Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Η ΟΛΜΕ για την τροπολογία για τα Τμήματα Ένταξης

Δημοσίευση: 18/11/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η Ομοσπονδία μας εδώ και μήνες ζητούσε επιτακτικά από το Υπουργείο Παιδείας, μεταξύ των άλλων αιτημάτων για την Ειδική Αγωγή, την σύσταση οργανικών θέσεων στα Τμήματα Ένταξης (ΤΕ) στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, διαδικασία απαραίτητη για την πραγματοποίηση διορισμών στην Ειδική Αγωγή.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ δεν είχε καμία ενημέρωση, ούτε για την ύπαρξη, ούτε για το περιεχόμενο της τροπολογίας και ως εκ τούτου δεν του δόθηκε ποτέ η δυνατότητα να τοποθετηθεί επί των προβλεπόμενων στην τροπολογία, πριν κατατεθεί στη Βουλή και ψηφιστεί.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ, μετά από συνεδρίασή του και με βάση τα όσα περιλαμβάνονται στην ψηφισθείσα τροπολογία, ζητά:

•    Δεδομένου ότι η συντριπτική πλειοψηφία των σχολικών μονάδων αριθμεί κάτω των 300 μαθητών το όριο, βάσει του οποίου διαχωρίζονται τα σχολεία, να είναι οι διακόσιοι (200) μαθητές.

•    Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις οποίες φοιτούν έως διακόσιοι (200) μαθητές, να τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 ή ΠΕ04. Η τοποθέτηση εκπαιδευτικών, σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ03 και ΠΕ04 να γίνεται σε ποσοστό 50% ανά κλάδο.

•    Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων, στις οποίες φοιτούν περισσότεροι από διακόσιοι (200) μαθητές, να τοποθετούνται δύο εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ02, ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ04.

•    Να συσταθούν άμεσα όλα τα Τμήματα Ένταξης, που πληρούν τις προϋποθέσεις και δεν έχουν συσταθεί ακόμη.

•    Η  ΟΛΜΕ επισημαίνει ότι η υλοποίηση των 4.500 διορισμών στην Ειδική Αγωγή για το 2019, αριθμός σαφώς μικρότερος των πραγματικών αναγκών, έχει ήδη καθυστερήσει πολύ και καλεί την κυβέρνηση να προχωρήσει σ αυτούς το ταχύτερο δυνατόν. Λόγω όμως της καθυστέρησης που παρατηρείται στις διαδικασίες και με δεδομένο ότι οι μεταθέσεις για το 2019-20 πρέπει να ανακοινωθούν το Μάρτιο, στην περίπτωση που οι διορισμοί γίνουν μετά τις μεταθέσεις, θα πρέπει να προηγηθεί η ικανοποίηση των αιτήσεων μετάθεσης, που υποβάλλονται ως 25 Νοεμβρίου 2019.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ

Ετικέτες: 
ΟΛΜΕ

Σχόλια (7)

 
jouka
18 Νοε 2019 19:22

Αν τα αυτιά και τα μάτια του Υπουργείου παραμείνουν κλειστά,αδιαφορώντας για την ουσία, το μόνο που θα πετύχουν θα είναι η γιγάντωση της πίκρας των αναπληρωτών.
Οι εμπνευστές της ΝΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ θεωρούν ότι με αποκλεισμούς και με περιθωριοποήσεις ολόκληρων κλάδων μπορούν να λύσουν το πολύπλοκο θέμα των διορισμών.
Ας σκεφτούν σε πόσα επαρχιακά σχολεία,που λειτουργούν Τμήματα Ένταξης, έχουν αριθμό μαθητών μεγαλύτερο των τριακοσίων;
Γιατί στα συστεγαζόμενα σχολεία δεν λήφθηκε καμία ειδική μέριμνα;
Σε επίπεδο Διεύθυνσης, που έχει μόνο σε τρία γυμνάσια Τ.Ε και με αριθμό μαθητών μικρότερο των τριακοσίων ανά σχολείο, είναι δίκαιο να αποκλείονται οι Φυσικοί ΠΕ04 ;
Συγχαρητήρια στην ΟΛΜΕ για την αντίδρασή της.
Ας αναλάβει όμως μέσω των τοπικών ΕΛΜΕ και την ενημέρωση των τοπικών βουλευτών, ώστε να μην δηλώνουν άγνοια σε θέματα τροπολογιών, που ψηφίζονται στη βουλή.

 
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
23 Νοε 2019 07:13

Ευχαριστούμε πολύ την ΟΛΜΕ για την υποστήριξή της! Πρόκειται για κατάφωρη αδικία για τους Φυσικούς ΕΑΕ ΠΕ04.01, καθώς μειώνει συντριπτικά τον αριθμό διοριστέων φυσικών αλλά και τον αριθμό ποσόστωσης των Φυσικών μεταξύ των εκπαιδευτικών Φυσικών Επιστημών. Η τροπολογία καταργεί τον κλάδο των ΠΕ04 από την ειδική αγωγή με πλέον χαμένους τους ΠΕ04.01! Τα σχολεία σε όλη την Ελλάδα που έχουν ΤΕ και πάνω από 300 μαθητές με τουλάχιστον 15 γνωματεύσεις είναι κυριολεκτικά ελάχιστα. Σύμφωνα με την τροπολογία μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΔΕΝ θα διδάσκονται φυσική ή θα διδάσκονται τη φυσική από μαθηματικούς που θα συμπληρώνουν ωράριο με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ποιότητα της εκπαίδευσης! Λόγω του τεράστιου αριθμού οργανικών θέσεων για μαθηματικούς που προκύπτουν από την απαράδεκτη αυτή τροπολογία και τις σχεδόν ανύπαρκτες πλέον οργανικές θέσεις για φυσικούς θα διοριστούν ως μόνιμοι, μαθηματικοί με μηδενική προϋπηρεσία και θα μείνουν άνεργοι φυσικοί που έχουν χρόνια προϋπηρεσίας και πολύτιμη επαγγελματική εμπειρία. Αυτό δεν είναι απλώς κατάφωρη αδικία, πρόκειται για ΣΚΑΝΔΑΛΟ!!!
Παρακαλούμε πιέστε ώστε να σταματήσει αυτός ο εμπαιγμός εις βάρος μας και εις βάρος των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Η Ειδική Αγωγή χρειάζεται απαραιτήτως και φυσικούς!
Αναπληρωτές Φυσικοί Ειδικής Αγωγής (ΠΕ04.01 ΕΑΕ)

 
Μαλεζά Όλγα
23 Νοε 2019 11:43

Ελπίζω να σταματήσει πια αυτή η διαμάχη και να δούμε την ουσία.
Όχι πια στο ίδιον όφελος.
Φυσικοί και Μαθηματικοί με ίσους όρους στην εκπαίδευση.Όχι μόνο στην ΕΑ όχι μόνο στα ΤΕ αλλά γενικότερα.
Με ποιά λογική να υπάρχει αυτή η ανισότητα?
Ποιός αποφασίζει και δικαιολογεί αυτήν την ανισότητα?
Ποιός θεωρεί πως η Φυσική είναι λιγότερο απαραίτητη από τα μαθηματικά?
Πότε θα μάθουμε ποιός/ποιοί είναι αυτοί που πραγματικά αποφασίζουν για θέματα εκπαίδευσης....σε κάθε κυβέρνηση...με κάθε υπουργό...χρόνια τώρα...
Ζητάμε δικαιοσύνη...μόνο αυτό....κάποτε...
Είθε!!!

 
Γ.Π.
23 Νοε 2019 12:24

Συμφωνώ, δυο αδέλφια είμαστε, μόνο που τα Μαθηματικά είναι ο μεγάλος αδελφός, έχει τον πρώτο λόγο μέσα στο σπίτι - σχολείο - και ο μικρότερος τον ακούει με σεβασμό.

 
Γ.Π.
23 Νοε 2019 12:31

Και ο μεγάλος αγαπάει τον μικρό του αδερφό. Όποια μαθηματική βοήθεια θέλει, του την απλόχερα και χαίρεται ο μικρός που προοδεύει με τη βοήθεια του μεγάλου. Ποιο πολύ βέβαια χαίρεται ο Θεός, ο Πατέρας τους, που είναι Μαθηματικός.

 
Observator
23 Νοε 2019 17:22

Tα μαθηματικά είναι αυτόνομα. Η πληροφορική και η φυσική είναι χρήστες των μαθηματικών και έχουν άλλους επιστημονικούς και εκπαιδευτικούς στόχους. Η μεγαλύτερη συμμετοχή των μαθηματικών σε ώρες στο πρόγραμμα σπουδών οφείλεται στην ίδια τη φύση των μαθηματικών που απαιτεί περισσότερο χρόνο για την αφομοίωση των εννοιών.

 
Observator
23 Νοε 2019 22:43

Tα μαθηματικά είναι αυτόνομα. Η πληροφορική και η φυσική είναι χρήστες των μαθηματικών και έχουν άλλους επιστημονικούς και εκπαιδευτικούς στόχους. Η μεγαλύτερη συμμετοχή των μαθηματικών σε ώρες στο πρόγραμμα σπουδών οφείλεται στην ίδια τη φύση των μαθηματικών που απαιτεί περισσότερο χρόνο για την αφομοίωση των εννοιών.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean