Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Γκάλοπ: Η Πάτρα λέει “Ναι” στη Νομική Σχολή

Το 61,7% των Πατρινών πιστεύουν πως το Πανεπιστήμιο της Πάτρας χρειάζεται την ίδρυση Νομικής Σχολής
Δημοσίευση: 18/10/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το 61,7% των Πατρινών πιστεύουν πως το Πανεπιστήμιο της Πάτρας χρειάζεται την ίδρυση Νομικής Σχολής, ενώ 3 στους 10 πιστεύουν το αντίθετο και το 7,5% δεν έχει συγκεκριμένη άποψη .

Αυτό προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε η DATA RC ,που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της εφημερίδας Πελοπόννησος.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας θετικά προσκείμενες στην ίδρυση Νομικής Σχολής παρουσιάζονται περισσότερο οι γυναίκες σ σχέση με τους άνδρες, ενώ λιγότερο θετικοί είναι οι απόφοιτοι ανώτερων σχολών.

Πηγή: Πελοπόννησος

Ετικέτες: 
Νομικη Πάτρας

Σχόλια (22)

 
Αρθούρος
18 Οκτ 2019 00:30

Έκανα μία πρόχειρη έρευνα σε ιδιωτικά πανεπιστήμια της Ελλάδας και της Κύπρου και το αποτέλεσμα είναι ότι όλα είχαν τμήμα Νομικής. Δηλαδή,υπάρχουν σε Ελλάδα και Κύπρο 6 ακόμα τμήματα Νομικής,με δίδακτρα βέβαια.Άρα,είναι προφανές ποιόν ευνοεί η μη ίδρυση τέταρτης Νομικής στη χώρα.
Η ζήτηση είναι πολύ μεγάλη,ακόμα και σήμερα το 2019,που ένα πτυχίο Νομικής δε σημαίνει τίποτα ιδιαίτερο,όλοι εκείνοι που έχουν πιάσει από 15000 μόρια και πάνω(δεν πάει το μυαλό μου σε υποψήφιους με λιγότερα μόρια),περνάνε σ'αυτά τα τμήματα,καταπιέζοντας τους δικούς τους.
Θα μπορούσε τουλάχιστο γιά την τιμή των όπλων,γιά να μην πάει χαμένη η θυσία της Νομικής της Πάτρας και γιά πραγματική ισότητα δικαιωμάτων και ευκαιριών των νέων,να μπεί σ'όλα αυτά τα τμήματα Νομικής των ιδιωτικών πανεπιστημίων σε Ελλάδα και Κύπρο,η βάση όχι του 10,αλλά του 13.

 
Νίκος
18 Οκτ 2019 10:44

Η αντίδραση για τη μη ίδρυση της Νομικής στην Πάτρα βασίζεται σε σαθρά επιχειρήματα. Με τη λογική αυτών των επιχειρημάτων, από σήμερα κιόλας, οι θέσεις στα ΑΕΙ πρέπει να μειωθούν στις 8000 με 10000 το πολύ! Ιδίως στους κλάδους των εκπαιδευτικών, που οι σημερινοί φοιτητές ελπίζουν να διοριστούν σε 500 με 600 χρόνια, μόνο...
Το ποια συμφέροντα ενοχλούνται από την ίδρυσή της, είναι προφανή και δε χρειάζεται ιδιαίτερες ικανότητες για να το αντιληφθούμε.
Αν ιδρυθεί Νομική από ιδιωτική επιχείρηση να δούμε τι θα λένε όσοι εναντιώθηκαν στη "Νομική της Πάτρας".

 
αναγνώστης
18 Οκτ 2019 11:41

Απλα τα πραγματα, αν δεν ιδρυθει τοτε ποιον τον συμφερει...μα φυσικα τα....κολλεγια (θα πανε να κανουν εξισωση πτυχιων αει με κολλεγια) κ,τα ιδιωτικα, ο κοσμος που θελει να σπουδασει νομικη πρεπει να πληρωσει ιδιωτη,η να παει στην κυπρο (παλι σε ιδιωτη)...τι να κανουμε....πρεπει καπως να ερθει η...αναπτυξη;

 
Ερτ
18 Οκτ 2019 12:34

Να αυξηθούν τα δημοτικά τέλη να την πληρώνουν. Τι, όχι;

 
Υπάρχει κάτι που λειτουργεί σ' αυτή τη χώρα;
18 Οκτ 2019 13:03

Ό,τι θέλει γράφει ο καθένας. Επιχειρήματα της πλάκας. Επειδή όλοι θέλουν να σπουδάσουν Ιατρική και να μην πηγαίνουν στη Βουλγαρία, Ρουμανία, Σερβία και Κύπρο να ανοίξουμε άλλες 4 Ιατρικές; Το θέμα είναι να βελτιώσουμε την ποιότητα σπουδών σε όλα τα επίπεδα και αυτό δε γίνεται με πληθώρα συναφών σχολών...δεν το αντέχει η (χρεοκοπημένη) χώρα μας. Τώρα, αυτός που θέλει να σπουδάσει στο εξωτερικό με γεια του με χαρά του. Το κράτος δεν μπορεί να ικανοποιεί τις επιθυμίες του καθενός.

 
ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ
18 Οκτ 2019 13:36

Ως φορολογούμενος δεν θέλω να πληρώσω για 4η Νομική (καθηγητές, κτήρια κλπ). Αν γίνει ιδιωτική χωρίς να μου κοστίσει ευρώ καλώς να γίνει. Το ίδιο ισχύει και με τις ''άπειρες" σχολές Μηχανικών, Ιατρικές κλπ. Δεν μπορώ να πληρώνω για να πηγαίνουν οι γιατροί να βρίσκουν δουλειά στη Γερμανία. Να μείνουν ανοικτές όσες Σχολές μπορούμε να αντέξουμε. Η πολιτεία να σπουδάζει δωρεάν όσους έχει ανάγκη για τα νοσοκομεία της, την εκπαίδευση της κλπ. Οι υπόλοιποι να πληρώσουν από την τσέπη τους ή να βρουν μια πραγματική δουλειά. Έτσι θα ανέβει το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης γιατί δεν μπορεί να πιστεύει κάποιος πως εργαστηριακά Τμήματα π.χ. Χημείας με 20 διδάσκοντες μπορούν σοβαρά να εκπαιδεύσουν 150 φοιτητές ετησίως. Για να αντιληφθεί κάποιος την κοροϊδία υπάρχουν Λύκεια με 200 μαθητές και σύλλογο 20 ατόμων και Τμήματα Πανεπιστημιακά με 20 ΔΕΠ και 700-800 φοιτητές οι οποίοι υποτίθεται ότι εκπαιδεύονται σε εργαστήρια!!! Η μεγαλύτερη κοροϊδία είναι τα Integrated Master όπου ο νόμος αναμένει 20 μέλη ΔΕΠ να δίνουν κάθε χρόνο 150-200 εργαστηριακές διπλωματικές όταν τα ερευνητικά εργαστήρια των Τμημάτων δεν έχουν ούτε τις μισές καρέκλες πόσο μάλλον τις ερευνητικές υποδομές για τόσο μεγάλο αριθμό στοιχειωδώς σοβαρών διπλωματικών εργασιών.

 
Αρθούρος
18 Οκτ 2019 15:38

Προς ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ: Δε φταίτε εσείς.Η άποψή σας είναι αποτέλεσμα προπαγάνδας που ασκήθηκε επιμελώς από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας εδώ κι αρκετό καιρό.Σας πληροφορώ λοιπόν α)ότι περιμένουν στο ακουστικό τους πάνω από εκατό νέοι επιστήμονες με προσόντα περισσότερα από ένα διδακτορικό με ξένες γλώσσες κλπ. Τί μήνυμα τους έδωσε η υπουργός και κυρίως ο καθηγητής κος Διγαλάκης;Καθίστε όπως είστε και περιμένετε;Σας πληροφορώ ότι έχουν φύγει όλοι γιά πανεπιστήμια του εξωτερικού. Έτσι θα προσελκυστούν οι νέοι επιστήμονες που τώρα ζούν και διαπρέπουν στο εξωτερικό;
β)Όσο αφορά το κόστος,αποσιωπήθηκε έντεχνα ότι γιά το πρώτο έτος της Νομικής Πατρών δεν υπήρχε πρόβλημα γιά τα μέλη ΔΕΠ. Στο Πανεπιστήμιο Πατρών υπηρετούσαν ήδη 3 μέλη ΔΕΠ με ειδίκευση το Δίκαιο,σε διάφορα τμήματά του.Άλλοι 3-4 υπηρετούσαν σε γειτονικά πανεπιστήμια εκτός Αθηνών και Πειραιά ή ήταν πολιτευτές της Ν.Δ.και του ΚΙΝΑΛ στην περιοχή. Γιά το κτιριακό,πάλι αποσιωπήθηκε ότι κάποια τμήματα στο ΠΑΠΑ όπως το ΤΕΕΑΠΗ ενώ λειτουργούν εδώ και 35 χρόνια δεν έχουν δικά τους κτίρια.Και μετά τη συγχώνευση με το ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας,το ΠΑΠΑ που έχει ήδη πολλά κτίρια στην κατοχή του,απόχτησε αρκετά κτίρια.Θα μπορούσε γιά την πρώτη χρονιά να δεσμεύσει ένα απ'αυτά. Άρα,σε γενικές γραμμές δε θα πληρώνατε τίποτα.Η Νομική Σχολή,επειδή είναι καθαρά θεωρητικό τμήμα,δε διαθέτει κοστοβόρα εργαστήρια.Είναι μία σχετικά φτηνή σχολή,γι'αυτό και την έχουν όλα σχεδόν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια που δραστηριοποιούνται σε Ελλάδα και Κύπρο. Επομένως,δεν ισχύει το ίδιο γιά τις πολλές Ιατρικές,Πολυτεχνικές που λέτε. Αντίθετα, ισχύει σε πολλαπλάσιο βαθμό γι'αυτές.
Η κατάργηση της τέταρτης Νομικής Σχολής,ήταν καθαρά πολιτική απόφαση της Ν.Δ.Και γι'αυτό λυπούμαι ιδιαίτερα.

 
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
18 Οκτ 2019 15:42

Επιτέλους, στη χώρα αυτή πρέπει όχι μόνο να το καταλάβουμε, αλλά και να το λέμε: δωρεάν παιδεία δεν υπάρχει, αν και αναφέρεται τελείως υποκριτικά στη κείμενη νομοθεσία. Τόσο στρουθοκαμηλισμός επικρατεί... Πώς πληρώνονται οι δαπάνες του δημόσιου σχολείου και δημόσιου παν/μίου, δηλαδή οι μισθοί εκπαιδευτικών και καθηγητών κλπ; Ασφαλώς από αυτούς που πληρώνουν φόρους και αντιστοιχούν σε ποιους; Αυτοί έχουν πρώτοι το δικαίωμα να εκφέρουν γνώμη και να αποφασίσουν για το μέλλον της παρεχόμενης εκπαίδευσης στη χώρα. Οι ικανοί και άποροι μαθητές-φοιτητές να μην πληρώνουν δίδακτρα και όλοι οι άλλοι, ανάλογα αν φοροδιαφεύγουν, δηλώντας ελάχιστα στις φορολογικές τους δηλώσεις, ενώ ζουν πλουσιοπάροχα, θα πρέπει να πληρώνουν δίδακτρα. Υπάρχει επιτακτική ανάγκη να εξορθολογιστούν τα πράγματα στη χώρα, δηλαδή ποιος είναι πραγματικά πλούσιος και ποιος πραγματικά φτωχός για να συνεισφέρει αναλόγως στα έξοδα. Κατά τα άλλα, οι πολλές σχολές μας μάραναν. Ποιος πληρώνει τα έξοδα;

 
Εκπαίδευση και εργασία
18 Οκτ 2019 15:46

Η Ελλάδα μπορεί να συντηρήσει 10-12 Πανεπιστήμια, οργανωμένα σε μία ή το πολύ δύο έδρες.

Η πρόσβαση στην Ανώτατη Εκπαίδευση δεν έχει μόνο οικονομικό σκέλος: τα πανεπιστήμια πρέπει να είναι ολοκληρωμένα και βιώσιμα σαν ακαδημαϊκοί οργανισμοί που προετοιμάζουν τους νέους πολίτες.

Αυτό σημαίνει ότι εξακτινωμένα ιδρύματα είναι πολύ πιο ζημιογόνα για τους φορολογούμενους από μία Σχολή που θα δημιουργηθεί σε ήδη υπάρχον campus, σε ένα πανεπιστήμιο που λειτουργεί 50 χρόνια.

Ο εξορθολογισμός της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για μια χώρα με την οικονομίας της Ελλάδας είναι μονόδρομος, μιας και δεν υπάρχει μεγάλη βιομηχανία ή αγροτική παραγωγή.

Οι ανειδίκευτες θέσεις εργασίας μέχρι το 2040 θα είναι παρελθόν εκτός από εποχιακά επαγγέλματα (πχ. Τουριστικός Κλάδος) επομένως οι σημερινοί μαθητές Δημοτικού πρέπει να αποκτήσουν είτε ένα πτυχίο (Πανεπιστήμιο) είτε ένα δίπλωμα τεχνικής κατάρτισης (ΙΕΚ).

Τελικά, το πρόβλημα δεν είναι μία Σχολή, αλλά όλη δομή των ελληνικών ΑΕΙ, όπως εξαπλώθηκαν σε κάθε νομό από το 1975 μέχρι σήμερα.

 
Κώστας
18 Οκτ 2019 16:15

Αφού θέλουν νομική, να την πληρώσουν οι ίδιοι από την τσέπη τους!

 
@ Κώστας
18 Οκτ 2019 17:05

Στην Κομοτηνή η Νομική Σχολή χρηματοδοτείται μόνο από την τοπική κοινότητα; Σαφώς και όχι, όπως και όλες οι άλλες σχολές των πανεπιστημίων

Σε μια Νομική Σχολή στην Πάτρα θα φοιτούν φοιτητές από όλη την Πελοπόνννησο και όλη την Ελλάδα!

 
@ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ,Υπάρχει κάτι που λειτουργεί σ' αυτή
19 Οκτ 2019 00:45

Ενω στην ιδρυση του παν/μιου εθνικης αμυνας και τουρισμου δε θα πληρωσεις εεεεε;;; Επιχειρηματα δεν εχετε εσεις, οποτε σας συμφερει ειστε ''ελληνας φορολογουμενος'' και μετα το γυρνατε το παραμυθι σας!!!

 
δια ταύτα
19 Οκτ 2019 00:57

Δηλαδη το παν/μιο τουρισμου ειναι πολυ αναγκαιο;
Ενα μονο θα σας πω η thomas cook η 2η εταιρια τουρισμου στον ΚΟΣΜΟ εκλεισε οποτε δεν μπορει κανεις να δικαιολογήσει τα αδικαιολογητα, ποσο μαλλον ατομα που σχολιαζουν με βαση το σανο που τους πουλανε.

 
ΠΑΠΑΣ
19 Οκτ 2019 01:24

ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑΝ ΟΧΙ; ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΘΕ ΠΟΛΗΣ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΙΣΡΟΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΦΕΛΗ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΙΣΡΟΕΣ. ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΟΠΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.......ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΟΥ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΏΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ;
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΧΙ.......!!! ΑΣ ΓΙΝΟΥΝ ΔΥΟ...ΤΡΕΙΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ........ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΒΡΟΥΝ......ΑΦΟΥ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΝΕΡΓΟΙ......ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΟΧΙ ΣΕ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΤΡΙΑΝΤΑ ΣΧΟΛΕΣ......ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΑ ΑΛΛΕΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΙΣΤΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ.....!!!

 
Η ΝΔ διαφωνούσε από το 2017 για την νομική
19 Οκτ 2019 03:22

στην Πάτρα.Ψάξτε τις δηλώσεις της Κεραμέως από τότε.Ούτε στην Βουλή συμφώνησε.Είναι τίμια σε αυτό.Ποιοί είστε εσείς που της ζητάτε να αυτοδιαψευστεί;Υποστήριξε το ίδιο τότε και τώρα.Δηλαδή ότι έκανε ο Γαβρόγλου πρέπει να το εφαρμόσει η ΝΔ ενώ ήτσν αντίθετη και το καταψήφισε;Αρα σωστός είναι και ο αντισυνταγμστικός νόμος Κατρούγκαλου για τις συντάξεις,η αντισυνταγματική ψηφοφορία,ο 4547/18 κλπ.Ο ΣΥΡΙΖΑ τους έκανε και πρέπει να εφαρμοστούν.Όλοι δεν μπορεί να είναι κ@τούμπες,όπως ο ΣΥΡΙΖΑ. Υπάρχει και φιλότιμο και εκλογική τιμή.Αν θέλουν οι πατρινοί νομική ας περιμένουν να ξαναέρθει ο Τσίπρας ή να την πληρώσουν από την τσέπη τους.Λεφτά έχουν για το κσρναβάλι.Ας δώσουν και για την νομική.Ή ας ιδρύσει μια ο Δήμος Πατραίων.Δεν το απαγορεύει το Σύνταγμα για τους Δήμους .

 
Αρθούρος
19 Οκτ 2019 09:41

Προς Κώστας και η Ν.Δ.διαφωνούσε από το 2017 γιά τη Νομική:Καταρχήν εγώ δε διαφωνώ με το βασικό κορμό των θέσεων της Ν.Δ.Διαφωνώ όμως όταν με κοροϊδεύουν.Η ηθική μου δεν υπαγορεύεται από τα οποιαδήποτε τοπικά συμφέροντα.Γι'αυτό,δε σημαίνει ότι η Κεραμέως ήταν ηθική όταν από το 2017 είχε αυτή τη θέση και την τήρησε και τώρα.Η "ηθική"απάντηση δόθηκε από το βουλευτή Ροδόπης κ. Στυλιανίδη,ο οποίος βιάστηκε να την ευχαριστήσει όπως και οι φορείς της Κομοτηνής γιά τη μη ίδρυση της Νομικής στην Πάτρα!
Ενώ το θέμα της ίδρυσης τέταρτης Νομικής είναι πιό σύνθετο,καθώς με τον απαράδεκτο νόμο Γαβρόγλου γιά τις μετεγγραφές που τον δέχτηκε η υπουργός,θα γίνει αυτό που γινόταν εδώ και δεκαετίες:Δηλαδή,πάνω από 50% των επιτυχόντων στη Νομική Κομοτηνής θα πάρουν μετεγγραφή όχι γιά Θεσσαλονίκη,που δε θα ετίθετο σοβαρό πρόβλημα,μιάς και οι Θρακιώτες πάντα βάζουν μπροστά,τους εθνικούς λόγους,αλλά κατευθείαν γιά Αθήνα. Οπότε γιατί πανηγυρίζουν;Γιατί πάλι ήρθαν εκατοντάδες νέοι στην Αθήνα; Γιατί ήταν σύμφωνοι με τις αρχές τους;Ποιές αρχές τους;Τα κόμματα υπάρχουν γιά να είναι χρήσιμα στην κοινωνία και τους πολίτες.
Οι συνεχείς επαναλήψεις σας να την πληρώσουν οι Πατρινοί από την τσέπη τους, είναι χωρίς ουσία,γιατί έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου-και πιό πάνω το αποδεικνύω-ότι είναι ένα μεγάλο ψέμα. Η Νομική της Πάτρας δε θα κόστιζε τίποτα γιά την επόμενη χρονιά.Στην καλύτερη περίπτωση,θα πληρώσετε όσα θα πληρώσουν οι Αθηναίοι γιά την ίδρυση τέταρτου τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και δεύτερου τμήματος Κοινωνιολογίας στο λεκανοπέδιο!Αλλά ξέχασα,αυτά τα θέλει το ΕΚΠΑ. Εκεί δε μιλάμε.Ας είναι φανερή σπατάλη πόρων.Αλλά αυτό είναι έργο του Γαβρόγλου. Σ'αυτό συμφωνώ μαζί σας.
Γιά το φιλότιμο και την εκλογική τιμή,αν και τα είπα παραπάνω:Η ίδια η υπουργός,πριν αλέκτωρ φωνήσαι,χρησιμοποίησε το παράδειγμα των φορέων της Πάτρας που ζητούν την ίδρυση της Νομικής γιά να στηρίξει τα ιδιωτικά πανεπιστήμια.Δηλαδή,ότι στην Κύπρο υπάρχουν ήδη τρεις ιδιωτικές Νομικές και ο φοιτητόκοσμος στρέφεται σ'αυτές με αυξανόμενο ρυθμό.Μα γι'αυτό προτάθηκε η ίδρυση της Νομικής στην Πάτρα.Πότε λοιπόν λέει αλήθεια η κα υπουργός και πότε ψέμματα;Τότε ή σήμερα;

 
Κράτος και ΑΕΙ
19 Οκτ 2019 12:20

Τα Πανεπιστήμια δεν είναι "χαρτοφυλάκια" ώστε να μοιραστούν σε όλες τις γωνιές της Ελλάδας προκειμένου να αυξηθεί η "απόδοση" της επένδυσης. Το αντίθετο συμβαίνει: όσο περισσότερο εξαπλώνεται ένα ΑΕΙ τόσο μειώνεται η ποιότητα έρευνας και σπουδών, γι'αυτό και διεθνώς έχει επικρατήσει το μοντέλο 1 campus / 1 HEI.

Η εμμονή σε λανθασμένες απόψεις δεν αποτελεί συνέπεια, αλλά παραλογισμό με ολέθριες συνέπειες για την Παιδεία.

Όλοι οι κάτοικοι της χώρας, ανεξαρτήτως πολιτικής τοποθέτησης, κατανοούν ότι για συντεχνιακούς λόγους καταργήθηκε η Νομική Σχολή Πατρών (ή δεν ιδρύθηκε μια Νομική Σχολή στην Κρήτη ή τα Ιωάννινα) αλλά συνεχίζεται επί χρόνια η χρηματοδότηση δεκάδων απαξιωμένων τμημάτων, χωρίς στέρεο αντικείμενο σπουδών και χωρίς ικανό αριθμό μόνιμων διδασκόντων και προσωπικού, απλά και μόνο επειδή δεν "ενοχλούνται" ορισμένοι κύκλοι.

ΠΑΠΑΣ 19 Οκτ 2019 01:24

ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΕ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΤΡΙΑΝΤΑ ΣΧΟΛΕΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΙΣΤΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ!

 
@Αρθούρος
19 Οκτ 2019 17:45

Ο κ.Στυλιανίδης κύριε που τον αναφέρετε ήταν από τους επιτυχέστερους και αποτελεσματικότερους υπουργούς παιδείας .Προέρχεται καθαρά από την εκπαίδευση με τους δυο γονείς δασκάλους και τον πατέρα του διευθυντή σχολείου στην Κομοτηνή λίγα χρόνια πριν συνταξιοδοτηθεί.Ήξερε τα προβλήματα μας που τα βίωνε από τους γονείς του
Και επειδή τα ήξερε δια ζώσης τα έλυνε.Δεν κατάγεται λοιπόν από πλούσια ή πολιτική οικογένεια και δεν είναι παιδί του κομματικού σωλήνα.Τίμιος,ειλικρινής,με τεράστιες γνώσεις των εθνικών θεμάτων ,γνήσιος και όχι επαγγελματίας πατριώτης.Δεν έγλυψε και δεν κολάκεψε τον τουρκικό παράγοντα για να εκλεγεί στην Ροδόπη.Στις εκλογές του 2015 στην Ροδόπη δεν εξελέγει όχι μόνον αυτός αλλά κανένας χριστιανός βουλευτής.Για να ευχαριστεί την κ.Κεραμέως γνωρίζει περισσότερα από εσάς ,και για τον λόγο ότι οι μουσουλμάνοι της Θράκης σπουδάζουν πχ στις νομικές σχολές της Τουρκίας με υποτροφίες.Καλό είναι εσείς οι κατοικούντες στην νότια Ελλάδα πριν κριτικάρετε να δείτε ποιό βαθιά τα θέματα της βόρειας Ελλάδας.Γιατί αν τα βλέπατε ποιο βαθειά δεν θα υπογράφονταν η εθνοκτόνα συμφωνία των Πρεσπών.Μην επαναλάβετε το ίδιο λάθος και με την Θράκη γιατί δεν θα υπάρξει γυρισμός.

 
Αρθούρος
19 Οκτ 2019 22:14

Προς Αρθούρος@:Μα εσείς επιβεβαιώνετε τα λόγια μου.Ποτέ δεν αμφισβήτησα την ακεραιότητα του χαρακτήρα του κυρίου Στυλιανίδη. Αν προσέξατε,τα επιχειρήματά μου κινούνταν καθαρά σε εθνικό επίπεδο.Αλλά τί να κάνουμε,του ξέφυγε ότι εδώ και δεκαετίες,χάρη στο νόμο των μετεγγραφών,οι μισοί φοιτητές που πετυχαίνουν στη Νομική Κομοτηνής, μετεγγράφονται χωρίς πολλά εμπόδια, όχι στη Νομική Θεσσαλονίκης,που θα το ευχόμουν γιατί η Θεσσαλονίκη είναι σχεδόν στα σύνορα,αλλά κατευθείαν στη Νομική Αθηνών.Δηλαδή μόνο στα χαρτιά φαίνεται ότι εισάγονται 450 φοιτητές στη Θράκη κάθε χρόνο.Η αλήθεια είναι ότι οι μισοί απ'αυτούς,πάλι καταλήγουν στην Αθήνα.Αυτό,ποτέ δε λύθηκε,ούτε και θα λυθεί αν μείνουν 3 οι Νομικές.Η πραγματικότητα είναι ότι η ύπαρξη τριών Νομικών ευνοεί τη συγκέντρωση φοιτητών στην Αθήνα.
Να συμπληρώσω ότι εγώ δεν ξέρω και πολλά πράγματα.Απλός παρατηρητής της κοινωνικής πραγματικότητας είμαι.Όσο γιά τη συμφωνία της Πρέσπας,μη με ερεθίζετε,γιατί εγώ μετείχα στα συλλαλητήρια,κι ακόμα περιμένουμε να αποχτήσει η χώρα μας την αξιοπρέπειά της.Εμείς,στη Νότια Ελλάδα,είμαστε πολύ πατριώτες,ας μένουμε μακριά από τα σύνορα.Είμαστε δε περήφανοι γιατί υπηρετήσαμε τη θητεία μας στο Διδυμότειχο!

 
Πανος
20 Οκτ 2019 16:50

Σε όποια πλολη και αν κάνετε γκάλοπ καλύτερα αποτελέσματα θα δλωσει.Δηλαδή το 40% των πατρινών δεν θέλει την Νομική.Αν γίνει εκτλος πάτρας ούτε το 20% δεν θα θέλει!Για καλό το έβγαλαν το γκάλοπ;

 
Νέες Σχολές στα ΑΕΙ
20 Οκτ 2019 20:41

Τι σχέση έχει ο πατριωτισμός με τις πανεπιστημιακές σχολές; Αντί να κάνουμε συλλαλητήρια για την ποιότητα των ΑΕΙ, μας έχει διασπάσει ο μικρο-τοπικισμός και η "οικονομία της εστίασης και των ενοικιαζόμενων".

Προφανώς η Πάτρα ως τρίτη πόλη της Ελλάδας, με το πανεπιστήμιο που λειτουργεί από το 1967, μπορεί να υποστηρίξει μια Νομική Σχολή, δεν είναι το πρόβλημα αυτό: ξεκινήστε από τα δεκάδες τμήματα πανεπιστημίων και ΤΕΙ που έχουν ιδρυθεί σε κάθε απίθανο μέρος, χωρίς στοιχειώδη ακαδημαϊκό σχεδιασμό, μόνο για το θεαθήναι και την βραχυπρόθεσμη ωφέλεια.

Το υπουργείο έχει όλα τα στοιχεία στη διάθεσή του (ΦΕΚ Ιδρύσεως), το ίδιο και τα ΑΕΙ (αποφάσεις Συγκλήτων).

 
Αρθούρος
21 Οκτ 2019 10:07

Προς Πάνος:Μήπως αν γινόταν η δημοσκόπηση στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος,ίσως και σε περισσότερους νομούς,όπως Φωκίδας, Κεφαλληνίας, Ζακύνθου,Πρέβεζας,Άρτας κλπ.θα είχαμε συντριπτικά ποσοστά υπέρ της τέταρτης Νομικής στην Πάτρα;Μήπως,αυτό το αποτέλεσμα αντικατοπτρίζει και τον κορεσμό των κατοίκων της πόλης από πανεπιστημιακά τμήματα; Γιατί έχω αρθρογραφήσει παλιότερα ότι η πόλη της Πάτρας συγκεντρώνει 28 πανεπιστημιακά τμήματα,τα οποία είναι υπεραρκετά γι'αυτήν.Όχι όμως γιά την ολοκλήρωση του Πανεπιστημίου.Το Πανεπιστήμιο Πατρών χρειάζεται και Νομική και Θεολογική Σχολή.Και οπωσδήποτε καμία σκέψη γιά μεταφορά του Ιστορικού-Αρχαιολογικού από το Αγρίνιο στην Πάτρα.
Ο πατριωτισμός χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον γιά τη Νομική Κομοτηνής και δε στέκεται πιά ως επιχείρημα.Ας βρούν άλλα επιχειρήματα να υπερασπίσουν τη σχολή τους.
Α,και με την ευκαιρία. Τί θα πούν οι ίδιοι,αν του χρόνου η τέταρτη Νομική ζητηθεί από το Πανεπιστήμιο Κρήτης;Πάλι τα ίδια με τα εθνικά θέματα;Ε,τώρα δε θα πιάσουν γιατί η Κρήτη είναι πολύ μακριά από το κέντρο,σα να είναι σύνορα,άσχετα με την τουριστική της ανάπτυξη.Κι εγώ,θέλω να γίνει τέταρτη Νομική,κι ας μη γίνει στην Πάτρα. Αρκεί να σπάσει η κοροϊδία που γίνεται κάθε χρόνο στη συνέχεια με τις μετεγγραφές,όταν οι μισοί φοιτητές της Νομικής Κομοτηνής,επιστρέφουν στη Νομική Αθηνών.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean