Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Αλλάζει ριζικά η Α' Λυκείου το Σεπτέμβρη του 2020

Ευρωπαϊκά κονδύλια αναζητά το υπ. Παιδείας
Δημοσίευση: 07/12/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σε “μεταμόρφωση” της Α' Λυκείου από τον επόμενο Σεπτέμβριο προχωρά το “δίδυμο” Ν. Κεραμέως-Σ. Ζαχαράκη, με ριζικές τομές που θα επιχειρήσουν, με το νέο νομοσχέδιο για τις δύο πρώτες βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Παράλληλα  ο πρόεδρος του ΙΕΠ Γιάννης Αντωνίου έχει “ανασκουμπωθεί” και εξετάζει όλα τα ενδεχόμενα  χρηματοδότησης, μέσω ΕΣΠΑ, για την εφαρμογή καινοτομιών,που θα περιλαμβάνει το νέο νομοσχέδιο, όπως Τράπεζα Θεμάτων , νέα Προγράμματα Σπουδών, επιμόρφωση εκπαιδευτικών κλπ.

Επιδίωξη της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας είναι να “τρέξει” ότι είναι δυνατόν, ώστε να αρχίσει να εφαρμόζονται τα υποσχόμενα προεκλογικά του  κυβερνώντος κόμματος.

Αυτή τη χρονική περίοδο στο υπουργείο εργάζονται "πυρετωδώς" Επιτροπές που καταρτίζουν το Σχέδιο Νόμου, το οποίο είναι βασισμένο στις προεκλογικές δεσμεύσεις της ΝΔ  για την παιδεία.

Στα σχέδια της Ν. Κεραμέως και της Σ. Ζαχαράκη είναι ο νέος νόμος για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση να ψηφιστεί τέλη του Γενάρη με αρχές του Φλεβάρη , αφού προηγηθεί η δημόσια διαβούλευση.
 
Οι αλλαγές που θα ξεκινήσουν από την Α Λυκείου τον ερχόμενο  Σεπτέμβριο είναι οι εξής:

Οι μαθητές της Α Λυκείου θα γνωρίζουν πλέον το Σεπτέμβριο ότι τελειώνοντας Λύκειο  θα αποκτήσουν το  Εθνικό Απολυτήριο.

Για την απόκτηση του Εθνικού Απολυτηρίου θα τεθεί, ως προυόθεση  στους μαθητές-ξεκινώντας από την Α Λυκείου το Σεπτέμβριο- , εκτός από την επιτυχή ολοκλήρωση των τριών τάξεων του Λυκείου,  και η κατοχή ενός αναγνωρισμένου Πιστοποιητικού    Γλωσσομάθειας.Θα δοθεί η δυνατότητα στους μαθητές -εφόσον το επιθυμούν - να το αποκτήσουν δωρεάν μέσω του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας.

Ο Γενικός Μέσος Όρος του Εθνικού Απολυτηρίου θα προκύπτει από τους βαθμούς  των τριών τάξεων του Λυκείου με ειδικό συντελεστή ανά τάξη.

Οι  γραπτές προαγωγικές εξετάσεις , από το επόμενο σχολικό έτος, δηλαδή τον Μάιο του 2021, τουλάχιστον για την Α Λυκείου,  δεν θα γίνεται, όπως σήμερα αλλά από   Τράπεζα Θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας.

Εάν το ΙΕΠ έχει ετοιμάζει Τράπεζα Θεμάτων και για τις άλλες δύο τάξεις του Λυκείου τη Β και Γ θα δώσουν και αυτοί οι μαθητές εξετάσεις με επιλογή θεμάτων από την Τράπεζα Θεμάτων .

Στόχος της πολιτικής ηγεσίας είναι από τον επόμενο Σεπτέμβριο η Α Λυκείου να έχει νέα Προγράμματα Σπουδών. Αυτό θα εξαρτηθεί κατά πόσο θα είναι έτοιμο το ΙΕΠ.

Πως θα οργανωθεί η Τράπεζα Θεμάτων

Το ΙΕΠ θα καλέσει τους εκπαιδευτικούς να υποβάλουν  θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας σε ηλεκτρονική πλατφόρμα.

Τα θέματα θα αξιολογηθούν από Επιτροπές Ειδικών  , που επίσης θα συστηθούν από το ΙΕΠ, και εφόσον κριθούν κατάλληλα , θα συμπεριληφθούν στην Τράπεζα.

Επίσης θα επανεξετασθούν  τα θέματα της Τράπεζας του 2014.

Σχόλια (41)

 
Στράτος
07 Δεκ 2019 21:32

Επειδή βλέπω να ακολουθούνται και πάλι τα βήματα του Αρβανιτόπουλου (Τράπεζα Θεμάτων, αξιολόγηση κλπ), αλήθεια, η ηγεσία του Υπουργείου θυμάται τη μοίρα του Αρβανιτόπουλου και της τότε κυβέρνησης της Ν.Δ.;

 
πάλι χαζομάρες
07 Δεκ 2019 21:39

δεν χρειάζονται λεφτά (πολλά) : κοινή λογική χρειάζεται. δεν τη βλέπουμε. δεν έχουν ιδέα για το πρόβλημα του λυκείου. οι μισοί μαθητές δεν θα έπρεπε να φοιτούν καν, δεν ασχολούνται και ξέρουν ότι θα πάρουν κουρελόχαρτο. και ένας φαύλος κύκλος. απελπισία και ό,τι και να πουν αυτές θα είναι ατελέσφορο.

 
Νίκος
07 Δεκ 2019 22:25

Ότι έκανε ο Αρβανιτόπουλος το 2014 τα ίδια κι εσείς πάλι μυαλό δεν βάζετε...όπου σας παίρνει κάνετε τις μαγκιες σας σε άλλα θέματα(βλέπε Τουρκία) κοτουλες...τόσο μίσος στους εκπαιδευτικούς μόνο η δικιά σας κυβέρνηση δείχνει

 
Λευτέρης
07 Δεκ 2019 23:09

Η τράπεζα θεμάτων να γίνει με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών της τάξης. Μακάρι να μην υπολογίσετε το πολιτικό κόστος και να υλοποιήσετε το πρόγραμμα. Παράλληλα πρέπει να αντιμετωπιστούν με αποφασιστικότητα οι καταλήψεις που αποδιοργανώνουν τη σχολική ζωή.

 
Παναγιώτης
07 Δεκ 2019 23:55

Επιτέλους κινήσεις προς τη σωστή κατεύθυνση. Το σημερινό μπάχαλο δεν πάει άλλο. Αυτή τη φορά, έχοντας ζήσει και την υποβάθμιση της προηγούμενης περιόδου, οι κάθε λογής έξαλλοι να σοβαρευτούν.

 
Ajax
08 Δεκ 2019 00:11

Εάν ...., τότε (δις). ΕΥΓΕ!!!

 
Δεν έμαθαν...
08 Δεκ 2019 00:35

Ποια Τράπεζα Θεμάτων..; Το προηγούμενο εγχείρημα είχε έναν αχταρμά θεμάτων που άλλα επαναλαμβάνονταν και άλλα τύχαιναν να εξετάζουν τα ίδια σε διαφορετικά θέματα.

Δεν καταλαβαίνουν πως το απολυτήρο λυκείου ως προσόν δεν έχει καμία αξία γιατί το ίδιο το λύκειο δε σου προσφέρει κάτι πέρα από τη δυνατότητα να δώσεις εξετάσεις και να μπεις σε μία σχολή. Το απολυτήριο λυκείου δεν είναι προσόν!

Τέλος, άντε και κάνανε το λύκειο πιο δύσκολο και δεν παίρνουν όλοι το (άχρηστο) απολυτήριο. Αυτούς που θα αναγκαστούν να διακόψουν τι θα τους κάνουμε ακριβώς; Σε πολλά επαρχιακά σχολεία τους κρατάμε στο Γενικό Λύκειο γιατί δεν υπάρχουν πρακτικά άλλες διέξοδοι...

 
Τζίμης
08 Δεκ 2019 08:42

Εθνικό Απολυτήριο λοιπόν … υψηλός στόχος, αλλά … με αυτό το επίπεδο σπουδών στο Λύκειο (γενικό και επαγγελματικό); έχουν αναρωτηθεί οι ιθύνοντες του ΥΠΑΙΘ πόσοι θα καταφέρνουν να πάρουν το Εθνικό Απολυτήριο στο Γενικό Λύκειο; τι "επιπέδου" θα είναι αυτό; και αυτοί που, ίσως, δεν θα τα καταφέρνουν τι θα απογίνουν; θα πάνε στα ΕΠΑΛ; πότε θα γίνεται αυτό; αφού αποτύχουν ή εγκαίρως και στοχευμένα; με ποιόν τρόπο; και εκεί; τι να κάνουν; να πάρουν "το άλλο" Εθνικό Απολυτήριο; σαν αυτό που "μπάζει" υποψηφίους στην Ιατρική; Από τη άλλη όμως; να παραμείνει το σημερινό: "όποιος μπαίνει βγαίνει" έστω όπως - όπως; και ο εκπαιδευτικός; θα συνεχίσει να "πριμοδοτεί" στα προφορικά; Όπως και νάχει είναι μια δύσκολη εξίσωση … εν τέλει, γιατί Εθνικό Απολυτήριο; για εισαγωγή στα ΑΕΙ; εκεί δυσκολεύει ακόμη περισσότερο η εξίσωση … και κρίνοντας από την έως τώρα "πρακτική" του ΥΠΑΙΘ … το ερώτημα είναι: "γνωρίζει η δεξιά τους τι ποιεί η αριστερά τους";

 
Κάτι πρέπει να γινει
08 Δεκ 2019 09:15

γιατί έχουμε πιάσει πάτο! Λύκεια δεν υφίσταται αφού όλοι παίρνουν απολυτήριο, πολλοί χωρίς διάβασμα.
Επιτέλους ας γίνει μια προσπάθεια να αλλάξει κάτι !

 
επίπεδο παιδείας
08 Δεκ 2019 09:58

ας διασφαλιστεί επίπεδο παιδείας, όχι προσανατολισμένη σε 4 μαθήματα για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια, τουλάχιστον από την Α Λυκείου. Να απαιτείται σφαιρική γνώση.
Η τράπεζα θεμάτων δίνει σε ΟΛΟΥΣ την δυνατότητα να γνωρίζουν πιθανά θέματα.

Λείπει για την ώρα ελκυστική εναλλακτική με καθαρές επαγγελματικές κατευθύνσεις.

 
Φρόσια
08 Δεκ 2019 10:36

Ο κάθε υπεύθυνος καταστρώνει σχέδια επί χάρτου!!Η πολύπαθη παιδεία υπόκειται συνεχώς σε πειράματα με αποδέκτες τους μαθητές που καλούνται να γίνουν master στην ,,παπαγαλία,,. Μιλάνε τώρα για Εθνικό απολυτήριο.Με ποιό αντίκρυσμα;;;Εδώ έχουν απαξιώσει Μεταπτυχιακά!! Δεν κοιτάνε να περιορίσουν την παραπαιδεία ,μιας που θέλουμε να λεγόμαστε Ευρωπαικό κράτος και μετά προχωράνε σε βαρυσήμαντες δηλώσεις!!Ελεος!!!!

 
ΑΠΟΤΥΧΙΑ
08 Δεκ 2019 11:14

Πολύ σύντομα θα αποδειχθεί ότι και αυτό το σύστημα είναι μια πατάτα και πάλι θα ξηλωθεί όπως ακριβώς έγινε και με το "νέο λύκειο" Αρβανιτόπουλου-Λοβέρδου.
Και βέβαια η εξήγηση είναι απλή:οι αλλαγές πρέπει να αρχίζουν από το δημοτικό και βαθμηδόν να καταλήγουν στο λύκειο και το σύστημα εισαγωγής και όχι ταυτόχρονα στην κάθε βαθμίδα.

 
Τράπεζα θεματων
08 Δεκ 2019 12:24

Τα θέματα να είναι ρεαλιστικά, βγαλμένα από εκπαιδευτικούς τάξης και όχι από ΔΕΠ ή συμβούλους ή οτιδήποτε άλλο που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα!

 
Και τα δύο χρειάζονται
08 Δεκ 2019 12:31

Σχεδιασμός από το Νηπιαγωγείο προς τα πάνω αλλά ΚΑΙ άμεσες παρεμβάσεις για να βελτιωθεί μια στρεβλή και αναποτελεσμστική κατάσταση!

 
Θανασης
08 Δεκ 2019 14:06

Δυστυχώς θα βρεθούν ερασιτέχνες εκπαιδευτικοί να εργαστούν δωρεάν, για να καρπωθούν τους κόπους τους οι «εμπειρογνώμονες» .

 
Μυρτώ
08 Δεκ 2019 15:03

Οι λύσεις των θεμάτωντης τράπεζας να είναι .....Δωρεάν αναρτημένες από τους υπεύθυνους...οχι να τις αγοράζουμε...ουτε ο εκπαιδευτικός της τάξης να διαφωνεί με την ..λυση!!!Από την δραματική εμπειρία πριν λίγα χρόνια που Είχα!!!

 
Νίκος
08 Δεκ 2019 15:35

Εθνικό απολυτήριο. ποια η διαφορά με αυτό που παίρνουν τώρα; θα έχει κάποια ιδιαίτερη αξία,αναγνωριση;;;αν όχι γιατί αυτή η αλλαγή;; για να λέμε ότι κάνουμε κάτι σαν υπουργείο;;; αφήστε τα πειράματα καλύτερα!! Αφήστε τα παιδιά μας, τα έχετε τρελάνει. Άλλα η μία κυβέρνηση άλλα η άλλη!! Ντροπή... ντροπή μόνο αυτό έχω να πω.

 
STAV
08 Δεκ 2019 15:57

Αφού θα αποτελεί προϋπόθεση για τη χορήγηση του Εθνικού Απολυτηρίου στη Γ Λυκείου η κατοχή ενός Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας ( φαντάζομαι Β2 ή έστω Β1) , δεν μπορεί να υπάρχουν Διευθυντές Σχολείων που δεν έχουν Πιστοποιητικό Επιπέδου Β2 Ξένης Γλώσσας. Όπως είναι υποχρεωτικό για τους υποψηφίους Διευθυντές το να έχουν ΤΠΕ - ECDL ( 3 ενότητες) Επιπέδου Α, έτσι πρέπει να είναι υποχρεωτικό να κατέχουν και Πιστοποιητικό Ξένης Γλώσσας Επιπέδου Β2. Για τους υποψηφίους Συντονιστές - Συμβούλους , θα πρέπει να είναι υποχρεωτικό Πιστοποιητικό Ξένης Γλώσσας Επιπέδου Γ1.

 
Α.Ρ.
08 Δεκ 2019 16:29

Και πάλι ανελέητο κυνήγι της ύλης και ενίσχυση των φροντιστηρίων, δηλαδή. Να μη προλαβαίνει κανείς ν' ασχοληθεί, πέραν της ύλης, με τίποτε άλλο. Αν δε αυτό συνοδευτεί με αλλαγή του τρόπου αξιολόγησης του κάθε μαθήματος, όπως το 2014, τότε μιλάμε για το 40% εκτός Λυκείου. Και μετά; Έχουν σκεφτεί με τι ακριβώς θ' ασχοληθούν αυτά τα παιδιά; Δυστυχώς, μιλάμε για μια καθαρά ταξική αντίληψη που επιβραβεύει το status των γονιών και όχι την προσπάθεια των παιδιών

 
Τυχαία επιλογή θεμάτων
08 Δεκ 2019 16:46

Ας υπάρχει ένα ή δύο υποχρεωτικά θέματα από την τράπεζα θεμάτων και τα υπόλοιπα να επιλέγονται από τους καθηγητές κάθε σχολείου σε κάθε μάθημα. Να υπάρχει λογική και να μην απαξιώνουμε τα σημερινά παιδιά, ότι δήθεν είναι άσχετα.

Στο μεταξύ, τα σημερινά παιδιά διδάσκονται Βιολογία, Πληροφορική, Μαθηματικά, Φυσική, Ξένες Γλώσσες και άλλα αντικείμενα με πολύ μεγαλύτερη εξειδίκευση από τους μαθητές του Δημοτικού των περασμένων δεκαετιών.

Αυτές οι ισοπεδωτικές κριτικές αναπαράγονται, χωρίς γενικά στοιχεία, από την δεκαετία του '80 ίσως και παλιότερα, ότι δήθεν όλα τα σχολεία και τα πανεπιστήμια στην Ελλάδα είναι χάλια. Τεράστιο λάθος σε μια κοινωνία να θεωρεί ότι ΟΛΟΙ οι νέοι κάτω των 20 ετών είναι λιγότερο μορφωμένοι από τους "παλιούς"!

 
Πάρτε το απόφαση
08 Δεκ 2019 20:13

Ρε παιδιά πολύ άγχος βλέπω από πολλούς....Έχετε καταλάβει κάποιοι ότι οι μισοί από όσους φοιτούν στα γενικά λύκεια ΔΕΝ θα έπρεπε να είναι εκεί; Και ότι οι σπουδές είναι προνόμιο και όχι υποχρέωση; Όπως επίσης και το 60% όσων είναι φοιτητές επίσης δεν θα έπρεπε να σπουδάζουν καν... Δεν είναι κακό να μην σπουδάσεις, ειδικά από την στιγμή που μία μεγάλη μερίδα μαθητών, δεν το κάνει συνειδητά. Ούτε είναι ντροπή να μάθουν μία τέχνη, ή να ασχοληθούν με γεωργία, κτηνοτροφεία ή άλλο επαγγελματικό κλάδο. Σε μεγάλο βαθμό τα παιδιά τα έχουν καταστρέψει οι ίδιοι οι γονείς τους και σε δεύτερο βαθμό το κράτος που σιγοντάρει αυτή την νοοτροπία.

 
homo ludens et faber
09 Δεκ 2019 12:48

«Οι αλλαγές … είναι οι εξής:»
Α)«Οι μαθητές … θα γνωρίζουν … ότι τελειώνοντας Λύκειο θα αποκτήσουν το Εθνικό Απολυτήριο.» Δηλαδή έως τώρα οι μαθητές δεν γνώριζαν ότι τελειώνοντας το Λύκειο θα αποκτούσαν απολυτήριο; Ο χαρακτηρισμός εθνικό φαίνεται ότι είναι η καινοτομία. Ελπίζουμε να μην είναι κενοτομία.

Αμέσως μετά μας ανακοινώνεται: Β) «Για την απόκτηση του Εθνικού Απολυτηρίου θα τεθεί, ως προϋπόθεση στους μαθητές … , εκτός από την επιτυχή ολοκλήρωση των τριών τάξεων του Λυκείου, και η κατοχή ενός αναγνωρισμένου Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας» Αρα η προηγούμενη πρόταση Α απλά δεν ισχύει.

Τελειώνοντας επιτυχώς το λύκειο μπορεί να μην αποδοθεί εθνικό απολυτήριο γιατί θα λείπει το «αναγνωρισμένο Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας» (ΑΠΓ) . Το ΑΠΓ που θα είναι εξωτερικό του σχολείου –εννοώ ότι δεν θα μπορεί το σχολείο να το πιστοποιήσει, θα χρειάζεται εξωτερική αρχή- θα είναι απαραίτητο συμπλήρωμα του εθν. Απολυτηρίου! Τι συνέπειες θα έχει η έλλειψη του ΑΠΓ; Δεν θα δίνεται τίποτε; Θα δίνεται ένα μη εθνικό απολυτήριο; Χωρίς ΑΠΓ θα μπορεί ένας μαθητής να εισαχθεί σε ΑΕΙ; Θα είναι συμπληρώσιμη η έλλειψη; Αν δηλαδή ολοκληρώσει επιτυχώς ο μαθητής τις εγκύκλιές σπουδές χωρίς ΑΠΓ και μετά από παρέλευση ενός διαστήματος προσκομίσει ΑΠΓ θα αναβαθμιστεί ο τίτλος σπουδών σε Εθνικό Απολυτήριο;

Το ΑΠΓ σε τι επίπεδο του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες θα αντιστοιχεί; Η επιλογή του επιπέδου θα είναι ουσιώδης για να καταλάβουμε αν τα μέτρο θα είναι ξεδοντιασμένο, ένα καινούργιο και σοβαρό εμπόδιο ή κάτι ενδιάμεσο.

Ποιες γλώσσες θα επιλέξιμες;

 
Κάποιος
09 Δεκ 2019 16:15

Και πες ότι εφαρμόζεται η τράπεζα θεμάτων...
Θα φροντίσει το υπουργείο να δοθεί η δυνατότητα να ολοκληρωθεί η ύλη;
Γιατί με καταλήψεις, περιπάτους και δράσεις κάθε τρεις μέρες για την κάθε "Παγκόσμια μέρα του τάδε και του δείνα" το "πράγμα" δεν βγαίνει.

 
Ηλίας
09 Δεκ 2019 17:08

Για πείτε μου κάποιος... Αν θα έχω Εθνικό Απολυτήριο θα μπορώ να βρω μία δουλειά; Ποιος εργοδότης θα προτιμήσει εμένα τον Εθνικό Απόφοιτο Λυκείου όταν υπάρχουν ήδη χιλιάδες απόφοιτοι πανεπιστημιακών σχολών που παρακαλάνε για μία ημιαπασχόληση των 400€/μήνα με προσόντα πολλαπλάσια των δικών μου;;;

 
Όφις
09 Δεκ 2019 17:23

Κατ' αρχάς χρειάζεται Εθνική ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ και μετά ας μιλήσουμε για Εθνικό Απολυτήριο.
Και πράγματι οι αλλαγές ξεκινούν από το Νηπιαγωγείο και όχι από το Λύκειο. Για αυτό απαιτείται Εθνική συνεννόηση!

 
Κατερίνα Κ.
10 Δεκ 2019 13:06

Αυτό θα ισχύει και για ΓΕΛ και για ΕΠΑΛ ή μόνο για τα ΓΕΛ;

 
O tempora o mores...
10 Δεκ 2019 19:12

Ποια τράπεζα θεμάτων; Τα θέματα είχαν χαοτικές διαφορές στη δυσκολία τους, με αποτέλεσμα σε άλλα σχολεία να γράφουν πολύ καλά οι αδιάβαστοι και σε άλλα να πιάνουν πάτο οι διαβασμένοι. Ήταν σοβαρή τράπεζα αυτή που εξέταζε τη γνώση του μαθητή ρωτώντας τον π.χ στα αρχαία από ποιον δήμο καταγόταν ο ιστορικός Ξενοφώντας;;;!!

 
Γενική Εκπαίδευση
10 Δεκ 2019 20:09

Η γενική εκπαίδευση είναι δικαίωμα όλων των πολιτών όχι προνόμιο λίγων, γι'αυτό και η πολιτεία έχει υποχρέωση να δώσει όλα τα εφόδια ώστε να μην μείνει κανείς πίσω.

Πώς εξηγείται η τεράστια διαφορά μεταξύ απόδοσης μαθητών σε σχολεία ευπορων και υποβαθμισμένων περιοχών; Η κατάκτηση των βασικών γνώσεων σε ικανοποιητικό βαθμό είναι ξεκάθαρα θέμα περιβάλλοντος - όλοι μπορούν να πάρουν ένα απολυτήριο Λυκείου εφόσον τα θεμέλια έχουν μπει από το Δημοτικό και το Γυμνάσιο

Απαράδεκτο να φτάσουμε το 2040 και να έχουμε ανθρώπους 20 ετών χωρίς απολυτήριο Γενικού Λυκείου, ενω κατευθύνουμε νέους σε τεχνικά επαγγέλματα που ούτε τώρα έχουν ζήτηση.

Το μέλλον είναι η εκπαίδευση να διευρυνθεί μέχρι τα 20-25 έτη, εξάλλου το όριο συνταξιοδότησης προβλέπεται να αυξηθούν στα 70 έτη. Μόνο μορφωμένοι άνθρωποι μπορούν να παραμείνουν παραγωγικοί στις επόμενες δεκαετίες.

 
Καταλάβαμε...
10 Δεκ 2019 21:43

@Γενική Εκπαίδευση, το έχετε γράψει ...δεκάδες φορές. Όμως , όπως πράττουν όλες οι Ευρωπαϊκές χώρες, έρχεται νομοσχέδιο που θα ενισχύει την επαγγελματική δευτεροβάθμια εκπαίδευση και μεταλυκειακη κατάρτιση. Μην κουράζεστε άλλο!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ