Placeholder

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Αποτελέσματα Εξετάσεων Πιστοποίησης: 281 Νέοι Επιμορφωτές Β’ Επιπέδου ΤΠΕ!

Δημοσίευση: 08/11/2019
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ολοκληρώθηκε, με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων πιστοποίησης, η δράση που αφορά στην εκπαίδευση και πιστοποίηση «νέων» επιμορφωτών Β΄ επιπέδου ΤΠΕ, στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου ΤΠΕ)» του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2014-2020. Οι υποψήφιοι μπορούν να ενημερωθούν για το αποτέλεσμα που τους αφορά μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS) της Πράξης, με χρήση των προσωπικών τους κωδικών.

281 εκπαιδευτικοί, στην πλειονότητά τους από τους νέο-εισερχόμενους στην επιμόρφωση κλάδους - ειδικότητες εκπαιδευτικών (Ξένων Γλωσσών, Φυσικής Αγωγής και Υγείας, Καλών Τεχνών, Εκπαιδευτικών Μηχανικών, Οικονομίας, Διοίκησης και Κοινωνικών Επιστημών, Επαγγελμάτων Γης, Ειδικής Αγωγής), οι οποίοι παρακολούθησαν εκπαιδευτικά προγράμματα διάρκειας 380 διδακτικών ωρών περιλαμβανομένης πρακτικής άσκησης, σε εννέα (9) Πανεπιστήμια, το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουλίου 2019, πιστοποιήθηκαν ως επιμορφωτές Β’ επιπέδου ΤΠΕ μέσω ψηφιακών εξετάσεων που πραγματοποιήθηκαν σε πανελλαδική κλίμακα τον Οκτώβριο 2019.

Οι «νέοι» επιμορφωτές Β’ επιπέδου ΤΠΕ θα εμπλουτίσουν το υφιστάμενο οικείο Μητρώο και στο επόμενο διάστημα θα αναλάβουν, μαζί με τους «παλαιούς» επιμορφωτές των «βασικών» κλάδων και ειδικοτήτων εκπαιδευτικών (Φιλόλογοι, Φυσικών Επιστημών, Μαθηματικοί, Πληροφορικής, Δάσκαλοι και Νηπιαγωγοί) τη διεξαγωγή επιμορφωτικών προγραμμάτων Β2 επιπέδου ΤΠΕ, δηλαδή «Προχωρημένης Επιμόρφωσης για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη», διάρκειας 60 ωρών περιλαμβανομένων δράσεων «εφαρμογής στην τάξη», που προβλέπεται να υλοποιηθούν την Άνοιξη 2020.

Τα προγράμματα επιμόρφωσης Β2 επιπέδου ΤΠΕ θα απευθύνονται σε όλους τους κλάδους και ειδικότητες εκπαιδευτικών και θα υλοποιηθούν στη φάση αυτή για 5.000 από τους 30.000 εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στην επιμόρφωση Β1 επιπέδου ΤΠΕ και ολοκλήρωσαν επιτυχώς το πρόγραμμα, κατά το διάστημα 2017-2019.

Σχόλια (15)

 
Στράτος
08 Νοε 2019 17:44

Οι εξετάσεις πιστοποίησης των επιμορφωθέντων Β1 επιπέδου για πότε προγραμματίζονται;

 
το θέμα
09 Νοε 2019 08:12

δεν είναι οι επιμορφωτές αλλά το ίδιο το πρόγραμμα επιμόρφωσης που :
1. ΔΕΝ δίνει τη δυνατότητα σε όλους (είτε δεν κληρώνεσαι είτε εργάζεσαι εσπέρα και δεν μπορείς να παρακολουθήσεις)
2. δεν είναι δυνατόν και στα εξ αποστάσεως να κλείνεσαι 3 ώρες , δεν είναι ευέλικτο , πρέπει το μεγαλύτερο μέρος να είναι σε ασύγχρονη πλατφόρμα και ζωντανά για μερικές ασκήσεις και παρατηρήσεις , ανατροφοδότηση κλπ.
3. γιατί δεν επιτρέπεται να δίνουν εξετάσεις και όσοι δεν έχουν παρακολουθήσει το Β1-Β2 ; παλιότερα πήραν β' επιπέδου κατευθείαν (όχι β1-2) άνθρωποι τυχεροί απλώς που κληρώθηκαν και δεν ξέρουν πολλά περισσότερα - ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ- από κάποιους άλλους που δεν παρακολούθησαν ΤΙΠΟΤΑ λόγω μη κλήρωσης . Κατανοώ ότι κάτι παραπάνω ξέρουν οι κκ. επιμορφωτές αλλά εργαλεία μπορούμε να βρούμε , ας ανεβάσουν και κανά βίντεο για ιδέες και όσοι ασχολούμαστε μπορούμε να εμπλουτίσουμε τη διδασκαλία μας . Αυτό δεν που μοριοδοτούνται το β' επίπεδο άνθρωποι που ΔΕΝ κάνουν ΤΙΠΟΤΑ στο σχολείο με αυτό με ξεπερνά. Αυτό το υπουργείο άδικο και στα σύνθετα και στα απλά. Αλλά εδώ δε μιλάνε οι εκπαιδευτικοί από τα κάτω , τι να λέμε !

 
απάντηση: το θέμα
09 Νοε 2019 09:02

Για το πιστοποιητικό Β΄επιπέδου: το απέκτησαν εκπαιδευτικοί μετά από αυστηρή (ελάχιστος αριθμός απουσιών) παρακολούθηση του προγράμματος και κατόπιν πολύ απαιτητικής και αδιάβλητης εξέτασης που περιλάμβανε αυτοματοποιημένο μέρος και εκπόνηση σεναρίου.

 
Στράτος
09 Νοε 2019 11:52

Και επειδή επίκειται νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών και ακολούθως επιλογή τους, σε σχέση με την μοριοδότηση ΤΠΕ πρέπει να ληφθούν υπόψη:

1. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί κάποιων ειδικοτήτων (π.χ. Ξένων Γλωσσών, Τεχνολόγοι, Θεολόγοι κλπ) που δεν είχαν δυνατότητα παρακολούθησης και πιστοποίησης Β΄επιπέδου.

2. Πολλοί από τους παραπάνω μόλις ξεκίνησε η επιμόρφωση Β1 έσπευσαν, υπέβαλαν αιτήσεις, παρακολούθησαν την επιμόρφωση, έλαβαν βεβαίωση παρακολούθησης Β1 αλλά δεν πιστοποιήθηκαν ακόμη λόγω μη διενέργειας -καμία φορά ακόμη - εξετάσεων πιστοποίησης. Ωστόσο έχουν μια βαθμολογία ήδη από το α΄ μέρος των εργασιών που έκαναν κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης.

3. Ζητούμενο είναι στο νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών να μοριοδοτείται -διαβαθμισμένα - εκτός του πλήρους Β΄ επιπέδου και η παρακολούθηση (έστω και χωρίς πιστοποίηση, αφού δεν υπήρξε τέτοια δυνατότητα μέχρι στιγμής) του Β1. Εφόσον γίνει μέχρι τότε πιστοποίηση Β1, οι πιστοποιημένοι Β1 ας λαμβάνουν μερικώς μεγαλύτερη μοριοδότηση από τους απλώς παρακολουθήσαντες Β1. Είναι αυτά δυνατά;

 
Τα αυγά
09 Νοε 2019 16:43

@Στράτος
Δίκιο έχετε αγαπητέ αλλά στη μοριοδότηση "Γαβρόγλου" χαθήκαν και τα αυγά και τα πασχάλια. Στην παρακολούθηση ή στην πιστοποίηση του ΤΠΕ Β1 θα πνιγούμε τώρα? Ας είναι όλα τα άλλα εντάξει και βλέπουμε και για τα αυγά.

 
@Στράτο
09 Νοε 2019 22:55

Δεν είναι δυνατόν να μοριοδοτείται κάτι που επαφίεται στην τυχη ! είτε είναι κλήρωση , είτε περίοδος εξετάσεων (ανύπαρκτη τον τελευταίο καιρό), είτε αλλοπρόσαλλες αποφάσεις της διοίκησης (στις οποίες το υπουργείο μάς έχει συνηθίσει πια) τύπου παλιό Β επίπεδο, νέα Β1-Β2 .

 
Όλα για την καρέκλα...
10 Νοε 2019 00:11

Είναι πραγματικά λυπηρό να διαβάζει κάποιος τα σχόλια των εν δυνάμει μελλοντικών διευθυντών να αγωνιούν για το αν θα πάρουν κάποια μόρια παραπάνω, η κλάσματα μορίων για τις κρίσεις που είναι να γίνουν τον Ιούνιο του 2020...η αποθέωση της μιζέριας Κατακαημενη εκπαίδευση

 
Νικη
10 Νοε 2019 08:27

όπως προαναφέρθηκε, δε δόθηκε η ευκαιρία σε όσους είχαν Β επίπεδο να συμμετάσχουν..έστω ισότιμα στη διαδικασία. Δεν κατανόησα ποια τα κριτήρια επιλογής (εννοώ μεταξύ εχόντων ίδια προσόντα) πέραν της προϋπηρεσίας...και τι λογική έχει για παράδειγμα να επιλέγεται για επιμόρφωση εκπαιδευτικός 2 χρόνια πριν τη σύνταξη έναντι εκπαιδευτικού που θα δουλέψει άλλα 25 χρόνια!

 
@Νίκη
10 Νοε 2019 12:30

Μιλάτε για εκπαιδευτικούς τάξεων που θα βγούν σε 2 χρόνια δηλ με 35 χρόνια υπηρ.γιατί η τάξη δεν αντέχεται.Αν γίνουν όμως στελέχη μπορούν να βγουν στην σύνταξη,βάση του ν.Κατρούγκαλου,στα 67 τους ηλικιακά χρόνια .Εκτός τάξης σαν στελέχη αντέχεται.

 
Ελεύθερος
10 Νοε 2019 17:22

Άσχετο, αλλά «Επαγγελμάτων Γης», είπατε; Τί ειν' τούτο πάλι;

 
Επιμορφωτής
10 Νοε 2019 21:31

Με δύο λόγια: Οι νέοι επιμορφωτές επιλέχθηκαν σύμφωνα με προσόντα, με προϋπόθεση να μη βγαίνουν σύντομα στη σύνταξη, τους βγήκε η ψυχή στις πάρα πολλές ώρες παρακολούθησης, στις τακτικές μετακινήσεις, στις πολλές δεκάδες εργασίες και στην 7ωρη τελική εξέταση (με μία ώρα διάλειμμα), τα οποία έκαναν με επιτυχία.
Αυτοί που θα επιμορφωθούν στο Β2 , δεν ξέρουμε πώς θα επιλεγούν, ξέρουμε όμως το απαιτητικό τους πρόγραμμα που δεν έχει καμία σχέση με τις γενικότητες του Β1, καθώς και τη δική τους πιστοποίηση που θα περιλαμβάνει και διδασκαλίες με ΤΠΕ σε σχολεία και ΚΣΕ, καθώς και τη γνωστή 7ωρη εξέταση
Επειδή κάποιοι ρωτούν για τις εξετάσεις του Β1, υπενθυμίζω οτι πρόσφατα δημοσιεύτηκε προκήρυξη για αυτούς που θα αναλάβουν τη διεξαγωγή των εξετάσεων Β1 και Β2. Υποθέτω ότι ο χρόνος των εξετάσεων εξαρτάται απόλυτα από τον ορισμό των κέντρων πιστοποίησης

 
Ζηνοβία Μ.
11 Νοε 2019 00:06

Διαβάζοντας τα παραπάνω θέλω επισημάνω τα εξής:
1) Η επιμόρφωση ήταν πάρα πολύ απαιτητική και εξαιρετικά πιεστική χρονικά ιδιαίτερα για τους εκπαιδευτικούς που ήταν στην τάξη.
2) Με την ίδια λογική της «κλήρωσης» δεν πρέπει να μοριοδοτείται κανένα πιστοποιητικό, πτυχίο ή και μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών που για την συμμετοχή και απόκτησή των , έγινε μετά από την διαδικασία κλήρωσης όπως του ΕΑΠ κλπ. κλπ.
Το θέμα μοριοδότησης των πτυχίων πρέπει να εξεταστεί πολύ προσεκτικά στις επόμενες κρίσεις .

 
Επιμόρφωση ΤΠΕ
11 Νοε 2019 14:38

Κάπως οξύμωρο το 2020 να μιλάμε για πιστοποίηση σε γνώσεις που πλέον έχει ο κάθε απόφοιτος Γυμνασίου.

Έχουν νόημα για την εκπαιδευτική διαδικασία αυτές οι διαδικασίες;

Οι νέοι καθηγητές, κάτω των 35 ετών, έχουν ανάγκη κάποιον πιστοποιημένο επιμορφωτή; Καταρχάς, σε ποια σχολεία απευθύνονται αυτές οι επιμορφώσεις, όταν τα παιδιά από 10 ετών έχουν κινητά τηλέφωνα συνδεδεμένα στο Διαδίκτυο;

 
ΑΛΕΚΟΣ
11 Νοε 2019 16:05

@Ζηνοβία
Πολύ σωστή η τοποθέτησή σας σχετικά με την μοριοδότηση των πτυχίων, μεταπτυχιακών και διδακτορικών. Πρέπει να γίνεται εξονυχιστικός έλεγχος του τρόπου απόκτησής των (τρόπος εισαγωγής στις σχολές , χώρα προέλευσης , γνώση της ξένης γλώσσας που αποτέλεσε ως γλώσσα εργασίας των σπουδών , συνάφεια με το γνωστικό αντικείμενο κλπ.κλπ) .Στις κρίσεις του 2011 οι υποψήφιοι έδιναν και εξετάσεις της γλώσσας της χώρας που αποκτήθηκαν οι τίτλοι σπουδών. Τώρα το περί «κλήρωσης» είναι μεγάλο θέμα.

 
Βασίλης
25 Νοε 2019 19:08

Προφανώς άλλο είναι ο επιμορφωτής Β επιπέδου με περίπου ένα έτος επιμόρφωσης στα ΠΑΚΕ και εξετάσεις, άλλο είναι ο κάτοχος Β επιπέδου με περίπου 100ώρες επιμόρφωσης και εξετάσεις άλλο ο κάτοχος Β1 επιπέδου με 40 ώρες περίπου επιμόρφωση και εξετάσεις άλλο ο κάτοχος Α επιπέδου κλπ. Τα γράφω γιατί ο κόπος όλων των παραπάνω επιμορφώσεων είναι διαφορετικός.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean