Αναστάτωση προκάλεσε σήμερα το υπουργείο Παιδείας στις πρυτανικές αρχές και στους φοιτητές του Ιονίου Πανεπιστημίου , ανακοινώνοντας τρεις φορές, από λάθος σε λάθος, τον πίνακα με τα 37 νέα πανεπιστημιακά τμήματα των οποίων αναστέλλεται η έναρξη λειτουργίας τους, με απόφαση της υπουργού Ν. Κεραμέως.
Αρχικά το υπουργείο Παιδείας απέστειλε στους δημοσιογράφους πίνακα με 37 τμήματα.
Μία ώρα μετά απέστειλε νέο διορθωμένο πίνακα αυξάνοντας τα τμήματα στα 38 προσθέτοντας το τμήμα Τουρισμού του Ιουνίου Πανεπιστημίου , το οποίο ωστόσο ήδη λειτουργεί από το τρέχον ακαδημαικό έτος με 100 φοιτητές.
Η διορθωτική ανακοίνωση του υπουργείου
Η ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας ότι αναστέλλεται η λειτουργία ενός τμήματος που ήδη λειτουργεί προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση στην ακαδημαϊκή κοινότητα του Ιονίου Πανεπιστημίου και στους φοιτητές του.
Ο Πρύτανης του Ιονίου Πανεπιστημίου κ. Χρυσικόπουλος επικοινώνησε με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου για να διαμαρτυρηθεί και να λάβαει διευκρινίσεις.
Η απάντηση που έλαβε ήταν έγινε λάθος θα διορθώσουμε.
Ετσι συνεργάτης της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας ενημέρωσε το esos για το λάθος και μας ζήτησε να δημοσιεύσουμε τον πίνακα με τα 37 τμήματα, χωρίς το τμήμα Τουρισμού του Ιονίου Πανεπιστημίου.
πληροφορικης στην αγροτικη τεχνολογια;
γιατι οχι πληροφορικης στην ιατρικη; στην νομικη; στη γεωλογια; στην φυσικη; στα μαθηματικα; στην φιλοσοφια;
με την ιδια λογικη γιατι οχι νομικη της πληροφορικης; νομικη της αρχαιολογιας; νομικη των μαθηματικων ; νομικη της ιατρικης;
μπορω να γραφω για m ανα 2 συνδυασμους για μερες (οπου m ονομασιες τμηματων)
τομες υπαρχουν παντα για ολα τα αντικειμενα
ωστοσο τα disciplines (law, medicine, computing, engineering κτλ) δεν τα σπας σε προπτυχιακο επιπεδο, ειναι εις βαρος δτων αποφοιτων (π.χ. τι ειναι γεωπληροφορικη; τοπογραφο τον λες, developer δεν ειναι, δεν προλαβαινουν να γινουν, εδω δεν προλαβαινει ο πληροφορικος καλα καλα παεοτι εχει 20 μαθηματα software, π.χ. τι ειναι ο αυτοματιστης; περιπου ηλεκτρο-μηχανολογος; )
σε μεταπτυχιακο βγαλε οτι θες, ορεξη να εχει ο καθηγητης για δουλεια και ενωσε σε οτι αυτος μπορει να δωσει νοημα