Διευκρίνιση για την εξεταστέα ύλη των Μαθηματικών της Γ΄ Λυκείου

Tα Στοχαστικά Μαθηματικά δεν είναι μέρος της εξεταστέας ύλης, ανεξαρτήτως του ότι συμπεριλαμβάνονται στο Πρόγραμμα Σπουδών των Μαθηματικών Προσανατολισμού της Γ’ τάξης Γενικού Λυκείου

03/01/2020

Άκουσε το άρθρο

Μετά από ερωτήσεις εκπαιδευτικών, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία  διευκρινίζει  τα εξής:

Α. Η εξεταστέα ύλη για το έτος 2020 των Μαθηματικών της Γ΄ Λυκείου των Ομάδων Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής που εξετάζονται πανελλαδικά για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Γ' τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου, Γ' τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου και Δ' τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου, έχει ορισθεί με την Υ.Α 106428/Δ2/02-07-2019 (ΦΕΚ 2875 Β/05-07-2019).

Β. Από την παραπάνω Υ.Α. προκύπτει ότι τα Στοχαστικά Μαθηματικά δεν είναι μέρος της εξεταστέας ύλης, ανεξαρτήτως του ότι συμπεριλαμβάνονται στο Πρόγραμμα Σπουδών των Μαθηματικών Προσανατολισμού της Γ’ τάξης Γενικού Λυκείου (Υ.Α. 203584/Δ2/23-12-2019, ΦΕΚ 4904 Β/31-12-2019).

Γ. Επιπροσθέτως, σημειώνουμε ότι τα Προγράμματα Σπουδών είναι κείμενα στα οποία απεικονίζονται ευρύτερες εκπαιδευτικές επεξεργασίες και σε κάθε περίπτωση  η εξεταστέα ύλη των μαθημάτων αποτελεί υποσύνολο των Προγραμμάτων Σπουδών.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (7)

ένας απλός εκπαιδευτικός
|

Εννοείται ότι το περιεχόμενο των σχολικών βιβλίων πρέπει να υποστηρίζει το πρόγραμμα σπουδών!
Και μόνο που λέει το κείμενο του ΦΕΚ στο τέλος: "Η ισχύς αυτής της απόφασης αρχίζει από το σχολικό έτος 2019-2020." αποτελεί μέγα ατόπημα.
Εκτός αν πρόκειται για ...τυπογραφικό λάθος, με σωστό το 2020-2021.
το ενδεχόμενο να αγνοούν το περιεχόμενο των βιβλίων, ούτε που θέλω να το διανοηθώ!

Και ήρθε και δεύτερο 'φάουλ' με τις δύο αντιφάσκουσες εγκυκλίους (η 2η ενέχει και εσωτερική αντίφαση) για την 30η Ιανουαρίου.

Πόσο πια;;....

Παρακαλώ, επιθυμώ να αξιολογηθώ μόνο από άριστους και αλάνθαστους.
Ευχαριστώ.

ΙΑΚΩΒΟΣ
|

Εγώ βλέπω ότι κάνουν του κεφαλιού τους και επειδή τους έκραξαν και υπήρξε παρέμβαση του συμβούλου Καραγιάννη αναδιπλώθηκαν!

Μιαπορια
|

Αφού
1) Κανείς καθηγητής δεν πρόκειται να διδάξει κάτι που επίσημα

δεν εξετάζεται και
2) Κανένας μαθητής δεν πρόκειται να διαβάσει κάτι που δεν εξετάζεται ,
τότε γιατί μπαίνει αυτό το επιπλέον υλικό ??
Μπορεί κάποιος να δώσει μια πειστική εξήγηση ??

var_στην_εκπαίδευση
|

Οι νέοι, απ΄ ότι βλέπουμε, πηγαίνουν τη "δημιουργική ασάφεια" των προηγουμένων σε άλλο επίπεδο! Ποιος ξέρει τι άλλο θα δούμε!
Καληνύχτα μας, Έλληνες!

"Άσχετος"
|

Ο σύμβουλος που το πρότεινε δίνει και οδηγίες σε εκπαιδευτικούς; Μήπως θέλει και να τους αξιολογήσει κιόλας;

ΜΙΚΗΣ
|

Σύρθηκαν μετά από παρεμβάσεις επωνύμων και μη. Ο νοών!

Αλέξης
|

Προσπαθούν να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα ... Τι προχειρότητες είναι αυτές; Ακόμα και αν δεν είναι στην εξεταστέα ύλη, είναι αδιανόητο να συμπεριλαμβάνονται στο φετινό πρόγραμμα σπουδών μεγάλα τμήματα ύλης, για τα οποία δεν έχει διανεμηθεί το αντίστοιχο σχολικό εγχειρίδιο στους μαθητές.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ