Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Role Models στα σχολεία

“Πριν την είσοδο των επαγγελματιών – Role Models στις σχολικές μονάδες να κατατεθεί συνοδευτική επιστολή , στην οποία να προτείνεται τεκμηριωμένα η επιλογή του/της συγκεκριμένου/ης επαγγελματία ως Role Model”
Δημοσίευση: 27/11/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Την υλοποίηση του προγράμματος «Role Models», το οποίο πραγματοποιείται σύμφωνα με τις υποχρεώσεις του ΙΚΥ ως Εθνική Μονάδα διαχείρισης του Προγράμματος Erasmus+ στους τομείς της Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, με συμμετοχή συγκεκριμένων σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Περιφερειών Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Κρήτης, Ηπείρου και Αττικής, ενέκρινε η υφυπουργός Παιδείας Σ. Ζαχαράκη.

Στο πλαίσιο του εν λόγω προγράμματος μαθητές/τριες που κινδυνεύουν από κοινωνικό αποκλεισμό λόγω καταγωγής ή κοινωνικής και οικονομικής θέσης μπορούν να εμπνευστούν από άτομα, προερχόμενα από το δικό τους κοινωνικό/οικονομικό περιβάλλον, τα οποία καλούνται να λειτουργήσουν ως θετικά πρότυπα.

Σύμφωνα με την απόφαση της υφ. Παιδείας “Πριν την είσοδο των επαγγελματιών – Role Models στις σχολικές μονάδες για τη διεξαγωγή του προγράμματος, να κατατεθεί συνοδευτική επιστολή του Επιστημονικού Υπευθύνου του προγράμματος προς τον/τη Διευθυντή/ντρια της συμμετέχουσας σχολικής μονάδας, στην οποία να προτείνεται τεκμηριωμένα η επιλογή του/της συγκεκριμένου/ης επαγγελματία ως Role Model”.

Η έγκριση δίνεται για το σχολικό έτος 2019-2020 υπό τις εξής προϋποθέσεις:

1. Το πρόγραμμα να πραγματοποιηθεί μετά από συνεννόηση και με ευθύνη των Διευθυντών/ντριών και των Συλλόγων Διδασκόντων των σχολικών μονάδων, ώστε να μην διαταραχθεί σε καμία περίπτωση η ομαλή λειτουργία τους.

2. Η συμμετοχή των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών στο εν λόγω πρόγραμμα να είναι δωρεάν και προαιρετική, ενώ για τους μαθητές να απαιτείται η έγγραφη συγκατάθεση των κηδεμόνων τους.

3. Η υλοποίηση του προγράμματος να ενταχθεί στο σχολικό πρόγραμμα σε συγγενή μαθησιακά αντικείμενα, σε συμφωνία με τους στόχους του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών, κατ’επιλογή του εκπαιδευτικού της τάξης και σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες της.

4. Να μην υπάρχει διανομή οποιουδήποτε υλικού, το οποίο θα αφορά έμμεση ή άμεση διαφήμιση παροχής υπηρεσιών ατόμων/φορέων, καθώς και η διάθεση μη εγκεκριμένου από το Υ.ΠΑΙ.Θ. εκπαιδευτικού υλικού.

5. Στην περίπτωση μετακινήσεων μαθητών/τριών θα πρέπει να τηρηθούν οι όροι και οι προϋποθέσεις που ορίζονται στο π.δ. 79/2017 (Α’ 109) με θέμα: «Οργάνωση και λειτουργία νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων» και στην υπ’αριθμ. 33120/ΓΔ4/28-2-2017 Υ.Α. (Β’ 681) με θέμα: «Εκδρομές- Εκπαιδευτικές επισκέψεις μαθητών και μαθητριών Δημόσιων και Ιδιωτικών σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εντός και εκτός της χώρας».

6. Η υλοποίηση του προγράμματος πρέπει να γίνεται παρουσία των εκπαιδευτικών των τάξεων των σχολείων που συμμετέχουν.

7. Ναληφθείμέριμναγιατηδιαφύλαξητωνπροσωπικώνδεδομένωντωνμαθητών/τριών.

8. Μετά τη λήξη του πιλοτικού προγράμματος να κατατεθεί στο Παρατηρητήριο Μαθητικής Διαρροής του ΙΕΠ, όπου τηρείται αποθετήριο καλών πρακτικών, ηλεκτρονικό (ή έντυπο) αρχείο με τα
αποτελέσματα εφαρμογής του προγράμματος.

Σχόλια (1)

 
...για αρχή
27 Νοε 2019 16:48

σκέφτομαι ότι θα μπορούσαν να πάνε να μιλήσουν βουλευτές, υπουργοί και αξιωματουχοι γενικά...από όλες τις παρατάξεις παλαιές και νέες...για να μην παρεξηγηθω

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean