Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

ΙΕΠ: Γνωμοδοτική Επιτροπή για την Υποδοχή και Εκπαίδευση Παιδιών Προσφύγων και Μεταναστών στη Δευτεροβάθμια

Δημοσίευση: 14/10/2019
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ΙΕΠ
Alt Text: 
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ΙΕΠ
Title Text: 
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ΙΕΠ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τη σύσταση   Γνωμοδοτικού Οργάνου (Advisory Committee) στο Πλαίσιο Σχεδίου Συνεργασίας Ι.Ε.Π., Πανεπιστημίων και UNICEF – «Γνωμοδοτική Επιτροπή για την Υποδοχή και Εκπαίδευση Παιδιών Προσφύγων και Μεταναστών στη Δευτεροβάθμια»- αποφάσισε το ΔΣ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) με αποστολή και σκοπό τα εξής:

- Την εκπόνηση των επιστημονικών και εκπαιδευτικών προδιαγραφών «Προγράμματος Εντατικής Εκμάθησης» (Accelerated Learning Program) της της ελληνικής γλώσσας και της βασικής ύλης σπουδών (Γλώσσας, Μαθηματικών και Φ.Ε.) με σκοπό τη διαπίστωση επιπέδου δεξιοτήτων και ένταξης στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

- Την υπόδειξη συνεργατών για τη συγκρότηση των ομάδων εργασίας με έργο την εκπόνηση του διδακτικού υλικού «Προγράμματος Εντατικής Εκμάθησης» (Accelerated Learning Program)

- Την ανοικτή δημόσια διαβούλευση με τους/τις Συντονιστές/-νίστριες Εκπαίδευσης Προσφύγων και τους/τις ΣΕΕ των ΠΕΚΕΣ ως προς τις ανάγκες της σχολικής ένταξης των μαθητών και μαθητριών ΔΥΕΠ. - Την παρουσίασή του σε επιμορφούμενους/-νες εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτικούς των Τ.Υ. και των ΔΥΕΠ

- Την παρακολούθηση της πιλοτικής εφαρμογής του εκπονούμενου Προγράμματος “Εντατικής Εκπαίδευσης” (Accelerated Training Program).

Η  μεθοδολογία  συνεργασίας του Γνωμοδοτικού Οργάνου και των Ομάδων Εργασίας που να περιλαμβάνει:

- την επισκόπηση του προγράμματος σπουδών και την επιλογή των βασικών κεφαλαίων, της βασικής ορολογίας και των βασικών μαθησιακών στόχων που καθορίζουν τον πυρήνα του περιεχομένου κάθε γνωστικού αντικειμένου ανά τάξη (Α, στην Β ́ και στη Γ ́ γυμνασίου) στα μαθήματα της γλώσσας, των μαθηματικών και των φυσικών επιστημών,

- τις συστάσεις ως προς το πλαίσιο εκπαιδευτικού προγράμματος ανά μάθημα και τάξη για τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού για το εντατικό πρόγραμμα μάθησης στις Τάξεις Υποδοχής και στις Δομές Υποδοχής και Εκπαίδευσης,
- την πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς στις ΔΥΕΠ και στις Τάξεις Υποδοχής της Δευτεροβάθμιας,- τις συστάσεις ως προς τα κριτήρια και τις διαδικασίες για τις διαπιστωτικές δοκιμασίες ένταξης σε βαθμίδα,

-τη μελέτη διαδικασιών για την μετάβαση στη σχολική ζωή παιδιών προσφύγων και μεταναστών,

- την αποτίμηση του έργου ως προς την επίδρασή του σε θέματα εκπαιδευτικών προγραμμάτων και ενταξιακής πρακτικής.

Η «Γνωμοδοτική Επιτροπή για την Υποδοχή και Εκπαίδευση Παιδιών Προσφύγων και Μεταναστών στη Δευτεροβάθμια» συντονίζεται από τον Πρόεδρο του Ι.Ε.Π., κ Γεράσιμο Κουζέλη, καθηγητή Πολιτικών Επιστημών ΕΚΠΑ και αποτελείται από στελέχη του Ι.Ε.Π. και των ΠΕΚΕΣ καθώς και Επιμορφωτές Ενηλίκων σε θέματα εκπαιδευτικής ένταξης προσφύγων και μεταναστών.

Συγκεκριμένα απαρτίζεται από τους εξής:

  • Κουζέλης Γεράσιμος, πρόεδρος Ι.Ε.Π. και συντονιστής της «Γνωμοδοτικής Επιτροπής»
  • Αστέρη Θεοδώρα, Συντονίστρια της Μονάδας Ενιαίας Ενταξιακής Εκπαίδευσης, Ι.Ε.Π.
  • Βεκρής Ελευθέριος, Συντονιστής της Μονάδας Ανθρωπιστικών Επιστημών, Ι.Ε.Π.
  • Στουραΐτης Κωνσταντίνος, Συντονιστής της Μονάδας Φυσικών- Μαθηματικών Επιστημών και Τεχνολογίας, Ι.Ε.Π.
  • Αρώνη Αγγελική, Προϊσταμένη Αυτοτελούς Τμήματος Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης των Προσφύγων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
  • Μόσχος Γιώργος, πρόεδρος Πρώτα 12, Επιμορφωτής ενηλίκων
  • Βαλλιανάτος Άγγελος, Εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας, Επιμορφωτής ενηλίκων σε προγράμματα εκπαιδευτικής ένταξης παιδιών προσφύγων
  • Παπαδόπουλος Χάρης, ΠΕ70, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου, 4ο ΠΕΚΕΣ
  • Βεντούρα Λίνα, καθηγήτρια Ιστορίας, μέλος ΔΕΠ Παντείου Πανεπιστημίου
  • Κοκαλιάρη Μάγδα, ΠΕ03, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου, 6ο ΠΕΚΕΣ
  • Νέζη Μαρία, ΠΕ02, Συντονίστρια Επιμορφωτικού Έργου, 1ο ΠΕΚΕΣ

 

Ετικέτες: 
ΙΕΠ

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean