Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Λάθος στο τετράδιο εργασιών των Μαθηματικών της Β ́ Δημοτικού

Έγγραφο της υφ. Παιδείας ζητά να αντικατασταθεί το λάθος
Δημοσίευση: 20/11/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Με έγγραφο που υπέγραψε η υφυπουργός Παιδείας Σ. Ζαχαράκη γίνεται γνωστό ότι υπάρχει λάθος στο β ́ τεύχος του τετραδίου εργασιών των Μαθηματικών της Β ́ Δημοτικού, στη σελίδα 35, στο ε, όπου αναφέρεται η σχέση 90 = ...... Χ 45 = ( 40 + ...... ) Χ 9, όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω:


Ο τελευταίος αριθμός που εμφανίζεται (το 9) είναι λάθος.

Ετσι η υφυπουργός Παιδείας με το έγγραφο που απευθύνεται στον ΔΙΟΦΑΝΤΟ, που έχει αναλάβει την εκτύπωση των σχολικών βιβλίων, ζητά   να αντικατασταθεί το λάθος (το 9) με το 2.

Δηλαδή η σχέση να γίνει 90 = ...... Χ 45 = ( 40 + ...... ) Χ 2».
 

Ετικέτες: 
Μαθηματικά

Σχόλια (5)

 
Γ.Π.
20 Νοε 2019 14:16

Να αρχίσει η αξιολόγηση απ' αυτούς που εισηγούνται στην κ. Ζαχαράκη να διορθώσει το λάθος με ένα άλλο λάθος. Το σωστό είναι: 90 = ...... x 45 = 2 x ( 40 + ..... ) για να ταιριάζει η μαθηματική γραφή με την προφορική περιγραφή που θα κάνει ο μαθητής βλέποντας το σχέδιο που είναι από κάτω.
Αυτά τα βιβλία πρέπει να πολτοποιηθούν. Έχουν κι άλλα λάθη που δεν διορθώνονται τόσο εύκολα...

 
Παναγιώτης Β
20 Νοε 2019 15:12

@ Γ.Π.: Πέρα για πέρα σωστό! Ακριβώς το ίδιο σκέφτηκα κι εγώ πριν δω το σχόλιό σας. Ειλικρινά, αναρωτιέμαι: τόσοι φωστήρες (συμπεριλαμβανομένης της υφυπουργού) τό είδαν. Κανείς τους δεν τό πρόσεξε;

 
Μάχιμος
20 Νοε 2019 15:22

χα....χα..χα... Οι εκπαιδευτικοί της τάξης βλέπουν το έγγραφο και γελούν. Ποσό μακριά είναι όλοι αυτοί από την εκπαιδευτική πραγματικότητα!!! Και όλοι αυτοί έρχονται να μας αξιολογήσουν. Το βιβλίο , το διδάσκω φέτος, σε αντίθεση με αυτό της πρώτης τάξης, είναι σε πάρα πολλά σημεία μακριά από τα ενδιαφέροντα, τις ικανότητες, την πνευματική αντίληψη των μαθητών αυτής της ηλικίας. Θα έπρεπε ήδη να είχε αλλάξει... Και οι "άριστοι" εντόπισαν μόνο αυτό το λάθος!!!!!

 
Γ.Π.
20 Νοε 2019 18:43

Η άσκηση ε. στη σελίδα 35 θα βελτιωθεί σημαντικά, αν η κ. Ζαχαράκη δώσει εντολή να διαγραφεί ο διαμερισμός του 90 σε άνισα μερίδια. Το συγκεκριμένο παράδειγμα δεν εξυπηρετεί τον διδακτικό στόχο. Επίσης, στο παράδειγμα με τα 72 καπάκια, είναι άχρηστο ό,τι βρίσκεται δεξιά των « ή » γιατί προκαλεί σύγχυση στον μαθητή. Αριστερά διαμερίζει συνεχώς με τη μέθοδο των δοκιμών και με τη βοήθεια της προπαίδειας και δεξιά του δείχνεις ως κάτι ισοδύναμο ( ή ), μερικούς πολ/σμούς...

 
Τάκης
21 Νοε 2019 13:19

Κακογραμμένα βιβλία που μπερδεύουν αντί να βοηθούν! Καλύτερα να αποσυρθούν!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean