Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Τέρμα τα 10άρια “φούσκες” στα Δημοτικά και τα 20άρια με το “τσουβάλι” στα Γυμνάσια και Λύκεια

Οι βαθμολογίες των μαθητών θα συνδεθούν με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Δημοσίευση: 08/12/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σκέψεις να αποτελέσουν οι βαθμολογίες των μαθητών βασικό “πυλώνα”  του νέου "οικοδομήματος" αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, με δραστικό ρόλο των Σχολικών Συμβούλων και της Τράπεζας Θεμάτων, οι οποίοι στο νέο νόμο θα “βαφτιστούν” με άλλο  όνομα (σ.σ. υπάρχουν κάποια ονόματα στο “τραπέζι), εξετάζει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.

Η ανησυχία που επικρατεί στην πολιτική ηγεσία είναι ότι:

Α. Στα Δημοτικά δεν τηρείται η κλίμακα βαθμολογίας από 5 έως 10.

Β. Στα Γυμνάσια και Λύκεια τα “άριστα” δίνονται με το “τσουβάλι” , καθώς 1 στους  4 μαθητές έχει Μέσο Όρο Βαθμολογίας από 18,5 έως 20.

Έτσι στις σκέψεις της πολιτικής ηγεσίας , σύμφωνα με πληροφορίες του esos, είναι   να αποκατασταθεί η αντικειμενική βαθμολογία των μαθητών και οι απόφοιτοι Λυκείου να έχουν στα χέρια τους ένα ισχυρό “Εθνικό Απολυτήριο”  με το ακόλουθο σχέδιο:

Η Τράπεζα Θεμάτων που θα εφαρμοστεί από το επόμενο σχολικό έτος τουλάχιστον στην Α Λυκείου, να  αποτελέσει εργαλείο  σύγκρισης  μεταξύ προφορικής και γραπτής βαθμολογίας.

Εξετάσεις θα διενεργούνται σε όλα τα μαθήματα.

Οι νέοι “Σχολικοί Σύμβουλοι” με διαφορετική ονομασία και διαφορετικό καθηκοντολόγιο, θα αναλάβουν το ρόλο αυτής της αξιολόγησης και οι εκπαιδευτικοί που  θα κριθούν “μετεξεταστέοι”  εκείνων δηλαδή που οι προφορικές βαθμολογίες που έβαλαν στους μαθητές  θα απέχουν σημαντικά (σ.σ. θα μπουν κριτήρια)  από τις βαθμολογίες που θα πετυχαίνουν οι εξεταζόμενοι  στις γραπτές εξετάσεις θα “παραπέμπονται” σε συγκεκριμένη επιμόρφωση .

Θυμίζουμε ότι πριν δεκαετίες όταν υπήρχαν τα εξατάξια Γυμνάσια  ο Γυμνασιάρχης καλούσε στο γραφείο  για “άτυπη” απολογία τον  καθηγητή όταν διαπίστωνε ότι υπήρχε απόσταση των γραπτών των μαθητών με τις προφορικές βαθμολογίες.Αυτό σήμερα δεν συμβαίνει.

Στα Δημοτικά αναζητείται τρόπος για επαναφορά της αντικειμενικής αξιολόγησης των μαθητών, ώστε να εφαρμόζεται οι κλίμακα από 5 έως 10. Υπάρχουν πολλές σκέψεις , μεταξύ των οποίων ένα είδους γραπτής αξιολόγησης των μαθητών , στις τρεις τελευταίες τάξεις,  υπό την καθοδήγηση των “Σχολικών Συμβούλων”.

Με το “τσουβάλι” το “Άριστα” στα Γυμνάσια και Λύκεια

Στα Γυμνάσια και Λύκεια το περσινό σχολικό έτος , 2018-19 ένας στους 4 μαθητές  “κατέκτησε” Γενικό Μέσο Όρο  “Άριστα” .

Επίσης παρατηρήθηκε “κατακόρυφη” αύξηση των αριστούχων μαθητών στο Γυμνάσιο και Λύκειο    από το σχολικό έτος 2015-2016 και μετά.

Οι αριστούχοι μαθητές ανήλθαν το σχ έτος 2018-19 στους 181.790 από 158.500 που ήταν το σχολ. Έτος  2015-16.

Ειδικότερα:

Πριν το σχολικό έτος 2015-2016, τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στις γραπτές προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις Γυμνασίου ήταν: α) για την Α΄ τάξη Γυμνασίου 12, β)  για τη Β΄ τάξη Γυμνασίου 13 και γ) για τη Γ΄ τάξη Γυμνασίου 13.

Από το σχολικό έτος 2015-2016 και εξής, τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα για το Γυμνάσιο μειώθηκαν σε 4 γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα για την Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη, σύμφωνα με το Π.Δ. 126/2016 (Α΄ 211): «Περί σχολικού και διδακτικού έτους και της αξιολόγησης των μαθητών του Γυμνασίου».

Παράλληλα, από το σχολικό έτος 2017-2018 και εξής: τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα για τη Γ΄ τάξη Γενικού Λυκείου από 14 γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα μειώθηκαν σε 4 γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα (ν. 4540/2018, Α΄ 91 ).

Από το σχολικό έτος 2018-2019, τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα για την Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου από 12 μειώθηκαν σε 8, για τη Β΄ τάξη Γενικού Λυκείου, από 16 μειώθηκαν σε 6 (ν. 4610/2019, Α΄ 70).

 

Ετικέτες: 
Νίκη Κεραμέως

Σχόλια (143)

 
Ολγα
08 Δεκ 2019 11:56

Για τα 20αρια στα ιδιωτικά σχολεία θα μας πουν τίποτα;

 
Νίκος Θεοφανούδης
08 Δεκ 2019 12:02

Θετικό που οι προφορικοί βαθμοί θα συγκρίνονται με τους βαθμούς των γραπτών. Αλλά τα θέματα απο την τράπεζα τον θεμάτων θα είναι ίδια για όλους ή θα έχουμε τα παρατράγουδα που είχαμε παλιά;

 
καθηγητής ΓΕΛ
08 Δεκ 2019 12:25

Πολλά συγχαρητήρια στην υπουργό αν τελικά εφαρμόσει αυτές τις καινοτομίες. Ηκατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο με τις βαθμολογίες που δεν έχουν κανένα αντίκρυσμα. Μαθητές κυριολεκτικά δεν ανοίγουν βιβλίο σ' όλα τα μαθήματα και πέρνουν απολυτήριο και θέσεις αργότερα ενω είναι επιπέδου γνώσεων δημοτικού όπως έδειξαν και οι τελευταίες έρευνες. Οι καθηγητές δεν ευθύνονται αφού ο νόμος δίνει αυτή τη δυνατότητα. Ο Γαβρόγλου και οι νόμοι του διέλυσαν τα σχολεία. Με αυτό το νόμο οι καθηγητές θα έχουν νομικό έρεισμα να είναι αντικειμενικοί και οι μαθητές δεν θα έχουν παράλογες απαιτήσεις.

 
Γιώργος Σ
08 Δεκ 2019 12:34

Πνεύμα και ηθική!!!

 
Φακούντο
08 Δεκ 2019 12:40

Θα πάει το ιδιαίτρο σύννεφο....

 
panos
08 Δεκ 2019 12:41

αν εφαρμοσθεί αυτό θα φανεί πραγματικά η γύμνια του εκπαιδευτικού συστήματος.οι βαθμολογίες στα σχολεία γενικά δίνονται αφειδώς από τους εκπαιδευτικούς κάτω βέβαια και από τη πίεση των γονέων οι οποίοι δεν μπορούν να αποδεχθούν ότι τα παιδιά τους πρέπει να βαθμολογηθούν αντικειμενικά.
πάντως συμφωνώ με το σκεπτικό της κ.υπουργού ότι πρώτα πρέπει να αξιολογηθεί ο εκπαιδευτικός.

 
νικος
08 Δεκ 2019 12:43

Τοτε δεν εχει νοημα το προφορικο. Κρατηστε μονο το γραπτο.

 
Προς το σωστό δρόμο
08 Δεκ 2019 13:17

Είναι στο σωστό δρόμο αυτά. Μόνοι οι Σχολικοί Σύμβουλοι με τα αυξημένα προσόντα και την εμπειρία που είχαν μπορούν να διεκπεραιώσουν τέτοια θέματα και να αξιολογήσουν σωστά τους εκπαιδευτικούς.

 
Στράτος
08 Δεκ 2019 13:20

Το πιο ανησυχητικό είναι ότι δεν είναι Πρωταπριλιά για να πρόκειται για μία τέτοιας απόχρωσης δημοσίευση από αυτές που μας συνηθίζει κάθε 1η Απριλίου το esos.

Με τέτοιες σκέψεις στο ΥΠΑΙΘ, το μόνο που δεν ξέρω αν κανόνισαν ακόμη είναι η ημερομηνία των επόμενων εκλογών, οπότε θα ακολουθήσει η γνωστή πορεία που διέγραψε ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος και η κυβέρνηση της Ν.Δ. μαζί του. Γιατί οι ψήφοι εκπαιδευτικών, γονέων αλλά και μαθητών των τελευταίων τάξεων Λυκείου είναι πολλές! Τί; Δεν είναι έτσι; ....

 
ΑΖ
08 Δεκ 2019 13:21

Κανονικά πρέπει να καταργηθεί η προφορική εξέταση και να αντικατασταθεί με πολλά μικρής διάρκειας τέστ, το μόνο αντικειμενικό μέσο αξιολόγησης. Γιατί όλοι γνωρίζουμε πόσο "υποκειμενική" είναι η προφορική εξέταση: οι ερωτήσεις είναι διαφορετικές και ποικίλουν σε δυσκολία.

 
Καλά...
08 Δεκ 2019 13:22

@Φακούντο, πάντως μέχρι τώρα πιάσαμε ....καυσαέρια από τα ιδιαίτερα!!

 
Πώς;
08 Δεκ 2019 13:23

@νικος, μάλλον δεν έχετε σχέση με την εκπαίδευση!

 
ΝικΔΓκ
08 Δεκ 2019 13:34

Δεν άρχισαν τα όργανα ακόμη...
Οι γονείς που πιέζουν αφόρητα, που κάνουν αναφορές, που θεωρούν τα παιδιά τους (όλα) φωστήρες, η πίεση κτλ, έχουν φέρει αυτό το αποτέλεσμα.
Από την άλλη, όταν η υποχρεωτική παιδεία είναι ενιάχρονη+2, δεν μπορεί κανείς να την κάνει (με τις επαναλήψεις τάξεων) δεκάχρονη, δωδεκάχρονη κτλ.
Στο σχολείο πάντως τα παιδιά δεν πάνε για να πάρουν άριστα, αλλά για να μάθουν. Δυστυχώς, όπως έδειξε το ΠΙΖΑ, δεν μαθαίνουν, αντίθετα, χειροτερεύουν οι επιδόσεις τους. Είναι κοινό μυστικό ότι ο απόφοιτος γυμνασίου σήμερα, έχει λιγότερες γνώσεις (σχολικές) από τον απόφοιτο δημοτικού παλαιότερα. Όμως παίζει ρόλο η έκταση της ύλης, το είδος της διδασκόμενης ύλης-γνώσεων που παρέχονται, η μέθοδος διδασκαλίας, το κοινωνικο-οικονομικό προφίλ της οικογένειας, και άλλοι παράγοντες που δεν σταθμίζονται όταν μιλάμε για την τρέχουσα σχολική αξιολόγηση. Άρα, η μονοδιάστατη αναφορά σε ψηλές και μη αντικειμενικές βαθμολογίες μπορεί να έχει κάποια βάση, αλλά δεν ξέρω αν αποτελεί αυτοσκοπό της εκπαίδευσης η σύγκριση των βαθμολογιών ή η αξιολόγηση του ποσοστού κατάκτησης της γνώσης (της γνώσης όμως που είναι χρήσιμη, απαραίτητη κτλ).
Δύσκολο θέμα και αμφιβάλλω αν μπορεί η κ Κεραμέως (και κάθε υπουργός) να το αντιμετωπίσει. Πάντως, ένα είναι το ζήτημα: η κατάρρευση της παιδείας και πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί.

 
Μαρια
08 Δεκ 2019 13:36

Αφού δεν θέλουν την προσπάθεια των μαθητών στα προφορικά κάθε μέρα μέσα στην τάξη, ας το κάνουμε όπως στα ΑΕΙ. Εξέταση στο τέλος και βαθμός.

 
tragic
08 Δεκ 2019 14:01

Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι γονείς θα τα βάλουν και πάλι με τους εκπαιδευτικούς επειδή δεν βάζουν άριστα στα παιδιά τους.

 
Με τα Ξένα σχολεία και τους Έλληνες τι γίνεται
08 Δεκ 2019 14:08

υπάρχει μια γενιά Ελληνόπουλων που σπουδάζουν σε ξένα σχολεία. Οι εξετάσεις γίνονται από τους καθηγητές τους, τα θέματα μπαίνουν από τους καθηγητές τους κτλ κτλ.
Εκεί τι γίνεται?? πως ελέγχονται? πως προστατεύονται?

 
Εκπαιδευτικός
08 Δεκ 2019 14:14

Δεν χρειάζεται να είσαι καθηγητής για να καταλάβεις τους πληθωριστικους βαθμούς. Και ένας απλός γονιός που ξέρει το παιδί του μπορεί να καταλάβει. Η .....χαλαρότητα είναι έντονη στην εκπαιδευση....και φυσικά υπεύθυνοι για την απαξίωση του σχολείου είμαστε ΟΛΟΙ γονείς-εκπαιδευτικοί-πολιτεία, ο καθένας στο βαθμό που του αναλογεί...

 
Γιώργος
08 Δεκ 2019 14:30

Τότε κρατήστε μόνο το γραπτό!
Πολύ σωστά! Τοτε δεν εχει νοημα το προφορικο. Κρατηστε μονο το γραπτο!

Από που και ως που η γνώμη του καθηγητή ότι ένας μαθητής είναι καλός στα προφορικά, ενώ είναι κακός στα γραπτά (ή αντίστροφα), να αποτελεί κριτήριο αξιολόγησης ενός εκπαιδευτικού;;;; Θα λογοκρίνουμε την γνώμη του εκπαιδευτικού;;;; Θα μας βάλουν να τραβάμε τον μαθητή με βίντεο για να αποδείξουμε ότι έχει πιει το αμίλητο νερό ή ότι κάνει φασαρία στο μάθημα;;

Ας κοιτάξει η Κεραμέως να διορίσει εκπαιδευτικούς που φτάσαμε στα χριστούγεννα και ακόμα διορίζει χιλιάδες (ενώ το Σεπτέμβρη που χρειαζόταν να δουλέψει αυτή έκανε ταξιδάκια στο εξωτερικό!!!!!) και ας αφήσει αυτά τα λεπτά ζητήματα να τα λύσει η εκπαιδευτική κοινότητα (της οποίας η συλλογική γνώμη μετράει χιλιάδες φορές περισσότερο από την άπειρη στα εκπαιδευτικά αυτή δικηγόρο που μας προέκυψε υπουργός)

 
Mantis
08 Δεκ 2019 14:38

Ας μας πει η υπουργός:
πώς θα βαθμολογούμε την προσπάθεια, την έμπνευση, τη δημιουργικότητα των παιδιών;
Τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες;
Θα κάνουμε ένα σύστημα θαθμολογικής ταξινόμησης όπου θα βαθμολογούμε το πολιτισμικό καφάλαιο της οικογένειας;

 
Ελευθερία
08 Δεκ 2019 14:43

Απαράδεκτο να βάλετε εξέτασεις σε παιδιά Δημοτικού!!! Ντροπή σας και μόνο που το σκεφτήκατε!!! Βγάλτε αμέσως τους βαθμούς από την υποχρεωτική εκπαίδευση!!! Μόνο περιγραφική αξιολόγηση!!!

 
Νίκος
08 Δεκ 2019 15:13

Γιατί επαναφέρουν τη τράπεζα θεμάτων αφού δε λειτούργησε;;; Δεν έχουν άλλες ιδέες για να διορθωθεί η κατάσταση σε όλες τις βαθμίδες της παιδείας μας;; Μόνο οι βαθμολογίες είναι πρόβλημα;; Με τα ιδιωτικά τι θα κάνετε; εκεί δε βάζουν 20αρια;;

 
Φιλόλογος
08 Δεκ 2019 15:27

Έτσι, νομίζω ότι έλειπαν λίγες εξετάσεις από το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Ίσως να είχε μείνει και κανένας μαθητής με κρίση και όρεξη για μάθηση. Ανεπίτρεπτο. Πρέπει να γίνουν όλοι παπαγαλάκια που ό,τι θα ξέρουν από γραπτό λόγο θα είναι τα ολοένα αθλιότερα βιβλία του υπουργείου παιδείας. Απέξω όμως. Δεν είναι λίγο αυτό.

 
Γ.Π.
08 Δεκ 2019 15:41

Κατάλληλοι και περισσότεροι σχολικοί σύμβουλοι με γραμματειακή υποστήριξη - να μεταταγούν υπάλληλοι που δεν έχουν αντικείμενο...- στοχευμένες επιμορφωτικές παρεμβάσεις, άριστα σχολικά βιβλία και δειγματική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου - όχι του εκπαιδευτικού. Όλα αυτά είναι εφικτά και αρκετά για την πρώτη σημαντική ποιοτική εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που μπορεί να έχει διάρκεια, σ' έναν τόπο που δεν έχει δει παρόμοια από την ίδρυση του ελληνικού κράτους. Αυτά για την
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

 
Pragmatistis
08 Δεκ 2019 15:55

Συγνώμη συνάδελφοι, αλλά επιβραβεύουμε την επαναφορά συστημάτων με κέντρο τις εξετάσεις; Είναι παιδαγωγικό αυτό; Πόσες φορές δε βλέπουμε μαθητές μας με άριστη προφορική παρουσία να "πατώνουν" στις εξετάσεις, που είναι αποτύπωση μίας στιγμής!Έχει συμβεί και θα συμβαίνει σε αρκετά μεγάλο ποσοστό. Το ίδιο πιθανόν να συμβεί και με τις Τράπεζες Θεμάτων. Και τότε θα φταίει ο εκπαιδευτικός; Τι λέμε τώρα; Ας συνέλθουν μερικοί γραφειοκράτες της Κυβέρνησης και ας μη τσουβαλιάζουν οικονομία-επιχειρήσεις-πιστοποιήσεις ISO κτλ με το εκπαιδευτικό σύστημα. Φώναζε λέει άτυπα ο γυμνασιάρχης δια εξηγήσεις. Ναι φυσικά, τότε φακέλωνε και τους αριστερούς η ασφάλεια. Τι λέτε, αν είναι να επιστρέψουμε εκεί...ας πάρουμε όλο το παλιό,καλό παραδοσιακό πακέτο!!!

 
Άγνωστος
08 Δεκ 2019 16:12

Αν εφαρμοστούν αυτά που λέει η υπουργός, οι επόμενοι απόφοιτοι των λυκείων θα έχουν χαμηλότερες βαθμολογίες στα απολυτήρια από τους ήδη αποφοιτήσαντες. Άρα, σε μελλοντικές προκηρύξεις για την κατάληψη μιας θέσης εργασίας, οι νεότεροι απόφοιτοι θα είναι αδικημένοι, γιατί ενώ το μορφωτικό τους επίπεδο ενδεχομένως να είναι καλύτερο, δε θα μπορούν να συγκριθούν με τα 19άρια και 20άρια των προηγούμενων. Οπότε δημιουργούμε απόφοιτους λυκείου δύο ταχυτήτων. Κάτι για ίσες ευκαιρίες όμως μιλάει το Σύνταγμα. Νομίζω;

 
Πολύβιος
08 Δεκ 2019 16:20

Αναβάθμιση του εθνικού απολυτήριου επειδή στο τέλος όλο και πιο λίγοι θα καταφέρνουν να βγάλουν το Λύκειο..Τώρα κατάλαβα...

 
άρες μάρες κουκουνάρες
08 Δεκ 2019 16:22

παλιότερα δεν υπήρχαν εξετάσεις στο γυμνάσιο και οι βαθμοί ήταν κρατημένοι. γιατί;
ξέρουν ότι οι μισοί σχεδόν μαθητές του λυκείου κανονικά δεν θα έπρεπε να είναι εκεί; και κάποιοι δεν κάνουν τίποτα γιατί ξέρουν ότι θα πάρουν χαρτί;
γιατί να μη μένει ο μαθητής που θα έχει κάτω από 10 σε τρία μαθήματα;
γιατί να βγαίνουν λειτουργικά αναλφάβητοι οι μαθητές δημοτικού; (γνωστό το : υποχρεωτική εκπαίδευση είναι, σπρώξτο ! το να ξέρει απαραίτητα 10 πράγματα βγαίνοντας από την υποχρεωτική δεν μας λέει κάτι)
αξιολόγηση εκπαιδευτικών πάλι : βιβλία άθλια (πληρωμένα ήδη), αναλυτικά προγράμματα μπάχαλο, παραλογισμός στο τι διδάσκεται (χαοτική ύλη, αν και όχι πολλή), απειθαρχία στα σχολεία λόγω ηλίθιου θεσμικού πλαισίου, έλλειψη δομών στήριξης μήπως να αξιολογηθούν πρώτα;

εδώ δεν μπορούν να μαζευτούν κινητά και τσιγάρο με τις χαζοθολές εγκυκλίους του υπουργείου και θα πουν τώρα οι όψιμοι σωτήρες τι πρέπει να γίνει. ρε, δεν μπορείτε να τα μαζέψετε με απλές κινήσεις και θα μας αναπτύξετε μεγαλεπήβολα σχέδια με τον ΙΕΠ της έκθεσης ιδεών και των ιδεοληψιών;;;;;

 
Μέσος όρος βαθμολογίας
08 Δεκ 2019 16:40

Ο Μ.Ο. μιας τάξης Γυμνασίου λογικό να κυμαίνεται στο 14 - 15, με λίγους μαθητές (10%) να έχουν άνω του 18.

Ας μη φτάσουμε στην άλλη άκρη, με τιμωρητικές βαθμολογίες και τράπεζα θεμάτων που απαιτεί φροντιστηριακή εκπαίδευση: προέχει τα μαθήματα να αλλάξουν ύλη και βιβλία, και να επανέλθουν οι γραπτές εξετάσεις στο τέλος του έτους για τα 7-8 βασικά μαθήματα.

Επίσης, να δοθεί προτεραιότητα στην ανάπτυξη του απογευματινού ωραρίου, για τα παιδιά που αντιμετωπίζουν προβλήματα στα μαθήματα (βαθμολογίες: 9 ή 10 στα 20) και να μην εγκαταλείπονται στην τύχη τους οι μαθητές.

 
Εκπαιδευτικος
08 Δεκ 2019 16:44

Πρεπει πρωτα καποια επιτροπη σοβαρη να ασχοληθει με την ποιοτητα των μεταπτυχιακων που εχει ο καθενας. Τελευταια πολλοι τιτλοι διδονται και ειναι ασχετοι με το αντικειμενο του βασικου των πτυχιο. Εδω πρεπει να σπασουν αυγα!!! Ειναι διατεθειμενοι να το κανουν? Επισης θα πρεπει ολοι οι εκπαιδευτικοι να ειναι στις θεσεις των απο την αρχη της σχολικης χρονιας.Δηλαδη να λυθουν ολα τα προβληματα των εκπαιδευτικων να αξιολογηθουν οι εκπαιδευτικοι αλλα να πληρωθουν καταλληλα για τον αγωνα τους!!! Νηστικο αρκουδι δεν χορευει!!! Επισης οι νεοι "σχολικοι συμβουλοι" να πληρωθουν καταλληλα για την δουλεια που θα κληθουν να κανουν.

 
ΓΟΝΙΟΣ
08 Δεκ 2019 17:02

Γιατί οι δάσκαλοι και οι δασκάλες να μην δίνουν λόγο στην κοινωνία που τους πληρώνει; Δεν πρέπει η πολιτεία να γνωρίζει αν διδάσκουν κανονικά η ύλη των σχολικών βιβλίων; Αν μαθαίνουν γράμματα στα παιδιά;
Πρέπει να αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί από τους βαθμούς των μαθητών σε αντικειμενικές γραπτές εξετάσεις. Να αξιολογούνται επίσης από επιθεωρητές που θα παρακολουθούν διδασκαλίες στην τάξη. Όχι για να τιμωρηθούν οι κακοί, αλλά για να γίνουν όλοι καλύτεροι στη διδασκαλία τους τους και οι άριστοι να επιβραβευτούν. Οι επιθεωρητές να μπαίνουν στις τάξεις, να ελέγχουν τις εργασίες των παιδιών και να τα ρωτούν για να διαπιστώνουν αν οι εκπαιδευτικοί κάνουν καλά τη δουλειά τους.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ