“Μπάχαλο” τα έκανε το υπ. Παιδείας με τα 37 τμήματα

“Έκλεισε” τμήμα που ήδη λειτουργεί στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο

07/11/2019

Ενημερώθηκε: 09/11/2019, 20:34

Άκουσε το άρθρο

Αναστάτωση προκάλεσε σήμερα το υπουργείο Παιδείας στις πρυτανικές αρχές και στους φοιτητές του Ιονίου Πανεπιστημίου , ανακοινώνοντας τρεις φορές, από λάθος σε λάθος, τον πίνακα με τα 37 νέα  πανεπιστημιακά τμήματα των οποίων αναστέλλεται η έναρξη λειτουργίας τους, με απόφαση της υπουργού Ν. Κεραμέως.  

Αρχικά το υπουργείο Παιδείας απέστειλε στους δημοσιογράφους πίνακα με 37 τμήματα.

Μία ώρα μετά απέστειλε νέο διορθωμένο πίνακα αυξάνοντας τα τμήματα στα 38  προσθέτοντας  το τμήμα Τουρισμού του Ιουνίου Πανεπιστημίου , το οποίο ωστόσο ήδη λειτουργεί από το τρέχον ακαδημαικό έτος με 100 φοιτητές.

Η διορθωτική ανακοίνωση του υπουργείου

Η ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας ότι αναστέλλεται η λειτουργία ενός τμήματος που ήδη λειτουργεί προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση στην ακαδημαϊκή κοινότητα του Ιονίου Πανεπιστημίου και στους φοιτητές του.

Ο Πρύτανης του Ιονίου Πανεπιστημίου κ. Χρυσικόπουλος επικοινώνησε με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου για να διαμαρτυρηθεί και να λάβαει  διευκρινίσεις.

Η απάντηση που έλαβε ήταν έγινε λάθος θα διορθώσουμε.

Ετσι συνεργάτης της  πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας ενημέρωσε   το  esos για το λάθος  και μας ζήτησε να δημοσιεύσουμε τον πίνακα  με τα 37 τμήματα, χωρίς το τμήμα Τουρισμού του Ιονίου Πανεπιστημίου.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΤΑ 38 ΤΜΗΜΑΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΤΑ 37 ΤΜΗΜΑΤΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (23)

kostas
|

πληροφορικης στην αγροτικη τεχνολογια;

γιατι οχι πληροφορικης στην ιατρικη; στην νομικη; στη γεωλογια; στην φυσικη; στα μαθηματικα; στην φιλοσοφια;

με την ιδια λογικη γιατι οχι νομικη της πληροφορικης; νομικη της αρχαιολογιας; νομικη των μαθηματικων ; νομικη της ιατρικης;

μπορω να γραφω για m ανα 2 συνδυασμους για μερες (οπου m ονομασιες τμηματων)

τομες υπαρχουν παντα για ολα τα αντικειμενα

ωστοσο τα disciplines (law, medicine, computing, engineering κτλ) δεν τα σπας σε προπτυχιακο επιπεδο, ειναι εις βαρος δτων αποφοιτων (π.χ. τι ειναι γεωπληροφορικη; τοπογραφο τον λες, developer δεν ειναι, δεν προλαβαινουν να γινουν, εδω δεν προλαβαινει ο πληροφορικος καλα καλα παεοτι εχει 20 μαθηματα software, π.χ. τι ειναι ο αυτοματιστης; περιπου ηλεκτρο-μηχανολογος; )

σε μεταπτυχιακο βγαλε οτι θες, ορεξη να εχει ο καθηγητης για δουλεια και ενωσε σε οτι αυτος μπορει να δωσει νοημα

Επιστήμες και επιστημονες
|

Ας μην ορίζουμε την επιστήμη με βάση τα προγράμματα στα Πανεπιστήμια,...υπάρχει μεγααααλη αποσταση.

Όπως έλεγε ένας φίλος, να βρούμε καμία δουλίτσα.....

Βάνα
|

Αγαπητέ @Πανεπιστήμια, αν μου επιτρέπεις και σαν απόφοιτη του τμήματος στο οποίο αναφέρεσαι οι σπουδές που αφορούν την εκπαίδευση πόσο μάλλον την προσχολική εκπαίδευση δεν χρειάζονται 4 ή 5 χρόνια σπουδών. Χρειάζονται πολλά παραπάνω.. Ο λόγος; Νομίζω, αν σκεφτείς μπορείς να τον καταλάβεις και μόνος σου. Πως γίνεται μέσα σε 4 χρόνια ή και λιγότερα όπως ισχυρίζεσαι, να είναι κανείς απόλυτα έτοιμος, να έχει δηλαδή όλες τις απαραίτητες γνώσεις που αφορούν τις νευροεπιστήμες, την ψυχολογία, την αγωγή κτλ έτσι ώστε να "μεγαλώσει" σωστά ένα παιδί. Και φυσικά αν αναρωτιέσαι τι σημαίνει "σωστά" αυτό είναι το οποίο θα μάθει κάποιος σπουδάζοντας 4 ή 5 χρονιά.. είναι κάτι που θα μάθει όμως όχι μόνο σε αυτά τα 4 χρόνια, γιατί είναι αδύνατον. Είναι κάτι που πρέπει να το καλλιεργεί συνεχώς και μετά από τα 4 χρόνια, τα οποία όπως ανέφερα δεν είναι καν αρκετά, αν σκεφτείς πως μιλάμε για παιδικές ψυχές, αν σκεφτείς πως μιλάμε για το μέλλον. Δεν γνωρίζω το υπόβαθρο σου, όμως σίγουρα δεν γνωρίζεις πολλά για την εκπαίδευση και την αγωγή.

ΒΑΡΒΑΡΑ
|

Η πρώιμη παιδική ηλικία αποτελεί το σημείο εκκίνησης της ζωής κάθε ανθρώπου και είναι σημαντικό οι παιδαγωγοί που ασχολούνται με τα βρέφη, τα μικρά παιδιά και τα νήπια να έχουν Πανεπιστημιακή κατάρτιση. Ψυχολόγοι, παιδαγωγοί,νεύρο -επιστήμονες μιλούν για την σημασία της πρώιμης παιδικής ηλικίας στην μετέπειτα εξέλιξη του παιδιού στο συναισθηματικό, κοινωνικό και γνωστικό τομέα. Οι παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας πρέπει να έχουν την ακαδημαϊκή γνώση για να έχουμε έναν καλύτερο κόσμο. Φίλε @Πανεπιστημια οι εποχές έχουν αλλάξει,ο κόσμος πάει μπροστά.

ΑΓΝΩΣΤΗ
|

Τα παιδαγωγικά τμήματα νηπιαγωγών είναι από παλιά πανεπιστημιακά και για όποιον άσχετο δε γνωρίζει να μη μιλά. Στοπανεπιστήμιο κάνουν εκτός από κάποια λίγα τα ίδια ακριβώς μαθήματα με τους δασκάλους.Στο εξωτερικό είναι μια η παιδαγωγική επιστήμη κι επιλέγεις ποιά κατεύθυνση ,ηλικιακή ομάδα θα ακολουθήσεις. Παρακαλώ να μη σχολιάζει ο κάθε άσχετος.

ΑΔΙΠ
|

Τα τμήματα που ήδη λειτουργούν ποτέ δεν αξιολογήθηκαν ως προς τη βιωσιμότητά τους σε εθνικό επίπεδο. Άρα είναι προφανές το λάθος των αποφάσεων, όλα αυτά τα χρόνια.

Προσχολική Αγωγή διδάσκεται σε πανεπιστημιακό επίπεδο επειδή συνδυάζει παιδαγωγική και παιδο-ψυχολογία, και απευθύνεται σε ιδιαίτερα ευαίσθητες ηλικίες.

Τουρισμός είναι απλώς άλλος ένας κλάδος της οικονομίας, όπου ένα μεταπτυχιακό και πρακτική άσκηση αρκούν.

Αλέκος
|

Αν είχε βάλει τη βάση του δέκα (10), όπως έχει υποχρέωση γιατί αυτό διακήρυσσε προεκλογικά (για να βγει βουλευτίνα), αυτά τα τμήματα συν καμιά εκατοστή άλλα θα έκλειναν από μόνα τους!

ΑΓΝΩΣΤΗ
|

το 50% του Λακωνικού λαού ψήφισε να κλείσουν τα Τμήματα της Λακωνίας,
έκλεισαν την Νοσηλευτική,τότε δεν το καταλαβαίναμε, τώρα το διαπιστώσαμε, δείτε τι γίνεται στην Τρίπολη με το Τμήμα αυτό,
το 50% κλείνει και το Στατιστικής και Αναλογιστικής επιστήμης , η Φυσικοθεραπεία, δεν θα έχει που να πραγματοποιήσει την κλινική άσκηση.
Εμείς που πιστέψαμε στα λόγια τα μεγάλα είμαστε μέσα στο 50%.
Καλά να πάθουμε Λάκωνες πολίτες.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Καλύτερα να κρίνουμε τελικά με βάση το ένστικτό μας, παρά με τα λόγια τα μεγάλα.

Παρμενίων 2019 στο Ιόνιο!
|

@Κων. Ηλιάδης
Καιρό είχα να διαβάσω τόσο έξυπνο χιούμορ. Μπράβο αγαπητέ. Πολύ εύστοχο.

"προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση στην ακαδημαϊκή κοινότητα του Ιονίου Πανεπιστημίου και στους φοιτητές του.....Ο Πρύτανης του Ιονίου Πανεπιστημίου κ. Χρυσικόπουλος επικοινώνησε με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου...".
Κάτσε να στείλω έτσι τη λίστα, να δω, θα το πάρουν χαμπάρι? Θα αναστατωθούν εκεί στα νησιά, που θέλουν τουριστικό πανεπιστήμιο με 100 φοιτητές ή τους το κλείνω... κατά λάθος...?

Ανέστειλε τμήματα που Θα...
|

λειτουργούσαν ωστε να αξιολογηθούν απο την ΑΔΙΠ. Τι πιο φυσιολογικό. Νομίζω πρεπει να βρουν ποιος δάκτυλος εκανε το ...«λαθος» για να δημιουργήσει θέμα.

Ίσως
|

Πώς το έλεγε κάποτε ο Αντρέας; Δεν είναι μονάχα δεξιοί, είναι και αδέξιοι...

Παναγιώτης Β
|

Λάθη κάνουν όσοι δουλεύουν. Όμως, πόσο όμορφο να ακούς "Κάναμε λάθος. Τό διορθώνουμε." Αυτές οι μαγικές φρασούλες, που προσπαθούμε -εις μάτην πολλές φορές- να διδάξουμε στα παιδιά μας, αυτές κάνουν την διαφορά!

Παρατηρητής
|

Εξ όσων γνωρίζουμε, το Τμήμα ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ του Ιονίου Πανεπιστημίου είναι συνέχεια του Τμήματος ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ του τέως ΤΕΙ Ιονίων Νήσων . Μετά την ανακοίνωση του υπουργείου, το συγκεκριμένο Τμήμα καταργείται.

Τι μπορεί να σημαίνει αυτό για τους φοιτούντες και για τα μέλη ΔΕΠ και το προσωπικό του Τμήματος;

stelios
|

Όταν αυτά τα τμήματα δημιουργούνταν απο το " τίποτα" απο τον Γαβρόγλου δεν ήταν μπάχαλο!!!!!

Πέτρος
|

προς @Μπάχαλο
Αν συγκρίνεις κυβέρνηση μηνών με την 4+ χρόνων του ΣΥΡΙΖΑ είσαι αντικειμενικότατος.Στο συριζαίικο μυαλό σου βέβαια...

Σχόλια για τη διασκέδαση μας..
|

@Κων. Ηλίαση
« Η ηγεσία του Υπουργείου γνωρίζει άριστα τα πάντα« !
Μας αρέσει ο στόμφος, δικαιολογημένος άλλωστε αφού πήγε να κλείσει Τμήμα που ήδη λειτουργεί! Προφανως ξέρει τα πάντα..

@Πανεπιστημια
« τα οποία βγάζουν βρεφονηπιοκόμους και νηπιαγωγούς χρειάζονται τετραετείς σπουδές και να ανήκουν στην ανώτατη εκπαίδευση; Δεν νομίζω.« !
Εχετε δίκιο, ειδικα οι νηπιαγωγοί έπρεπε να είναι ΙΕΚ .. κακώς ανήκουν επίσημα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση! Φύλαξη κάνουν τα παιδάκια μόνο σωστά;

Πανεπιστήμια
|

Μόνο τα τουριστικά τμήματα είναι το πρόβλημα; Τα τμήματα προσχολικής εκπαίδευσης και τα τμήματα αγωγής και φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία τα οποία βγάζουν βρεφονηπιοκόμους και νηπιαγωγούς χρειάζονται τετραετείς σπουδές και να ανήκουν στην ανώτατη εκπαίδευση; Δεν νομίζω.

Τμήματα Τουρισμού
|

Τετραετείς σπουδές στον Τουρισμό; Γιατί δεν κάνουν απλώς ένα διετές μεταπτυχιακό, με πρακτική άσκηση;

Τι το ιδιαίτερο έχει ο τουριστμός που δεν μπορεί να καλυφθεί από αποφοίτους πχ. Οικονομικών Σχολών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων;

Έχουν γεμίσει την Ελλάδα τμήματα, με 10-15 ή λιγότερους ενεργούς καθηγητές, και περιμένουμε να προχωρήσουμε ως χώρα...

Κων. Ηλιάδης
|

Η ηγεσία του Υπουργείου γνωρίζει άριστα τα πάντα. Οφείλει και θα πράξει τα δέοντα ...

Κων. Ηλιάδης
|

Η ηγεσία του Υπουργείου γνωρίζει άριστα τα πάντα. Οφείλει και θα πράξει τα δέοντα ...

Κωνσταντίνος
|

Καλά τόση προχειρότητα? Ούτε το νομοθετικό πλαίσιο δεν κοίταξαν?
Κατά τα άλλα τα παπαγαλάκια μιλάνε για τολμηρή απόφαση ενώ γνωρίζουν ότι τα περισσότερα τμήματα δεν θα λειτουργούσαν έτσι κι αλλιώς!
Φτάνει πια η υποκρισία!!

Μπάχαλο
|

Η φαιδρότητα του υπουργείου έχει σπάσει τα κοντέρ. Κατά τα άλλα είναι άλλη μια μέρα στο γραφείο για τα τρολ που έβριζαν μέρα νύχτα τον Γαβρόγλου.

Κανονικότητα
|

Η κανονικότητα επέστρεψε!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ