Placeholder

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Κατανομή των 4.500 θέσεων μονίμων διορισμών εκπαιδευτικών κατά κλάδο και ειδικότητα

Η Κοινή Υπουργική Απόφαση
Δημοσίευση: 14/12/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Με κοινή απόφαση των υπουργών Παιδείας Ν. Κεραμέως και Εσωτερικών Τ. Θεοδωρικάκο, καθορίστηκε κατά κλάδο και ειδικότητα ο αριθμός των κενών θέσεων, που πρόκειται να καλυφθούν με διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κεφαλαίου Ε ́ του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ 13 Α ́) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, σχολικού έτους 2019-2020, ως ακολούθως:

Εάν, μετά το διορισμό των υποψηφίων του κλάδου ΠΕ79.01, παραμένουν κενές θέσεις, δύνανται να διορίζονται, σε σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, εκπαιδευτικοί του κλάδου ΤΕ16.

Σχόλια (8)

 
γιατί
14 Δεκ 2019 10:04

βλέπουμε να ανήκουν στις γνωστές ειδικότητες και όχι αυτές της ειδικής αγωγής (Χ.50) ; τι θέλουν να πουν οι ποιηταί;;;;

 
george
14 Δεκ 2019 18:59

Ενώ τα σχολεία αντιμετωπίσουν τεράστιες ελλείψεις σε καθηγητές γενικής παιδείας . Παρόλα αυτά τα δύο μεγάλα κόμματα ασχολούνται μόνο με τους διορισμούς στην ειδική αγωγή , που εξ ορισμού οι θέσεις της είναι ευμετάβλητες ;;
Απλώς επισημαίνω : ως καθηγητές ειδικής αγωγής δούλευαν συνάδελφοι νεαροί συνήθως , οι οποίοι είχαν αποκτήσει κάποιο σχετικό μεταπτυχιακό με την ειδική αγωγή, συσσωρεύοντας προϋπηρεσία σε μεγάλα αστικά κέντρα συνήθως . Αντιθέτως οι καθηγητές γενικής παιδείας έχουν στηρίξει την εκπαίδευση όλα αυτά τα δύσκολα χρόνια σε όλη την Ελλάδα.
Ας υποθέσουμε πως σε ένα σχολείο με τμήμα ένταξης διορίζετε κάποιος καθηγητής ειδικής αγωγής για στήριξη παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες και την επόμενη χρονιά δεν υπάρχει αυτό το τμήμα ένταξης , τι θα κάνει ο καθηγητής αυτός........Μάλλον θα διδάξει ως καθηγητής γενικής αγωγής. Δηλαδή θα έχει υπερκεράσει ένα τεράστιο αριθμό καθηγητών της ιδίας ειδικότητας που είχαν την ατυχιά να διδάσκουν τόσα χρόνια στην γενική παιδεία ως αναπληρωτές όλα αυτά τα χρόνια.
Δεν είναι το παραπάνω σενάριο κατάφωρη παραβίαση του συντάγματος , αλλά και του περί δικαίου αισθήματος.....
Απαιτούμε ενοποίηση του πίνακα γενικής και ειδικής αγωγής και διορισμού από τον ενιαίο αυτό πίνακα.

 
Ελεύθερος
14 Δεκ 2019 20:31

Για τις κοινές ειδικότητες σε Α΄/βάθμιο και Β΄/βάθμιο Εκπαίδευση (Φυσικής Αγωγής, ξένων γλωσσών, Πληροφορικής) είναι ηθικό να υπάρχει δυνατότητα διεκδικήσεως των διαθεσίμων θέσεων. Είναι δίκαιο και ηθικό. Ας καθίσταται και κάτι ηθικό νόμιμο κάπου-κάπου!

 
Γενική Αγωγή
15 Δεκ 2019 00:42

Προτεραιότητα είναι όλα τα δημόσια σχολεία, τώρα με τους διορισμούς ειδική αγωγή σε αυτή τη χώρα τι προσπαθούν να αποδείξουν, ότι τάχα νοιαζόμαστε για αυτές τις οικογένειες. Σταγόνα στον ωκεανό, να στηριχθούν όλα τα σχολεία.

 
KIN
15 Δεκ 2019 08:16

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στην Κα Υπουργό για την υλοποίηση των διορισμών στην ειδική αγωγή η οποία αποτελεί το πιο ευαίσθητο τμήμα της εκπαίδευσης. Η ποιότητα στα δημοκρατικά πολιτευματα φαίνεται απο το βαθμό της ευαισθησίας για αυτές τις ομάδες που είναι οι πιο ευάλωτες της κοινωνίας. Εύσημα και στον Κο Γαβρογλου που έθεσε ως προτεραιότητα τους διορισμούς στην ειδική. Σειρά στους διορισμούς έχει η γενική εκπαίδευση. Η κανονικοτητα επιστρέφει στην Ελλάδα

 
Δ.Μ
15 Δεκ 2019 15:43

Στους διορισμούς στην ειδική αγωγή δε γίνεται καμία πρόσληψη ΠΕ22 (επαγγελματικοί σύμβουλοι). Πώς είναι αυτό δυνατόν από τη στιγμή που υπάρχουν κενά σε ΣΜΕΑ, ΚΕΣΥ και από τη στιγμή που τα παιδιά αυτά πρέπει στο μέλλον να βγουν στην αγορά εργασίας; Ποιος άλλος εκτός από ένα σύμβουλο επαγγελματικού προσανατολισμού θα μπορούσε να κατευθύνει σωστά τα παιδιά;

 
S.P.
16 Δεκ 2019 00:14

@ΔΜ
Μπερδεύεσαι. Οι ΠΕ22 δεν έχουν καμία σχέση με τα ΚΕΣΥ παρά μόνον με τα ΣΜΕΑ. Στα ΚΕΣΥ οι Εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση στη Συμβουλευτική στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό είναι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με αυξημένα προσόντα τα οποία καθορίζονται με την Υ.Α. 166516/ ΓΔ4/5-10-2018 (Καθορισμός του τρόπου απόδειξης της εξειδίκευσης των εκπαιδευτικών στη συμβουλευτική και στον επαγγελματικό προσανατολισμό – ΦΕΚ Τεύχος Β’ 4518/16.10.2018).

Από την άλλη οι ΠΕ22 (Επαγγελματικοί Σύμβουλοι) όπως ανέφερα παραπάνω απασχολούνται αποκλειστικά σε ΣΜΕΑ. Τα καθήκοντά τους είναι διακριτά σε σχέση με το υπόλοιπο ΕΕΠ και περιγράφονται στην Αριθμ. 27922/Γ6 (ΦΕΚ 449 Β/2007).

 
ΕΕΠ
16 Δεκ 2019 12:23

Δυστυχώς το Υπουργείο δεν έκανε καμιά ενέργεια για διορισμό Εκπαιδευτικών και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού στα Κ.Ε.Σ.Υ.
Είναι πολύ κρίμα να υποβαθμίζεται συστηματικά αυτός ο τόσο επιτυχημένος θεσμός (και την ίδια στιγμή, οι συντονιστές εκπαιδευτικού έργου να παραμένουν στις θέσεις τους...).

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean