Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Τα 67 τμήματα που αναγνωρίζονται ως integrated master

Oι σχετικές αποφάσεις υπογράφηκαν χωρίς η ΑΔΙΠ να έχει γνωμοδοτήσει για πολλά τμήματα στα γραπτά ερωτήματα του υπ. Παιδείας.
Δημοσίευση: 10/01/2020
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι διαδικασίες επεξεργασίας από το υπουργείο Παιδείας αιτημάτων τμημάτων ΑΕΙ να απονέμουν ενιαίο  και αδιάσπαστο  τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master), στην ειδικότητα εκάστου Τμήματος, επιπέδου 7 του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων.

Ηδη ο πρώην  υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου  έχει  υπoγράψε σχετικές αποφάσεις για 66 τμήματα και ο νυν υφυπουργός Παιδείας Β. Διγαλάκης μία απόφαση για το τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ.

Στο μεταξύ οι σχετικές αποφάσεις υπογράφηκαν χωρίς η  ΑΔΙΠ να έχει γνωμοδοτήσει για πολλά τμήματα στα γραπτά ερωτήματα του υπ. Παιδείας.

Το ΕΣΕΚΑΑΔ δεν έχει γνωμοδοτήσει για κανένα τμήμα διότι όπως δήλωσε στο esos ο πρόεδρός του Καθηγητής Σπύρος Γεωργάτος δεν προσέρχονται στις προγραμματισμένες συνεδριάσεις εκπρόσωποι φορέων με αποτέλεσμα να μην υπάρχει  απαρτία.

Ειδικότερα, μέχρι σήμερα χορηγήθηκαν  integrated master στα ακόλουθα 67 τμήματα:

ΑΕΙ    ΤΜΗΜΑ

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ    

    ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ    

    ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
    ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
    ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ    

    ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
    ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
    ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ    

    ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ
    ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ
    ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
    ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
    ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
    ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ   

    ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
    ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
    ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
    ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
    ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
    ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ    

    ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
    ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΩΝ
    ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ    

    ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
    ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ  ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
    ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΑΕΡΟΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

AΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ    

    ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
    ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
    ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
    ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ
     ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ    

    ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
    ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
    ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ  

    ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
    ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
    ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
    ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ
    ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

    ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
    ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

    ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΙΧΘΥΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

    ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΜΝΤΟΣ

ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

    ΤΕΧΝΩΝ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑΣ

ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ    

    ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

Υπαγωγή στο άρθρο 46 του νόμου 4485/2017

Ουσιαστικά τα παραπάνω τμήματα υπάγονται  στο άρθρο 46 του νόμου 4485/2017 για τον ενιαίο  και αδιάσπαστο  τίτλο  σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου και επαγγελματικά προσόντα αποφοίτων Τ.Ε.Ι., που προβλέπει τα εξής:

1. Η επιτυχής ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου σπουδών, που οργανώνεται σε Τμήματα Α.Ε.Ι. και διαρκεί κατ’ ελάχιστον δέκα (10) ακαδημαϊκά εξάμηνα (υποχρεωτικά εξάμηνα για τη λήψη πτυχίου ή διπλώματος σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών), οδηγεί στην απονομή ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master) στην ειδικότητα του Τμήματος, αν στο πρόγραμμα σπουδών:

α) περιλαμβάνονται μαθήματα ώστε να διασφαλίζεται:

αα) η θεμελίωση στις βασικές επιστήμες και τέχνες,

ββ) η ανάπτυξη των μαθημάτων κορμού της ειδικότητας σε όλο το εύρος του σχετικού γνωστικού αντικειμένου,

γγ) η εμβάθυνση και η εμπέδωση σε υψηλό επίπεδο των γνώσεων στο εύρος του γνωστικού αντικειμένου της ειδικότητας,

β) προβλέπεται η εκπόνηση πτυχιακής ή διπλωματικής εργασίας διάρκειας ενός (1) ακαδημαϊκού εξαμήνου κατ’ ελάχιστον.

2. Για την υπαγωγή στην παρούσα διάταξη, η Σύγκλητος του οικείου Α.Ε.Ι., ύστερα από εισήγηση της Συνέλευσης του Τμήματος, απευθύνει αίτημα στον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ο οποίος, ύστερα από γνώμη του Ε.Σ.Ε.Κ.Α.Α.Δ. και της Α.Δ.Ι.Π., και εφόσον πληρούνται τα κριτήρια της παραγράφου 1, εκδίδει σχετική διαπιστωτική απόφαση, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Οι γνώμες του προηγούμενου εδαφίου δίνονται εντός προθεσμίας εξήντα (60) ημερών από την περιέλευση του ερωτήματος από τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Μετά την έκδοση της ανωτέρω απόφασης, ο ενιαίος και αδιάσπαστος τίτλος σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master) λογίζεται ότι έχει ληφθεί από την ημερομηνία απονομής του πτυχίου ή διπλώματος και καταλαμβάνει και τους αποφοιτήσαντες πριν από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου. Ο ενιαίος και αδιάσπαστος τίτλος σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου δεν επιφέρει μισθολογικές μεταβολές.

Ετικέτες: 
master

Σχόλια (15)

 
Ένας άσημος
16 Ιαν 2020 23:27

Από την παραπάνω συζήτηση, προκύπτει το συμπέρασμα ότι μερίδα των φοιτητών της ΑΣΠΑΙΤΕ ζητούν η κατοχή του πτυχίου 5ετούς φοίτησης της ΑΣΠΑΙΤΕ να εξασφαλίζει τα εξής:
1) Πτυχίο Μηχανικού Τ.Ε.
2) Παιδαγωγική & Διδακτική Επάρκεια
3) Ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (Integrated Master)

Ρε παιδιά, σαν πολλά δεν ζητάτε;

Πουθενά στο εξωτερικό ο συνδυασμένος τίτλος σπουδών 4+1 (Joint Degree) δεν είναι ισοδύναμος με Integrated Master. Ο συνδυασμένος τίτλος σπουδών αποτελείται από το πρωτεύον (major) και το δευτερεύον (minor) πρόγραμμα σπουδών και αντιστοιχίζεται στο 6ο επίπεδο του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων.

 
Σοφια
15 Ιαν 2020 23:52

Πολύ σωστά τα λες... Τελειοφοιτε φοιτητή ασπαιτε...... Έτσι ακριβως

 
Σοφια
15 Ιαν 2020 23:50

Πολύ σωστά τα λες... Τελειοφοιτε φοιτητή ασπαιτε...... Έτσι ακριβως

 
Γιωργος
15 Ιαν 2020 23:45

Κακώς που η ασπαιτε είναι εκτός εδώ έχουν άλλες κι άλλες σχολές.... Τι να πω ντροπή....... Σχολή με μεγάλη ιστορία και να την έχουν καταντήσει να σέρνετε...... Ντροπή σε όλες τις κυβερνήσεις πρέπει να μεριμνησουν γρήγορα για το μέλλον τις ασπαιτε ντροπηηηηηηηηηηηηηη

 
Αποφοιτος ασπαίτε ,Μsc
13 Ιαν 2020 09:13

Η ασπαίτε όφειλε όπως τοτε προσπάθησε ο κ.Χατζαράκης και άλλοι συνάδερφοι να έχει integrated master στα παιδαγωγικά αφου εχει ενα πλήρη χρόνο μαθημάτων σε παιδοψυχολογίες.

 
ΑΣΠΑΙΤΕ
13 Ιαν 2020 00:51

Όπως και τα υπόλοιπα ΤΕΙ πρέπει να απορροφηθεί. Έχουμε φτάσει να λειτουργούν στην Αττική δύο σχολές Μηχανικών και ένα Πολυτεχνείο.

 
Τελειόφοιτος φοιτητής ΑΣΠΑΙΤΕ. Πέτρος Μ.
12 Ιαν 2020 22:18

@Χρήστος

Μόνο και μόνο που μπήκατε στη διαδικασία να συγκρίνετε τον τομέα της Ιατρικής με τον τομέα μου, δείχνει μια έλλειψη λογικής.
Σαν να συγκρίνεις το λουκάνικο με το αγγούρι. Και τα δύο τρώγονται, αλλα ειναι σε διαφορετική κατηγορία φαγητού.

 
Artemis
12 Ιαν 2020 22:12

ΠΡΟΣ: Τελειόφοιτος φοιτητής ΑΣΠΑΙΤΕ

""όλα τα 5ετούς τμήματα αναγνωρίζονται με master""

Δεν είστε σωστά ενημερωμένος.
Εγώ δεν ξέρω καμία οδοντιατρική και καμία ιατρική σχολή να αναγνωρίζεται με master.

 
Τελειόφοιτος φοιτητής ΑΣΠΑΙΤΕ. Πέτρος Μ.
12 Ιαν 2020 22:09

@Steve
"Θες και master;"

Όχι απλά θέλουμε Master, αλλά το ΑΠΑΙΤΕΙ όλη η κοινότητα της ΑΣΠΑΙΤΕ. Όπως επίσης και να ενταχθεί επιτέλους η σχολή στον νέο πανεπιστημιακό χωρό καθώς είμαστε σταθερά εκτός σχεδίων.
Θέλουμε το αυτονόητο δηλαδή.

Να τονίσω ξανά ότι η ΑΣΠΑΙΤΕ δίνει 300 ECTS που σημαίνει Master σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές αντιστοιχίες (7ο επίπεδο). (240 ECTS = 6ο επίπεδο).
Δυστυχώς τα τόσο αυτονόητα δεν ειναι αυτονόητα στην χώρα μας.

Αν δεν μπορούν να λύσουν τα απλά, τότε μην έχουμε απαιτήσεις για την επίλυση πιο σύνθετων προβλημάτων...

 
Χρήστος
12 Ιαν 2020 21:56

@ Τελειόφοιτος φοιτητής ΑΣΠΑΙΤΕ

Αγαπητέ κύριε αν εσείς δικαιούστε μάστερ με 5 χρόνια σπουδές εκ των οποίων και τα 5 δεν είναι στην επιστήμη του μηχανικού παρά μόνο τα 4 όπως είπε και ο steve,

o Γιατρός που κάνει 6 χρόνια ιατρική, και δη σε ΠΟΛΥ υψηλότερο επίπεδο από εσάς, συν 4-5 χρονάκια για να πάρει την ειδικότητα τι δικαιούται;. Διδακτορικό ή μήπως post doc;

Καταλάβετε ότι η απονομή της ελληνικής ψηφοθηρικής πατέντας του integrated master ΔΕΝ πάει πακέτο με τα χρόνια που θα χρειαστούν κατ' ελάχιστον για την λήψη του πτυχίου αλλά με άλλα ακαδημαικά κριτήρια. Goooglάρετέ το

 
Τελειόφοιτος φοιτητής ΑΣΠΑΙΤΕ
12 Ιαν 2020 17:43

Στα ακόλουθα που θα γράψω θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο σύντομος γίνεται.

Για όσους δεν γνωρίζουν, η ΑΣΠΑΙΤΕ ειναι ΑΕΙ υποχρεωτικής εκπαίδευσης 5ετούς φοίτησης (10 εξάμηνα) δίνοντας πτυχίο μηχανικού ΚΑΙ καθηγητή συγχρόνως.
Ειδικότερα: 300 ECTS -> 53 μαθήματα (εκ των οποίων 30 εργαστήρια με ξεχωριστή εξέταση σε θεωρία και εργαστήριο), πρακτική μηχανικού, πρακτική καθηγητή, πτυχιακή μηχανικού και πτυχιακή καθηγητή.

Είναι τουλάχιστον τραγικό αυτό που διαδραματίζεται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια και ειδικότερα από το 2010 και έπειτα.
Τα πάντα εξελίσσονται στην εκπαίδευση...
- όλα τα ΤΕΙ μετατρέπονται σε Πανεπιστήμια
- όλα τα 5ετούς τμήματα αναγνωρίζονται με master.
- Πολλά 4ετης τμήματα μηχανικών μετατρέπονται σε 5ετή...
- Και πάρα πολλά άλλα.

Η ΑΣΠΑΙΤΕ σταθερά στην απ'έξω από ΟΛΕΣ τις σημαντικές μεταβολές και αποφάσεις. Μας έχετε μετατρέψει σε ένα σταθερό φάντασμα της εκπαίδευσης.
Γιατί; Πολλά γιατί, πολλές ανεπιτυχείς παντρειές, πολλες πολιτικές σκοπιμότητες στις πλάτες των φοιτητών της ΑΣΠΑΙΤΕ αλλα και των οικογενειών τους...

ΥΓ1. Πως να μην υποτιμηθεί και να μην κατρακυλήσει όλα αυτά τα χρόνια στις επιλογές των υποψηφίων εισαχθέντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση όταν το υπουργείο ασχολείται με όλους τους άλλους εκτός από την ΑΣΠΑΙΤΕ;

ΥΓ2. Επιχειρήματα του στυλ "Ποια ΑΣΠΑΙΤΕ, σιγά το επίπεδο" είναι τουλάχιστον τραγικά. Πηγαίνετε μια βόλτα σε άλλα τμήματα ΤΕΙ που μετατράπηκαν σε Πανεπιστήμια χωρίς να έχουν λόγο ύπαρξης. (Ονόματα δεν θίγουμε, ούτε και ιδρύματα. Όμως ένας μέσος φοιτητής σίγουρα θα έχει 2-3 τουλάχιστον γνωστούς σε πόλεις επαρχίας και γνωρίζει από πρώτο χέρι τι παίζει.)

ΥΓ3. Θα σας άρεσε να έχετε πτυχίο από μια σχολή που σταθερά απαξιώνεται και ίσως σε λίγο καιρό να μην υπάρχει;
Είναι σαν να μεγαλώνεις ως άνθρωπος, να συνεισφέρεις σταθερά στην κοινωνία αλλά όταν τύχει να αρρωστήσεις κανείς να μην ασχοληθεί μαζί σου και εντέλει μοιραία να πεθάνεις.

Καλή χρονιά σε όλους.

 
Steve
12 Ιαν 2020 17:06

@Σοφια
Σοβαρομιλάς τώρα? Η ΑΣΠΑΙΤΕ κάνει 4 χρόνια πρόγραμμα μηχανικών και ένα χρόνο πρόγραμμα εκπαίδευσης. Θες και master? Είναι ισοδύναμη με τα 4ετη ΤΕΙ και ένα χρόνο παραπάνω που κάνει δίνει επάρκεια για διδασκαλία στην β' βάθμια εκπαίδευση.

 
Σοφια
12 Ιαν 2020 10:13

Η ασπαιτε;;;; που βρίσκετε;;;; ελεοςςςςςςς παντού εκτός την έχετε ντροπή!!!!!!

 
67 πενταετή τμήματα
11 Ιαν 2020 20:02

Όλα τα πολυτεχνικά και γεωπονικά πτυχία αυτομάτως λαμβάνουν αναγνώριση ως μεταπτυχιακά διπλώματα. Βλέπουμε γιατί έχουν πολλαπλασιαστεί τα μεταπτυχιακά προγράμματα, φτάνοντας σε περίπου 15.000 τον τελευταίο χρόνο. Όλα γίνονται για την μισθολογική και βαθμολογική άνοδο.

 
Ενιαίο και αδιάσπαστο
10 Ιαν 2020 17:07

Αυτά τα τμήματα δεν έχουν δομή για "ενιαία" φοίτηση, απλώς επειδή είναι 5ετή τους δόθηκε αυτή η αναγνώριση. Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος και πλέον πολλά 4ετη τμήματα έχουν υποχρεωτική διπλωματική εργασία.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.