Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Πανελλαδικές 2020: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι

Ολες οι μέχρι σήμερα πληροφορίες για τις Πανελλαδικές- Συνεχής Ενημέρωση
Δημοσίευση: 15/06/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
  1. Το Πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων
  2. Πρόγραμμα Πανελλαδικών Εξετάσεων στα Ειδικά Μαθήματα και πρακτικής δοκιμασίας για τα ΤΕΦΑΑ
  3. Aπό 29 Ιουνίου έως και 10 Ιουλίου η υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία (Αγωνίσματα) των υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α
  4. Τρόπος διεξαγωγής των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2020, γραπτών ή προφορικών
  5. Υποχρεωτική η μάσκα για τους επιτηρητές
  6. Ο αριθμός εισακτέων ανά τμήμα και ανά Πανεπιστήμιο
  7. Πανελλαδικές 2020: 17 ερωτήσεις- απαντήσεις για τους υποψηφίους για τα ΑΕΙ
  8. Ποια σχολεία είναι Εξεταστικά Κέντρα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ
  9. Εγκύκλιος για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις με το ΝΕΟ σύστημα
  10. Εγκύκλιος για την εισαγωγή παλαιών αποφοίτων με το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα
  11. Τα οριστικά Επιστημονικά Πεδία
  12. Τρόπος εξέτασης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων
  13. Τι πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι για τις εξετάσεις στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
  14. Η Προκήρυξη για τις Σχολές Πυροσβεστικής
  15. Υπουργός: Επαναληπτικές Πανελλαδικές για τους υποψηφίους που προσβληθούν από Κορωνοϊό ή τεθούν σε καραντίνα
  16. Η νέα (μειωμένη) Εξεταστέα Ύλη των Πανελλαδικών Εξετάσεων
  17. H  αρχική  ανακοίνωση της διδακτέα - εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ ́ τάξης Ημερήσιων και (τριετών) Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. και της Δ ́ τάξης Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. (Η ύλη αυτή μειώθηκε)
  18. Εξεταστέα Ύλη: Δεν αλλάζει κάτι για τους αποφοίτους προηγούμενων ετών
  19. Υπ. Παιδείας: Αποδεκτές λύσεις στο μάθημα των Mαθηματικών στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
  20. Πανελλαδικές ΕΠΑΛ: Μαθήματα , τρόπος εξέτασης, διαδικασία υποβολής Μηχανογραφικού, Σχολές εισαγωγής
  21. Η νέα Εξεταστέα Ύλη των ΕΠΑΛ
  22. Συμμετοχή ειδικών κατηγοριών μαθητών ΕΠΑ.Λ. στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2020
  23. Ενημέρωση για τις εξετάσεις των Ελλήνων του εξωτερικού
  24. Η νέα απόφαση εισαγωγής στα ΑΕΙ των υποψηφίων ειδικών κατηγοριών
  25. Πανελλαδικές: “Φίλτρα” ισοδυναμιών
  26. Η προκήρυξη για την εισαγωγή των υποψηφίων στις Στρατιωτικές Σχολές
  27. Η Προκήρυξη για την εισαγωγή των υποψηφίων στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων, το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021
  28. Εγκύκλιος για την υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
  29. Οι 80 παθήσεις για την εισαγωγή των υποψηφίων χωρίς εξετάσεις στα Πανεπιστήμια
  30. Πανελλαδικές: Αιτήσεις-δηλώσεις συμμετοχής από 30 Μαρτίου έως 9 Απριλίου με e-mail
  31. Πανελλαδικές αποφοίτων ΕΠΑΛ: Η εγκύκλιος για την υποβολής δήλωσης συμμετοχής στις εξετάσεις
  32. Τέσσερις αλλαγές για τους υποψηφίους Αστυνομικών Σχολών
  33. Ανωτατοποιείται (4ετής) η Σχολή Πυροσβεστών και ιδρύεται Εθνική Σχολή Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων
  34. Ψηφίστηκε τροπολογία για τους μαθητές της Γ' Λυκείου που πλήττονται από φυσικές καταστροφές
  35. Διάταξη για τις Πανελλαδικές για τα Μουσικά τμήματα του Ιονίου και Πανεπιστημίου Μακεδονίας
  36. Προσόντα- προϋποθέσεις εισαγωγής στις Σχολές Λιμενικών
  37. Διάταξη: Καταργείται η οργάνωση απολυτηρίων εξετάσεων ανά ομάδα σχολείων
  38. Διευκρίνιση για την εξεταστέα ύλη των Μαθηματικών της Γ΄ Λυκείου
  39. Αλλαγές στην εξεταστέα ύλη των Μαθηματικών για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις
  40. Υπ. Παιδείας: Αποδεκτές λύσεις στο μάθημα των Mαθηματικών στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
  41. Οδηγίες για την έναρξη προπονήσεων των υποψηφίων για τα ΤΕΦΑΑ ,Στρατιωτικές-Αστυνομικές –Πυροσβεστικές –Λιμενικού & Σχολές Ακαδ. Εμπορικού Ναυτικού
  42. Αλλαγές στην εξεταστέα ύλη των ΕΠΑΛ
  43. Διόρθωση σφάλματος στις σχολές εισαγωγής αποφοίτων ΕΠΑΛ
  44. Επίδειξη γραπτών στα Μουσικά μαθήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων
  45. Διάστρεμμα (στραμπούληγμα) απαλλάσσει τους υποψηφίους από τις γραπτές εξετάσεις και τους “οδηγεί” σε προφορικές
  46. Ειδική ρύθμιση “Κεραμέως” για την εισαγωγή στα ΑΕΙ των αποφοίτων Ομογενειακών σχολείων της Τουρκίας
  47. Οι βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ του 2019
  48. Τα στατιστικά στοιχεία κλιμάκωσης βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2019
  49. Στατιστικά προτιμήσεων, επιτυχόντων και υποψηφίων για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ανά κατηγορία επιλογής του 2019
  50. Αν φέτος ίσχυε η βάση του 10 πόσοι υποψήφιοι θα έμπαιναν στα Πανεπιστήμια
  51. Για ένα χρόνο φυλάσσονται τα γραπτά των Πανελλαδικών Εξετάσεων- Μετά καταστρέφονται
  52. Ασθένεια υποψηφίου την ώρα εξέτασης
  53. Συνυπολογίστηκε βαθμολογία υποψηφίου παρά το μηδενισμό γραπτού
  54. Η ΚEΕ δε δίνει ενδεικτικές απαντήσεις στις Πανελλαδικές
  55. Οι Καθηγητές που θα επιλέξουν τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Σχόλια (5)

 
Σχολείο
15 Φεβ 2020 07:09

Πιστεύω, πως θα μπορούσε να αλλάξει το σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων. Οι μαθητές στην τρίτη λυκείου να κάνουν πρώτα μηχανογραφικό δελτίο και μετά να δίνουν πανελλαδικές εξετάσεις. Να δίνουν πανελλαδικές μόνο τα μαθήματα που χρειάζονται για τις σχολές που έχουν επιλέξει στο μηχανογραφικό δελτίο.

Για παράδειγμα, μπορεί κάποιος μαθητής να θέλει να επιλέξει στο μηχανογραφικό δελτίο μόνο την νοσηλευτική. Για την νοσηλευτική μπορεί να μην χρειάζεται η φυσική στο πανεπιστήμιο. Για ποιο λόγο ο μαθητής αυτός να αναγκάζεται να δίνει πανελλαδικά και την φυσική; Να δώσει νεοελληνική γλώσσα, βιολογία και χημεία. Αν επιλέξει και άλλες σχολές στις οποίες χρειάζεται η φυσική, τότε να δώσει και φυσική, διαφορετικά να μην δώσει.

Δηλαδή να επιλέγεις στο μηχανογραφικό δελτίο τα τμήματα των πανεπιστημίων τα οποία σε ενδιαφέρουν και να δίνεις πανελλαδικές εξετάσεις μόνο τα μαθήματα τα οποία χρειάζονται στα συγκεκριμένα τμήματα των πανεπιστημίων. Δεν είναι εφικτό να γίνει κάτι τέτοιο;

 
Φιλτρα ισοβαθμιών
03 Μαρ 2020 10:01

Απο το ΦΕΚ 643Β/27.02.20 :
Σε περίπτωση ισοβαθμίας δύο ή περισσοτέρων υποψηφίων στη θέση του τελευταίου εισαγόμενου σε Σχολή
ή Τμήμα, εισάγεται ο/η υποψήφιος/α που έχει μεγαλύτερο βαθμό στο Α΄ μάθημα της παρακάτω περίπτωσης γ.
Αν πάλι υπάρχει ισοβαθμία, εισάγεται ο/η υποψήφιος/α
με μεγαλύτερο βαθμό στο μάθημα Β΄ της παρακάτω περίπτωσης γ. Αν πάλι υπάρχει ισοβαθμία, εισάγεται ο/η
υποψήφιος/α με μεγαλύτερο άθροισμα βαθμών στα δύο
μαθήματα Γ΄ και Δ΄ της παρακάτω περίπτωσης γ. Αν και
μετά την εξάντληση όλων των παραπάνω κριτηρίων,
εξακολουθούν να υπάρχουν ισοβαθμούντες, εισάγονται
με την επιφύλαξη της παρακάτω περίπτωσης δ, όλοι οι
ισοβαθμούντες.
Και το ερώτημα:Εάν η ισοβαθμία διατηρείται μετά το "φίλτρο" των Α΄. και Β΄. Μαθημάτων , το άθροισμα των Γ΄. και Δ΄. μπορεί να είναι διαφοροποιημένο και ως εκ τούτου να αποτελέσει το "τρίτο φίλτρο"; Δεν νομίζω

 
Ισοβαθμίες και αδικίες.
10 Ιουν 2020 12:52

Τα φίλτρα ισοβαθμιών επαναφέρουν από το "παράθυρο" τους συντελεστές βαρύτητας. Ενώ δεν ισχύουν για ΟΛΟΥΣ τους άλλους εισακτέους, ισχύουν ΜΟΝΟ για τους ισοβαθμήσαντες με τον τελευταίο, ο οποίος δεν κρίνεται για τον βαθμό του στο μάθημα " αυξημένης βαρύτητας".
Προκλητικό και άδικο.

 
Μαθήματα Πανελλαδικών
10 Ιουν 2020 16:37

Υποτίθεται ότι πρέπει να υπάρχει κατηγοριοποίηση σε επίπεδο σχολών όχι τμημάτων. Φοιτητές Επιστημών Υγείας θα χρειαστεί και Μαθηματικά και Φυσική στις σπουδές και το επάγγελμά τους.

Επίσης, στόχος είναι να εξετάζονται οι υποψήφιοι σε μαθήματα που έχουν διδαχτεί όλα τα χρόνια του Γυμνασίου και του Λυκείου, ώστε να έχουν καλλιεργήσει ένα ακαδημαϊκό προφιλ. Μαθήματα χωρίς προαπαιτούμενες γνώσεις δεν είναι καλή ένδειξη για κριτική και αναλυτική σκέψη.

@ Σχολείο

 
Μαθητής
20 Ιουν 2020 22:30

Τι γίνεται στη περίπτωση διεξαγωγής επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων Το 0,5% αφορά ξεχωριστά τους μαθητές του ΓΕΛ που δίνουν με το νέο και το παλιό σύστημα η είναι οι ίδιες και για τους δυο και πως θα διακριθούν και πως θα μοιραστούν οι θέσεις ;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.