Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Ν. Κεραμέως: Το χρονοδιάγραμμα των επόμενων νομοσχεδίων

"Εμείς αλλάζουμε το πλαίσιο με δομές πιο κοντά στη σχολική μονάδα, με επαναφορά του σχολικού συμβούλου πιο χαμηλά, κοντά ακριβώς στη σχολική μονάδα"
Δημοσίευση: 03/02/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τον προγραμματισμό των επικείμενων νομοσχεδίων για την παιδεία, ανακοίνωσε σήμερα στη Βουλή η υπουργός Νίκη Κεραμέως, κατά τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης  της Βουλευτού του ΚΙΝΑΛ Χ. Κεφαλίδου, σχετικά με το σχέδιο και την  εθνική στρατηγική της Κυβέρνησης  για τη βελτίωση της Παιδείας στη χώρα μας.

Ειδικότερα η υπουργός Παιδείας είπε πως το  επόμενο διάστημα θα ακολουθήσουν τα εξής νομοσχέδια:

Πρότυπα - Πειραματικά: Αναφορικά με την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, όπως είχαμε εξαγγείλει θα υπάρχουν διατάξεις σχετικά με τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία. Ο  προγραμματισμός του υπουργείου είναι να λειτουργήσουν από τον Σεπτέμβριο είκοσι τέσσερα πρότυπα σχολεία και τριάντα οκτώ πειραματικά σχολεία σε όλη τη χώρα, κατανεμημένα προφανώς σε όλη την επικράτεια.

Δομές Εκπαίδευσης- Σχολικοί Σύμβουλοι: Επίσης, διατάξεις αναφορικά με τις δομές. Βεβαίως έχουμε κατακρίνει τις προηγούμενες δομές ως γραφειοκρατικές, ως υδροκέφαλες, μακριά από τη σχολική μονάδα. Εμείς αλλάζουμε αυτό το πλαίσιο με δομές πιο κοντά στη σχολική μονάδα, με επαναφορά του σχολικού συμβούλου πιο χαμηλά, κοντά ακριβώς στη σχολική μονάδα.

Θεματικές στο σχολείο : Εισάγουμε νέες θεματικές στο σχολείο, στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα, νέες θεματικές που έχουν να κάνουν, για παράδειγμα, με τη σεξουαλική αγωγή, με τον εθελοντισμό, με την επιχειρηματικότητα, με την οδική ασφάλεια, θεματικές που στοχεύουν στο να προσδώσουν στα νέα παιδιά μία πιο σφαιρική διαπαιδαγώγηση. Όλα αυτά ήδη πιλοτικά από το ερχόμενο έτος.

Επαγγελματική εκπαίδευση: Στην επαγγελματική εκπαίδευση ετοιμάζουμε νέο πλαίσιο στο οποίο οι κοινωνικοί εταίροι θα έχουν πολύ σημαντικό ρόλο να παίξουν, για να μπορέσουμε να γεφυρώσουμε το σημαντικό χάσμα που υπάρχει σήμερα μεταξύ εκπαίδευσης και πραγματικών αναγκών στην αγορά εργασίας.

Εξωστρέφεια των Πανεπιστημίων: Στην τριτοβάθμια έχουμε διατάξεις που θα αφορούν στη μεγαλύτερη εξωστρέφεια των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων μας, διευκόλυνση αγγλόφωνων προγραμμάτων, κοινών προγραμμάτων, διεθνών προγραμμάτων, διπλών προγραμμάτων, καλοκαιρινών προγραμμάτων.

Και όλα αυτά γιατί; Για να αξιοποιήσουμε το εξαιρετικό ανθρώπινο δυναμικό που έχει η χώρα μας, τα εξαιρετικά ιδρύματα που έχει η χώρα μας και προκειμένου η χώρα μας να καταστεί ένα περιφερειακό κέντρο εκπαίδευσης το οποίο θα προσελκύει φοιτητές απ’ όλο τον κόσμο, αντί να διώχνουμε φοιτητές. Νέος νόμος πλαίσιο για τα ΑΕΙ: Και θα ακολουθήσει βεβαίως και το συνολικό θεσμικό πλαίσιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Η Νίκη Κεραμέως, ανακοίνωσε επίσης τα εξής:

Πολλαπλό βιβλίο: Το ΙΕΠ ήδη μελετάει την εισαγωγή του πολλαπλού βιβλίου, προκειμένου τα παιδιά να έχουν να συνδυάσουν πολλές πήγες για να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη και να μην εστιάζουν στη σελίδα 5 μέχρι τη σελίδα 7 στο κάθε μάθημα.

Νέα προγράμματα σπουδών: Βεβαίως και θα αξιοποιήσουμε την πολύ σημαντική δουλειά που είχε γίνει μέχρι το 2014. Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ήδη ετοιμάζει νέα προγράμματα σπουδών από το νηπιαγωγείο μέχρι και το λύκειο, στη βάση της πολύ σημαντικής δουλειάς που είχε γίνει μέχρι το 2014.

Τράπεζα θεμάτων: Έχουμε εξαγγείλει εδώ και καιρό ότι θα ξεκινήσει από την ερχόμενη χρονιά για την Α’ Λυκείου και αυτό είναι κάτι το οποίο επεξεργάζεται αναλυτικά το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Επένδυση στον εκπαιδευτικό: Δεν μπορούμε να απαιτούμε αναβάθμιση της παιδείας, αν η πολιτεία πρώτα δεν επενδύει στον εκπαιδευτικό. Πώς επενδύει; Στην πράξη. Ήδη έχουμε ανακοινώσει συγκεκριμένα επιμορφωτικά προγράμματα τα οποία δεν έχουν γίνει εδώ και χρόνια και ήδη έχουν ανακοινωθεί και δημοσιοποιηθεί τα συγκεκριμένα προγράμματα.

Διπλή μοριοδότηση : Διπλή μοριοδότηση για όσους εκπαιδευτικούς υπηρετούν σε δυσπρόσιτες περιοχές. Είναι σεβασμός στον εκπαιδευτικό, είναι σεβασμός στην τοπική κοινωνία, είναι σεβασμός στη νέα γενιά, η οποία, όπου κι αν βρίσκεται στη χώρα, έχει δικαίωμα στη μάθηση.

Πίνακες: Έχουμε εξαγγείλει ότι θέλουμε να μειώσουμε τη διάρκεια των πινάκων από τρία χρόνια σε δύο για να προσμετράται πιο γρήγορα η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών.

Η Χ. Κεφαλίδου

Στην πρωτολογία της η Χαραά Κεφαλίδου τόνισε τα εξής:

Πρόσφατες μελέτες που έχουν γίνει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, από τον ΟΑΣΑ, από την PISA 2018, από το Ινστιτούτο ΚΑΝΕΠ της ΓΣΕΕ, από τη διαΝΕΟσις επιβεβαιώνουν ότι τα σχολικά αποτελέσματα είναι πενιχρά. Επιβεβαιώνουν ακόμη ότι η χώρα μας κατέχει χαμηλή θέση στη μέση επίδοση των μαθητών της. Παράλληλα, κρούουν και τον κώδωνα του κινδύνου για την ποιότητα της παιδείας μας.

Όλες συντείνουν σε ένα και μόνο συμπέρασμα: Το εκπαιδευτικό μας σύστημα νοσεί και νοσεί βαρύτατα. Δεν ανταποκρίνεται με επάρκεια στον ρόλο του. Δεν διαμορφώνει και δεν διαπλάθει ενεργούς και σκεπτόμενους πολίτες. Δεν συμβαδίζει με τις νέες προκλήσεις της τέταρτης βιομηχανικής επανάστασης. Με απλά λόγια, το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν συμβάλλει στην παραγωγική και κοινωνική ανασυγκρότηση της χώρας.

Από τη μία, είναι η κατάργηση του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, το οποίο ξέρετε πολύ καλά ότι αποδυνάμωσε τον εθνικό διάλογο, υπονόμευσε τη συναίνεση, ενίσχυσε τον κομματισμό και υποβάθμισε τις παρεχόμενες εκπαιδευτικές υπηρεσίες.

Από την άλλη, η διάλυση των δομών διοίκησης της εκπαίδευσης, η κατάργηση του ολοήμερου δημοτικού με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, η κατάργηση πρότυπων και πειραματικών σχολείων, το πάγωμα των νέων αναλυτικών προγραμμάτων στο γυμνάσιο, ο μετασχηματισμός του γενικού λυκείου σε φροντιστηριακό θάλαμο των ΑΕΙ, η κατάργηση οποιασδήποτε αξιολόγησης του εκπαιδευτικού συστήματος είναι θλιβερές πολιτικές ΣΥΡΙΖΑ, που είναι όμως ακόμη εδώ. Οι όποιες αποσπασματικές σας παρεμβάσεις δεν καταφέρνουν να υπηρετούν τον στόχο της ισότιμης πρόσβασης σε ποιοτικές υπηρεσίες εκπαίδευσης.

Και για να γίνουμε συγκεκριμένοι, είμαστε σύμφωνοι ότι η καταγραφή από τις έρευνες είναι ακριβής και αποτυπώνει την πραγματικότητα; Εάν ναι, τι έχετε να πείτε για το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας;

Εμείς πιστεύουμε ότι έπρεπε να λειτουργεί ήδη.

Ακόμη περιμένουμε τον νέο χάρτη της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Εμείς επιμένουμε στον ενιαίο χώρο ΑΕΙ και έρευνας. Εσείς;

Επανειλημμένα ακούμε εξαγγελίες για δομές και για στελέχη διοίκησης των σχολείων. Τι σκοπεύετε να κάνετε και πότε για την επαναφορά του θεσμού των σχολικών συμβούλων, τη δημιουργία δομών και προγραμμάτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών; Ο ΣΥΡΙΖΑ ξέρετε ότι διέλυσε ό,τι υπήρχε στην επιμόρφωσή τους. Πόσο νομίζετε ότι μπορείτε να καθυστερείτε;

Τι σκοπεύετε να κάνετε με την αλλαγή των προγραμμάτων σπουδών; Θα αξιοποιήσετε τη δουλειά που έχει γίνει και έχει πληρωθεί; Μέχρι το 2014, γινόταν αυτή η ιστορία και οι Υπουργοί του ΣΥΡΙΖΑ την πάγωσαν και την άφησαν στα συρτάρια. Τώρα, υπάρχει νέος εκλεγμένος Πρόεδρος στο ΙΕΠ. Θα πάνε χαμένα τα λεφτά των φορολογουμένων;

Πώς, ειδικά μετά την ψήφιση του άρθρου 50 για τα κολέγια, σκέφτεστε να αντιμετωπίσετε το θέμα των προσλήψεων των εκπαιδευτικών; Θα τις κάνετε με βάση την παιδαγωγική επάρκεια ή τη διδακτική εμπειρία από μαθητεία; Ή θα τις κάνετε με βάση τη συμμετοχή μέσω διαγωνισμών ΑΣΕΠ, δίκαιη αποδοχή προϋπηρεσίας, διαφανή κοινωνικά κριτήρια; Αν ναι, πώς -και πότε- θα τα εξασφαλίσετε αυτά;

Και εδώ, αφού αποφασίσετε τι θέλετε, πρέπει να μας απαντήσετε στο τι είδους και τι ποιότητα εκπαιδευτικών θέλετε για τα παιδιά όλων των Ελλήνων, όχι μόνο τον προνομιούχων.

Από ποιο σχέδιο δράσης θα δούμε την ισχυροποίηση της προσχολικής αγωγής; Πού είναι το ειδικό σχέδιο για δημιουργία νηπιαγωγείων; Με το ολοήμερο δημοτικό, με το πρόγραμμα 8.00΄-14.00΄ που είναι εξαιρετικής σημασίας για την ελληνική οικογένεια, τι κάνετε; Πότε περιμένετε;

Ανακοινώνετε ενίσχυση της γνώσης με πιστοποιητικά γλωσσομάθειας και ψηφιακών δεξιοτήτων κι εμείς σας λέμε «Γίνετε συγκεκριμένοι». Αναφορικά με την ολοκλήρωση της βασικής εκπαίδευσης με απολυτήριες εξετάσεις στην τρίτη γυμνασίου και την πιστοποίηση πληροφορικής και αγγλικής γλώσσας, πού είναι αυτά; Χαρήκαμε για την ανακοίνωση αποκατάστασης του μορφωτικού χαρακτήρα του λυκείου –νέα ωρολόγια προγράμματα, εθνικό απολυτήριο, τράπεζα θεμάτων- αλλά περιμένουμε εξειδίκευση. Πού είναι;

Τι έχετε προγραμματίσει για την ισχυροποίηση της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης; Ξέρετε καλύτερα από τον καθένα ότι παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, χωρίς ισχυρή επαγγελματική εκπαίδευση, απλώς δεν γίνεται. Προχωρήστε στην ίδρυση νέων τομέων στα ΕΠΑΛ, στην καθολική εφαρμογή τετάρτου έτους μαθητείας με απονομή επαγγελματικών δικαιωμάτων «επιπέδου  5» και είμαστε εδώ να σας στηρίξουμε με τις δικές μας πολιτικές. Πότε σχεδιάζετε τη λειτουργία νέων Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων και, φυσικά, Προτύπων Τεχνικών Επαγγελματικών Λυκείων;

Σχόλια (26)

 
Φιλόλογος
03 Φεβ 2020 22:25

Το πολλαπλό βιβλίο φαίνεται ότι η κα Κεραμέως το αντιλαμβάνεται κατά τρόπο εντελώς διαφορετικό απ' ό,τι η υπόλοιπη Ευρώπη. Όταν λέμε πολλαπλό βιβλίο δεν εννοούμε το να μπορεί να συμβουλεύεται κανείς ταυτόχρονα πολλά βιβλία κατά την ώρα της παραδόσεως ή του διαβάσματος στο σπίτι. Αυτό είναι αυτονόητο ότι μπορεί και πρέπει να γίνεται. Εννοούμε ότι σε κάθε μάθημα ο διδάσκων μπορεί να επιλέξει από πολλά εγκεκριμένα σχολικά βιβλία ποιο θα διδάξει την επόμενη χρονιά. Γιατί κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν;

 
Δεν πάμε καθόλου καλά
03 Φεβ 2020 23:18

Μπορεί κάποιος να εξηγήσει γιατί η προϋπηρεσία των αναπληρωτών να προσμετράται κάθε 2 χρόνια; Τι νόημα έχει αυτό; Πριν πως γινόταν και η προϋπηρεσία μετρούσε κάθε χρόνο; Πιστεύω ότι έτσι πολλοί που θα δουλέψουν για πρώτη φορά θα νιώθουν αδικημένοι.

 
Φ.Φ.
03 Φεβ 2020 23:43

Πιο χαμηλά οι σχολικοί σύμβουλοι; Δεν μας τα λέει καλά!

 
Άξιον απορίας
04 Φεβ 2020 00:38

Γενικά και αόριστα στο μέλλον...
Με τον νόμο επιλογής στελεχών; ούτε κουβέντα...

 
ΠΟΥ ΠΩΣ ΠΟΤΕ ΠΟΙΟ;
04 Φεβ 2020 00:54

Χρονοδιάγραμμα σημαίνει ο κατάλογος ή ο πίνακας προθεσμιών της κάθε φάσης ενός έργου, ενός σχεδίου, κλπ.
Δυστυχώς η κυρία Κεραμέως ούτε και αυτό είναι ικανή να οριοθετήσει παρά μόνο συνεχίζει να υποτιμά την εκπαιδευτική κοινότητα . Η ίδια εκτίθεται ανεπανόρθωτα καθημερινά στον χώρο που ορίστηκε να υπηρετήσει. Τελικά για άλλους λόγους την υπουργοποίησε ο πρωθυπουργός μας. Καλό θα ήταν να σταματήσει να συνεχίζει να κάνει δηλώσεις για πράγματα που δεν προτίθεται να υλοποιήσει ως υπουργός. Πάμε στον 8ο μήνα και δεν άλλαξε απολύτως τίποτα στις δομές, παρά μόνο θέτει αόριστα χρονοδιαγράμματα προς το κενό. Πρωτοφανές στα χρονικά πολιτική ηγεσία σε τόσο χρονικό διάστημα που δεν έχει κάνει την παραμικρή αλλαγή (π.χ. επιλογές ή τοποθέτηση υπηρεσιακών Διευθυντών Εκπαίδευσης που είναι σε τόση απαράδεχτη παράταση θητείας). Τουλάχιστον το ΣΥΡΙΖΑ ότι υποσχέθηκε το ΕΚΑΝΕ!!!!

 
Στο 19ο μήνα παράτασης θητείας οι Διευθυντές Εκπαίδευσης
04 Φεβ 2020 08:46

Αφήστε και σεις κάποιο έργο κ.Κεραμέως .Είπαμε πλήρης ταύτιση με τον ΣΥΡΙΖΑ για την συγκυβέρνηση,έπαινοι Γαβρόγλου,ανοχή από όλους στο υποτυπώδες έργο σας σε σημείο πρόκλησης πλέον,αλλά κάντε και κάτι.Θα μου πείτε ότι σας έκανε ο Σαμαράς βουλευτή Επικρατείας ,ανοίγοντας σας το δρόμο στην πολιτική χωρίς το πρώτο κυνήγι του σταυρού και χωρίς να σας ξέρουν καν στην ΝΔ,παραγκωνίζοντας στελέχη και αγωνιστές δεκαετιών , εδώ θα κολλήσουμε;Είπαμε σας προορίζουν για μεγάλα πράγματα στην συγκυβέρνηση και ο ρόλος της Υπουργού σας πέφτει μικρός,κάντε όμως και κάτι.Αφήστε κάποιο αποτύπωμα από το πέρασμα σας στο Υπουργείο για να σας θυμούνται.

 
Γιωργος
04 Φεβ 2020 09:14

Κάπου εκεί στο χρονοδιάγραμμα σας θα μπουν και τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων ΤΕΙ και των νέων πανεπιστημίων;

 
Απογοήτευση
04 Φεβ 2020 09:34

@ ΠΟΥ ΠΩΣ ΠΟΤΕ ΠΟΙΟ;
Καλά είναι και τα αόριστα χρονοδιαγράμματα και οι υποσχέσεις, ενεργοποιούν τις ελπίδες κάποιων. Και μη χειρότερα αλλά δυστυχώς θα έρθουν , το μόνο σίγουρό είναι της Υπουργού δεν της καίγεται καρφί και το κάνει με μεγάλη επιστημονική επιτυχία.

 
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ
04 Φεβ 2020 10:23

Είναι εξαιρετικά άστοχο η ηγεσία του Υπ. Παι. να εκτίθεται ανακοινώνοντας χρονοδιαγράμματα, τα οποία ΔΕΝ τηρεί και να παραμένει αμήχανη απέναντι στο σοβαρό έργο που έχει αναλάβει. Όσα υπόσχεται η κ. Κεραμέως έπρεπε ήδη να βρίσκονται σε στάδιο υλοποίησης. Έχει χαθεί μία ολόκληρη σχολική χρονιά, βρισκόμαστε στο μεταίχμιο να χαθεί και η επόμενη (δηλαδή υπό ιδανικές συνθήκες ο μισός χρόνος διακυβέρνησης της χώρας από την κυβέρνηση Μητσοτάκη). Αυτό δε θα ήταν πρόβλημα αν όλα έβαιναν καλώς. Αλλά δε βαίνουν. Το βασικό πλέον ερώτημα δεν είναι τι θα κάνει αλλά αν προτίθεται η τωρινή ηγεσία του ΥΠ. ΠΑΙ. να κάνει κάτι για τη δημόσια εκπαίδευση. Αν δεν προτίθεται άμεσα ή αν δεν δύναται, το ερώτημα είναι αν αυτό απασχολεί τον Πρωθυπουργό!

 
Χαϊντε
04 Φεβ 2020 12:32

Απορίες γενικώς:
-Φτιάξτε όλα τα άλλα μαθήματα κι αφήστε τη σεξουαλική αγωγή στην οικογένεια ή τους ειδικούς. Δρομολογήστε σχολές γονέων στα σχολεία, αντί για το μάθημα αυτό που θα το κάνει ποιος είπαμε;
-Ο χαμός με τις αντιδράσεις γίνεται μόνο σε ότι αφορά Χριστιανικό ήθος.
-Οι δομές κοντά τι σημαίνει ακριβώς; Θα κλείσετε τα ΚΠΕ στα χωριά; Θα βάλετε κι άλλους Υπευθύνους δραστηριοτητων στις Δνσεις για να προλαβαίνουν να πάνε στα σχολειά; Θα πάρετε τους επαγγελματικούς συμβούλους από τα ΚΕΣΥ και θα τους πάτε στο σχολείο; Θα κάνετε κι άλλους Συντονιστές - συμβούλους συντονιστές ή ότι άλλο θέλετε να ονομάσετε τα γνωστά;
Κάθε 1,5 κατά μέσο όρο έτη άλλος υπουργός παιδείας αλλάζει τα πάνω κάτω. Γι ά΄λλη μια φορά λοιπόν ξαναζεί ο εκπ/κος κόσμος τα ίδια. Αν θέλετε να φτιάξετε παιδεία (σίγουρα δεν θέλετε αλλά ...)μαζευτείτε όλοι με επιστήμονες του κλάδου να κάνετε στρατηγική μακροπρόθεσμη 10ετίας και μετά προχωρήστε.
=- Η Κεφαλίδου μιλά ως εκπαιδευτικός με μεγάλη πείρα στον κλάδο;

 
@καληνύχτα
04 Φεβ 2020 14:03

θεός, τα γράφεις τέλεια !

 
Γιώργος
04 Φεβ 2020 14:42

Λόγια λόγια χορτάσαμε.
Πράξεις περιμένουμε!!!!!
Ουσία μηδέν!!!!!

 
Λες?
04 Φεβ 2020 15:03

Ότι να ναι με λίγα λόγια και από αμερικανιες άλλο τίποτα με την κεραμεως.

 
O tempora o mores...
04 Φεβ 2020 16:18

Από τα χθεσινά της Υπουργού μου άρεσε πολύ η αναφορά της στα πτυχία των κολλεγίων. Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι αυτό έπρεπε να γίνει σύμφωνα με το ευρωπαϊκό δίκαιο και ότι δεν είναι διαφορετική περίπτωση από αυτήν π.χ. ενός φιλολόγου που σπούδασε στην Ελλάδα και εργάζεται σε κάποια ευρωπαϊκή χώρα!!! Είναι δυνατόν να εξισώνονται αυτά τα δύο; Ο εκπαιδευτικός στην Ελλάδα πήρε πτυχίο από αναγνωρισμένο Πανεπιστήμιο και όχι από κολλέγιο!!! Με πανεπιστημιακά πτυχία προσλαμβάνονται στο εξωτερικό!! Ενώ το Πανεπιστήμιο του εξωτερικού που συνεργάζεται με το κολλέγιο είναι αναγνωρισμένο και πιστοποιημένο;; Αναρωτιέμαι αν ποτέ προσλάμβαναν σε ευρωπαϊκή χώρα στην επίσημη εκπαίδευση κάποιον από την Ελλάδα με ένα κολλεγιακό πτυχίο......

 
Άκης
04 Φεβ 2020 16:42

Κυρία Νίκη αν μετά τα κολέγια δώσεις και επαγγελματικά δικαιώματα στους ΤΕΙτζήδες θα τρελαθώ.

 
Εκπαιδευτικός
04 Φεβ 2020 17:16

Όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα και μικρό καλάθι.
Όταν μάθει η υπουργός τι μέρος του ΑΕΠ διαχειρίζεται, τότε είναι πιθανό να κάνει και ανάλογους σχεδιασμούς

 
@Καληνύχτα.Σε λατρεύω.Αύριο πάλι
04 Φεβ 2020 18:11

Λυπάμαι πολύ αλλά αύριο δεν μπορώ.Έχω προετοιμασίες για την συγκυβέρνηση και δεν θέλω να τα χαλάσω μαζί τους για όσα ζητάς.Με περιμένει αναβάθμιση από Υπουργός που είμαι σήμερα. .Τον Αύγουστο μπορείς;

 
ΣΤΟΥ ΚΩΦΟΥ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ ΒΡΟΝΤΑ
04 Φεβ 2020 19:07

Τι κάθεστε και αναλώνεστε με σχόλια και ξοδεύετε φαιά ουσία . Η Υπουργός και η πολιτική ηγεσία δεν προτίθενται να προβούν σε αλλαγές που είχαν υποσχεθεί προεκλογικά αφού πλέον είναι πολύ φανερή η πλήρης αδιαφορία κατά την πορεία του οκτάμηνου , μόνο υπεκφυγές σχεδόν σε όλα τα ερωτήματα και αόριστα χρονοδιαγράμματα. Κακώς που εμπιστευθήκατε τυφλά τις προγραμματικές δηλώσεις της κ. Κεραμέως. Έτσι είναι τα πολιτικά παιχνίδια, και πρέπει να συμβιβαστούμε με την πραγματικότητα. Το πάθημα να μας γίνει μάθημα λοιπόν.

 
Πειραματικά και Πρότυπα
04 Φεβ 2020 19:15

Από τον Σεπτέμβριο 24 πρότυπα και 38 πειραματικά σχολεία σε όλη τη χώρα - αυτό είναι δέσμευση;

 
Γ.Π.
04 Φεβ 2020 21:03

Όταν μία ομάδα δεν αποδίδει, τουλάχιστον την αναδιατάσσεις.
Ας δούμε και την παρακάτω σύνθεση:
Υπουργός Παιδείας η κυρία Αναστασία.
Υφυπουργός ΠΕ και ΔΕ η κυρία Σοφία.
Γενική Γραμματέας η κυρία Κεραμέως.
Ο κύριος Διγαλάκης δεν μας έχει κάνει κάτι. Ας συνεχίσει το έργο του.

 
Αλεξίου Γεώργιος
05 Φεβ 2020 05:30

......να υπενθυμίσετε στην κα Υπουργό της Ελληνικης Δημοκρατιας να μην ξεχασει το νομοσχεδιο για την μετατροπη του ΠΑΔΑ σε προτυπο πανεπιστημιο επιστημων συμφωνα με την προεκλογικη δεσμευση του Αρχηγου της ..... χα..χα ...χα , γελανε και τα πλακακια της πλατείας με αυτά που αυτοσχεδιάζουν...ολα από χέρι καμένα...... φεύγετε να φεύγουμε ,σκάλες κατώτερη από τον προκάτοχό της

 
@Αλεξίου Γεώργιος
05 Φεβ 2020 16:22

που το θυμηθηκες !!!!!! με εκανες και γέλασα μπράβο σου

ΥΓ η ιστοσελιδα του ΠΑΔΑ (το τμημα ηλεκτρολογων -ηλεκτρονικων ) δεν αναφερει τιποτα γιατις σχολες απο τις οποιες προερχεται ....κρίμα και παλι κριμα ,ενω τα υπολοιπα τμηματα των μηχανικων αναφερουν απο που ξεκινησαν ..''πεθαινεις ''οταν ξεχνας ... και μετρας το μποι σου το μεσημερι

οι Πρυτανικες αρχές του ΠΑΔΑ δεν ενοχλουνται ....
τους αποφοιτους των ιδρυματων απο τα οποια προερχονται τους ξεχάσανε ........

 
Δηλώσεις που μείνανε δηλώσεις
05 Φεβ 2020 17:36

Καταρχάς είναι η κυρία Κεραμέως ΝΔ; Αυτό είναι ένα σοβαρό ερώτημα που πρέπει να εξετάσετε. Δεν θα είμαι υποψήφια για καμία θέση στελεχών ούτε θα ενδιαφερθώ μελλοντικά μιας και οδεύω προς την σύνταξη, όμως παρακολουθώ αραιά και που τις αναρτήσεις και τα σχόλια εδώ , και κατάλαβα πολύ καλά ότι το Υπουργείο Παιδείας μέχρι σήμερα αναλώνεται σε καθημερινές ανακοινώσεις και επικοινωνιακά πυροτεχνήματα. Συμπέρασμα ότι δεν έχουν σκοπό να κάνουν επιλογές στελεχών εκπαίδευσης πριν το 2021-2022 για καθαρά ευνόητους λόγους, όλα ήταν παραπλανητικές προεκλογικές δηλώσεις μέχρι να κερδίσουν τις εκλογές. Η καλή μέρα φαίνεται από το πρωί , έχει περάσει τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα και δεν έχουν ανακοινώσει συγκεκριμένες διαδικασίες παρά μόνο αόριστες υποσχέσεις από μήνα σε μήνα. Σοβαρότητα μηδέν.

 
Επιλογή στελεχών εκπαίδευσης εδώ και τώρα
05 Φεβ 2020 17:50

Έχουν περάσει επτά μήνες από την ανάληψη της εξουσίας από το κόμμα της ΝΔ και η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας βρήκε το χρόνο να καταθέσει και να ψηφιστούν νομοσχέδια για την παιδεία ( κατάργηση ασύλου, εξίσωση πτυχίων ΑΕΙ- Κολεγίων, σύνδεση χρηματοδότησης Πανεπιστημίων με την Αξιολόγηση, αναστολή 37 τμημάτων ΑΕΙ, τριετής αποκλεισμός για όποιον εκπαιδευτικό δεν αναλάβει υπηρεσία ή παραιτηθεί, Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία, επιλογή σημαιοφόρων κά), πολύ συχνά κυβερνητικά στελέχη και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός κάνουν λόγο για την αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που αρχίζει σύντομα, μιας και το νομοθετικό πλαίσιο είναι ήδη έτοιμο, για το μόνο που δε βρίσκει χρόνο να ασχοληθεί είναι με την Επιλογή των στελεχών Εκπαίδευσης. Ένα ζήτημα σημαντικό που απασχόλησε κατά το παρελθόν, αλλά απασχολεί και σήμερα τον εκπαιδευτικό κόσμο και το συνδικαλιστικό κίνημα των Εκπαιδευτικών.
Ήδη η θητεία των Διευθυντών Εκπαίδευσης έχει λήξει από τις 31/7/2018 και είχε παραταθεί μέχρι την επιλογή των νέων . Για το σκοπό αυτό συγκροτήθηκε Κεντρικό Συμβούλιο Επιλογής και τον περασμένο Μάρτιο έγινε προκήρυξη για την υποβολή αιτήσεων υποψηφιότητας για τις θέσεις αυτές. Ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση 660 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που πέρα από την αίτηση κατέθεσαν και φάκελο με όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά των αντικειμενικών τους προσόντων. Λόγω των εκλογών διεκόπη προσωρινά η λειτουργία όλων των Συμβουλίων και ενώ ξεκίνησε ξανά μετά από αυτές, το θέμα των επιλογών …«πάγωσε», καθώς στο υπουργείο Παιδείας θα προετοίμαζε τον νέο νόμο…
Παρόλα τα παραπάνω και ενώ η θητεία των Διευθυντών Σχολικών μονάδων λήγει στις 31/07/2020 και η υπουργός Ν. Κεραμέως προανήγγειλε την επαναφορά του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων, το υπουργείο Παιδείας δεν έχει καταθέσει ούτε προσχέδιο προς συζήτηση για την Επιλογή Στελεχών Εκπαίδευσης.
Οι υποσχέσεις της κυβέρνησης είναι ξεκάθαρες μέσα από τις δηλώσεις της υπουργείου Παιδείας που ανεμίζει τη σημαία της “αριστείας”, της “αξιολόγησης” και της “αυτονομίας” και για την επαναφορά του θεσμού των σχολικών συμβούλων «με αναβαθμισμένο εποπτικό, επιμορφωτικό και αξιολογικό ρόλο».
Η κυβέρνηση της ΝΔ δεν έχει ανακοινώσει ακόμα το νέο θεσμικό πλαίσιο επιλογής στελεχών της Εκπαίδευσης, και αν είναι έτοιμο το κρατάει επτασφράγιστο μυστικό και εσκεμμένα καθυστερεί.
Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας είναι υποχρεωμένη βάση των προγραμματικών δηλώσεων που έκανε να α) «Να ανοίξει τα χαρτιά της» για την επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης και β) Να μη δοθεί παράταση στη θητεία των Διευθυντών σχολικών μονάδων.

 
Σ.Κ.@Επιλογή στελεχών εκπαίδευσης εδώ και τώρα
05 Φεβ 2020 21:40

[Να μη δοθεί παράταση στη θητεία των Διευθυντών σχολικών μονάδων.]

Έλα που θα δοθεί.Δες την ταινία ¨"Ο χρόνος που απομένει",μεταφορικά μιλάω,και εννόησε ότι το μόνο σίγουρο είναι αυτή η παράταση..Υπενθυμίζω ότι το "εδώ και τώρα" είναι σλόγκαν του αείμνηστου Αντρέα Παπανδρέου.

 
θα δοθεί θα δοθεί
05 Φεβ 2020 23:34

παρατασις διεθυντάδων , ναι ! ε, ρε γλέντια ('ηδη το ξέρουν κάποιοι, σταμάτησαν να ράβονται άλλοι)

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ