Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Εισήγηση ΟΛΜΕ στις ΓΣ ΕΛΜΕ: Κλιμάκωση κινητοποιήσεων εάν το πολυνομοσχέδιο θα περιέχει ρυθμίσεις αντίθετες προς τις θέσεις του κλάδου

Δημοσίευση: 21/10/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Νέες έκτακτες ΓΣ του κλάδου με την κατάθεση πολυνομοσχεδίου για την β/θμια εκπαίδευση, που θα περιέχει ρυθμίσεις αντίθετες προς τις θέσεις του κλάδου για κλιμάκωση και οργάνωση  απεργιακών κινητοποιήσεων.

Αυτό προτείνει το ΔΣ της ΟΛΜΕ στις Γενικές Συνελεύσεις των τοπικών ΕΛΜΕ   που θα πραγματοποιηθούν έως και την 1η Νοεμβρίου.

Ειδικότερα η ΟΛΜΕ προτείνει στις Γενικές Συνελεύσεις:

 -Περιφερειακές συσκέψεις.
-Παράσταση διαμαρτυρίας στο ΥΠΑΙΘ για τους διορισμούς Ειδικής Αγωγής.
-Παραστάσεις διαμαρτυρίας των ΕΛΜΕ στις Περιφερειακές Διευθύνσεις για τα κενά, τα ολιγομελή και άλλα προβλήματα των σχολείων.
-Συλλαλητήριο στα Προπύλαια σε συνεννόηση με τη ΔΟΕ.
-Στήριξη των απεργιών της ΑΔΕΔΥ για αναπτυξιακό νόμο και προϋπολογισμο.
-Νέες έκτακτες ΓΣ του κλάδου με την κατάθεση πολυνομοσχεδίου για την β/θμια εκπαίδευση, που θα περιέχει ρυθμίσεις αντίθετες προς τις θέσεις του κλάδου για κλιμάκωση και οργάνωση  απεργιακών κινητοποιήσεων.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ

•    Αύξηση των δαπανών για την Παιδεία.
•    Μαζικοί διορισμοί για την κάλυψη όλων των πραγματικών κενών με βασικό κριτήριο την προϋπηρεσία και εξίσωση των δικαιωμάτων μονίμων-αναπληρωτών.
•    Οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών. Μισθολογικό ξεπάγωμα της διετίας 2016-17. Επαναφορά  13ου και 14ου μισθού. Ενίσχυση των νέων συναδέλφων.
•    Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας. Καμία μείωση των κύριων και επικουρικών συντάξεων, που προβλέπει ο νόμος Κατρούγκαλου. Σταδιακή ανάκτηση των απωλειών. Καμία είσοδος των ιδιωτών στην επικουρική ασφάλιση. Καμία μείωση εισφορών στην κύρια σύνταξη των εργαζομένων.
•    Επαναφορά του ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα.
•    Μετακίνηση του εκπαιδευτικού το πολύ μέχρι δύο σχολεία για την κάλυψη του ωραρίου. Μείωση του ωραρίου κατά μία ώρα για κάθε επιπλέον μετακίνηση σε σχολείο πέραν των δυο.
•    Ανώτατο όριο 20 μαθητών ανά τμήμα. 15 μαθητές στα μαθήματα κατεύθυνσης και 10 στα εργαστήρια.
•    Θεσμική κατοχύρωση της κατάργησης της αξιολόγησης. Όχι στην επαναφορά της ατομικής αξιολόγησης του εκπαιδευτικού και της εξωτερικής αξιολόγησης των σχολείων. Διασφάλιση της αποτίμησης εκπαιδευτικού έργου με αποκλειστικά εσωτερικές δημοκρατικές διαδικασίες.
•    Κατάργηση του καθηκοντολογίου και δημιουργία νέου θεσμικού πλαισίου για τη δημοκρατική λειτουργία του σχολείου και την επιλογή διευθυντών, με κυρίαρχο το ρόλο του συλλόγου διδασκόντων.
•    Ουσιαστική επιμόρφωση σε τακτική βάση όλων των εκπαιδευτικών.
•    Άμεση αναμόρφωση των βιβλίων και των αναλυτικών προγραμμάτων

Ετικέτες: 
ΟΛΜΕ

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean