Ομιλία με αναφορά στο νομοθετικό έργο της έκανε η υπ. Παιδείας στο 13ο Συνέδριο της ΝΔ
“Βγάζουμε εξουσίες από πάνω μας για να δημιουργήσουμε ένα πιο ελεύθερο σχολείο και Πανεπιστήμιο”
Δημοσίευση: 30/11/2019

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Στο νομοθετικό της έργο αναφέρθηκε η υπουργός Παιδείας, στη σημερινή της ομιλία, στο 13ο Συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας, ενώ προανήγγειλε ένα “πιο ελεύθερο σχολείο και Πανεπιστήμιο”
Ειδικότερα η υπουργός Παιδείας, είπε τα εξής:
- Η μεγαλύτερη όμως επένδυση για τη χώρα είναι η Παιδεία μας. Και εκεί ξεκινήσαμε από κάτω προς τα πάνω, όπως είχαμε υποσχεθεί, επεκτείνοντας τη δίχρονη προσχολική εκπαίδευση για όλους.
- Ενισχύσαμε τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία και ετοιμάζουμε νέα πρότυπα σχολεία σε πολλές περιοχές της χώρας ξεκινώντας από τις πιο υποβαθμισμένες περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
- Ετοιμάζουμε νέες θεματικές για το πρόγραμμα σπουδών,
- ενισχύουμε τις ήπιες και ψηφιακές δεξιότητες των παιδιών μας.
- Επιλύσαμε χρόνια ζητήματα των Δημοσίων ΙΕΚ.
- Και στα πανεπιστήμια, το άσυλο της βίας και της ανομίας καταργήθηκε, αποκαταστήσαμε το άσυλο στην πραγματική του έννοια, την ελεύθερη διακίνηση ιδεών. Η εικόνα των πανεπιστημίων αρχίζει και αλλάζει.
- Απελευθερώσαμε τα μεταπτυχιακά προγράμματα,
- δίνουμε μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία στο πανεπιστήμιο. Τ
- ο λέγαμε προεκλογικά, το πράττουμε μετεκλογικά, βγάζουμε εξουσίες από πάνω μας για να δημιουργήσουμε ένα πιο ελεύθερο σχολείο και πανεπιστήμιο.
- Και μεθαύριο καταθέτουμε νομοσχέδιο που συνδέει την κρατική χρηματοδότηση των πανεπιστημίων με την αξιολόγησή τους.
- Όσο καλύτερο είναι ένα πανεπιστήμιο, τόσα περισσότερα χρήματα να εισπράττει από το κράτος!
- Και βάζουμε τάξη στον ακαδημαϊκό χάρτη της χώρας που ισοπέδωσε η προηγούμενη Κυβέρνηση.
- Δρομολογούμε ήδη συνεργασίες με πανεπιστήμια του εξωτερικού, για να κάνουμε τη χώρα μας περιφερειακό κέντρο εκπαίδευσης που θα προσελκύει φοιτητές από όλον τον κόσμο αντί να διώχνει τα δικά μας παιδιά. Και κάτι τελευταίο που έχει ιδιαίτερο συμβολισμό για τις αξίες που πρεσβεύουμε: τη σημαία στην εθνική μας επέτειο, την 28η Οκτωβρίου, την κράτησαν όσοι αρίστευσαν, και όχι όσοι κληρώθηκαν!
- Προχωράμε με το βλέμμα μας μπροστά. Για αυτό και είμαστε όλοι εδώ, από κάθε γωνιά της Ελλάδας, συζητάμε, ανταλλάσσουμε απόψεις, διαμορφώνουμε νέες πολιτικές, συλλογικά και συνεργατικά. Και αυτή η διαδικασία είναι η πιο σημαντική, έτσι δίνουμε πνοή στη Δημοκρατία μας. Και έτσι θα συνεχίσουμε, όλοι μαζί, μπροστά! Πάντα μπροστά, εκεί που θέλουμε να βαδίσει η χώρα. Εκεί που της αξίζει να βρεθεί. Στο μέλλον. Το μέλλον αρχίζει τώρα!
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Μέλη ΔΕΠ Παν. Ιωαννίνων: Θα αντισταθούμε σε κάθε εισβολή αστυνομικών δυνάμεων
- Γεωπονικό-Πρυτανεία και Σύλλογοι: Ο νόμος «Κεραμέως-Χρυσοχοίδη» αντιβαίνει το αυτοδιοίκητο του Πανεπιστημίου
- Ο Σύλλογος Μελών ΔΕΠ της Φιλοσοφικής ΕΚΠΑ για το νόμο 4777/2021
- Εγκύκλιος: Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2021
- Εγκύκλιος για τις δράσεις και εκδηλώσεις σχολείων για τον εορτασμό των διακοσίων χρόνων από την επανάσταση του 1...
- Πανελλαδικές: Από 8 έως 19 Μαρτίου οι αιτήσεις-δηλώσεις των αποφοίτων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ
- Βουλή: Τροπολογία για το ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ
- Έγκριση πίστωσης για προκηρύξεις εξέλιξης (26) θέσεων καθηγητών Πανεπιστημίων
- Πρύτανης Παν. Ιωαννίνων: Δέχθηκα τηλεφώνημα από τη υπουργό 10:30 το βράδυ για την κατάληψη της Πρυτανείας
- Σύγκλητος ΑΠΘ:Έκκληση στους φοιτητές να σταματήσουν την κατάληψη η οποία συνεχίζεται για 10η ημέρα
Σχόλια (12)
asternos2003@ Μηπως ειναι καιρός να ξεκουμπιστούν ολοι να πάμε με απλή αναλογική
Μάλλον δεν γνωρίζετε ούτε από εργασία ούτε και από διοίκηση. Κρίμα τον αγώνα μας ..... οι μισές διευθύνσεις εκπαίδευσης χωρίς διευθυντές και οι υπόλοιπες με παράταση του Γαβρόγλου επ' αόριστον. Η ανικανότητα σε όλο της το μεγαλείο. Μήπως είναι ώρα να ξεκουμπίζεστε και εσείς;
Τί θα γίνει με τους Διευθυντές Εκπαίδευσης υπουργέ;17 μήνες σε παράταση θητείας είναι.Νομοθετικά πόσο ακόμα θα τους κρατάτε;Ή φοβάστε αν δεν τους κρατήσετε να σταματήσει να σας παινεύει ο μέντορας του έργου σας Γαβρόγλου;
Αυτών που η Κεραμέως δήλωσε ότι έχουν νομικό πρόβλημα και από όσα κατάλαβα θα πάνε και στον 27ο μήνα παράτασης και βάλε.Μάλιστα είχε έτοιμο και νόμο επιλογών που θα τον εφάρμοζε αμέσως μετά τις εκλογές.Τόσο παραμύθι.Και οι αναπληρωτές τους προιστάμενοι εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.Και οι σχολικές δραστηριότητες.Όλοι σε αέναη παράταση.Η υπουργός των αιωνίων παρατάσεων.Ούτε τα διορισμένα υπηρεσιακά συμβούλια του ΣΥΡΙΖΑ δεν άλλαξε.Την ευχαρίστησε και ο Γαβρόγλου που συνεχίζει το έργο του με συνέπεια.Ο μπλέ γραβατωνένος ΣΥΡΙΖΑ σε πιστή συνέχεια του ροζ αγραβάτωτου ΣΥΡΙΖΑ υπό την υψηλή εποπτεία του ΠΑΣΟΚ που χωράει παντού και πάντα .
Ιασων
01 Δεκ 2019 22:34
Νομοθετικό έργο; Μηδέν
Βραβεύσεις-πανηγύρια-τελετές: Άπειρες
Απαντήσεις στη Βουλή: Καλά για τέτοια είμαστε τώρα;@@@
Χαχαχα εισαι θεός!!!! Οπως τα λές..
Επιλύσαμε χρόνια ζητήματα των Δημοσίων ΙΕΚ.@ αχαχχααχαχαχ ανεκδοταρααα δεν παιζονται
Νομοθετικο εργο υπουργου@ Λίγα λέτε κύριε....είπε και αυτό..μπλα μπλα μπλα..θα θα μπλα μπλ αμπλα μπλα μπα...τώρα ειναι πλήρης...
Νομοθετικό έργο; Μηδέν
Βραβεύσεις-πανηγύρια-τελετές: Άπειρες
Απαντήσεις στη Βουλή: Καλά για τέτοια είμαστε τώρα;
Διορισμοί ημετέρων: Με το τσουβάλι
Δημοσκοπήσεις: 99% αποδοχή (μάρτυς μου ο ΣΚΑΙ)
Νομοθετικό έργο; Μηδέν(0).Κρίμα η ψήφος μας!
Μπλα μπλα θα θα θα μπλα θα μπλα θα μπλα...
το ποιο;;
Μέσω αξιολόγησης το 20% της χρηματοδότησης στα ΑΕΙ. Αυτό απλώς θα ωθήσει περισσότερα τμήματα να δίνουν πιο εύκολα "χαρτιά", σε μεταπτυχιακά και προπτυχιακά προγράμματα, για να πιάσουν στόχους αποδοτικότητας.
Εν τω μεταξύ, φαίνεται από τις αποχωρήσεις καθηγητών και φοιτητών ότι κανείς δεν θέλει να παραμείνει σε απαξιωμένα ΑΕΙ.