Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Ν. Κεραμέως: Όταν ξεκινάς αλλαγές από το Λύκειο είναι σαν να χτίζεις ένα σπίτι και να ξεκινάς από τα κεραμίδια

Υπουργός προς μαθητές: Δεν είστε πειραματόζωα… δεν χρωστάτε κάτι επειδή αλλάζουν οι Κυβερνήσεις
Δημοσίευση: 09/02/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τους λόγους που δεν άλλαξε το ισχύον σύστημα πρόσβασης των υποψηφίων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση εξήγησε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως σε μαθητές ,κατά την επίσκεψή της στην Άρτα.

"Το μόνο εύκολο για εμάς ήταν όταν γίναμε Κυβέρνηση τον περασμένο Ιούλιο να τα αλλάξουμε όλα, φτου και από την αρχή. Δεν  το κάναμε παρότι έχουμε διαφωνίες . Πρώτο μέλημά μας είστε εσείς  κι εσείς δεν χρωστάτε κάτι επειδή αλλάζουν οι Κυβερνήσεις”, είπε η υπουργός Παιδείας απευθυνόμενη στους μαθητές Λυκείου.

 “Συμφωνώ απολύτως μαζί  σας ότι εσείς δεν είστε πειραματόζωα” είπε η Νίκη Κεραμέως και ανακοίνωσε στους μαθητές ότι  “οι οποίες αλλαγές θα γίνονται σταδιακά , μετά από συζητήσεις με όλους τους εμπλεκόμενους  φορείς”.

“Για μένα είναι πολύ σημαντικό οι αλλαγές στο σχολείο να ξεκινούν από κάτω προς τα πάνω” τόνισε η υπουργός Παιδείας και σημείωσε τα εξής:

  • Εννοώ από τα θεμέλια , από τις βάσεις.
  • Ποια είναι τα θεμέλια; Το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο. Γιατί τότε μπαίνουν όλες οι βάσεις των μαθητών. Μελέτες δείχνουν ότι οι αλλαγές που συντελούνται στον ανθρώπινο εγκέφαλο μέχρι 6 ετών .
  • Αντί να επιφέρουμε   αναστάτωση στους μαθητές , θα κάνουμε  ελάχιστες προσαρμοστικές ρυθμίσεις στη  Γ Λυκείου.
  • Οι αλλαγές από πάνω προς τα κάτω , είναι  σαν να χτίζεις ένα σπίτι,  ξεκινάς από  τα κεραμίδια και δεν  κοιτάς αν τα θεμέλια είναι γερά , αν τα μπετά είναι γερά.

Οταν μαθητής αναφερόμενος στο Απολυτήριο που θα λαμβάνεται υπόψιν  για την εισαγωγή των υποψηφίων στα ΑΕΙ , υποστήριξε ότι ενδεχομένως να υπάρξει στήριξη καθηγητών σε συγκεκριμένους μαθητές, στη βαθμολόγηση , η Νίκη Κεραμέως, απάντησε:

"Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς. Οι  εκπαιδευτικοί στηρίζουν το δημόσιο σχολείο. Αν το δημόσιο σχολείο σήμερα είναι όρθιο δυνατό  οφείλεται στους εκπαιδευτικούς . Προφανώς θα μπουν κάποιες δικλίδες ασφαλείας, προκειμένου να περιορίσουμε ενδεχομένως τέτοια φαινόμενα που να μην  μπορεί να είναι τελείως αντικειμενική η βαθμολόγηση. Ας πούμε υπάρχουν σκέψεις να είναι κριμένα τα ονόματα των μαθητών στις εξετάσεις του Λυκείου.  Να μην γνωρίζει , δηλαδή, ο εκπαιδευτικός ποιο γραπτό μαθητή βαθμολογεί".

Ετικέτες: 
Νίκη Κεραμέως

Σχόλια (17)

 
Οι πολλές οι πίτες...
09 Φεβ 2020 23:52

Όταν ο μαθητής "οδηγεί" την υπουργό στο να πει, "Προφανώς θα μπουν κάποιες δικλίδες ασφαλείας", "να περιορίσουμε ενδεχομένως τέτοια φαινόμενα", "Ας πούμε υπάρχουν σκέψεις...", τότε ποιός κατά τη γνώμη σας έχει δίκιο και ξέρει-καταλαβαίνει καλύτερα το θέμα??? Τα συγχαρητήριά μου στο μαθητή! Κανένα άλλο σχόλιο...

 
γέλια
09 Φεβ 2020 23:54

Δηλαδή αυτό που κάνεις η ίδια αχαχαχαχα στα παιδιά πήγε για να πει τις ανούσιες μπουρδολογίες της. Κεραμέως οι χειρισμοί σου έχουν καταφέρει μονάχα υποβάθμιση στην παιδεία και μεγαλύτερη σύγχυση πάρα ανακούφιση.

 
Αντίφαση σε όλο της το μεγαλείο!!!
10 Φεβ 2020 03:20

Πολύ απλά λέει ότι δεν πρέπει να αρχίζουμε αλλαγές από το λύκειο αλλά παρ' όλα αυτά παρακάμπτουμε αυτό τον κανόνα και αρχίζουμε από το λύκειο. Η ΝΔ θα πληρώσει ακριβά τα πεπραγμένα της στην παιδεία όταν θα έρθει η ώρα της κάλπης.

 
Απροετοίμαστοι
10 Φεβ 2020 06:37

Τρομάζω όταν διαβάζω ότι η υπουργός νομίζει ότι με το να σκεπάσει το όνομα του μαθητή θα εξασφαλίσει αντικειμενικότητα. Όποιος έχει συμμετάσχει σε πανελλαδικές ξέρει ότι υπάρχουν καμιά δεκαριά ακόμα διαδικασίες (επιτηρητές, διορθωτές, φύλαξη κτλ.) που πρέπει να τηρούνται για να υπάρχει αντικειμενική βαθμολόγηση. Φοβάμαι ότι πάλι στου κασίδη το κεφάλι θα εφαρμοστεί το σύστημα με την προσμέτρηση της βαθμολογίας του Λυκείου.

 
Εκπαιδευτικός
10 Φεβ 2020 09:25

Δυστυχώς δεν υπάρχει σαφές όραμα για την παιδεία.
Τσαλαβουτάνε δεξιά κι αριστερά, ανάλογα με το ποια ομάδα ασκεί τη μεγαλύτερη πίεση
Δεν πρόκειται να αναβαθμιστεί έτσι η Παιδεία

 
τα ίδια και τα ίδια ..και τα ιδια (οικονομου)
10 Φεβ 2020 09:28

Δεν φταίτε κάτι που αλλάζουν οι κυβερνήσεις...... για αυτό 40 χρόνια δεν έχει αλλάξει τίποτα στην παιδεία..το μπάχαλο του μπαχάλου ώ μπάχαλέ

 
Ηλίας
10 Φεβ 2020 11:19

Άλλη μία υπουργός που δήλωσε το αυτονόητο αλλά ήδη έχει σχέδιο νόμου με 2 αλλαγές στην Γ' Λυκείου και στα επόμενα θα έρθουν και οι υπόλοιπες. Κανένα ολοκληρωμένο σχέδιο που να ξεκινάει από την προσχολική ηλικία έως το γυμνάσιο (υποχρεωτική εκπαίδευση) και κανένα όραμα για τη γενική και τεχνική εκπ/ση.

Απλά θα "πειράξει" λίγο το σύστημα εισαγωγής θα κοιτάξει να αλλάξει τα Προγράμματα Σπουδών τόσο ώστε να μειώσει όσο το δυνατό περισσότερο τις ανάγκες σε προσωπικό και όλα καλά..!

Δεν έχει πάρει χαμπάρι πως μέσα σε μία 10ετία έχουμε εφαρμόσει ήδη 3 "ΝΕΑ Λύκεια" (Διαμαντοπούλου, Αρβανιτόπουλος, Γαβρόγλου) και αυτό θα είναι το 4ο αλλά η ποιότητα της εκπαίδευσης φθίνει διαρκώς; Ή μήπως αυτός είναι ο στόχος τελικά;

 
Ο κακός
10 Φεβ 2020 11:23

Από πίττες χορτάσαμε... Κάποιο σχέδιο που θα εφαρμόσει θα μας πεί;

 
Δεν φταίτε κάτι που αλλάζουν οι κυβερνήσεις. (οικονομου)2
10 Φεβ 2020 11:23

η δικαιολογία της γιατί συνεχίζει την πολιτική συριζα...

 
L
10 Φεβ 2020 13:32

Ο απόλυτος παραλογισμός: 3 χρόνια φοίτησης και αξιολόγησης στο Λύκειο, δεν μετράνε ούτε στο ελάχιστο για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο. Γιατί δεν έρχεται ο (η) εκάστοτε Υπουργός Παιδείας να κάνει μάθημα ; Υπάρχουν πολλοί απλοί τρόποι για να στηριχθεί το Δημόσιο Λύκειο (δεν είναι υποχρεωτική εκπαίδευση), το θέμα είναι να υπάρχει ειλικρινής πρόθεση από την Πολιτεία. Και αρκετά με τα λόγια... κούρασαν, ώρα για πράξεις (που δεν θα αναιρεθούν του χρόνου από τον κάθε άσχετο που δεν μπήκε ποτέ σε τάξη Λυκείου να κάνει μάθημα).

 
Αλλαγές μετά από συζητήσεις με τους αρμόδιους φορείς
10 Φεβ 2020 17:00

Εσείς πότε όμως κάνατε συζητήσεις και με ποιους ακριβώς αρμόδιους φορείς και αποφασίσατε την κατάργηση των 7ωρων στην κατεύθυνση Γ' Λυκείου, τη στιγμή που όλοι οι καθηγητές που διδάσκουν το μάθημα είναι υποστηρικτές του μέτρου;

 
Αλεξάνδρα
10 Φεβ 2020 17:14

Νομίζω ότι τελικά αυτοί άλλαξαν το σύστημα και εφάρμοσαν ακριβώς το σχέδιο Γαβρογλου με τεράστια ύλη όπου τα φετινά παιδιά της Γ Λυκείου πληροφορήθηκαν από τον Αυγουστο

 
Ελενη
10 Φεβ 2020 20:52

Θα πρεπει να δουν σοβαρα το θεμα της παιδειας. Ξεκσθαρο σχεδιο σε βαθος ετων. Καθε μερα και μια ανακοινωση. Ας ελπισουμε σε μια σοβαρη αντιμετώπιση.

 
Ανώνυμος Μαθητής Β
11 Φεβ 2020 00:47

Μπούρδες! Μονό μπούρδες! 3

 
O tempora o mores...
11 Φεβ 2020 17:39

Το σπίτι για να χτιστεί δεν χρειάζεται μόνο τοίχους και σκεπή, θέλει σχέδιο, λεφτά, όραμα, μεράκι, ενδιαφέρον. Κυρίως χρειάζεται ανθρώπους. Το σπίτι χτίζεται για τους ανθρώπους που θα στεγάσει, όχι για τους εργολάβους...

 
ΝΕΕΣ ΔΟΜΕΣ
11 Φεβ 2020 20:05

Έχουν περάσει επτά μήνες από την ανάληψη της εξουσίας από το κόμμα της ΝΔ και η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας βρήκε το χρόνο να καταθέσει και να ψηφιστούν νομοσχέδια για την παιδεία ( κατάργηση ασύλου, εξίσωση πτυχίων ΑΕΙ- Κολεγίων, σύνδεση χρηματοδότησης Πανεπιστημίων με την Αξιολόγηση, αναστολή 37 τμημάτων ΑΕΙ, τριετής αποκλεισμός για όποιον εκπαιδευτικό δεν αναλάβει υπηρεσία ή παραιτηθεί, Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία, επιλογή σημαιοφόρων κά), πολύ συχνά κυβερνητικά στελέχη και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός κάνουν λόγο για την αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που αρχίζει σύντομα, μιας και το νομοθετικό πλαίσιο είναι ήδη έτοιμο, για το μόνο που δε βρίσκει χρόνο να ασχοληθεί είναι με την Επιλογή των στελεχών Εκπαίδευσης. Ένα ζήτημα σημαντικό που απασχόλησε κατά το παρελθόν, αλλά απασχολεί και σήμερα τον εκπαιδευτικό κόσμο και το συνδικαλιστικό κίνημα των Εκπαιδευτικών.
Ήδη η θητεία των Διευθυντών Εκπαίδευσης έχει λήξει από τις 31/7/2018 και είχε παραταθεί μέχρι την επιλογή των νέων . Για το σκοπό αυτό συγκροτήθηκε Κεντρικό Συμβούλιο Επιλογής και τον περασμένο Μάρτιο έγινε προκήρυξη για την υποβολή αιτήσεων υποψηφιότητας για τις θέσεις αυτές. Ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση 660 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που πέρα από την αίτηση κατέθεσαν και φάκελο με όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά των αντικειμενικών τους προσόντων. Λόγω των εκλογών διεκόπη προσωρινά η λειτουργία όλων των Συμβουλίων και ενώ ξεκίνησε ξανά μετά από αυτές, το θέμα των επιλογών …«πάγωσε», καθώς στο υπουργείο Παιδείας θα προετοίμαζε τον νέο νόμο…
Παρόλα τα παραπάνω και ενώ η θητεία των Διευθυντών Σχολικών μονάδων λήγει στις 31/07/2020 και η υπουργός Ν. Κεραμέως προανήγγειλε την επαναφορά του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων, το υπουργείο Παιδείας δεν έχει καταθέσει ούτε προσχέδιο προς συζήτηση για την Επιλογή Στελεχών Εκπαίδευσης.
Οι υποσχέσεις της κυβέρνησης είναι ξεκάθαρες μέσα από τις δηλώσεις της υπουργείου Παιδείας που ανεμίζει τη σημαία της “αριστείας”, της “αξιολόγησης” και της “αυτονομίας” και για την επαναφορά του θεσμού των σχολικών συμβούλων «με αναβαθμισμένο εποπτικό, επιμορφωτικό και αξιολογικό ρόλο».
Η κυβέρνηση της ΝΔ δεν έχει ανακοινώσει ακόμα το νέο θεσμικό πλαίσιο επιλογής στελεχών της Εκπαίδευσης, και αν είναι έτοιμο το κρατάει επτασφράγιστο μυστικό και εσκεμμένα καθυστερεί.
Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας είναι υποχρεωμένη βάση των προγραμματικών δηλώσεων που έκανε να α) «Να ανοίξει τα χαρτιά της» για την επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης και β) Να μη δοθεί παράταση στη θητεία των Διευθυντών σχολικών μονάδων.

 
Rip
12 Φεβ 2020 00:50

ΝΕΕΣ ΔΟΜΕΣ@Σιγουρα περιμένεις να γίνεις διευθυντής και εσύ.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean