Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Υπουργός: Θα επανέλθουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι

Ύστερα από παρέμβαση της Χ. Κεφαλίδου
Δημοσίευση: 17/01/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Θα γίνουν οι αλλαγές στις Δομές Εκπαίδευσης. Οι Σχολικοί Σύμβουλοι θα επανέλθουν και μάλιστα πιο κοντά στις σχολικές μονάδες.

Την δήλωση αυτή έκανε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, στη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, ύστερα από σχετική κριτική που της άσκησε για το θέμα αυτό η τομεάρχης παιδείας του ΚΙΝΑΛ, Βουλευτής, Χαρά Κεφαλίδου.

Η υπουργός Παιδείας απέφυγε να δώσει χρονοδιάγραμμα, για τη νέα νομοθετική ρύθμιση  για τις Δομές Εκπαίδευσης και τους Σχολικούς Συμβούλους.

Ακολουθεί η παρέμβαση της Χ. Κεφαλίδου:

"Μπήκαμε αναγκαστικά, αφού υπάρχουν τα κεφάλαια Γ και Δ στο σχέδιο νόμου, στη συζήτηση για τη δευτεροβάθμια και πρωτοβάθμια εκπαίδευση, χωρίς να αναφερθούμε καθόλου στην αναποτελεσματική διοίκηση που υπάρχει, χωρίς να γίνει συζήτηση για τους εξ’ αποστάσεως συντονιστές εκπαίδευσης, τους παράνομους διευθυντές εκπαίδευσης που κρατάτε με παράταση, τις δομές διοίκησης α' βάθμιας και β' βάθμιας εκπαίδευσης. Έχουν περάσει έξι μήνες και η αντιμεταρρύθμιση Γαβρόγλου είναι εδώ παρούσα και ζωντανή.

Δεν είχατε δεσμευτεί και προεκλογικά και στις προγραμματικές σας δηλώσεις για την αποκατάσταση των Σχολικών Συμβούλων;

Δεν είχατε δεσμευτεί ότι θα αλλάζατε τον απαράδεκτο νόμο 4547/2018 για τις δομές;

Μας είπατε, στη συνάντηση που είχαμε στο Υπουργείο, ότι πριν τα Χριστούγεννα θα νομοθετούσατε, μετά είπατε το νέο χρόνο τον Ιανουάριο με αυτοτελές νομοσχέδιο για δομές και πρωτοβάθμια – δευτεροβάθμια. Πότε προγραμματίζετε τελικά; Με αυτή την κατάσταση θα πάει η εκπαίδευση στη σχολική χρονιά 2020-21;".
 

 

Σχόλια (57)

 
Θέλω να τ'ακούω να το λες
23 Ιαν 2020 07:40

@ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣΩΠΩΝ
Το έχετε γράψει copie-paste καμιά 10ρια φορές!!! Λέτε να μην το καταλάβαμε και το επαναλαμβάνετε κάθε τόσο? Βλέπετε κανέναν άλλο να στέλνει 10 φορές το ίδιο σχόλιο? Και στην τελική, και 110 φορές να το πείτε ακόμη, σημαίνει ότι έχετε δίκιο? Ή ότι θα υιοθετηθεί? ΕΛΕΟΣ με τους ΣΣ και την ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ!

 
ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣΩΠΩΝ
23 Ιαν 2020 02:39

Στο ΦΕΚ 3813 τ. Β΄/04-09-2018 που δημοσιεύθηκε η αριθμ. Φ.351.1/ 22 / 141872 /E3/03-09-2018 Υπουργική Απόφαση: «Παράταση προθεσμίας», ανέφερε ότι «Το γεγονός ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής και τοποθέτησης ή απόσπασης των Οργανωτικών Συντονιστών των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.), των Προϊσταμένων των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) ή των Υπευθύνων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, αποφασίζουμε: Παρατείνεται για έξι (6) μήνες από την 1-9-2018 η προθεσμία του πρώτου εδαφίου της παρ. 10 του άρθρου 20 του ν. 4547/2018 για την παύση λειτουργίας των υπηρεσιών και των οργανικών μονάδων που καταργούνται με την παρ. 2 του άρθρου 17 του ίδιου νόμου, καθώς και για την έναρξη της πλήρους λειτουργίας των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. και των Κ.Ε.Σ.Υ.» Εκείνη την ημερομηνία (5-10-2018) εκκρεμούσαν τοποθετήσεις Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου σε αρκετά ΠΕ.ΚΕ.Σ κάποιων Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και σε σημαντικούς κλάδους πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων πχ. Μαθηματικών. Που υπήρξε η έναρξη πλήρους λειτουργίας των ΠΕ.Κ.Ε.Σ;
Η « ΠΛΗΡΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΕΚΕΣ» ουδέποτε πραγματοποιήθηκε, άρα τίθεται ζήτημα νομιμότητας. Γιατί δεν δόθηκε παράταση στον προηγούμενο θεσμό (τέως ΣΣ), εφόσον οι νέες δομές δεν ήταν έτοιμες;; Αυτό δεν αποτελεί νομική παρατυπία; Οι τέως ΣΣ καταργήθηκαν, χωρίς να εφαρμοστεί αυτή η διάταξη. Ας υλοποιούσε την έναρξη πλήρους λειτουργίας όλων των δομών και ας τους καταργούσε, εκεί δεν θα είχαν λόγο διαμαρτυρίας. Εξάλλου δική του υπουργική απόφαση ήταν.

 
ΑΜΑΝ οι ασόβαροι
21 Ιαν 2020 21:11

@Ο ασόβαρος
Ξεχάσατε ένα σημαντικό ποσοστό %, με τα πάσης φύσεως (κάθε φορά άκυρα) προγνωστικά και χρονοδιαγράμματα? Από Μάρτη καλοκαίρι! Δεν φταίει όμως 100%, γιατί εκείνος καλά τα υπολογίζει αλλά η ξενοδόχος τα χαλάει στο τέλος.
@Τα γαλάζια σου σχόλια
Έχω κι εγώ σε γαλάζιο. "Γαλάζιο χρώμα τ' ουρανού γαλάζιο της θαλάσσης, κι εσύ κοτούλα τρίποδη μια μέρα θα πετάξεις" [Συγγραφικό ντουέτο Μαέβιου Παχατουρίδη και Λαίδης Πετούλας Λίβινγκστον].

 
Απορία πιθανού υποψηφίου στελέχους
21 Ιαν 2020 16:57

Μήπως θα αρχίσουν να μοριοδοτούνται και τα θετικά υπέρ της κυβέρνησης σχόλια στο έσος για τις επιλογές; Για να ξεκινήσω και εγώ να γράφω.Μήπως ξέρει να μου απαντήσει ο μοναδικός σχολιαστής υπέρ των κυβερνητικών θέσεων; Δεν μπορεί.Κάτι θα ξέρει.

 
Τα γαλάζια σου σχόλια@Στελ.Καραγιάννης Νο 2
21 Ιαν 2020 16:02

Τα γαλάζια σου σχόλια
κάθομαι και κοιτάζω
και με πιάνουν τα νεύρα μου
καθώς τα διαβάζω.
Μόνο εσύ δεν θα μας αφιερώνεις στίχους.Μπορούνε όλοι.

 
Γ.Π.
21 Ιαν 2020 15:20

Λόγια, λόγια, λόγια....ατάκτως ερριμένα. Ένα συμπυκνωμένο παραλήρημα.
Πού είναι οι παράγραφοι;

 
Τα γαλάζια σου σχόλια@Στελ.Καραγιάννης
21 Ιαν 2020 13:44

Περιορίσου εσύ στα γαλάζια σου σχόλια και άσε τις προτάσεις για τις επιλογές στους υπόλοιπους.

 
Ο ασόβαρος
21 Ιαν 2020 13:26

@ Σ .Καραγιάννης .Εσείς πόσο σοβαρά γράφετε για τις επιλογές στελεχών; 40% από αυτά που γράφετε είναι κυβερνητικοί ύμνοι,20% για συγγραφείς κλπ,25% τα προσωπικά σας βιώματα,5% να επιτίθεστε σε άλλους και το υπόλοιπο κριτική του 4547.
Που είναι οι προτάσεις σας.Άντε εμείς είμαστε ασόβαροι.Εσείς ο σοβαρός γιατί δεν γράφετε προτάσεις και γράφετε κατεβατά ολόκληρα για όλα τα άλλα;

 
Σ.Κ.@Επιλογές στελεχών,επιμόρφωση=0, ή η μπάλα στην κερκίδα
21 Ιαν 2020 13:08

Όποιος έχει δουλέψει έστω και για λίγο στο δημιουργικό μιας διαφημιστικής εταιρείας, ξέρει ότι το κάθε σύστημα ,δημόσιο ή ιδιωτικό,ο κάθε οργανισμός,εκπαιδευτικός ή μη,διαφημίζει πάντα τις επιτυχίες του και κρατάει επιμελώς στο σκοτάδι τις αποτυχίες του...Έτσι,όσον αφορά τα ΕΠΑΛ διαφημίστηκαν δεόντως τα καινοτόμα προγράμματα της Μαθητείας και του ΜΝΑΕ και χρεώθηκαν δικαίως ως επιτυχίες στον Σύριζα.Όταν εισάγουμε καινοτομίες είναι δίπλα το ΕΣΠΑ με τα κονδύλια του,εκταμιεύουμε εύκολα το χρήμα και πληρώνουμε...παστρικές δουλειές με επιδοματάκια για τις επιτροπές!Δεν πληρώσαμε όμως κάτι παραπάνω για να εκσυγχρονίσουμε τα πεπαλαιωμένα μας Αναλυτικά Προγράμματα και δεν εκλήθημεν ποτέ στο ΙΕΠ ως ΣΣ και ΣΕΕ για να τους πούμε πόση σαβούρα πρέπει να βγει από την ύλη του κάθε μαθήματος για να εξυγχρονιστεί το ΑΠ του.Και όποτε στείλαμε προτάσεις τέτοιου είδους πήγαν στον κάλαθο των αχρήστων..Το ΠΙ και το ΙΕΠ δεν φημίζονται ως οι φορείς της ανανέωσης σ' αυτόν τον τομέα,μαλλόν το αντίθετο,αφού ακόμα η Ιστορία και όχι μόνο, στις πανελλήνιες εξετάσεις, εξετάζεται παπαγαλιστί και οι ΣΣ και οι ΣΕΕ χρησιμοποιήθηκαν για τον εκσυγχρονισμό και την αναπλαισίωση των ΑΠ,χρόνια τώρα, απο τον επίσημο θεσμικό φορέα μόνο ως νεροπίστολα!!Η αδυναμία του Υπουργείου και των ΠΔΕ να επιβάλλουν στο ΙΕΠ την στενή ,άμεση και ex oficio συνεργασία με όλους τους πρώην ΣΣ και νυν ΣΕΕ ,είχε ως αποτέλεσμα κλειστές ομάδες πάντα του ΙΕΠ, συνεπικουρούμενες από επιλεγμένους και συνήθως προσκείμενους ΣΣ και ΣΕΕ στο κυβερνόν κόμμα, να εργάζονται σχεδόν μυστικώς,για τον εκσυγχρονισμό των ΑΠ χωρίς την πολύτιμη βοήθεια των εκατοντάδων ΣΣ η ΣΕΕ.'Ετσι όλες οι επιτυχίες καταγράφονται μόνο στα καινοτόμα προγράμματα που αναπτύχθηκαν και διαφημίζονται, ενώ "για το κυρίως πιάτο δεν έφτασαν ποτέ οι διαθέσιμες μερίδες".Μισοδουλειές και προχειρότητα..Πόση ύλη των μαθηματικών, λ.χ. που διδάσκονται στα ΕΠΑΛ, είναι εκτός πραγματικότητας για τα παιδιά μας που θα περάσουν στην ανεργία με φρούδες ελπίδες ότι θα δουλέψουν κάποτε στη βιομηχανία και στις ιδιωτικές εταιρείες...Αν η ΝΔ δεν φέρει άμεσα την ετήσια εισαγωγική επιμόρφωση όλων των αναπληρωτών και των νεοδιόριστων και αν δεν επανασυστήσει τα ΠΕΚ, θα αποτύχει παταγωδώς στην πρωτοβάθμια και την δευτεροβάθμια όπως και ο Σύριζα που την κατάργησε.Το Πασόκ και η ΝΔ πριν πέτυχαν στην επιμόρφωση..Τότε υπήρχαν και ένα σωρό προγράμματα ,για την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης,λ.χ,που έλκυν τους εκπαιδευτικούς..Το πρόβλημα μας λοιπόν δεν είναι αν θα ξαναπιπιλίσουμε την καραμέλα της αυτοαξιλόγησης,αυτό θα το κάνουμε από Οκτώβρη, αλλά το τί θα γίνει με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που,όχι μόνο λόγω της κρίσης,κατάργησε,άγνωστο γιατί, ο "ανανεωτικός" μας Σύριζα.Δεν έχει καμιά σημασία αν θα εκλεγούν οι νέοι ΔΕ και ΣΣ και πότε, αφού ο ρόλος τους είναι κυρίως διοικητικός,διαχειριστικός και παιδαγωγικός,γραφειοκρατικός ασυζήτητα, και αφού το θεματάκι αυτό αφορά μόνο ένα μικρομανδαρινάτο που ενδιαφέρεται μόνο για μικροεξουσία.. .Δεν προσθέτεις κάτι στην εκπαίδευση όταν σκέφτεσαι με όρους ολικής ποιότητας(total quality) και σαν φτωχοδιάβολος του πνεύματος,για να θυμηθώ και τον Faust του Goethe,πας και πετάς χαιρέκακα και δίχως αιδώ,την επιμόρφωση έξω από την ολότητα,δηλαδή στα σκουπίδια..Δηλαδή τί κάνεις? Αφοπλίζεις όλα τα μάστερ και τα διδακτορικά αφού οι μαστερς και οι δόκτορες εξειδικεύτηκαν υποτίθεται για να διδάσκουν καλύτερα και όχι για να καταλαμβάνουν μόνο θεσούλες.Το παλιό σύστημα έιχε τη λογική της προστιθέμενης αξίας που θα αποδιδόταν ετεροχρονισμένα, και μας έδινε μέχρι και πέντε χρόνια εκπαιδευτική άδεια με αποδοχές επι τη βάσει της λογικής ότι ως δόκτορούχοι θα επιστρέφαμε μετά την λήψη του μεταπτυχιακού τίτλου στην εκπαίδευση, όντας αναβαθμισμένοι ως δάσκαλοι...Φαντασδτική εποχή.Να σε πληρώνει το κράτος και έσύ να κάθεεεεσαι.Ω Φωτόπουλε!Πόσο χρήμα σπαταλήθηκε από τους άκαπνους συναδέλφους μας που δεν πήραν το διδακτορικό τους και που μέχρι "να ξυπνήσει" το σύστημα δεν το επέστρεψαν ποτέ..!Αν ο νέος θεσμός των ΣΣ δεν κυρωθεί με βάση το υποχρεωτικό καθηκοντολόγιο στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, όλων των ΣΣ που θα εκλεγούν,θα είναι άλλη μια αποτυχία.Ότι σημαντικό έχει απομείνει από το μέχρι τώρα έργο των ΣΕΕ είναι τα επιμορφωτικά τους σεμινάρια που έχουν γίνει και όχι οι χαζοσυλλογικότητες των μηνιαίων συνεδριάσεων του 4547..Υπάρχουν προκατηλλημένοι συνάδελφοι που μηδενίζουν εντελώς τον θεσμό των ΣΕΕ κάνοντας γιαλατζί αυτά τα σεμινάρια..Και γκρινιάζουν επειδή δεν υπάρχει άμεσο "φως στο τούνελ" για το νέο θεσμό.Αυτή την παρασκευή λέω να δω Νικολούλη μήπως και αναβλέψουμε!

 
Σ.Κ.@Σοβαρότης μηδέν
21 Ιαν 2020 00:12

Γράψτε κάτι σοβαρό για το ζήτημα της επιλογής των στελεχών.Φτάνει η χολερυθρίνη.Θα κιτρινίσει το μάτι σας!Γ.Π.εσύ ασμάτια με επωδούς..."Αποφεύγετε τις απομιμήσεις"[Παλιά διαφήμηση]

 
Επιστροφές καταστροφές
20 Ιαν 2020 21:20

@τσικνοπέμπτη
"Όλες αυτές τις μέρες σιωπηλός και σκεπτικός...". Το σιωπηλός, το καταπατίσατε σίγουρα όμως....

 
Γ.Π.
20 Ιαν 2020 20:46

Φωνή, Αλλαγή, ένα βρέφος, μεγαλοψυχία, επανάσταση, ποίηση, μαγεία!
Ρήματα, επιρρήματα κλπ., δεν χρειάζονται...

 
Το παραμύθι έχει όνομα.ΝΔ-Κεραμέως.
20 Ιαν 2020 14:09

@Παραμύθι χωρίς όνομα.Η 18μηνη παράταση θητείας Διευθυντών Εκπαίδευσης,η μη κατάργηση του 4547,η μη πραγματοποίηση γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ κλπ ήταν προεκλογικές υποσχέσεις των ΝΔ-Κεραμέως.Ποτέ δεν είπαν ότι θα συνεχίσουν την γαβρόγλεια πολιτική στην παιδεία κατά γράμμα.Άρα το παραμύθι έχει όνομα .ΝΔ-Κεραμέως.

 
ΘΑΑΑΑ
20 Ιαν 2020 11:02

@Επαναφορά του θεσμού ή και των προσώπων ;
Όσο σίγουρο είναι το πρώτο... άλλο τόσο σίγουρο είναι και το δεύτερο...

 
@ΣΚ Ο διάτρητος κλπ 22:42
20 Ιαν 2020 10:06

Και από την ΚΝΕ του 1990 πέρασες και γράφεις για τον πρώην σύντροφό σου και νυν Υπουργό Εσωτερικών κ.Θεοδωρικάκο που ήταν ΓΓραμματέας της;Το κατάλαβα το υπονοούμενο. Παραπονείσαι ότι σε κατηγορούν που υμνείς την Νέα Δημοκρατία και δεν κατηγορούν τον Θεοδωρικάκο που από Γραμματέας της ΚΝΕ έγινε Υπουργός της Νέας Δημοκρατίας.Πραγματικά είναι άδικος ο κόσμος.Άλλα μέτρα και σταθμά.Σε συμπαρίσταμαι.Κουράγιο.Ο καθένας τραβά τον Γολγοθά του.

 
Επαναφορά του θεσμού ή και των προσώπων ;
20 Ιαν 2020 09:22

Στο ΦΕΚ 3813 τ. Β΄/04-09-2018 που δημοσιεύθηκε η αριθμ. Φ.351.1/ 22 / 141872 /E3/03-09-2018 Υπουργική Απόφαση: «Παράταση προθεσμίας», ανέφερε ότι «Το γεγονός ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής και τοποθέτησης ή απόσπασης των Οργανωτικών Συντονιστών των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.), των Προϊσταμένων των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) ή των Υπευθύνων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, αποφασίζουμε: Παρατείνεται για έξι (6) μήνες από την 1-9-2018 η προθεσμία του πρώτου εδαφίου της παρ. 10 του άρθρου 20 του ν. 4547/2018 για την παύση λειτουργίας των υπηρεσιών και των οργανικών μονάδων που καταργούνται με την παρ. 2 του άρθρου 17 του ίδιου νόμου, καθώς και για την έναρξη της πλήρους λειτουργίας των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. και των Κ.Ε.Σ.Υ.» Εκείνη την ημερομηνία (5-10-2018) εκκρεμούσαν τοποθετήσεις Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου σε αρκετά ΠΕ.ΚΕ.Σ κάποιων Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και σε σημαντικούς κλάδους πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων πχ. Μαθηματικών. Που υπήρξε η έναρξη πλήρους λειτουργίας των ΠΕ.Κ.Ε.Σ; Η « ΠΛΗΡΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΕΚΕΣ» ουδέποτε πραγματοποιήθηκε, άρα τίθεται ζήτημα νομιμότητας. Γιατί δεν δόθηκε παράταση στον προηγούμενο θεσμό (τέως ΣΣ), εφόσον οι νέες δομές δεν ήταν έτοιμες;; Αυτό δεν αποτελεί νομική παρατυπία; Οι τέως ΣΣ καταργήθηκαν, χωρίς να εφαρμοστεί αυτή η διάταξη. Ας υλοποιούσε την έναρξη πλήρους λειτουργίας όλων των δομών και ας τους καταργούσε, εκεί δεν θα είχαν λόγο διαμαρτυρίας. Εξάλλου δική του υπουργική απόφαση ήταν.

 
ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ
20 Ιαν 2020 01:46

@ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ (19 Ιαν 2020 19:08)
Υποκλίνομαι!!! Τα είπες όλα , περαιτέρω σχόλια δεν χρειάζονται πλέον , δεν γνωρίζω βέβαια αν έχει να σχολιάσει κάτι ο κύριος Καραγιάννης.

 
Σ.Κ.@"Ο Διάτρητος" του Μήτσου Παπαχρίστου*
19 Ιαν 2020 22:42

Αν ο ανωτέρω λόγος μου είναι ΝΔ,παρακαλώ να τον διαβάσει ο πρώην σύντροφός μου και νυν υπουργός Εσωτερικών μας κ.Θεοδωρικάκος για να δούμε αν θα πει να πάω κι εγώ εκεί με μεταγραφή!Αμ δε.Εκεί δεν πάς "άμα το χύνεις το γάλα καθώς το μεταφέρεις"!Μόλις που σας υπενθύμισα πόσο διάτρητο είναι το σύστημα μας με το πιο πάνω μου σχόλιο κι αρχίσατε το βιολί βιολάκι..Τωρα θα αναφερθώ σε μια παλιά ποιητική συλλογή τον "Διάτρητο"του φίλου μου του Δημήτρη του Παπαχρήστου,εκφωνητή του ραδιοφωνικού σταθμού του Πολυτεχνείου το 73 και μετέπειτα συγγραφέα και δηοσιογράφου στο Έθνος κλπ..Δούλευε πάντα υπάλληλος στην Τράπεζα.Έγραφε και συνεχίζει να γράφει..Πήγαινε μόνο σε εκδηλώσεις για το Πολυτεχνείο,κάθε Νοέμβρη επιλεκτικά..Όσες φορές του πρότειναν "να μπει στο σύστημα' "με μεταγραφή" έλεγε όχι κουνώντας το κεφάλι του και χαμογελώντας με ένα μειδίαμα που σήμαινε πολλά.Δεν εξαγόρασε ποτέ τη φωνή του...Γειά σου Μητσάρα..Τώρα για κάποιους με εντελώς άκαπνο λόγο, εμείς που φύγαμε από τα κόμματα της Αριστεράς δεν πήγαμε σπίτι μας,αλλά με βάση το βιολί βιολάκι τους μετακομίσαμε στη ΝΔ!!!Ε,τότε γιατί δεν είμαστε με δυο Phd στο Υπουργείο?Αν δεν έχετε επιχειρήματα για να με αντιμετωπίσετε,"βάλτε μέσα τα ξίφη σας μέσα μην τα σκουριάσει η υγρασία της νύχτας"[Σαίξπηρ,Άμλετ].Και συνεχίστε να γράφετε φτηνιάρικα τραγουδάκια για τη Σίσυ,για τη Βίσσυ,για τη Σούλα,για τη Μπούλα,για τη Νίκη και για την Ελπινίκη!

*[Ο Δημήτρης Παπαχρήστος είναι συγγραφέας, αρθρογράφος και παραγωγός ραδιοφωνικών εκπομπών, όπως επίσης και εκφωνητής. Έγινε γνωστός ως βασικός εκφωνητής στο ραδιοσταθμό των φοιτητών κατά την εξέγερση του Πολυτεχνείου, το 1973. Σπούδασε οικονομικά στην ΑΣΟΕΕ (Ανωτάτη εμπορική).Αρθρογραφεί στην εφημερίδα Έθνος και είναι παραγωγός και παρουσιαστής ραδιοφωνικών εκπομπών. Έχει κάνει εκπομπές στην τηλεόραση και έχει δημιουργήσει τρία ντοκιμαντέρ πολιτικού, ιστορικού και οικολογικού περιεχομένου, που έχουν παιχτεί επανειλημμένα. Εργάζεται στην Τράπεζα της Ελλάδος, στη διεύθυνση οικονομικών μελετών και ζει στα Εξάρχεια. Ήταν ο βασικός εκφωνητής στον ραδιοφωνικό σταθμό του Πολυτεχνείου όσο αυτό τελούσε υπό κατάληψη από τους φοιτητές το 1973.]

 
Επάνοδος-επιστροφή του Σ.Καραγιάννη.
19 Ιαν 2020 20:12

@Σ.Κ.Επανήλθα.Καλή επιστροφή σύντροφε Καραγιάννη(σύντροφε επειδή δηλώνεις αριστερός).Δεν γνωρίζω αν έλλειψες σε πολλούς ή λίγους ή σε κανέναν αλλά σίγουρα έλλειψες από την κυβέρνηση και το Υπουργείο.Είσαι ο μόνος που τους υμνεί και όταν λείπεις δεν υπάρχει άλλη φωνή να τους υποστηρίζει.Επομένως ναι.Έλλειψες από αυτούς.

 
ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ
19 Ιαν 2020 19:08

Εκτός από τη Δημοκρατία που είναι γένους θηλυκού, όπως πρόσφατα ανέφερε ο πρωθυπουργός, γένους θηλυκού επίσης είναι η απαξίωση, η κοροϊδία, η αναλγησία, η αδιαφορία και κυρίως η τιμωρία. Διότι μάλλον, ως γνήσιοι συνεχιστές της "γαβρόγλειας αντιμεταρρύθμισης" όπως εύστοχα την χαρακτηρίζετε, η γένους επίσης θηλυκού ηγεσία του Υπ. Παιδείας τιμωρεί αυτούς που εξευτελίστηκαν, ταπεινώθηκαν, αδικήθηκαν από τον ν.4547/18 που....θα καταργούσαν πάραυτα. Αα, ξέχασα και η κατάργηση είναι γένους θηλυκού !

 
Σ.Κ.@Κριτική για παραγωγή κριτικής σκέψης ή φωνάζετε
19 Ιαν 2020 19:03

Χρειαζόμαστε σχόλια με επιχειρήματα,ριζοσπαστική κριτική στο πολιτικό μας σύστημα ,κριτική με επιχειρήματα και με απόψεις για παραγωγή κριτικής σκέψης,κριτική για τις ανομίες του,την ευννοιοκρατία του,τις θελημένες ή μη αργοπορίες του,τις αδικίες του στις εκάστοτε κρίσεις όλων των κατηγοριών των στελεχών μας ,την αδυναμία του να αξιοποιήσει τους καλύτερους,την ανικανόητά του να μας πείσει ότι δεν θα είναι μεροληπτικό για κάποιους ημέτερους...Τη φριχτή κομματικολαγνεία του που καταλήγει στο συμπέρασμα ότι "οι δικοί μας θα φέρουν καλύτερα σε πέρας το εκπαιδευτικό έργο".Γι' αυτό, μόλις αλλάξει η πολιτική ηγεσία σε ένα υπουργείο, αυτό γεμίζει από τυχάρπαστους κομματικούς κάθε λογής, που περίμεναν καιρό κάτω από τον κομματικό βωμό να βγει καπνός βρίζοντας,που τώρα τρέχουν και παρατάνε το τετράωρο στο σχολείο τους, για να χωθούν εκεί και να δουλέψουν δεκάωρα και δωδεκάωρα ,δίχως πρόσθετη αμοιβή που την δικαιούνται, και με την πεποίθηση ότι τους χρησιμοποιεί πιο αποδοτικά το κόμμα ενώ στην ουσία τους ξεζουμίζει!!!Το σύστημα δεν αποδίδει βέβαια, γιατί δεν επιλέγει όλα αυτά τα άτομα με βιογραφικό και με σκληρές εξετάσεις όπως κάνουν οι αμερικανικές πολυεθνικές,με εξετάσεις πιστοποίησης ποικίλων ικανοτήτων εννοώ,,γιατί δεν τους δίνει επιδόματα-κίνητρα και έτσι η πτώση της απόδοσής του μεταφράζεται σε ξόδεμα περισσότερου χρήματος που σπαταλιέται για να καλύψει τις ανεπαρκειές του...Αυτή είναι η λογική του κρατικομονοπωλιακού καππιταλισμού τριτοκοσμικού τύπου:προβληματικά μονοπώλια,προβληματικά και ανεπαρκή από στελεχικής άποψης υπουργεία,προβληματικό και κομματικοποιημένο κράτος,κακοπληρωμένη και ανασφάλιστη εργασία για τους νέους που φεύγουν στο εξωτερικό,ουρές αναπληρωτών,μικροεπιδόματα τις γιορτές των Χριστουγέννων,γενόσημα φάρμακα για τους φτωχούς,μικροεπιδόματα,κλπ.Όποιος δεν ασκεί κριτική σε όλα αυτά είναι ναι" ευυπόληπτος πολίτης",και σίγουρα δεν είναι "γραφικός".Ωστόσο είναι απόλυτα υποταγμένος στο σύστημα,αφού το αποδέχεται όπως είναι,αφού πιστεύει ότι τίποτα δεν θα αλλάξει..κι ότι κάθε αγώνας για αλλαγή είναι μάταιος..Η ειρωνεία, επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά, είναι κακό υφολογικό μέσο στα χέρια των άκαπνων,στα χέρια αυτών που γράφουν για να κάνουν έτσι για να κάνουν πλάκα,που δεν νογούν ότι το σύστημα χρειάζεται και τους πλακατζήδες του για να κατεβαίνει το επίπεδο εκεί που αυτό θέλει..δηλαδή στο επίπεδο της διανοητικής αφασίας..Και σκεφτείτε το εξής τελευταίο.Με την αποδόμηση του θεσμού των ΣΣ, το σύστημα έστειλε στη σύνταξη και στη σχολική τάξη πάνω από διακόσια ικανότατα στελέχη του με τα διδακτορικά τους και τις διαπιστευμένες ικανότητες τους ,έτσι για να χαρούν κάποιοι "σύντροφοι" με την αναβάθμιση τους "στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ" ήτοι στην σχολική τάξη!Θυμάμαι τις κραυγές χαράς κάποιων εδώ στα σχόλια ,που χαίρονταν γιατί "επιτέλους θα κάνουν μάθημα στο σχολείο,οι κκ.Σχολικοί Σύμβουλοι,θα δουν τί σημαίνει να κάνεις μάθημα,κάτι που το είχαν ξεχάσει..".Έτσι με την γαβρόγλια λογική ικανότατοι πρώην περιφερειακοί και σχολικοί σύμβουλοι κάνουν ακόμα μάθημα στο Δημοτικό,στο Γυμνάσιο και το Λύκειο,ενώ τις θέσεις τους πήραν και έγιναν ΣΕΕ μες δέκα μόρια διδακτικής "οι μαχητές της σχολικής τάξης"!Πάντοτε πίστευα ότι αυτό το προβληματικό και κομπλεξικό σύστημα με τον εγγενή ρεβανσισμό του, μπορούσε να σου δώσει ένα νεροπίστολο και να σε βάλει να παίζεις σαν νεροπίστολο με τα παιδάκια της Β Δημοτικού παρότι ένα χρόνο πριν του είχες αποδείξει ότι μπορούσες να γίνεις ακόμη και υπουργός, όντας πετυχημένο στέλεχος της εκπαίδευσης.Όποιος δεν τα πήρε μυρουδιά όλα αυτά πραγματικά κοιμάται τον ύπνο των γενναίων!Με έναν απλό μαθηματικό τύπο ο Σύριζα καθάρισε όλο τα παιλιό προσωπικό των συνεργαζόμενων ΣΕΠ και ΔΕΠ του ΕΑΠ βυθίζοντάς το ποιοτικά.20- χ,όπου χ τα χρόνια διδασκαλίας σου σ'αυτό και άντε γειά κύριε Doctorutsicus."!2 μόρια διδακτική για όλες τις θητείες σου κ.ΣΣ και άντε γειά για να νικήσει "η κινητικότητα' και η "ανανέωση" με τον μαγικό 4547..Κάποιοι γράφετε ότι θα μείνει κι άλλο..Μα του έχω κάνει τα κόλυβα από πέρσι και δε λένε να τα φάνε οι τεθλιμένοι συγγενείς του!Ξύνισαν κι αυτά απ' την αργοπορία.Φωνάζετε μπας και ξεκολλήσουμε από την μεθεόρτια ραστώνη..Φωνάζετε

 
Πάλι ύμνους στο Υπουργείο κ.Καραγιάννη;
19 Ιαν 2020 18:28

Είπα και εγώ που είναι ο δόκτωρ Καραγιάννης.Γιατί αργεί να απαντήσει;Τελικά απάντησε .Σκέφτονταν και διαλογίζονταν με τον εαυτό του,όπως οι στοχαστές.Και τελικά απάντησε και απεφάνθει:Δεν φταίει η κυβέρνηση,δεν φταίει η Κεραμέως,δεν φταίει η Ζαχαράκη ούτε και η Σίσσυ.Άσκοπα τις επικρίνουμε.Φταίει...Ελα ντε.Ποιός φταίει;Ο Φούφουτος φταίει.Οι επικρίσεις λοιπόν στον Φούφουτο.Έτσι στοχάστηκε ο ποιητής.Αμ εκείνο το ανεπανάληπτο;ΔΕΝ ακολουθεί η Κεραμέως την πολιτική Γαβρόγλου έγραψε ο στοχαστής.Διαψευδει τον ίδιο τον Γαβρόγλου που επαίνεσε και συνεχάρη τις κύριες του Υπουργείου που ακολουθούν πιστά το έργο του.Παινεψε και τον Γαβρόγλου γιατί ποιός ξέρει;Μπορεί να ξανάρθει.Ας κρατάμε και μια πισινή.

 
Είδηση (επανάληψη στο ορθό)
19 Ιαν 2020 15:58

Η πιο σημαντική είδηση που προκύπτει ακόμη και από το ίδιο το άρθρο, είναι ΠΛΕΟΝ, ο σχολιασμός του από τον Δρ. Σ.Καραγιάvνη.
ΥΓ. Θέλει προσπάθεια να "πετάς" έξω τα ματάκια των αναγνωστών. Για μία φορά το κατάφερα κι εγώ.

 
Πρώην Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
19 Ιαν 2020 15:23

Είναι πολύ λυπηρό ακόμα μία φορά, να ενημερωνόμαστε από το διαδίκτυο σχετικά με την πορεία της προσφυγής των Σχολικών Συμβούλων κατά του νόμου “Γαβρόγλου 4547/2018” από την στιγμή που υπάρχει υποτιθέμενος πρόεδρος της ΠΕΣΣ ο οποίος τηρεί σιγή ιχθύος χωρίς να αποστέλλει κανένα δελτίου τύπου για τις απανωτές αναβολές και για τις προτάσεις που κατέθεσε η ένωση , παρά μόνο καλεί σε κοπή πίτας και σε συγκεντρώσεις για είσπραξη των 20 ευρώ κατά κεφαλή για την επικαιροποίηση στοιχείων του μητρώου. Νομίζω οφείλει ΚΑΙ να ενημερώνει ο κύριος Πρόεδρος εκτός και αν έχει παραιτηθεί και δεν μας το έχει γνωστοποιήσει ακόμα.

 
Σ.Κ.@Επανήλθα...
19 Ιαν 2020 15:13

Όλες αυτές τις μέρες σιωπηλός και σκεπτικός για την αργοπορία διάβαζα προσεκτικά όλα τα σχόλια που αφορούν στα θέματά μας.Δικαιολογημένα είναι τα περισσότερα για την αργοπορία στο ζήτημα της συγκρότησης του νέου νόμου και αχμηρά, δικαίως, μερικά...Κάποια όμως ειρωνικά και κυρίως υποτιμητικά΄για την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου μας θεωρώ ότι δε μας τιμούν ως εκπαιδευτικούς και ως άντρες...Όλα τα στελέχη που εμφανίστηκαν επώνυμα κατά καιρούς στο ESOS έκαναν προτάσεις εποικοδομητικές,κατήγγειλαν πολιτικές αλλά δεν στοχοποίησαν ποτέ με υποτιμητικά σχόλια τα πολιτικά πρόσωπα της εξουσίας...Μερικά όμως σχόλια,όντας στα όρια της χλεύης, ίσως λόγω της γενικής αγανάκτησης, προκαλούν ερωτηματικά για το πνευματικό επίπεδό μας...Πιστεύω ότι δημοσιεύτηκαν με βάση τη λογική ενός πολύ ευρέως αποδεκτού πλουραλισμού..Εγώ προσωπικά,επέκρινα τον κ.Γαβρόγλου για τις ανεπάρκειες του 4547 και για το γεγονός ότι επετρεψε στους συντρόφους του πανεπιστημιακούς να διδάσκουν μέχρι τα 68 τους, ενώ παράλληλα έβαζε κόφτες στους νεότερους ΣΣ...Δεν αράδιασα όμως τα θετικά της πολιτικής του,που δεν είναι λίγα, και αν το έκανα τώρα θα μιλάγατε για νέες πολιτικές μου παλινωδίες...Αλλά σε καμιά περίπτωση,κατά την ταπεινή άποψή μου, η κ.Κεραμέως δεν συνεχίζει την πολιτική Γαβρόγλου επειδή υπάρχει καθυστέρηση σε κάποια δρομολογημένα πράγματα.Ήδη ο Σύριζα και το ΚΙΝΑΛ κατήγγειλαν τη νέα ηγεσία αρκετές φορές για θέματα της τριτοβάθμιας,των κολεγείων,κλπ. Ήτοι την πολιτική της που ήδη εφαρμόζεται στην εκπαιδευτική πράξη..Είναι θετικό που για πρώτη φορά οι απόψεις της ΠΕΣΣ για τον θεσμό των ΣΣ ζητήθηκαν από την πολιτική ηγεσία και κατατέθηκαν.Ο κ.Γαβρόγλου μόνο μας κατηγορούσε και δεν μας θεώρησε ποτέ ως ισότιμους συνομιλητές του, απαξιώνοντας έτσι το μακροχρόνιο έργο μας που το έκρινε τελικά θετικό και σημαντικό η ΑΔΙΠΔΕ με την αξιολογική της έκθεση- καταπέλτη της.Η έκθεση της,απ' ότι θυμάμαι έχει δημοσιευτεί στο ESOS.Επίσης είναι θετικό που το ΙΕΠ θα καταθέσει τις προτάσεις του για τον νέο νόμο που δεν θα έχει προμαγειρευτεί από μια σεχταριστική κλειστή και ανώνυμη κομματική ομάδα.Δεν θα μάθετε ποτέ την κομματική ομάδα που έφτιαξε τον 4547.Απουσία διαφάνειασ από την Ανανεωτική αριστερά και πολιτικός σολιψισμός..Όποιος δεν βλέπει αυτά τα θετικά σημεία,δηλαδή την συνομιλία της ηγεσίας με τους κατάλληλους θεσμικούς φορείς,(ΙΕΠ και ΠΕΣΣ) για μένα είναι πολιτικά κολλημένος...Στην ΠΕΣΣ υπάρχουν ΣΣ από όλες τις πολιτικές παρατάξεις και το ΙΕΠ είναι ο κατ' εξοχήν θεσμικός εκπαιδευτικός φορέας, ανεξαρτήτως της απαρέσκειας μερικών προς τη νέα διοίκησή του...Και η παλιά ηγεσία του κομματικά είχε οριστεί..από τον Συριζα..και οι προηγούμενες..Αλλάδεν κραυγάζαμε γι' αυτούς τους διορισμούς..Ποιός μπορούσε να αμφισβητήσει λ.χ.τους καθηγητές Εξαρχάκο και Αλαχιώτη..Γενικότερα πρέπει να ανεβάσουμε την κριτική μας στο επίπεδο της σοβαρότητας,να την ασκήσουμε στο ΙΕΠ μόλις βγει ο νέος νόμος και να πάψουμε να φτιαχνουμε εν είδει παιδικής χαράς υποτιμητικά ασμάτια για τα πολιτικά πρόσωπα που καθορίζουν τις εκπαιδευτικές τύχες μας.Τί προσθέτουν αυτά εκτός από χαζογέλια...Η καλόπιστη κριτική κάνει τη διαφορά στον ανοιχτό διάλογο μας για τα εκπαιδευτικά θέματα.Και αυτή ευτυχώς που υπάρχει σε αρκετά από τα σχόλια μας..

 
Με ψάχνετε?
19 Ιαν 2020 13:34

Ρωτήστε στην ΠΕΣΣ...η οποία έχει καταθέσει τις προτάσεις της και αναμένει όπως όλοι μας τον νέο νόμο...Τι να σχολιάσει κανείς περισσότερο αφού είμαστε εν αναμονή..Γράφε σωστά το επώνυμο της μισής Ελλάδας..

 
Είδηση
19 Ιαν 2020 10:47

Η πιο σημαντική είδηση που προκύπτει ακόμη και από το ίδιο το άρθρο, είναι ο ΜΗ σχολιασμός του από τον Δρ. Σ.Καραγγιάνη. Είχατε κανένα νέο από τον Πρόεδρο της ΠΕΣΣ κύριε?

 
Δεν ήξερε η Κεραμέως το ποσοστό ΑΕΠ για την Παιδεία.
19 Ιαν 2020 00:53

Στην εκπομπή "Ακραία φαινόμενα" του ΣΚΑΙ (δηλ.εντός έδρας ) ,το Σάββατο και ώρα 11:27ρωτήθηκε τρεις φορές από τους δημοσιογράφους πόσο είναι το ποσοστό του ΑΕΠ που δαπανάται για την παιδεία και δεν ήξερε να απαντήσει.Υπουργός Παιδείας που δεν ξέρει τα απλά.Για αυτό δεν κινείται τίποτα στην Παιδεία.Υπουργός πάνω από έξι μήνες και να μην ξέρει το ποσοστό ΑΕΠ για το Υπουργείο της (2,82%).Περιμένετε εσείς νόμο για τις επιλογες και άλλα μέτρα για την Παιδεία.Και προκύπτει το καίριο ερώτημα:Ποιοί είναι οι λόγοι που η κ.Κεραμέως απολαμβάνει πλήρους ανοχής και ανεξήγητης ασυλίας από όλα τα κόμματα;Είναι η μόνη Υπουργός Παιδείας που συνάντησε Αμερικανός Πρόεδρος.Κρατήστε αυτό το όνομα που προορίζεται για πολύ μεγαλύτερα πράγματα από αυτά της Υπουργού.Άσχετα και αν δεν ξέρει για το ΑΕΠ.

 
Πέφτουν τα ψέματα βροχή
19 Ιαν 2020 00:37

Πέφτουν τα ψέματα βροχή
μα η αλήθεια σώζει
κι η μόνη αλήθεια είσαι εσύ
η πιο γλυκιά ανταμοιβή

Εδώ οι κακίες ντύνονται
λευκό αγγέλου ντύμα
πάρε με απόψε πάρε με
ζεστό αγάπης κύμα

Και σε περιμένω
τσιγάρο αναμμένο
και σε περιμένω
στην αγκαλιά σου να σωθώ

Λυσσομανάει ο άνεμος
μα ο άνεμος δεν ξέρει
πως το κορίτσι που θα ‘ρθει
την άνοιξη θα φέρει

Και σε περιμένω
τσιγάρο αναμμένο
και σε περιμένω
σαν ακρογιάλι θα ανοιχτώ

Και σε περιμένω
τσιγάρο αναμμένο
και σε περιμένω

Πάρε με απόψε πάρε με
στα μαγικά φτερά σου
βάλε με απόψε με βάλε με
μέσα στην αγκαλιά σου

 
ΘΟΛΟ ΤΟΠΙΟ
19 Ιαν 2020 00:28

“Θολό” είναι το τοπίο ως προς το χρονοδιάγραμμα ανακοίνωσης του νέου Σχεδίου Νόμου για τις Δομές και τα Στελέχη Εκπαίδευσης και ως προς τις νέες “κρίσεις” επιλογής των Διευθυντών Σχολείων, Διευθυντών Εκπαίδευσης,ΣΣ κλπ.
Αυτό προέκυψε από τη χθεσινή συνάντηση του ΔΣ της ΔΟΕ με την υφυπουργό Παιδείας, αρμόδια για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Σοφία Ζαχαράκη.
Η κυρία Ζαχαράκη, απέφυγε να ανοίξει τα “χαρτιά” της (τα καμένα προφανώς) ως προς το χρονοδιάγραμμα , ενώ ζήτησε το ΔΣ της ΔΟΕ να τα ξαναπούν για το ίδιο θέμα τέλος του μήνα, διότι , όπως είπε τότε θα έχει να τους πει κάτι.
Α και κάτι ακόμα η υφυπουργός Παιδείας διευκρίνισε ότι το συγκεκριμένο Σχέδιο Νόμου δεν θα συμπεριλάβει τις διατάξεις για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.