Διαχείριση διδακτέας-εξεταστέας ύλης της Φυσικής της Γ ́ ΓΕΛ

Εγκύκλιο σχετικά με τη διαχείριση της διδακτέας-εξεταστέας ύλης του πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος της Φυσικής της Γ ́ τάξης ημερήσιου Γενικού Λυκείου, Γ ́ και Δ ́ τάξεων εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2019-2020, απέστειλε το υπουργείο Παιδείας στα Λύκεια , μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 40/03- 10-2019 του Δ.Σ).
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Οι δράσεις του Παν. Πατρών
- Οδηγία: Τηλεκπαίδευση στα σχολεία που κλείνουν λόγω έκτακτων καιρικών συνθηκών
- Εκδήλωση για την ένταξη της Κορίνθου στο Παγκόσμιο Δίκτυο της UNESCO των Πόλεων που Μαθαίνουν
- ΔΑΚΕ ΠΕ: Να ανακληθεί άμεσα η Υπουργική Απόφαση που τροποποιεί την ώρα αποχώρησης στο Βασικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου
- Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού Παν. Πατρών: Κάλεσμα ενάντια στο Ν/Σ για την αστυνόμευση στα ΑΕΙ
- Απόφαση: Αλλαγή στην ώρα αποχώρησης μαθητών από το Νηπιαγωγείο
- Νέες διατάξεις για την ίδρυση και λειτουργία Κολλεγίων, ΙΙΕΚ , ΚΔΒΜ , Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων Γλωσσών
- Η Ν. Κεραμέως για τη Σ. Μπεκατώρου
- Αντίθετη η Ομοσπονδία των αστυνομικών με την Πανεπιστημιακή Αστυνομία
- Η υφ. Παιδείας για την καταγγελία της Ολυμπιονίκη Σ. Μπεκατώρου
Σχόλια (3)
Ειλικρινά τώρα θέλετε να δείξουμε τις εικόνες και τα video στους μαθητές τις Γ΄ Λυκείου;;; Αν ναι ρε συνάδελφοι ποιόν αιώνα μπήκατε (αν μπήκατε...) για τελευταία φορά σε τάξη;;; Αυτά είναι για το νηπιαγωγείο.
Οδηγίες και για τη Λογοτεχνία, παρακαλούμε.
Αν είναι δυνατόν, σαφείς και συγκεκριμένες.
Γιατί δεν επανέφερε τη Γλώσσα στην προηγούμενη κατάσταση και αποφάσισε να μπλέξει (και να μας μπλέξει) έτσι;
διόρθωσε το ΙΕΠ τη συγχυση που δημιούργησε;