Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Νομοσχέδιο “σκούπα” ετοιμάζει η Ν.Κεραμέως

Θα κατατεθεί στη Βουλή πριν το νομοσχέδιο για τα Πανεπιστήμια
Δημοσίευση: 18/10/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Νομοσχέδιο “σκούπα” που θα περιλαμβάνει διατάξεις και των τριών βαθμίδων , ιδιωτικής και δημόσιας εκπαίδευσης, ετοιμάζει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, πριν το “μεγάλο” νομοσχέδιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση .

Πρόκειται για ένα νομοσχέδιο που θα περιέχει διατάξεις με όλες τις εκκρεμότητες του υπουργείου Παιδείας που απαιτούν άμεση νομοθετική ρύθμιση.

Ηδη , σύμφωνα με πληροφορίες του esos, η υπουργός Νίκη Κεραμέως ζήτησε από τους δύο υφυπουργούς  της και τους τέσσερις Γενικούς Γραμματείς να συγκεντρώσουν τις εκκρεμότητες που υπάρχουν και να   υποβάλουν τις προτάσεις τους.

Στο νομοσχέδιο “σκούπα” δεν αποκλείεται να συμπεριληφθούν:

Α. Διατάξεις επαναφοράς του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου, αλλά κι ενδεχομένων για το σύνολο της διαδικασίας επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης, προκειμένου οι νέες κρίσεις να έχουν ολοκληρωθεί πριν το Μάιο.

Β. Διατάξεις για την επιμόρφωση και την αξιολόγηση σχολικών μονάδων

Η διαδικασία που θα ακολουθήσει η υπουργός Παιδείας είναι:

Α. Να θέσει το νομοσχέδιο σε ολιγοήμερη δημόσια διαβούλευση

Β. Να κατατεθεί προς συζήτηση στη Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής και στη συνέχεια να εισαχθεί , προς ψήφιση, στην Ολομέλεια της Βουλής.

Χρονοδιάγραμμα

Επιδίωξη της Ν. Κεραμέως είναι το νομοσχέδιο αυτό να έχει ψηφιστεί  πριν τις εορτές των Χριστουγέννων.

Ετικέτες: 
Νίκη Κεραμέως

Σχόλια (66)

 
γρηγορα
18 Οκτ 2019 12:30

επρεπε να ειχε κατταργηθει το εκτρωμα νομος γαβρογλου!
3.5 μηνες κ ειναι σε ισχυ!!

 
Σιδέρης Κωνσταντίνος
18 Οκτ 2019 13:38

Ας ελπίσουμε να υπάρχει αναφορά και για την ΑΣΠΑΙΤΕ!

Κ.Μ.Σιδέρης
ΕΔΙΠ στην ΑΣΠΑΙΤΕ

 
έτοιμη από καιρό (;)
18 Οκτ 2019 14:50

θα έπρεπε να είναι με 3 νομοσχέδια - σκούπα (εξορθολογισμού) της νομοθεσίας για τις 3 βαθμίδες χωριστά και ένα για υπηρεσιακές μεταβολές-δομές-στελέχη , όπου θα λύνονταν/διευθετούνταν ΟΛΑ τα φλέγοντα θέματα απλά και δίκαια...

με μπαλώματα ΔΕΝ γίνεται δουλειά... το μόνο που θα έμενε θα ήταν η επικαιροποίηση (αλλιώς όταν είσαι μέσα). απαραδεκτη στάση και επιλογή. δεν υπάρχει σωτηρία... θα έλεγα "άλλος" , όμως θα πορευτούμε με αυτούς πάλι. κρίμα.

 
Μπαλώματα
18 Οκτ 2019 15:38

Ράβε-ξήλωνε, λες και η επαναφορά των Σχολικών Συμβούλων θα λύσει τα κύρια προβλήματα : α) άνιση κατανομή μαθητικού πληθυσμού (ανάγκη για συγχωνεύσεις Λυκείων) β) υποστελέχωση σχολείων (ανάγκη για πρόσληψη νέου εκπαιδευτικού προσωπικού) γ) ξεπερασμένα σχολικά βιβλία (ανάγκη αναδιαμόρφωσης σχολικής ύλης)

 
nikos
18 Οκτ 2019 16:16

Ελπίζω να μην φύγουν τα τυπικά κριτήρια (μαστερ, phd, κ.α.) και να πάμε πάλι σε συνεντεύξεις για βόλεμα των ημετέρων.
Τα τυπικα κριτήρια του νόμου που ισχύει τώρα είναι σωστά.

 
ΑΜΑΛΙΑ
18 Οκτ 2019 17:29

ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ.

 
λεπτομέρεια....
18 Οκτ 2019 18:33

Αξιοπρόσεκτη λεπτομέρεια....
Οι νέοι ''Σχολικοί Σύμβουλοι'' ''νέοι'' γιατί δεν θα έχουν το καθηκοντολόγιο και το καθεστώς λειτουργίας όπως οι ''παλιοί'',
αλλά θα επιφορτιστούν και το έργο της πολυαναμενόμενης ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ!!!!
Ας δούμε ποιοι και πόσοι θα ανταποκριθούν στην πρόκληση...!!!!
και θα γίνουν οι ''νέοι'' ''Σχολικοί Σύμβουλοι''....

 
Κυριάκος
18 Οκτ 2019 19:16

Και επιτέλους ας καταργηθεί η μοριοδότηση του διδασκαλείου!!! Με ποια λογική μοριοδοτείται όσο κι ένα τίτλος μεταπτυχιακού από τη στιγμή που οι αποφοιτήσαντες δεν έχουν πάρει ειδίκευση σε κάποιο αντικείμενο και πολύ καλά γνωρίζουμε με ποιες διαδικασίες εισήχθησαν. Επροκειτο για ένα πρόγραμμα επιμόρφωσης ανάλογο της εξομοίωσης που παρακολούθησαν οι απόφοιτοι των Παιδαγωγικών Ακαδημιών. Γιατί τότε να μη μοριοδοτηθεί και η εξομοίωση;;; Ύστερα, γιατί να συνεχίζουν κάποιοι να παίρνουν μόρια από το διδασκαλείο τη στιγμή που αυτό έχει καταργηθεί και δε δίνει το δικαίωμα σε όσους το επιθυμούν να παρακολουθήσουν ανάλογη επιμόρφωση;;;

 
fascistically excluded
18 Οκτ 2019 20:19

@Σιδέρης Κωνσταντίνος

Για να μην έχει αλλάξει η ΔΕ ακόμη κάτι συμβαίνει και .... φωνή βοώντος εν τη ερήμω (ΑΣΠΑΙΤΕ).

 
Νομικός
18 Οκτ 2019 21:02

Ο Νόμος έκτρωμα Γαβρόγλου για τις επιλογές έπρεπε να αντικατασταθεί άμεσα και χωρίς να υπάρξει απόφαση του ΣΤΕ ώστε να προχωρήσουν οι επιλογές ορθολογικά.

 
Ιωάννης Κ.
18 Οκτ 2019 21:23

Διαβάζω πολύ τακτικά, όταν έρχονται νομοσχέδια για συζήτηση και ψήφιση να αποκαλούνται "σκούπα", "κουρελού" και άλλα τέτοια φαιδρά. Δεν ξέρω αν είναι έμπνευση των δημοσιογράφων ή εκπορεύονται αυτές οι γελοίες εκφράσεις από του Υπουργείο. Αν συμβαίνει το δεύτερο, πρόκειται για ένα διαχρονικά τις τελευταίες δεκαετίες φαιδρό Υπουργείο Απαιδείας .

 
Για το «περί δικαίου αίσθημα»;
18 Οκτ 2019 21:57

Στο νόμο 4547/2018 παρ.2, αρθρο 17, αναφέρεται η κατάργηση θεσμών – δομών – υπηρεσιών με ταυτόχρονη έναρξη της πλήρους λειτουργίας των Νέων Δομών (ΠΕΚΕΣ και ΚΕΣΥ). Με το ΦΕΚ 3813/4-9-2018 αποφασίζεται η παράταση για έξι μήνες, βάσει του ν.4547 της θητείας των Σχολικών Συμβούλων, διότι δεν είχε ολοκληρωθεί η επιλογή των νέων στελεχών, κάτι που ακόμη εκκρεμεί… μόλις τον Αύγουστο του 2019 κυρώθηκε πίνακας με νέα στελέχη – συντονιστές εκπαίδευσης αλλά δεν έχει γίνει γνωστό αν τελικά τοποθετήθηκαν. Οι Σχολικοί Σύμβουλοι λοιπόν και κυρίως όσοι προέρχονταν από άλλο τόπο καταγωγής προγραμματίζουν βάσει αυτού την προσωπική και επαγγελματική τους ζωή. Εντελώς ξαφνικά και κατά τη γνώμη μας παράνομα, χωρίς να έχει καν ξεκινήσει η επιλογή των Προϊσταμένων ΚΕΣΥ, ο κ. Γαβρόγλου στις 5 Οκτωβρίου, ένα μήνα μετά, αλλάζει γνώμη και παύει τους Σχολικούς Συμβούλους (ΦΕΚ 4511/15-10-2018).
Επίσης, δεν έχει ολοκληρωθεί η επιλογή των Διευθυντών Εκπαίδευσης ενώ με προφορική εντολή της Υπουργού Παιδείας κ. Νίκης Κεραμέως σταμάτησε η διαδικασία της επιλογής προσωπικού των Κέντρων Εκπαίδευσης για την Αειφορία (ΚΕΑ), πρώην Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ)
Όλα τα παραπάνω δείχνουν ότι το «νέο σύστημα», είναι πολύ «δυσκίνητο», δε λειτούργησε ακόμη και μετά από ένα χρόνο τυπικής έναρξης της λειτουργίας (σε καμία περίπτωση πλήρους λειτουργίας) των ΠΕΚΕΣ με στελέχη εκπαίδευσης τοποθετημένα στις έδρες των Περιφερειών χωρίς εξοπλισμό και χωρίς τη δυνατότητα να καλύψουν την τεράστια εμβέλεια περιοχών ευθύνης που προκύπτει από το νόμο 4547/2018

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
18 Οκτ 2019 23:15

1)Περιφερειακούς δντές δεν θα αλλάξει γιατι είναι με θητεία.
Επιλογές στελεχών δεν θα γίνουν τώρα από ΑΠΥΣΠΕ οπότε δεν ενδιαφέρει το υπουργείο η σύνθεση του διευρυμένου συμβούλίου που ορίζει ο περιφερειακός.
2)Δντές εκπαίδευσης όντως θα αλλαχθούν κατά προτεραιότητα γιατί θα ακολουθήσουν επιλογές Δντών ΣΜ με νέα σύνθεση ΠΥΣΠΕ
3)Επιλογή επιστημονικών-καθοδηγητικών υπευθύνων στην θέση των ΣΕΕ δεν πιστεύω ότι καίγεται το υπουργείο να κάνει. Υπάρχει θητεία και οι περισσότεροι τέως ΣΣ είναι ΣΕΕ
4)Αν ψηφιστεί πριν τα Χριστούγεννα το νομοσχέδιο τον Ιούνιο θα γίνουν επιλογές δντών ΣΜ

 
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
19 Οκτ 2019 00:57

Ο νόμος για την επιλογή στελεχών γενικά θα πρέπει να βασισθεί σε 5 άξονες:
1. Να μοριοδοτείται κάθε "σημαντικό" τυπικό προσόν (πτυχία, μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες, γνώση ΤΠΕ, διδασκαλία σε πανεπιστήμια, συγγραφή βιβλίων, δημοσίευση επιστημονικών άρθρων, σεμινάρια ενός έτους και πάνω) με ενιαίο τρόπο και με κλιμακωτή μοριοδότηση χωρίς περιορισμό στον αριθμό των δικαιολογητικών και χωρίς ταβάνι μορίων.
2. Να μοριοδοτούνται μόνο οι τίτλοι από σπουδές οι οποίες θα ήταν διαθέσιμες για όλες τις ειδικότητες των εκπαιδευτικών π.χ. να μην μοριοδοτούνται τα Διδασκαλεία, οι ΣΕΛΜΕ και οι ΣΕΛΔΕ καθώς και οι ΤΠΕ Β΄επιπέδου, αφού δεν μπορούσαν να έχουν πρόσβαση οι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων
3. Τα μόρια της συνέντευξης δεν θα μπορεί να ξεπερνούν σε καμιά περίπτωση τα μόρια των μεταπτυχιακών
4. Προϋπηρεσία χωρίς ταβάνι στα έτη από 15 έτη και πάνω
5. Δομημένη συνέντευξη
Θεωρώ ότι με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται σε μεγάλο βαθμό η εμπειρία και η ικανότητα των στελεχών

 
Zigfrid
19 Οκτ 2019 06:34

Πρέπει να φύγει η πρωτοφανής διάκριση εκπαιδευτική/διδακτική προϋπηρεσία που χρησιμοποιήθηκε από το νόμο Γαβρόγλου για να ανακατέψει την τραπουλα! Απαράδεκτη μοριοδοτηση της..παρουσίας σε σχολείο μέχρι και 10 μόρια....ενώ απαιτούνταν 12 χρόνια διδακτική ως όρος συμμετοχής...για θέσεις ....αποκλειστικά διοικητικές!
Ελληνικές μοναδικές πατέντες εξόντωσης. .αντιφρονούντων!

 
Νικος
19 Οκτ 2019 08:29

Κα. Υπουργέ κάτι πρέπει να γίνει επιτέλους με τους συμβασιούχους στα ΑΕΙ. Δε γίνεται κάποιος να εργάζεται για 10-15 χρόνια υπό το άθλιο καθεστώς των συμβάσεων έργου. Παρακαλώ δώστε λύση.

 
Είναι τρέλλα
19 Οκτ 2019 12:55

Οι @ Κωνσταντίνος και @Κυριάκος ζητάν να μην μοριοδοτούνται τα πτυχία ...που δεν έχουν.Και εγώ ζητάω να μην μοριοδοτούνται τα πτυχία που έχουν.Και οι Τούρκοι κάθε μέρα μας λένε ότι τα μισά δικά μας είναι δικά τους και τα υπόλοιπα μισά δικά μας που μας αφήνουν με την μεγαλοψυχία τους θα φροντίζουν αμφισβητώντας τα να μην είναι και αυτά δικά μας.Διακρίνετε ομοιότητα της πρώτης περίπτωσης με την δεύτερη;

 
@ Νίκος Συμβασιούχος
19 Οκτ 2019 13:05

Κακώς κάποιος παραμένει συμβασιούχος για πάνω από μία πενταετία. Δεν μπορούν όλοι να ανανεώνουν συμβάσεις, χωρίς κανέναν εξωτερικό έλεγχο, για 10-15 χρόνια μέχρι να μονιμοποιηθούν, μέσω κάποιας ειδικής ρύθμισης για τον κλάδο τους.

 
εκπ/κός
19 Οκτ 2019 13:17

ΑΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΟΘΕΙ ΑΛΛΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ , ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΚΙ ΑΣ ΕΧΟΥΝ ΘΗΤΕΙΑ.
ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ Σ.Ε.Ε.

 
Στράτος
19 Οκτ 2019 13:51

"...ενδεχομένως για το σύνολο της διαδικασίας επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης, προκειμένου οι νέες κρίσεις να έχουν ολοκληρωθεί πριν το Μάιο".

Προφανώς έχει ενδιαφέρον το νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών και αν αυτό κατατεθεί άμεσα, το Νοέμβριο στη Βουλή οπότε είναι δυνατόν μέχρι τα Χριστούγεννα να έχει γίνει νόμος. Το χρονοδιάγραμμα επιλογής στελεχών παρουσιάζει επιπλέον ενδιαφέρον αλλά σε κάθε περίπτωση "πριν το Μάιο" μπορούν να έχουν γίνει επιλογές Περιφερειακών (θα γίνουν;), επιλογές Σχολικών Συμβούλων και επιλογές Διευθυντών Εκπαίδευσης (τελούν σε παράταση θητείας). Επιλογές Διευθυντών σχολείων θα γίνουν προφανώς μέσα στο καλοκαίρι γιατί:
α) Δεν μπορούν να αλλάξουν πριν το τέλος του διδακτικού έτους (30 Ιουνίου) με πανελλαδικές κλπ. να "τρέχουν".
β) Η θητεία των υπηρετούντων τώρα λήγει κανονικά εντός του καλοκαιριού (30 Ιουλίου αν δεν κάνω λάθος).
γ) Η θητεία των νέων Διευθυντών σχολείων μπορεί να ξεκινήσει από την 1η Αυγούστου (ως είθισται) ή εντός Αυγούστου.

Πάντως θα πρέπει να υπάρξει αμέσως μετά την ψήφιση του νέου νόμου, πλαισίου επιλογής στελεχών ένα ενιαίο μεγάλο χρονοδιάγραμμα επιλογής όλων των στελεχών που θα τηρηθεί με ακρίβεια εάν πραγματικά επιδιώκει η νέα κυβέρνηση την επιλογή στελεχών. Το σημειώνω, γιατί και άλλες φορές η κυβέρνηση Ν.Δ. αργοπόρησε χαρακτηριστικά στη διαδικασία αλλαγής στελεχών εκπαίδευσης με όλα τα προσκόμματα που επιφέρει μια τέτοια καθυστέρηση στην υλοποίηση των σχεδίων της για την εκπαίδευση.

Για το ρόλο των Σχολικών Συμβούλων στη διαδικασία αξιολόγησης θα σχολιάσουμε όταν δούμε και το νέο τρόπο αξιολόγησης και το νέο πλαίσιο αρμοδιοτήτων των Σχολικών Συμβούλων.

 
Ντίνος
19 Οκτ 2019 14:16

@ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.Παρακαλώ να μας γνωστοποιήσετε τα πτυχία σας.Ότι από αυτά δεν έχουμε οι υπόλοιποι να ζητήσουμε και εμείς να μην μοριοδοτηθεί.Όπως ακριβώς κάνετε και εσείς.

 
Πρόεδρε αλλαξε τη
19 Οκτ 2019 16:41

τα ίδια και τα ίδια, τα ίδια και τα ίδια, τα ίδια και τα ίδια....

 
George
19 Οκτ 2019 17:16

Πραγματικά είναι για γέλια να ζητούν κάποιοι να μην μοριοδοτείται το Διδασκαλείο επειδή δεν το έχουν οι ίδιοι. Εκείνο που σίγουρα απαιτεί η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών είναι η αλλαγή των Δντών Εκπαίδευσης που τελούν ήδη σε παράταση 15 μηνών και όλων των υπολοίπων που επιλέχθηκαν με το νόμο 4547 που είχε τους γνωστούς κόφτες. Απορώ επίσης πώς δεν έχουν αλλάξει τα υπηρεσιακά συμβούλια με διορισμένα μέλη από τον Σύριζα (ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ-ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ).

 
fliomak
19 Οκτ 2019 20:11

Σκέψεις για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης.
Με τις κρίσεις διευθυντών το 2007 και την μεγάλη βαρύτητα που δόθηκε στα τυπικά προσόντα κατέλαβαν θέση διευθυντή σχολείου συνάδελφοι σχετικά νέοι σε ηλικία με πολλά τυπικά προσόντα αρκετοί εκ των οποίων είχαν ελάχιστη έως μηδενική διδακτική εμπειρία. Ακολούθησαν κρίσεις το 2014 το 2015 και το 2017.
Έχει καταγράψει κανείς πόσοι από τους διευθυντές που κατέλαβαν για πρώτη φορά θέση το 2007 και βρίσκονται σήμερα στην υπηρεσία συνεχίζουν να είναι διευθυντές;
Έχει αναρωτηθεί κανείς τι θα συμβεί αν συνεχίσουμε να δίνουμε μόρια στα μεταπτυχιακά, διδακτορικά και στα χρόνια υπηρεσίας σε θέση ευθύνης όπως μέχρι τώρα;
Η απάντηση είναι απλή οι διευθυντές θα ξαναγίνουν διευθυντές για μία ακόμη φορά και μέχρι εδώ όλα καλά θα πει κάποιος έχουμε διευθυντές με πολλά προσόντα έχουμε τους καλύτερους τους εμπειρότερους και επιθυμούν να προσφέρουν και πάλι στην υπηρεσία. Είναι όμως η αλήθεια;
Οι υπηρετούντες διευθυντές είναι οι καλύτεροι; Το πιστοποιεί κάποιος φορέας; αξιολογήθηκαν; Μήπως πρέπει να θέσουμε ένα όριο θητειών για κάθε διευθυντή;

 
Γιώργος εκπαιδευτικός
19 Οκτ 2019 20:18

Οι περιφερειακοί διευθυντές καταργούνται, και αρχίζουν μετά την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου άμεσα κρίσεις Διευθυντών Εκπαίδευσης που θα έχουν αυξημένες αρμοδιότητες και επανέρχονται τα Γραφεία Εκπαίδευσης. Επανέρχεται επίσης ο θεσμός του Σχολικού Συμβούλου και ο Σύμβουλος θα έχει πλέον και διοικητικές αρμοδιότητες. Αμέσως μετά τους Διευθυντές εκπαίδευσης αρχίζουν οι κρίσεις των Συμβούλων. Λαμβάνει αρκετά μόρια η θητεία σε θέση ευθύνης (Διευθυντής, Υποδιευθυντής κ.α.) και τα χρόνια υπηρεσίας, ενώ δε δικαιούνται ταυτόχρονα μόρια σε διδακτορικό και μεταπτυχιακό στο ίδιο αντικείμενο. Ο "κόφτης" των δύο θητειών παραμένει για όλα τα Στελέχη.

 
ΒΑΦΤΙΣΙΑ!
19 Οκτ 2019 20:20

Ευρηματικοί "νονοί" ονειρεύονται βαφτίσια με "άλλη ονομασία" για τη θέση των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης !

Μια τέτοια μετονομασία είναι παράνομη και άνευ σημασίας. Οι 13 Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης κατέχουν τις θέσεις τους για λίγους μήνες. Έχουν αυξημένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα και αξιολογήθηκαν για πρώτη φορά από Συμβούλιο Επιλογής ΑΣΕΠ για τριετή θητεία. Το ξήλωμα των ΠΔΕ με αντιδημοκρατικές μεθοδεύσεις δεν είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης. Βασικό μέλημά της είναι ο σεβασμός στις θεσμικές διαδικασίες, η εφαρμογή της νονιμότητας, η αξιοκρατική επιλογή των στελεχών και η αποκομματικοποίηση του κράτους για το καλό της εκπαίδευσης.

Οι ευρηματικοί "νονοί" που επιθυμούν να "βαφτίσουν" τους ΠΔΕ για να τους εξοστρακίσουν είναι νοσταλγοί του κομματικού ρεβανσισμού. Όμως η νοοτροπία αυτή ανήκει πια στο παρελθόν!

 
Λακ
19 Οκτ 2019 20:22

Ας πούμε ότι πρέπει να μοριοδοτηθεί το διδασκαλείο. Είναι δυνατόν να παίρνει 3 μόρια και 4 το μεταπτυχιακό; Και φυσικά είναι άδικο να μοριοδοτείται το β επίπεδο. Το 2020 είναι η πρώτη φορά που κάποιοι θα μπορέσουν να το παρακολουθήσουν.

 
ΑΝΤΙΒΑΦΤΙΣΙΑ
19 Οκτ 2019 20:37

ΒΑΦΤΙΣΙΑ ΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ;

 
Αυτονόητο
19 Οκτ 2019 20:45

Ο @Κωνσταντίνος και ο @Κυριάκος λένε το αυτονόητο. Ότι δεν μπορεί πχ να μοριοδοτείται το απολυτήριο στρατού, σε προκηρύξεις που συμμετέχουν και κύριοι και κυρίες. Τόσο απλό. Ένας μη δάσκαλος, μπορεί ποτέ να έχει πτυχίο Διδασκαλείου? Γιατί λοιπόν κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε?

 
@Αυτονόητο
19 Οκτ 2019 20:56

Το Διδασκαλείο αφορούσε δασκαλους και νηπιαγωγους και την ειδ.αγωγή πρω/θμιας και μοριοδοτείται μονο στην Πρωτ/θμια .Τι δεν καταλαβες εσυ;Ιδρυθηκε και διδασκαλειο για την β/θμια και εκλεισε επειδη δεν πηγαιναν οι καθηγητες που δεν θα γινονταν"δασκαλακοι".

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean