Placeholder

ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ

Λύκειο Στουτγκάρδης: Χωρίς εκπαιδευτικούς σε μαθήματα Πανελλαδικών Εξετάσεων

Δημοσίευση: 25/01/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αξιότιμοι, κυρίες και κύριοι,

η αναλυτική επιστολή σας με αριθμό πρωτοκόλλου 205/Η2  02.01.2020 μας χαροποίησε μεν διότι μας επισημάνατε το άμεσο ενδιαφέρον σας για την προώθηση της ελληνόφωνης εκπαίδευσης στο εξωτερικό, μας απογοήτευσε δε πολύ, διότι η χρονιά θα συνεχιστεί χωρίς εκπαιδευτικούς κατεύθυνσης για τους μαθητές που θα διαγωνιστούν σε Πανελλαδικές εξετάσεις!

Παρατηρούμε ωστόσο ότι τα τελευταία χρόνια κάποια φαινόμενα επαναλαμβάνονται με συνέπεια τα  σχολεία μας να  χάνουν μαθητές τους, ως συνέπεια του να μην υπάρχουν έγκαιρα διαθέσιμοι εκπαιδευτικοί να τα στελεχώσουν.

Παρακαλούμε λοιπόν, έγκαιρα να φροντίσετε, για τα επόμενα σχολικά έτη, να υπάρξουν τα κατάλληλα κίνητρα σε εκπαιδευτικούς από την Ελλάδα να έλθουν και να εργαστούν στην περιοχή μας.

Δεδομένου του ότι οι «κενές» θέσεις στην περιοχή μας, δεν συμπληρώνονται από εκπαιδευτικούς, ενδεικτικές προτάσεις που μπορούν να κατατεθούν από πλευράς μας, είναι να «ανοίξει» ο κύκλος όσων εκπαιδευτικών δικαιούνται απόσπαση από Ελλάδα ειδικά στη Γερμανία (όπου αντιλαμβανόμαστε ότι υφίσταται και το μεγαλύτερο πρόβλημα) και να επιτραπεί η απόσπαση και σε άλλες ομάδες ενδιαφερομένων όπως:

α)  νέους εκπαιδευτικούς χωρίς προϋπηρεσία στην Ελλάδα

β) αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που εργάζονται στην Ελλάδα και επιθυμούν μια εμπειρία στο εξωτερικό

γ) εκπαιδευτικούς που έχουν κάποτε στο παρελθόν έχουν υπηρετήσει σε σχολεία της αλλοδαπής και επιθυμούν να ξαναέρθουν.

Είμαστε σίγουροι ότι και από πλευράς σας, μπορούν να βρεθούν και άλλες λύσεις, οι οποίες μπορούν να αποτελέσουν κίνητρο για τη συνέχιση της ροής Ελλήνων  εκπαιδευτικών στα σχολεία μας. Θεωρούμε ωστόσο ότι το βασικότερο κίνητρο είναι η παροχή επιμισθίου  και για τα 5 χρόνια απόσπασης.

Ειδικά για την Γερμανία, με το υψηλό κόστος διαβίωσης, είναι απαράδεκτο να ζητάμε από έναν εκπαιδευτικό να παραμείνει τα υπόλοιπα 2 χρόνια της νόμιμης απόσπασης του, λαμβάνοντας μόνο τον μισθό εκπαιδευτικού της Ελλάδας.

Πέρυσι, (σχολικό έτος 2018-19, η ολική «φυγή εκπαιδευτικών» αποφεύχθηκε την τελευταία στιγμή όταν η τότε ηγεσία του υπουργείου Παιδείας,  έδωσε το επιμίσθιο για τον τέταρτο χρόνο απόσπασης! Είναι αναμενόμενο, οι ίδιοι εκπαιδευτικοί που παρακινήθηκαν πέρυσι να παραμείνουν για άλλο έναν χρόνο, φέτος να επιστρέψουν διότι δε θα έχουν τη δυνατότητα μιας αξιοπρεπούς διαβίωσης. Και σε παλαιότερη επιστολή μας, σας έχουμε αναφέρει ότι η πενταετής απόσπαση ενός εκπαιδευτικού μόνο όφελος αποφέρει σε όλους.

Επισημαίνουμε λοιπόν, ότι με δεδομένα:  

α) μικρό ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών από Ελλάδα να αποσπαστούν

β) λήξη τέταρτου έτους απόσπασης  με απολαβές επιμισθίου για μια μεγάλη μερίδα εκπαιδευτικών της περιοχής αρμοδιότητας συντονιστικού Μονάχου

γ) φθίνον ενδιαφέρον εκπαιδευτικών πέραν τις πενταετίας καθώς υπάρχουν πολύ καλύτερες ευκαιρίες εργασίας να αδράξουν σε γερμανικά σχολεία και νηπιαγωγεία (εξού και η κατάσταση στο Λύκειο Στουτγάρδης)

αν δε ληφθούν άμεσα μέτρα η σχολική χρονιά 2020-21 θα ξεκινήσει με ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα, λόγω  μεγάλης έλλειψης εκπαιδευτικών.

Όπως μας διαβεβαιώσατε, θέλετε να προωθήσετε την ελληνόφωνη εκπαίδευση στο εξωτερικό και γι’ αυτό ελπίζουμε να πάρετε γρήγορα και αποτελεσματικά μέτρα.

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για διευκρινίσεις και για ότι άλλο μπορούμε να βοηθήσουμε.

Με εκτίμηση

Ένωση Συλλόγων Eλλήνων γονέων και κηδεμόνων στο κρατίδιο της Βάδης Βυρτεμβέργης (Λύκειο Στουτγκάρδης και 13 ΤΕΓ : Untertürkheim/ Wangen/ Bruchsal/ Karlsruhe/ Mühlacker/ Vaihing-Enz/ Leonberg/ Esslingen/ Tübingen/ Schorndorf/ Schwäbische Gmünd/ Ulm/ Göppingen)

Πρόεδρος                                                                            Γραμματέας

Παναγιώτης Κρητικάκης                                            Αναστάσιος Κωνσταντινίδης

 

Σχόλια (26)

 
Χριστινα
27 Ιαν 2020 15:04

Αποτιστο φυτο πεθαινει. Οι εκπαιδευτικ οί ειναι η πηγη μας. Αν μας τους στερησουν θα κλεισουν και τα σχολεια μας. Μηπως σε αυτο αποσκοπουν;

 
Νίκος
27 Ιαν 2020 17:08

Οι γονείς πολύ καλά τα λένε, αναρωτιέμαι γιατί και το συνδικαλιστικό όργανο των καθηγητών-δασκάλων δεν παίρνει θέση. Προ της κρίσης το επιμίσθιο ήταν πολύ υψηλότερο και η απόσπαση πενταετής. Με την κρίση και το επιμίσθιο μειώθηκε και ο χρόνος απόσπασης έπεσε στα 3 έτη. Τώρα τα χρήματα ΜΑΖΙ με το επιμίσθιο για Γερμανία φτάνουν αλλά όχι άνετα ενώ για να βρεις σπίτι πρέπει να δώσεις άπειρα χρήματα και να κάνεις και τάμα. Ποιος ο λόγος να ξενιτευτεί ένας έμπειρος Έλληνας εκπαιδευτικός; Και απόσπαση μόνο με μισθό Ελλάδας δεν αξίζει παρά μόνο αν έχεις άλλα εισοδήματα, λογικό είναι να μην έχει καθηγητές/δασκάλους και αυτοί που πάνε, τραβάνε ζόρια.
Το αντίστοιχο επιμίσθιο σε χώρες όπως πχ Αίγυπτος ή Ουρουγουάη φτάνει μια χαρά, σπίτι βρίσκεις άνετα και ο μισθός της Ελλάδας αποταμιεύεται. Μήπως πρέπει να δούνε κάποια αύξηση για Γερμανία πέρα από 5ετία; Κατά τα άλλα, έμπειροι και με τυπικά προσόντα καθηγητές υπάρχουν άφθονοι διαθέσιμοι.

 
Ζευγάρι
27 Ιαν 2020 19:53

Ζευγάρι Μαθηματικού-Φιλολόγου με γλωσσομάθεια Γερμανικά και Αγγλικά Γ1-Γ2, μεταπτυχιακό και 3 παιδιά δημοτικού-Γυμνασίου. Θέλουμε να δοκιμάσουμε την εμπειρία της απόσπασης ΑΛΛΑ!
Πόσο διάστημα είναι λογικό για να ξέρουμε σε ποια πόλη θα πάμε; Πόσες μέρες θέλουμε να πακετάρουμε τα πράγματα Ελλάδα και να νοικιάσουμε σε άλλον το σπίτι μας; Πόσες μέρες θέλουμε για να βρούμε σπίτι στην Γερμανία; Πόσες μέρες ή εβδομάδες σε ξενοδοχείο, μακριά από τα παιδιά μέχρι να βρεθεί; Πόσα χρήματα θα δίνουμε ενοίκιο κάθε μήνα; 1400-1600 ευρώ; Και πόσα ενοίκια μπροστά; 2-3-5-10, μπας και καταφέρουμε να κλείσουμε συμφωνία (τέτοια ακούω από πρώην αποσπασμένους). Και πότε προβλέπετε να έρθει επιτέλους ο πρώτος μισθός και επιμίσθιο από Ελλάδα; 2-3-4 μήνες; Χρειαζόμαστε ένα κομπόδεμα μπορεί και 20.000 στην άκρη μέχρι να τακτοποιηθούμε!
Πέρσι βγήκαν 30 Αυγούστου οι αποσπάσεις για να παρουσιαστούμε σε 10-15 μέρες. Που θα πάνε τα παιδιά σχολείο, και ΠΟΥ; Και όλα αυτά, ΧΩΡΙΣ να έχουμε ένα ξεκάθαρο μπούσουλα πως ΑΝ θέλουμε θα μπορούμε να κάτσουμε μέχρι 5 έστω έτη αλλά μία ετήσια παράταση που έγινε μόνο πέρσι. Θέλουμε να προσπαθήσουμε αλλά αν δεν βγούνε νωρίς οι αποσπάσεις (να προλαβαίνουμε σαν άνθρωποι) και με προοπτική έως 5ετία με επιμίσθιο, δύσκολο το βλέπω.

 
Δημήτρης
27 Ιαν 2020 20:31

Το βρισκω απολυτως λογικο να μην υπαρξουν αποκλεισμοι με το προσχημα της πενταετιας. Ας δοθει σε ολους το δικαιωμα της αποσπασης στο εξωτερικο περαν της πενταετιας με επιμισθιο ,να μη χανεται η οργανικη και να επιλεγεται ο καλυτερος με βαση τις γλωσσες το μεταπτυχιακο ,διδακτορικο.

 
Γιώργος
27 Ιαν 2020 21:01

Είναι πραγματικά ενδιαφέρον, να βλέπεις γονείς να επιχειρηματολογούν για πενταετή απόσπαση με επιμίσθιο στη Γερμανία. Με ποιο σκεπτικό είχε διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια η νομοθεσία, του να αποσπάται ένας εκπαιδευτικός 5 έτη στην Γερμανία (με 1000 ευρώ ενοίκιο το δυάρι κι αν καταφέρεις να το βρεις), εκ των οποίων να λαμβάνει για τα τρία πρώτα έτη της απόσπασης επιμίσθιο (1300 Ευρώ για την ακρίβεια) και να καλείται ο εκπαιδευτικός για τα επόμενα δύο έτη να "επιβιώσει" μόνο με τον μισθό της Ελλάδος (γύρω στο χιλιάρικο για τους περισσότερους πάνω κάτω).

 
Πρώην Αποσπασμένος
27 Ιαν 2020 21:11

Οι παντρεμένοι άνευ επιμίσθιου και πέραν της πενταετίας εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις, βρίσκονται με άνευ αποδοχων η έχουν επιστρέψει Ελλάδα χωρίς τις οικογένειές τους και περιμένουν από την νέα ηγεσία να καταργήσει το νόμο έκτρωμα του ΣΥΡΙΖΑ και να αναλάβουν υπηρεσία εκεί που υπηρετούσαν για δεκαετίες αλλά κάποιοι σύλλογοι γονέων όπως Η ΕΝΩΣΗ στην συγκεκριμένη περίπτωση ενώ έχει στην διάθεσή της τους παραπάνω εκπαιδευτιλυπαμαι κούς ζητάει από τον Έλληνα φορολογούμενο αυξήσεις επιμίσθιου,πενταετίας με επιμίσθια..

 
Χριστινα
28 Ιαν 2020 00:16

Θαρρώ πως και ολοι οι εκπαιδευτικοι περαν της πενταετιας να αναλαβουν καθηκοντα οι θεσεις δεεεεεν συμπληρωνονται. Χρειαζομαστε εκπαιδευτικους.Και μια ειλικρινη απαντηση: Εκπαιδευτικοι περαν της πενταετιας μπορουν αξιοπρεπως να ζησουν με 1000 Ευρω και συνθηκες διαβιωσης Γερμανιας? Οχι ειναι η απαντηση. Και γιαυτο πολλοι επιλεγουν να μεταπηδησουν σε γερμανικα σχολεια. Στερευουν τα ελληνικα σχολεια απο εκπαιδευτικους.Θα κλεισουν.

 
Πρωην αποσπασμενος
28 Ιαν 2020 07:42

Χριστίνα σύμφωνο μαζί σου ότι δε φτάνουν μόνο οι άνευ αλλά μη ξεχνάς ότι εργάζονται οι σύζυγοι αυτών και με φορολογική κλίμακα 3 ,μηδαμινές κρατήσεις δηλαδή και ζουνε αξιοπρεπεστατα,Όσοι πηγαν σε γερμανικό σχολείο τους έδιωξε ο νόμος του Φιλη,αναγκάστηκαν να φύγουν.

 
Πρωην αποσπασμενος
28 Ιαν 2020 10:18

Οι συνάδελφοι που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα και αναγκάζονται να ανακαλούν είναι οι ελεύθεροι νεοαποσπασμενοι ,οι παντρεμένοι με άνευ η και με επιμισθιο δεν έχουν κανένα οικονομικό πρόβλημα απολύτως κανενα.

 
Νυν αποσπασμένος
28 Ιαν 2020 10:28

Μια οικογένεια της οποίας οι γονείς δεν εργάζονται λαμβάνουν επίδομα στη Γερμανία μεταξύ 1.210 και 1.390 Ευρώ τον μήνα (όχι επίδομα ανεργίας, αυτό είναι κάτι άλλο).
Στη Γερμανία ζητείται από αποσπασμένους εκπαιδευτικούς (υπαλλήλους του ελληνικού δημοσίου) να εργάζονται για τα δύο έτη της απόσπασης που δικαιούνται, μόνο με τον ελληνικό τους μισθό (γύρω στα 1000 Ευρώ τον μήνα).
Είναι σαφές ότι κάποιοι κλείνουν απλά τα μάτια σε αυτό που συμβαίνει στη συνέχεια.

 
Χριστινα
28 Ιαν 2020 11:32

Ακομα και αν πιστεψω οτι ο εκπαιδευτικος περαν της πενταετιας, βασιζομενος στο μισθο του καλοπληρωμενου συζηγου του ζει καλα, δεν μπορω να φανταστω ουτε ενα λογο γιατι θα καταδεχεται ακομα και στο μελλον αυτη τη κατασταση απο τη στιγμη που η γερμανικη αγορα πληρωνει πολυ καλυτερα.
Με τις σπουδες που εχουν αναρπαστοι γινονται στα γερμανικα εκπαιδευτηρια.
Μια φιλη μου φαρμακοποιος διδασκει σε γυμνασιο πλεον. Τοση μεταναστευση ανοιξε πολλες θεσεις εργασιας στον εκπαιδευτικο τομεα.

 
Νεφέλη
28 Ιαν 2020 12:36

Ο πιο απλός λόγος ειναι η ηλικία. Αλλα να εισαι 40 ετών και αλλο να εισαι πάνω από 50 +. Οσο για τα επιδόματα που αναφέρθηκαν αναρωτιέμαι αφού υπάρχουν τοσο μεγάλα επιδόματα γιατι το 75% των κατοίκων της Γερμανίας κάνουν δύο και τρεις δουλειές για να τα βγάλουν πέρα και ειναι κυρίως οικογένειες με παιδιά και συνταξιούχοι Και τονίζω για να βγάλουν το μήνα κι οχι και εκδρομές. Μια έρευνα στο διαδίκτυο για τους μισθούς στη Γερμανία. Φυσικά υπάρχουν και οι καλα αμειβόμενοι . Αλλα οχι η πλειοψηφία

 
@Νεφέλη
28 Ιαν 2020 13:52

@Νεφέλη: 28 Ιαν 2020 12:36

Εξήγησέ μας σε παρακαλώ τι ακριβώς αμφισβητείς.
Ότι ΔΕΝ είναι αντικειμενικά εφικτό, ένας εκπαιδευτικός να ζήσει ΜΟΝΟ με τον μισθό της Ελλάδας στη Γερμανία;
Και στη συνέχεια... εξήγησέ μας τι ακριβώς προτείνεις;
Να κάνει ο Έλληνας δημόσιος υπάλληλος, αποσπασμένος εκπαιδευτικός στην Γερμανία "δύο και τρεις δουλειές" επιπλέον "για να τα βγάλει πέρα";
Μα το δικαίωμα αυτό βάσει ελληνικής νομοθεσίας ΔΕΝ το έχει!

 
Μάνος
28 Ιαν 2020 14:18

Η εκπαίδευση είναι βάση ελληνικών νόμων, ελληνικών βιβλίων και από Έλληνες εκπαιδευτικούς (που ΔΕΝ έχουν δικαίωμα δεύτερης εργασίας). Κατανοώ πως ένας καλοπαντρεμένος με μόνιμο κάτοικο Γερμανίας μπορεί να μην έχει ανάγκη έξτρα λεφτά και για δικούς του λόγους να επιθυμεί να συνεχίσει να εργάζεται-πληρώνεται από το Ελληνικό κράτος.
ΠΟΣΟΙ τέτοιοι όμως υπάρχουν; Φτάνουν;
Είναι δυνατόν να βάζουν άσχετες ειδικότητες να κάνουν μαθήματα ΚΑΤ' ΕΞΑΙΡΕΣΗ για συντονιστικό Μονάχου (άρθρο esos 4-12-2019) και ακόμα να λέμε πως όλα είναι καλά; Ποιος είναι ο σκοπός της ελληνόφωνης εκπαίδευσης; Να παρέχει πολύτιμες υπηρεσίες στα ελληνόπουλα του εξωτερικού και ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ;
Η εκπαίδευση των Ελλήνων μεταναστών οφείλει να είναι υψηλού επιπέδου, όχι απλά να κοιτάμε ίσα ίσα να καλύπτουμε με όποιον τύχει να είναι διαθέσιμος και να λέμε και ευχαριστώ. Πώς κατάντησε έτσι η ελληνόφωνη εκπαίδευση στη Γερμανία;

 
Χριστινα
28 Ιαν 2020 14:20

Η μεριδα αυτων 50+ που δεν εχουν τη ευκαιρια αλλου ας παραμεινουν. Δεν θελουμε να φυγουν. Να συμπληρωθουν ΟΛΑ τα κενα ζηταμε. Με τους λιγοστους 50 + δεν ειναι δυνατον. Και οι 50+ βγαινουν και σε συνταξη και λιγοστευουν και λιγοστευουν.

 
Χριστινα
28 Ιαν 2020 14:39

Η μεριδα αυτων 50+ που δεν εχουν τη ευκαιρια αλλου ας παραμεινουν. Δεν θελουμε να φυγουν. Να συμπληρωθουν ΟΛΑ τα κενα ζηταμε. Με τους λιγοστους 50 + δεν ειναι δυνατον. Και οι 50+ βγαινουν και σε συνταξη και λιγοστευουν και λιγοστευουν.

 
Νίκος
28 Ιαν 2020 15:09

Προς Πρώην αποσπασμένος:
Επειδή γράφεις πως ένα ζευγάρι χωρίς επιμίσθιο ζει χωρίς πρόβλημα και επειδή μας ενδιαφέρει, εξήγησε μας σε παρακαλώ που έχουμε κάνει λάθος στους υπολογισμούς μας;
1- Ενοίκιο για 100-120 τετραγωνικά βρίσκω Στουτγάρδη 1400++ (Warm) αν βρούμε βέβαια και μετά από πόσο κόπο θα βρούμε.
2- Οι μισθοί μας από Ελλάδα είναι περίπου 1000 ευρώ έκαστος.
3- Το γενικό κόστος ζωής Γερμανίας είναι λίγο ως αρκετά μεγαλύτερο από την Ελλάδα.
Αν ήξερα πως το ενοίκιο είναι περίπου στα 500 ευρώ πχ (τόσο θα νοικιάσουμε το σπίτι Ελλάδα αν είμαστε τυχεροί), και υποθέσουμε πως το κόστος ζωής Γερμανίας είναι εφάμιλλο, οκ. Είναι όμως;

 
Γονέας
28 Ιαν 2020 19:06

Συμμερίζομαι τους εκπαιδευτικούς που λόγω ηλικίας εγκλωβίστηκαν στο σύστημα αυτό και δεν έχουν καλύτερες ευκαιρίες.
Όμως οι υπόλοιποι (σε ηλικία που είναι ελκυστικοί για την γερμανική αγορά εργασίας)
γιατί πρέπει να υποστούν αυτό τον άδικο για το μορφωτικό τους επίπεδο μισθό; Ούτε ανειδίκευτοι εργάτες είναι, ούτε άπειροι νεαρούληδες.
Θα μπορούσα να συμπεράνω ότι ο μισθός ενισχύεται από παράλληλες πηγές, διαφορετικά είναι απλά αδιανόητη η εμμονή στη παραμονή σε μισθό χιλιάρικου!

 
Πραγματιστής
28 Ιαν 2020 19:07

Η στατιστική ανάλυση και το διαδίκτυο όπου αναγράφονται οι τιμές ενοικίασης ακινήτων, ίσως βοηθήσουν το υπουργείο να εξακριβώσει αν η παραμονή πέρα τις τριετίας δίχως επιμίσθιο αποτελεί κίνητρο για τους εκπαιδευτικούς!

 
Βilly
28 Ιαν 2020 21:23

Συγνώμη, θα νοικιάσεις σπίτι 120 τετραγωνικά;;¡

 
Πρωην αποσπασμενος
29 Ιαν 2020 08:21

Προς το ΓΟΝΕΑ
Θα σου αναφέρω δύο παραδείγματα που δεν πρέπει αλλά θα το κάνω πρώτα πρώτα το δικό μου ,η σύζυγος οδοντίατρος εγω συνταξιούχος με χιλιάρικο εργάστηκα στην Βάδη 19 χρόνια με άνευ επιμίσθιο στη πενταετία με επιμίσθιο αγόρασα διαμέρισμα ,και τωρα πες μου εχω ειχα οικ.προβλημα;ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΑ με άνευ επιμίσθιο,ο σύζυγος εργάζεται ως ηλεκτρολόγος μηχανικός στην Daimler benz αναγκάστηκε να πάρει άδεια άνευ αποδοχών έτσι γιατί το θέλει αυτός ο άθλιος νόμος που εύχομαι να καταργήσει η νέα ηγεσία μας,έχει οικ.προβλημα;πρόβλημα έχει μεγάλη σχολική μονάδα της Ένωσης με 240 παιδιά και περιμένει εκπαιδευτικό .

 
Γονεας
29 Ιαν 2020 09:51

Προς πρώην αποσπασμένο

Και στην οικογένεια μου έχω έναν ηλεκτρολόγο μηχανικό και ξέρω τι καλά λεφτά παίρνει. Ο σύζυγος δεν χρειάζεται καν να δουλεύει. Με αυτή την έννοια θα μπορούσε κάποιος να προσφέρει την εκπαιδευτική του εργασία ΔΩΡΕΑΝ . Δεν το έχει ανάγκη να πληρώνεται καν. Όμως δεν έχουν ολοι οδοντίατρο ή ηλεκτρολόγο μηχανικό , καλοπληρωμένους, ως συζύγους!
Τα παιδιά μου πάνε πολλά χρόνια σε ΤΕΓ και συνέχεια ακούω τον ένα και τον άλλο γνωστό εκπαιδευτικό να φεύγει πια. Μιλάω για τα τελευταία χρόνια που οι Γερμανοί ψάχνουν απελπισμένα εκπαιδευτικούς.
Γνώμη μου: το χιλιάρικο δεν θα έπρεπε να υπάρχει ούτε για παλιό ούτε για καινούργιο εκπαιδευτικό. Είναι λίγο. Ιδιώς τα τελευταία χρόνια που δεν βρίσκεις σπίτι και αν βρεις έφυγε το χιλιάρικο για το ενοίκιο!

 
Απορημένος
29 Ιαν 2020 09:58

Το Λύκειο Στουτγκάρδης δεν έχει συμβόλαιο στέγασης, το Λύκειο Στουτγκάρδης δεν έχει εκπαιδευτικούς. Θέλουν οι ευθύνοντες έμεσα να μας πουν κάτι; Να υποθέσουμε ότι η αδιαφορία αυτή είναι τυχαία; Μαθητές υπάρχουν πολλοί και πολύ περισσότεροι αν οι ευθύνοντες είχαν κανονίσει αυτά που είναι ευθύνη τους να κανονίσουν.

 
Γιώργος
29 Ιαν 2020 10:19

Ο μισθός του εκπαιδευτικό πρέπει να είναι αυτός που δικαιούται και όχι να σχετίζεται με τον μισθό του συντρόφου του.
Αν ήταν έτσι τότε να μειωθούν γενναία και οι μισθοί των "καλοπαντρεμένων" εκπαιδευτικών στην Ελλάδα.
Επίσης, η απόσπαση στο εξωτερικό (βάσει νόμου) ήταν, είναι και συνεχίζει να είναι για 5 έτη. Μετά οφείλει ο εκπαιδευτικός να επιστρέφει Ελλάδα και να προσφέρει εκεί τις υπηρεσίες του.
Τέλος, οφείλω να καταθέσω ότι μου προκαλεί αλγεινή εντύπωση να μην ακούγεται η φωνή των εκπαιδευτικών στο συγκεκριμένο ζήτημα (μέσω των συνδικαλιστικών τους οργάνων) και να βγαίνουν σύλλογοι γονέων με ανακοινώσεις τους να προβάλλουν οικονομικά -δίκαια- αιτήματα εκπαιδευτικών.

 
Πρώην Αποσπασμένος
29 Ιαν 2020 11:16

Έχεις δικιο ΓΟΝΕΑ έχεις δίκιο αλλά όταν έχουμε στη Βάδη σχολεία που υπολειτουργούν και συναδέλφους πρόθυμους να διδάξουν στα σχολεία αυτα αλλα ο νομος τους αναγκασε να παρουν αδεια ανευ αποδοχων τότε πρέπει ΗΕΝΩΣΗ και κάθε Ένωση να ζητήσει την κατάργηση του άρθρου 26 του άθλιου νόμου της προηγούμενης κυβέρνησης .Έχετε και έχουμε αν θες στη διάθεσή μας 7 η 8 δε ξέρω ακριβώςποσους συναδέλφους δίπλα μας τους είχαμε και στο παρελθόν με τεράστια διδακτική πείρα .Ας ζητήσουμε λοιπόν όλοι ενωμένοι την κατάργηση του άρθρου 26 ,αύξηση του επιμίσθιου για τους νεοαποσπασμενους και 5ετη απόσπαση,κυρίως αύξηση του επιμίσθιου 2500 εύρο και λίγα τα θεωρώ.

 
@Πρώην Αποσπασμένος
29 Ιαν 2020 14:07

Ας είμαστε ρεαλιστές
5 έτη με επιμίσθιο και βλέπουμε πώς θα πάει το πράμα.
Εννοείται κατάργηση του άρθρου 26 που διαχωρίζει συναδέλφους βάσει της "ποιότητας" του γάμου τους (χρόνο τέλεσης, διάρκεια κλπ). Τέτοιοι νόμοι δεν έχουν θέση σε ένα δυτικού τύπου, δημοκρατικό πολίτευμα τον 21ο αιώνα.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ