Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Το «ξέσπασμα» του Ν. Φίλη κατά του νέου προέδρου του ΙΕΠ

Δημοσίευση: 12/11/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ξέσπασε κατά του νέου προέδρου του ΙΕΠ Γ. Αντωνίου ο τομεάρχης παιδείας  του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Φίλης, όπως ήταν αναμενόμενο μετά την τοποθέτηση που είχε κάνει για την πολιτική της Κυβέρνησης στο χώρο της παιδείας.

Ειδικότερα ο κ. Φίλης, είπε ,μεταξύ άλλων, τα εξής για τον κ. Αντωνίου:

Ο κ. Αντωνίου - και θέλω να μείνω στα όσα έχει πει και να μη προσθέσω τίποτα παραπάνω - μόλις προ ολίγων ημερών, σε μια εκδήλωση που έγινε, προχώρησε σε «προγραμματικές δηλώσεις».

Είπε: «Όσο κι εάν ακούγεται αναχρονισμός, το ρολόι σχετικά με τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις πρέπει να γυρίσει πίσω στο 2014.

Με άλλα λόγια πρέπει να ξαναχτιστεί αυτό που γκρεμίστηκε στην τετραετία 2015 – 2019», κ.ά., κ.ά.,κ.ά.

Ήταν παρούσα και η κυρία Κεραμέως σ' αυτή την εκδήλωση, άρα προφανώς επικρατεί τις δηλώσεις αυτές του κ. Αντωνίου και ερωτώ: Αυτές οι δηλώσεις είναι δείγμα συναινετικής διάθεσης για την εκπαίδευση, με αυτά τα ωραία, που ως καθηγητής ιδεών ανέφερε νωρίτερα ο κ. Αντωνίου, συνιστούν ένα στοιχείο πράγματι αναζήτησης συγκλήσεων, συμπτώσεων και συναινέσεων για το κοινό καλό που είναι η εκπαίδευση;

Όταν έρχεται και μας λέει ότι δε θα προχωρήσει σε μια δημιουργική, έστω, αλλαγή ορισμένων πραγμάτων, αλλά στο γκρέμισμα για να ξαναχτιστεί.

Κοιτάξτε λενινιστική θεώρηση του κράτους!

Γκρεμίζουμε το αστικό κράτος για να χτιστεί τι;

Όχι ο σοσιαλισμός βεβαίως, να ξαναχτιστεί το αστικό κράτος.

Αυτό είναι μια άλλου τύπου αντίφαση.
Είναι δυνατόν να γίνει αποδεκτή μια τέτοια πολιτική τοποθέτηση για ένα πρόσωπο το οποίο αναλαμβάνει τώρα την προεδρία του Ι.Ε.Π.;

Είναι διακομματική και υπερκομματική επιλογή αυτή κυρία Κεραμέως ή αναφέρεστε στη διαχρονική παρουσία του κ. Αντωνίου στην πολιτική ζωή της χώρας;

Πράγματι είναι υπερκομματική με αυτή την έννοια, αλλά τώρα είναι μια υπερκομματική επιλογή αυτή, η οποία είναι μια επιλογή σκληρά κατά της συναίνεσης στην εκπαίδευση;

Ο κ. Αντωνίου προβάλλει ως βασικό έμβλημα της παρουσίας του την αριστεία. Εντάξει.

Θα ήθελα να ρωτήσω, όμως, για να μη μπλέξουμε σε ιδεολογικού τύπου συζητήσεις τώρα, όταν λέει ότι θα γκρεμίσουμε και θα ξαναχτίσουμε ό,τι έφτιαξε ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α., μιλώντας με μια σκληρά κομματική γλώσσα, σημαίνει ότι για παράδειγμα θα καταργηθούν οι προϋποθέσεις ώστε να ανοίγουν τα σχολεία έγκαιρα, στην ώρα τους, με καθηγητές και βιβλία τον Σεπτέμβριο, κάτι που πέτυχε ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. μετά από 15 χρόνια διάλυσης στην εκπαίδευση;

Σημαίνει ότι θα καταργηθεί η νέα αρχή για τα ΕΠΑΛ; Σημαίνει ότι θα καταργηθεί το ολοήμερο ενιαίου τύπου δημοτικό σχολείο;

Σημαίνει ότι θα επανέλθουν οι εξετάσεις, 11 σε κάθε τάξεις, στο γυμνάσιο, όπως υπονοεί εμμέσως βάλλοντας κατά της ευκολίας, όπως λέει, ο κ. Αντωνίου;

Σημαίνει ότι θα καταργηθεί το σύστημα της ειδικής αγωγής, το οποίο το φτιάξαμε εκ βάθρων και υπάρχει αναγνώριση;

Σημαίνει ότι θα υπάρξει, όπως λέει, εξωτερική αξιολόγηση. Δηλαδή;

Και προβάλλει ο ίδιος την αναστάτωση της περιόδου Διαμαντοπούλου και μετά στα σχολεία ως στοιχείο που θα πρέπει να επαναφέρει.

Δηλαδή, επαναφορά του Προεδρικού Διατάγματος 152; Ξέρει ο κάθε εκπαιδευτικός τι σημαίνει τιμωρητική αξιολόγηση!

Την πλήρωσε, μερικοί και με διαθεσιμότητες και απολύσεις, άλλοι με μειώσεις, άλλοι έφυγαν από την εκπαίδευση και τα παιδιά ξέρουν ότι διαλύθηκαν τα σχολεία εκείνη περίοδο. Επαναφέραμε μια ευρυθμία και μια δημοκρατική λειτουργία στα σχολεία.

Απειλείται σήμερα με τον δογματισμό τον οποίο εκπέμπει η αριστεία του κ. Αντωνίου.

Αναφέρεται και σε άλλα ζητήματα τα οποία δεν είναι της αρμοδιότητας του.

Προαναγγέλλει αλλαγή στο σύστημα εξετάσεων για τα πανεπιστήμια, τράπεζα θεμάτων, πιστοποιημένο εθνικό απολυτήριο. Γιατί; Αυτό είναι ύλη του Υπουργείου, του Υπουργού!

Τι είναι ο κ. Αντωνίου; Κάνει προγραμματικές δηλώσεις πριν μιλήσει η κυβέρνηση για το τι θέλει να κάνει;

Αυτή, λοιπόν, η αντίληψη γκρεμίζουμε και ξαναχτίζουμε μας φοβίζει πάρα πολύ και λογικά δημιουργεί αντιδράσεις, τις οποίες ανέφερα νωρίτερα σε σχέση με την ΟΛΜΕ.

Άκουσα και ορισμένες ωραίες λεξούλες. Αυτονομία για τα σχολεία. Βεβαίως! Τι σημαίνει αυτό; Αυτονομία και οικονομική διαφοροποίηση; Κουπόνια;

Άκουσα ενίσχυση των Διευθυντών. Τι σημαίνει αυτό; Διορισμένοι Διευθυντές; Εκλεγμένοι Διευθυντές; Μεικτό σύστημα; Σύλλογος καθηγητών; Πώς θα υπάρχει αυτονομία λειτουργίας του συστήματος του συλλόγου των καθηγητών; Ενός ανδρός αρχή; Κατηγοριοποίηση της μέσης εκπαίδευσης σε πολλά σχολεία, αριστείας, λιγότερης αριστείας και μπασκλασαρίας;

Αυτή είναι μια αντίληψη εκπαιδευτική;

Τέλος, μιλάει για το σύστημα των πειραματικών. Μα τώρα ψήφισε η κυβέρνηση ότι θα τα κάνει πρότυπα. Εξετάσεις για τα πειραματικά. Εσείς θέλετε εξετάσεις για τα πειραματικά.

Το ερώτημα είναι πειραματικά με εξετάσεις εισαγωγής ή χωρίς εξετάσεις εισαγωγής; Αυτό είναι κρίσιμο ερώτημα, διότι πειραματικά όπου διαλέγεις την αφρόκρεμα με εξετάσεις δεν μπορούν να υπάρξουν. Έτσι δεν είναι; Άρα ποια σχολεία αριστείας, ποιο σύστημα 70 σχολείων αριστείας αν στα πειραματικά …… εξετάσεις;

Σχόλια (3)

 
ΜΙΚΗΣ
13 Νοε 2019 07:44

κ. Φίλη είσαι εκτός πραγματικότητας!

 
Προχειροτητες
13 Νοε 2019 16:02

Το χειρότερο είναι ότι διαστρέφει το όσα είπε ο Αντωνίου για να βγάλει τα συμπεράσματα που τον συμφέρουν. Έλλειψη επιχειρηματων...

 
Χμ
14 Νοε 2019 02:14

Όταν αποφοιτήσεις, θα δικαιούσαι να ομιλείς.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean