Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Πρότυπα σχολεία αλλά χωρίς καθηγητές- Επιστολή γονέων στην υπ. Παιδείας

Σήμερα, απευθυνόμαστε σε εσάς για δεύτερη φορά, ζητώντας άμεση λύση στις εκκρεμότητες
Δημοσίευση: 27/11/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Α. Ο χρόνος της κατανόησης και της υπομονής από τη δική μας την πλευρά, έχει πλέον εξαντληθεί.

Β. Θεωρούμε απαράδεκτο σε ένα Πρότυπο Γυμνάσιο να λείπει φιλόλογος και τμήματα και μαθητές να μην διδάσκονται βασικά μαθήματα όπως τα Νέα Ελληνικά, ενώ βαδίζουμε προς τα Χριστούγεννα.

Γ. Αν αυτή είναι η μεταχείριση που επιφυλάσσετε στα Πρότυπα, τα οποία είχατε αναγάγει σε σημαία της πολιτικής σας, πριν τις εκλογές, μέσα στις εκλογές και αμέσως μετά τις εκλογές, είναι αδιανόητο το τι μπορεί να συμβαίνει σε κενά καθηγητών στα υπόλοιπα δημόσια σχολεία, έναντι των οποίων εκφράζουμε τη στήριξη και την αλληλεγγύη μας.

Δ. Σήμερα, απευθυνόμαστε σε εσάς για δεύτερη φορά, ζητώντας άμεση λύση στις εκκρεμότητες.

Τα παραπάνω τονίζει ο Σύλλογος Γονέων  και Κηδεμόνων  του Πρότυπου Γυμνασίου Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά , με  ανοικτή επιστολή προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.

Ακολουθεί ολόκληρο το κείμενο της ανοικτής επιστολής προς την υπουργό Παιδείας   Νίκη Κεραμέως και την αρμόδια υφυπουργό     Σοφία Ζαχαράκη

Δύο μήνες πριν, συγκεκριμένα στις 24-9-2019, σας ενημερώσαμε με ανοιχτή επιστολή μας ότι το Γυμνάσιο της Ιωνιδείου Προτύπου Σχολής Πειραιά παρουσίαζε κενά βασικών καθηγητών σε Φιλολογικά Μαθήματα, σε Μαθηματικά, Χημεία, Φυσική, Οικιακή Οικονομία και άλλα αντικείμενα.

Τα κενά καλύφθηκαν σταδιακά, μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου. Δηλαδή, με καθυστέρηση ενός με ενάμιση μήνα από την έναρξη του σχολικού έτους. Μολονότι ο διευθυντής του Γυμνασίου μας και ο τοπικός διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είχαν ενημερώσει εγκαίρως γι’ αυτά, πράττοντας ό,τι αναλογεί στα καθήκοντα και στις αρμοδιότητές τους.

Στην πορεία δημιουργήθηκαν άλλα κενά λόγω αναρρωτικών αδειών εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα, κενά σε μουσικό και σε φιλόλογο. Τέλη Σεπτεμβρίου, χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση, το σχολείο μας ενημέρωσε και γι’ αυτά τα κενά. Δύο μήνες μετά, ενώ βρισκόμαστε στα τέλη Νοεμβρίου, έχει έρθει μόνο μουσικός. Φιλόλογος δεν έχει έρθει ακόμη και παρ’ όλες τις φιλότιμες προσπάθειες της Διεύθυνσης και του υπάρχοντος δυναμικού εκπαιδευτικών για την κάλυψη κενών, υπάρχουν τμήματα και μαθητές που από την αρχή της χρονιάς έχουν διδαχθεί πολύ λίγες ώρες σε βασικά μαθήματα όπως τα Νέα Ελληνικά.

Ο χρόνος της κατανόησης και της υπομονής από τη δική μας την πλευρά, έχει πλέον εξαντληθεί. Θεωρούμε απαράδεκτο σε ένα Πρότυπο Γυμνάσιο να λείπει φιλόλογος και τμήματα και μαθητές να μην διδάσκονται βασικά μαθήματα όπως τα Νέα Ελληνικά, ενώ βαδίζουμε προς τα Χριστούγεννα. Αν αυτή είναι η μεταχείριση που επιφυλάσσετε στα Πρότυπα, τα οποία είχατε αναγάγει σε σημαία της πολιτικής σας, πριν τις εκλογές, μέσα στις εκλογές και αμέσως μετά τις εκλογές, είναι αδιανόητο το τι μπορεί να συμβαίνει σε κενά καθηγητών στα υπόλοιπα δημόσια σχολεία, έναντι των οποίων εκφράζουμε τη στήριξη και την αλληλεγγύη μας.

Σήμερα, απευθυνόμαστε σε εσάς για δεύτερη φορά, ζητώντας άμεση λύση στις εκκρεμότητες. Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για ενημέρωση και συνεργασία, αλλά ταυτόχρονα σας ζητούμε να ξεκαθαρίσετε τη θέση σας για να λάβουμε και εμείς τις δικές μας αποφάσεις αναφορικά με την ενίσχυση του αγώνα μας για την επιβίωση των Προτύπων στα επίπεδα που επιβάλλεται να λειτουργούν και με βάση όλα όσα ορίζει ο Νόμος.  Πρόσφατα, τα παιδιά μας προέβησαν σε κινητοποιήσεις για θέματα όπως αυτά που σας θέτουμε. Το ίδιο θα πράξουμε κι εμείς εφόσον παραστεί η ανάγκη.

Σας προσκομίζουμε συνοδευτικά την πρώτη επιστολή που σας είχαμε απευθύνει. Τυχόν αλλαγή ως προς το ύφος, αντιλαμβάνεστε ότι δεν οφείλεται σε ευθύνες δικές μας.

Με εκτίμηση

Το Διοικητικό Συμβούλιο του
Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του
Προτύπου Γυμνασίου Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά

Σχόλια (3)

 
Στέλιος Καραμπλάκας
28 Νοε 2019 08:27

Σχετικά με την ανοιχτή επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου της Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά, αποδεικνύεται άλλη μια φορά η αδιαφορία όλων των κυβερνήσεων (χωρίς καποια εξαίρεση) για το καυτό θέμα της παιδείας. Είναι (άποψή μου) απαγορευτικό "δια ροπάλου" να περνούν ακπαιδευτικά θέματα μέσα από το πολιτικό κόσκινο. Όμως στην Ελλάδα δυστυχώς οι πολιτικοί από τη μια αλληλοβρίζονται αυτοβαφτιζόμενος ο καθ' ένας από τη πλευρά του ως "εθνοσωτήρας" υποδεικνύοντας τα λάθη των "αντιπάλων" του μέσα στη Βουλή, αλλά από την άλλη αδιαφορούν να ασχοληθούν σοβαρά με ένα από τα πρώτα εθνικά θέματα που λέγεται "νεολαία και εκπαίδευση". Μια χώρα υποδουλώνεται στο διεθνή χώρο "αναίμακτα" όταν αφανιστεί το κοινωνικό και πνευματικό επίπεδο της νεολαίας της. Σα χώρα εξευτελιστήκαμε διεθνώς οικονομικά. Μάλλον παραμένει και ο πνευματικός εξευτελισμός μας για τη τελική "διαγραφή" μας σαν έθνος. Οι κυβερνήσεις αποδείχθηκαν αδιάφορες στο θέμα εκπαίδευσης. Εκατομμύρια Ευρώ "αφαιρούνται από το κρατικό κορβανά" σε καθημερινή βάση για "υπηρεσίες" και "άσκοπα έργα", όμως για να βρεθεί μισθός εκπαιδευτικών είναι...αδύνατον;;;;;;;; Αίσχος.

 
Παναγιώτης Β
30 Νοε 2019 13:03

Εν είδει "νανουρίσματος," ο πρωθυπουργός απάντησε στους γονείς της Ιωνιδείου την 29.11.2019: "...Εμείς πρεσβεύουμε το αντίθετο: Ίσο δικαίωμα στην πρόοδο σημαίνει ίσες ευκαιρίες για όλους. Αυτό είναι το πνεύμα των πρότυπων δημόσιων σχολείων που τόσο πολέμησε ο ΣΥΡΙΖΑ. Η καλή Παιδεία δεν είναι ένας στόχος ανάμεσα σε πολλούς. Είναι το δικό μας όπλο σε αυτόν τον κόσμο που αλλάζει. Έχουμε μείνει πίσω, σήμερα, από τα νηπιαγωγεία μέχρι τα Πανεπιστήμια..."

Και για "παρηγοριά στον άρρωστο," και το Βαρβάκειο Πρότυπο Γυμνάσιο εξακολουθεί να έχει διδακτικά κενά. Επιπλέον, φτάσαμε Δεκέμβριο και δεν έχουν ξεκινήσει οι Όμιλοι, ο αριθμός των οποίων ανακοινώθηκε υποδιπλασιασμένος: πέντε (5) έναντι 11 που προτάθηκαν πέρυσι, έναντι 18 που προτάθηκαν στην Ιωνίδειο εφέτος.
Καλή η θεωρία, κ. πρωθυπουργέ, αλλά απέχει παρασάγγας από την πράξη!

 
Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια
30 Νοε 2019 17:44

Αδιαφορία για την υποχρεωτική εκπαίδευση, τα αποτελέσματα της οποίας φαίνονται στο Λύκειο και το Πανεπιστήμιο, που έχουν βαλτώσει. Ένα σύστημα που αναπαράγει λανθασμένες ιδεοληψίες και έχουμε νέους 20 έως 30 ετών χωρίς βασικές γνώσεις να επιβιώνουν πρόχειρα σε μια περίοδο βαθιάς οικονομικής κρίσης

Πρέπει να ενισχυθεί το Γυμνάσιο, με αύξηση των ετών διδασκαλίας, και επίσης μέχρι το 2030 να ψηφιστεί νόμος για την υποχρεωτική Ενιαία 14χρονη Εκπαίδευση (κατάργηση ΕΠΑΛ, υποχρεωτική δίχρονη προσχολική αγωγή)

Νέα βιβλία, νέους εκπαιδευτικούς, αυτό χρειάζεται το Δημόσιο Σχολείο και μπορούμε σε μια δεκαετία να έχουμε απτά αποτελέσματα εφόσον υπάρχει πολιτική απόφαση για τον χώρο της Υποχρεωτικής Μέσης Εκπαίδευσης.

Αντί για ομιλίες γεμάτες ευχολόγια ας καταθέσουν συγκεκριμένες προτάσεις, για Δημοτικό και Γυμνάσιο, οι βουλευτές και οι εκπαιδευτικοί.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean