και όσοι είναι απόφοιτοι μετά το 2001 και δεν έχουν επαγγελματικά δικαιώματα τι θα γίνει με αυτούς κε Γιαννακόπουλε; Το ότι σε λίγα χρόνια δεν θα υπάρχουν καθόλου όλοι αυτοί οι απόφοιτοι δεν μας απασχολεί καθόλου; Έχουν αλλάξει τόσο πολύ τα προγράμματα σπουδών από το 2001 έως το 2012-2013;

 
Θοδωρής
07 Οκτ 2019 23:12

Απαντώντας στην πρώτη ερώτηση, θέλω να σας ενημερώσω ότι σήμερα το ΠΑΔΑ απέκτησε το πρώτο απόφοιτο κι είμαι εγώ μαζί με άλλους φοιτητές που μπήκαμε το 2015 με πανελλήνιες και ολοκληρώαμε τον κύκλο των σπουδών μας στα τέσσερα χρόνια και καταφέραμε και περάσαμε επιτυχώς και στα επιπλέον μαθήματα φορτώνοντας τα εξάμηνα ...

Για να μην έχεις απορίες, δηλαδή.

 
Απορία
08 Οκτ 2019 00:18

Η αυτόματη αντιστοίχιση της θέσης καθηγητή ΤΕΙ με καθηγητή πανεπιστημίου γιατί έγινε ενώ η αντιστοίχηση των Αποφοίτων δεν γίνεται; Με ποια λογική οι καθηγητές θεωρούν ότι δίδασκαν σε θέση ισότιμη και αντίστοιχη με του πανεπιστημίου ενώ οι φοιτητές που δίδασκαν ήταν μη αντίστοιχοι και ισότιμοι με φοιτητές πανεπιστημίου;

 
@Απορια
08 Οκτ 2019 07:32

Για να μην έχεις ανούσιες απορίες: Επειδή εκλέχθηκαν με τον ίδιο νόμο που όριζε τα ίδια απαραίτητα προσόντα (μέχρι και τη βαθμίδα του αναπληρωτή καθηγητή) ενώ είχαν τελείως διαφορετικές συνθήκες..
Επίσης ποιος σου είπε ότι έγινε μετατροπή σε τακτική θέση πανεπιστημίου σε ολους τους καθηγητες ΤΕΙ; όσοι δεν πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις έχουν πλέον προσωποπαγή θέση και οχι κανονική (δεν μιλάω μόνο για τους λεκτορες Εφαρμογών που κάνουν μόνο εργαστήρια) με ότι αυτό συνεπάγεται μισθολογικά και ακαδημαϊκά. Συγκρίνεις δυο τελείως διαφορετικά πράγματα.

 
Δαρρείος
08 Οκτ 2019 08:02

Αγαπητέ κε Γιαννακόπουλε

Το κειμενο σας βρίθει ανακριβιών ,οι απόφοιτοι των ιδρυματων ειναι ολοι ισοι εναντι του νόμου πριν και μετα το 2001 ( απο ιδρύσεως των σχολών αυτών) ,δεν είστε μέλος της επιτροπής αρα εκφράζετε προσωπικες αποψεις ,δεν αναφέρεστε καθολου σε προϋπηρεσία των ηδη αποφοιτων και σε επαγγελματικές εκπαιδεύσεις δηλαδη εναλλακτικούς τρόπους μαθησης και εκπαιδευσης ( δεν θελω να πιστευω οτι δεν τα θεωρείτε σημαντικά ). Εξαλλου ολη η φασαρία γίνεται για την σχολή μηχανικών και μόνο για να μην δουλευόμαστε και μεταξύ μας και γνωριζετε τους λόγους

καλημέρα σας

 
ΤΕΙ και ΠαΔΑ
08 Οκτ 2019 12:23

Συγγνώμη, τα ΤΕΙ δεν καταργήθηκαν και στη θέση τους ιδρύθηκαν Πανεπιστήμια; Τί σχέση έχει το νέο Πανεπιστημιακό πρόγραμμα με το παλιό πρόγραμμα των ΤΕΙ; Άλλη στοχοθεσία, διαδικασία εκπαίδευσης και ποσότητα-επίπεδο εμβάθυνσης το ένα ένα με το άλλο. Τα γράφουν αυτά και οι σχετικοί νόμοι.

Και αν δηλαδή ένας πτυχιούχος ΤΕΙ γίνει ξαφνικά πτυχιούχος πανεπιστημίου (μέχρι τώρα πρέπει ή πανελλήνιες ή κατατακτήριες), γίνεται και ένας πτυχιούχος πανεπιστημίου να γίνει ξαφνικά πτυχιούχος ΤΕΙ (μέχρι τώρα πρέπει ή πανελλήνιες ή κατατακτήριες), ενώ δεν έχουν παρακολουθήσει επιτυχώς το αντίστοιχο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ένθεν κακείθεν;

Έλα (αστεία) πολιτεία, άκου τις επιθυμίες των πολιτών και μοίρασε και άλλα (χωρίς αντίκρυσμα) πτυχία με αποστολή κατευθείαν στην οικία εκάστου...

 
@ Απορία
08 Οκτ 2019 13:19

Έχεις απόλυτο δίκιο καθώς οι αντιστοίχιση που έγινε παρουσίαζει πολλά κενά τα οποία και έχουν εντοπιστεί , με λίγα λόγια έχουν γνώση οι φύλακες...
Το οξύμωρο και συνάμα απογοητευτικό είναι ότι οι ίδιοι οι καθηγητές μας (όχι όλοι) σήμερα κρατούν αποστάσεις από τους αποφοίτους – πρώην φοιτητές τους.
Πάντως το έργο έχει συνέχεια και θα δούμε τι αποτέλεσμα θα βγάλει η επιτροπή που αποφάσισε ο πρύτανης του ΠΑΔΑ σχετικά με το θέμα ΟΛΩΝ των αποφοίτων.
Από αυτό θα κριθούν πολλά ...

 
@ @ Απορία 08 Οκτ 2019 13:19
08 Οκτ 2019 14:11

"Έχεις απόλυτο δίκιο καθώς οι αντιστοίχιση που έγινε παρουσίαζει πολλά κενά τα οποία και έχουν εντοπιστεί , με λίγα λόγια έχουν γνώση οι φύλακες..."

To οξύμωρο και συνάμα απογοητευτικό είναι ότι επιμένεις να μιλάς με γενικότητες και αόριστες υποτιθέμενες γνώσεις και "πληροφορίες" (για ένα θέμα που εκ των πραγμάτων έχεις μαύρα μεσάνυχτα) ακόμα και τώρα που έχει ξεκαθαρίσει πλέον το θέμα για το τι πρόκειται να κάνει η ΝΔ με την μετατροπή του ΠαΔΑ (δηλαδή τίποτα όπως άλλωστε λέγαμε τόσο καιρό-μάλιστα έχει δηλώσει την υποστήριξή της). Αυτό πραγματικά είναι οξύμωρο αγαπητέ απόφοιτε!
Όπως έχουμε ξαναπεί πολλάκις, αυτόματη αντιστοίχιση για να έχουμε ένα "πανεπιστημιακό" πτυχίο κορνίζα δεν μπορεί να γίνει για πολλούς λόγους. Όποιος επιθυμεί την αντιστοίχισή του με τα νέα Διπλώματα Μηχανικού (με ότι αυτό συνεπάγεται -προφανώς προς το καλύτερο) θα πρέπει να δώσει άμεσα κατατακτήριες ή να περιμένει μια ευνοϊκή ρύθμιση (όποτε αυτή έρθει) τύπου κατατακτηρίων.
Σε καμία όμως περίπτωση δεν πρόκειται να δοθεί αντιστοίχιση χωρίς εξετάσεις. Όλα τα άλλα (περί "κενών" και "φυλάκων που έχουν γνώση") είναι αποκύημα φαντασίας/ψευδο-στοχασμού/θεωρητικής φιλοσοφίας κτλ για δημιουργία εντυπώσεων..
Βέβαια όπως φαίνεται και σε 5 μήνες / 1 χρόνο ή ίσως και αργότερα, εσύ αγαπητέ απόφοιτε θα υποστηρίζεις και πάλι τις ίδιες απόψεις με νέες πληροφορίες "εκ των έσω" -τότε δυστυχώς θα είναι απλά μια κλασική περίπτωση ιδεοψυχαναγκαστικής διαταραχής..

 
Νίκος
08 Οκτ 2019 14:48

Οι παλιοί απόφοιτοι που μπήκαν πριν το 2001 σε σχολή ΣΤΕΦ Ηλεκτρονικής με ποιό τρόπο θα μπορούν να πάρουν πτυχίο ΠΑΔΑ;

 
ΤΕΙ ΚΑΙ ΠΑΔΑ
08 Οκτ 2019 15:12

@ΤΕΙ ΚΑΙ ΠΑΔΑ σου αρέσει , δεν σου αρεσει αυτά ορίζει η νομοθεσία του 4521με την δημιουργία του πανεπιστημίου .Προφανώς δεν σου αρέσει , υπάρχουν Νόμοι που κάποιοι φοιτητές εντάχθηκαν και θέλουν νόμιμα και οι απόφοιτοι. Αλλωστε έχει ξαναγίνει στο παρελθόν. Τέτοια σχόλια πάντως μας πάνε στο 1821!

 
@ΤΕΙ και ΠαΔΑ
08 Οκτ 2019 16:13

Είναι προφανές ότι ή δεν έχεις προσωπική εμπειρία από την αλλαγή ΤΕΙ σε Πανεπιστήμιο κι έτσι λες ό,τι έχεις ακούσει ή δει στα χαρτιά ή έχεις κάποιο λόγο να υποστηρίζεις κάτι που δεν αληθεύει.

Όντας ένα από τα άτομα που βιώνουν τη μετάβαση στο ΠΑΔΑ μπορώ να σου πω πως είναι τα πράγματα στην πράξη κι όχι θεωρητικά. Πέρασα σε τμήμα του ΤΕΙ Αθήνας και όταν ήμουν τρίτο έτος ξεκίνησε η αλλαγή σε ΠΑΔΑ. Όλοι όσοι δεν είχαμε ξεπεράσει τα ν+2 έτη και δεν κάναμε αίτηση να ολοκληρώσουμε πρόγραμμα σπουδών ΤΕΙ ενταχθήκαμε στο ΠΑΔΑ.

Να δούμε λοιπόν τι αλλαγές βιώνουμε από τότε:
1. Τα εργαστήρια έγιναν σε αρκετά μαθήματα πιο ελαστικά όσον αφορά την παρακολούθηση (λιγότερες ώρες ή χωρίς υποχρεωτικές παρουσίες κ.α.).
2. Το περιεχόμενο των περισσότερων μαθημάτων όσον αφορά τη θεωρία άλλαξε ελάχιστα σε κάποια (πολύ λίγα) μαθήματα.
3. Το τμήμα λόγω συγχώνευσης με άλλο τμήμα αποδιοργανώθηκε αρκετά, κάτι σίγουρα προσωρινό, το οποίο οφείλεται στη μεταβατική αυτή φάση. Όπως και να 'χει, πράγματα που ήταν απλά πριν γίνουμε Πανεπιστήμιο, τώρα έγιναν περίπλοκα, όπως το να πάρεις μια βεβαίωση σπουδών που πλέον δε βγαίνει ηλεκτρονικά, αλλά πρέπει να πας στη γραμματεία. Αλλά υπάρχουν και πιο σοβαρά θέματα, όπως μπερδέματα με βαθμολογίες που δεν περνιούνται σωστά στο σύστημα ή γίνεται μπέρδεμα και σε κάποια άτομα δε μπαίνει βαθμός ή αργούν πολύ οι βαθμοί ενός μαθήματος. Το απλό παράδειγμα είναι που περιμένουμε ακόμη βαθμούς σε μαθήματα χειμερινού εξαμήνου ενώ τα μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου άρχισαν αυτή τη βδομάδα. Να μυρίσουμε τα νύχια μας τι χρωστάμε για να το δηλώσουμε και να το παρακολουθήσουμε;
4. Λόγο των αλλαγών και της προσθήκης νέων μαθημάτων, υπάρχει τεράστιο πρόβλημα συνωστισμού. Δε χωράμε πουθενά τόσα άτομα και δεν είναι και λειτουργικό να είμαστε τόσοι σε μια αίθουσα. Γι αυτό πολλά μαθήματα γίνονται δυο φορές τη βδομάδα το ίδιο ακριβώς μάθημα για να μοιραζόμαστε και να σώζεται η κατάσταση κατά το δυνατόν.

Δε βλέπω λοιπόν προσωπικά την αναβάθμιση κάπου πέρα από τον όμορφο τίτλο μας και κάποιες δυνατότητες που αυτός μας δίνει (όπως εκπόνηση διδακτορικών στο Ίδρυμα). Όλα τα άλλα είναι θεωρίες. Κι επειδή είμαι ήδη και κάτοχος άλλου πτυχίου Πανεπιστημίου, έχω να πω ότι από την πρώτη στιγμή που μπήκα στο ΤΕΙ δεν είδα διαφορά στο επίπεδο. Το ΤΕΙ Αθήνας που ξέρω τουλάχιστον ήταν αντάξιο Πανεπιστημίου ασχέτως ονόματος. Είχε πολύ καλό επίπεδο. Και συνεχίζει να έχει ως Πανεπιστήμιο, αρκεί να συνέλθει πρώτα από την αλλαγή και την αποδιοργάνωση που αυτή έχει φέρει.

Εξάλλου και μόνο το γεγονός ότι αντιστοιχούνται τα μαθήματα που περάσαμε σε καθεστώς ΤΕΙ σε νέα του ΠΑΔΑ νομίζω πως δηλώνει ότι το Πανεπιστήμιο προήλθε από αυτά και δεν είναι καθόλου άσχετο με αυτά.

 
@@@ Απορία
09 Οκτ 2019 10:55

Αγαπητέ μου καταρχήν ποτέ δεν αναφέρθηκα σε πληροφορίες εκ των έσω.
Επίσης είμαι σφόδρα αντίθετος στην αυτόματη αντιστοίχιση των πτυχίων και είμαι υπέρμαχος της ύπαρξης διαδικασιών αντιστοίχισης.
Δηλαδή ότι γίνεται αυτόματα και με μία απόφαση θα έχει πρόβλημα στο μέλλον ,όπως η αυτόματη αντιστοίχιση των καθηγητών.
Τέλος ποτέ δεν μίλησα τουλάχιστον εγώ για μετατροπή του ΠΑΔΑ σε κάτι άλλο.
Για αυτό λοιπόν από την πολύ σύγχυση που έχεις ισως με μπερδεύεις με άλλον ή έχει μπεί κάποια κασέτα και γράφει συνεχώς τα ίδια σε όλους.
Έτσι λοιπόν ήρεμα διάβασε καλύτερα τι γράφω και να ξέρεις το ότι έχουν γνώση οι φύλακες είναι σίγουρο και θα φανεί στο μέλλον .
Τώρα για τα μαύρα μεσάνυχτα που γράφεις ότι έχω για το θέμα με όλα τα παραπάνω που έγραψα σου απάντησα υποθέτω και σου συνιστώ ψυχραιμία και ηρεμία .
Φιλικά .

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ