Placeholder

ΦΟΙΤΗΤΕΣ

Ν. Κεραμέως για όριο σπουδών: Μήνυμα πειθαρχίας στη ζωή των νέων

Με αντικειμενικά κριτήρια η χρηματοδότηση των Πανεπιστημίων
Δημοσίευση: 14/10/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Θα πρέπει να υπάρχει αρχή , μέση και τέλος στα πάντα  και κυρίως  να περάσουμε κι ένα μήνυμα πειθαρχίας στη ζωή των νέων.

Τη δήλωση αυτή  έκανε σήμερα η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως  στον ρ/σ 104,6,σχολιάζοντας τις κινητοποιήσεις των φοιτητών που έχουν ως αίτημα να μην τεθεί ανώτατο όριο σπουδών.

Η υπουργός Παιδείας χαρακτήρισε αυτονόητη τη ρύθμιση που να καθορίζει ανώτατο όριο σπουδών , και προκάλεσε τους φοιτητές να δουν τι γίνεται γύρω τους στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Η Ν. Κεραμέως διευκρίνισε ότι η ρύθμιση θα αφορά όχι τους νυν φοιτητές, για τους οποίους θα υπάρξουν μεταβατικές διατάξεις , αλλά για τους νεοεισερχόμενος.  

Με αντικειμενικά κριτήρια η χρηματοδότηση των Πανεπιστημίων

Για τη χρηματοδότηση των ΑΕΙ η υπουργός Παιδείας δήλωσε: “Εξετάζουμε συνολικά το πλαίσιο χρηματοδότησης των Πανεπιστημίων, βάσει αντικειμενικών κριτηρίων , οπότε όλο αυτό θα επανασχεδιαστεί”.

Για την πρόσθετη χρηματοδότηση των 12,4 εκ. ευρώ η Ν. Κεραμέως, τόνισε τα εξής:

  •  Η προηγούμενη ηγεσία είχε υποσχεθεί έκτακτη χρηματοδότηση την οποία ποτέ δεν έδωσε γιατί δεν την είχε διασφαλίσει.
  • Εμείς βρεθήκαμε σε μια κατάσταση που έπρεπε να βρούμε χρήματα..
  • Θέσαμε ως προτεραιότητα τις ανάγκες των Πανεπιστημίων , επειδή πολλά Ιδρύματα  είχαν ληξιπρόθεσμες οφειλές, όπως στη ΔΕΗ.
  • Βάσει των αναγκών αυτών δόθηκαν 12, 4 εκ ευρώ., προκειμένου να καλυφθούν οφειλές.

Σχόλια (29)

 
γιαννης
14 Οκτ 2019 14:42

Θα ειθελα να μας δείξει η υπουργός τι γίνετε στις άλλες χώρες αν αυτές δηλαδή διώχνουν τα παιδιά απο τα πανεπιστήμια. Σύμφωνα με την δίκη μου γνώση δεν τα διώχνουν αλλά μερικές τα πριμοδοτούν και με σημαντικό επίδομα για να τα βοηθήσουν. Η πειθαρχεία ειναι καλό πράγμα άλλα το απείθαρχο στην περίπτωση αυτή ειναι το κράτος και όχι τα παιδιά.

 
Θύμιος
14 Οκτ 2019 14:50

Δεν χρειάζεται ανώτατο όριο σπουδών.
Χρειάζεται συνεχής παρακολούθηση των σπουδών. Δεν πέρασες κανένα μάθημα σε μια χρονιά; Έξω, ακόμα κι αν είσαι στο πρώτο έτος. Πέρασες, συνεχίζεις.

 
homo faber et ludens
14 Οκτ 2019 16:02

Η πρόθεση της κ. Κεραμέως να εκπέμψει ένα μήνυμα πειθάρχησης έρχεται με έναν άκαμπτο και ισοπεδωτικό τρόπο. Άρρωστοι και υγιείς, εργαζόμενοι και φοιτητές πλήρους απασχόλησης, όλοι θα αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο. Φτάνει να δώσουμε «ένα μήνυμα πειθάρχησης». Αυτό που έχει σημασία είναι το πολιτικό μήνυμα. Η διαφορά αυτού που σπουδάζει στο ΕΑΠ με σπουδές εξ αποστάσεως και αυτού που κάνει σπουδές συμβατικές με παρουσία δεν την ενδιαφέρουν. Σημασία έχει η διαχείριση των συμβολισμών. Η επιλογή ζωής ενός αξιωματικού του Ελληνικού Στρατού πχ να σπουδάσει στην Πάντειο διεθνείς σχέσεις δεν έχουν σημασία. Θα πρέπει να τελειώσει στα 6 χρόνια για να του μάθει η κ Κεραμέως πειθαρχεία. Όλα εδώ έχουν «αρχή, μέση και τέλος» κατά την κ. Κεραμέως.

Στην ΝΔ υπάρχουν δύο καρδιές, δύο αξιακές προτάσεις. Η φιλελεύθερη και η συντηρητική. Υπάρχουν στιγμές που παντρεύονται που ζουν αρμονικά. Άλλοτε η μία επικρατεί και επικρατεί βάναυσα. Σε αυτήν την περίπτωση επικράτησε η συντηρητική. Στην Ελλάδα δεν θα υπάρχει η δυνατότητα να διαμορφώσεις την ζωή σου και να απολαύσεις το προνόμιο των σπουδών όπως νομίζεις. Δεν θα μπορούν να υπάρχουν φοιτητές πλήρους ή μερικής απασχόλησης ή ακόμα φοιτητές σε αργία. Όσοι υποστηρίζουν το μέτρο αυτό δεν χρειάστηκε να διακόψουν σπουδές και να κάνουν θητεία. Και αν κάνουν θητεία ας πρόσεχαν. Εδώ υπάρχουν μηνύματα πειθάρχησης να σταλούν.

Στην αρχαία Ρώμη υπήρχε το cursus honorum. Η διαδοχή μίας σειράς αξιωμάτων που θα έπρεπε να διατρέξεις στον συντομότερο δυνατό χρόνο για να έχεις ελπίδες για ανάδειξη πολιτική και κοινωνική. Θα πρότεινα για να επιταθεί το μήνυμα πειθάρχησης να μην μπορείς να πάρεις πτυχίο μετά τα 30. Μεταπτυχιακό μετά τα 32 και διδακτορικό μετά τα 40. Όλα θα έχουν ένα τέλος. Να σφίξουν τα λουριά τέλος πάντων.

Συντηρητικό το λες. Φιλελεύθερο όχι.

 
Ν+Ν όριο
14 Οκτ 2019 16:13

Ένα λογικό όριο, παράλληλα με αυτονόητη την άμεση ενίσχυση της φοιτητικής μέριμνας, που εξασφαλίζει την ποιότητα και την σχέση του τίτλου σπουδών με τη σύγχρονη έρευνα και οικονομία - τι νόημα έχει κάποιος να πάρει πτυχίο 20 χρόνια μετά την εισαγωγή του, όταν όλα θα έχουν αλλάξει;

Όμως δυστυχώς το υπουργείο διαχρονικά αναζητά τρόπους να περιορίσει "λογιστικά" τα αρνητικά αποτελέσματα χωρίς να διορθώνει τα αίτια των προβλημάτων:

1)Πόσα ΑΕΙ μπορούν να λειτουργούν σε μια χώρα δέκα εκατομμυρίων κατοίκων;

2) Οι χιλιάδες μετεγγραφές κάθε φθινόπωρο που έχουν γίνει δίοδος μετακίνησης από περιφερειακά σε κεντρικά τμήματα τι φανερώνουν για τη βιωσιμότητα των σχολών;

3) Πόσα τμήματα Μαθηματικών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Πληροφορικής μπορούν να ιδρυθούν σε μια χώρα σαν την Ελλάδα; Πόσα μέλη ΔΕΠ και ερευνητές μπορούν να απασχολούν τα δημόσια ιδρύματα;

 
κωστας
14 Οκτ 2019 17:06

αντικινητρα για οσους δεν μπορουν, π.χ. στην 3η φορα που κοβονται ας εξεταζονται στο ιδιο μαθημα σε αλλο αντιστοιχο πανεπιστημιο ή σε επιτροπη με τραπεζα θεματων

δεν γινεται ολη η ελλαδα να ειναι επιστημονες, 100 εξεταστικες μεχρι να περασω τα αιωνιως χρωστουμενα

 
ν+ν (στη χείριστη ν+3)
14 Οκτ 2019 17:29

Όποιος το υπερβεί θα καταβάλλει εξέταστρα (π.χ100 ευρώ) για το κάθε μάθημα που θα δηλώνει για εξέταση σε κάθε εξεταστική περίοδο. Έτσι και ο φοιτητής δεν θα χάνει την φοιτητική του ιδιότητα και το πανεπιστήμιο θα έχει κάποιους επιπλέον οικονομικούς πόρους. Ο σκοπός δεν είναι να τιμωρήσεις αλλά να δώσεις κάποια κίνητρα ώστε η πλειοψηφία των φοιτητών να ολοκληρώνει πιο γρήγορα τις σπουδές.

 
Ριρίκος
14 Οκτ 2019 17:35

Επειδή πρέπει να μπει ένα τέλος στα fake news: ακόμα και σήμερα ο φοιτητής έχει αυτοδίκαιο δικαίωμα να κάνει διακοπή σπουδών. Οι φοιτητές όμως δεν το χρησιμοποιούν ως διαδικασία όταν δε σκοπεύουν να παρακολουθήσουν τα μαθήματά τους για να έχουν δικαιώματα π.χ. πάσο, άδειες από το στρατό κτλ. Στην πρόταση νόμου για Ν+2 θα συνεχίσει να υπάρχει η διάταξη της αυτοδίκαιης διακοπής σπουδών για απεριόριστες περιόδους. Άρα δεν κατανοώ πώς προσβάλλει αυτό τα δικαιώματα των φοιτητών που δουλεύουν ή προτιμούν να πάνε στο στρατό. Μπορούν κάλλιστα να διακόψουν τις σπουδές τους και οι περίοδοι διακοπής δε θα προσμετρούνται στα Ν+2 έτη.

 
xyz
14 Οκτ 2019 20:37

Καιρός να ξεκαθαρίσουμε στη χώρα τη διαφορά στους στόχους των σπουδών σε ερευνητικά πανεπιστήμια από τα ιδρύματα δια βίου μάθησης. Το πρώτο στοχεύει στην παραγωγή του επιστημονικού δυναμικού και της ηγεσίας του μέλλοντος, το δεύτερο στην επιμόρφωση όποιου αναζητά πρόσθετες γνώσεις. Στο πρώτο δεν εννοείτα αιώνια φοίτηση, στο δεύτερο τα χρονικά όρια μπορεί να είναι ελεύθερα.
Μία καλή λύση είναι η μεταγραφή όσων φοιτητών ξεπερνούν τα χρονικά όρια στο ΕΑΠ ή αντίστοιχα Κολλέγια Δια Βίου Μάθησης, που μπορούν να λειτουργούν στα πανεπιστήμια τα βραδια ή να δίνουν μαθήματα ηλεκτρονικά (από απόσταση).

 
@Ριρίκος
14 Οκτ 2019 21:09

Αυτό που λες έχει βάση αν μιλάμε για άτομο που λόγω δουλειάς ή στρατού δεν ασχολείται καθόλου για ένα διάστημα με τη σχολή. Υπάρχουμε όμως κι εμείς που δουλεύουμε ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ με τη σχολή. Εμείς που μπορεί να περνάμε λίγα μαθήματα κάθε εξάμηνο, όχι όμως αρκετά ώστε η σχολή να βγει στα ν+2 έτη. Εμείς δηλαδή γιατί να πρέπει να μπούμε αναγκαστικά στο δίλημμα σχολή ή δουλειά; Θέλουμε να τα κάνουμε και τα δύο ταυτόχρονα. Στο εξωτερικό υπάρχει γι αυτό το σκοπό η επιλογή της μερικής φοίτησης. Στο Ελλαδιστάν αυτό το ενδεχόμενο παίζει μόνο στα μεταπτυχιακά και αν. Σε προπτυχιακό επίπεδο ούτε για αστείο...

 
Μετανάστες Ν+2
14 Οκτ 2019 22:16

Οι αιώνιοι φοιτητές πλέον έχουν μειωθεί αισθητά, οι περισσότεροι νέοι θέλουν να μεταναστεύσουν σε άλλες χώρες όπου μπορούν να βρουν αξιοπρεπείς εργασιακές ευκαιρίες.

Χρονικό όριο και αυστηρή επίβλεψη πρέπει να τεθεί όμως στους υποψήφιους διδάκτορες, που πολλοί απλώς ξεκινούν χωρίς χρηματοδότηση, χωρίς επιβλέποντες και μένουν να κάνουν "10 χρόνια έρευνα" με ισχνά αποτελέσματα ενώ παράλληλα απασχολούνται ως συμβασιούχοι επιβλέποντες εργαστηρίων και εξετάσεων ή στις γραμματείες των σχολών.

 
Θυμίζει γυψο
14 Οκτ 2019 23:19

Μην λέμε πειθαρχία και έχουμε το παιδιά σε ιδιωτικά σχολεία, με 100 δασκάλους για βοήθεια στο σπίτι...είναι λίγο υποκριτικό σαν το γύψο που θέλαμε κάποιοι να μας βάλουν για το καλό μας...όταν οι ίδιοι είχαν σπάσει τα μούτρα τους.

Χρειαζόμαστε χαρούμενους ανθρώπους επάνω, όχι ζωγραφισμένα χαμόγελα, αλλα ειλικρινή διάθεση, τι λέω τώρα θα μου πει κάποιος!

 
Υφαντής
14 Οκτ 2019 23:28

"αρχή , μέση και τέλος στα πάντα" Όποτε ακούω αυτή την τετριμμένη-ξύλινη κουβέντα, έρχονται στο μυαλό μου ωριμασμένα Μετσοβίτικα λουκάνικα. Λίγη παραπάνω φρεσκάδα και φαντασία περίμενα κυρία Υπουργέ. Νέος άνθρωπος είστε.
"και κυρίως  να περάσουμε κι ένα μήνυμα πειθαρχίας στη ζωή των νέων" Ενώ στους μεγαλύτερους και ώριμους, η πειθαρχία τρέχει από τα μπατζάκια. Πχ ότι λένε πριν τις εκλογές, το κάνουν και πράξη όταν εκλέγονται.
Βεβαίως βεβαίως....από που να το πιάσουμε τώρα, που ούτε αρχή ούτε τέλος δεν έχει το πράμα.

 
Apostolos
15 Οκτ 2019 01:02

Δεν πειράζει, τα ξένα πανεπιστήμια θα δεχτούν στο 2ο ή και στο 3ο έτος όσους φοιτητές διαγραφούν και θα μεταφέρουν (όσοι μπορούν οικονομικά) τις σπουδές τους εκεί (μεταφορά μονάδων ECTS).
Όσοι αδυνατούν να πάνε στο εξωτερικό θα μπορέσουν να πάνε σε ένα κολλέγιο του εσωτερικού με την ίδια λογική της μεταφοράς μονάδων.

 
Ακαδημαϊκός χάρτης Πανεπιστημίων
15 Οκτ 2019 01:30

Πρέπει να μείνουν μόνο 10 ΑΕΙ, ώστε να είναι βιώσιμα και να μπορούν να προσφέρουν σωστή εκπαίδευση και σωστή έρευνα. Είναι προφανές ότι ούτε αρχή ούτε μέση ούτε τέλος έχει η συνέχιση της κωμωδίας όταν επί σαράντα χρόνια αδυνατούν να εφαρμοστούν ελάχιστα ποιοτικά κριτήρια λειτουργίας.

Να μιλήσουμε για τις φοιτητικές εστίες, που άλλες είναι καλές και άλλες παρατημένες στην μοίρα τους; Για τμήματα που λειτουργούν χωρίς προσωπικό και υποδομές επί δεκαετίες;

Σε ένα κανονικό πανεπιστήμιο οι φοιτητές θέλουν να τελειώσουν στην ώρα τα μαθήματα, να πάρουν το πτυχίο τους και να συνεχίσουν στη ζωή. Είναι ευθύνη του υπουργείου και των ακαδημαϊκών να φτιάξουν σωστά ΑΕΙ.

 
@@Ριρίκος
15 Οκτ 2019 08:05

Κατανοώ τη θέση σας, αλλά σε όλες τις χώρες που γνωρίζω ότι μπορεί κανείς να κάνει part time σπουδές αυτό γίνεται με έναν από τους 2 παρακάτω τρόπους:

1) ανοικτά πανεπιστήμια (που προφανώς συμφωνώ να μην ισχύσει για το ΕΑΠ το Ν+2)

2) πτυχία περαιτέρω επαγγελματικής κατάρτησης (για ήδη επαγγελματίες)

Αν βρείτε ένα πρόγραμμα σπουδών Ιατρικής ή Πολυτεχνείου που να είναι μερικής απασχόλησης σε σοβαρό πανεπιστήμιο (και όχι σε βρετανικά πανεπιστήμια 3ης κατηγορίας), θα χαρώ να το δω.

 
Μάρκος
15 Οκτ 2019 08:51

Οσο οι φοιτητές λαμβάνουν συμμετοχή στις διάφορες εξεταστικές δεν θα πρέπει να υπάρχει ανώτατο χρονικό όριο ολοκλήρωσης σπουδών.

 
Γ.Π.
15 Οκτ 2019 09:15

Νομίζω πως πλησιάζει η πολυπόθητη ώρα όπου θα αρχίσουμε να μιλάμε για τη μαθητική ποδιά - χωρίς τη μίνι φούστα από κάτω, βεβαίως - και το κοντό μαλλί. Να μην ξεχάσουμε και την κορδέλα στα μαλλιά των μαθητριών!... Συγκινήθηκα τώρα...

 
Αρθούρος
15 Οκτ 2019 10:15

Η χαλαρότητα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν ήρθε από τους ντόπιους.Όμως, όταν οι ντόπιοι την έμαθαν,αποθρασύνθηκαν σε αίσχιστο βαθμό.Τη χαλαρότητα λοιπόν την εμβολίασαν στο εσωτερικό εκείνοι που από την ίδρυση του ελληνικού κράτους,είχαν τα πολλά χρήματα και τις διασυνδέσεις με το εξωτερικό.Η χώρα μας ήταν γιά ενάμισι αιώνα ανοιχτή στα πανεπιστήμια του εξωτερικού,μέσω των εδώ παραρτημάτων τους.Αυτό το σύστημα,εξυπηρετούσε τις ανάγκες της χώρας μέχρι και τις αρχές της δεκαετίας του 1980,όταν άρχισαν και τα πανεπιστήμια να επεκτείνονται στην περιφέρεια και να ιδρύονται πολλά τμήματα σ'αυτά. Την περίοδο 1975-90,ακολουθήθηκε κι από ευρείες μάζες συμπολιτών μας.Ήταν η εποχή που πολλοί νέοι σπούδασαν σε γειτονικές χώρες του ανατολικού μπλοκ.Έτσι,αυτή η τάση παγιώθηκε και στη μνήμη και στη συνείδηση του ελληνικού λαού.Και ποτέ καμία κυβέρνηση δεν έλαβε μέτρα γιά τον περιορισμό αυτής της σπάταλης συνήθειας που ενώ είμαστε παραγωγοί τριτοβάθμιων υπηρεσιών εκπαίδευσης,μας κρατά ριζωμένους σε επίπεδα ανάπτυξης του 19ου αιώνα, όπου συνεχίζουμε να είμαστε καταναλωτές τριτοβάθμιων υπηρεσιών εκπαίδευσης ξένων χωρών.
Από την άλλη,οι ντόπιοι εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο τη νομοθεσία γιά τις μετεγγραφές και υποβάθμισαν κι άλλο την Τριτοβάθμια εκπαίδευση στο εσωτερικό.Με τη λειτουργία γιά δεκαετίες ευνοϊκών νόμων γιά φοίτηση στα κεντρικά μας πανεπιστήμια,τεράστιου πλήθους οκνηρών φοιτητών,γιά χάρη δήθεν της δημοκρατίας,υποβαθμίστηκε το επίπεδο σ'αυτά.
Απ'αυτή την άποψη,η θέσπιση του ν+2,είναι θεμιτή,όμως πρόωρη,καθώς θα μπορούσε να ληφθεί σε βάθος χρόνου,γιατί το πρώτο πρέπει να είναι η ενίσχυση της ποιότητας σπουδών των πανεπιστημιακών τμημάτων του εσωτερικού.Σήμερα,ας μπεί ένα όριο ν+4 κι αύριο ας γενικευτεί παντού το ν+3,γιατί υπάρχουν αρκετά πενταετή και εξαετή τμήματα.Η προτεραιότητα λοιπόν,πρέπει να δοθεί στην ενίσχυση των σπουδών σ'αυτά κι όχι την αποθάρρυνση.Το ν+2,αν εφαρμοστεί σήμερα,θα σκορπίσει σύγχυση και αβεβαιότητα.Και ενώ τα υπόλοιπα εφαρμοζόμενα μέτρα κινούνται στη σωστή κατεύθυνση,οι φοιτητές θα οχυρωθούν πίσω απ'αυτό και θα αντιδράσουν μαζικά όπως το 1979.Οι παλιοί θυμούνται.

 
Πλατάρος Γιάννης
15 Οκτ 2019 14:07

Τοποθετούμαι Δημόσια για το ν+2
Λοιπόν:
Μετά λόγου γνώσεως και έχοντας γνώση για μέσους όρους ετών περάτωσης σπουδών κτλ όπως και το ότι όλες οι σχολές δνε είναι τετραετούς διάρκεις, υποδεικνύω στην πολιτική Ηγεσία που έχει νομοθετική πρωτοβουλία δηλ. στην κα Υπουργό:
1) Καμία διαγραφή φοιτητή.
2) Θέσπιση αντί του ν+2, του ν+ν/2=1,5*ν για την αναλογικότητα. (Αναλογικά το ίδιο για τετραετείς , πενταετείς και εξαετείς σπουδές.
3) Το ν+2 έχει ισχύ για διαμονή σε Φοιτητικές Εστίες. Μετά το ν, έχουμε χρηματική συμμετοχή και μετά το ν+ν/2 αποβολή από την Εστία.
4) Μετά το ν (για όσους δεν ξέρουν) δεν έχουμε ούτε βιβλία, ούτε πάσο, ούτε κάρτες σίτισης.
5) Η φοιτητική ιδιότητα, δεν χάνεται στον αιώνα τον άπαντα.
6) Μετά το ν+ν/2, έχουμε παράβολο για συμμετοχή σε κάθε εξεταστική, ανεξαρτήτως μαθημάτων, ύψους 100€
7) Μετά το ν+ν/2, ο φοιτητής δεν έχει το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι στους Φοιτητικούς Συλλόγους. Έχει όμως τα υπόλοιπα δικαιώματα.
8) Μετά από το 2ν, η Σχολή, μονομερώς, για ορισμένα μόνο υποχρεωτικά μαθήματα αιχμής των οποίων το περιεχόμενο έχει αλλάξει ριζικά, δύναται να ζητήσει την επανεξέτασή τους και σε όσους τυχόν τα έχουν «κατοχυρώσει» για λόγους ισοτιμίας των πτυχίων .
9) Οι επί πτυχίω, έχουν σε όλα τα τμήματα, εμβόλιμη -εξτρά εξεταστική σε όλα τα μαθήματα.
10) Σε όλες τις Σχολές για κάποια μαθήματα, λειτουργούν «απογευματινά φροντιστήρια» ενώ ένα εργαστήριο, μπορεί να λειτουργεί όχι μόνο πρωί , αλλά και μετά τις 5 μ.μ. για τους εργαζομένους.
Όλα τα παραπάνω μου φαίνονται λογικά και έντιμα και εφαρμόσιμα.
Το ν+2 σκέτο θα ρίξει την Κυβέρνηση, χωρίς να το καταλάβει .
Άλλο αν θέλει να πέσει επίτηδες...

 
Γ.Π.
15 Οκτ 2019 15:14

Μήνυμα πειθαρχίας στους νέους, που τους αφήνουμε να γράφουν και να ζωγραφίζουν
ό,τι θέλουν στους τοίχους των σχολών τους και φυσικά να τις καταλαμβάνουν όποτε θέλουν και να κλειδώνουν τους καθηγητές σε γραφεία!...
Μήνυμα πειθαρχίας με αποδέκτες και τους μικρότερους που τους αφήνουμε να κατα-λαμβάνουν τα σχολεία τους όποτε θέλουν, να απουσιάζουν κατά την κρίση τους και να αγνοούν τον κανονισμό του σχολείου.
Μήνυμα πειθαρχίας και στους πιο μικρούς και στους γονείς τους, που δεν σέβονται τον κανονισμό του σχολείου κι έρχονται 8:20 , 8:30 , 8:40, αγνοώντας τις συστάσεις των διευθυντών, αφού ο Νόμος της Πολιτείας είναι σκοπίμως τυφλός και άλαλος! ...
Από το Δημοτικό Σχολείο να ξεκινήσουν οι αλλαγές.

 
Χωρίς όριο
15 Οκτ 2019 15:47

Το θέμα δεν είναι το ν+2 ή κάτι αντίστοιχο.
Αυτό που πρέπει να γίνεται είναι μάθημα και 3 δωρεάν εξετάσεις.
Για κάθε μια παραπάνω για το ίδιο μάθημα 150 Ευρώ εξέταστρα και ας δίνουν 1000 φορές το ίδιο μάθημα.

 
Φοιτητικές Εστίες
15 Οκτ 2019 18:11

Ήδη εφαρμόζονται κριτήρια ώστε όσοι είναι άνω των Ν ετών στην πράξη να είναι σχεδόν αδύνατον να γίνουν δικαιούχοι στέγασης σε φοιτητές εστίες.

Πρώτα πρέπει να φτιαχτούν τα ΑΕΙ, να αξιολογηθούν οι καθηγητές και τα προγράμματα σπουδών, και μετά να έχουμε απαιτήσεις από εργαζόμενους φοιτητές, που είναι και οι μόνοι πλέον που καθυστερούν σημαντικά τις σπουδές τους.

 
@Πλατάρος Γιάννης
15 Οκτ 2019 19:37

Αυτό το (9) τι το ήθελες; Είναι πρακτικά δυνατόν να εξετάζονται όλα τα μαθήματα σε όλες τις εξεταστικές; Ακόμα και μαθήματα που δεν διδάσκονται πια;
Και τι γίνεται; Μπορούν να δώσουν 20 μαθήματα σε μια εξεταστική και να περάσουν πόσα; Απ' ότι έχω δει στην πράξη το ποσοστό επιτυχίας στις εμβόλιμες είναι χαμηλό.

 
ν=0
17 Οκτ 2019 19:30

Αυτό το ν+π μας ξεπερνά !!!
Πως μπορείς να βάζεις όρια σε μια θετική σχολή όταν η σχολή αυτή έχει την δυνατότητα να πάρει και να προσφέρει αξιοπρεπές εκπαίδευση σε 70 φοιτητές και οι εισαγόμενοι μαζί με τους μεταγραφόμενους ξεπερνούν τους 150!! (Μέσος όρος τα τελευταία έτη)
Πας στην σχολή και έχει 30 θέσεις για να κάνεις ασκήσεις και γίνεται χαμός !!! Ο ένας κάνει ότι «πιάνει» τα όργανα και κάνει την άσκηση και δίπλα του υπάρχουν 10 άτομα γύρω και απλώς και κοιτάνε!!!!!!! Ουσία με αυτή την αναλογία μηδέν!!!
Φαντάζεστε αν δοθεί το σύνθημα σε όλες τις σχολές θετικές και θεωρητικές, όλοι οι φοιτητές στις αίθουσες για μάθημα και να γίνει πράξη καθημερινή για όσο πάει, τι θα γίνει;; θα καταρρεύσει το εκπαιδευτικό σύστημα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας μέσα σε ένα μήνα!!!
Δεν θα υπάρχουν τουαλέτες και θα γίνεται χαμός !!! Δεν θα υπάρχουν θέσεις να καθίσουμε όλοι για την παράδοση!!!! Δεν θα υπάρχουν καθηγητές!!!! Δεν θα υπάρχει απολύτως τίποτα!! (Βρύσες , σκάλες να ανέβουμε τους ορόφους, ασανσέρ, διάδρομοι να στοιβαχτούμε!!! Τίποτα!!)
Την πρόταση μου αυτή θα ήθελα να κάνω στο «φοιτητικό κίνημα» και να την υιοθετεί , να δούμε πόσο μακριά θα πάει η πρόταση της υπουργού!!

 
Γ.Π.
17 Οκτ 2019 21:10

Έχει δίκιο ο φοιτητής «ν=0». Να ένα πραγματικό, σοβαρό, φοιτητικό πρόβλημα που ποτέ δεν προβάλλεται από τους φοιτητικούς συλλόγους.
Γιατί άραγε; Και οι «ρωμαλέοι»; Πού είναι οι «ρωμαλέοι»;

 
Μείωση Σχολών
17 Οκτ 2019 23:44

Μόνο με μείωση τμημάτων ΑΕΙ μπορεί να μπει μια τάξη, τώρα κανείς δε γνωρίζει ούτε πόσοι φοιτητές πραγματικά ασχολούνται με τις σπουδές τους ούτε πόσοι διδάσκοντες και εργαστηριακοί συνεργάτες χρειάζονται.

Στις βιβλιοθήκες πόσοι χωρούν να μελετήσουν; Στα εργαστήρια Η/Υ;

Να δοθεί μια ευκαιρία στα νέα παιδιά, που θα μπουν στα πανεπιστήμια μετά το 2020 να σπουδάσουν σε καλύτερες συνθήκες από την περασμένη δεκαετία οικονομικής και εκπαιδευτικής κρίσης.

Αυτό θα γίνει μόνο με εξορθολογισμό των ΑΕΙ. Κατόπιν, το 2025 μπορούν να μπουν και χρονικά όρια ολοκλήρωσης σπουδών, εφόσον εξασφαλίζονται οι προϋποθέσεις για ομαλή φοίτηση.

 
@Μείωση Σχολών
18 Οκτ 2019 08:49

Έχουμε τονίσει πολλές φορές ότι πρέπει να μπεί μία τάξη στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με την σημαντική μείωση των τμημάτων στα ΑΕΙ. Το πολιτικό κόστος διστυχώς είναι μεγάλο οπότε κανείς δεν ακούει, όλοι οι κυβερνηστικοί σκοπίμως κοφέβουν.

 
Αρθούρος
18 Οκτ 2019 10:06

Η μείωση τμημάτων θα φέρει το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα.Δηλαδή το ποσοστό των φοιτητών που θα στοιβάζονται στα αμφιθέατρα και στις αίθουσες θα είναι περισσότερο.Οι συνθήκες φοίτησης θα χειροτερέψουν γιά όλους.Η πραγματική λύση,την οποία όμως δε θέλουν οι γονείς,τη θέλουν όμως τα τμήματα και το διδακτικό προσωπικό.είναι η σταδιακή μείωση των μετεγγραφών μέχρι την οριστική κατάργησή τους γιά όλους.Το γνωρίζω,ότι είναι ένα καθεστώς,στο οποίο μεγαλώσαμε κι εκπαιδευτήκαμε για 30 χρόνια και δύσκολα μπορούμε να ξεκολλήσουμε απ'αυτό.Πολλοί θ'αντιδράσουν. Όμως,πιστεύω ότι η κοινή γνώμη είναι πιό εύκολο να μεταστραφεί και να πλαστεί όταν προβληθούν οι φετινές ειδικά αδικίες της εφαρμογής του νόμου γιά τις μετεγγραφές.Αδικίες που δημιουργούν ψευδαισθήσεις και στους γονείς και στα παιδιά που νομίζουν ότι θα μπορέσουν να τελειώσουν σχολές όπως το Μαθηματικό γιά παράδειγμα όταν εισάχθηκαν σ'αυτό με 7500 μόρια.
Ενώ αντίθετα,είναι πολύ δύσκολο να πειστεί η κοινή γνώμη και η φοιτητική που αντιστοιχεί πιά σε μεγάλο αριθμό ψηφοφόρων,και η συνολική κοινή γνώμη,γιά το θέμα της απόλυτης εφαρμογής του ν+2.Υπάρχουν σχολές πενταετείς κι εξαετείς,που το ν+2,είναι πρακτικά ανεφάρμοστο και οι φοιτητές εκεί θα επαναστατήσουν.Και με το φετινό πολλαπλασιασμό των πολυτεχνικών και γεωπονικών τμημάτων,αυτή η επανάσταση θα γίνει πιό έντονη και φυσικά θα παρασύρει και πολλά δύσκολα τετραετή τμήματα.Αυτά,δεν τα γνωρίζει η ηγεσία του υπουργείου;

 
Αμερόληπτος
23 Οκτ 2019 16:42

Συμφωνώ με τον κο Πλατάρο ότι αυτή η κυβέρνηση με αυτή την υπουργό Παιδείας επιδιώκει την ταχεία της πτώση. Κα Κεραμέως δεν γνωρίζω αν σπουδάσατε στην Ελλάδα ή στην Εσπερία, αλλά αυτή σας την αυταρχική στάση, ότι με τέτοιους νόμους θα επιτύχετε την πειθαρχία των νέων, δεν θα την ανεχτούν ούτε οι νέοι, ούτε και οι ψηφοφόροι σας γονείς. Αλλάξτε άποψη αν θέλετε να συνεχίσετε να κυβερνάτε!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean