Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Απάντηση Ν. Φίλη-Μ.Τζούφη στην επιστολή Ν. Κεραμεως-Β. Διγαλάκη για συναίνεση στη νέα μεταρρύθμιση

“Oι επιπολαιότητες και οι αυθαιρεσίες της Ν. Κεραμέως δεν προσέκρουσαν μόνο στη σθεναρή αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά έχουν αρχίσει να τροφοδοτούν το φοιτητικό και μαθητικό κίνημα”
Δημοσίευση: 15/10/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Διέξοδο από τη δύσκολη θέση στην οποία έχει περιέλθει, αναζητά η υπουργός Παιδείας   Ν. Κεραμέως με την επιστολή που απέστειλε από κοινού με τον υφυπουργό Β. Διγαλάκη, ζητώντας διάλογο και ανταλλαγή απόψεων.

Αυτό βλέπουν οι τομεάρχες παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Φίλης και Μ. Τζούφη οτι κρύβεται πίσω από τη σημερινή κίνηση της υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως να στείλει επιστολή στα κόμματα της αντιπολίτευσης ζητώντας συναίνεση στη νέα μεταρρύθμιση για τα Πανεπιστήμια.

Οι τομέαρχες παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ κάνουν λόγο για  επιπολαιότητες και  αυθαιρεσίες της Ν.  Κεραμέως , υποστηρίζοντας ότι «δεν προσέκρουσαν μόνο στη σθεναρή αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά έχουν αρχίσει να τροφοδοτούν το φοιτητικό και μαθητικό κίνημα».

Απαντώντας στην πρόσκληση της Ν. Κεραμέως για διάλογο ο Ν. Φίλης και η Μ. Τζούφη  σημειώνουν: «Από τη δική μας μεριά, προφανώς και θα προσέλθουμε στο διάλογο, αρκεί να αποσαφηνιστεί το περιεχόμενο του και να μην αποτελέσει άλλοθι ή δικαιολογία για την αδρανοποίηση των κοινοβουλευτικών διαδικασιών και την παράκαμψη της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων, τη σύγκληση της οποίας ζητούμε εκ νέου».

 ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΔΗΛΩΣΗ

Η επιμονή της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας στη μη σύγκληση της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, όπως επίσης και η απόφαση-κόλαφος του ΣτΕ για τη σημαία, έπληξαν την εικόνα της συμπαθούς, νομικά καταρτισμένης και με δημοκρατικές ευαισθησίες Υπουργού.

Εχθές δε μιλήσαμε τυχαία για λογική Βουρβόνων. Η Δημοκρατία και η κοινοβουλευτική τάξη έχουν κανόνες και τους τελευταίους μήνες επισημαίνουμε μια σειρά από αντιθεσμικές και αντιδημοκρατικές πρακτικές. Η Διαρκής Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων αποτελεί το βασικό βήμα διαλόγου της εθνικής αντιπροσωπείας. Και δυστυχώς δεν έχει συνεδριάσει ούτε μια φορά για θέματα παιδείας, παρά το γεγονός ότι κρίσιμες τροπολογίες και διατάξεις - με αμιγώς εκπαιδευτικό περιεχόμενο - κατατίθενται σε νομοσχέδια άλλων Υπουργείων.

Οι επιπολαιότητες και οι αυθαιρεσίες της κας Κεραμέως δεν προσέκρουσαν μόνο στη σθεναρή αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά έχουν αρχίσει να τροφοδοτούν το φοιτητικό και μαθητικό κίνημα. Ακόμα και ο Πρόεδρος της Βουλής Κ. Τασούλας και ο Πρόεδρος της Επιτροπής Γ. Στύλιος πήραν αποστάσεις από την αντι-κοινοβουλευτική πρακτική που εφάρμοσε η Υπουργός Παιδείας. Αν η Υπουργός εννοεί το διάλογο που επικαλείται στην επιστολή, οφείλει να αποσύρει τις διάσπαρτες διατάξεις και τροπολογίες, να συντάξει σχέδιο νόμου και να το παρουσιάσει στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής.

Από τη δική μας μεριά, προφανώς και θα προσέλθουμε στο διάλογο, αρκεί να αποσαφηνιστεί το περιεχόμενο του και να μην αποτελέσει άλλοθι ή δικαιολογία για την αδρανοποίηση των κοινοβουλευτικών διαδικασιών και την παράκαμψη της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων, τη σύγκληση της οποίας ζητούμε εκ νέου. Με δεδομένη την απόφαση του ΣτΕ, το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να αποσύρει τη διάταξη για τη σημαία και να δώσει εντολή ώστε οι σημαιοφόροι να επιλεγούν με κλήρωση και συμμετοχή όλων των μαθητών και των μαθητριών βάσει του ισχύοντος πλαισίου.

Νίκος Φίλης, Τομεάρχης Παιδείας (ΣΥΡΙΖΑ), Βουλευτής Α’ Αθήνας
Μερόπη Τζούφη, Αναπλ. Τομεάρχης Παιδείας (ΣΥΡΙΖΑ), Βουλευτής Ιωαννίνων

 

Σχόλια (2)

 
Λάμψη
15 Οκτ 2019 18:40

Το νέο σήριαλ της Εκπαίδευσης, τώρα και σε επιστολική μορφή.

 
Το δις εξαμαρτείν
16 Οκτ 2019 00:53

Στον ΣΥΡΙΖΑ δεν έχουν μάλλον καταλάβει ότι στις εκλογές αποδοκιμάστηκαν και οι ισοπεδωτικές λογικές τους στην Παιδεία (υποβάθμιση πρότυπων-πειραματικών, συλλήβδην ανωτατοποίηση ΤΕΙ κτλ) . Δεν υπάρχει συμβολικά τίποτε χειρότερο από το θέμα της σημαίας με λογικές λοταρίας. Ας φανταστεί κανείς μόνο να καταλήγει η σημαία σε μαθητές που λόγω συμπεριφοράς είναι αντιπαθείς στους συμμαθητές τους. Ας μην την πάρει και ο απουσιολόγος, αν δεν τους αρέσει η αριστεία, αλλά ας τη δώσουν σε κάποιο παιδί-πρότυπο, π.χ. κάποιο παιδί που διακρίθηκε εκτός σχολείου (αθλητισμός, μουσική) ή που με γεναιότητα αντιπαλεύει τα όποια προβλήματα (οικογενειακά, οικονομικά, υγείας) και έχει αξιοπρεπή παρουσία στο σχολείο ή επίσης κάποιο παιδί που προσπαθεί να προσφέρει σε κάποιο επίπεδο.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean